Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (11)Реферативна база даних (923)Книжкові видання та компакт-диски (1535)Журнали та продовжувані видання (191)
Пошуковий запит: (<.>U=ч421.38$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 133
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Шаповалова Т.Г. 
Валеологічне виховання старших підлітків у позашкільних навчальних закладах еколого-натуралістичного профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Т.Г. Шаповалова ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему валеологічного виховання старших підлітків у позашкільних навчальних закладах еколого-натуралістичного профілю. Визначено концепцію особистісно-зорієнтованого підходу до виховання на основі валеологічного виховання старших підлітків. Вивчено теоретичні засади та практичний стан даної проблеми. Проаналізовано ефективність організаційно-педагогічних умов, змісту, форм та методів формування валеологічної культури. Описано особистісно зорієнтовану модель формування валеологічної культури старших підлітків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.34 + Ч421.385.2 +
Шифр НБУВ: РА342706

Рубрики:

      
2.

Лавроненко О.М. 
Виховання в учнів початкових класів гуманістичних цінностей у позаурочній діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.М. Лавроненко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

З використанням особистісно орієнтованого підходу й аксіологічного вчення, як домунювальної філософської ідеї висвітлено проблему виховання в учнів початкових класів гуманістичних цінностей у позаурочний час. Здійснено наукову інтерпретацію поняття "гуманістичні цінності". Досліджено педагогічні умови, зміст, форми та методи ефективного виховання в молодших школярів гуманістичних цінностей. Розроблено, експериментально апробовано та запропоновано інтегровану програму даного виховання "Виховуємо гуманну особистість". На підставі одержаних у процесі експериментального дослідження позитивних результатів, проведеного з метою апробації інтегрованої програми виховання в учнів початкової шоли гуманістичних цінностей, показано її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.16 + Ч421.38 + Ч421.331.1 +
Шифр НБУВ: РА358357

Рубрики:

      
3.

Удовицька С. В. 
Виховання гідності молодших підлітків у позаурочній діяльності загальноосвітньої школи: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / С. В. Удовицька ; Ін-т пробл. виховання НАПН України. — К., 2010. — 18 с. — укp.

Розроблено критерії оцінювання та показники сформованості гідності. Здійснено й експериментально перевірено структурно-функціональну модель виховання гідності молодших підлітків загальноосвітньої школи у позаурочній діяльності та педагогічні умови, які сприяють підвищенню ефективності виховання гідності молодших підлітків, до яких віднесено: діалогічну взаємодію педагогів і батьків у контексті даної духовної цінності; оптимізацію відповідних форм і методів; організаційно-методичну підготовку педагогів загальноосвітніх шкіл щодо здійснення діяльності, спрямованої на виховання гідності; перебудову оцінної діяльності педагогів для досягнення даної мети. Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано педагогічні умови виховання гідності, які сприяють позитивним змінам у ставленні школярів щодо моральної діяльності та визначено шляхи організації позаурочної виховної діяльності з виховання гідності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.25 + Ч421.38
Шифр НБУВ: РА376417 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Назаренко 
Виховання культури міжетнічних відносин старшокласників у позаурочній діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Галина Анатоліївна Назаренко ; Інститут проблем виховання АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.385 + Ч421.331.3
Шифр НБУВ: РА352480

Рубрики:

      
5.

Діхтяренко З.М. 
Виховання наполегливості молодших школярів у процесі позакласної ігрової діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / З.М. Діхтяренко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано суть понять "виховання наполегливості" та "позакласна ігрова діяльність". Доповнено класифікацію рухливих ігор розробленими іграми, які визначають розвиток фізичних якостей, рухливами іграми й естафетами з елементами футболу. Для діагностики вихованості наполегливості молодших школярів у позакласній ігровій діяльності виділено одинадцять показників. Розроблено й експериментально апробовано педагогічну модель, умови й особистісно орієнтовану технологію виховання наполегливості молодших школярів у процесі позакласної ігрової діяльності. Педагогічними умовами даного виховання є: конкретизація мети та перспектив діяльності на кожному етапі роботи; використання різноманітних засобів, форм і методів проведення ігрових занять; дотримання принципу доступності на кожному етапі роботи; використання ефекту суперництва; усвідомлення учнем свого обов'язку та відповідальності за школу, клас, команду; створення позитивного емоційного фону за результатами діяльності - особистої, команди, а також завдяки доброзичливому слову вчителя й однолітків; показ дітям взірця як орієнтира на рівень засвоєння визначеного завдання; постійне використання завдань, які виконуються дітьми "до відмови"; допомога дітям у подоланні труднощів, які з'являться раптово, несподівано. Обгрунтовано рівні вихованості наполегливості, а саме: високий, середній, низький, а також визначено ступінь її прояву - низький, високий. У порівняльному аспекті описано динаміку становлення наполегливості в учнів молодшого шкільного віку у перебігу формувального експерименту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.55 + Ч421.331.1 + Ч421.352.21 +
Шифр НБУВ: РА355762

Рубрики:

      
6.

Корнієнко А.В. 
Виховання національної самосвідомості підлітків у позашкільних навчальних закладах: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / А.В. Корнієнко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Вперше науково обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови виховання національної самосвідомості підлітків у позашкільних навчальних закладах, якими є впровадження інтегрованої навчально-вихованої програми; спрямування змісту практичної діяльності учнів на розширення їх уявлень про поліетнічність української нації, історичну єдність і спадкоємність традицій у формуванні сучасної української держави; поєднання у навчально-виховному процесі традиційних й інноваційних форм, методів і засобів розвитку особистості, зміст яких пов'язаний з вихованням національної самосвідомості школярів. Розкрито зміст поняття "національна самосвідомість" як самоідентифікації особистості, що виражається в усвідомленні підлітками належності до поліетнічної української нації, осягненні національних цінностей, історії, традицій, мови та звичаїв свого народу, спільності історичної долі та майбутнього. Удосконалено методику виховання підлітків за умов позашкільних навчальних закладів, що передбачає проведення навчально-виховної роботи за певною системою з дотриманням принципів наступності та логічної єдності навчання та виховання. Розкрито сутність понять "нація", "етнос", "самосвідомість", "ідентифікація". Розроблено критерії та визначено рівні вихованості національної самосвідомості підлітків. З'ясовано, що найбільш сприятливим соціокультурним середовищем для виховання національної самосвідомості підлітків є гуртки декоративно-ужиткового мистецтва позашкільних навчальних закладів. Розроблено й апробовано нові форми та методи виховної роботи з учнями позашкільних навчальних закладів, обгрунтовано педагогічні умови їх реалізації, впровадження яких сприяє збільшенню кількості учнів експериментальної групи з високим рівнем національної самосвідомості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.38 +
Шифр НБУВ: РА356731

Рубрики:

      
7.

Коркішко О.Г. 
Виховання патріотизму молодших школярів у позаурочній виховній роботі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.Г. Коркішко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2004. — 20 с. — укp.

Визначено основні етапи розвитку ідей патріотичного виховання в Україні. Проаналізовано сутність, зміст і структуру явища патріотизму. Досліджено сучасний стан патріотичного виховання молодших школярів. Обгрунтовано мету, завдання, зміст, форми, методи та педагогічні умови, що забезпечують ефективність процесу патріотичного виховання молодших школярів у позаурочній виховній роботі. Визначено критерії та рівні патріотичної вихованості учнів. Розроблено та апробовано технологію патріотичного виховання молодших школярів у позаурочній виховній роботі, експериментально доведено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.38 +
Шифр НБУВ: РА333642

Рубрики:

      
8.

Рашидова С.С. 
Виховання почуття патріотизму старшокласників на культурно-художніх традиціях Донбасу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / С.С. Рашидова ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2007. — 20 с. — укp.

Доведено, що за умов полікультурного регіону культурно-художні традиції (усна народна творчість, декоративно-ужиткове мистецтво, художні промисли та ремесла народу) відіграють велику роль у вихованні почуття патріотизму старшокласників. Використання цих традицій як засобу виховання створює умови для емоційних, естетичних і психологічних переживань і почуттів, що є базою для виховання почуття патріотизму, яке інтегрує почуття безкорисливої любові, прив'язаності до Батьківщини, поваги до землі своїх предків, повної віддачі в ім'я процвітання Батьківщини. Теоретично обгрунтовано систему роботи з метою виховання почуття патріотизму у старшокласників засобами традиційного народного мистецтва Донбасу як частини цілісного педагогічного процесу. На підставі результатів констатувального експерименту проведено формувальний експеримент, а саме: розроблено та впроваджено програму факультативного курсу, методичні рекомендації класним керівникам, організаційно-педагогічні форми та методи роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.385.45 +
Шифр НБУВ: РА353943

Рубрики:

      
9.

Бернадська Л.В. 
Виховання толерантності в учнів 5 - 7 класів шкіл-інтернатів у позаурочній діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Л.В. Бернадська ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Визначено теоретичні засади і практичний стан проблеми виховання толерантності. Розкрито суть і уточнено структуру виховання толерантності як особистісного утворення. Визначено специфіку такого виховання в учнів V - VII класів шкіл-інтернатів. Розроблено критерії оцінювання та показники сформованості толерантності. Запропоновано й експериментально перевірено структурно-функціональну модель її виховання у даних учнів у позаурочній діяльності. Визначено й експериментально перевірено педагогічні умови, які сприяють підвищенню ефективності такого виховання, а саме: оптимізацію форм і методів виховання толерантності; організацію спільної діяльності учнів з метою розвитку толерантних емоцій, формуванню досвіду толерантної поведінки; побудову взаємин педагогів з учнями на підставі педагогічної підтримки; організаційно-методичну підготовку педагогів шкіл-інтернатів з питань виховання толерантності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.341 + Ч421.382 +
Шифр НБУВ: РА363551

Рубрики:
  

      
10.

Лаврентьєва О.В. 
Виховання у старших підлітків особистісної творчості у позакласній роботі (гуманістичний аспект): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.В. Лаврентьєва ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2002. — 18 с. — укp.

Розроблено науково-педагогічну концепцію, яка визначає теоретико-методологічні засади виховання гуманізму у творчості за сучасних умов. Запропоновано модель високорозвиненої собистості. Визначено рівні данного виду творчості у старших підлітків, їх якісні показники. Розроблено та експериментально перевірено технологію розвитку напрямків особистісної творчості у сфері гуманістичних стсунків, доброчинної позакласної роботи та самовдосконалення школярів. Показано особливості педагогічної діяльності класного керівника, засоби та шляхи залучення старших підлітків до самовиховання. Розкрито якісні зміни, які відбулися завдяки оздоровленню існуючих міжособистісних стосунків у колективах старших підлітків після формуючого експерименту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.382 + Ч421.352
Шифр НБУВ: РА320913 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Попович О. П. 
Виховання фізичних якостей старшокласників у навчально-тренувальних групах дитячо-юнацьких спортивних шкіл: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. П. Попович ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2011. — 20 с.: табл. — укp.

Вперше розкрито сутність виховання фізичних якостей старшокласників у дитячо-юнацьких спортивних школах. Виокремлено критерії, показники й охарактеризовано рівні виховання фізичних якостей старшокласників у навчально-тренувальних групах. Розроблено педагогічні умови виховання цих якостей старшокласників у навчально-тренувальних групах дитячо-юнацьких спортивних шкіл (створення єдиного виховного простору в НТГ ДЮСШ; педагогічна майстерність тренера-викладача; методика виховання фізичних якостей старшокласників-гандболістів різних ігрових амплуа тощо. Уточнено та розширено принципи виховання фізичних якостей старшокласників, уведено до наукового обігу поняття "фізична вихованість", "фізична виховуваність", "фізична вихованість за ігровим амплуа", розкрито їх зміст, визначено сферу застосування. Набуло подальшого розвитку трактування сутності поняття "навчально-тренувальна група" у контексті діяльності дитячо-юнацьких спортивних шкіл.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.387 + Ч421.385.5
Шифр НБУВ: РА384168 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
12.

Логвиненко О.Б. 
Виховання фізичної культури учнів 5 - 9 класів у позакласній діяльності загальноосвітньої школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.Б. Логвиненко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2004. — 20 с. — укp.

Уперше визначено суть культурологічного підходу у фізичному вихованні учнів. Розроблено теоретичну модель фізичної культури учня, запропоновано визначення поняття "фізична культура учня" як інтегрованого, виділено її компоненти, розкрито зміст та визначено рівні. Обгрунтовано критерії рівнів і методику вивчення вихованості фізичної культури учнів. Розвинуто принципи її виховання у позакласній діяльності. Визначено функції, розроблено зміст і методику діяльності класного керівника з виховання фізичної культури підлітків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.5 +
Шифр НБУВ: РА334892

Рубрики:

      
13.

Швець Т. Е. 
Громадянська соціалізація старшокласників у позакласній діяльності загальноосвітнього навчального закладу: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / Т. Е. Швець ; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". — Луганськ, 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

За результатами дослідження процесу громадянської соціалізації (ГС) старшокласників у позакласній діяльності визначено сутність соціально-педагогічної проблеми ГС, особливості процесу ГС старшокласників, а також специфіку організації позакласної діяльності для підвищення ефективності ГС. Обгрунтовано необхідність впровадження міжнародної співпраці школярів у систему позакласної діяльності. Теоретично розроблено й експериментально перевірено систему позакласної діяльності ЗНЗ, яка сприяє підвищенню ефективності ГС старшокласників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч421.352.13 + Ч421.38
Шифр НБУВ: РА380929 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Кошолап О.Ф. 
Громадянське виховання старшокласників у процесі історико-краєзнавчої діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.Ф. Кошолап ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2005. — 20 с. — укp.

З'ясовано суть поняття громадянськості як філософської та психолого-педагогічної категорії. Визначено його структуру, показники та рівні сформованості. Проаналізовано зарубіжний і вітчизняний досвід громадянського виховання учнівської молоді та висвітлено роль історико-краєзнавчої роботи в даному процесі. З'ясовано психологічні механізми розвитку мотиваційно-ціннісної сфери особистості, які є основою формування її громадянських якостей. Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано педагогічні умови виховання громадянськості у старшокласників у процесі історико-краєзнавчої діяльності. Обгрунтовано зміст і методи роботи шкільного історико-археологічного гуртка та історичного музею щодо громадянського виховання учнівської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.385.44 +
Шифр НБУВ: РА336877

Рубрики:

      
15.

Колотуха О.В. 
Дитячо-юнацький туризм в Україні як територіальна соціально-економічна система: проблеми та перспективи розвитку: Автореф. дис... канд. геогр. наук: 11.00.02 / О.В. Колотуха ; НАН України. Ін-т географії. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Розроблено соціально-географічні засади функціонування системи дитячо-юнацького туризму (ДЮТ) в Україні, проаналізовано особливості її структури та територіальної організації. Встановлено суспільну значимість ДЮТ і визначено соціальне замовлення на розвиток даного виду рекреаційної діяльності. Удосконалено понятійно-термінологічний апарат суспільно-географічного дослідження ДЮТ. Зроблено оцінку ресурсного потенціалу території України, визначено природні, соціально-економічні та культурно-історичні фактори успішного функціонування системи ДЮТ. Обгрунтовано перспективи розвитку галузі на державному та регіональному рівнях (на прикладі Кіровоградської області) та запропоновано напрямки її удосконалення. Наведено схему рекреаційно-туристського зонування території України та районування Кіровоградської області.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.4 +
Шифр НБУВ: РА335836

Рубрики:

      
16.

Савенко О. О. 
Економічна підготовка учнів у позашкільних навчальних закладах: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. О. Савенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Вперше здійснено теоретико-методичне обгрунтування економічної підготовки учнів у позашкільних навчальних закладах. Визначено сутність понять "економічна підготовка учнів позашкільних навчальних закладів", "економічна компетентність учня". Розроблено структуру соціально-педагогічних умов економічної підготовки учнів за компонентами. Розкрито компоненти економічної компетентності учнів позашкільних навчальних закладів. Вдосконалено сутність понять "економічна освіта", "економічне навчання", "економічне виховання" та теоретичні основи економічної підготовки. Висвітлено зміст, форми та методи економічної освіти, навчання та виховання. Досліджено концептуальні положення соціально-економічної практики учнів. Визначено основні положення позашкільної освіти та підходи до організації навчально-виховного процесу в позашкільних навчальних закладах та розробки навчальних програм у позашкільних навчальних закладах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.387 + Ч421.357 + У. р(4УКР)
Шифр НБУВ: РА382118 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
17.

Паласевич І. Л. 
Естетичне виховання підлітків у позакласній виховній роботі загальноосвітньої школи (друга половина XX ст.): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / І. Л. Паласевич ; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. — Дрогобич, 2011. — 20 с. — укp.

Проведено цілісне дослідження розвитку проблеми естетичного виховання у позакласній виховній роботі загальноосвітньої школи (друга половина XX ст.), розкрито витоки проблеми естетичного виховання підлітків у вітчизняній педагогічній думці та передумови її реалізації у шкільній практиці, визначено й обгрунтовано етапи розвитку проблеми естетичного виховання підлітків у загальноосвітній школі України в даних межах (19949 - 1958; 1958 - 1979; 1979 - 1991; 1991 -2000). Узагальнено досвід (зміст, форми, методи, засоби) естетичного виховання підлітків у позакласній виховній роботі даного періоду та проведено їх актуалізацію у контексті реформування загальноосвітньої середньої школи за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.3 + Ч33(4УКР)63/64
Шифр НБУВ: РА382044 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Соловей М.В. 
Краєзнавчо-пошукова робота учнів у загальноосвітніх школах України (1950 - 2000 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / М.В. Соловей ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2000. — 20 с. — укp.

На основі історико-педагогічного аналізу охарактеризовано розгортання основних етапів краєзначої роботи учнів загальноосвітніх шкіл України та визначено її зміст в контексті сучасного освітньо-виховного процесу. Виділено чотири етапи розвитку краєзнавчо-пошукової роботи, які з 1950-х до початку 90-х років характеризувались прогресуючим впливом на її зміст комуністичної ідеології.З 1991 року в загальноосвітніх школах введено курс "Рідний край", організаційною формою позакласної роботи займається Всеукраїнський рух учнівської молоді "Моя земля - земля моїх батьків". Проведене дослідження дає підставу стверджувати, що у сучасній загальноосвітній школі краєзнавство утвердилось як система знань адаптованих до вікових особливостей дітей, як підхід (принцип) до вивчення основ наук та як практична діяльність з питань вивчення рідного краю у позаурочний час.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.44
Шифр НБУВ: РА311176 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
19.

Биковський Т. В. 
Методика навчання інформаційних технологій у позашкільних навчальних закладах: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Т. В. Биковський ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Розкрито історико-теоретичні основи розвитку інформаційних технологій, встановлено основні хронологічні етапи становлення та розвитку інформаційних технологій. Проаналізовано сучасний стан системи інформаційних технологій. Проведено наукове обгрунтування методичної системи навчання інформаційних технологій у науково-технічних гуртках позашкільних навчальних закладів. Розкрито мету та зміст навчання учнів інформаційних технологій у позашкільних навчальних закладах, наведено організаційні форми, методи та засоби.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.387 + З970 р(4УКР)21
Шифр НБУВ: РА382227 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Филипчук М.С. 
Методика підготовки майбутніх учителів музики до керівництва естрадними колективами у позашкільній роботі: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / М.С. Филипчук ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему підготовки учителів музики (УМ) до керівництва естрадними колективами (КЕК) в позашкільній роботі (ПР). Досліджено процес становлення і розвитку естрадно-колективного виконавства як специфічного виду музичної діяльності. Розкрито специфіку КЕК в ПР, визначено й обгрунтовано педагогічні умови для успішної керівницької діяльності (КД). Визначено зміст, структуру та критеріальну базу готовності УМ до КЕК. Розроблено спеціальну методику підготовки УМ, яка поєднує підготовчий (передрепетиційний), виконавський (репетиційний), завершальний (творчий) етапи методичної підготовки фахівців до КД.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4УКР)3-34 + Щ364.1 + Ч421.385.351.2
Шифр НБУВ: РА370616 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського