Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=НАВЧАНН$<.>+<.>K=АНГЛІЙСЬКОЇ$<.>+<.>K=МОВИ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 191
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Запитує: КАТЯ (11.04.2011) Тема запиту: допоможіть будь-ласка знайти інформацію по темі ДІАЛОГ-ДИСКУСІЯ(МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У 10-11 КЛАСАХ) |
Ключові слова: діалог- дискусія -- методика викладання англійської мови -- інтерактивні методи навчання
Перегляньте наступні матеріали: Видання є в НБУВ: ВА589844 Педагогіка, мистецтвознавство та культура: Зб. наук. пр. / Ред.: Г.Є. Гребенюк; Харк. облдержадмін. упр. культури, Обл. метод. каб. учб. закл. мистец. та культури. — К., 1998. — 51 с., ВА581497 Ващенко, Григорій. Загальні методи навчання [Текст] : підручник для педагогів / Г. Ващенко ; Всеукраїнське Педагогічне Товариство ім. Г.Ващенка. - К. : [б.в.], 1997. - 410 с, ВА573919 Настольная книга преподавателя иностранного языка [Текст] : справ. пособие / Е. А. Маслыко [и др.]. - 2.изд., перераб. и доп. - Минск : Вышейшая шк., 1996. - 522 с., ВА636948 Мисечко, Ольга Євгенівна.Методика навчання англійської мови в середній школі [Текст] : посібник-практикум для студ. вищ. навч. закладів / О. Є. Мисечко ; Житомирський держ. педагогічний ун-т ім. І.Я.Франка. - Житомир : Полісся, 2002. - 256 с., ВА574748 Сучасна технологія навчання іншомовного матеріалу в середніх навчальних закладах [Текст] / підгот. Н. К. Скляренко [та ін.] ; ред. С. Ю. Ніколаєва. - К. : Ленвіт, 1996. - 96 с. Сучасні технології формування англомовної компетенції в говорінні в учнів основної і старшої школи, КРЕАТИВНА СИСТЕМА НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ, Використання англомовних журнальних статей на уроках англійської мови, ТЕХНОЛОГІЇ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ЯК ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ, РОЛЬ ГРИ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
|
| 2. |
Запитує: Оксана (22.04.2011) Тема запиту: Чи не могли б Ви мені допомогти знайти інформацію по темі "Етапи навчання діалогічного мовлення в школі".(бажано не книжні джерела)Щиро дякую!Зі святом! |
Ключові слова: діалогічне мовлення
Шановна Оксано! Сподіваємось, підібрані нами матеріали Вам допоможуть. Дякуємо за привітання! Звертайтеся до нас надалі. Успіхів! Видання є в НБУВ: РА323683 Ляшкевич, Антоніна Іванівна. Наступність і перспективність формування діалогічного мовлення учнів початкових і 5 класів загальноосвітньої школи [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Ляшкевич Антоніна Іванівна ; Херсонський держ. ун-т. - Херсон, 2003. - 18 с., ВА641805 Палихата, Елеонора Ярославівна. Методика навчання українського усного діалогічного мовлення учнів основної школи [Текст] / Е. Я. Палихата. - Т. : ТДПУ ім. Володимира Гнатюка, 2002. - 272 с. РОЗВИТОК НАВИЧОК ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ІНШОМОВНІЙ АУДИТОРІЇ, СИТУАТИВНІСТЬ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ В ЛІНГВОДИДАКТИЧНОМУ АСПЕКТІ, Врахування індивідуальних особливостей учнів у навчанні діалогічного мовлення в умовах сільської школи, РОЗВИТОК ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПЕРШИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ НАВЧАННЯ ГРАМОТИ ЗАСОБАМИ УСНОЇ НАРОДНОЇ ТВОРЧОСТІ, НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ, Внутрішня контрастивність діалогічного мовлення: до вибору параметрів аналізу , ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ УСНОГО ДІАЛОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ, ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ДІАЛОГІЧНОГО ТА МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ, Діалогічне мовлення, Особливості діалогічного мовлення та його функції
|
| 3. |
Запитує: Івнова Світлана (27.04.2011) Тема запиту: Організаційно-педагогічні умови формування емоційно-вольової готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі. |
Примітка: навчальна Ключові слова: емоційно-вольова сфера -- дитина дошкільного віку
Добрий день! Рекомендуємо переглянути наступні джерела. Бажаємо успіхів! Видання є в НБУВ: РА376109 Замрозевич, Світлана Романівна. Формування готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі у процесі фізичного виховання [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Замрозевич Світлана Романівна ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". - О., 2010. - 21 с, ВА692332 Сисоєнко, Надія Василівна. Методика визначення функціональної готовності дітей до навчання в школі [Текст] : навч.-метод. посібник для мед.-пед. персоналу шкіл та студентів / Н. В. Сисоєнко, Л. В. Сєрих ; Черкаський національний ун-т ім. Б.Хмельницького. Кафедра вікової фізіології та валеології, Лабораторія гігієни навчальної діяльності дітей Інституту гігієни та медичної екології ім. О.М.Марзеєва. - Черкаси ; К. : [б.в.], 2007. - 52 с., РА300295 Ле Тхань Ван Педагогічні у мови формування функціональної готовності дітей старшого шкільного віку до початку систематичного навчання у школі [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Ле Тхань Ван ; Інститут педагогіки АПН України. - К., 1998. - 16 с., РА320616 Прокопенко, Валентина Іванівна. Підготовка дітей шостого року життя до навчально-пізнавальної діяльності у школі (на матеріалі роботи навчально-виховного комплексу дошкільний заклад - загальноосвітня школа І ступеня - гімназія) [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / Прокопенко Валентина Іванівна ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2002. - 20 с., Ж70586 . Розвиток емоційної сфери та вольових якостей дитини, як умова готовності до школи / Н. С. Славіна // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти. — 2008. — Вип. 41. — С. 170-172.( - Зазначено, що в дошкільному віці починає реально формуватись особистість дитини, даний процес тісно пов'язаний з розвитком емоційно-вольової сфери. Наголошено, що у дитини в процесі виховання і навчання, під впливом вимог дорослих і дітей формується можливість підкоряти свої дії тій чи іншій задачі, досягати цілі. Доведено, що оволодіння дитиною умінням довільно керувати своїми рухами та діями є найбільш суттєвим показником її загального розвитку і свідчить про готовність дитини до навчання у школі.), ВА653567 Вікова психологія: Курс лекцій / Е.У. Гуцало; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. Каф. психології. — Кіровоград, 2004. — 187 с. , Ж14642 Розвиток емоційно-вольової регуляції в дошкільників / Н.В. Сидячева // Педагогіка і психологія. — 2007. — N 4. — С. 100-105. (Наведено результати апробації розробленої психокорекційної програми розвитку вольової та емоційної сфер дошкільнят. Розкрито мету та завдання експерименту. Розглянуто ігри, завдання та вправи, використані під час виконання програми.), ВА688360 Основи психології та педагогіки: конспект лекцій та навч.-метод. забезп. / С.М. Білоус; Федер. профспілок України, Ін-т туризму. — К., 2007. — 240 с. (Викладено питання розвитку психіки та свідомості, психології пізнавальних процесів особистості, емоційно-вольової сфери особистості, психології спілкування) Психологічні особливості мотиваційної готовності до школи дитини старшого дошкільного віку, Психомоторний стан як фактор адаптації учнів початкових класів до умов навчання в школі, Психолого-педагогічна корекція низького рівня шкільної готовності старших дошкільників, ШЛЯХИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПЕРСПЕКТИВНОСТІ І НАСТУПНОСТІ В НАВЧАННІ МАЛЮВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО І МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
|
| 4. |
Запитує: Василь Суходольський (28.04.2011) Тема запиту: У бібліотеці є ця дисертація у електронному варіанті? - Лінгво-методичні засади навчання орфографії української мови в основній школі [Текст] : дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / Хом'як Іван Миколайович ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 412 арк.: схеми, табл. - арк. 376-412 |
Ключові слова: Хом'як Іван Миколайович
Добрий день! На жаль у фондах НБУВ дисертації у електронному вигляді не зберігаються. Ознайомитися з оригіналом дисертації Ви можете тільки у читальному залі обслуговування дисертаціями та документами на мікроносіях Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського . Це спеціалізований зал Бібліотеки, з правилами роботи якого ознайомтесь за наступним посиланням: Видання є в НБУВ: ДС75247 Хом'як, Іван Миколайович. Лінгво-методичні засади навчання орфографії української мови в основній школі [Текст] : дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / Хом'як Іван Миколайович ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 412 арк.: схеми, табл. - арк. 376-412 Читальний зал обслуговування дисертаціями та документами на мікроносіях
|
| 5. |
Запитує: Наталія (04.05.2011) Тема запиту: Доброго дня! Допоможіть знайти інформацію з питань розвитку засобів навчання на Україні. Дякую |
Ключові слова: розвиток засобів навчання
Добрий день! Зверніть увагу на наступні джерела. Видання є в НБУВ: РА376437 Міщенко, Ольга Анатоліївна. Розвиток мультимедійних засобів навчання в загальноосвітній школі [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Міщенко Ольга Анатоліївна ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Х., 2010. - 20 с., ВА607503 Засоби навчання загальноосвітніх навчальних закладів (теоретико-методологічні основи) [Текст] : навч. посіб. для студ. вищих пед. навч. закл. та слухачів системи післядипломної освіти / А. М. Гуржій [и др.] ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К. : [б.в.], 2001. - 96 с., ВА693636 Бонч-Бруєвич, Г. Ф. Технічні засоби навчання з використанням інформаційних комп`ютерних технологій [Текст] : навч. посібник / Г. Ф. Бонч-Бруєвич ; Київський міський педагогічний ун-т ім. Б.Д.Грінченка. Кафедра інформатики та фізико-математичних дисциплін. - К. : КМПУ ім. Б.Д.Грінченка, 2007. - 64 с., ВА641147 Візуальні та аудіовізуальні засоби навчання [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закладів, вчителів та слухачів системи підвищення кваліфікації керівних кадрів освіти / А. М. Гуржій [и др.] ; Інститут педагогіки АПН України. Науково-методичний центр організації розробки та виробництва засобів навчання, Переяслав-Хмельницький педагогічний ун-т ім. Г.Сковороди. - К. : [б.в.], 2002. - 173 с., РА315198 Радельчук, Галина Іванівна. Засоби, моделі та технологія автоматизованого групового навчання [Текст] : автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Радельчук Галина Іванівна ; НАН України, Інститут проблем моделювання в енергетиці ім. Г.Є.Пухова. - К., 2001. - 19 с.: рис. ЕВОЛЮЦІЯ ЗАСОБІВ ТА ПІДХОДІВ ДО МОДЕЛЮВАННЯ ЗНАННЯ У СФЕРІ ОСВІТИ, РІВНИЙ ДОСТУП ДО ІКТ В ОСВІТІ – СТРАТЕГІЧНИЙ НАПРЯМ ОСВІТНЬОЇ ПОЛІТИКИ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, Засоби організації процесу навчання., ІНФОРМАЦІЙНО-ПРЕДМЕТНЕ СЕРЕДОВИЩЕ НАВЧАННЯ, ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМКИ АВТОМАТИЗАЦІЇ НАВЧАННЯ, РОЗШИРЕННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ ТЕХНІЧНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ ТА ЇХ КЛАСИФІКАЦІЯ, Н. П. Волкова Педагогіка Засоби навчання
|
| 6. |
Запитує: Валентин (08.05.2011) Тема запиту: Смалько О.А. Комп'ютеризована підтримка факультативних та позакласних занять з математики в старшій школі//Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання: Збірник наукових праць.-К.:НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2003.-Вип. 6. |
Примітка: шифр
Шановний Валентин, цей збірник є у фонді НБУВ. Скористайтесь наступною інформацією. Видання є в НБУВ: ВА604744 Смалько О. А. Використання комп'ютера на уроках математики в школі : Метод. рек. / О. А. Смалько. - К. : НПУ ім.М.П.Драгоманова, 2000. - 118 с., Ж70520/2003/6 Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання [Текст] : збірник наукових праць/ Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова. - К. : НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2003, Вип. 6 Адреса збірника "Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання" в Електронному каталозі НБУВ
|
| 7. |
Запитує: Тимчук Тетяна Василівна (01.06.2011) Тема запиту: література по темі |
| 8. |
Запитує: Ярослава (21.06.2011) Тема запиту: Доброго дня! Я шукаю зразки та примірники документів, що мають бути надані міністерству освіти і науки України щодо наданння ліцензії на професійно-технічне навчання зварників(можна за іншими професіями). Я вам буду дуже і дуже вдячна!!+)) |
| 9. |
Запитує: Колоколова Анастасія Олександрівна (22.08.2011) Тема запиту: Підкажіть, будь ласка, чи є у Вашій бібліотеці книга: Мова тоталітарного суспільства / Відповідальний редактор Г. М. Яворська. К. : Інститут мовознавства ім. О. О. Потебні НАНУ, Інститут української мови, 1995. - 126 с. |
| 10. |
Запитує: Євгенія (12.09.2011) Тема запиту: Доброго дня! Я студентка 5 курсу на факультеті міжнародних відносин. Дуже сподіваюся на Вашу висококваліфіковану допомогу. Тема моєї роботи "Імміграційна політика США з др. пол. ХХ ст". Справа в тому, що документи по даній темі біль-менш висвітлені в інтернеті. а от монографій, досліджень, наукових статтей та підручників по даній темі, нажаль, дуже обмаль! Я була б дуже вдячна, якби Ви змогли мені допомогти знайти відповідну літературу! Мови робіт - російська, українська, англійська! Дякую!!! |
Примітка: документи, монографічні дослідження. наукові видання та статті, посібники та підручники. Ключові слова: Імміграційна політика США
Добрий день! На Ваш запит пропонуємо: Видання є в НБУВ: Р90848 Остапчук, А. А. Імміграційна політика США: минуле і сучасне [Текст] / А. А. Остапчук ; Національний ун-т "Києво-Могилянська академія". - К. : [б.в.], 1999. - 35 с., ВА605013 Правові основи регулювання міграційних процесів (міжнародний досвід та українська політика): Навч. посіб. / О. Черніков; Держ. митна служба України, Акад. митної служби України. — Д., 2001. — 52 с. - (Розглянуто ситуацію, яка склалася в галузі нелегальної імміграції в Україну. З метою її поліпшення проаналізовано сучасну міграційну політику України. Запропоновано методи та напрями вирішення соціальних та правових проблем, що мають місце у вказаній галузі за допомогою удосконалених сучасних методик роботи державної митної служби України, інших українських і зарубіжних органів державного управління. Охарактеризовано розвиток імміграційних процесів в Україні до 1990 р., становлення та розвиток державних органів управління, які забезпечують регулювання міграційних процесів в Україні. Висвітлено координацію діяльності органів державного управління з питань додержання режимів на державному і митному кордонах України. Викладено правові основи регулювання міграційних процесів в Україні на сучасному етапі. Проаналізовано сучасні імміграційні течії в Україні, проведено соціологічне опитування нелегальних іммігрантів в Україні. Досліджено вплив нелегальної імміграції на стан національної безпеки в Україні. Наведено класифікацію міжнародної міграції. Визначено деякі аспекти імміграційної політики Канади, структуру органів виконавчої влади США з питань контролю за імміграцією а також шляхи удосконалення та розвитку міграційного інституту в Україні. ), Ж27747 Динаміка розвитку імміграційного законодавства США / М. Катеринчук // Право України. — 1999. — N 5. — С. 99-102. , ВА606322 США: Иммиграция. Визы. Жизнь [Текст] : руководство для лиц, желающих выехать в США с целью туризма, бизнеса, учебы, работы или на постоянное место жительства. - [Л.] : [б.в.], 2001. - 199 с., Ж24082 Міжнародна імміграція в історичному розвитку / Н.П. Тиндик // Право і безпека. — 2003. — 2, N 1. — С. 46-51. - (Зважаючи на політичні та економічні аспекти, розглянуто явище міжнародної імміграції на прикладі США, Великої Британії, Німеччини та Франції, які створили свою економіку, в основному, за рахунок іммігрантів.), Ж69231/філол. Стереотипізація іммігрантів з Латинської Америки у США та її вербалізація в англійській мові / А.Б. Юнацька // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Філол. науки. — 2005. — N 6. — С. 152-156 - (Розглянуто проблему відображення етнічних стереотипів в англійській мові США. Упереджене уявлення білих американців про представників іспаномовних етносів США детермінує формування певних стереотипів у свідомості "англос". Імміграція з Латинської Америки до Сполучених Штатів також супроводжується процесом стереотипізації досвіду громадян США. Увагу зосереджено на кореляції між специфікою процесу нелегальної імміграції, способом життя нелегальних іммігрантів з Латинської Америки до США та поповненням словникового складу американського варіанта англійської мови дерогативною лексикою.) Еволюція імміграційної політики США, Географічні аспекти імміграційних процесів у США, АДМІНІСТРАТИВНО- ПРАВОВИЙ СТАТУС ДЕРЖАВНИХ ОРГАНІВ США ТА КРАЇН-ЧЛЕНІВ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ У СФЕРІ МІГРАЦІЇ ТА ПАСПОРТИЗАЦІЇ, Досвід адміністративно- правового забезпечення імміграційного процесу в США, Імміграційне законодавство Сполучених Штатів Америки (політико-правовий аналіз): Автореф. дис... канд. юрид. наук / М.Д. Катеринчук; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2001. — 15 с. — укp.
|
| 11. |
Запитує: Віра (14.11.2011) Тема запиту: Допоможіть будь-ласка з пошуком матеріалу на тему: "Особливості формування комунікативної компетенції учнів початкової школи на уроках англійської мови". Дякую! |
Ключові слова: викладання англійської мови -- початкова школа -- комунікативна компетенція учнів
Добрий день! Прогляньте, будь ласка, наступну інформацію: Видання є в НБУВ: ВА634610 Семова, Светлана Вадимовна Английский язык для младших классов [Текст] : читаем, пишем, говорим / С. В. Семова. - Донецк : БАО, 2002. - 80 с - Основний фонд, Зимняя И.А. Психология обучения иностранным языкам в школе , Панова Л.С. Обучение иностранному языку в школе , ВА671284 Роман, Світлана Володимирівна. Методика навчання англійської мови у початковій школі [Текст] : навч. посіб. / С. В. Роман. - К. : Ленвіт, 2005. - 208 с. , ВА678783 Комунікативний підхід до навчання іноземної мови учнів початкової школи: Навч.-метод. посіб. / Уклад.: Т.В. Зубенко; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О.Сухомлинського. — Миколаїв, 2006. — 120 с. - (Викладено методологічні та теоретичні засади комунікативного підходу до навчання іноземної мови учнів початкової школи. Розглянуто особливості організації комунікативно орієнтованого навчання, розвитку іншомовної комунікативної компетенції молодшого школяра. Наведено рекомендації щодо організації комунікативно орієнтованого уроку іноземної мови у початковій школі. Запропоновано методики проведення комунікативних, рольових і дидактичних ігор.), ВА713748 Комунікативно-ігровий метод навчання іноземної мови учнів початкової загальноосвітньої школи (теоретико-методологічний аспект): монографія / О.О. Паршикова; Макіїв. екон.-гуманіт. ін-т. — Донецьк: Вебер, 2009. — 295 c. - (Проаналізовано наукові засади комунікативно-ігрового методу навчання іноземної мови учнів початкової загальноосвітньої школи, який грунтується на врахуванні взаємодії вікових характеристик молодших школярів і процесів засвоєння ними мови у динаміці розвитку. Визначено та науково обгрунтовано рівні елементарної іншомовної комунікативної компетенції, відповідно до яких встановлено етапи навчання іноземної мови у початковій школі, конкретизовано їх цілі, об'єкти, зміст, запропоновано схеми іншомовно-мовленнєвої діяльності учнів і способи її моделювання на кожній стадії засвоєння іноземної мови. Подано опис розробленої концепції комунікативно-ігрового навчання, яке забезпечує ефективне і в той же час радісне та ненапружене оволодіння іноземною мовою учнями початкової загальноосвітньої школи.) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДО ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ПІДРУЧНИКА: МОТИВАЦІЙНИЙ КОМПОНЕНТ, ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНШОМОВНОГО ДІАЛОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ В УМОВАХ КОЛЕКТИВНО-УЧБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА АНГЛОМОВНОЇ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ, ВИКОРИСТАННЯ ДОСВІДУ ШВЕЦІЇ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ПРАКТИЦІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ, Застосування інформаційно- комунікаційних технологій у викладанні англійської мови, Сучасні технології навчання англійської мови у початковій школі, ВИКОРИСТАННЯ ТЕАТРАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ, МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ ШКІЛ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ, ІНОЗЕМНІ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ ШКОЛАХ ПОЛЬЩІ: ЗМІНИ ДО ПРОГРАМНОЇ РЕФОРМИ, НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКТ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У ПИСЬМІ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ, Формування у старшокласників комунікативної компетенції в процесі вивчення іноземної мови: Автореф. дис... канд. пед. наук / Ю.П. Федоренко; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 2005. — 20 с. — укp., Теоретичні основи навчання іноземної мови учнів початкової загальноосвітньої школи: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / О. О. Паршикова; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2010. — 44 с. — укp.
|
| 12. |
Запитує: Ірина (18.11.2011) Тема запиту: Практика англійської. Підтекст у художньому творі і його передача при перекладі. |
Примітка: написание бакалаврской Ключові слова: підтекст -- переклад -- художній твір -- практика англійської мови
Пропонуємо Вам скористуватись інформацією у наступних джерелах: Видання є в НБУВ: Ж69408 Звукосимволіка, підтекст і переклад / В. Кикоть // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Філол. науки. — 2010. — Вип. 178. — С. 27-31. — Бібліогр.: 7 назв. — укp., Ж69408 Неперекладний підтекст / В. Кикоть // Вісн. Черкас. ун-ту. Cер. Філол. науки. — 2009. — Вип. 168. — С. 158-162. — Бібліогр.: 6 назв. — укp., РА372362 Декодування та відтворення підтексту як складника поетичного макрообразу (на матеріалі поезії Роберта Фроста та її перекладів): автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.16 / В.М. Кикоть; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2010. — 16 с. — укp., ВА627077 Лінгвістика поетичного тексту / О.О. Соломарська; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2001. — 138 с. , ВА694915 Коваленко, Н. Д. Лінгвістичний аналіз художнього тексту [Текст] : навч. посіб. для студ. спец. 7.010103 "Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова і література" / Н. Д. Коваленко, А. С. Попович ; Кам'янець-Подільський держ. ун-т. Факультет української філології та журналістики. Кафедра української мови. - Кам`янець-Подільський : Буйницький О.А., 2007. - 164 c., ВА662273 Теорія та практика перекладу. Вступ до спеціальності: Навч. посіб. для ф-тів з поглибл. вивч. 2-ої інозем. мови у закл. вищ. відомч. юрид. освіти / Н.Г. Калашник, Н.О Гетьман; Запоріз. юрид. ін-т. — Запоріжжя: ВАТ "Мотор-Січ", 2004. — 313 с. ДЕЯКІ ЗАСОБИ ТВОРЕННЯ ПІДТЕКСТУ ПОЕТИЧНОГО ТВОРУ ТА ЇХ ПЕРЕКЛАД, РОЛЬ ЗАГОЛОВКА У ПІДТЕКСТІ ТА ПЕРЕКЛАДІ ПОЕТИЧНОГО ТВОРУ, ПЕРЕКЛАД ПІДТЕКСТУ В ОПОВІДАННІ ДЖ.Д.СЕЛІНДЖЕРА “ДОБРЕ ЛОВИТЬСЯ РИБКА-БАНАНКА”, ВЕРБАЛЬНІ МАРКЕРИ ПІДТЕКСТУ І ПЕРЕКЛАД (НА МАТЕРІАЛІ ОПОВІДАННЯ Е.ГЕМІНҐВЕЯ “HILLS LIKE WHITE ELEPHANTS”), Досвід порівняльного аналізу прийому підтексту в мові та літературі, СИМВОЛ У ТВОРЕННІ ТА ПЕРЕКЛАДІ ПІДТЕКСТУ ПОЕТИЧНОГО ТВОРУ, ПІДТЕКСТ ХУДОЖНЬО-ЛІТЕРАТУРНОГО ТВОРУ: СПРОБА ДЕФІНІЦІЇ, МЕТОДИЧНІ ПРИНЦИПИ ВИЯВЛЕННЯ ТА ІНТЕРПРЕТАЦІЇ, Явище підтексту та засоби його вираження в художньому творі, ЗВУКОСИМВОЛІКА, ПІДТЕКСТ І ПЕРЕКЛАД, Паралінгвізми, підтекст і переклад, НЕПЕРЕКЛАДНИЙ ПІДТЕКСТ, ПІДТЕКСТ ТА КУЛЬТУРНА КОМПЕТЕНЦІЯ АДРЕСАТА
|
| 13. |
Запитує: Вікторія (27.01.2012) Тема запиту: Чеські запозичення в польскій мові XI-XVII століття. |
Ключові слова: запозичення -- чеські запозичення -- польська мова -- слов'янські мови
Добрий день! Шановна Вікторіє, на жаль, надати список літератури по Вашій темі в рамках Віртуальної служби не можливо, тому що запит сформульований дуже вузько і вимагає поглибленого вивчення. Пропонуємо короткий список літератури загального характеру. Видання є в НБУВ: Вступ до порівняльно-історичного вивчення слов’янських мов / За ред. Мельничука А. , ВА591917 Лещук, Тихон Йосипович. Типологія термінологічних підсистем. Іншомовні запозичення, фразеологія, семантичні термінотворення, лексикографія [Текст] / Т. Й. Лещук. - Л. : Видавничий центр Львівського держ. ун-ту ім. І. Франка, 1999. - 212 с., Историческая типология славянских языков. Фонетика и словообразование, лексика и фразеология/Под ред. Мельничука А. , ВА644570 Слов'янська лексика в історико-етимологічному висвітленні: (Гніздовий підхід) / Т.О. Черниш; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т філол. — К., 2003. — 479 с. , ІВ197395 Słownik etymologiczny języka polskiego. Warszawa : Wiedza powszechna, 1957. - XIV, 806 s., Кондрашов, Н.А. Славянские языки. ОСНОВА СЛАВЯНСКОГО СРАВНИТЕЛЬНОГО ЛИТЕРАТУРОВЕДЕНИЯ, Польский язык
|
| 14. |
Запитує: Ірина (17.02.2012) Тема запиту: Навчання продуктивним видам діяльності як засіб корекційно-педагогічної роботи для дітей з обмеженими можливостями |
Ключові слова: корекційно-педагогічна робота -- продуктивна діяльність -- обмежені можливості
Доброго дня! Пропонуємо Вам скористуватись інформацією у наступних джерелах: Видання є в НБУВ: ВА694382 Холковська, Ірина Леонідівна. Корекційна педагогіка [Текст] / І. Л. Холковська ; Вінницький держ. педагогічний ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця : ВДПУ, 2007. - 328 с. , Ж72350 Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами: Зб. наук. пр. Вип. 1(3) / Ред.: П.М. Таланчук; Відкр. Міжнар. ун-т розв. людини "Україна", Ін-т вищ. освіти АПН України, Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2004. — 580 с. , ВА665945 Корекційна робота в системі освіти дітей з вадами розумового розвитку: Навч.-метод. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М.П. Матвєєва, С.П. Миронова; Кам'янець-Поділ. держ. ун-т. — Кам'янець-Поділ., 2005. — 164 с. , ВА739525 Основи корекційної педагогики: навч.-метод. посіб. / О. В. Мартинчук; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Пед. ін-т. — К., 2010. — 287 с. , ВА691012 Основи соціально-педагогічної діяльності: навч. посіб. / С.А. Литвиненко; Півден. наук. центр АПН України. — О., 2007. — 187 с., ВА746127 Педагогічна практика у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах для глухих дітей: навч. посіб. / Г. Г. Маланчук, І. Б. Грибовська; Ред.: О. Борис; Є. Лупиніс. — Л.: ЛДУФК, 2011. — 136 с., Ж15708 Програма з трудового навчання для спеціальних загальноосвітніх шкіл інтенсивної педагогічної корекції / О. Чеботарьова // Дефектологія. — 2008. — N 4. — С. 3-8. — укp., Ж71961 Формування графо-моторних навичок у дітей з церебральним паралічем / Ю. Лянной, Н. Кукса // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Григорія Сковороди": Наук.-теорет. зб. — 2008. — Вип. 14. — С. 296-299. ШЛЯХИ АДАПТАЦІЇ ТА ІНТЕГРАЦІЇ В ГРОМАДУ ДІТЕЙ З ОБМЕЖЕНИМИ ФУНКЦІОНАЛЬНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ, ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПРОДУКТИВНИХ СТОСУНКІВ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ З ОТОЧЕННЯМ, ОБРАЗОТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ КОРЕКЦІЙНО- ВИХОВНОЇ РОБОТИ З РОЗУМОВО ВІДСТАЛИМИ ДОШКІЛЬНИКАМИ, АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ІЗ ВАДАМИ ЗОРУ В ІНТЕГРОВАНОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ, РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В ПРОЦЕСІ РОБОТИ НАД ТЕМАТИЧНИМ МАЛЮНКОМ, ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ В УМОВАХ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ, ОСНОВИ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНОЇ РОБОТИ ІЗ ДІТЬМИ З ДЕПРИВАЦІЯМИ ЗОРУ У ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ
|
| 15. |
Запитує: Олена (05.03.2012) Тема запиту: Формування граматичних навичок в учнів 5-9 класів за допомогою комп'ютерних технологій. |
Ключові слова: мультимедіа -- мультимедійні засоби навчання -- комп'ютерізація навчання -- інформатизація навчання -- граматичні навички -- технічні засоби навчання
Доброго дня! Пропонуємо ознайомитися з наступними матеріалами стосовно Вашої теми: Видання є в НБУВ: ВА614944 Коджаспирова, Галина Михайловна. Технические средства обучения и методика их использования [Текст] : учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / Г. М. Коджаспирова, К. В. Петров. - М. : ACADEMIA, 2001. - 255 с., ВС39859 Сучасні тенденції комп'ютерізації процесу навчання іноземних мов: Зб. наук. пр. / Ред.: О.П. Голубенко; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля, Донбас. гірн.-металург. ін-т, Луган. ін-т післядиплом. пед. освіти. — Луганськ, 2004. — 190 с. — укp. - (Рассмотрены особенности дидактического и методического оформления учебного материала для дистанционного обучения, а также использования возможностей мультимедиа на занятиях по латинскому языку. Охарактеризованы современные тенденции в компьютеризированном обучении иностранным языкам. Показана роль компьютерных технологий в учебном процессе. Освещены проблемы "Групп риска" в работе социальных педагогов, а также дистанционной и заочной форм образования в США. Описаны традиционные и эвристические методы обучения иностранному языку.), ВА743506 Інформаційні технології та технічні засоби навчання: курс лекцій / О. П. Буйницька; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. — Кам'янець-Поділ., 2010. — 180 с., ВА644526 Современные образовательные технологии: Учеб. пособие / Ред.: М.А. Хайруддинов; Э.Р. Аметова. — Симф.: Тарпан, 2003. — 127 с. , ВА693636 Технічні засоби навчання з використанням інформаційних комп`ютерних технологій: навч. посіб. / Г.Ф. Бонч-Бруєвич; Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б.Д.Грінченка. — К., 2007. — 64 с. — Бібліогр.: с. 52. — укp., Ж15708 Новітні засоби корекції та розвитку мовлення учнів із ТВМ / О.Б. Качуровська // Дефектологія. — 2006. — N 2. — С. 46-49. — укp. - (Наголошено на психологічних особливостях дітей з тяжкими вадами мовлення (ТВМ) та своєрідності формування у них мовленнєвих висловлювань. Охарактеризовано наявні комп'ютерно-розвивальні програми. Визначено місце комп'ютерних засобів у процесі навчання та сім їх основних функціональних можливостей: інформаційно-довідковий засіб; пакет програмних засобів моделюючого типу та інші. Звернено увагу на доцільність застосування комп'ютерних програм на різних етапах уроку залежно від дидактичної мети заняття. Наведено вимоги щодо безпеки роботи за комп'ютером, метою яких є зниження його негативного впливу на психічне і фізичне здоров'я дітей. Обгрунтовано часові, технічні та організаційні у мови досягнення позитивного ефекту використання інформаційних технологій. Проаналізовано результати дослідження застосування інформаційних технологій у школах для дітей з ТВМ за напрямами: наявність комп'ютерного класу; рівень (новітність) комп'ютерів; чинники, що перешкоджають впровадженню комп'ютерних технологій тощо.), Ж21367 Использование интерактивных технологий для развития творческих способностей учащихся на уроках русского языка / С. С. Якимчук // Нaша шк. — 2009. — N 3. — С. 49-53. — рус., Ж14441 Использование компьютерных средств коммуникации при обучении правилам переписки на английском языке / О. Фесенко // Київ. старовина. — 2006. — N 2. — рус. Балуєва Ю., Нікітіна А. Психолого-педагогічні чинники застосування мультимедійних засобів навчання української мови у старших класах, ИСПОЛЬЗОВАНИЕ КОМПЬЮТЕРНЫХ ТЕХНОЛОГИЙ И МЕТОДОВ ОБУЧЕНИЯ В ПРЕПОДАВАНИИ РУССКОГО ЯЗЫКА И ЛИТЕРАТУРЫ В РАМКАХ ШКОЛЬНОЙ ПРОГРАММЫ, Степаненко Д. О. INTERNET-ТЕХНОЛОГИИ КАК СРЕДСТВО ФОРМИРОВАНИЯ КОММУНИКАТИВНЫХ КОМПЕТЕНЦИЙ ПРИ ИЗУЧЕНИИ ИНОСТРАННОГО ЯЗЫКА, ПРИМЕНЕНИЕ КОМПЬЮТЕРНЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В ПРОЦЕССЕ ОБУЧЕНИЯ ИНОСТРАННЫМ ЯЗЫКАМ, ДОСЛІДЖЕННЯ НОВИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ КОМП'ЮТЕРИЗОВАНИХ ІНТЕРАКТИВНИХ ЗАСОБІВ, ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ПРОДУКТІВ У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ, АЛГОРИТМ ЗАСТОСУВАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ, Ю. Балуєва ІСТОРІЯ ВИНИКНЕННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ ТА ЇХ УПРОВАДЖЕННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ, СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
|
| 16. |
Запитує: Віра (06.03.2012) Тема запиту: Формування компетенції в аудіюванні у молодших школярів на початковому етапі вивчення англійської мови. |
Ключові слова: аудіювання -- початкова школа -- англійська мова
Доброго дня! Пропонуємо Вашій увазі наступну інформацію: Видання є в НБУВ: ВА684284 Бігич, Оксана Борисівна. Теорія і практика формування методичної компетенції вчителя іноземної мови початкової школи [Текст] : навч. посіб. / О. Б. Бігич. - К. : Ленвіт, 2006. - 200 с., ВА625401 Филатов, Валерий Михайлович. Теория и практика раннего обучения иностранным языкам [Текст] : для пед. колледжей, языковых педвузов / В. М. Филатов, Г. Е. Филатова ; общ.ред. В. М. Филатов ; Российская академия образования. Южное отделение, Образовательный центр "АНИОН". - Ростов-н/Д : АНИОН, 1999. - 382 с., ВА702510 Гальскова, Наталья Дмитриевна. Теория обучения иностранным языкам. Лингводидактика и методика [Текст] : учеб. пособие для студ., обучающихся по спец. "Теория и методика преподавания иностранных языков и культур" / Н. Д. Гальскова, Н. И. Гез. - 5-е изд., стер. - М. : Академия, 2008. - 334 с. - (Высшее профессиональное образование. Иностранные языки). - Библиогр.: с. 319-331., ВА671284 Роман, Світлана Володимирівна. Методика навчання англійської мови у початковій школі [Текст] : навч. посіб. / С. В. Роман. - К. : Ленвіт, 2005. - 208 с. - Бібліогр.: с. 191-192., РА290779 Метьолкіна, Оксана Борисівна. Індивідуалізація навчання аудіювання учнів 1 класу середньої загальноосвітньої школи з поглибленим вивченням англійської мови [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Метьолкіна Оксана Борисівна ; Київський держ. лінгвістичний ун-т. - К., 1996. - 23 с., Ж70151 Мовний портфель молодшого школяра як засіб формування стратегічної компетенції в процесі навчання іншомовного аудіювання / Л.В. Ягеніч // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту. — 2003. — N 12. — С. 125-128. — Бібліогр.: 13 назв. — укp. - (Подано короткий опис частин мовного портфеля з аудіювання для молодшого школяра та системи оцінювання у процесі роботи з ним.) Сучасні технології навчання англійської мови у початковій школі, МОДЕЛЬ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ З ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПІВ НАВЧАННЯ АНГЛОМОВНОГО АУДІЮВАННЯ В НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОМУ КОМПЛЕКСІ ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ, Формування навичок аудіювання на різних етапах вивчення англійської мови, АУДИТИВНА КОМПЕТЕНЦІЯ ЯК ОДИН ІЗ ВИДІВ КОМУНІКАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИ ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ, РА352866 Формування у молодших школярів стратегічної компетенції в процесі навчання аудіювання англійською мовою: автореф. дис... канд. пед. наук / Л.В. Ягеніч; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2007. — 21 с. — укp.
|
| 17. |
Запитує: Yuriy (09.03.2012) Тема запиту: Маніпулятивний вплив політичноі мови в комунікаціі |
Примітка: автореферати, дисертаціі за період 2002- 2012 рр Ключові слова: політична мова -- маніпулятивний вплив
Доброго дня! Пропонуємо Вашій увазі наступні джерела: Видання є в НБУВ: ДС79336 Петренко, Вікторія Василівна. Політична мова як засіб маніпулятивного впливу [Текст] : дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Петренко Вікторія Василівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2003. - 177 арк. - арк. 164-177., РА324896 Петренко, Вікторія Василівна. Політична мова як засіб маніпулятивного впливу [Текст] : автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Петренко Вікторія Василівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2003. - 17 с., ДС100355 Юр'єва, Олена Геннадіївна. Лінгвістичний вимір політичного маніпулювання [Текст] : дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / О.Г.Юр'єва ; Донецький національний ун-т. - Донецьк, 2006. - 199 арк. - арк. 170-199., РА352793 Лінгвістичний вимір політичного маніпулювання: автореф. дис... канд. політ. наук / О.Г. Юр'єва; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2007. — 18 с. — укp., ДС112484 Щолокова, Ганна Володимирівна. Політична мова як чинник формування інтерсуб'єктивного політичного знання [Текст] : дис. ... канд. політ. наук : 23.00.01 / Щолокова Ганна Володимирівна ; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. - Д., 2009. - 195 арк. - Бібліогр.: арк. 173-195., РА363588 Щолокова, Ганна Володимирівна. Політична мова як чинник формування інтерсуб'єктивного політичного знання [Текст] : автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.01 / Щолокова Ганна Володимирівна ; Дніпропетровський національний ун-т ім. Олеся Гончара. - Д., 2009. - 19 с. Політична мова як засіб маніпулятивного впливу: Автореф. дис... канд. політ. наук / В.В. Петренко; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2003. — 17 с. — укp., Лінгвістичний вимір політичного маніпулювання: автореф. дис... канд. політ. наук / О.Г. Юр'єва; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2007. — 18 с. — укp., Політична мова як чинник формування інтерсуб'єктивного політичного знання: автореф. дис... канд. політ. наук / Г.В. Щолокова; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О.Гончара. — Д., 2009. — 19 с. — укp.
|
| 18. |
Запитує: Аронова Ріма Семенівна (12.03.2012) Тема запиту: Управління самостійною навчальною діяльністю студентів заочної форми навчання ВНЗ І-ІІ р.а. |
Примітка: перелік періодичних фахових та наукових видань з теми Ключові слова: самостійна робота студента -- заочна форма навчання
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: ВО134988 Руфин И.И. О самостоятельной работе студента , Ж14683 Активізація самостійної роботи студентів-стоматологів за допомогою комп'ютерного програмного забезпечення / Л.Д. Чулак, В.Г. Шутурмінський, А.О. Бас, В.В. Вальда // Вісн. стоматології. — 2005. — N 2. — С. 92-94., Ж23380 Аналіз сучасного стану сформованості вмінь і навичок самостійної роботи з іноземною фаховою літературою у майбутніх інженерів / М. Гордієнко // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. — 2007. — N 3/4. — С. 70-88., ВА711388 Бібліотечно-інформаційне забезпечення самостійної роботи студентів / Н.П. Пасмор. — К.: Кондор, 2007. — 116 с., Ж69358 Вибір шкали оцінок знань при контролі самостійної роботи студентів / Н.В. Скробач // Галиц. лікар. вісн. — 2003. — 10, N 1, [ч. 1]. — С. 116-117., Ж69411 Визначення сутності та змісту самостійної роботи студентів у вищих навчальних закладах / А.В. Котова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. — 2008. — N 3. — С. 92-95., ВА674238 Використання комп'ютерних технологій в самостійній роботі студентів / Л.І. Титова // Документознавство. Бібліотекознавство. Інформаційна діяльність: Проблеми науки, освіти, практики: Зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. — К., 2006. — С. 173-176. — укp., Ж71542 "Вільна діяльність" як основа ініціативності студентів / Н.С. Журавська // Пробл. інж.-пед. освіти. — 2007. — N 16. — С. 333-346. — Бібліогр.: 19 назв. — укp., В351840/7 Густосологія: навч. посіб: в 10 т. Т. 7. Самостійна робота - потужний засіб сучасної освіти і виховання / Н.Г. Калашник, В.Л. Вертегел; Ін-т інновац. технологій і змісту освіти. — Х.: Колегіум, 2009. — 318 с., Ж22469 Дидактична система організації самостійної роботи студентів / О. Демченко // Рідна шк. — 2006. — N 5. — С. 68-70., Ж22469 Дидактичні у мови організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів / А. Петрова // Рідна шк. — 2006. — N 7. — С. 16-19., Ж69299 Дистанційне навчання як сфера самостійної роботи студентів / В.Л. Левченко // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Дистанц. навчання у ХХІ ст.: Щорічник наук. пр. — 2001. — Вип. 27. — С. 200-203. , Ж23773 Керування тематичною самостійною роботою студентів / М. Чепига // Вища шк. — 2008. — N 5. — С. 25-32. МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ САМОСТІЙНО-ПІЗНАВАЛЬНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ, УПРАВЛІННЯ САМОСТІЙНОЮ РОБОТОЮ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ «БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ», Деякі питання організації самостійної роботи студентів заочної форми навчання, ОРГАНІЗАЦІЯ І СТИМУЛЮВАННЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ, ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ОПАНУВАННЯ ДИСЦИПЛІНОЮ "ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ", ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ, РА324243 Дидактичні умови організації самостійної навчальної роботи студентів вищих навчальних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук / І.М. Шимко; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2003. — 20 с., Ж69411 Досвід організації самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульного навчання / С.М. Шевченко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. — 2007. — N 2. — С. 149-152., Ж69411 Курсова і дипломна робота як засіб залучення до самостійної діяльності, активізації та реалізації наскрізної програми студентського наукового товариства в вищому навчальному закладі / М.І. Томашевський, В.О. Мітюков, О.М. Кириллов // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. — 2006. — N 10. — С. 65-68.
|
| 19. |
Запитує: Інна (13.03.2012) Тема запиту: Які книги можети порадити для написання дипломної з мови на тему "лінгвостилістичні засоби передачі емоційного стану людини в художньому тексті"??? |
Ключові слова: лінгвостилістичні засоби -- емоційна лексика -- емоційний стан -- емотивність
Доброго дня! На Ваш запит пропонуємо: Видання є в НБУВ: ВА632821 Мова художніх творів Івана Багряного: дієслівна синоніміка / А.Г. Ярова. — Суми: Мрія-1, 2002. — 111 с. - (Проведено системний аналіз дієслівних синонімічних одиниць художньої мови творів І.Багряного. Описано тематичні групи синонімів на позначення інтелектуально-аналітичної діяльності людини, акту мовлення, емоційних станів та вольових процесів. Розкрито специфіку редакційної роботи письменника над романом "Людина біжить над прірвою".), ВА714430 Система і структура східнослов'янських мов: зб. наук. пр. до 175-річчя Нац. пед. ун-ту ім. М.П.Драгоманова / Ред.: В.І. Гончаров; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К.: Знання України, 2009. — 267 c., ВС43703 У царині лінгвістики і права / Ю.Ф. Прадід. — Сімф.: Ельіньо, 2006. — 256 с. - (Висвітлено проблеми української та російської фразеології, питання юридичної лінгвістики. Розглянуто стильову диференціацію фразеологічних одиниць у мові газети, особливості вираження емоційного стану людини фразеологічними засобами мови, структуру ідеографічної ієрархії фразеологічної системи мови. ), ВА623878 Бабенко, Людмила Григорьевна. Лингвистический анализ художественного текста [Текст] : учебник для студ. вузов, обучающихся по спец. "Филология" / Л. Г. Бабенко [и др.] ; Федеральная целевая программа "Государственная поддержка интеграции высшего образования и фундаментальной науки на 1997-2000 годы". - Екатеринбург : Издательство Уральского ун-та, 2000. - 534 с., ВА592997 Українська фразеологія: морально-психологічний аспект характеристики людини: Навч.-метод. посіб. / Л.П. Петленко; Сум. держ. пед. ін-т ім. А.С.Макаренка. — Суми, 1999. — 56 с. - (Наведено морально-психологічні характеристики людини в українській фразеології, розглянуто емоційні психічні стани, риси характеру людини, морально-етичне ставлення до іншої людини, психофізичні дії та процеси. Пропонуються методичні рекомендації, практичні поради і зразки аналізу семантичних груп фраземних синонімів та паремій української мови, словник фраземних синонімів.), Шаховский В. И. Категоризация эмоций в лексико-семантической системе языка / В. И. Шаховский. – , Шаховский В. И. Коммуникативные аспекты значения. , Ж70151 Особливості вираження емоційних станів персонажів сучасної англійської літератури невербальними засобами / О.М. Мартинова // Вісн. Житомир. держ. ун-ту. — 2004. — N 19. — С. 257-259. - (Розглянуто сутність невербальної комунікації та основні невербальні засоби передачі емоційного стану людини. Проаналізовано види і функції несловесних компонентів спілкування, їх роль у комунікативній діяльності, оскільки існують ситуації в яких особа, що говорить, надає перевагу саме невербальним компонентам, як більш компактному, зручному або єдино можливому засобу передачі інформації.), Ж69408 Вербалізація психічних станів у драматичних творах Лесі Українки / В.В. Зеленько // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. — 2009. — Вип. 166. — С. 55-59. — Бібліогр.: 15 назв. — укp. - (Розглянуто мовні засоби моделювання емоційно-психологічної сфери героїв драматичних творів Лесі Українки. Визначено причини домінування лексики на позначення негативних психологічних станів.) ФУНКЦІОНАЛЬНО-СЕМАНТИЧНА ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЄСЛІВ ГОВОРІННЯ У МОВІ ХУДОЖНЬОЇ ПРОЗИ П. А. ЗАГРЕБЕЛЬНОГО, МОВНІ ТА ПОЗАМОВНІ ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ ТОНАЛЬНОСТІ ПОЕТИЧНОГО ТЕКСТУ, ОСОБЛИВОСТІ ГЕНДЕРНОЇ ВАРІАТИВНОСТІ ХУДОЖНЬОГО МОВЛЕННЯ В ЗМІСТОВОМУ Й СИНТАКСИЧНОМУ АСПЕКТАХ, Емоція як динамічне лінгвістичне явище у сучасному французькому постмодерністському романі, Емотивність концептуального простору художнього твору (на матеріалі художньої прози Ф. Саган), Проблема емоційної і емотивної лексики, ОСОБЛИВОСТІ ВІДТВОРЕННЯ ЕМОТИВНОСТІ ПРИ ПЕРЕКЛАДІ ОКАЗІОНАЛЬНИХ ФРАЗЕОЛОГІЗМІВ, МОВНА РЕПРЕЗЕНТАЦІЯ НЕВЕРБАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ ГЕРОЇВ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ ТА ЇЇ РОЛЬ У ТЕКСТІ, Способи номінацій поняття “радість” у площині емотіології (на матеріалі англомовного художнього дискурсу)
|
| 20. |
Запитує: Оксана (06.04.2012) Тема запиту: Допоможіть, будь ласка, підшукати літературу для написання наукової роботи на тему "словотвірний потенціал локативних іменників(іменників місця) української мови" |
Примітка: Бажано саме електронні джерела, але паперові теж вітаються. Якщо можливо, щоб література містила якнайбільше прикладів парадигм локативних іменників Ключові слова: дериваційний потенціал -- локативні іменники -- локативність -- словотвірна парадигма
Ми сподіваємося, що надана нами інформація допоможе Вашим вишукуванням. Видання є в НБУВ: Ж69658/філ. Вісник Запорізького національного університету / Ред.: П.І. Білоусенко. — Запоріжжя, 2006. — 325 с. — (Філол. науки; N 2). — укp., Ж70363/2006/1 Валюх З. Дериваційний потенціал локативних іменників (субстантивна зона словотвірної парадигми)/З. Валюх // Рідний край. -Полтава:АСМІ, 2006,N 2006 №1(14).-С.69-75, ВА657475 Аркушин, Григорій Львович. Іменний словотвір західнополіського говору [Текст] / Г. Л. Аркушин ; відп. ред. П. Ю. Гриценко. - Луцьк : РВВ "Вежа" Волинського держ. ун-ту ім. Лесі Українки, 2004. - 763 с., ВА337693 Горпинич В.О. Назви жителів в українській мові (Питання словотвору, слововживання та РА321976 Словотвірні категорії іменника: Автореф. дис... д-ра філол. наук / В.П. Олексенко; НАН України. Ін-т укр. мови. — К., 2002. — 36 с. — укp., РА327907 Словотворчий потенціал однинних іменників у сучасній українській мові: Автореф. дис. канд. філол. наук / Л.Б. Мартинова; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. — О., 2003. — 18 с. — укp., ПРОТИЧЛЕН ЯК ОСНОВНИЙ ЗАСІБ ЗВ’ЯЗКУ ЛОКАТИВНИХ СЛОВОФОРМ, Формування словотвірних типів і підтипів локативних найменувань на - ник у новій українській мові ( кінця XVII- початку XXI cт.), СТРИМУВАЧІ У СЛОВОТВІРНИХ ПРОЦЕСАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ, ЕЛЕМЕНТАРНІ ПАРАДИГМАТИЧНІ КЛАСИ ІМЕННИКІВ ІІ ВІДМІНИ СЕРЕДНЬОГО РОДУ М’ЯКОЇ ГРУПИ В СУЧАСНІЙ УКРАЇНСЬКІЙ МОВІ, СЕМАНТИЧНА ТИПОЛОГІЯ ЛОКАТИВНИХ ІМЕННИКІВ У ДИЛОГІЇ ОЛЕСЯ ГОНЧАРА «ЛЮДИНА І ЗБРОЯ» ТА «ЦИКЛОН» , Словотвірна парадигма віддієслівних іменників із значенням опредметненої дії, ІМЕННИКИ З СУФІКСОМ -АНИ (-ЯНИ) В УКРАЇНСЬКІЙ МОВІ К. ХVІІ – ПОЧ. ХХІ СТОЛІТТЯ, РА334822 Іменний словотвір західнополіського говору: Автореф. дис... д-ра філол. наук / Г.Л. Аркушин; НАН України. Ін-т укр. мови. — К., 2005. — 44 с. — укp.
|
| | |
|
|