Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=ТЕХНОЛОГІЇ$<.>+<.>K=МАРКЕТИНГ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 134
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Запитує: Добра (09.12.2010) Тема запиту: Видавничо - поліграфічні технології |
Ключові слова: ^Видавничо - поліграфічні технології -- поліграфія -- технологія друкарства -- видавнича справа Видання є в НБУВ: Ж72515 Інноваційна діяльність у видавничо-поліграфічній галузі України / Я.В. Котляревський, О.В. Мельников, Н.І. Передерієнко // Технологія і техніка друкарства: зб. наук. пр. — 2009. — N 1/2. — С. 72-79, Ж70428 Комп'ютерні технології друкарства: Зб. наук. пр. N 5 / Ред.: С.М. Гунько; Укр. акад. друкарства. — Л., 2000. — 401 с. — укp., ВА717190 Обладнання видавничо-поліграфічного виробництва: конспект лекцій / О.І. Пушкар, Є.М. Грабовський, С.І. Дмітрієв; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2007. — 95 с. — укp., ВА676194 Системний аналіз та оптимізація параметрів книжкових видань: Моногр. / Б.В. Дурняк, І.В. Піх, В.М. Сеньківський. — Л.: Укр. акад. друкарства, 2006. — 197 с. , Р113020 Поліграфічні матеріали і видавничо-поліграфічні технології [Текст] : метод. вказівки до викон. самост. та контр. робіт / уклад. А. І. Степанець, Т. А. Роїк ; Національний технічний ун-т України "Київський політехнічний ін-т". - К. : НТУУ "КПІ", 2007. - 24 с., ВА640641 Ярема, Степан Михайлович. Видавничі поліграфічні технології та обладнання [Текст] : (Загальний курс): Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл., які навчаються за спец. "Видавнича справа та редагування" і "Технологія розроблення, виготовлення та оформлення пакувань" / С. М. Ярема ; Відкритий Міжнародний ун-т розвитку людини "Україна". - К. : Університет "Україна", 2003. - 320 с Поліграфія та видавнича справа на сучасному етапі , СОВРЕМЕННЫЕ ТЕНДЕНЦИИ В СОЗДАНИИ И ИСПОЛЬЗОВАНИИ БУМАГИ ДЛЯ ОФСЕТНОЙ И ЦИФРОВОЙ ПЕЧАТИ, ПОЛІГРАФІЯ І ВИДАВНИЧА СПРАВА, Способи друку та їхнє використання*, Сучасний стан і системні засади функціонування видавничої справи України в умовах глобалізації та кризи, Комп’ютерні технології друкарства
|
| 2. |
Запитує: Надія (17.02.2011) Тема запиту: Маркетинг у спорті |
Ключові слова: маркетинг -- маркетинг у спорті Видання є в НБУВ: Ж16967 Маркетинг змагань з футболу / О. Сенченко // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. — 2001. — N 2-3. — С. 98-100., РА320102 Маркетинг у професійному футболі: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.01 / С.Г. Лисенчук; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. — К., 2002. — 17 с. , РА323936 Маркетингова діяльність вищих навчальних закладів фізкультурного профілю у системі кадрового забезпечення сфери фізичної культури і спорту України: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / М.М. Приймак; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. — К., 2003. — 17 с, Ж69411 Маркетингові перспективи "пауэрслайдинга"(r) як напрямку оздоровчого фітнесу / Д.О. Підкопай // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. — 2004. — N 7. — С. 56-61, Ж70281 Маркетинговые исследования в сфере физической культуры и спорта / А.С. Бондарь, Н.В. Пугачева // Слобожанський наук.-спорт. вісн . — 2007. — N 11. — С. 216-220., ВА702740 Менеджмент і маркетинг у сфері фізичної культури і спорту: навч. посіб. / Ю.О. Зубарєв, О.І. Шамардін, В.П. Бізін, П.Ф. Христенко; Кременчуц. держ. політехн. ун-т ім. М.Остроградського, Волгоград. держ. акад. фіз. культури. — Кременчук: ПП Щербатих О.В., 2008. — 192 c. , Ж69937 Молода спортивна наука України: Зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту. Вип. 7, т. 1 / Ред.: М.М. Булатова; Держ. ком. України з питань фіз. культури та спорту, Нац. олімп. ком. України, Олімп. акад. України, Львів. держ. ін-т фіз. культури. — Л.: Укр. технології, 2003. — 468 с. , Ж24808 Пищевые добавки в большом спорте: необходимость или маркетинговая стратегия / А. Шек // Спорт. медицина. — 2006. — N 1. — С. 107-115. , РА341232 Роль екологічного маркетингу в розвитку сучасного олімпійського спорту: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.01 / О.В. Ярмолюк; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. — К., 2005. — 20 с., Ж16967 Система маркетингової діяльності у футболі / С. Лісенчук // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. — 2000. — N 2-3. — С. 120-124, Ж16967 Тенденції у розвитку олімпійського маркетингу кінця ХХ - початку XXI століття / Ю. Мічуда // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. — 2003. — N 1. — С. 121-125., Ж69411 Технология маркетинга в физкультурно-оздоровительных центрах / А.Т. Литвин // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. — 2002. — N 9. — С. 78-82. МАРКЕТИНГ ПРОФЕСІЙНОГО СПОРТУ: СВІТОВИЙ ДОСВІД ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В УКРАЇНІ, СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА СПОРТУ ДО МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ПІДГОТОВКАФАХІВЦІВ З МЕНЕДЖМЕНТУ І УПРАВЛІННЯСПОРТОМ ДЛЯ ВСІХ У ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ, ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА СПОРТУ ДО МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ ФУТБОЛЬНИХ КЛУБІВ ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА, Спорт и маркетинг: что общего?
|
| 3. |
Запитує: Олена (12.04.2011) Тема запиту: Фармація |
Примітка: Інформаційні технології у фармації Булах І.Є., Войтенко Л.П., Кухар Л.О. Ключові слова: Булах І.Є -- Інформаційні технології у фармації
Шановна Олена! Підручник, який Вас цікавить є у фондах нашої бібліотеки. Видання є в НБУВ: ВА700617 Інформаційні технології у фармації [Текст] : підручник для студ. вищого фармац. навч. закл. і фармац. ф-тів вищих мед. навч. закл. ІV рівня акредитації / І. Є. Булах [и др.] ; ред. І. Є. Булах. - К. : Медицина, 2008. - 224 c.
|
| 4. |
Запитує: Валентин (19.04.2011) Тема запиту: використання комп'ютерних інформаційних технологій в позакласній роботі з математики |
Примітка: шифри підручників Ключові слова: Комп"ютерні інформаційні технології, освіта
Шановний, Валентин! Пропонуємо список літератури за Вашим запитом. Для того, щоб переглянути електронні ресурси, натисніть на їхнє зображення. Бажаємо успіху! Видання є в НБУВ: ВА693636 Бонч-Бруєвич, Г. Ф. Технічні засоби навчання з використанням інформаційних комп`ютерних технологій [Текст] : навч. посібник / Г. Ф. Бонч-Бруєвич ; Київський міський педагогічний ун-т ім. Б.Д.Грінченка. Кафедра інформатики та фізико-математичних дисциплін. - К. : КМПУ ім. Б.Д.Грінченка, 2007. - 64 с., РА339832 Суховірський, Олег Васильович. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до використання інформаційних технологій [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Суховірський Олег Васильович ; Інститут педагогіки АПН України. - К., 2005. - 20 с., ДС93874 Суховірський, Олег Васильович.Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до використання інформаційних технологій [Текст] : дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Суховірський Олег Васильович ; Інститут педагогіки АПН України. - К., 2005. - 303 , ВА646874 Співаковський, О. В. Теорія і практика використання інформаційних технологій у процесі підготовки студентів математичних спеціальностей [Текст] / О. В. Співаковський ; Херсонський держ. ун-т. - Херсон : Айлант, 2003. - 228 с., РА369072 Торубара, Олексій Миколайович. Формування готовності у майбутніх учителів трудового навчання до використання інформаційних технологій [Текст] : автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Торубара Олексій Миколайович ; Інститут вищої освіти АПН України. - К., 2009. - 32 с., ВА581089 Клочко, Віталій Іванович. Застосування нових інформаційних технологій навчання при вивченні курсу вищої математики у технічному вузі [Текст] : навч.-метод. посібник / В. І. Клочко ; Вінницький держ. технічний ун-т. - Вінниця : [б.в.], 1997. - 63 с. , РА317387 Дубова, Тетяна Володимирівна. Розвиток пізнавальної активності учнів 5-6 класів на основі нових інформаційних технологій навчання на уроках математики [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Дубова Тетяна Володимирівна ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2002. - 18 с., ДС72129 Дубова, Тетяна Володимирівна. Розвиток пізнавальної активності учнів 5-6 класів на основі нових інформаційних технологій навчання на уроках математики [Текст] : дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Дубова Тетяна Володимирівна ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2002. , РА374715 Тутова, Ольга Василівна. Методична система формування професійної готовності майбутнього вчителя до використання інформаційно-комунікаційних технологій в евристичному навчанні математики [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Тутова Ольга Василівна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К., 2010. - 20 с. , РА324375 Смалько, Олена Аркадіївна.Розвиток творчого мислення старшокласників на уроках математики з використанням інформаційних технологій навчання [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Смалько Олена Аркадіївна ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2003. - 20 с., ДС78019 Смалько, Олена Аркадіївна. Розвиток творчого мислення старшокласників на уроках математики з використанням інформаційних технологій навчання [Текст] : дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Смалько Олена Аркадіївна ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2002. ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ, ЗОКРЕМА У ГАЛУЗІ ОСВІТИ, ДЕЯКІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ, МЕТОДИЧНІ ВИМОГИ ДО ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКА-ЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ЕВРИСТИЧНОГОНАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ, Позакласна виховна робота, ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ
|
| 5. |
Запитує: Сніжана (20.04.2011) Тема запиту: <Методи та технології обробки космічних знімків> |
Ключові слова: космічні технології -- космічні знімання -- дешифрування знімків
Добрий день! Пропонуємо переглянути наступні матеріали: Видання є в НБУВ: РА340089 Інформаційні технології паралельної фільтрації імпульсного шуму на супутникових зображеннях: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Нгуен Тхань Фионг; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". — К., 2005. — 20 с. - Основний фонд, Ж16928 Етапи та методи обробки даних космічного моніторингу земної поверхні / О.Ф. Дубина, С.О. Кондратенко, Р.М. Осадчук // НТІ. — 2006. — N 2. — С. 45-48., ВА646747 Черненко, М. Воздушная стереоскопическая съемка и дешифрирование снимков с помощью стереоскопа [Текст] : с 10 фотоснимками и 18 чертежами в тексте / М. Черненко. - М. : Издание журнала "Вестник воздушного флота", 1925. - 39 с. - Основний фонд, ВА702031 Манойлов, В'ячеслав Пилипович. Дистанційне зондування Землі із космосу: науково-технічні основи формування й обробки видової інформації [Текст] : монографія / В. П. Манойлов [и др.] ; Житомирський держ. технологічний ун-т. - Житомир : ЖДТУ, 2008. - 384 с. - Основний фонд, ВС46624 Дорожинський, Олександр Людомирович. Фотограмметрія [Текст] : підруч. для студ. вищ. навч. закл. / О. Л. Дорожинський, Р. Тукай ; Національний ун-т "Львівська політехніка". - Л. : НУ "Львівська політехніка", 2008. - 332 с. - Основний фонд Елементи цифрової обробки зображень у навчальному процесі, РОЗВИТОК МЕТОДІВ ДЕШИФРУВАННЯ ОБ’ЄКТІВ МІСЦЕВОСТІ ПРИ ТОПОГРАФІЧНОМУ ЗНІМАННІ КОСМІЧНИМИ СИСТЕМАМИ ДЗЗ, ОЦІНКА ПОТЕНЦІЙНИХ ПОТРЕБ УКРАЇНИ ЩОДО МАТЕРІАЛІВ КОСМІЧНОЇ ЗЙОМКИ, ВИКОРИСТАННЯ ВЕЙВЛЕТІВ В ОБРОБЦІ СУПУТНИКОВИХ ЗНІМКІВ ВИСОКОГО ПРОСТОРОВОГО РОЗРІЗНЕННЯ, Огляд методів класифікації космічних знімків
|
| 6. |
Запитує: Наталія Олександрівна (18.07.2011) Тема запиту: Конкурентне середовище фармацевтичних підприємств по виробництву вітамінної продукції, для розробки маркетингової стратегії на Київському вітамінному заводі. |
Примітка: в часності, як що є рейтинги підприємств по виробництву вітамінної продукції за 2009-2010 роки. Ключові слова: фармацевтичні підприємства -- виробництво вітамінної продукції -- Київський вітамінний завод
Добрий день! Скористайтесь наступними матеріалами, можливо вони стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: В342330/Ч. 1 Мнушко, Зоя Миколаївна Менеджмент та маркетинг у фармації [Текст] : підручник для студ. фармац. вузів та фармац. фак. мед. вузів ІІІ-ІV рівнів акредитації / З. М. Мнушко, Н. М. Діхтярьова ; ред. З. М. Мнушко. - Х. : Основа, 1998 . Ч. 1 : Менеджмент у фармації. - [Б. м.] : [б.в.], 1998. - 255 с., В342330/Ч. 2 Мнушко, Зоя Миколаївна Менеджмент та маркетинг у фармації [Текст] : підручник для студ. фармац. вузів та фармац. фак. мед. вузів ІІІ-ІV рівнів акредитації / З. М. Мнушко, Н. М. Діхтярьова ; ред. З. М. Мнушко. - Х. : Основа, 1998 . Ч. 2 : Маркетинг у фармації. - Х. : Основа : Вид-во УкрФА, 1999. - 287 с., Р87971 Богачова, Людмила Василівна. Хіміко- фармацевтична промисловість України: аналіз стану і прогнозна оцінка розвитку [Текст] / Л. В. Богачова, Н. В. Тарасова ; НАН України, Рада по вивченню продуктивних сил України. - К. : [б.в.], 1999. - 39 с. -, ВС41323 Досягнення та перспективи розвитку фармацевтичної галузі України [Текст] : матеріали VІ Національного з'їзду фармацевтів України, 28-30 вересня 2005р., м.Харків / ред. кол. В. П. Черних [та ін.] ; Національний фармацевтичний ун-т. - Х. : НФаУ, 2005. - 1008 с., ВА702769 Мех, О. А. Інноваційно-соціальні аспекти розвитку фармацевтичної галузі України [Текст] / О. А. Мех ; НАН України, Центр досліджень науково-технічного потенціалу та історії науки ім. Г.М.Доброва. - К. : [б.в.], 2008. - 408 c. - Універсальний підсобний фонд, ВА717940 Богачова, Людмила Василівна. Фарміндустрія України: підсумки, проблеми і стратегія розвитку [Текст] : монографія / Л. В. Богачова ; НАН України, Рада по вивченню продуктивних сил України. - К. : [б.в.], 2006. - 243 с - Основний фонд, Р115711 Оцінка привабливості сегменту ринку лікарських препаратів при формуванні товарного асортименту фармацевтичного підприємства [Текст] : метод. рек. / Нац. фармац. ун-т, ПК "Фармація" МОЗ та АМН України ; уклад.: д-р фармац. наук, проф. Слободянюк М. М., Жадько С. В. - Х. : [б.в.], 2008. - 28 с - Основний фонд ДЕРЖАВНЕ ВТРУЧАННЯ В ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО РИНКУ УКРАЇНИ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТНОЗДАТНОСТІ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ, УПРАВЛІННЯ, ЕКОНОМІКА ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ В ФАРМАЦІЇ, ОЦІНКА ТЕНДЕНЦІЙ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕРСОНАЛУ НА ВІТЧИЗНЯНИХ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ, Аналіз ринку полівітамінних препаратів для використання в офтальмології, «Київському Вітамінному Заводу» вручено сертифікати ISO 9001 : 2000, Конкурентоспроможність підприємства в системі маркетингу: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 [Електронний ресурс] / Р.В. Камишніков; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. — К., 2006. — 18 с. — укp., Фармацевтична промисловість України
|
| 7. |
Запитує: Наталія (12.08.2011) Тема запиту: Інтерактивні методи та інноваційні технології як засіб поліпшення якості засвоєння компетентностей у другокласників |
Примітка: статті Ключові слова: Інтерактивні методи -- інноваційні технології -- початкова школа
Доброго дня! Сподіваємося, що наступні статті Вам допоможуть. Бажаємо успіху! НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НВЗ ЗАКАРПАТТЯ (НА ПРИКЛАДІ «ВЕСЕЛКОВОЇ ШКОЛИ»), ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ МОЛОДШИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ГРИ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ, ЗРОСТАННЯ ПОКАЗНИКІВ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ТА ОСОБИСТІСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ЯК РЕЗУЛЬТАТ ЗАСТОСУВАННЯ ВЧИТЕЛЕМ СИСТЕМИ НАВЧАЛЬНИХ ЗАДАЧ , ТЕХНОЛОГІЯ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ ПРИРОДОЗНАВСТВА, ФОРМУВАННЯ ОСНОВ ЖИТТЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА В УМОВАХ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ, НЕСТАНДАРТНІ ФОРМИ УРОКІВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ НА ПІДҐРУНТІ РІЗНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ, НЕСТАНДАРТНИЙ УРОК ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У СУЧАСНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ, мультимедійні технології у початковій ланці освіти, КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ МАТЕМАТИКИ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ, ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ЯК ВАЖЛИВА ПЕРЕДУМОВА РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ, РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ, МОДЕЛІ ПРОПЕДЕВТИКИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ЗАРУБІЖНИЙ ТА ВІТЧИЗНЯНИЙ ДОСВІД , Доcлідження впливу ІКТ на особистісні якості учня початкових класів в умовах навчального процесу загальноосвітньої школи
|
| 8. |
Запитує: Тетяна (14.09.2011) Тема запиту: Скибінський, Станіслав Володимирович Маркетинг [Текст] : підручник для студ. вищих навч. закл. / С. В. Скибінський. - Л. : Львівська комерційна академія, 2000 . Ч. 1. - [Б. м.] : [б.в.], 2000. - 640 с. - Бібліогр.: с. 634-637. - ISBN 5-7763-1948-Х Будь-ласка скиньте таку книгу |
Ключові слова: Скибінський -- Маркетинг
Добрий день, Тетяно! Ви можете звернутися у Відділ міжбібліотечного науково-інформаційного сервісу НБУВ за E-mail: mba_nbuv@ukr.net та замовити там електронний варіант потрібної Вам книги Видання є в НБУВ: В343610/Ч. 1 Скибінський, Станіслав Володимирович Маркетинг [Текст] : підручник для студ. вищих навч. закл. / С. В. Скибінський. - Л. : Львівська комерційна академія, 2000 . Ч. 1. - [Б. м.] : [б.в.], 2000. - 640 с.
|
| 9. |
Запитує: Ірина (11.10.2011) Тема запиту: Добрий день! Я аспірант ЛНУ імені Тараса Шевченка, тема моєї дисертації "Формування професійно-творчих умінь майбутніх фахівців з графічного дизайну засобами інформаційних технологій". Будь ласка допоможіть підібрати літературу для написання дисертації. Дякую! |
Ключові слова: графічний дизайн -- комп'ютерні технології -- фахівці дизайну -- дизайнерська освіта -- веб-дизайн
Добрий день! Ми сподіваємося, що надана нами інформація допоможе вашим вишукуванням: Видання є в НБУВ: Ж16367 Вивчення графічних дисциплін з використанням комп'ютерних технологій / І. Голіяд // Проф.-техн. освіта. — 2009. — N 4. — С. 9-11.(Висвітлено питання впровадження засобів ручної та машинної (комп'ютерної) графіки у навчальний процес ПТНЗ. Зазначено, що 89 % опитаних учнів ПТНЗ хотіли б виконувати графічні завдання та вправи за допомогою нових комп'ютерних програм, але в реальному навчальному процесі це пов'язано зі значними труднощами (обмежені організаційні можливості, стереотипи учителів тощо). Зазначено, що треба переглядати традиції, однак комп'ютерну технологію (КТ) не можна розглядати як панацею від усіх педагогічних проблем. Виділено компоненти рівнів підготовленості учнів, яку названо визначальною умовою успішності засвоєння графічних дисциплін (розвиток просторової уяви, навички зображення форми геометричних об'єктів, нанесення розмірів, оформлення креслень), оскільки від визначення рівнів залежить вибір методів навчання, а вирівнювання умінь і навичок дозволяє викладачу давати групі більш складний матеріал. Акцентовано увагу на важливості самостійних занять, які розвивають самостійне мислення та мають виховне значення.), СО30109 Графічний дизайн: мистецтво шрифту:навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М. Я. Куленко; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2010. — 311с., Ж71480 Жизненный цикл изделий графического дизайна / И.А. Кузнецова // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. — 2004. — N 4. — С. 89-93.( Досліджено життєвий цикл виробів графічного дизайну. Визначено схожість кривої життєвого циклу виробів дизайну з культуроциклом за відомими теоретичними роботами у культурології.), Ж71506 Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи:Зб. наук. пр. Вип. 10 / Ред.: В.М. Мадзігон; Ін-т педагогіки АПН України, Ін-т реклами. — К., 2007. — 284 с.( Розглянуто питання практичної підготовки у формуванні професійної компетентності та конкурентоспроможності фахівців реклами, застосування інноваційних технологій в процесі вивчення гуманітарних дисциплін на факультеті дизайну в Інституті реклами. Проаналізовано роль інформаційних комп'ютерних графічних технологій у формуванні творчої діяльності фахівців дизайну. Визначено рівень підготовки бакалаврів економіки на основі міжнародних стандартів ISO 9 000. Викладено концептуальні основи методології та організації бухгалтерського обліку рекламної діяльності.), ВА608535 Інформатика: Комп'ютерна техніка. Комп'ютерні технології [Текст] : посібник: [Для студ. вищих навч. закл.] / В. В. Браткевич [та ін.] ; ред. О. І. Пушкар. - К. : Видавничий центр "Академія", 2001. - 693 с., ВА697092 Веб-дизайн і комп`ютерна графіка:навч. посіб. / О.Н. Романюк, Д.І. Катєльніков, О.П. Косовець; Вінниц. нац. техн. ун-т. — Вінниця, 2007. — 141 с., ВА737386 Основи веб-дизайну:навч. посіб. / О. Г. Пасічник, О. В. Пасічник, І. В. Стеценко; Ред.: А. М Гуржій. — К.: BHV, 2011. — 336 с Дидактичні умови застосування комп'ютерної графіки в навчанні учнів 5 - 7 класів загальноосвітньої школи:Автореф. дис... канд. пед. наук / В.В. Кондратова; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2005. — 20с., Дизайн мультимедійних презентацій: стильові напрямки і засоби формування візуально-образної мови:автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.07 / М.Л. Опалєв; Харк. держ. акад. дизайну і мистец. — Х., 2010. — 20с., Зміст і методика профільного навчання старшокласників основам графічного дизайну:автореф. дис... канд. пед. наук / І.В. Савенко; Черніг. держ. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. — Чернігів, 2009. — 20 с., Наукові підходи та сучасний стан з графічної підготовки майбутніх фахівців у ВНЗ/ Г.О. Райковська // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. Ів. Франка. — 2007. — N 35. — С. 109-114, Ю. В. Яворик методичні рекомендації щодо застосування графічних комп’ютерних технологій у підготовці майбутніх фахівців дизайну , Комашко Н.В.Формування творчої складової професійної діяльності майбутніх дизайнерів, Сулейманов Р. І. ІНФОРМАЦІЙНІ ДИЗАЙН-ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ДИЗАЙНЕРСЬКИХ КОМПЕТЕНЦІЙ У МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ, ГРАФІЧНИЙДИЗАЙН: ДОІСТОРІЇ СТАНОВЛЕННЯ, ТВОРЧІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ І КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ДИЗАЙНЕРСЬКІЙ ОСВІТІ, ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ГРАФІЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ КВАЛІФІКОВАНИХ РОБІТНИКІВ В УМОВАХ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ УЧИЛИЩ, ОРГАНІЗАЦІЯ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ СФЕРИ МИСТЕЦТВА
|
| 10. |
Запитує: Андрій (12.10.2011) Тема запиту: Доброго вечора!Допоможіть знайти матеріали за темою: "Формування конкурентних переваг нових товарів з використанням технологій маркетингу". Дякую! |
Ключові слова: конкурентні переваги -- конкурентноспроможність -- маркетинг -- маркетингова політика -- технології маркетингу -- нові товари
Добрий день! Пропонуємо переглянути наступні матеріали: Видання є в НБУВ: ВА738501 Маркетинг інновацій:підручник / Н. І. Чухрай; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2011. — 251 с., Ж69878 Маркетинг майбутнього: конкуренція як мотиваційна установа для фірм, діючих в умовах ринкової економіки / Л. Радкевич // Торгівля і ринок України: Темат. зб. наук. пр. з пробл. торгівлі і громад. харчування. — 1999. — Вип. 9, Т. 2. — С. 85-90., ВС41513 Портер Майкл Е. Конкурентная стратегия: Методика анализа отраслей и конкурентов / И. Минервин (пер.с англ.). — М. : Альпина Бизнес Букс, 2005. — 452с. , ВА730887 Економічна інтеграція. Інструмент посилення конкурентоспроможності невеликих підприємств: монографія / В.Н. Парсяк, І.Л. Дибач. — Миколаїв: О.С.Торубари, 2010. — 170 с., РА360598 Ніколаєва, Анжела Миколаївна. Формування стратегії досягнення конкурентних переваг підприємств м'ясної промисловості [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Ніколаєва Анжела Миколаївна ; Тернопільський національний економічний ун-т. - Т., 2008. - 20 с., РА309334 Айяд Рйяд Абдулла Антар Формування стратегії маркетингу рибних товарів [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Айяд Рйяд Абдулла Антар ; Донецький держ. ун-т економіки і торгівлі. - Донецьк, 2000. - 18 с., ВА711400 Оксанич, Анатолій Петрович. Інформаційні системи і технології маркетингу [Текст] : навч.-практ. посіб. для студ. екон. та техн. спец. вищ. навч. закл., які навч. за напрямами "Комп'ютерні науки", "Економіка і підприємництво" / А. П. Оксанич [и др.]. - К. : Професіонал, 2008. - 320 с., ВС34668 Азоев, Геннадий Лазаревич. Конкурентные преимущества фирмы [Текст] / Г. Л. Азоев, А. П. Челенков ; Государственный ун-т управления, Национальный фонд подготовки кадров. - М. : ОАО "Типография "НОВОСТИ", 2000. - 256 с., ВА573435 Азоев, Геннадий Лазаревич. Конкуренция: анализ, стратегия и практика [Текст] / Г. Л. Азоев. - М. : Центр экономики и маркетинга, 1996. - 208 с, РА344448 Вотченікова, Ольга Володимирівна. Формування маркетингової системи взаємодії на ринку лакофарбових товарів [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Вотченікова Ольга Володимирівна ; Донецький держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2006. - 20 с., ВС39762 Борисенко, Зоя Миколаївна. Основи конкурентної політики [Текст] : підручник / З. М. Борисенко. - К. : Таксон, 2004. - 704 с. , ВА601074 Ткаченко, Наталія Борисівна. Маркетингова товарна політика :навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Н. Б. Ткаченко ; Київський держ. торговельно-економічний ун-т. - К. : [б.в.], 2000. - 148 с. Вибір стратегій для забезпечення конкурентоспроможності підприємств молочної промисловості: автореф. дис... канд. екон. наук / І.В. Суха; Нац. ун-т харч. технологій. — К., 2008. — 20 с. , ШВИДКІСТЬ ПОДАЧІ ТОВАРУ НА РИНОК ЯК КОНКУРЕНТНА ПЕРЕВАГА В ДИНАМІЧНОМУ РИНКОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ, Конкурентоспроможність підприємства в системі маркетингу: Автореф. дис... канд. екон. наук / Р.В. Камишніков; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. — К., 2006. — 18 с. , КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ І КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ РИНКОВИХ УМОВАХ, Маркетинговий інструментарій управління продажем товарів підприємства оптової торгівлі, МАРКЕТИНГОВІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖЕМ ТОВАРІВ ОПТОВИХ ПІДПРИЄМСТВ, Длігач А.О. СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТНОЇ ПОВЕДІНКИ В СИСТЕМІ СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ
|
| 11. |
Запитує: Наталія (13.10.2011) Тема запиту: Доброго дня! Допоможіть,будь ласка,знайти інформацію з маркетингу для реферату за темою "глобальні стратегії маркетингової діяльності" |
Примітка: маркетинг Ключові слова: макетинг -- маретингові стратегії
Добрий день! Пропонуємо переглянути наступні джерела: Видання є в НБУВ: Ж69726 Вибір стратегії маркетингової діяльності промислових підприємств / О.Д. Ніцевич // Пр. Одес. політехн. ун-ту: зб. наук. пр. — 2004. — Вип. 2. — С. 314-317. , ВА739334 Маркетинг ХХІ століття: проблеми та стратегії розвитку: тези доп. I Всеукр. наук.-практ. конф. студ. та молодих вчен., 17 - 18 берез. 2011 р., Луганськ / Ред.: Т. С Максимова; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2011. — 126 с., ВА691922 Новітній маркетинг: навч. посіб. / Є.В. Савельєв, С.І. Чеботар, Д.А. Штефанич, М.Г. Шевчик, В.О. Мартинюк. — К.: Знання, 2008. — 420 с - (Висвітлено новітні підходи щодо маркетингу як науки та навчальної дисципліни, розглянуто основні напрями його розвитку за сучасних умов. Охарактеризовано маркетингові інтегровані системи розподілу, викладено концепцію соціально-етичного маркетингу. Розкрито наукові засади, цілі та види маркетингу знань, визначено зміст поняття брендингу, описано процес створення та розширення бренда. Розглянуто основні принципи та характеристики бенчмаркінгу, показано переваги та недоліки маркетингового аутсорсингу. Обгрунтовано можливості впровадження франчайзингу в Україні. Встановлено основні вимоги щодо планування торговельного залу супермаркету. Описано технології мерчандайзингу, структуру туристичного продукту та методи його продажу. Проаналізовано особливості управління маркетингом у шоу-бізнесі, стратегії та форми ведення маркетингових воєн, запропоновано засоби протидії. Охарактеризовано соціально-культурне середовище міжнародного маркетингу. Розглянуто процес формування національного іміджу продукту на іноземному ринку. Розкрито методологічні засади формування системи глобальної маркетингової діяльності.) Стратегічне маркетингове планування , ГЛОБАЛЬНІ МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ, ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ ГЛОБАЛЬНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВ НА МІЖНАРОДНИХ РИНКАХ, ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ, МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ, Вплив маркетингової стратегії на ефективність банківського бізнесу:Автореф. дис... канд. екон. наук / Л.П. Семенюк; Укр. акад. банк. справи. — Суми, 2004. — 18 с., Глобальные маркетинговые стратегии, ГЛОБАЛЬНЫЙ И МУЛЬТИНАЦИОНАЛЬНЫЙ МАРКЕТИНГ , Види маркетингових стратегій
|
| 12. |
Запитує: Олена (14.11.2011) Тема запиту: Доброго дня! Прошу Вашої допомоги у підборі літератури з теми "Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємства". Дуже Вам вдячна! |
Ключові слова: менеджмент -- маркетинг -- інформаційне забезпечення -- діяльність підприємств
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: ВА645651 Пінчук, Надія Степанівна. Інформаційні системи і технології в маркетингу [Текст] : навч. посібник / Н. С. Пінчук [и др.] ; Київський національний економічний ун-т. - 2.вид., перероб. і доп. - К. : КНЕУ, 2003. - 352 с, ВА711400 Оксанич, Анатолій Петрович. Інформаційні системи і технології маркетингу [Текст] : навч.-практ. посіб. для студ. екон. та техн. спец. вищ. навч. закл., які навч. за напрямами "Комп'ютерні науки", "Економіка і підприємництво" / А. П. Оксанич [и др.]. - К. : Професіонал, 2008. - 320 с. , ВА598392 Войчак Анатолій Володимирович. Маркетинговий менеджмент: Навч.- метод. посіб. для самост. вивчення дисципліни / Київський національний економічний ун-т — К. : КНЕУ, 2000. — 100с., ВА648235 Строков, В. А. Управление маркетингом на предприятии [Текст] : учеб. пособие / В. А. Строков. - М. : ХОРС, 2004. - 239 с, ВА632614 Єжова, Людмила Федорівна. Інформаційний маркетинг [Текст] : навч. посіб. / Л. Ф. Єжова ; Київський національний економічний ун-т. - К. : КНЕУ, 2002. - 560 с., ВА577274 Кропивко Михайло Федорович. Інформаційне забезпечення агропромислового виробництва України в ринкових умовах. — К., 1996. — 159с. , ВА580376 Кропивко Михайло Федорович. Інформація в управлінні агропромисловим виробництвом. — К., 1997. — 252с Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємств машинобудування: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Т.В. Безбородова; Приазов. держ. техн. ун-т. — Маріуполь, 2010. — 20 с. — укp., Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємств торгівлі: Автореф. дис... канд. екон. наук / А.П. Лутай; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2004. — 19 с. — укp., Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємства , ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА, ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА, Роль інформаційного забезпечення в процесі управління маркетинговою діяльністю сільськогосподарських підприємств.
|
| 13. |
Запитує: Олександр (21.11.2011) Тема запиту: Стратигічний маркетинг фінансової установи в умовах кризи |
Ключові слова: маркетинг -- стратигічний маркетинг -- фінансова криза
Добрий вечір! Радимо звернутись до наступних матеріалів: Видання є в НБУВ: ВА736157 Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: матеріали міжвуз. наук.-практ. конф. молодих вчен., асп. та студ., 17 квіт. 2009 р., Дніпропетровськ / Дніпропетр. ун-т економіки та права. — Д., 2009. — 179 с. - (Висвітлено актуальні проблеми підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств. Розглянуто стратегічний маркетинг як інструмент управління компаніями за умов економічної кризи. Визначено сутність і принципи розробки маркетингової стратегії. Проаналізовано вплив інфляції на економіку країни. Розкрито проблеми впровадження елементів маркетингової культури в процесі інноваційної діяльності. Досліджено вплив податків на конкурентоспроможність України. Визначено роль маркетингових досліджень у формуванні конкурентоспроможності туристичної агенції. Охарактеризовано український ринок побутових холодильників. Розглянуто платоспроможність аграрних підприємств як фактор прийняття конкурентоспроможних рішень. Увагу приділено питанням маркетингової логістики, мерчандайзингу, інтернет-технологій. Розкрито сучасні тенденції неймінгу.), ВА587951 Куденко, Наталія Володимирівна. Стратегічний маркетинг [Текст] : навч. посібник / Н. В. Куденко ; Київський національний економічний ун-т. - К. : [б.в.], 1998. - 151 с., ВА587357 Поречкіна, Лідія Степанівна. Стратегічний маркетинг банківських послуг [Текст] / Л. С. Поречкіна. - К. : Либідь, 1998. - 152 с., ВА668955 Балабанова, Людмила Веніамінівна. Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: стратегічний підхід [Текст] / Л. В. Балабанова, В. В. Холод ; Донецький держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк : ДонДУЕТ, 2006. - 294 с, ВА724837 Сударкіна, Світлана Петрівна. Стратегічний маркетинг і товарно-інноваційна політика [Текст] : текст лекцій для студ. екон. ф-ту ден. і заоч. форм навчання / С. П. Сударкіна ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х. : НТУ "ХПІ", 2010. - 115 с, ВА584825 Близнюк, Станіслав Васильович. Стратегічний маркетинг торговельної фірми [Текст] : методичні і організаційні аспекти управління / С. В. Близнюк ; Українська академія зовнішньої торгівлі. - К. : [б.в.], 1998. - 150 с. АНТИКРИЗОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК СКЛАДОВА СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ БАНКОМ, ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ЗМІН СЕРЕДОВИЩА НА МАРКЕТИНГОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ БАНКІВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ, Глобальна світова фінансова криза та її вплив на розвиток економіки України, ОСОБЛИВОСТІ ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГУ ФІРМИ В УМОВАХ КРИЗИ, МАРКЕТИНГ БАНКІВСЬКИХ ІННОВАЦІЙ, МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ, СТРАТЕГІЧНИ Й МАРКЕТИН Г ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВ УКРА ЇНИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ, Особливості банківського маркетингу в умовах кризи, МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ
|
| 14. |
Запитує: Олександр (22.11.2011) Тема запиту: Маркетингові інструменти в умовах фінансової кризи |
Ключові слова: маркетинг -- фінансова криза -- маркетингові інтрументи -- стратегічний маркетинг
Перегляньте наступні матеріали, також скористайтесь архівом довідок, щодо потрібної Вам теми. Видання є в НБУВ: ВА591181 Ансофф, Игорь. Новая корпоративная стратегия [Текст] / И. Ансофф ; пер.с англ. С. Жильцов ; при содействии Э. Д. Макдоннелл. - С.Пб. : Питер, 1999. - 416 с. - (Теория и практика менеджмента)., ВА578389 Боумэн, Клифф. Основы стратегического менеджмента [Текст] : пер.с англ. / К. Боумэн. - М. : Банки и биржи : ЮНИТИ, 1997. - 175 с., ВА688990 Валдайцев, Сергей Васильевич. Антикризисное управление на основе инноваций [Текст] : учебник / С. В. Валдайцев. - М. : Проспект, 2007. - 310 с., ВА647629 Антикризисное управление предприятиями и банками [Текст] : учеб. пособие для студ. вузов, обучающихся по экон. и инж. спец. / В. Г. Балашов [и др.] ; Академия народного хозяйства при Правительстве Российской Федерации. - М. : Дело, 2001. - 839 с., ВА642876 Самоукина, Наталья. Антикризисное управление компанией [Текст] / Н. Самоукина. - СПб. : Питер ; М. ; СПб. ; Нижний Новгород : [б.и.], 2003. - 188 с, ВА594299 Булеев, Иван Петрович. Антикризисное управление предприятием [Текст] / И. П. Булеев, Н. Е. Брюховецкая ; НАН Украины, Институт экономики промышленности. - Донецк : [б.и.], 1999. - 178 с. МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ, Економічний розвиток підприємства в умовах фінансової кризи, МЕХАНІЗМ МАРКЕТИНГОВОГО АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ, ВПЛИВ КРИЗИ НА МАРКЕТИНГОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ ТА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ
|
| 15. |
Запитує: Олександр (22.11.2011) Тема запиту: Маркетингові стратегії просування фінансових послуг в умовах кризи |
Ключові слова: фінансові послуги -- макетинг -- стратегічний маркетинг
Перегляньте наступні матеріали, також скористайтесь архівом довідок, щодо потрібної Вам теми. Видання є в НБУВ: ВА683290 Стефенсон, Рой. Маркетинг финансовых услуг [Текст] / Р. Стефенсон ; пер. с англ. В. В. Ильин, А. В. Болдышева ; ред. пер. КаЕ. В. Калугин. - М. ; СПб. : Вершина, 2007. - 250, ВА678905 Кубів, Степан Іванович. Маркетингова концепція формування привабливості комерційного банку [Текст] / С. І. Кубів [и др.] ; Національний ун-т "Львівська політехніка". - Л. : Видавництво Національного ун-ту "Львівська політехніка", 2006. - 232 с, ВА592984 Ляпин, Зорий Федорович. Маркетинг в банковской сфере [Текст] : учеб. пособие / З. Ф. Ляпин, И. И. Гончарова ; Восточноукраинский гос. ун-т. - Луганск : Изд-во ВУГУ, 1998. - 186 с. Перспективи розвитку маркетингу інституційних учасників фінансового ринку, ВДОСКОНАЛЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ ЩОДО ПРОСУВАННЯ НОВОЇ МАРКИ ТОВАРУ ЗГІДНО ІЗ ЗАЛЕЖНІСТЮ «ЦІНА-ЯКІСТЬ» ТОВАРУ, КОМПЛЕКСНА ОЦІНКА ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ БАНКІВ УКРАЇНИ, ОСОБЛИВОСТІ ПРОСУВАННЯ БАНКІВСЬКИХ ПРОДУКТІВ, АНАЛІЗ КОМУНІКАЦІЙНОГО ВПЛИВУ МАРКЕТИНГОВИХ ПРОГРАМ НА СПОЖИВАЧІВ У ПРОЦЕСІ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ КОМУНІКАЦІЯМИ БАНКІВСЬКИХ ОПЕРАЦІЙ, ІННОВАЦІЙНИЙ ПАКЕТ ПОСЛУГ ЯК ІНСТРУМЕНТАНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ БАНКІВСЬКИМИ УСТАНОВАМИ УКРАЇНИ
|
| 16. |
Запитує: Олександр (23.11.2011) Тема запиту: Сучасне маркетингове середовище фінансових інструментів |
Ключові слова: маркетингове середовище -- фінансові інструменти
Перегляньте наступні матеріали, також скористайтесь архівом довідок, щодо потрібної Вам теми. Видання є в НБУВ: ВА717653 Силантьєв, Сергій Олексійович. Менеджмент похідних фінансових інструментів [Текст] : практикум / С. О. Силантьєв ; Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний ун-т ім. Вадима Гетьмана". - К. : КНЕУ, 2009. - 399 с, РА347385 Зельдіс, Вадим Віталійович. Маркетингові дослідження на ринку цінних паперів [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Зельдіс Вадим Віталійович ; Європейський ун-т. - К., 2006. - 20 с., ВА695480 Парсяк, В. Н. Ринок цінних паперів [Текст] : маркетингові дослідження / В. Н. Парсяк, В. В. Зельдіс. - К. : Центр учбової літератури, 2007. - 222 c. -, РА334453 Безп'ятов, Андрій Валерійович. Розвиток похідних фінансових інструментів у країнах з перехідною економікою [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.05.01 / Безп'ятов Андрій Валерійович ; НАН України, Інститут світової економіки і міжнародних відносин. - К., 2004. - 18 с., ВА589736 Фінансовий менеджмент банку: Навч. посіб. / Л.О. Примостка; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 1999. — 279 с. Розглянуто інструментарій та сучасні методи управління фінансами комерційного банку. Подано систематизований виклад методів управління капіталом, зобов'язаннями, кредитним портфелем, портфелем цінних паперів та ліквідністю банку. Особливу увагу приділено концепції збалансованого управління активами і пасивами банку, методології хеджування відсоткового та валютного ризиків, механізмам функціонування похідних фінансових інструментів (деривативів), таких як форварди, ф'ючерси, опціони, своп-контракти та ін., ВА595601 Мишкін, Фредерік С. Економіка грошей, банківської справи і фінансових ринків [Текст] / Ф. С. Мишкін ; пер. С. Панчишин [та ін.] ; ред. пер. ПаС. Панчишин. - К. : Основи, 1999. - 967 с. Маркетингове середовище , ОБЛІК ФІНАНСОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ, ПОЛОЖЕННЯ (СТАНДАРТ) БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ 13 "ФІНАНСОВІ ІНСТРУМЕНТИ", Загальна характеристика фінансових інструментів, Фінансові інструменти: особливості визначення, класифікації та обігу, ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ АКТИВІЗАЦІЇ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ РЕГІОНУ, МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗМІЩЕННЯ ЦІННИХ ПАПЕРІВ, МАРКЕТИНГ БАНКУ НА РИНКУ ЦІННИХ ПАПЕРІВ, Фінансові інструменти
|
| 17. |
Запитує: Анжелика (23.11.2011) Тема запиту: Формування соціального простору у сфері дозвілля молоді за допомогою інформаційних технологій |
Ключові слова: соціальний простір -- дозвілля -- молодь -- інформаційні технології -- інтернет
Перегляньте, будь ласка, такі ресурси: Саморозвиток і самореалізація сучасної молоді в сфері дозвілля, Соціологія дозвілля молоді в просторі міста , ВПЛИВ СУБКУЛЬТУР НА ПРОЦЕС СОЦІАЛІЗАЦІЇ МОЛОДІ, ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЇ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ФІРМ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОЗВІЛЛЯ МОЛОДІ, ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ДОЗВІЛЛЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ УКРАЇНИ, ПРІОРИТЕТНІСТЬ ОСВІТНІХ ТА КОМУНІКАЦІЙНИХ ПРАКТИК ВИКОРИСТАННЯ СТУДЕНТАМИ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ, ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У СОЦІАЛЬНІЙ РОБОТІ, ВИРТУАЛЬНЫЕ СОЦИАЛЬНЫЕ СЕТИ В РАКУРСЕ СОЦИОЛОГИЧЕСКОГО АНАЛИЗА, Социальные сети как элемент интерактивной виртуальной среды , ДОСЛІДЖЕННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ, ПРОБЛЕМЫ И ФАКТОРЫ ПОВЫШЕНИЯ КАЧЕСТВА ОБРАЗОВАНИЯ ЧЕРЕЗ ДОСУГОВУЮ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ МОЛОДЕЖИ, Тенденції поширення злочинності у студентському та курсантському середовищі, Интернет, культура, интернет-общение и идентичность: культурно-философский анализ
|
| 18. |
Запитує: Олександр (24.11.2011) Тема запиту: Бренд маркетинг сучасного ранку фінансових послуг в Україні |
Ключові слова: бренд -- маркетинг -- ринок фінансових послуг -- фінансовий ринок
Доброго дня! Сподіваємося, що наступні джерела Вам допоможуть. Видання є в НБУВ: ВА683079 Лютий, Ігор Олексійович. Банківський маркетинг [Текст] : навч. посіб. / І. О. Лютий, О. О. Солодка. - К. : Знання, 2006. - 395 с., РА361016 Ткачук, Олена Володимирівна. Маркетингові комунікації у банківській діяльності: паблік рілейшнз [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Ткачук Олена Володимирівна ; Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний ун-т ім. Вадима Гетьмана". - К., 2008. - 20 с., Ж23338/2006/3 Корзун А. Архитектура бренда: взгляд изнутри, или как построить эффективный бренд / А. Корзун // Бренд-менеджмент. — 2006. — № 3. , РА336133 Маслова, Наталя Олександрівна. Підвищення ефективності маркетингових комунікацій комерційного банку [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Маслова Наталя Олександрівна ; Київський національний торговельно-економічний ун-т. - К., 2005. - 21 с., ВА644404 Брендинг в управлении маркетинговой активностью [Текст] / Н. К. Моисеева [и др.] ; ред. Н. К. Моисеева ; Международная академия менеджмента. - М. : Омега-Л, 2003. - 336 с., ВА723077 Балабанова, Людмила Веніамінівна. Бренд-менеджмент підприємств в умовах маркетингової орієнтації [Текст] : монографія / Л. В. Балабанова, Я. В. Приходченко ; Донецький національний ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. - Донецьк : [РВВ ДонНУЕТ], 2010. - 200 с. МАРКЕТИНГ БАНКІВСЬКИХ ІННОВАЦІЙ, УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ ТА МЕРЧАНДАЙЗИНГ, БРЕНД БАНКУ: СУТНІСТЬ, ЕЛЕМЕНТИ, ВПЛИВ НА КЛІЄНТІВ, ФРАНЧАЙЗИНГОВА ФОРМА ВИКОРИСТАННЯ БРЕНДА: ПОГЛЯД З ПОЗИЦІЙ МАРКЕТИНГУ ІННОВАЦІЙ, ІМІДЖ, БРЕНД ТА РЕПУТАЦІЯ: ЇХ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК І ВПЛИВ НА РОЗВИТОК ТЕРИТОРІЙ, ОРГАНІЗАЦІЙ ТА ОКРЕМИХ ОСІБ, АНТИКРИЗОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК СКЛАДОВА СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ БАНКОМ
|
| 19. |
Запитує: Олександр (24.11.2011) Тема запиту: Порівняння маркетингові стратегії передових банків України та Європи |
Ключові слова: маркетингові стратегії -- банки України
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: РА377075 Кривич, Яна Миколаївна. Управління інноваційним потенціалом банку [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.08 / Кривич Яна Миколаївна ; ДВНЗ "Укр. акад. банк. справи НБУ". - Суми, 2010. - 21 с. : рис., табл, ВА643255 Козьменко, Сергій Миколайович. Стратегічний менеджмент банку [Текст] : навч. посібник: Для студ. вищих навч. закл. / С. М. Козьменко [и др.]. - Суми : Університетська книга, 2003. - 732 с., ВА680534 Шпиг, Федір Іванович. Банківська конкуренція під впливом іноземного капіталу [Текст] / Ф. І. Шпиг. - Суми : Ділові перспективи, 2006. - 288 с., ВА678905 Кубів, Степан Іванович. Маркетингова концепція формування привабливості комерційного банку [Текст] / С. І. Кубів [и др.] ; Національний ун-т "Львівська політехніка". - Л. : Видавництво Національного ун-ту "Львівська політехніка", 2006. - 232 с, РА317530 Гордіца, Тетяна Маноліївна. Особливості маркетингу нових послуг у філіях комерційних банків [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Гордіца Тетяна Маноліївна ; НАН України, Інститут регіональних досліджень. - Л., 2002. - 20 с., ВА645832 Завадська, Діана Володимирівна. Формування системи банківського маркетингу [Текст] / Д. В. Завадська ; Одеський національний політехнічний ун-т. - О. : ОНПУ, 2003. - 78 с, ВА718454 Сучасна банківська установа: організація управління та фінансів: монографія / О.А. Кириченко, І.М. Грищенко, М.П. Денисенко, А.П. Гречан, С.А. Єрохін, С.М. Лаптєв; Ун-т економіки та права "Крок", Київ. нац. ун-т технологій та дизайну, Ін-т вищ. освіти АПН України. — К.: ХНУ; Хмельницький, 2009. — 547 с. , РА339628 Платонова, Віра Віталіївна. Управління маркетинговими стратегіями міжнародних платіжних систем країн Центральної та Східної Європи [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Платонова Віра Віталіївна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2005. - 21 с. МАРКЕТИНГОВІ ІННОВАЦІЇ БАНКІВ З ІНОЗЕМНИМ КАПІТАЛОМ В УКРАЇНІ, ОСНОВНІ ЧИННИКИ ВИБОРУ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ, ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ БАНКІВ У СУЧАСНИХ УМОВАХ, РЕАЛІЗАЦІЯ СУЧАСНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОНЦЕПЦІЙ У ДІЯЛЬНОСТІ КОМЕРЦІЙНОГО БАНКУ, Банківський маркетинг: теорія, методологія, організація: Автореф. дис... д-ра екон. наук / Л.Ф. Романенко; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2002. — 33 с. — укp. , Маркетинг банківських послуг: Автореф. дис... канд. екон. наук / Н.М. Перепечай; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2003. — 20 с. — укp., МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ УДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКУ, Маркетингова стратегія розвитку банку в сучасних умовах господарювання , Банки України, УПРАВЛІНСЬКІ АСПЕКТИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ БАНКІВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
|
| 20. |
Запитує: Ірина (22.12.2011) Тема запиту: Технологія виготовлення плавлених сирів, їх асортимент, хімічний склад. Особливості приготування ковбасних сирів, продуктовий розрахунок. предмет - харчові технології. Дякую за допомогу в пошуку. |
Примітка: написание курсовой Ключові слова: виготовлення плавлених сирів -- харчові технології -- продуктовий розрахунок -- ковбасні сири
Добрий день! На Ваш запит пропонуємо: Видання є в НБУВ: РА333335 Бовкун, Алла Олександрівна. Дослідження фізико-хімічних процесів плавлення і розробка технології пастоподібних плавлених сирів з використанням кисломолочного сиру [Текст] : автореф. дис... канд. техн. наук: 05.18.04 / Бовкун Алла Олександрівна ; Національний ун-т харчових технологій. - К., 2004. - 20 с., Ж14378 Єресько Г.О., Гуляєв-Зайцев Вісник аграрної науки. - 2001.-№9.- С.62-64.С.С., Бовкун А.О. Фізико-хімічні процесі виробництва пастоподібних плавлених сирів на основі кисломолочного сиру, Ж28338 Харчова і переробна промисловість - 2002 - №9.-С.22-23. Бовкун А.О. Високоякісні плавлені сири, Ж69944 Вдосконалення технології і розробка нормативної документації на виробництво м'яких сирів / Г.М. Ножечкіна // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад. — 2010. — N 1. — С. 67-71.(На базі аналізу одержаних результатів досліджень складу та якості молока у східному регіоні лісостепової природнокліматичної зони України підібрано й перевірено за виробничих умов раціональні технологічні операції для усунення окремих вад та поліпшення сиропридатності молока; експериментально визначено середньомісячні розрахункові коефіцієнти й спрощено методику розрахунку нормалізації; розраховано сезонні норми втрат і витрат сировини. Це дозволило вдосконалити традиційні технології м'яких сичужних сирів Камамбер і Брі й розробити нормативну документацію ТУ У 15.5-20025019-002:2009 "Сири м'які". Вдосконалені технології м'яких сирів впроваджено у виробництво.), Ж14378 Використання зернових наповнювачів при виробництві сиркових виробів / Л.А. Млечко, Т.В. Пічкур // Вісн. аграр. науки. — 2002. — N 6 . — С. 71-73. , Ж69765/тов. Вісник Львівської комерційної академії / Ред.: Б.Д. Семак. — Л., 2008. — 190 с.( Розглянуто питання виробництва екологічно чистих харчових продуктів в Україні. Проаналізовано шляхи та напрями покращення споживних властивостей кондитерських виробів на вафельній основі, асортименту плавлених сирів, кавових напоїв, мармеладу. ), ВА578615 Молочна справа: Підруч. для студ. і викл. вузів / Р.Й. Кравців, В.І. Хоменко, Я.Ю. Островський. — К.: Вища школа, 1998. — 279 с. (Описано поживну цінність, фізичний і хімічний склад, технологію одержання, переробки, транспортування, зберігання і сепарування молока і молокопродуктів (кисломолочних продуктів, масла, сиру), вплив різних факторів на їх склад і властивості. ), ВА609048 Кириллова, Лариса Григорьевна. Технология сыра [Текст] : учеб. пособие / Л. Г. Кириллова, Л. В. Батищева ; Воронежская гос. технологическая академия. - Воронеж : [б.и.], 2000. - 56 с., РА334680 Метельська, Наталія Станіславівна. Формування асортименту плавлених сирів підвищеної біологічної цінності [Текст] : автореф. дис... канд. техн. наук: 05.18.15 / Метельська Наталія Станіславівна ; Київський національний торговельно-економічний ун-т. - К., 2005. - 21 с., ВА599343 Туринський, Василь Михайлович. Технологія виробництва овечих сирів в колективних і фермерських господарствах [Текст] / В. М. Туринський [та ін]. - К. : БМТ, 2000. - 135 с., СТ2957 Сири плавлені. Загальні технічні умови [Текст] / розроб. Ю. Орлюк [та ін.]. - Вид. офіц. - На заміну РСТ УРСР 1434-92; Чинний від 01.07.2007. - К. : Держспоживстандарт України, 2007. - III, 14 с., СТ2799 Сир і плавлений сир. Визначення загального вмісту сухих речовин (контрольний метод) (ISO 5534:2004 IDF 4:2004, IDT) [Текст] / пер. і наук.-техн. ред. А. Українець [та ін.]. - Вид. офіц. - Чинний від 01.10.2006. - К. : Держспоживстандарт України, 2007. - IV, 6 с. , ВА716543 Сири [Текст] : довідник / авт.-упоряд. В. С. Тимошенко ; заг. ред. В. Л. Іванов. - Л. : Леонорм-СТАНДАРТ, 2008. - 144 с. НАУКОВІ НАПРЯМИ ОПТИМІЗАЦІЇ СТВОРЕННЯ ЕКОНОМІЧНИХ НОРМ І НОРМАТИВІВ ДЛЯ ВИРОБНИЦТВА МОЛОЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ, ТЕХНОЛОГІЯ СИРУ, НОВЕ В ТЕХНОЛОГІЇ ПЛАВЛЕНИХ СИРІВ, ПРОДУКТОВий ПОРТФЕЛь СИРНОЇ ПРОДУКЦІЇ УКРАЇНИ, ВИКОРИСТАННЯ СИРОВАТКИ У ПРОЦЕСІ ВИРОБНИЦТВА РОЗСІЛЬНИХ СИРІВ, РОЗРОБКА АПАРАТУРНО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ СХЕМИ ВИРОБНИЦТВА М'ЯКИХ СИРІВ ТА РОЗСОЛЬНОГО СИРУ ФЕТА, ТЕХНОЛОГИЯ ПРОИЗВОДСТВА ПЛАВЛЕНОГО СЫРА, Технология производства плавленного сыра., ТЕХНОЛОГИЯ ПРОИЗВОДСТВА ПЛАВЛЕНОГО СЫРА, НОВА ШКАЛА ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ПЛАВЛЕНИХ СИРІВ І ПЛАВЛЕНИХ СИРНИХ ПРОДУКТІВ, ПРОИЗВОДСТВО ПЛАВЛЕНЫХ СЫРОВ НА ОСНОВЕ СУХИХ ИНГРЕДИЕНТОВ., ДОСЛІДЖЕННЯ АДГЕЗІЙНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ СИРНОЇ ПИЛЮКИ, ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДИКИ РОЗРАХУНКУ НОРМАЛІЗАЦІЇ МОЛОКА У ВИРОБНИЦТВІ СИРІВ
|
| | |
|
|