Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (24)
Пошуковий запит: (<.>A=БОЛДУИН$<.>+<.>A=ДОРОТ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Доротюк Е. М. 
Оцінка бугаїв знам'янської м'ясної породи за власною продуктивністю і якістю нащадків / Е. М. Доротюк, Г. М. Подрєзко, Є. П. Іванов // Молоч. і м'яс. скотарство. - 1998. - № 88. - С. 94-99. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Наведено результати оцінки бугаїв знам'янської породи за власною продуктивністю і якістю нащадків у племзаводі ім.Шевченка Кіровоградської області.


Індекс рубрикатора НБУВ: П60-334

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29068 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Доротюк Е. М. 
Продуктивні якості худоби різних заводських типів української м'ясної породи / Е. М. Доротюк, В. С. Козир, М. І. Соловйов // Молоч. і м'яс. скотарство. - 1998. - № 88. - С. 60-65. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Наведено схеми схрещувань вихідних порід під час створення заводських типів - лохвицько-золотоніського і поливанівського, вікова динаміка живої маси телиць, корів і бичків, а також відтворювальної функції маточного поголів'я.


Індекс рубрикатора НБУВ: П603.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29068 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Доротюк Е. М. 
Ріст, розвиток та м'ясна продуктивність телиць різних генотипів симентальської м'ясної породи / Е. М. Доротюк, В. П. Іванущенко, Г. Т. Шкурін // Молоч. і м'яс. скотарство. - 1998. - № 88. - С. 76-80. - укp.

Обгрунтовано необхідність створення симентальської м'ясної породи, описано методи її розведення, наведено цільовий стандарт породи, динаміку живої маси і м'ясної продуктивності телиць різних генотипів.


Індекс рубрикатора НБУВ: П603.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29068 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Багай Т.  
Терапия антидепрессантами и другие методы лечения депрессивных расстройств : доклад Рабочей группы СINP на основе обзора доказат. данных / Т. Багай, Б. Барретт, П. Бауманн, Д. Болдуин, К. Галиб. - К. : ЧП ВМБ, 2009. - 216 c. - Библиогр.: с. 136-182 - рус.

Рассмотрены проблемы диагностики и эпидемиологии депрессивных расстройств. Проанализированы механизмы действия и перспективные направления в развитии антидепрессантов. Дана экономическая оценка фармакотерапевтических стратегий и психологических методов лечения депрессивных расстройств.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р64-324 + Р64-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС47357 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Доротюк Е. М. 
Проблеми стандартизації якості яловичини / Е. М. Доротюк, В. Г. Прудніков, Г. Л. Лисенко // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад. - 2002. - № 5-6. - С. 92-93. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

За результатами досліджень яловичини різних порід і генотипів запропоновано її стандартизацію за категоріями якості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л92-106ц

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Доротюк В. І. 
Діагностика індивідуальних відмінностей учнів загальноосвітньої школи при комплектуванні профільних класів : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / В. І. Доротюк; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 18 c. - укp.

Встановлено, що індивідуальні відмінності учнів загальноосвітньої школи передусім визначаються інтелектуальними та творчими здібностями. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено, що виявлення зазначених здібностей під час комплектування профільних класів можливе за умови застосування спеціальних діагностичних методик та є необхідним для здійснення індивідуалізації навчально-виховного процесу. Розроблено й апробовано експериментальну технологію діагностування інтелектуальних і творчих здібностей, яка дозволяє на основних перехідних етапах розвитку дітей - від молодшого до середнього, та від середнього до старшого шкільного віку - визначити рівень розвитку здібностей, їх предметну спрямованість, індивідуальні особливості сприйняття та переопрацювання інформації, а також індивідуальний тип взаємозв'язку творчих та інтелектуальних здібностей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.43 + Ю984.030.2-7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА314935 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Доротич С. І. 
Механізми державного управління процесами адаптації митної системи України до європейських вимог : автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / С. І. Доротич; Івано-Франків. нац. техн. ун-т нафти і газу. - Івано-Франківськ, 2011. - 20 c. - укp.

Досліджено механізми державного управління процесами адаптації митної системи України до європейських вимог, особливостей формування та розвитку митної системи ЄС, визначено тенденції еволюції митної служби країн з перехідною економікою. Визначено стан виконання європейських вимог і міжнародних норм у процесі реалізації митно-тарифної політики в Україні, визначено правові механізми імплементації європейських і міжнародних митних стандартів в Україні. Розроблено комплекс механізмів державного управління процесами адаптації митної системи України до європейських вимог, визначено напрями, пріоритети розвитку митної системи України відповідно до європейських і міжнародних стандартів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.038 + Х915.232.5-91

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА380595 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Доротюк Е. М. 
Сучасний стан абердин-ангуської породи в Україні й шляхи її удосконалення / Е. М. Доротюк, В. Г. Прудніков, О. І. Колісник // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад. - 2011. - № 4. - С. 62-63. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Наведено результати дослідження сучасного стану абердин-ангуської породи в Україні та методи її подальшого удосконалення в напрямі створення нової української ангуської м'ясної породи. Враховуючи сучасні вимоги ринкової економіки, найважливішим напрямом селекції є створення на базі абердин-ангуської худоби нової української ангуської м'ясної породи, здатної впродовж тривалого часу зберігати високі середньодобові прирости живої маси на рівні 1200 - 1500 г при повільному накопиченні жиру.


Індекс рубрикатора НБУВ: П603,2(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Доротюк Е. М. 
Конверсія протеїну корму в харчовий білок туші корів різних ліній знам'янського типу поліської м'ясної породи / Е. М. Доротюк, М. О. Цуканова, Г. М. Подрезко // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад. - 2012. - № 2. - С. 105-107. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Викладено результати вивчення конверсії протеїну корму в харчовий білок туші корів знам'янського типу різних ліній. Доведено, що корови лінії Радиста 113 мають кращу конверсійну здатність трансформації протеїну корму в харчовий білок. Встановлено, що туші корів лінії Радиста 113 мали найбільший вміст білка - 53,8 кг, або на 10,3 кг (19,1 %) більше, ніж у нелінійних аналогів, лінії Мазуна 6 - на 6,3 кг (11,7 %), лінії Дарованого 400 - на 5,5 кг (10,2 %).


Індекс рубрикатора НБУВ: П60-273

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Доротюк Е. М. 
Ріст і розвиток бичків різних генотипів створюваної української ангуської м'ясної породи / Е. М. Доротюк, В. Г. Прудніков, О. І. Колісник // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад. - 2012. - № 4. - С. 46-48. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Наведено результати дослідження росту та розвитку бичків різних генотипів створюваної української ангуської м'ясної породи. Встановлено, що бички здатні впродовж тривалого часу зберігати високі середньодобові прирости живої маси на рівні 1000 г і більше за повільного накопичення жиру. У разі інтенсивного вирощування бички нової створюваної української ангуської породи в усі вікові періоди істотно перевершували аналогів, які широко розповсюджені в Україні. За живою масою і середньодобовими приростами вони у 18-місячному віці досягли живої маси 570 кг (проти 425 кг у ровесників контрольної групи).


Індекс рубрикатора НБУВ: П60-24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Ассанов М. О. 
Формування освітнього середовища профільної школи : монографія / М. О. Ассанов, М. І. Піддячий, М. В. Васьківський, В. І. Доротюк, М. С. Коляновська, О. В. Кохан; ред.: М. І. Піддячий; НАПН України, Ін-т педагогіки. - Київ : Пед. думка, 2013. - 199 c. - Бібліогр.: с. 191-199 - укp.

Проведено понятійно-термінологічний аналіз категорії "освітнє середовище". Розглянуто особливості формування у старшокласників базових понять як одного із елементів освітнього середовища профільної школи. Викладено історичний аспект появи та розвитку професійної орієнтації. Запропоновано концептуальні підходи до соціально-професійної орієнтації учнів. Проведено порівняльний аналіз вітчизняного та зарубіжного досвіду соціально-професійної орієнтації учнів. Викладено соціально-педагогічні аспекти трудового виховання та професійної орієнтації учнів за умов профільної школи. Подано теоретичне обгрунтування підходів до використання психодіагностичного інструментарію для профорієнтаційної роботи. Наведено сучасні методи вивчення особистості старшокласників з метою профорієнтації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА778632 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Ассанов М. О. 
Організаційно-педагогічні засади формування інформаційного простору профільної школи : метод. посіб. / М. О. Ассанов, М. І. Піддячий, В. І. Доротюк, М. С. Коляновська, О. В. Кохан, Н. Г. Левченко; НАПН України, Ін-т педагогіки. - Київ : Пед. думка, 2013. - 141 c. - Бібліогр.: с. 136-141 - укp.

Подано сукупність взаємозв'язаних способів, а також прийом і проведення навчально-виховної роботи за допомогою інформаційного простору, спрямованого на вирішення проблем підготовки старшокласників до життя та праці. Наведено формування освітньо-виховного простору із врахуванням суспільної та соціально-економічної спрямованості. Викладено формування соціально-професійно зорієнтованого освітньо-виховного простору, формування та використання навчально-виховного комплекту для старшої школи та періодичності його корегування залежно від напрямів і динаміки розвитку. Розглянуто особливості використання Інтернет-технологій в освітньому середовищі профільної школи. Подано визначення базових і спеціальних знань та вмінь з метою формування компетентностей. Висвітлено особливості організації професійної орієнтації старшокласників за умов освітнього середовища профільної школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА778641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Эдвард Б. Рубенштейн 
Практическое клиническое руководство по профилактике и лечению орального мукозита и мукозита желудочно-кишечного тракта после противоопухолевой раковой терапии : [продолжение] / Эдвард Б. Рубенштейн, Дуглас Е. Петерсон, Марк Шуберт, Дороти Кифи, Дебора Мак Гир, Джоэл Эпштайн, Линда С. Элтинг, Филип С. Фокс, Кэтрин Кукслей, Штефен Т. Сонис // Соврем. стоматология. - 2014. - № 3. - С. 119-124. - рус.

Воспалению слизистой оболочки ротовой полости и желудочно-кишечного тракта могут подвергаться до 100 % пациентов, переносящих химиотерапию в высоких дозах и трансплантацию гемопоэтических стволовых клеток, 80 % пациентов со злокачественными опухолями головы и шеи, получающих лучевую терапию, а также большое количество пациентов, получающих химиотерапию. Воспаление слизистой пищеварительного тракта повышает смертность и заболеваемость и способствует увеличению расходов на охрану здоровья. По этим причинам Международная ассоциация специалистов в области симптоматической терапии злокачественных новообразований и Международное общество онкологии полости рта собрали группу экспертов, чтобы изучить литературу об этом вопросе и создать на основе фактических данных методические рекомендации для предотвращения, оценки и лечения мукозита. В период с января 1966 г. по май 2002 г. было опубликовано 36 экспертных обзоров литературы. В результате первой встречи в январе 2002 г. был создан предварительный проект руководства, который рассмотрели на втором совещании в том же году. После этого редакционный комитет подготовил отчет о патогенезе, эпидемиологии и оценке (что также включено в предмет описания) воспалительных процессов в слизистой оболочке рта и ЖКТ, а также практические рекомендации. Эксперты разработали рекомендации, начиная с наиболее обоснованных клинических данных и заканчивая предложениями, когда уровень доказательности был ниже, но экспертная группа достигла консенсуса в толковании фактов. Эксперты выявили пробелы в некоторых фактах, из-за чего определенные препараты нельзя рекомендовать или не рекомендовать к применению. Выводы: воспаление слизистой оболочки полости рта и желудочно-кишечного тракта является распространенным побочным эффектом применения различной противоопухолевой терапии. Научно обоснованные клинические руководства представлены практикующим врачам в качестве ориентира для применения в режиме ежедневного ухода за соответствующими пациентами и как отправная точка для клинических исследователей при проведении дальнейших качественных исследований в областях, где данные либо отсутствуют, либо противоречивы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р569.101-522 + Р569.432-522 + Р661.220.11-5 + Р413.2-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16391 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Доротюк В. 
Природа компетентності та створення розвивального середовища: важливі аспекти у виборі професії / В. Доротюк // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2. - С. 78-85. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Обгрунтовано поняття компетентності в працях Дж. Равена та поставлені ним задачі для освіти: навчити учителя по-новому побачити можливості кожної дитини, використовуючи нові підходи до навчання. Метою освіти виставити розвиток особистості учня. Методи навчання та формування компетентностей учня мають відповідати його схильностям та інтересам, необхідно тісне співробітництво з сім'ями учнів. Головну роль у формуванні компетентностей відведено розвивальному середовищу. Розглянуто результати наукового експерименту в школах України, у результаті якого отримано відомості про наявність умов для розвитку особистості учня в навчальному закладі та в сім'ї. Запропоновано ознайомитися з аналізом факторів, які перешкоджають створенню розвивального середовища.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71506 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Доротюк О. 
Організаційно-педагогічні умови допрофесійної підготовки учнів старших класів / О. Доротюк // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2. - С. 22-27. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Досліджено проблему готовності учнів до вибору професій, проаналізовано результати експериментального дослідження, розроблено рекомендації з підготовки освітнього середовища для вирішення завдання професійного вибору. Проведено моніторингове дослідження з теми. інтерпретація результатів надає змогу дійти висновку про наявність таких проблем, як незацікавленість у виборі професії, небажання планувати професійне майбутнє, незнання власного інтелектуального і творчого потенціалу, здібностей до навчання відсутність в учнів старших класів знань про ринок праці, про трудову діяльність людини, про професії та професійні функції спеціаліста. Запропоновано методи для розвитку індивідуальних здібностей учнів і формування в них свідомої позиції, активності, наполегливості під час вибору майбутньої професії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6 + Ч421.331.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73683 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Доротюк В. І. 
Дослідження особистості учня з метою допрофесійної підготовки / В. І. Доротюк // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2018. - № 4. - С. 24-27. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано проблеми сучасного суспільства, які могла б розв'язати освіта за наявності чітких задач від держави, як замовника на формування особистості учня, підготовку його до професійної та особистісної самореалізації. Розроблено структуру допрофесійної підготовки, обгрунтовано її етапи, науковий супровід і методичне забезпечення. Проаналізовано наявність організаційно-педагогічних умов для забезпечення допрофесійної підготовки, створення розвивального середовища та необхідність у кваліфікованих педагогічних кадрах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100965 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Доротюк В. І. 
Психолого-педагогічні чинники готовності вчителя до реалізації компетентнісно-орієнтованого навчання в закладах загальної середньої освіти / В. І. Доротюк // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2019. - № 1. - С. 41-48. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Зазначено, що важливою ланкою в освіті стає створення психологічних умов, коли учень зможе чітко розуміти власні цілі та завдання в освітньому процесі. Забезпечувати якісний освітній процес мають професійно компетентні вчителі. Звернено увагу на відсутність критеріїв в оцінюванні компетентності вчителя, недостатню розробленість питання, якими саме особистісними якостями він має вололіти. Визначено, які вчитель повинен мати професійні характеристики та які конкретні функції виконувати, які формувати компетентності в учнів. Подано узагальнений портрет учителя. Проаналізовано психологічні якості, що дають змогу з'ясувати ступінь його готовності до забезпечення компетентнісно-орієнтованого навчання. Результати дослідження надають можливість розробити реальну програму підготовки професійних педагогічних кадрів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100965 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Доротюк В. 
Сутність компетентності: психологічний складник / В. Доротюк // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 1. - С. 91-100. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто проблему сутності компетентності в освітній галузі. Вчителі, психологи та адміністрація ЗЗСО не мають інструментарію для реалізації проекту формування компетентностей учнів, попри те, що перед ними виникло це завдання. Не існує моделі впровадження компетентнісно-орієнтованого навчання, відсутня структура особистості учня, програма розвитку його природних здібностей і врахування власних цінностей та поглядів в освітньому процесі. У науковій літературі визначення компетентності має розбіжності. Закладено основи психологічних досліджень у педагогічній практиці, визначено їх роль та місце в компетентно-орієнтованій освіті. На думку автора, психологічні дослідження дозволять учителю скласти знаннєву і особистісну характеристику на кожного учня. Це дасть змогу вивчити його можливості до засвоєння нового матеріалу, запам'ятовування, заучування та самоосвіти. Наявність творчих здібностей та їх варіації можуть бути використані в підготовці до занять, та пошуку нових форм і методів викладання. Спрямованість особистості та її цінності допоможуть у побудові концепції виховної діяльності. Автор упевнений в тому, що психологічний складник освітньої системи формування компетентностей є важливим і становить підгрунтя цього процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ю983.723 + Ю984.03.2-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71506 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Доротюк О. 
Психологічні чинники формування гармонійного середовища в умовах реалізації компетентнісно-орієнтованої освіти в закладах загальної середньої освіти / О. Доротюк // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 1. - С. 100-106. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Узагальнено результати дослідження педагогічного колективу, як інструментарій для створення розвиваючого гармонійного середовища компетентнісно-орієнтованого навчання в умовах закладу загальної середньої освіти. Розроблена автором технологія є інноваційною та може використовуватися для управління освітніми закладами. Вона полягає у визначенні характерологічних рис учасників освітнього процесу, що реально впливають на їх діяльність та комфортні умови праці. В сучасній освіті поширеним є таке явище, як емоційне професійне вигорання педагогів, що характеризується дратівливістю чи байдужістю комунікаціях з учнями та колегами, відсутність інтересу до оточуючого середовища та до результатів власної праці. Таке явище створює напруження в колективі та робить його вкрай непродуктивним. Наша технологія дає можливість розпізнати провокуючі негативні фактори для людини та уникати їх і створити умови для комфортного перебування на роботі. Окрім узагальнюючих результатів, керівництво школи має індивідуальну характеристику на кожну працюючу особу. На думку автора, це дозволяє скласти технологічну карту процесу управління освітнім закладом для планування стратегічних і тактичних завдань та цілей. Це позитивно позначиться на якості педагогічного процесу, на настрої та здоров'ї вчителів, на успішності учнів та задоволеності батьків та покращить імідж освітнього закладу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.42 + Ю940.91-69 + Ю948.4-82 + Ю959.0-994

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71506 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Доротюк О. Г. 
Наукова спадщина П.О. Недбайла : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.01 / О. Г. Доротюк; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. - Київ, 2021. - 18 c. - укp.

Комплексно та ґрунтовно досліджено теоретико-правові засади науково-правових поглядів П. О. Недбайла. Проаналізовано історичний внесок П. О. Недбайла в розвиток правової думки та юридичної доктрини в Україні. З’ясовано основні періоди науково-практичної діяльності вченого. Здійснено характеристику особливостей поглядів П. О. Недбайла щодо права та моралі, а також виокремлено спільні та відмінні риси цих правових категорій. Визначено юридичну позицію дослідника щодо правових норм. Установлено сутність ідеї П. О. Недбайла про підвищення ролі юридичної науки в розвитку законодавства. Досліджено основні проблеми теорії держави і права в поглядах ученого. Розкрито й проаналізовано ідеї П. О. Недбайла щодо вдосконалення науки теорії держави і права в контексті сучасних реалій, проведено їх порівняльно-правовий аналіз з радянськими та сучасними науковцями. Здійснено загальнотеоретичну характеристику діяльності П. О. Недбайла під час постійного представництва ним УРСР в Комісії ООН з прав людини у 1958–1971 рр. Сформульовано перелік проблем міжнародного захисту прав людини у працях П. О. Недбайла.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х8(4УКР) д Недбайло, П.О.

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА448539 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського