Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Бобак Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
| | | | |
1. |
Бобак Н. Про деякі аспекти підготовки до моніторингу та незалежного оцінювання якості освіти в загальноосвітніх навчальних закладах / Н. Бобак // Пед. пошук. - 2007. - № 3. - С. 20-22. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.Наведено характеристики системи моніторингу якості підготовки учнів. Розглянуто завдання підготовчого етапу запровадження моніторингових досліджень щодо учнів і педагогів. Проаналізовано період практичного етапу (2006 - 2007 рр.). Проаналізовано досвід організації та результати моніторингу якості математичної освіти учнів ІV класу . Висвітлено труднощі та уроки проведення моніторингу. Акцентовано увагу на необхідності розвитку проблемного моніторингу. Виділено три аспекти якісної системи моніторингу та зовнішнього оцінювання якості освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)к8
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Бобак Н. В. Як створити якісний тест / Н. В. Бобак, О. В. Мартинюк // Пед. пошук. - 2008. - № 4. - С. 6-11. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Розкрито основні поняття і категорії тестування: метод вимірювання, інструментарій вимірювання, процедура вимірювання і процедура оцінювання. Розглянуто питання формування тесту та його специфікацію. Зосереджено увагу на тестових завданнях та їх форматах, а саме: закритих тестових завданнях і їх форматах (найбільш уживаних форматах вибіркового типу; форматах завдань, які рекомендують застосовувати лише для поточного оцінювання, неформального тестування або самоконтролю); відкритих тестових завданнях, які поділяють на завдання з пропусками, завдання на доповнення, завдання з короткою відповіддю та завдання з відповіддю у формі структурованого есе. Подано технологію створення тестів, зокрема наголошено на важливості етапу написання варіантів відповіді, серед яких принаймні одна правильна, або найкраща, решта - дистрактори - є неправильними. Наведено приклади ключових запитань для створення тестових завдань для перевірки навчальних досягнень різних когнітивних рівнів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.284
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Бобак Н. Зовнішнє незалежне оцінювання як індикатор якості освіти / Н. Бобак, О. Мартинюк // Пед. пошук. - 2008. - № 3. - С. 9-23. - укp.Акцентовано увагу на організаційному, методичному та технологічному забезпеченні проведення зовнішнього незалежного оцінювання Волинським інститутом післядипломної педагогічної освіти. Наведено показники рівня навчальних досягнень учнів, статистичні характеристики результатів тестування з української мови та літератури випускників Волинської області. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.285.3 + Ч421.21
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Бобак Н. В. Обробка та представлення результатів ЗНО / Н. В. Бобак // Пед. пошук. - 2009. - № 3. - С. 3-5. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Висвітлено питання про правильність визначення оцінки за результатами проходження зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО), адже оцінка повинна бути справедливою та інформаційною, оскільки є основою для рішення про зарахування абітурієнта до ВНЗ. Розглянуто обробку результатів тестування, яке проходить декілька етапів: ідентифікацію учасників тестування та їх відповідей; розрахунок тестових балів; конвертацію результатів тестування у шкали оцінювання (подано алгоритм побудови таблиці переведення тестових балів в оцінку за шкалою 100 - 200 балів); контроль можливих порушень. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.288.1 + Ч481.442.19
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
5. |
Бобак Н. В. Моніторинг якості освіти: міжнародний досвід / Н. В. Бобак, О. В. Мартинюк, Н. М. Марочко // Пед. пошук. - 2010. - № 1. - С. 5-11. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Визначено основне завдання сьогодення, яким є забезпечення високоякісної освіти на всіх етапах та рівнях. Висвітлено інформацію про засоби вимірювання навчальних досягнень міжнародної педагогіки. Розглянуто мету та завдання міжнародного дослідження ТІМSS (міжнародне дослідження якості математичної та природничо-наукової літератури). Охарактеризовано міжнародну програму PISA (міжнародна програма оцінки знань та умінь учнів за напрямками "грамотність читання", "математична грамотність", "природничо-наукова грамотність"), її мету, зміст, методи та напрямки. Досліджено міжнародну програму PIRLS, яка займається вивченням якості читання та розуміння тексту. Зазначено, що це оцінювання охоплює лише три предмети у початковій школі - читання, математику та природничі науки. Подано приклади завдань міжнародного моніторингу PISSA, PIRLS. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4/8) к8 + Б. р(4/8)21
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|