Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Буйницька О. П.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Буйницька О. П. 
Розвиток інтересу до навчання фізики в учнів основної школи у позакласній роботі : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. П. Буйницька; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему підвищення розвитку інтересу учнів основної школи до вивчення фізики шляхом використання інноваційних педагогічних технологій, а саме: комплектів інформаційних, дидактичних і методичних матеріалів (портфоліо навчальних проектів) з інформаційно-комунікаційних засобів навчання у позакласній роботі. Обгрунтовано науково-методичні засади використання розроблених матеріалів, визначено їх місце у курсі фізики. Наведено науково обгрунтовану методику розвитку інтересу до навчання фізики за методами нових технологій з використанням засобів цікавої фізики. Розроблено інноваційні технології використання дидактичних матеріалів та інформаційно-комунікаційних засобів у позакласній роботі з фізики. Визначено методичні принципи, якими необхідно керуватися у разі використання інноваційних дидактичних засобів у навчальному процесі, методику їх застосування залежно від дидактичної доцільності. На підставі експериментальних результатів доведено, що систематичне використання сучасних дидактичних засобів і комп'ютерних технологій сприяє підвищенню рівня розвитку інтересу учнів до навчання фізики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.383.71:В3 + В3р(4УКР)2-3

Шифр НБУВ: РА361415 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Буйницька О. П. 
Інформаційні технології та технічні засоби навчання : курс лекцій / О. П. Буйницька; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Кам'янець-Поділ., 2010. - 180 c. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Описано інформаційні й інтерактивні технології навчання, структуру і класифікацію інформаційних систем, операційну систему персонального комп'ютера, нові інформаційні та мережеві технології. Розглянуто питання створення засобів подання інформації в текстовому редакторі Microsoft Office Word, табличному процесорі Microsoft Office Excel, наочного подання навчальної інформації засобами графічних редакторів та програми Microsoft Office PowerPoint. Розкрито дидактичні основи технічних засобів і технологій навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.7 я73-1 + Ч481.253 я73-1 + З970.4 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА743506 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Буйницька О. П. 
Інформаційні технології та технічні засоби навчання : навч. посіб. / О. П. Буйницька; МОНМС України, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - К. : Центр учб. л-ри, 2012. - 240 c. - укp.

Охарактеризовано сучасні інформаційно-комунікаційні технології, що застосовуються для опрацювання та подання навчальних, консультативних і рекламних матеріалів. Подано інформацію про можливості використання в навчальному процесі засобів текстового процесора Microsoft Office World, табличного процесора Microsoft Office Excel, графічних редакторів і програми Microsoft Office PowerPoint. Увагу приділено створенню таблиць і опрацюванню табличних даних, використанню математичних формул під час створення навчальних матеріалів, засобам мультимедійних технологій, використанню тестових систем контролю знань.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.4 я73 + Ч30 в2:З97 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА748428 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Буйницька О. П. 
Студент в інформаційно-освітньому середовищі сучасного університету [Електронний ресурс] / О. П. Буйницька, Б. І. Грицеляк // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2013. - № 4. - С. 66-83. - Бібліогр.: 7 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/865/647

Розглянуто необхідність трансформації університетів у Smart-університети, концептуальною основою яких є інформаційно-освітнє середовище (ІОС), що поєднує в собі електронний контент і технології взаємодії всіх учасників навчального-виховного процесу. Подано структуру ІОС і здійснено опис веб-ресурсів, що входять до складу ІОС, яке спроектовано з метою здійснення підготовки конкурентоспроможних фахівців на основі компетентнісного підходу. Завдяки розробленій системі авторизації й ідентифікації користувачів студенти мають змогу одночасно ознайомитись з усіма електронними ресурсами ІОС університету.

Рассмотрена необходимость трансформации университетов в Smart-университеты, концептуальной основой которых есть информационно-образовательная среда (ИОС), объединяющая электронный контент и технологии взаимосвязи всех участников учебно-воспитательного процесса. Предоставлена структура ИОС и осуществлено описание веб-ресурсов, входящих в состав ИОС, которая спроектирована с целью осуществления подготовки конкурентоспособных специалистов с использованием компетентностного подхода. Благодаря разработанной системе авторизации и идентификации пользователей студенты могут одновременно ознакомиться со всеми электронными ресурсами ИОС университета.

The article discusses the need for the transformation of universities to the Smart-universities; the conceptual framework is information and educational environment (IEE) that combines electronic content and relationship technology of all members of the educational process. Here is proposed the structure of the IEE and descripted Web resources that belongs to the information and educational environment, which is designed to implement the training of competitive specialists based on the competence approach. Due to the developed system of authorization and identification of users, students can at the same time become familiar with all electronic resources, information and educational environment of the university.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Морзе Н. В. 
Підвищення рівня інформаційно-комунікаційної компетентності науково-педагогічних працівників – ключова вимога якості освітнього процесу [Електронний ресурс] / Н. В. Морзе, О. П. Буйницька // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2017. - № 3. - С. 189-200. - Бібліогр.: 8 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1667

Проаналізовано одну з основних умов забезпечення якості вищої освіти відповідно із системою внутрішніх стандартів забезпечення якості ESG (European quality assurance standards and guidelines) – підвищення ІК-компетентності науково-педагогічних працівників ВНЗ. Описано реалізовану у Київському університеті ім. Бориса Грінченка модульну систему підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників. Особливу увагу приділено опису системи підвищення рівня сформованості ІК-компетентності як однієї з ключових компетентностей сучасного викладача. Система підвищення кваліфікації, що базується на заснуванні змішаного навчання і технологій «перевернутого класу», формувального оцінювання, інноваційних педагогічних та ІК технологій за спеціально розробленим змістовим модулем «Інформаційно-комунікаційні технології» дозволяє науково-педагогічним працівникам якісно опанувати сучасні ІКТ і педагогічні технології для подальшого їх застосування у наданні освітніх послуг і розробці відкритого якісного навчального контенту й відкритого освітнього е-середовища, доступного студенту у будь-який зручний для нього час, що суттєво підвищить якість освітнього процесу.

Проанализировано одно из основных условий обеспечения качества высшего образования в соответствии с системой внутренних стандартов качества ESG (European quality assurance standards and guidelines) – повышение ИК-компетентности научно-педагогических работников ВУЗ. Описана реализованная в Киевском университете им. Бориса Гринченко модульная система повышения квалификации научно-педагогических работников. Особое внимание уделено описанию системы повышения уровня формирования ИК-компетентности, как одной из ключевых компетентностей современного преподавателя. Система повышения квалификации, которая базируется на использовании смешанного обучения и технологий «перевернутого класса», формирующего оценивания, инновационных педагогических и ИК технологий по специально разработанному содержательному модулю «Информационно-коммуникационные технологии» позволяет научно-педагогическим работникам качественно освоить современные ИКТ и педагогические технологии для дальнейшего их применения при предоставлении образовательных услуг и разработке открытого качественного учебного контента, а также открытой образовательной э-среды, доступных студенту в любое удобное для него время, что существенно повышает качество образовательного процесса.

In the article it was analyzed one of the basic conditions of providing the quality of higher education according to the system of internal quality assurance standards ESG (European quality assurance standards and guidelines) to increase the ICT competence of scientific-pedagogical staff of the University. It was described the modular system of training for scientific and pedagogical staff of the Borys Grinchenko Kyiv University. Special attention is paid to the description of the system of raising the level of formation the ICT competence as one of the key competences of the modern teacher. The system of professional development, which is based on creating mixed studying and technology of "flipped classroom", formative assessment, innovative educational and ICT technologies according to the specially designed informative module "Informational and communication technologies", which allows scientific-pedagogical staff to use modern ICT and educational technologies effectively for their further applying in the provision of educational services and the development of quality of open educational content and open educational e-environment available to the student at any convenient time, which will significantly improve the quality of the educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: EJ000028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Буйницька О. П. 
Система педагогічного проєктування інформаційно-освітнього середовища для здійснення підготовки майбутніх соціальних педагогів : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.10 / О. П. Буйницька; Національна академія педагогічних наук України, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання. - Київ, 2021. - 39 c. - укp.

Представлено систему педагогічного проєктування інформаційно-освітнього середовища (ІОС) для здійснення підготовки майбутніх соціальних педагогів в умовах цифрової трансформації, що забезпечує персоніфікований підхід до навчання, підвищує рівень інформаційно-цифрової компетентності, забезпечує організацію ефективної комунікації та колаборації всередині середовища в умовах змішаного і дистанційного навчання. Проаналізовано основні тенденції розвитку освіти в європейському просторі, роль цифрової трансформації та її вплив на підготовку конкурентоздатних фахівців. Визначено необхідність високої фахової підготовки майбутніх соціальних педагогів, завдання яких створювати психологічно комфортні міжособистісні відносини в цифровому соціумі, створювати умови для саморозвитку особистостей, сприяти їх розвитку, забезпечувати продуктивну взаємодію з іншими людьми та соціо-технологічними системами. Побудовано відкрите ІОС, у якому враховано психологічні особливості майбутніх соціальних педагогів і їх очікування від освітнього процесу. Обґрунтовано та побудовано моделі: ІОС, процесу навчання, системи внутрішньої сертифікації електронних навчальних курсів, системи саморозвитку цифрової компетентності викладача, системи педагогічного проєктування ІОС для здійснення підготовки майбутніх соціальних педагогів; інформаційно-цифрової компетентності майбутнього соціального педагога. Розроблено індикатори якості відкритого ІОС, цифрову інтерактивну платформу соціального педагога, навчально-методичні комплекси з використання та проєктування ІОС, які є складовими розроблених персональних цифрових середовищ (ПЦС). Проаналізовано та статистично опрацьовано одержані в ході експерименту результати, підтверджено ефективність підготовки майбутніх соціальних педагогів із використанням ІОС під час змішаного та дистанційного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р3 + С4 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА450651 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Буйницька О. П. 
Система педагогічного проєктування інформаційно-освітнього середовища для здійснення підготовки майбутніх соціальних педагогів : монографія / О. П. Буйницька; Національна академія педагогічних наук України, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - 567 c. - Бібліогр.: с. 418-469 - укp.

Досліджено основні питання створення та розвитку відкритого інформаційно-освітнього середовища підготовки майбутніх соціальних педагогів. Розглянуто шляхи використання відкритого інформаційно-освітнього середовища в умовах змішаного та дистанційного навчання, його вплив на якість освітнього процесу та підготовку майбутніх фахівців в умовах цифрової трансформації вищої освіти. Наведено теоретичні основи цифровізації освітнього процесу для здійснення підготовки майбутніх соціальних педагогів у закладах вищої освіти. Охарактеризовано модель відкритого інформаційно-освітнього середовища для здійснення підготовки майбутніх соціальних педагогів. Досліджено систему педагогічного проєктування інформаційно-освітнього середовища для підготовки соціальних педагогів в умовах цифрової трансформації суспільства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р3 + С4 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА853552 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Модернізація освіти у цифровому вимірі : монографія за результатами дослідж. у рамках виконання проєкту "Модернізація педагогічної освіти з використання інноваційних інструментів викладання" (MoPED) програми ЄС Еразмус + КА2 - Розвиток потенціалу вищої освіти, № 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP / Н. В. Морзе, Є. Смирнова-Трибульська, М. Бойко, О. П. Буйницька, С. Василенко, І. Воротникова, Л. Гриневич, Л. Варченко-Троценко, В. Вембер, А. Тютюнник, Т. Терлецька, Д. Настас; ред.: Н. В. Морзе, О. П. Буйницька; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - 299 c. - Бібліогр.: с. 284-297 - укp. - англ.

Обґрунтовано необхідність кардинальних змін, спрямованих на підвищення конкурентоспроможності освіти, забезпечення її якості, представлено основні шляхи впровадження інноваційних підходів та цифрових технологій в освітньому процесі в умовах трансформації освіти. Ключовою вимогою для забезпечення якості освіти є наявність високого рівня цифрової компетентності освітянина. Представлено опис проекту стандарту цифрової компетентності педагогічного працівника, який підготовлено його учасниками на основі проведеного анкетування та ЗБ-картування цифрової компетентності української педагогічної вищої освіти. В основу розробки анкет для представлення ЗБ-картування цифрової компетентності української педагогічної вищої освіти покладено українські, європейські та світові нормативні документи щодо цифрової компетентності, а також наукові джерела та досвід європейських партнерів проекту МоРЕБ. Представлено аналіз державної політики та нормативно-правової бази у сфері цифрових навичок і компетентностей в Україні, поняття цифрової компетентності в освіті та зміст європейської рамки цифрової компетентності для громадян та освітян, а також вимоги американського стандарту ІБТЕ та відповідного стандарту ЮНЕСКО. Висвітлено шляхи підвищення мотивації освітян щодо розвитку їх цифрової компетентності та вплив технологічних трендів на формування цифрової компетентності. Представлено результати розробленого ЗБ-картування цифрової компетентності української педагогічної вищої освіти на основі проведеного опитування трьох груп респондентів: вчителів закладів середньої освіти, викладачів закладів вищої освіти та студентів закладів вищої освіти, які оцінювали власне ставлення до освітніх трендів, інноваційних педагогічних технологій та цифрових інструментів у контексті їх використання в освітньому процесі та аналізували складові цифрової компетентності відповідної категорії учасників опитування. Висвітлено низку дидактичних питань, пов'язаних з новою освітньою парадигмою та використанням інноваційних педагогічних методів та технологій. На основі аналізу нормативних документів, наукових джерел, досвіду європейських партнерів проекту МоРЕБ, застосування методу експертних оцінок виділено освітні тренди та підготовлено методичні рекомендації щодо впровадження інноваційних педагогічних методів і технологій в освітній процес закладів вищої та середньої освіти. Надано аналіз та описано методологію використання різних цифрових інструментів, які доцільно впроваджувати в освітній процес.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА860705 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського