Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (25)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=ВОРНИК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Проценко Т. В. 
Психологічні аспекти навчальної та інформаційної роботи з підлітками / Т. В. Проценко, Б. М. Ворник, К. О. Талалаєв, В. П. Коломієць // Укр. журн. дерматології, венерології, косметології. - 2003. - № 4. - С. 106-107. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проведено сравнение различных форм обучения с особенностями психологии подростков для оценки и подбора наиболее эффективных форм обучения и воспитания. Методом анкетирования и глубинных интервью обследованы школьники 14 - 18-ти лет из Киева и Донецка. Сделан вывод о необходимости планирования обучающей и информационной работы и разработки методик с учетом возрастных психологических особенностей, направленных на первичную профилактику негативных явлений в подростковой среде по принципу "равный - равному", что значительно повышает эффективность образовательных программ.


Ключ. слова: підліток, первинна профілактика, сексуальне і репродуктивне здоров'я, інформаційно-навчальна робота, навчання за методом "рівний - рівному"
Індекс рубрикатора НБУВ: Р731.1р

Шифр НБУВ: Ж23543 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ворник Б. М. 
Розлади статевої ідентифікації: клініка, діагностика та корекція : Автореф. дис... д-ра мед. наук : 14.01.16 / Б. М. Ворник; Укр. НДІ соц. і суд. психіатрії та наркології. - К., 2000. - 36 c. - укp.

Встановлено причини та умови розвитку, а також психопатологічні особливості розладів статевої ідентифікації. Основну увагу приділено критеріям диференційної діагностики й експертним оцінкам даних розладів. З'ясовано особливості міжособистісних і партнерських взаємовідносин у пацієнтів із розладами статевої ідентифікації. Розроблено систему корекції зазначених розладів. Визначено показання та протипоказання з метою хірургічної та гормональної корекції статі. Запропоновано схему гормональної та психотерапевтичної корекції у до- та післяопераційний періоди. Розроблено етапи соціальної, психологічної та сексуальної реабілітації та адаптації, а також організаційну модель спеціалізованої допомоги транссексуалам.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р64-328

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310337 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ворник Б. М. 
Лечение пациентов с расстройствами половой идентификации / Б. М. Ворник // Здоровье мужчины. - 2013. - № 2. - С. 72-75. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Приведены результаты обследования 1213 человек с расстройствами половой идентификации (РПИ), а также результаты психотерапевтической и медикаментозной коррекции психотропными и гормональными препаратами 247 пациентов с истинным транссексуализмом. Описаны длительность, дозы и терапевтические эффекты лечения. Сделан вывод о необходимости начинать лечение с психологической коррекции и психотерапии у всех пациентов с РПИ, добавляя при необходимости психотропные препараты, что приводит к редукции психопатологической симптоматики. Гормональную коррекцию необходимо проводить только пациентам с установленным истинным транссексуализмом при подготовке к хирургической коррекции, а также для достижения положительных соматических изменений. В дальнейшем гормональная коррекция переходит в пожизненную заместительную гормонотерапию.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р705.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24369 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ворник М. М. 
Підготовка майбутніх учителів початкових класів до соціально-педагогічної роботи з асоціальними сім'ями : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. М. Ворник; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Вінниця, 2014. - 20 c. - укp.

Досліджено проблеми підготовки майбутніх учителів початкових класів до соціально-педагогічної роботи з асоціальними сім'ями. Розкрито стан і проблеми підготовки майбутніх учителів до роботи з асоціальними сім’ями в Україні. Визначено та обгрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкових класів до соціально-педагогічної роботи з такими сім'ями. Наведено критерії, показники та рівні готовності майбутніх учителів до такої роботи. Розроблено, теоретично обгрунтовано та впроваджено в навчально-виховний процес ВНЗ модель підготовки майбутніх учителів початкових класів до соціально-педагогічної роботи з асоціальними сім'ями. Експериментально перевірено та доведено гіпотезу дослідження.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА405368 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ворник М. 
Аналіз проблеми "Асоціальної сім'ї" у психолого-педагогічній літературі / М. Ворник // Молодь і ринок. - 2011. - № 7. - С. 156-160. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Висвітлено різні підходи до сутності понять "сім'я" та "асоціальна сім'я", розглянуто типологію та основні функції сімей, подане тлумачення основних функцій асоціальних сімей у сучасному суспільстві.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*644

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кришталь В. В. 
Состояние и перспективы развития сексологии / В. В. Кришталь, Б. М. Ворник // Архів психіатрії. - 2003. - 9, № 3. - С. 104-106. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Проведено ретроспективний огляд основних досягнень у галузі закордонної та вітчизняної сексології як науки у другій половині XX ст. Виділено деякі основні проблеми, які перешкоджають її подальшому розвитку. Зроблено спробу аналізу існуючих проблем і пошуку ефективних шляхів їх вирішення у галузях організації служби, наукових досліджень, підготовки кадрів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р712.5-37 + Р696.6-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ворник Б. М. 
Этические аспекты работы врача-сексолога / Б. М. Ворник // Архів психіатрії. - 2003. - 9, № 4. - С. 157-158. - рус.

Обгрунтовано зв'язок етичних аспектів у роботі лікаря з тенденціями розвитку суспільства та ідеологією, яка переважає. Зроблено акцент на тому, що етичні моменти в роботі лікаря-сексолога є важливою складовою його професійної діяльності та повинні бути нормою поведінки для всіх медичних співробітників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р712.5-5 + Р698-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Ворник Б. М. 
Практические подходы к классификации нарушений сексуальной функции у мужчин (лекция для врачей) / Б. М. Ворник // Здоровье мужчины. - 2014. - № 4. - С. 13-17. - Библиогр.: 19 назв. - рус.

В лекции приведены методология оценки сексуального здоровья и установления сексологического диагноза. На основании оценки огромного клинического материала (более 20 тысяч пациентов на протяжении 18 лет) приведены основные клинические формы сексуальных дисгармоний у мужчин, частота встречаемости отдельных форм и их этиопатогенетическое обоснование. Также приведены примеры сексологических диагнозов и методы их статистической шифровки согласно МКБ-10.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р698 + Р705

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24369 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Ворник М. М. 
Вивчення спецкурсу "Основи соціально-педагогічної роботи з асоціальними сім’ями" у процесі підготовки майбутніх учителів початкових класів. / М. М. Ворник // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 14. - С. 109-114. - Бібліогр.: 8 назв - укp.

Відображено зміст і методичні аспекти вдосконалення знань та умінь студентів при викладанні спецкурсу "Основи соціально-педагогічної роботи з асоціальними сім'ями" у процесі підготовки майбутніх учителів початкових класів. Потреба розроблення спецкурсу виникла через необхідність поглиблення знань студентів з основ соціально-педагогічної роботи з асоціальними сім'ями, а також професійного застосування у практиці роботи учителя початкових класів; активізації знань студентів з проблематики сучасних сімей, соціалізації молодших школярів з асоціальних сімей за нових соціокультурних умов; оволодіння формами та методами корекції внутрішньосімейних стосунків, підвищення виховних можливостей сімей такого типу, покращання їх функціонування у сучасному суспільстві.

Отображено содержание и методические аспекты совершенствования знаний и умений студентов при введении спецкурса "Основы социально-педагогической работы с асоциальными семьями" в процессе подготовки будущих учителей начальных классов. Потребность разработки спецкурса возникла из-за необходимости расширения знаний студентов в сфере социально-педагогической работы с асоциальными семьями, а также их профессионального использования в практике работы учителя начальных классов; активизации знаний студентов в проблематике современных семей, социализации младших школьников из асоциальных семей в новых социокультурных условиях; овладения формами и методами коррекции внутрисемейных отношений, повышения воспитательных возможностей семей такого типа, улучшения их функционирования в современном обществе.

The content and methodical aspects of improving student’s knowledge and skills, while special course «The Base of socially-pedagogical work with asocial families» studying in the process of primary school future teacher’s training are reflected.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.514 + Ч491.09

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Ворник М. 
Методична роль гри у підготовці студентів-філологів у процесі вивчення курсу "Практика усного та писемного мовлення першої іноземної мови (англійської)" / М. Ворник // Молодь і ринок. - 2015. - № 5. - С. 99-102. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Викладено особливості застосування ігрової методики у процесі підготовки студентів-філологів під час вивчення курсу “Практика усного та писемного мовлення першої іноземної мови (англійської)”. Підсумовано, що гра є своєрідним інструментом активізації розумової діяльності студента, джерелом його пізнавальної активності, підгрунтям для реалізації набутих умінь і навичок та стимулом до подальшої навчальної та наукової діяльності. Обгрунтовано взаємозв'язок інтерактивних ігрових методів, спрямованих на формування у студентів Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії професійної іншомовної компетенції, що сприятиме їх успішній майбутній професійній діяльності, а також ефективному функціонуванню в освітньому та культурному просторі.

Рассмотрены особенности применения игровой методики в процессе подготовки студентов-филологов при изучении курса “Практика устной и письменной речи первого иностранного языка (английского)”. Отмечено, что игра является своеобразным инструментом активизации умственной деятельности студента, источником реализации приобретенных умений и навыков, а также стимулом к дальнейшей учебной и научной деятельности.

In the paper the application features gaming techniques in training students of philology in the study course “The practice of oral and written language first foreign language (English).“The game is a kind of mental activation tool of student source of cognitive activity, ground for the implementation of acquired skills and abilities and stimulus to further educational and research activities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143-21-913.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Ворников В. И. 
Социокультурные основания конвенциональности в обществе: конвенция и толерантность : монография / В. И. Ворников; ГУ "Южноукр. нац. пед. ун-т им. К.Д. Ушинского". - Одесса : Астропринт, 2015. - 354 c. - Библиогр.: с. 344-354 - рус.

Освещено историческое становление основ взаимоотношений в обществе. Сделана попытка раскрытия и прояснения сущностных характеристик феноменов конвенции и толерантности в общественном сознании для понимания социокультурных оснований конвенциональности в обществе. Обоснована необходимость переосмысления представлений о конвенции и толерантности, согласии и согласованности в современном социуме, обусловленных новыми социально-историческими условиями взаимоотношений. Изложенная информация может быть полезна для осмысления современного социально-исторического пространства в аспекте возрастающей потребности нахождения нового продуктивного взаимосодействия людей.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333 + С5*332.1-723.521 + Ю6*333

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА806505 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського