Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (2)Наукова електронна бібліотека (2)Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (31)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=КОВЧИН$<.>+<.>A=ІРИНА$<.>+<.>A=МИХАЙЛІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Капська А. Й. 
Соціальна педагогіка : Навч. посіб. / А. Й. Капська, Л. І. Міщик, З. І. Зайцева, О. В. Безпалько, Р. Х. Вайнола, І. М. Ковчина, О. А. Кузьменко, І. М. Пінчук, Н. П. Пихтіна; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000. - 264 c. - укp.

Розглянуто теоретичні засади соціальної педагогіки, її основні категорії, а також принципи, структуру та функції соціально-педагогічної діяльності. Висвітлено деякі аспекти становлення соціальної педагогіки за рубежем, основні передумови соціально-педагогічної діяльності в Україні. Проаналізовано соціально-виховні інститути в системі соціалізації особистості, питання соціальної роботи з дітьми та молоддю з особливими потребами, а також соціально-педагогічної роботи з метою подолання різних форм дезадаптації підлітків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.0 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА600444 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Барахтян М. М. 
Соціальна педагогіка : Навч.-метод. посіб. / М. М. Барахтян, О. В. Безпалько, А. Й. Капська, А. Й. Карпенко, О. Г. Ковчина; Ін-т змісту і методів навчання. - К., 1998. - 220 c. - укp.

У посібнику подаються кваліфікаційні характеристики спеціаліста "Соціальний педагог", обгрунтування, зміст і структура навчального плану зі спеціальностей 7.01.01.06 "Соціальний педагог". Визначено зміст навчальних курсів, форми лекційних і практичних робіт зі студентами; запропоновано нові підходи до фахового навчання студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215 + Ч311.0 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА585324 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ковчина І. М. 
Підготовка студентів до соціально-правового захисту особистості : Навч.-метод. посіб. / І. М. Ковчина; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2005. - 195 c. - укp.

Розглянуто теоретичні та методологічні засади забезпечення у майбутнього соціального педагога правових умінь, основні напрями соціально-педагогічної діяльності фахівців в українському суспільстві, особливості забезпечення захисту прав дітей законодавством України. Розкрито роль загальноосвітньої школи у процесі забезпечення соціального захисту прав дитини, зміст та організаційно-правові форми роботи з дітьми та молоддю шкільного віку.

Рассмотрены теоретические и методологические основы обеспечения у будущего социального педагога правовых умений, основные направления социально-педагогической деятельности специалистов в украинском обществе, особенности обеспечения защиты прав детей законодательством Украины. Раскрыта роль общеобразовательной школы в процессе обеспечения социальной защиты прав ребенка, содержание и организационно-правовые формы работы с детьми и молодежью школьного возраста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х809(4УКР)342 я7 + С40(4УКР) я7 + С5*5 я7 + Ч312 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА660977 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ковчина І. М. 
Педагогічна освіта в Польщі у 80 - 90-х роках ХХ століття / І. М. Ковчина; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К. : Логос, 2000. - 142 c. - Бібліогр.: с. 131-139. - укp.

Розглянуто розвиток педагогічної освіти в Польщі періоду соціально-економічних перетворень, що відбувалися в країні у 1980 - 2000 рр. Висвітлено історичні передумови реформування освіти після введення військового стану, проаналізовано різні аспекти громадянського руху за оновлення освіти та зародження ідей незалежної альтернативної освіти. Визначено основні напрями, теоретичні та організаційно-методичні засади реформування шкільної освіти. Розглянуто нові концептуальні підходи до загального моделювання системи освіти, обгрунтовано умови її реформування, проаналізовано особливості професійної підготовки вчителів у Польщі наприкінці ХХ ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4ПОЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА614170 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ковчина І. М. 
Соціально-правові передумови успішного функціонування фостерінгу у Великобританії : Метод. посіб. / І. М. Ковчина, О. О. Романовська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К. : Логос, 2001. - 99 c. - Бібліогр.: с. 94-98. - укp.

Висвітлено досвід соціальних працівників та педагогів Великобританії щодо створення соціально-педагогічних умов для життя та розвитку дітей-сиріт та дітей, які залишилися без батьківської опіки. З урахуванням міжнародних документів соціально-правового захисту дитини проаналізовано законодавчу базу фостерінгу. Розглянуто чинники, які сприяють успішному функціонуванню фостерної сім'ї.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р20 + Ч491.05 + Х911.42-3 + Х839(4ВЕЛ)011.211.1-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА614174 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ковчина І. М. 
Сучасні технології соціальної роботи за рубежем : Навч.-метод. посіб. / І. М. Ковчина; Ліга соц. працівників м. Києва. - К., 2001. - 95 c. - Бібліогр.: с. 91-94. - укp.

Визначено загальні умови соціалізації дітей і молоді у різних країнах світу, охарактеризовано теорії Тарда та Парсонса щодо процесу соціалізації особистості. Розкрито суть понять соціалізації особистості у зарубіжній науці. Розглянуто деякі аспекти соціально-правової політики в сучасному Ізраїлі, особливості судової діяльності з захисту прав дітей. Визначено форми та методи соціальної роботи з молоддю в Англії, розглянуто основні типи інститутів для юнацтва. Простежено генезу розвитку молодіжної роботи в Німеччині, охарактеризовано варіанти роботи з молоддю. Розглянуто типи таборів у США, вимоги до їх вихователів. Наведено напрями соціальної політики в КНР, зокрема, стосовно осіб середнього та похилого віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*148:Ч30 + С4(4УКР) + Ч312я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА617669 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ковчина І. М. 
Підготовка студентів до соціально-правового захисту школярів : Навч.-метод. посіб. / І. М. Ковчина; ред.: А. Й. Капська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К. : Логос, 2003. - 137 c. - укp.

Наведено основні теоретичні положення соціально-правового захисту дітей та молоді в Україні. Розкрито методику і технологію роботи соцільних педагогів з даною категорією населення. Розглянуто особливості забезпечення захисту прав дітей законодавством України. Визначено роль загальноосвітньої школи у процесі забезпечення соціального захисту прав дитини.

Приведены основные теоретические положения социально-правовой защиты детей и молодежи в Украине. Раскрыта методика и технология работы социальных педагогов с данной категорией населения. Рассмотрены особенности обеспечения защиты прав детей законодательством Украины. Определена роль общеобразовательной школы в процессе обеспечения социальной защиты прав ребенка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 я73 + Ч421.432 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА642291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Капська А. Й. 
Соціальна робота: технологічний аспект : Навч. посіб. / А. Й. Капська, О. В. Безпалько, Р. Х. Вайнола, О. В. Вакуленко, О. Г. Карпенко, І. М. Ковчина, Н. М. Комарова, С. А. Мірошниченко, Л. І. Міщик; Держ. центр соц. служб для молоді М-ва України у справах сім'ї, дітей та молоді, Ін-т соц. роботи та упр. Нац. пед. ун-ту ім. М.П.Драгоманова. - К., 2004. - 362 c. - укp.

Розкрито теоретичні засади та окремі технології соціальної роботи з різними категоріями населення, проаналізовано взаємозв'язок соціальної політики та роботи. Описано об'єкти та суб'єкти, функції, структуру, рівні та принципи соціальної роботи. Розглянуто питання професійної компетентності спеціаліста соціальної роботи, її технологізації як умови оптимізації. Висвітлено технології соціальної роботи з людьми, що мають функціональні обмеження, військовослужбовцями, дезадаптивними дітьми та молоддю, дітьми вулиці, обдарованими дітьми, клієнтами різного віку, а також соціально-правового захисту клієнтів.

Раскрыты теоретические основы и отдельные технологии социальной работы с разными категориями населения, проанализирована взаимосвязь социальной политики и работы. Описаны объекты и субъекты, функции, структура, уровни и принципы социальной работы. Рассмотрены вопросы профессиональной компетентности специалиста социальной работы, её технологизации как условия оптимизации. Освещены технологии социальной работы с лицами, имеющими функциональные ограничения, военнослужащими, дезадаптивными детьми и молодежью, детьми улицы, одарёнными детьми, клиентами разного возраста, социально-правовой защиты клиентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР)я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА651290 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Ковчина І. М. 
Підготовка соціальних педагогів до соціально-правової роботи : Моногр. / І. М. Ковчина. - К. : Вид-во НПУ ім.М.П.Драгоманова, 2007. - 373 c. - Бібліогр.: с. 322-339. - укp.

Розкрито теоретичні та методологічні засади формування у майбутнього соціального педагога соціально-правових умінь. Подано оригінальну інтерпретацію змісту та форми навчальних занять, розкрито педагогічні умови та шляхи навчання соціально-правовому захисту дітей, молоді й їх сімей. Обгрунтовано зміст і форми викладання дисципліни "Основи соціально-правового захисту особистості".

Раскрыты теоретические и методологические основы формирования у будущего социального педагога социально-правовых умений. Дана оригинальна интерпретация содержания и формы учебных занятий, раскрыты педагогические условия и пути обучения социально-правовой защите детей, молодежи и их семей. Обоснованы содержание и формы преподавания дисциплины "Основы социально-правовой защиты личности".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р(4УКР) + Х809(4УКР)3р + С5*148:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА686919 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Ковчина І. М. 
Теорія та практика підготовки майбутніх соціальних педагогів до соціально-правової діяльності : автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04 / І. М. Ковчина; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2008. - 42 c. - укp.

Проаналізовано стан науково-теоретичної розробки проблеми підготовки соціального педагога до соціально-правової діяльності, обгрунтовано її напрями, зокрема, захисний, консультативний, профілактичний, педагогічний, просвітницький. Розкрито досвід, специфіку та досліджено модель підготовки спеціалістів даної діяльності у різних країнах світу. Доведено актуальність соціально-правового навчання педагогів як компоненту оновленого змісту їх професійної підготовки у педагогічному ВНЗ. Обгрунтовано соціально-правову підготовку педагога, що найбільш повно реалізується за умов університетської педагогічної освіти. Визначено основні компоненти теорії і практики підготовки студента до даної діяльності, зокрема, мотиваційний, змістовий, процесуальний, комунікативний, соціально-правовий. Розроблено, обгрунтовано й експериментально досліджено педагогічну модель і специфічні системно-структурні принципи підготовки студентів до даної діяльності. Розкрито взаємозв'язок підготовки студентів до професійної роботи у даній сфері діяльності, її принципів і змісту, продуктивних засобів (медіа-освіти, використання потенціалу Інтернету, роботи з кодексами законів та підзаконними актами, впровадження малювання статей законодавчої бази), організаційних форм навчально-виховного процесу (проблемної лекції, роботи у малих групах, відвідування судових засідань), сучасних освітніх технологій (модульної, інформаційної, рейтингової). Визначено високі показники підготовки до даної діяльності з урахуванням організації ефективних взаємодоповнювальних впливів у процесі навчально-виховної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р(4УКР) + Х809(4УКР)3р + С5*148:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА359082 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Ковчин Н. А. 
Дидактичні умови диференціації навчання старшокласників : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Н. А. Ковчин; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2010. - 20 c. - укp.

Досліджено шляхи здійснення диференціації навчання (ДН) старшокласників з урахуванням їх інтелектуальних можливостей. Обгрунтовано дидактичну модель ДН старшокласників, розроблено систему його дидактичного забезпечення, визначено критерії оцінки сформованості інтелектуальних умінь. Запропопоновано комплексну методику діагностики інтелектуальних умінь і пізнавальних можливостей старшокласників для ДН у загальноосвітніх школах. Обгрунтовано формування типологічних груп учнів для ДН. Доведено, що ефективність ДН можна підвищити шляхом застосування дидактичної моделі ДН за відповідних дидактичних умов з використанням комплексного підходу під час пізнавальних можливостей старшокласників у процесі ДН. Визначено закономірності прояву пізнавальних можливостей старшокласників у процесі ДН. Доведено, що необхідною умовою підвищення мотивації навчальної діяльності та розвитку інтелектуальних можливостей особистості в процесі ДН є забезпечення відповідності запропонованого рівня складності дидактичного забезпечення інтелектуальними можливостями учнів, що сприяє ефективній їх адаптації до умов профільного навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА370574 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Ковчина І. М. 
Основи соціально-правового захисту особистості : навч.-метод. посіб. / І. М. Ковчина; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2011. - 296 c. - укp.

Викладено основні теоретичні положення соціально-правового захисту особистості (СПЗО) в Україні та закордонних країнах, зокрема, дітей, молоді та їх сімей. Висвітлено основні завдання діяльності соціальних педагогів (СП) щодо забезпечення СПЗО. Розглянуто основні законодавчі акти, що захищають права та інтереси дітей, понятійний апарат СПЗО. Розкрито соціально-правові особливості дії освітньої законодавчої бази. Увагу приділено соціальному захисту прав неповнолітніх нормами законодавства про працю, житлових прав дітей та молоді, прав і державної допомоги дітям-інвалідам і дітям-чорнобильцям, а також соціально-правовому захисту школярів. Описано технології соціально-правової роботи з сім'єю, соціально-правового консультування дітей та молоді, молодих сімей, соціально-правової діяльності СП з "важкими" підлітками та їх сім'ями.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*148:Ч30 + Х809(4УКР)342 я73 + Х911.42-3 + Ч312.432

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА741200 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Правова освіта перед викликами сучасності : матеріали Всеукр. міжвуз. соц.-прав. семінару, 26 трав., 2011 р., Київ / ред.: І. М. Ковчина; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Нац. авіац. ун-т, Бердян. держ. пед. ун-т, Ін-т соц. та культ. зв'язків ім. княгині Ольги. - К., 2011. - 58 c. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми розвитку правової освіти в Укрїні. Розглянуто правовий захист дітей від шкідливого впливу ЗМІ як напрям профілактики їх асоціальної поведінки. Розкрито проблеми правової соціалізації вихованців загальноосвітньої школи-інтернату. Вивчено особливості соціально-правового захисту неповнолітніх з обмеженими можливостями у Великій Британії. Увагу приділено соціально-правовому захисту освітніх потреб національних меншин в Україні, правовим аспектам взаємодії ЗМІ та соціальних служб, законодавчому забезпеченню соціальної роботи з жінками, які стали жертвами насильства в сім'ї.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х8 р(4УКР)3 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА742352 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Сучасні проблеми підготовки майбутніх фахівців в умовах євроінтеграційного процесу : матеріали молодіж. міжвуз. дистанц. наук.-практ. конф., 1 берез. 2012 р., Київ / ред.: І. М. Ковчина; МОНМС України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Бердян. держ. пед. ун-т, Хмельниц. гуманіт.-пед. акад., Крим. гуманіт. ун-т, Укр.-американ. гуманіт. ін-т. - К., 2012. - 59 c. - укp.

Наведено результати досліджень з актуальних проблем розвитку вітчизняної освіти за умов євроінтеграційних процесів. Охарактеризовано технології навчання соціальних педагогів соціально-правовому захисту населення. Розкрито питання формування комунікативної компетентності менеджерів освіти в системі фахової підготовки. Визначено причини та шляхи подолання проблеми негативної правової соціалізації дітей-сиріт у підлітковому віці. Проаналізовано питання соціально-правового забезпечення професійної підготовки військовослужбовців. Висвітлено проблеми впровадження новітніх засобів навчання на уроках природознавства у початковій школі. Увагу приділено соціальній роботі з людими з обмеженими можливостями, а також підготовці майбутніх вчителів початкових класів до роботи з дітьми, які мають відхилення у стані здоров'я.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА751682 з дод. CDR1429 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Ковчина І. М. 
Актуальні проблеми соціально-правового захисту населення : навч.-метод. посіб. для студ. ВНЗ спеціалізації "Соціально-правовий захист населення" / І. М. Ковчина, М. В. Черненко, І. Ю. Радчук; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - 115 c. - укp.

Розкрито основні теоретичні положення щодо соціально-правового захисту населення в Україні та за рубежем, зокрема дітей, молоді й їх сімей, подано їх методичні розробки. Розкрито сутність таких понять як "адаптація", "батьківство", "громадянство", "закон", "захист дитинства", "права людити", "соціальний захист", "усиновлення", "шахрайство", "шлюб" та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)15 я73 + С4(4УКР) я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА756589 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Сучасні проблеми підготовки майбутніх фахівців соціально-педагогічної сфери в умовах євроінтеграційного процесу : матеріали ІІ Міжнар. молодіж. наук.-практ. конф. (дистанц.) / ред.: І. М. Ковчина; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Бердян. держ. пед. ун-т, Хмельниц. гуманіт.-пед. акад., Укр.-амер. гуманіт. ін-т "Вісконсин. міжнар. ун-т (США) в Україні", ПВНЗ "Екон.-технол. ун-т". - К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - 67 c. - укp.

Розглянуто перспективи професійної підготовки до соціально-правового захисту населення. Проаналізовано теоретичні аспекти виховання толерантності у студентів засобами англійської мови. Визначено роль соціального педагога в системі виховної роботи ПТНЗ. Увагу приділено формуванню професійно-педагогічної компетентності майбутнього вчителя початкової школи. Наведено шляхи формування професійної культури соціальних працівників-правозахисників за умов університету. Детально розглянуто глобальні проблеми сучасної професійної підготовки майбутніх фахівців економічного спрямування. Досліджено механізм сучасної традиційної професійної підготовки майбутніх фахівців з менеджменту та адміністрування. Розглянуто особливості законодавчого забезпечення прав дитини в прийомній сім'ї.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч21 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА773555 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Професійна підготовка студентів - освітня складова суспільного розвитку : матеріали I Міжнар. наук.-практ. конф. (дистанц.), 5 груд. 2012 р., Київ : до 5-річчя засн. каф. соц.-прав. захисту населення / ред.: І. М. Ковчина; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Бердян. держ. пед. ун-т, Крим. гуманіт. ун-т, Хмельн. гуманіт.-пед. акад, Укр.-американ. гуманіт. ін-т "Віскон. міжнар. ун-т (США) в Україні". - К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - 59 c. - укp.

Висвітлено особливості використання хмарних технологій у професійній підготовці вчителів. Проведено оцінювання якості професійної вищої освіти в США і країнах Західної Європи. Наведено структуру процесу формування інформаційної культури майбутнього спеціаліста. Викладено законодавчо-правові засади полікультурної освіти майбутніх соціальних педагогів. Розкрито особливості фахової підготовки майбутніх економістів у навчально-тренувальних підрозділах освітнього закладу. Окреслено деякі аспекти професійної підготовки студентів до взаємодії з маргінальними соціальними групами. Досліджено проблеми практичної підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з профілактики безпритульності дітей. Визначено особливості застосування прав дітей під час вивчення іноземної мови студентами-правознавцями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА775222 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Ковчин Н. 
Диференційоване навчання та комплексне дослідження ефективності дидактичного процесу / Н. Ковчин // Вища шк.. - 2008. - № 8. - С. 42-48. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто аналіз ефективності дидактичного процесу шляхом його комплексного дослідження як важливий етап у процесі впровадження диференційованого навчання в педагогічну практику. Окреслено принципи комплексного підходу: принцип комплексності, системності, послідовності й поетапності, постійності й безперервності. Зосереджено увагу на таких індивідуальних особливостях як навчання та працездатність, що враховуються під час дослідження дидактичного процесу. Розкрито сутність комплексної методики дослідження дидактичного процесу в ході диференційованого навчання, що складається з двох компонентів: педагогічного та психологічного, і яку можна також використовувати для дослідження ефективності інших нових технологій, вивченні в цілому ефективності дидактичного процесу. Акцентовано увагу на педагогічний компонент методики, в основу якого покладено модель з системно-структурним підходом, згідно з яким мислення розглядається як складна система, що має свої основні взаємопов'язані компоненти: змістовий (знання), операційний (способи діяльності) та мотиваційний (стимул діяльності). Наведено результати досліджень і рекомендації для педагогів і шкільних психологів, які впроваджують диференційоване навчання у практику.

Рассмотрен анализ эффективности дидактического процесса путем его комплексного исследования как важный этап в процессе внедрения дифференцированного обучения в педагогическую практику. Определены принципы комплексного подхода: принцип комплексности, системности, последовательности и поэтапности, постоянности и беспрерывности. Сосредоточено внимание на таких индивидуальных особенностях как обучаемость и работоспособность, которые учитываются во время исследования дидактического процесса. Раскрыта суть комплексной методики исследования дидактического процесса в ходе дифференцированного обучения, состоящая из двух компонентов: педагогического и психологического, и которую можно также использовать для исследования эффективности других новых технологий, изучении в целом эффективности дидактического процесса. Акцентировано внимание на педагогический компонент методики, в основу которого положена модель с системно-структурным подходом, в соответствии с которым мышление рассматривается как сложная система, которая имеет свои основные взаимосвязанные компоненты: содержательный (знание), операционный (способы деятельности) и мотивационный (стимул деятельности). Приведены результаты исследований и рекомендации для педагогов и школьных психологов, которые внедряют дифференцированное обучение в практику.

The analysis of the efficiency of the didactic process by way of its complex investigation is viewed as an important stage in the process of introducing differential teaching into pedagogical practice.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ю983.513.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Професійна підготовка студентів соціально-педагогічної сфери - освітня складова суспільного розвитку : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (дистанц.), 1 квіт. 2014 р., Київ / ред.: І. М. Ковчина; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Бердян. держ. пед. ун-т, Хмельниц. гуманіт.-пед. акад., Укр.-америк. гуманіт. ін-т "Вісконс. міжнар. ун-т (США) в Україні". - Київ, 2014. - 119 c. - укp. - англ.

Розкрито особливості дистанційної підготовки фахівців соціальної сфери у Великій Британії. Висвітлено проблеми соціального виключення безробітної молоді, соціально-правові аспекти соціального захисту населення України. Увагу приділено формуванню соціальної відповідальності майбутніх соціальних педагогів. Розглянуто недирективні підходи до вирішення конфліктів серед студентів. З'ясовано значення особистісної рефлексії для саморозвитку студента. Розкрито зміст роботи соціального педагога з правової соціалізації особистості. Проаналізовано процес підготовки соціальних працівників для роботи з підлітками у сфері дозвілля Франції. Показано можливості формування суспільно-нормативної поведінки дітей у діяльності клубних об'єднань за місцем проживання. Акцентовано увагу на формуванні толерантного ставлення до ВІЛ-позитивних в учнів ЗНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА778857 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Ковчин Н. А. 
Моделювання дидактичного процесу в ході вивчення географії учнями загальноосвітньої школи / Н. А. Ковчин // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 32. - С. 513-520. - Бібліогр.: 7 назв) - укp. - рус. - англ.

Розкрито доцільність моделювання географічної освіти як важливого чинника оптимізації навчально-виховного процесу в загальноосвітній школі. Розроблено модель профільного навчання старшокласників, яка базується на загальнодидактичних і спеціальних принципах навчання. Зазначено, що ця модель складається з таких компонент: дидактична цілепокладальна, діагностично-диференційна, формувальна і корекційна. Подано коротку характеристику цих структурних складових. Доведено ефективність впровадження елективних курсів з географії в практику навчання в профільній школі.

Раскрыта целесообразность моделирования географического образования как важного фактора оптимизации учебно-воспитательного процесса в общеобразовательной школе. Разработана модель профильного обучения старшеклассников, базирующаяся на общих дидактических и специальных принципах обучения. Отмечено, что эта модель состоит из таких компонентов: дидактического целеполагающего, диагностически дифференциального, формирующего и коррекционного. Дана краткая характеристика этих структурных составляющих. Доказана эффективность внедрения элективных курсов по географии в практику обучения в профильной школе.

Disclosed expediency modeling geographical education as an important factor in optimizing the educational process in secondary school. Developed model of school education high school students, based on the general principles of teaching and special education. Determined that the developed model consists of the following components: a didactic goal-setting, differential diagnostic, formative and corrective. Given short characterization of these structural components. Brought efficiency of introduction of elective courses in geography education in the practice of professional school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д8,0 р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського