Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (9)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=КОРІННА$<.>+<.>A=ЛЮДМИЛ$<.>+<.>A=ВІТАЛІЇВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16

      
Категорія:    
1.

Корінна К. О. 
Стан мікробіоценозу вагіни у жінок з гіперпроліферативними процесами ендометрія / К. О. Корінна, Т. А. Лисяна, Н. В. Косей // Здоровье женщины. - 2005. - № 2. - С. 90-93. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

На підставі клініко-лабораторних методів установлено особливості стану мікробіоценозу піхви, морфологічного стану ендометрія у пацієнток із гіперпроліферативними процесами ендометрія (ГПЕ), хронічними захворюваннями органів малого таза, ізольованими ГПЕ, хронічними запаленнями геніталій, а також у здорових обстежуваних.


Ключ. слова: гіперплазія ендометрія, хронічні запальні захворювання, піхвовий мікробіоценоз, ендометрій
Індекс рубрикатора НБУВ: Р715.410.111-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23282 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Корінна Л. В. 
Формування громадянських цінностей старшокласників у загальноосвітніх навчальних закладах : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / Л. В. Корінна; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2005. - 20 c. - укp.

Досліджено особливості формування громадянських цінностей у старшокласників у загальноосвітніх навчальних закладах, визначено структуру даного процесу та охарактеризовано його основні компоненти (цілемотиваційний, емоційно-інтелектуальний, операційно-діяльнісний). Удосконалено та систематизовано категорійно-понятійний апарат громадянської освіти та виховання. Визначено критерії, показники та рівні сформованості громадянських цінностей старшокласників у системі національної освіти. Вперше теоретично обгрунтовано й апробовано модель формування громадянських цінностей старшокласників у загальносвітніх навчальних закладах. Експериментально доведено високу ефективність застосування нової педагогічної технології. Розроблено зміст, активні методи, форми та засоби формування громадянських цінностей старшокласників. Наведено методичні рекомендації для педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів щодо формування громадянських цінностей старшокласників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА334669 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Корінна Л. В. 
Формування громадянських цінностей старшокласників : монографія / Л. В. Корінна; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир : Рута, 2010. - 364 c. - Бібліогр.: 300 назв. - укp.

Проаналізовано проблему формування громадянських цінностей (ГЦ) старшокласників у системі навчально-виховного процесу (НВП) загальноосвітніх навчальних закладів. Описано структуру та модель ГЦ старшокласників, технологію їх формування у НВП педагогічного ліцею за результатами експериментальної перевірки.

Проанализирована проблема формирования гражданских ценностей (ГЦ) старшеклассников в системе учебно-воспитательного процесса (УВП) общеобразовательных учебных заведений. Описаны структура и модель ГЦ старшеклассников, технология их формирования в УВП педагогического лицея по результатам экспериментальной проверки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.331.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА729551 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шляхи і методи забезпечення подальшого творчого зростання обдарованої молоді : монографія : [за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф.] / ред.: Л. В. Корінна. - Житомир : ЖДУ, 2011. - 428 c. - укp.

Розглянуто деякі аспекти державної політики України щодо обдарованої молоді, соціально-педагогічної підтримки обдарованих дітей за умов загальноосвітньої школи, шляхи розвитку творчих здібностей студентської молоді. Розкрито питання професійного зростання особистості студента як майбутнього фахівця, психолого-педагогічного супроводження обдарованої молоді, формування та впровадження системи її соціальної підтримки та заохочення. Висвітлено досвід застосування інтерактивних технологій у роботі з обдарованими дітьми на уроках мистецтва, розвитку творчого потенціалу студентів засобами інтерактивних технологій, виявлення потенційних можливостей творчо обдарованої особистості та створення умов для її реалізації. Охарактеризовано сучасні моделі дистанційного навчання в університетській освіті США.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА742596 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Корінна Л. В. 
Усвідомлення старшокласниками громадянських цінностей у навчально-виховному процесі / Л. В. Корінна // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 6. - С. 177-182. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено проблему розуміння та усвідомлення громадянських цінностей у навчально-виховному процесі загальноосвітнього учбового закладу.

Исследована проблема понимания и осознания гражданских ценностей в учебно-воспитательном процессе общеобразовательного учебного заведения.

The problem of the civic values perception and understanding in the secondary school educational process is researched.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.331.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Корінна Л. 
Про використання інноваційних технологій у навчально-виховному процесі Житомирського обласного педагогічного ліцею / Л. Корінна // Нова пед. думка. - 2007. - № 4. - С. 54-59. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано досвід застосування інноваційних технологій у навчально-виховному процесі ліцею. Визначено структури ліцею, які є учасниками різних форм взаємодії. Акцентовано увагу на змінах, яких потребує інтерактивне навчання. Подано класифікацію інтерактивних технологій, що застосовуються у ліцеї. Розкрито особливості впровадження в практику модульно-рейтингової системи навчання проектних та інформаційних технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ч424(4УКР)714.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Корінна Л. В. 
Виховання громадянськості старшокласників / Л. В. Корінна // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2002. - Вип. 9. - С. 213-215. - укp.

Розглянуто проблему виховання громадянськості у старшокласників педагогічного ліцею.

Рассмотрена проблема воспитания гражданственности у старшеклассников педагогического лицея.

The article concerns the problem of moulding compatriot feeling in junior pupils of the pedagogical lyceum.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Корінна Л. В. 
Формування громадянських цінностей старшокласників як науково теоретична проблема / Л. В. Корінна // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2003. - Вип. 12. - С. 173-175. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто найбільш відомі наукові теорії минулого та сучасності у контексті проблеми формування громадянських цінностей.

Рассмотрены наиболее известные научные теории прошлого и современности в контексте проблемы формирования гражданских ценностей.

The universally known scientific theories of the past and present are analysed in the context of the formation of civic values.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Корінна Л. В. 
Формування громадянських цінностей старшокласників як категорійно-понятійна проблема / Л. В. Корінна // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2004. - Вип. 14. - С. 110-112. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проведено категорійний аналіз проблеми формування громадянських цінностей старшокласників; детально окреслено категорії: "громадянське виховання", "громадянська освіта", "громадянськість".

Представлен категориальный анализ проблемы формирования гражданских ценностей старшеклассников; детально определены категории: "гражданское воспитание", "гражданское образование", "гражданственность".

The article deals with the category analysis of the problem of civil values' formation of senior-formers and singles out the categories as "civil upbringing", "civil education" and "civic responsibility".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Корінна Л. В. 
Інноваційні технології при формуванні громадянських цінностей старшокласників / Л. В. Корінна // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2007. - Вип. 35. - С. 89-95. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Виявлено шляхи розвитку громадянських цінностей в обласному педагогічному ліцеї. Проаналізовано зміст громадянської освіти, Відображено форми її впровадження. Обгрунтовано розуміння понять громадянського суспільства старшокласниками. Доведено різницю між самооцінкою та оцінкою сформованості громадянських цінностей старшокласників.

Раскрыты пути развития гражданских ценностей в областном педагогическом лицее. Проанализировано содержание гражданского воспитания, отражены формы его внедрения. Обосновано понимание понятий гражданского общества старшеклассниками. Доказано различие между самооценкой и оценкой формирования гражданских ценностей старшеклассников.

The article discloses the ways of civil values formation in Zhytomyr Regional Pedagogical Lyceum. In the work four forms of civic education introduction are reflected. The understanding of civic society notions by senior pupils is substantiated. The difference between self-evaluation and evaluation of senior pupils' civic values formation is proved.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.331.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Корінна Л. В. 
Історико-педагогічна проблема формування громадянських цінностей старшокласників / Л. В. Корінна // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 25. - С. 136-138. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Based on the historical and pedagogical sources, this article deals with the development of civil values.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Корінна Л. В. 
Старшокласники загальноосвітніх навчальних закладів України і громадянські цінності / Л. В. Корінна // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 24. - С. 76-80. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

The article considers the importance of formulating civil values to Senior students of comprehensive educational establishments of Ukraine.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Корінна Л. В. 
Педагогічна майстерність учителя - запорука успіху життєдіяльності закладу / Л. В. Корінна // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2010. - Вип. 52. - С. 62-65. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито місце й роль педагогічної майстерності в сучасному освітньому процесі. Проаналізовано шляхи і методи її підвищення та простежено на прикладі конкретного навчального закладу, як високий рівень педагогічної майстерності його педагогів сприяє формуванню й розвиткові творчої особистості учня.

Раскрыты место и роль педагогического мастерства в современном образовательном процессе. Проанализированы пути и методы его повышения, а также прослежено на примере конкретного учебного заведения, как высокий уровень педагогического мастерства его педагогов способствует формированию и развитию творческой личности ученика.

The article contains the thoughts of the author and the options of the scientists as to the role and place of the pedagogical mastery in modern educational process. The author analyses the ways and methods of its improving and on the concrete educational establishment investigates how the high level of the pedagogical mastery of its teachers promotes the formation and development of the creative studentТs personality.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Корінна Г. О. 
Підготовка майбутніх соціальних педагогів до статево-рольової соціалізації дошкільників : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / Г. О. Корінна; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань, 2015. - 20 c. - укp.

Наведено теоретичне узагальнення та запропоновано нове вирішення проблеми підготовки майбутніх соціальних педагогів до статево-рольової соціалізації дітей дошкільного віку. Визначено та експериментально перевірено соціально-педагогічні умови підготовки майбутніх соціальних педагогів до статево-рольової соціалізації дошкільників. Теоретично обгрунтовано та апробовано експериментальну модель підготовки майбутніх соціальних педагогів до статево-рольової соціалізації дошкільників, яка охоплює такі блоки: методологічно-цільовий: мета, завдання, підходи (середовищний, гендерний, компетентнісний) і принципи (свідомості й активності в навчанні, цілісності, доцільності, прогностичності, свободи вибору та співробітництва); організаційно-процесуальний: етапи (мотиваційно-стимулювальний, когнітивно-рефлексивний, креативно-практичний) та соціально-педагогічні умови професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до статево-рольової соціалізації дошкільників; контрольно-оцінний: критерії (когнітивно-інформаційний, особистісно-мотиваційний, творчо-діяльнісний), показники та рівні (достатній, середній, низький) готовності та діагностичний інструментарій.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*423.121.0*344 + Ч411.358 + Ч312.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА418930 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Корінна О. В. 
Педагогічні умови організації комп'ютерного тестування майбутніх пілотів у процесі вивчення фахових дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Корінна; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. - Кропивницький, 2017. - 20 c. - укp.

Вивчено проблему вдосконалення професійної підготовки майбутніх пілотів через оптимізацію процесу контролю й оцінювання навчальних досягнень курсантів за допомогою комп'ютерного тестування. Проаналізовано питання контролю навчальних досягнень студентів ВНЗ і сучасний стан практики використання комп'ютерного тестування в авіаційних ВНЗ. Узагальнено й уточнено етапи розроблення стандартизованого комп'ютерного тесту для поточного та підсумкового контролю навчальних досягнень курсантів-пілотів. Надано приклади тестів із дисциплін "Метеорологія (для пілотів)", "Авіаційна метеорологія", "Авіаційна метеорологія: особливості метеорологічного забезпечення польотів на міжнародних повітряних лініях" для курсантів професійного спрямування "Льотна експлуатація повітряних суден". Виокремлено й обгрунтовано педагогічні умови організації комп'ютерного тестування (КТ) майбутніх пілотів (обгрунтування технології організації КТ таких пілотів; розроблення методичного забезпечення для застосування в навчальному процесі КТ; систематичний контроль навчальних досягнень курсантів з використанням ефективної комп'ютерної програми тестування). Визначено критерії та показники ефективності організації КТ цих пілотів з фахових дисциплін. Експериментально перевірено ефективність педагогічних умов організації КТ майбутніх пілотів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О5 р(4УКР)3-38

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА427003 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Теорія і практика професійної майстерності в умовах ціложиттєвого навчання : монографія / О. Є. Антонова, О. С. Березюк, С. С. Вітвицька, О. М. Власенко, О. В. Вознюк, О. А. Дубасенюк, В. В. Желанова, Л. В. Зданевич, В. В. Каплінський, Н. Є. Колесник, І. І. Коновальчук, Л. В. Корінна, О. А. Лавріненко, Л. Б. Лук'янова, М. В. Масловська, Н. М. Мирончук, Н. Г. Ничкало, Н. Г. Сидорчук, Д. В. Чернілевський, Т. І. Шанскова, В. В. Ягупов; ред.: О. А. Дубасенюк; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир : Рута, 2016. - 399 c. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні засади педагогічної майстерності на основі концептуальних ідей академіка I. A. Зязюна, проблеми освіти дорослих в умовах ціложиттєвого навчання, практико-орієнтовані підходи до професійної майстерності фахівців. Окреслено перспективи розвитку концепції неперервної освіти дорослих. Розглянуто професійно важливі якості сучасного вчителя як творчої особистості. Обгрунтовано модель професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до роботи з дезадаптованими дошкільниками. Проаналізовано безробіття як соціально-економічну проблему України, визначено шляхи її вирішення. Подано інформацію щодо впровадження андрагогічної технології у процес професійної підготовки майбутніх фахівців гуманітарного профілю під час здобуття другої вищої освіти. Висвітлено шляхи оптимізації педагогічної освіти та перспективи її розвитку. Визначено роль українознавства в моральному та патріотичному вихованні особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА808034 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського