Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=КОРЧАКОВ$<.>+<.>A=НАТАЛІЯ$<.>+<.>A=ВІКТОРІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Устиченко В. А. 
Муллитокорундовые тигли для солевых расплавов закалочной печи / В. А. Устиченко, А. А. Коровянская, В. Г. Корчаков, Н. Г. Привалова, В. А. Булат, В. П. Степанова, В. И. Гопка // Металлург. и горноруд. пром-сть. - 2000. - № 6. - С. 52-55. - Библиогр.: 7 назв. - рус.


Ключ. слова: закалка сверл, солевой расплав, тигли, воздействие расплава на огнеупор шамотный, муллитовый, муллитокорундовый, стойкость
Індекс рубрикатора НБУВ: К722.536.320.16-51-04

Шифр НБУВ: Ж28347 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Феноменологія морального розвитку особистості: детермінація, механізми, генезис : монографія / ред.: Р. В. Павелків, Н. В. Корчакова. - Рівне : Волин. обереги, 2009. - 368 c. - Бібліогр.: с. 345-359. - укp.

Розглянуто проблему становлення та розвитку моральної сфери особистості на висхідному етапі онтогенезу. Розкрито особливості генезису моральної свідомості та самосвідомості, простежено закономірності становлення когнітивно-мотиваційного й емоційно-ціннісного компонентів морального конструкту індивідуальної свідомості. Описано механізми рефлексивних процесів, проаналізовано розвиток у дітей самопрезентаційної стратегії. Запропоновано методики розвитку здатності до моральної рефлексії у процесі активного соціально-психологічного навчання. Висвітлено питання організації роботи з корекції помилкових самопрезентаційних уявлень молодших школярів і деструктивних форм особистісного самовияву у даному віці.

Рассмотрена проблема становления и развития моральной сферы личности на восходящем этапе онтогенеза. Раскрыты особенности генезиса морального сознания и самосознания, прослежены закономерности становления когнитивно-мотивационного и эмоционально-ценностного компонентов морального конструкта индивидуального сознания. Описаны механизмы рефлексивных процессов, проанализировано развитие у детей самопрезентационной стратегии. Приведены методики развития способности к моральной рефлексии в процессе активного социально-психологичекого обучения. Освещены вопросы организации работы, направленной на коррекцию ошибочных самопрезентационных представлений младших школьников и деструктивных форм личностного самопроявления в данном возрасте.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю771 + Ю984.010.2-990,63

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА713741 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Клюквина И. Н. 
Использование методологии микроэкономического анализа в планировании деятельности предприятия / И. Н. Клюквина, А. С. Корчаковская // Вісн. Одес. держ. екол. ун-ту. - 2005. - Вип. 1. - С. 24-31. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Исследована возможность применения методологии микроэкономического анализа в прогнозных планах предприятия. Использованы элементы микроэкономического анализа, конкретные статистические данные и метод графического моделирования. По результатам исследования с целью максимизации прибыли даны рекомендации по применению показателей эластичности, кривых изокост и изоквант, предельных величин, а также альтернативного и оптимизационного подходов в различных разделах стратегического и бизнес-планов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25471 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Корчакова Н. В. 
Психологічні особливості особистісної самопрезентації в молодшому шкільному віці : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н. В. Корчакова; Прикарпат. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ, 2004. - 20 c. - укp.

Розкрито суть теорії самопрезентації, пояснено її витоки, етапи становлення. Уперше самопрезентаційний підхід використано для аналізу соціального розвитку дитини, проаналізовано можливості молодших школярів у сфері самопрезентації. Розглянуто динаміку розвитку когнітивно-мотиваційних та поведінкових структур даної стратегії. Установлено особливості взаємозв'язку між усвідомленням самопрезентаційної мотивації та рівнем розвитку інтелекту дитини. Проаналізовано специфіку поведінкових змін, що виникають під впливом дії зазначеної мотивації. З'ясовано міру відповідності презентаційних самовиявів дітей структурам Я-концепції. Виявлено негативні тенденції функціонування самопрезентації, що можуть трансформуватися до деструктурних форм особистісних самовиявів у наступному віковому періоді. Висвітлено шляхи підвищення соціально-психологічної компетентності молодших школярів у даній сфері, апробовано методику корекції помилкових стереотипів за використання малоефективних форм самопрезентації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ю983.402.1 + Ч421.331.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА329320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Нікішина О. В. 
Впровадження екологічно чистого виробництва як шлях підвищення конкурентоспроможності підприємств / О. В. Нікішина, Г. С. Корчаковська // Пр. Одес. політехн. ун-ту. - 2007. - Вип. 1. - С. 283-288. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Визначено суть екологічно чистого виробництва в контексті концепції "стійкого розвитку". Проаналізовано економічну та екологічну ефективність впровадження чистих технологій. Запропоновано рекомендації щодо вдосконалення економічного механізму стимулювання підприємств до впровадження екологічно безпечних виробництв.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-55-280

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69121 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Павелків Р. В. 
Просоціальний розвиток особистості : монографія / Р. В. Павелків, Н. В. Корчакова; МОН України. - Рівне : О. Зень, 2013. - 383 c. - Бібліогр.: с. 334-356 - укp.

Висвітлено психологічні основи унікальної форми соціальної поведінки особистості - дії на благо інших людей. Розкрито сутність просоціальності, її мотиваційні основи, диспозиційні та ситуаційні характеристики. Проаналізовано історичні аспекти становлення наукової проблеми, існуючі теоретичні моделі просоціальної поведінки. Обговорено різні форми та види сприяючої поведінки: альтруїзм, проактивна допомога, емпатія. Особливу увагу акцентовано на виокремленні шляхів формування різних форм просоціальності, розвитку основних стратегій гуманістичної взаємодії; форм, методів інтенсифікації та корекції просоціальної орієнтації; аналізі вікових особливостей становлення просоціальної поведінки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.1 + Ю936.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА776101 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Безлюдна В. І. 
Психологічне сприяння розвитку творчого потенціалу старшокласників / В. І. Безлюдна, Н. В. Корчакова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 41. - С. 26-28. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Окреслено основні лінії роботи практичного психолога зі слухачами Малої академії наук учнівської молоді. Проведено дослідження на базі психологічної секції Рівненської Малої академії наук. Виокремлено дві лінії роботи: співпраця з учнями, що працюють у секціях загальноосвітніх наук (географічні, біологічні, краєзнавчі секції) та робота із членами психологічної секції. Зазначено, що первинною лінією роботи є ознайомлення старшокласників із основами психологічних знань: сутністю психіки, її структурою, особливостями розвитку діяльності й особистості людини, віковими та гендерними аспектами функціонування психіки. Проаналізовано, що учні успішно можуть виконувати розробку цілого ряду наукових проблем у сфері психологічної науки.

Очерчены основные линии работы практического психолога со слушателями Малой академии наук учащейся молодежи. Проведено исследование на базе психологической секции Ровенской Малой академии наук. Определены две линии работы: сотрудничество с участниками, которые работают в секциях общеобразовательных наук (географические, биологические, краеведческие секции), а также работа с членами психологической секции. Обращено внимание на то, что первичной линией работы является знакомство старшеклассников с основами психологических знаний: сущностью психики, ее структурой, особенностями развития деятельности и личности человека, возрастными и гендерными аспектами функционирования психики. Проанализировано, что учащиеся успешно могут выполнять разработку целого ряда научных проблем в сфере психологической науки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 р-268 + Ч421.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Корчакова Н. В. 
Вплив особистісних характеристик на формування рольової поведінки у сфері батьківства / Н. В. Корчакова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 43. - С. 43-45. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Зазначено, що однією з важливих ліній формування ідентичності чоловіка є виникнення та розвиток у структурах індивідуальної психіки особливого конструкту – батьківської сфери. Досліджено вплив особистісних характеристик на формування рольової поведінки у сфері батьківства. Обґрунтовано необхідність включення у програми формування готовності до батьківства лінії корекції відстороненої позиції батьків щодо взаємодії з дітьми малечого та раннього віку.

Отмечено, что одной из важных линий формирования идентичности мужчины является возникновение и развитие в структурах индивидуальной психики особенного конструкта – отцовской среды. Исследовано влияние личностных характеристик на формирование ролевого поведения в среде отцовства. Обоснована необходимость включения в программы формирования готовности к отцовству линии коррекции избегая-отстраненной позиции родителей относительно взаимодействия с детьми младенческого и раннего возраста.

The father-child relationship is the defining factor of the fatherhood role in life. This article deals with influence of the androgyny factor on development of fatherhood as especial construct of individual mentality of the man that determines efficiency of realization a new social role by him and causes intensive changes in structures of self-identification.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю956-73 + Ю937.32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Корчакова А. С. 
Оценивание деятельности вуза: студенты vs министерство / А. С. Корчакова // Системи оброб. інформації. - 2015. - Вип. 6. - С. 161-163. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Проведены исследования оценки качества ВУЗа по показателям качества, выявленных "глазами" студентов и предоставленных Министерством образования, далее был проведен сравнительный анализ полученных значений по каждому критерию. В результате установлено, что схема оценивания Вузов нуждается в реформах и изменениях, при этом, любое учебное заведение должно своевременно выявлять проблемы, встречать инновации для их решения, активно использовать методики оценивания и их постоянно совершенствовать - делать шаги к внедрению системы менеджмента качества.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) к94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Корчакова Н. В. 
Вікова генеза просоціальності особистості : автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07 / Н. В. Корчакова; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2018. - 44 c. - укp.

Подані результати дослідження просоціальності як диспозиційної основи сприяючої поведінки особистості. Висвітлено сучасний стан розробки проблеми у вітчизняній та зарубіжній науці. Відповідно до генетично-деонтологічного підходу, запропонованого у роботі, розроблено модель вікової динаміки конструкта, згідно з якою виконано емпіричний аналіз його генези. У широкому віковому діапазоні (з 2 до 65 років), на основі 25 онтогенетично-порівняльних зрізів простежено траєкторію розгортання просоціальних тенденцій особистості. Вікову динаміку описано через зміни у структурі та функціонуванні особистісної якості та її поведінкових проявів. Емпірично простежено поетапність розгортання просоціальності особистості. Виокремлено критерії, механізми, рівні сформованості конструкта. Висвітлено основні характеристики функціонування просоціальності особистості на кожному з вікових етапів онтогенезу. Виокремлено вікові критерії та показники функціонування особистісної якості та шляхи її стимулювання у всі періоди онтогенезу. Апробовано програму психологічного супроводу просоціального розвитку в період середнього дитинства (кінець дошкільного початок молодшого шкільного віку), доведено її ефективність та доцільність використання для стимулювання просоціального розвитку в цей період.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА433180 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Філософія освітнього простору вищої школи: психологічний та психолінгвістичний дискурс : колект. монографія / Н. М. Савелюк, Е. З. Івашкевич, О. Ю. Набочук, Е. Е. Івашкевич, Н. О. Хупавцева, Н. М. Токарева, Н. М. Макаренко, Н. В. Корчакова, Г. О. Луцик, Н. О. Михайльчук, Є. М. Харченко, Е. С. Главінська, А. О. Яцюрик; ред.: Н. В. Корчакова. - Київ : Центр учбової літератури, 2022. - 467 c. - Бібліогр.: с. 430-463 - укp.

Писвячено психологічним питанням життєдіяльності вищої школи, підготовки фахівців психологічних та педагогічних спеціальностей. Висвітлено результати психологічних спостережень за формуванням професійних компетенцій здобувачів вищої освіти, їх особистісним та професійним зростанням під час навчання та оволодіння освітніми компонентами психологічного спрямування. Акумульовано нові надбання психологічної науки з питань вікової та педагогічної психології, медіапсихології, конфліктології, психологінгвістики, психології вищої школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 р3 + Ч30 в2:Ю + Ч314

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА856544 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського