Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (5)Книжкові видання та компакт-диски (50)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>A=ПЕРМІНОВА$<.>+<.>A=АННА$<.>+<.>A=ВАСИЛІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 47
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Аннамухаммедова О. О. 
Попередня обробка зерна у складі комбікормів-стартерів та її вплив на обмінні процеси у телят / О. О. Аннамухаммедова, А. О. Аннамухаммедов // Вісн. Держ. агроекол. акад. України. - 1999. - № 1-2. - С. 82-87. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Обробка зернового компонента у складі комбікормів-стартерів способом екструзії та мікронізації позитивно впливає на біохімічні процеси у телят, що відбилося на середньодобових приростах. Спостережено певні особливості перебігу обмінних процесів у тварин, які одержували комбікорми з ячменем, обробленим різними способами. Зокрема, у телят, яким згодовували комбікорми-стартери з мікронізованим ячменем спостережено зміщення в бік анаболізму азотистих сполук. Встановлено доцільність заміни СЗМ та цукру на соєву макуху в складі комбікорму з мікронізованим ячменем. У телят цієї групи було зміщення обмінних реакцій у бік синтезу ліпідних сполук.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л824-5 + П60-451.831,025

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69750 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Аннакулиева Г. А. 
Развитие науки Казахстана: состояние и перспективы / Г. А. Аннакулиева // Наука та наукознавство. - 2000. - № 3. - С. 61-65. - рус.

Охарактеризовано зміни наукового потенціалу Казахстану за роки незалежності. Розглянуто соціально-економічне становище республіки та перспективи її поступу, накреслені у посланні президента країни до народу "Казахстан - 2030". Зроблено висновок, що стратегічним шляхом розвитку країни є створення у Казахстані наукоємних технологій, здійснення на цій основі прогресивних структурних зрушень у економіці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч214(5Каз)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14597 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Пермінова А. О. 
Множинність перекладів як фактор створення культуромовного буття художнього твору / А. О. Пермінова // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Філол. науки. - 2005. - № 6. - С. 99-105. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Проаналізовано існуючі погляди на причини виникнення множинності перекладів одного й того ж самого твору. Як одну з таких причин виявлено різницю сприйняття тексту в різних культурах. Викладено шість типів діалогу з художнім твором. Введено новий термін - культуромовне буття поетичного твору, надано його структуру. Проаналізовано перекладацькі підходи до перекладу поезії. Зроблено висновок про те, що запропонований термін дозволить уникнути смакового розподілу перекладів на гарні та погані, та буде сприяти кращому розумінню природи художнього твору як предмета перекладознавчої теорії та практики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш407

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231/філол. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Пермінова А. О. 
Багатоплановість змісту вірша BITHE CONQUEROR WORMD Е. А. По та її відтворення в перекладі Є. Крижевича (до питання перетворення поетичного тексту) / А. О. Пермінова // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Філол. науки. - 2006. - 1, № 11. - С. 177-182. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто проблему поетичного перекладу. Предметом розвідки обрано перекладацькі стратегії за класифікацією авторки статті, матеріалом послужив вірш Е. А. По в перекладі Є. Крижевича. Новизна роботи криється у використанні нової класифікації підходів до перекладу поетичного твору, яка позбавляє оцінку цільових текстів від суб'єктивності та смакової характеристики. Перспективою започаткованого дослідження є розгляд культуромовного буття творчості Е. А. По на україномовному просторі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(7СПО)-4 + Ш5(4УКР)6-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231/філол. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Волошинець В. А. 
Каталітичний розклад пероксиду водню в присутності акрилатних дисперсій карбоксилвмісних полімерів / В. А. Волошинець, Т. А. Ганишнюк, Р. Т. Федак, І. М. Пермінова // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2006. - № 553. - С. 60-64. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Вивчено реакцію каталітичного розкладу пероксиду водню за присутності акрилатних дисперсій різного мономерного складу та різної кількості емульгаторів. Встановлено, що в початковий момент часу розклад пероксиду відбувається з великою швидкістю, після чого реакція значно сповільнюється. Показано, що акрилатні дисперсії сповільнюють розклад пероксиду незалежно від будови полімеру та кількості емульгатора в 1,1 - 3 рази. Найбільший вплив акрилатних дисперсій на швидкість розкладу пероксиду спостерігається в початковий момент реакції.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г121.131П-27

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Пермінова А. В. 
Відтворення англійської сенсорної лексики в українських віршових перекладах : Автореф. дис... канд. філол. наук : 10.02.16 / А. В. Пермінова; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2003. - 20 c. - укp.

Виявлено особливості відтворення семантики сенсоризмів у ході перекладу англомовної поезії українською мовою на підставі контрастивного аналізу конве- та дивергентних рис їх семантичної структури у системах сучасних англійської та української мов. За допомогою застосування елементів статистичного аналізу лексичної семантики встановлено коефіцієнт відповідності (конвергентності) семантем сенсорних домінант і визначено зв'язок між дивергентністю мовних систем і трансформаціями у перекладі. Розкрито особливості передачі авторської мовної картини світу у структурі цільових текстів та визначено вплив перекладацького континууму англійських сенсоризмів у віршових перекладах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш407 + Ш143.21-772

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА323219 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Пермінова А. О. 
Культуромовне буття художнього твору як перекладознавча проблема : автореф. дис... канд. філол. наук / А. О. Пермінова; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2008. - 20 c. - укp.

Розглянуто існуючі підходи до завдань перекладознавства й оцінювання цільових поетичних текстів та запропоновано новий, об'єктивний підхід, згідно з яким усі переклади одного твору однією мовою створюють його культуромовне буття, яке відображає різні грані образу тексту в іншомовній культурі. У межах культуромовного буття твору запропоновано два підходи до перекладу, а саме: перекодування та перетворення, жоден з яких не є кращим за інший. З'ясовано зміни коду оригінала на рівнях тексту, а саме: у мові, стилі, літературі та культурі. Виділено типи діалогу з першотвором - міжособистісний, міжлітературний і міжкультурний.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш407

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА356284 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Пермінова Л. А. 
Розвиток професійних умінь керівника школи у системі курсової підготовки : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л. А. Пермінова; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2002. - 23 c. - укp.

Обгрунтовано гіпотетичну модель професійного потенціалу сучасного директора школи, яка передбачає комплекс загальнопрофесійних і спеціальних умінь, здатність до творчості та психологічну готовність до професійної управлінської діяльності, розкрито суть вимог до керування, розроблено критерії та рівні сформованості професійних умінь директора загальноосвітньої школи. Визначено систему концептуальних положень та чинники розвитку професійних умінь директора школи (оптимізація процесу навчання на базі прогностично змодельованих мети, змісту та засобів їх реалізації; розвиток соціально значущих і особистісно ціннісних мотивів, психологічної готовності та емоційне стимулювання слухачів; раціональне поєднання індивідуальних, групових і колективних форм роботи, використання інтерактивних методів навчання, корекційна робота за результатами педагогічного моніторингу).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА326193 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Пермінова Л. А. 
Розвиток професійних умінь керівника школи у системі післядипломної освіти : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. А. Пермінова; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2002. - 22 c. - укp.

Обгрунтовано гіпотетичну модель професійного потенціалу сучасного директора школи, яка передбачає комплекс загальнопрофесійних і спеціальних умінь, здатність до творчості та психологічну готовність до професійної управлінської діяльності. Розкрито суть вимог до управління, розроблено критерії та рівні сформованості професійних умінь директора загальноосвітньої школи. Показано, що розвиток професійних умінь керівника, розкриття його творчого професійного потенціалу - взаємозалежні процеси, що сприяють високому кінцевому результату шляхом якісної організації курсового навчання. Визначено систему концептуальних положень та чинники розвитку професійних умінь керівників шкіл. У ході експерименту обгрунтовано та перевірено ефективність створеної дидактичної моделі, яка складається зі змістового, процесуального та управлінського блоків. Експериментально доведено ефективність створених організаційно-педагогічних умов розвитку професійних умінь директора школи (оптимізації процесу навчання на підставі прогностично змодельованих мети, змісту та засобів їх реалізації; розвитку соціально значущих і особистісно ціннісних мотивів, психологічної готовності та емоційного стимулювання слухачів; раціонального поєднання індивідуальних, групових і колективних форм роботи, використання інтерактивних методів навчання, корекційної роботи за результатами педагогічного моніторингу).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА321024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Пермінова С. О. 
Формування навичок сприйняття хорового багатоголосся у студентів вузів культури на заняттях з сольфеджіо : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. О. Пермінова; Київ. нац. ун-т культури і мистец. - К., 1999. - 20 c. - укp. - рус.

Досліджено особливості формування навичок сприйняття хорового багатоголосся у студентів вузів культури на заняттях з сольфеджіо. У дисертації теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методику формування навичок сприйняття хорового багатоголосся у студентів вузу культури на заняттях з сольфеджіо. Розкрито сутність та особливості сприйняття хорової багатоголосої музики, визначено і систематизовано структурні компоненти сприйняття хорового багатоголосся, а також особистісні якості студентів, які безпосередньо впливають на продуктивність формування навичок сприйняття хорового багатоголосся. Встановлено, що взаємодія структурних компонентів із розвиненими особистісними якостями забезпечує повноцінне сприйняття багатоголосої хорової фактури. Єдність компонентної структури навичок сприйняття хорового багатоголосся активізує цілісний процес і позитивно впливає на їх формування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.701р-3

Шифр НБУВ: РА305046 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Пермінова А. В. 
Розвиток методик навчання майбутніх інженерів-педагогів швейного профілю у другій половині XX ст. : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / А. В. Пермінова; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2011. - 20 c. - укp.

Вперше досліджено проблему розвитку методик навчання інженерів-педагогів швейного профілю у другій половині XX ст. Розкрито етапи вдосконалення інженерно-педагогічної освіти в контексті розвитку швейної промисловості в період XX ст. (1958 - 1979 pp. - етап пошуків шляхів розвитку інженерно-педагогічної освіти, 1980 - 1990 pp. - етап інтенсивного розвитку інженерно-педагогічної освіти, 1991 - 2010 pp. - етап виникнення та розв'язання ускладнень в інженерно-педагогічній освіті). Уточнено сутність поняття методика навчання інженерів-педагогів швейного профілю, визначено її складові (зміст, методи, засоби, форми навчання). Намічено рекомендації щодо використання позитивного досвіду методик навчання інженерів-педагогів швейного профілю досліджуваного періоду за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: М4 р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА385487 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Шатохина Н. В. 
Использование аппарата нечетких множеств как альтернативный подход к формализации задачи разработки маркетинговой стратегии / Н. В. Шатохина, А. А. Аннамурадов, Д. А. Палант // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2010. - № 1/3. - С. 45-48. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Дана общая постановка бикритериальной динамической булевой задачи формирования маркетинговой стратегии фирмы с неопределённостью в исходных данных. Предложен метод решения сформулированной задачи.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Рябчиков М. Л. 
Основи виробничого навчання з професії "Кравець" : навч. посіб. для студ. ВНЗ / М. Л. Рябчиков, Н. В. Божко, А. В. Пермінова, С. О. Шабельник; Укр. інж.-пед. акад. - Х. : Точка, 2012. - 432 c. - Бібліогр.: с. 423 - укp.

Розроблено навчальний посібник на основі дисциплін "Виробниче навчання", "Технологія виготовлення одягу" та "Обладнання" згідно державного стандарту професійно-технічної освіти з професії "Кравець". Визначено, що мінімальною структурною одиницею навчального посібника є інтегрований мікромодуль, який містить інструкційно-технологічну, довідкову, оперативно-інноваційну та контрольну складові, а також інтегрує зміст виробничого навчання та споріднених дисциплін в кожній мікрооперації технологічного процесу, що забезпечує формування цілісної системи теоретико-практичних вмінь та навичок. Зазначено, що нові соціально-економічні умови, інтереси виробництва обумовлюють нові вимоги як до підготовки майбутніх педагогів системи професійно-технічної освіти, так і кваліфікованих робітників швейного профілю, здатних ефективно використовувати на практиці досягнення науки і техніки, брати активну участь у технологічному оновленні виробничих процесів. Висвітлено, що розвиток системи професійної підготовки фахівців швейного профілю повинен бути спрямованим на формування в них цілісної системи інтегрованих знань, вмінь та навичок, умінь застосовувати здобуті знання для вирішення конкретних виробничих завдань, швидко опановувати нове обладнання, техніку та технології; освоювати способи самостійної освітньої діяльності; вдосконалювати професійну майстерність. Зазначено, що інтеграційну функцію в системі навчання та виховання майбутніх фахівців швейного профілю виконує виробниче навчання, в ході якого перевіряються міцність знань, здобутих учнями, вмінь переносити ці знання на навчально-виробничу діяльність, формуються та закріплюються соціально необхідні та професійно значущі якості особистості майбутнього робітника, засвоюються основи професійної майстерності.


Індекс рубрикатора НБУВ: М4 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА767187 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Пермінова А. 
Характеристика розвитку інженерно-педагогічної освіти з початку 1960-х рр. до теперішнього часу / А. Пермінова // Іст.-пед. альм.. - 2010. - Вип. 1. - С. 72-76. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто періоди розвитку та становлення інженерно-педагогічної освіти з початку 1960-х р. до сьогодення. Висвітлено основні характеристики зазначених періодів і відмінні риси. Наведено конкретні заклади інженерно-педагогічної освіти та специфіку їх діяльності. З'ясовано, що інженерно-педагогічна освіта є відносно новим напрямом вищої освіти України, але має свою історію й певні етапи розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч483(4УКР) + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73206 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Пермінова А. В. 
Методика професіографічного моніторингу в інженерно-педагогічному ВНЗ / А. В. Пермінова // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2009. - № 24/25. - С. 383-388. - укp.

Розглянуто питання професіографічного моніторингу як елементу системи інноваційного забезпечення освітнього процесу в інженерно-педагогічному ВНЗ; визначення складових, компонентів, принципів і вимог до методики професіографічного моніторингу; організаційно-педагогічні умови й етапи реалізації методики професіографічного моніторингу.

Рассмотрены вопросы профессиографического мониторинга как элемента системы инновационного обеспечения образовательного процесса в инженерно-педагогическом ВУЗ; определение составляющих, компонентов, принципов и требований методики профессиографического мониторинга; организационно-педагогические условия и этапы реализации методики профессиографического мониторинга.

The article deals with the following issues: graphical profession monitoring as an element of educational process innovational provision system in the engineer pedagogical higher educational establishment; defining constituents, components, principlesand demands of the graphical professional monitoring methodology; organizational pedagogical conditions and stages of graphical professional monitoring realization.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.351.6 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Пермінова Л. 
Концептуальна модель професійних умінь керівника сучасної школи / Л. Пермінова // Післядиплом. освіта в Україні. - 2006. - № 2. - С. 19-24. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Підкреслено, що комплекс умінь керівника сучасної школи, який формується в системі курсового навчання, може кардинально відрізнятися від умінь, що мають розвиватися на рівні школи. Викладено основну ідею концепції представленої моделі - удосконалення особистості управління, його професійного, управлінського, особистого досвіду, розкриття творчого потенціалу. Наголошено на особливому значенні діагностики рівнів сформованості професійних знань та особистих якостей керівника - тобто на чіткому уявленні всіх учасників курсового навчання про рівні професійної компетенції та особистісні можливості слухачів у своєму вдосконаленні. В результаті дослідження 2000 - 2002 рр. обгрунтовано твердження про зв'язок удосконалення професійних умінь директора з реалізацією його професійного творчого потенціалу. На основі узагальнення теоретичних матеріалів визначено п'ять етапів формування професійних вмінь. Розроблено модель творчого професійного потенціалу директора сучасної школи. Розкрито складову - творчі здібності, яка включає: креативність, інтуїцію, образне, асоціативне, дивергентне мислення та інтелектуальну активність. Акцентовано увагу на характеристиці складової - комплексі професійних вмінь, який включає, зокрема професійні, теоретичні та методичні вміння, практичний досвід тощо. Проаналізовано складову творчого професійного потенціалу - психологічну готовність до професійної діяльності, а саме: сформованість ієрархії соціально-значущих орієнтацій; пізнавальний інтерес; спрямованість на творчість.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Пермінова Л. А. 
Застосування концепції менеджменту знань у системі навчання студентів / Л. А. Пермінова // Наука і освіта. - 2011. - № 6. - С. 181-184. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Здійснено теоретичний аналіз проблеми менеджменту знань з позицій інформаційного та персоніфікованого підходів, обгрунтовано педагогічні умови застосування сучасної концепції менеджменту знань в освітньому просторі вищої педагогічної школи в контексті переосмислення основ менеджменту знань: знання - організація процесу надбання знань - функції суб'єктів освітнього процесу - результати і методи їх досягнення. Зазначено актуальність переходу функції викладача як менеджера в освітньому процесі у функцію коуча, пріоритетним напрямком роботи якого стає стимулювання самоосвіти студента. Сформульовано умови ефективної реалізації концепції переходу від менеджменту до самоменеджменту, яка включає методологічні принципи, розгляд освітнього процесу як процесу нелінійної взаємодії його учасників, наукове обгрунтування логіки реалізації освітнього процесу.

Осуществлен теоретический анализ проблемы менеджмента знаний с позиций информационного и персонифицированного подходов, обоснованы педагогические условия применения современной концепции менеджмента знаний в образовательном пространстве высшей педагогической школы в контексте переосмысления основ менеджмента знаний: знание - организация процесса приобретения знаний - функции субъектов образовательного процесса - результаты и методы их достижения. Указана актуальность перехода функции преподавателя как менеджера в образовательном процессе в функцию коуча, приоритетным направлением работы которого является стимулирование самообразования студента. Сформулированы условия эффективной реализации концепции перехода от менеджмента до самоменеджмента, которая включает методологические принципы, рассмотрение образовательного процесса как процесса нелинейного взаимодействия его участников, научное обоснование логики реализации образовательного процесса.

The article substantiates terms of introducing the concept of knowledge management into the practice of professional training of future teachers' at higher school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Пермінова Л. А. 
Використання комп'ютерних засобів у процесі самоосвіти майбутніх педагогів / Л. А. Пермінова // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 6. - С. 93-96. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито необхідність оптимального використання комп'ютерних засобів навчання під час самоосвіти студентів як педагогічної умови удосконалення якості підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності. Обгрунтовано технологію "Портфоліо" для самоосвітньої діяльності студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.69 + Ч489.511.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Пермінова А. В. 
Розвиток вищої інженерно-педагогічної освіти швейного профілю на сучасному етапі / А. В. Пермінова // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2009. - № 22/23. - С. 171–175. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Висвітлено особливості, зміст і форми організації роботи ВНЗ і профілюючих кафедр, що здійснюють підготовку інженерів-педагогів швейного профілю за сучасних умов.

Раскрыты особенности, содержание и формы организации работы ВУЗ и профилирующих кафедр, направленных на подготовку инженеров-педагогов швейного профиля в современных условиях.

In the article features, maintenance and forms of organization of work of higher educational establishments and profiling departments of the engineers-teachers of sewing type directed on preparation, are exposed in modern terms.


Індекс рубрикатора НБУВ: М4 р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Пермінова О. 
Збереження і консервація документів (з досвіду Російської державної бібліотеки) / О. Пермінова // Бібл. вісн.. - 2001. - № 2. - С. 34-37. - укp.

Викладено стратегічну програму збереження фондів з використанням новітніх технологій, розроблену в Російській державній бібліотеці. Пріоритетним напрямом визнано превентивну консервацію та заходи щодо її стабілізації. Підтверджено корисність співробітництва фахівців з оцифрування колекції та її збереження, а також доцільність мікрофільмування. Запропоновано схему руху документа для забезпечення його збереження.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч736.47(4Рос)511.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14595 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського