Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=РОДИГІНА$<.>+<.>A=ІРИНА$<.>+<.>A=ВІКТОРІВНА$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
| | | | |
1. |
Родигіна В. П. Проблемні питання формування ставлення до здоров'я майбутніх інженерів хімічних фахів / В. П. Родигіна // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 24. - С. 44-50. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Розглянуто проблему ставлення студентів хімічного фаху до здоров'я; визначено реальне становище рівня соматичного (фізичного) здоров'я майбутніх інженерів-хіміків; встановлено мотиви занять фізичною культурою та спортом як перспективних регуляторів їх соціальної та професійної активності. Рассмотрена проблема отношение студентов химических специальностей к здоровью; определено реальное положение уровня соматического (физического) здоровья будущих инженеров-химиков; установлены мотивы занятий физической культурой и спортом, как перспективных регуляторов их социальной и профессиональной активности. In the article a problem is considered attitude of students of chemical specialities toward a health; certain the real position of somatic (physical) health level of future engineers-chemists; set reasons of employments by a physical culture and sportas perspective regulators of their social and professional activity. Ключ. слова: орієнтація, мотиви, культура здоров'я, фізична культура Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.43
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Родигіна В. П. Використання засобів фізичного виховання у процесі професійної підготовки майбутніх інженерів-хіміків / В. П. Родигіна // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 12. - С. 138-141. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Обгрунтовано використання засобів фізичного виховання у професійній підготовці майбутніх інженерів-хіміків. Викладено результати експериментальної перевірки ефективності застосування оздоровчих програм, спрямованих на підвищення рівня психофізичного здоров'я студентів - майбутніх фахівців. Обосновано использование средств физического воспитания в профессиональной подготовке будущих инженеров-химиков. Изложены результаты экспериментальной проверки эффективности применения оздоровительных программ, направленных на повышение уровня психофизического здоровья студентов - будущих специалистов. In paper use of tools of physical training in vocational training the future engineers - chemists is justified. Outcomes of experimental check of efficacy of application of the improving programs directed on a raise of a level of psychophysical healthof students - the future specialists are explained. Ключ. слова: засоби фізичного виховання, оздоровчі програми, професійна підготовка майбутніх інженерів-хіміків Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.18
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Родигіна І. В. Гуманізація та гуманітаризація природничо-наукової освіти школярів : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / І. В. Родигіна; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2000. - 18 c. - укp.Розроблено цілісну систему гуманізації та гуманітаризації шкільної природничо-наукової освіти, яка містить принципи, зміст, шляхи, методи і форми гуманізації та гуманітаризації освіти. Обгрунтовано доцільність спільного комплексного розгляду завдань гуманізації та гуманітаризації освіти у зв'язку з існуванням спільних для них шляхів реалізації. Встановлено, що головними шляхами гуманізації та гуманітаризації природничо-наукової освіти є реалізація міжпредметних зв'язків, особливо з гуманітарними дисциплінами - історією та літературою. Висвітлено зв'язки людини і навколишнього світу з позицій екології, регіональності та практичної направленості освіти. Експериментально перевірено ефективність системи, а також наведено методичні рекомендації. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.210 + Б.р(4УКР)21-3,022
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА311393 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Родигіна М. М. Організаційно-технологічні рішення з попередження та ліквідації наслідків аварійних ситуацій техногенного характеру на промислових підприємствах : Автореф. дис... канд. техн. наук: 08.06.01 / М. М. Родигіна; Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт. - Д., 1999. - 16 c. - укp.Наведено комплекс науково-практичних положень з попередження аварійних ситуацій та ліквідації їх наслідків на промислових підприємствах, що базується на кількісній оцінці технічного стану промислових будинків, споруд, їх частин і конструктивних елементів. Досліджено засоби прогнозування старіння об'єктів. Розроблено модель організаційно-технологічних рішень з ліквідації аварійної ситуації. Реалізовано принцип кількісної оцінки пошкодженості будівельних конструкцій та об'єктів у цілому. Автоматизація розрахунків і формування вихідних документів на базі використання ПЕОМ забезпечує високий технічний рівень результатів, отриманих у дисертаційній роботі, а можливість адаптації до умов підприємств різноманітних галузей - достатню універсальність. Індекс рубрикатора НБУВ: Н72-082.03 + У9(4УКР)310-983
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА306637 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
5. |
Родигіна В. Ю. Мемуаристика Докії Гуменної: інтерпретація української ідентичності в літературі та культурі : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.01.01 / В. Ю. Родигіна; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2010. - 16 c. - укp.Досліджено проблему інтерпретації національної ідентичності в мемуаристиці письменниці української еміграції XX ст. Д. Гуменної. Проаналізовано такі чинники національної ідентичності, як мовна ідентичність, фольклорна тотожність, національно-консолідуючий чинник, ототожнення своєї місії з майбутнім нації, усвідомлення себе частиною нації. Виокремлено націє- та літературоцентричну концепції спогадів письменниці. Встановлено жанрові особливосгі мемуарів Д. Гуменної, проаналізовано часопросторові особливості організації мемуарного полотна. Досліджено еволюцію державницьких поглядів мемуариста. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(7СПО=411.4)6-4 Гуменна Д. 534 + Ш5(411.4=7СПО)6-4 Гуменна Д. 534
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА376991 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
6. |
Компетентнісний підхід у неперервній освіті : колект. моногр. / Н. Б. Голуб, І. Г. Єрмаков, Л. О. Лузан, Л. І. Мацько, І. В. Родигіна; ред.: І. Г. Єрмаков. - Донецьк : Каштан, 2012. - 259 c. - укp.Досліджено актуальні питання реалізації компетентнісного підходу на всіх етапах неперервної освіти (загальної, вищої, післядипломної). Обгрунтовано теоретико-методологічні та концептуальні засади впровадження компетентнісного підходу в систему неперервної освіти. Визначено зміст, структуру компетентності як педагогічного феномену, простежено механізми її розвитку, рівні сформованості та критерії оцінювання. Розглянуто дієві шляхи підготовки компетентного учня та компетентного вчителя в контексті нової освітньої парадигми. Розкрито суть проблеми та шляхи вирішення комунікативної компетентності сучасного старшокласника. Наведено теоретичні підходи до формування особистості компетентного вчителя філологічних дисциплін у післядипломній освіті. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.207 + Ч489.514(4УКР)78 + Ш141.14-910
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА756485 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
7. |
Родигіна В. Ю. Естетичні орієнтири художньої літератури при навчанні іноземної мови у ВНЗ / В. Ю. Родигіна // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 3, ч. 3. - С. 181-187. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Досліджено особливості сучасних педагогічних умов у процесі навчання студентів іншомовної комунікації. Проаналізовано функції виховного впливу художньої літератури під час підготовки професійних спеціалістів-філологів з іншомовної комунікації. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
8. |
Родигіна І. Розвиток компетентності педагогів в умовах реалізації регіональної програми "Впровадження компетентнісно орієнтованого підходу в навчально-виховний процес" / І. Родигіна // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2009. - № 6. - С. 90-94. - укp.Досліджено динаміку та рівень науково-методичної роботи щодо розвитку компетентності педагогів за умов реалізації регіональної програми "Впровадження компетентнісно орієнтованого підходу в навчально-виховний процес". Визначено критерії оцінки науково-методичної роботи, головні чинники, які забезпечують внесок кожного з показників науково-методичної роботи в загальну систему. Подані результати дослідження, в яких охарактеризовано ключові компетентності педагога, показники науково-методичної роботи щодо реалізації регіональної програми "Впровадження компетентнісно орієнтованого підходу в навчально-виховний процес", динаміку показників науково-методичної роботи за 2005 - 2008 рр., здійснено загальне оцінювання показників науково-методичної роботи. Висвітлено перспективи діяльності щодо посилення впливу науково-методичної роботи на формування соціальної й особистісної компетентності педагога. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.46
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
9. |
Родигіна І. В. Педагогічний аналіз у системі моніторингових досліджень / І. В. Родигіна // Педагогіка і психологія. - 2006. - № 1. - С. 38-46. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Охарактеризованы механизм аналитической деятельности, виды, компоненты педагогического анализа и пути его влияния на педагогический процесс. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30,0
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
10. |
Родигіна І. Моделювання ключових компетентностей педагога в контексті реалізації інноваційних форм науково-методичної роботи / І. Родигіна // Нова пед. думка. - 2008. - № 4. - С. 45-47. - укp.Висвітлено зміст поняття, "компетентність", яке містить комплекс знань, навичок та умінь, що дають особистісну змогу ефективно виконувати певні функції, досягати певних стандартів у професії. Охарактеризовано ключові компетентності педагога: професійної, особистісної та соціальної. Структуру ключових компетентностей подано у схемі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.46 + Ч311,01
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|