Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Наукова електронна бібліотека (4)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (45)Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>A=САННІКОВА$<.>+<.>A=ОЛЬГ$<.>+<.>A=ПАВЛІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 46
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Ольгинский А. Г. 
Адаптация зоны контакта цементных гидратов с обломочной составляющей искусственных конгломератов / А. Г. Ольгинский, В. Л. Чернявский // Захист довкілля від антропог. навантаження. - Х., 1999. - Вип. 1(3). - С. 106-115. - Библиогр.: 18 назв. - рус.

Визначено поняття структурно-функціональної адаптації штучних конгломератів, які є комплексом хімічних реакцій і фізико-хімічних процесів як основи його пристосування до умов зовнішнього середовища. Розширено сферу вказаного поняття на зону контакту цементних гідратів із заповнювачами в бетоні. Наведено приклади модифікації мінеральних утворень під впливом технологічних та експлуатаційних дій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н331.006

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69838 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ольгинский А. Г. 
К эколого-экономическому анализу утилизации некоторых видов побочных продуктов промышленности / А. Г. Ольгинский, Е. В. Крайнюк // Коммун. хоз-во городов. Сер. Экон. науки. - 2001. - Вып. 31. - С. 180-183. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Рассмотрена возможность утилизации некоторых видов побочных продуктов промышленности путем производства строительных материалов как альтернатива их захоронения. Рассчитаны суммы сбора за складирование этих продуктов на полигонах.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)306.20-28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68461 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Саннікова С. Б. 
Культура мови - загальна культура людини / С. Б. Саннікова // Вісн. Житомир. інж.-технол. ін-ту. Фундамент. та гуманіт. науки, пробл. освіти. - 1999. - № 9. - С. 82-85. - Библиогр.: 5 назв. - укp.

Розглямнуто вплив культури мовлення та спілкування на формування загальної культури майбутнього фахівця.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.73 + Ч111.156

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69027/фунд. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ольговский С. Я. 
Скифо-античная металлообработка архаического времени : Моногр. / С. Я. Ольговский; Нац. ун-т культуры и искусств Украины. - К. : Укр. издат.-выставоч. дом "Укрпрессполиграфэкспо", 2005. - 202 c. - Библиогр.: с. 182-200 - рус.

Представлена сравнительная характеристика бронзолитейного производства в Нижнем Побужье и Среднем Поднепровье VII - V вв. до н.э. Проанализирована роль греческой металлообработки в Скифии, в частности, в Лесостепном Поднестровье. Приведены оценки уровня бронзолитейного ремесла на территории Украины в указанный период.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т495 + Т4(0)3-51

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА665753 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ольгінський О. Г. 
Екологічна та радіаційна безпека : Довід.: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О. Г. Ольгінський, С. В. Мінка, О. В. Третьяков, І. І. Попов, П. О. Тагаєв; Нар. укр. акад. - Х., 2003. - 320 c. - Бібліогр.: с. 301-304. - укp.

Розкрито суть основних понять екологічної галузі, зокрема, земної радіації, зони радіоактивного зараження, ядерних двигунів і технологій, природокористування. Встановлено природні та штучні джерела випромінювання, наведено допустимі дози опромінювання людини. Розглянуто причини виникнення аварії на Чорнобильскій атомній станції. Викладено способи поховання рідких радіоактивних відходів.

Раскрыта сущность основных понятий экологической отрасли, в частности, земной радиации, зоны радиактивного заражения, ядерных двигателей и технологий, природопользования. Установлены природные и искусственные источники облучения, приведены дозы облучения человека. Рассмотрены причины возникновения аварии на Чернобыльской атомной станции. Изложены способы захоронения редких радиоактивных отходов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1я2 + З4 я2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА651534 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Юрченко В. А. 
Биогеохимическая коррозия бетона сооружений отведения сточных вод / В. А. Юрченко, А. Г. Ольгинский, В. Л. Чернявский // Экотехнологии и ресурсосбережение. - 2001. - № 6. - С. 61-65. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Розглянуто механізм корозійного руйнування бетону об'єктів відведення стічних вод. Визначено мінералогічні, хімічні та мікробіологічні характеристики динаміки накопичення в бетоні органічного вуглецю, загальної сірки, загального азоту, сполук Са, Mg, Al, Fe, Si. Установлено, що для підвищення довговічності каналізаційних колекторів можна додавати в бетон речовини, що мають біоцидну дію на специфічний мікробіоценоз у цих спорудах.


Ключ. слова: бетон, сточные воды, биогеохимическая коррозия
Індекс рубрикатора НБУВ: Н761.2-082.04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28350 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Крайнюк Е. В. 
Экологические аспекты использования шлака мусоросжигательного завода при производстве строительных материалов / Е. В. Крайнюк, А. Г. Ольгинский // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Техн. науки. - 2002. - № 9. - С. 149-152. - Библиогр.: 8 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н931.103.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Саннікова Т. В. 
Духовне виховання молодших підлітків засобами християнської етики : Автореф. дис... канд. пед. наук / Т. В. Саннікова; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Розкрито зміст понять "духовність", "духовне виховання", "духовна вихованість". Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено психолого-педагогічні умови, що забезпечують ефективність духовного виховання молодших підлітків засобами християнської етики. Охарактеризовано структуру духовної вихованості, встановлено критерії духовного виховання. Проаналізовано сучасний стан і визначено особливості духовного виховання молодших підлітків засобами християнської етики. Розроблено теоретичні підходи, зміст, форми та методи духовного виховання у факультативному курсі "Християнська етика" та позакласній доброчинній діяльності загальноосвітньої школи. Запропоновано методику духовного виховання молодших підлітків засобами християнської етики, експериментально підтверджено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.4 + Ч421.331.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА350573 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Саннікова Н. М. 
Комплексна корекція системи гіпофіз - яєчники у робітниць лакофарбового виробництва : Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.01 / Н. М. Саннікова; Одес. держ. мед. ун-т. - О., 2003. - 18 c. - укp.

Проведено клініко-лабораторне обстеження 160-ти робітниць лакофарбового виробництва віком від 18-ти до 40-ка років. Було виділено три клінічні підгрупи залежно від стажу роботи (1 - 3 роки, 3 - 6 років, понад 6 років). Вивчено та проаналізовано зміни рівнів гонадотропних та стероїдних гормонів, деякі показники протеазоінгібіторної системи, а також біохімічні показники функціонального стану печінки. Констатовано гіперпролактинемію та гіперестогенемію на тлі низького рівня ФСГ, ЛГ і прогестерону в I підгрупі, гіпопрогестеронемію - в II підгрупі жінок з ановуляцією. У III підгрупі всі показники мали низький рівень, за виключенням рівня ЛГ. Відзначено, що істотні зміни показників мали місце у протеолітичній системі та функціональному стані печінки. З метою корекції гомеостазу та детоксикації організму робітниць був застосований лікувально-профілактичний комплекс із ентеросорбентом "Карболонг", ефективність якого чітко виявилася в I та II стажових підгрупах за всіма клініко-лабораторними показниками дослідження. У III підгрупі (стаж роботи понад 6-ти років) нормалізація показників гормональної та протеазоінгібіторної систем після лікування не відбулася.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р715.07-52

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА324875 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Саннікова О. П. 
Теоретико-методологічні засади дослідження індивідуальних відмінностей / О. П. Саннікова // Наука і освіта. - 2010. - № 9. - С. 3-7. - укp.

Викладено основні положення теорії емоційності, розробленої автором в контексті особистісного та діяльнісного підходів, на підставі методологічно аргументованого в психології розрізнення біологічного (індивідного) та соціокультурного (особистісного) в інтегральній структурі індивідуальності. Запропоновано трирівневу структуру особистості: формально-динамічний, змістово-особистісний, соціально-імперативний рівні, причому межі взаємовідношень між ними є умовними та розмитими. Дефінійовано поняття "емоційність" з позицій континуального підходу (як комплекс індивідуально-стійких властивостей, які відображають особливості виникнення та протікання емоційних переживань і характеризують стійке відношення до довколишнього світу та особливості взаємодії з ним). Розроблено структуру емоційності (динамічні параметри, якісні, змістовні, соціально-імперативні характеристики). Наведено психодіагностичний комплекс методик для дослідження емоційності. Висвітлено функції емоційності.

Изложены основные положения теории эмоциональности, разработанной автором в контексте личностного и деятельностного подходов, опираясь на методологически аргументированное в психологии различение биологического и социокультурного в интегральной структуре индивидуальности. Предложена трехуровневая структура личности: формально-динамический, содержательно-личностный, социально-императивный уровни, причем границы взаимоотношений между ними являются условными и размытыми. Дефинировано понятие "эмоциональность" с позиций континуального подхода (как комплекс индивидуально-устойчивых свойств, отражающих особенности возникновения и протекания эмоциональных переживаний и характеризующих устойчивое отношение к окружающему миру и особенности взаимодействия с ним) и описаны динамические, качественные, содержательные, социально-императивные характеристики эмоциональности. Представлен психодиагностический комплекс методик для исследования эмоциональности. Освещены функции эмоциональности.

The article states main theses of the theory of emotionality; analyzes results of ins development in the context of the personality approach; substantiates the choice of emotionality as a ground for the seeking individual distinctions between people.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.2-70 с + Ю935.21 с

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Саннікова Т. В. 
Запровадження предметів духовно-морального спрямування в школах Одещини / Т. В. Саннікова // Наша шк.. - 2008. - № 3. - С. 38-40. - укp.

На підставі аналізу домінантних цінностей і антицінностей сьогодення обгрунтовано важливість формування християнських норм і правил життя через введення в загальноосвітніх школах курсів духовно-морального спрямування, зокрема "Основ християнської етики". Охарактеризовано процес впровадження зазначеного курсу на Одещині та розглянуто проблеми, що його гальмують. З метою фахової підготовки вчителів у 2008 р. в Одеському обласному інституті удосконалення вчителів започатковано постійно діючий методологічний семінар "Вивчення та особливості викладання предметів духовно-морального спрямування", у змісті якого передбачено теоретичні та практичні курси з правознавства, педагогіки, психології, релігієзнавства, біблієзнавства, народознавства, мистецтвознавства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Э37-43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Саннікова Т. В. 
Духовно-моральне виховання підлітків на заняттях з християнської етики / Т. В. Саннікова // Наша шк.. - 2008. - № 4. - С. 119-121. - укp.

Розкрито методику духовно-морального виховання підлітків засобами християнської етики. Окреслено складові методики духовного виховання та галузі знань, матеріали з яких використовуються у змісті уроків з християнської етики. Охарактеризовано етапи методики занять з християнської етики. Рекомендовано застосування інтерактивних методів навчання "мозковий штурм", метод інтерв'ю, метод оборони, дискусії, рольові ігри, коментування фахівця, метод групових дискусій, спілкування в парах, підготовка повідомлень, інсценізація, обговорення проблемних життєвих ситуацій, а також використання музики, співу, малювання, ліплення, виготовлення виробів певної тематики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Э37-43 + Ч421.350.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Саннікова Т. В. 
Педагогічна майстерня в школах міста Южного / Т. В. Саннікова // Наша шк.. - 2010. - № 1/2. - С. 80-81. - укp.

Розглянуто таку форму навчання дітей і дорослих, як педагогічна майстерня, яка створює умови для здобуття нових знань і нового досвіду шляхом самостійного або колективного відкриття. Висвітлено роль і значення залучення майбутніх викладачів предметів духовно-морального спрямування до процесу викладання у межах проведення постійно діючого методологічного семінару "Вивчення та особливості викладання предметів духовно-морального спрямування" на базі Одеського обласного інституту удосконалення вчителів. Відзначено актуальність викладання методики християнської етики з використанням музичних творів як виховного чинника. Обгрунтовано підхід щодо процесу навчання та духовного виховання школярів, який полягає в тому, що варто з раннього дитинства розпізнавати в дитині її здібності і саме їх розвивати. Виокремлено такі напрямки задатків: схильність до академічних наук, спорту, художньої творчості, добродійної роботи, духовного служіння. Висвітлено досвід роботи навчальних закладів, що мають свої традиції щодо викладання основ християнської етики та різноманітних форм доброчинної та благодійної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю7 р(4УКР)2 + Ч424(4УКР-4ОДЕ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Саннікова Т. В. 
Розвиток в учнів духовності як домінуючого начала морального виховання / Т. В. Саннікова // Наша шк.. - 2010. - № 4. - С. 111-114. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто сутність і значення впровадження предметів духовно-морального спрямування в ЗНЗ України для формування ідеалів та морально-етичних цінностей сучасних школярів. На основі опитування учнів загальноосвітніх навчальних закладів м. Одеси щодо наявності ідеалів виявлено, що для більшості учнів матеріальні цінності і матеріальний рівень життя є привабливими, з чим вони і пов'язують свої ідеали. Проаналізовано та узагальнено ієрархію ідеалів підлітків, серед яких на першому місці - наслідування манери спілкуватись та одягатися; на другому місці - соціальний престиж, спортивні досягнення, моральні і вольові якості спортсменів; на третьому місці - зовнішній вигляд кінозірок, манера їх поведінки; четверте місце в рейтингу ідеалів - приклад Ісуса Христа; передостаннє місце - діти, зорієнтовані на національні ідеали; останнє місце - близькі та родичі. Запропоновано шляхи вирішення даної проблеми: введення в навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів предметів духовно-морального спрямування, зокрема основ християнської етики, проведення Всеукраїнської олімпіади "Юні знавці Біблії". Доведено їх актуальність для формування нових ідеалів та високих моральних цінностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Саннікова Т. В. 
Досвід впровадження предметів духовно-морального спрямування в загальноосвітній школі / Т. В. Саннікова // Наша шк.. - 2011. - № 4. - С. 117-120. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано практику країн Євросоюзу, Російської Федерації та України щодо впровадження в навчально-виховний процес загальноосвітніх шкіл предметів релігієзнавчого та духовно-морального спрямування. Уточнено дефініції "релігійна освіта" та "релігієзнавча освіта", визначено їх мету та способи запровадження в загальноосвітній школі. Зосереджено увагу на впровадженні духовного та релігійного виховання в освіті Литви, де представниками всіх традиційних конфесій було створено єдину програму обов'язкового курсу "Релігія" для початкової та середньої ланки школи, а для старших класів - курс "Християнська етика та психологія подружнього життя". Проаналізовано релігійну освіту в Естонії, де участь у розробленні програм брала поряд з відповідними міністерствами і Рада церков Естонії. Зазначено, що з об'єктивних причин програма обов'язкового курсу релігії вводиться не щорічно, а раз на три роки. Наголошено на однобічному характері курсу "Основи православної культури" в Російській Федерації, який знайомить з традиційними православними цінностями без урахування досвіду інших конфесій. Розкрито етапи створення та впровадження предметів духовно-морального спрямування в Україні, над концептуальними засадами яких поряд з відомими вченими-філософами, педагогами і психологами працювали і представники різних конфесій, які існують в Україні. Високо оцінено виданий на базі Національного університету "Острозька академія" навчально-методичний комплекс з Основ християнської етики для V - VI класів загальноосвітніх шкіл.

Проанализирована практика стран Евросоюза, Российской Федерации и Украины по внедрению в учебно-воспитательный процесс общеобразовательных школ предметов религиоведческой и духовно-нравственной направленности. Уточнены дефиниции "религиозное образование" и "религиоведческое образование", определены их цели и способы введения в общеобразовательной школе. Сосредоточено внимание на внедрении духовного и религиозного воспитания в образование Литвы, где представителями всех традиционных конфессий была создана единая программа обязательного курса "Религия" для начального и среднего звена школы, а для старших классов - курс "Христианская этика и психология семейной жизни". Проанализировано религиозное образование в Эстонии, где участие в разработке программ принимал, наряду с соответствующими министерствами, и Совет церквей Эстонии. Указано, что по объективным причинам программа обязательного курса религии вводится не ежегодно, а раз в три года. Отмечен односторонний характер курса "Основы православной культуры" в Российской Федерации, который знакомит с традиционными православными ценностями без учета опыта других конфессий. Раскрыты этапы создания и внедрения предметов духовно-морального направления в Украине, над концептуальными основами которых наряду с известными учеными-философами, педагогами и психологами работали и представители различных конфессий, которые существуют в Украине. Высоко оценен изданный на базе Национального университета "Острожская академия" учебно-методический комплекс по Основам христианской этики для V - VI классов общеобразовательных школ.

Analyzed the practice of the European Union, Russian Federation and Ukraine on introduction in the educational process of theological schools and things spiritual and moral direction. Refined definition of "religious education" and "Religious Education", defined by their goals and methods of administration in secondary school. Concentrated on the implementation of the spiritual and religious education in the education of Lithuania, where representatives of all traditional religions in Lithuania has been a unified program of compulsory course "Religion" for primary and middle schools, and for high school students - the course, "Christian Ethics and psychology of family life." Allocated to religious education in Estonia, where participation in the development of programs hosted, along with relevant ministries and the Council of Churches in Estonia. Indicated that for objective reasons, the mandatory religion course introduces, instead of annually every three years. Marked one-sided character of the course "Fundamentals of Orthodox Culture" in the Russian Federation, which introduces the traditional Orthodox values without taking into account the experience of other faiths. Discloses the steps of creating and implementing things spiritual and moral direction in the Ukraine, the conceptual foundations of which, along with renowned scientists, philosophers, educators and psychologists have worked and representatives of various faiths that exist in Ukraine. Highly rated, issued by the National University "Ostrog Academy", a training complex on the basis of Christian ethics for the V - VI classes in secondary schools.


Індекс рубрикатора НБУВ: Э37-43 + Ч421.352 + Ч421.350.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Зеленин В. И. 
Применение плазменно-дуговой металлизации для восстановления колесных пар грузовых вагонов / В. И. Зеленин, П. М. Кавуненко, В. В. Тисенков, В. М. Теплюк, М. А. Полещук, В. Д. Лебедь, В. И. Липисий, С. В. Бондарев, С. А. Гаврилов, Н. Т. Ольгард, С. А. Чебуров // Автомат. сварка. - 2009. - № 12. - С. 36-40. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Рассмотрен метод восстановления шеек и подступичных частей осей колесных пар грузовых вагонов с помощью плазменно-дуговой металлизации, изложены результаты стендовых испытаний на усталость с рекомендуемым сроком эксплуатации восстановленных осей.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244-083.1/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26970 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Саннікова А. О. 
Особистісні чинники ризику сценічних бар'єрів / А. О. Саннікова // Наука і освіта. - 2011. - № 9. - С. 276-280. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Наведено емпіричні дані про властивості особистості, що пов'язані із показниками сценічних бар'єрів і супроводжують їх прояви. Розглянуто сценічний бар'єр як чуттєво-емоційні та інтелектуальні прояви, які сприяють виникненню суб'єктивно непереборних перешкод, що виявляється в гальмуванні, опорі, блокуванні сценічної діяльності. Зазначено, що переживання сценічних бар'єрів супроводжується проявами певного спектра властивостей особистості, серед яких визначено такі, як репресивність, роздратованість, неврівноваженість, сором'язливість, емоційна лабільність. Наведено результати дослідження психологічних характеристик, властивих особам з високим і низьким рівнем схильності до переживань сценічних бар'єрів. Встановлено, що сором'язливість, невротичність, емоційна лабільність і роздратованість властиві особам, що схильні до переживання сценічних бар'єрів, а відкритість, врівноваженість, товариськість, екстраверсія, відсутність емоційної лабільності характеризують осіб, які, в основному, не переживають цих утруднень.

Представлены эмпирические данные о свойствах личности, связанные с показателями сценических барьеров и, сопровождающие их проявления. Рассмотрен сценический барьер как чувственно-эмоциональные и интеллектуальные проявления, которые способствуют возникновению субъективно непреодолимых препятствий, что проявляется в торможении, сопротивлении, блокировании сценической деятельности. Указано, что переживания сценических барьеров сопровождается проявлениями определенного спектра свойств личности, среди которых определены такие, как репрессивность, раздражительность, неуравновешенность, застенчивость, эмоциональная лабильность. Приведены результаты исследования психологических характеристик, присущих лицам с высоким и низким уровнем склонности к переживаниям сценических барьеров. Установлено, что застенчивость, невротичность, эмоциональная лабильность и раздражительность присущи лицам, склонным к переживанию сценических барьеров, а открытость, уравновешенность, общительность, экстраверсия, отсутствие эмоциональной лабильности характеризуют лиц, которые, в основном, не переживают этих затруднений.

In this report empiric data are presented about properties of personality, stage barriers related to the indexes and accompanying their displays; results over of research of psychological descriptions, peculiar to the persons with the high and subzerolevel of propensity to experiencing of stage barriers are brought.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.216-81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Саннікова О. П. 
Фактори успішної професійної діяльності модератора / О. П. Саннікова, І. А. Страцинська // Наука і освіта. - 2012. - № 6. - С. 166-170. - Бібліогр.: 12 назв. - укp. - рус.

Висвітлено особливості процесу модерації, його історію, суть та функції осіб, що приймають у ньому участь. Розкрито базальні фактори успішності будь-якої професійної діяльності: об’єм і рівень професійних знань, сила і стійкість професійної мотивації, індивідуально-психологічні і професіонально важливі властивості особистості професіонала. На основі концепції А. Маслоу витлумачено психологічні та соціальні характеристики успішного модератора як особистості, що самоактуалізується. Проаналізовано наукові розробки з проблеми психології успішного модератора. Навички та властивості успішного модератора розподілено на природні та набуті. Запропоновано характеристики ефективних модераторів, які об’єднують і особистісні риси, і підготовку модератора. Характеристики модератора фокус-групи та їх трактування подано у таблиці.

Освещены особенности процесса модерации, его история, суть и функции лиц, которые принимают в нём участие. Раскрыты базальные факторы успешности любой профессиональной деятельности: объем и уровень профессиональных знаний, сила и стойкость профессиональной мотивации, индивидуально-психологические и профессионально важные характеристики личности профессионала. На основе концепции А. Маслоу истолкованы психологические и социальные характеристики успешного модератора как личности, которая самоактуализируется. Проанализированы научные разработки по проблеме психологии успешного модератора. Навыки и характеристики успешного модератора разделены на врожденное и приобретённые. Предложены характеристики эффективных модераторов, которые объединяют и личностные черты, и подготовку модератора. Характеристики модератора фокус-группы и их трактовка представлены в таблице.

Highlighted are the features of the process of moderation, its history, nature and function of persons who take part in it. Revealed are the basal factors of success of any professional activity: the amount and level of professional knowledge, strength and durability of professional motivation, individual psychological and professionally important characteristics of a professional. Based on the concept of A. Maslou interpreted are the psychological and social characteristics of a successful moderator as a person who is self-actualizing. Analyzed are the scientific researches on the problem of the psychology of successful moderator. Skills and characteristics of successful moderator are divided into congenital and acquired. Proposed are the characteristics of effective moderators, which combined personality traits and the preparation of the moderator. Characteristics of focus group moderator and their interpretation are presented in the table.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Саннікова А. О. 
Локус контролю та рефлексивність осіб з високими та низькими значеннями індексу сценічного бар'єра / А. О. Саннікова // Наука і освіта. - 2012. - № 7. - С. 167-171. - Бібліогр.: 10 назв. - укp. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
20.

Саннікова С. Ф. 
Статистичне дослідження динаміки інноваційної активності промислових підприємств України / С. Ф. Саннікова // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2011. - Вип. 4. - С. 142-146. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проведено статистичне дослідження динаміки інноваційної активності промислових підприємств України, виявлено тенденції зміни основних показників економічної діяльності підприємств, виділено основні фактори прискорення інноваційного розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського