Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Книжкові видання та компакт-диски (3)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=УРСУЛЯК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Блохин Е. П. 
Моделирование движения поезда в аварийных ситуациях / Е. П. Блохин, А. Н. Пшинько, С. В. Мямлин, Н. И. Грановская, Л. В. Урсуляк // Залізн. трансп. України. - 2005. - № 2. - С. 16-18. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Представлен метод моделирования пространственных колебаний вагона в поезде, движущегося по пути, который имеет вертикальные и горизонтальные неровности. Моделирование движения поезда дает возможность устанавливать причины аварий.


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-015.6 + О22-082.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Грудецька Ю. В. 
Особливості функціональних змін у легенях у хворих на серцеву недостатність та артеріальну гіпертензію / Ю. В. Грудецька, Л. П. Сидорчук, П. П. Урсуляк, В. В. Грудецький, Л. М. Гресько, Л. І. Богверадзе // Медицина трансп. України. - 2007. - № 1. - С. 9-11. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Изучены изменения функционального состояния системы внешнего дыхания у больных хронической сердечной недостаточностью (ХСН) и артериальной гипертензией (АГ). У больных ХСН II и АГ II выявлены рестриктивный тип нарушения бронхиальной проводимости, у пациентов с ХСН III, АГ II - III - смешанный, что указывает на нарушения вентиляционно-перфузионного соотношения по мере возрастания тяжести ХСН и АГ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р410.09-3 + Р410.030-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23985 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Урсуляк Ю. В. 
Тромбоцитарно-судинний гемостаз у хворих на інфаркт міокарда залежно від алельних варіантів генів ACE (I/D) та eNOS (894G T). Вплив лікування / Ю. В. Урсуляк, Л. П. Сидорчук // Буков. мед. вісн.. - 2014. - 18, № 1. - С. 120-125. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Проаналізовано зміни тромбоцитарно-судинного гемостазу під впливом базового лікування 102 хворих на гострий інфаркт міокарда залежно від алельних варіантів генів ангіотензин-конвертуючого фермента (АСЕ, I/D) та ендотеліальної NO-синтази (eNOS, 894G >> T). Встановлено залежність ефективності терапії за впливом на ключові ланки гемостазу від генотипів та гаплотипів аналізованих генів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р410.140.45

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15712 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сидорчук Л. П. 
Молекулярно-генетичні аспекти патології - сучасний науковий напрямок Буковинського державного медичного університету: формування нової дослідницької школи / Л. П. Сидорчук, С. А. Левицька, О. В. Кушнір, І. Ю. Габорець, А. А. Соколенко, Ю. В. Урсуляк, О. М. Іфтода, С. І. Іващук, Л. В. Мельничук, Ю. М. Яринич // Буков. мед. вісн.. - 2014. - 18, № 3. - С. 246-251. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

З 2006 р. Буковинським державним медичним університетом (БДМУ) започатковано новий науковий напрямок молекулярно-генетичних досліджень патології людини: артеріальної гіпертензії, гострого коронарного синдрому, дисбіозу кишечнику, хронічних синуїтів, уродженої та набутої глухоти та туговухості в дітей, відкрито-кутової глаукоми, хронічних періодонтитів, бронхітів, гострого та загострення хронічного панкреатиту, ожиріння, метаболічного синдрому, неалкогольної жирової хвороби печінки, цирозів печінки, гастроезофагеальної рефлюксної хвороби із/без цукрового діабету 2-го типу, невиношування вагітності, підліткових менорагій на тлі патології щитоподібної залози тощо. За менше ніж десятиліття за даним напрямком захищено 2 докторські та 6 кандидатських дисертацій. Першопрохідцем і засновником нової перспективної наукової школи молекулярно-генетичних досліджень у БДМУ стала доктор медичних наук, професор Л. П. Сидорчук.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р. е(4УКР) л31

Шифр НБУВ: Ж15712 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Урсуляк Ю. В. 
Асоціація поліморфізму генів ACE (I/D) та eNOS (894G T) із системною запальною відповіддю, дисфункцією ендотелію у хворих із гострим інфарктом міокарда: зміни під впливом лікування / Ю. В. Урсуляк, Л. П. Сидорчук, С. В. Білецький, Л. Г. Крикливець, О. А. Петринич, А. А. Соколенко // Сімейна медицина. - 2014. - № 6. - С. 40-44. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р410.140.45-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22874 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Урсуляк Л. В. 
Анализ эксплуатационных характеристик тепловозов / Л. В. Урсуляк, В. О. Сиротенко // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2015. - № 1. - С. 155-164. - Библиогр.: 14 назв. - рус.

Предположено сравнить эксплуатационные характеристики грузовых тепловозов ER20CF и 2M62м, которые применяются на Литовских железных дорогах. Решены важнейшие задачи по тяговым расчетам, которые являются основным расчетным инструментом в деле рационального функционирования, планирования и развития железных дорог. Ими являются: определение расчетной массы подвижного состава, построение диаграммы удельных результирующих сил поезда, определение допустимой скорости движения поезда на спусках, построение кривых движения поезда на участке. Используя правила и методику тяговых расчетов, проанализированы основные эксплуатационные характеристики модернизированного грузового тепловоза 2М62м и грузопассажирского сдвоенного тепловоза 2ER20CF. В качестве контролируемых параметров выбраны: максимальная масса составов, пройденный путь составом по скоростному подъему за счет использования кинетической энергии (с тягой и без тяги), техническая скорость, ускоряющая сила и значение наименьшего радиуса кривой. Для выбора расчетного подъема проанализирован продольный профиль пути на направлении Вильнюс - Клайпеда. В результате расчетов был проанализирован максимальный вес состава с учетом расчетного подъема. Выполнена проверка расчетной массы состава на возможность надежного преодоление короткого подъема крутизны больше расчетного. Оценены значения ускоряющей силы в зависимости от скорости поезда и параметров продольного профиля, а также значения наименьшего радиуса кривой в зависимости от скорости движения, развиваемой различными тепловозами в тяговом режиме. Рассмотрены составы различной массы. Проведен анализ эксплуатационных параметров модернизированного тепловоза 2М62м и сдвоенного тепловоза нового поколения 2ER20CF. Полученные результаты могут быть использованы для более эффективной эксплуатации указанных выше тепловозов на Литовских железных дорогах.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.204-011

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Мямлин С. В. 
Блохин Евгений Петрович / С. В. Мямлин, Т. А. Колесникова, С. А. Кострица, Л. В. Урсуляк // Залізн. трансп. України. - 2015. - № 3. - С. 56-59. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О2 д(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Урсуляк Ю. В. 
Лікування хворих на гострий коронарний синдром з урахуванням поліморфізму генів : автореф. дис. ... канд. мед. наук : 14.01.11 / Ю. В. Урсуляк; Івано-Франків. нац. мед. ун-т. - Івано-Франківськ, 2015. - 24 c. - укp.

Проведено отимізацію ранньої діагностики та лікування 102-х хворих на гострий інфаркт міокарда (ГІМ) шляхом визначення поліморфізму генів eNOS (T894G), АСЕ (I/D), змін тромбоцитарно-судинного гемостазу, обміну ліпідів, гуморальних маркерів дисфункції ендотелію (сумарних метаболітів оксиду азоту, вміст розчинної форми внутрішньосудинної молекули адгезії), системної запальної відповіді та прогнозу. Встановлено зв’язок поліморфізму генів eNOS (T894G) та АСЕ (I/D) із клінічно-діагностичними проявами гострого коронарного синдрому, залежно від виду, локалізації та черговості виникнення ГІМ. Оцінено фатальні і нефатальні прогнози хворих на ГІМ, досягнення кінцевих точок, проведено генотип-залежний аналіз змін під впливом фармакотерапії, виділено групи ризику пацієнтів. Встановлено нові фармакогенетичні підходи до корекції лікування хворих на ГІМ залежно від генотипів аналізованих генів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р410.140.9-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА418932 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Урсуляк Л. В. 
О форме кривой наполнения тормозных цилиндров в грузовых поездах / Л. В. Урсуляк, Г. Вайчиунас, Я. Н. Романюк, В. Петренко, Е. С. Степченкова // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2016. - № 2. - С. 165-173. - Библиогр.: 14 назв. - рус.

В рамках научной работы изучено влияние формы кривой наполнения тормозных цилиндров при различных режимах торможения на продольную динамику поезда. Необходимо оценить при этом уровень наибольших продольных сил и величину тормозных путей в грузовых поездах различной длины. Сделана попытка аппроксимировать реальные диаграммы наполнения тормозных цилиндров рациональными функциями различной степени. При подборе коэффициентов в искомых функциях в качестве контролируемых параметров использовались наибольшие значения продольных сил и тормозные пути, которые сопоставлялись с аналогичными величинами, полученными в результате опытных поездок. Уровень продольных сил и величину тормозных путей оценивали с помощью математического моделирования продольных колебаний поезда при переходных режимах движения, вызванных различными режимами торможения. При математическом моделировании предполагалось, что поезд состоит из 60-ти однородных четырехосных полувагонов массой 80 тонн, оборудованных воздухораспределителями N 483 (включенными на средний режим работы), композиционными тормозными колодками, и одного локомотива ВЛ-8. Поезд перед началом торможения был предварительно растянут. Моделировались различные виды пневматических торможений (экстренное, полное служебное и регулировочное торможения) грузового поезда на горизонтальном участке пути. В результате расчетов были получены значения продольных сил, величины тормозных путей и время снижения скорости движения при различных режимах торможения. Исследовано влияние формы кривой наполнения тормозных цилиндров на уровень продольных сил и величину тормозных путей в грузовых поездах. Исследована также продольная нагруженность грузовых поездов при различных пневматических торможениях. Полученные результаты могут быть использованы для оценки уровня наибольших продольных сил и тормозных путей в грузовых поездах разной длины путем математического моделирования различных режимов торможений.


Індекс рубрикатора НБУВ: О261.16-046

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Сидорчук Л. П. 
Алельний стан генів ангіотензинперетворюючого ферменту (I/D) та ендотеліальної азоту оксиду синтази (894 G T) у хворих з гострим коронарним синдромом / Л. П. Сидорчук, Ю. В. Урсуляк // Лікар. справа. - 2015. - № 5/6. - С. 24-34. - Бібліогр.: 35 назв. - укp.

Досліджено асоціацію поліморфізму генів ангіотензинперетворюючого ферменту АСЕ (I/D) і ендотеліальної оксиду азоту синтази eNOS (894 G >> T) з інфарктом міокарда (ІМ) в гострому періоді у жителів Північно-Буковинського регіону. II/GG та ID/GG гаплотипи асоціюють з частішим виявленням Q-ІМ, локалізацією процесу за передньою стінкою та первинним виникненням. ID/TT чи II/TG гаплотипу асоціює з тяжким повторним Q-ІМ, локалізацією за задньою стінкою. ID/TG варіант також асоціює в 93,7 % випадків з Q-ІМ незалежно від його локалізації та поступовості виникнення. ID/TG збільшує відносний ризик появи Q-ІМ у 2,93 разу (OR = 4,79; P = 0,002), що підтверджується і тяжкістю клінічного перебігу цього захворювання, а також підвищує ризик формування ІМ за передньою і дещо більше і за задньою стінкою міокарда лівого шлуночка (OR = 4,31; P = 0,007 та OR = 4,6; P = 0,005 відповідно), збільшує імовірність розвитку ІМ вперше у 2,88 разу (OR = 4,62; P = 0,003) та його повторне виникнення чи рецидив - у 2,67 разу (OR = 4; P = 0,022). Відсутність мутації у гаплотипі (II/GG) є протективним чинником виникнення Q-ІМ (OR = 0,19; P = 0,004) і зумовлює шанси на розвиток ІМ вперше найнижчими в обстеженій популяції (OR = 0,36; P = 0,045).


Індекс рубрикатора НБУВ: Р410.140.9 + Р410.140.45

Рубрики:

Шифр НБУВ: Жс20661 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Стародуб Ю. П. 
Інформаційні технології комп'ютерного моделювання екогеофізичних процесів : навч. посіб. / Ю. П. Стародуб, П. П. Урсуляк, А. П. Гаврись; Держ. служба України з надзвичайних ситуацій, Львів. держ. ун-т безпеки життєдіяльності. - Львів : Растр-7, 2019. - 222 c. - Бібліогр.: с. 210-216 - укp.

Розглянуто питання вивчення і аналізу інформації з супутникових знімків, отриманих для території України з допомогою штучних супутників Землі. Для обробки супутникових знімків обгрунтовано використання програм обробки даних ENVI і ArcGIS. У результаті цільового застосування програм розроблено методику аналізу та опрацювання супутникових даних, побудови карт областей і районів, зокрема, України. На цій основі розроблено підхід щодо вивчення вегетаційного та снігового індексів, прогнозу водного режиму територій. Наведено приклади розрахунку передбачення природного водного стану Миколаївського району Львівської області, моделювання річки Західний Буг від витоків до точки впадіння в водосховище - озеро Зегжинське на території Польщі. Показано основи вивчення хвильових процесів переміщень і швидкостей переміщень із загасанням коливань у реальних середовищах, які за рахунок впливів зовнішніх нестаціонарних сил можуть призводити до руйнівних процесів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д131.9 я73-1 + Д88 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА837438 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського