Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (3)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (24)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=ШОПІНА$<.>+<.>A=ЮЛІЯ$<.>+<.>A=ОЛЕГІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Шопіна І. М. 
Щодо визначення поняття ефективності професійної діяльності слідчих ОВС України / І. М. Шопіна // Право і безпека. - 2003. - 2, № 3. - С. 160-164. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.

Розглянуто загальне поняття та особливості складових ефективності професійної діяльності й підходи до її визначення щодо фахових функцій слідчих ОВС.

Рассмотрено общее понятие и особенности составляющих эффективности профессиональной деятельности и подходы к ее определению в отношении профессиональных функций следователей ОВД.

The general concept and features of components efficiency of professional work and approaches to its definition is considered concerning professional functions investigator of law-employees organs.


Ключ. слова: професійна діяльність, слідчі ОВС України
Індекс рубрикатора НБУВ: Х891.9(4УКР)7-94 + Х819(4УКР)112.011.013.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24082 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шопіна І. М. 
Проблеми професійної психологічної підготовки слідчих ОВС України / І. М. Шопіна // Право і безпека. - 2002. - № 4. - С. 203-206. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано сучасні теоретичні підходи до визначення поняття професійної психологічної підготовки, особливості її нормативно-правового регулювання та визначено напрямки її подальшого розвитку.

Проанализированы современные теоретические подходы к определению понятия профессиональной психологической подготовки, особенности ее нормативно-правового регулирования и определены направления его дальнейшего развития.

The modern idealized approaches to definition of concept of professional psychological opening-up are parsed, the features of its normative-legal regulation and are determined directions of its further development


Ключ. слова: психологічна підготовка, слідчі ОВС, Україна
Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.011.013.3:Ю9 + Ю947.29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24082 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Шопіна І.  
Соціальне партнерство або корпоративізм: пошук концептуальної моделі / І. Шопіна // Право України. - 2005. - № 11. - С. 44-48. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х879(4УКР)011

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27747 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Шопіна І. М. 
Соціальне партнерство як умова побудови в Україні соціальної держави / І. М. Шопіна // Право і безпека. - 2005. - 4, № 3. - С. 130-133. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто поняття й ознаки соціальної держави та їх вплив на формування механізму соціального партнерства в Україні.

Рассмотрены понятия и признаки социального государства, и их влияние на формирование механизма социального партнерства в Украине.

Concepts and attributes of the social state and their influence on formation of the mechanism of social partnership in Ukraine are considered.


Ключ. слова: соціальне партнерство, Україна, соціальна держава
Індекс рубрикатора НБУВ: Ф024 + С5*667.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24082 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Шопіна М. О. 
Психолого-педагогічні умови формування творчого потенціалу / М. О. Шопіна // Освіта на Луганщині. - 2008. - № 1. - С. 64-67. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проведено порівняльний аналіз досліджень і публікацій із проблем формування творчого потенціалу дітей молодшого шкільного віку. Проблему становлення творчого потенціалу та творчого мислення молодшого школяра розглянуто як психолого-педагогічну проблему.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.51-513 + Ю983.402.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Шопіна М. О. 
Розвиток творчих здібностей у дітей молодшого шкільного віку / М. О. Шопіна // Освіта на Луганщині. - 2007. - № 2. - С. 136-139. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проведено порівняльний аналіз досліджень і публікацій із проблем розвитку творчого мислення дітей молодшого шкільного віку. Проблему творчості та творчого мислення молодшого школяра розглянуто як психолого-педагогічну. Розглянуто вплив творчого мислення на успішність у навчальній діяльності, з подальшим наданням відповідних рекомендацій. Розкрито поняття "креативність" як комплекс інтелектуальних та особистісних особливостей індивіда, що сприяють самостійному вирішенню проблем.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.220 + Ю983.513.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Шопіна М. О. 
Чинники, що сприяють актуалізації творчого потенціалу молодшого школяра / М. О. Шопіна // Освіта на Луганщині. - 2009. - № 1. - С. 155-156. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто і проаналізовано зовнішні чинники, що ефективно впливають на розвиток творчого потенціалу дітей молодшого шкільного віку. Розглянуто проблему формування і реалізації творчого потенціалу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Шопіна М. О. 
Образна символіка як чинник розвитку творчого потенціалу молодшого школяра : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / М. О. Шопіна; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2009. - 16 c. - укp.

Досліджено розвиток творчого потенціалу молодших школярів з застосуванням засобів образної символіки. Розглянуто різні підходи до визначення суті понять "творчий потенціал", "інтелектуальний потенціал", "трудовий потенціал", "образна символіка", "розвиток творчої особистості", "творча здібність", "творча обдарованість", а також їх співвідношення. Поняття "творчий потенціал молодшого школяра" у психологічному аспекті розглянуто як синтетичну якість дитини молодшого шкільного віку, що характеризує її можливості ставити та виконувати нові завдання у сфері навчальної діяльності. Розглянуто творчий потенціал у взаємозв'язку зі здатністю учнів самостійно ставити та вирішувати у певному вигляді значущі проблеми. Його можна представити як сукупність різних можливостей, потенціалів, а саме: перетворювально-предметного (навичок, уміння), пізнавального (інтелектуальних здібностей), аксіологічного (ціннісних орієнтацій), комунікативного (морально-психологічних якостей), художнього (естетичних здібностей). Проаналізовано й систематизовано зазначені поняття, що уможливило на практичному рівні розгляд образної символіки як визначального чинника на етапі розвитку творчого потенціалу в дітей молошого шкільного віку. На підставі результатів експериментального дослідження встановлено, що розуміння, використання та сприймання дітьми образної символіки впливає на підвищення ефективності навчальної діяльності молодших школярів. Розроблено й апробовано спеціальну програму розвитку творчого потенціалу засобами образної символіки для психорозвивальної роботи з молодшими школярами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.514.32 + Ю983.402.1 + Ю984.030.2-513 + Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА363760 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Шопіна І. М. 
Правові та організаційні засади підвищення ефективності професійної діяльності слідчих органів внутрішніх справ України : Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / І. М. Шопіна; Нац. ун-т внутр. справ. - Х., 2004. - 20 c. - укp.

Здійснено системний аналіз теоретичних підходів до оцінки ефективності професійної діяльності слідчих ОВС України. Уперше подано визначення ефективності зазначеної діяльності, удосконалено систему її принципів. Запропоновано поняття та класифікацію помилок слідчих та проаналізовано особливості витрат їх робочого часу. Визначено вплив організаційних та індивідуальних особливостей на ефективність діяльності та досліджено динаміку професійного розвитку слідчих ОВС. Подано пропозиції щодо удосконалення системи організаційно-правового забезпечення їх професійної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.011.013.3 + Х891.9(4УКР)7-9

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА329314 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Шопіна М. О. 
Психологічні особливості навчальної мотивації дітей шкільного віку / М. О. Шопіна // Освіта на Луганщині. - 2010. - № 1. - С. 34-38. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проведено порівняльний аналіз досліджень і публікацій із психологічних проблем навчальної мотивації школярів, визначено головні чинники підвищення позитивної навчальної мотивації в дітей шкільного віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-72

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Шопіна М. О. 
Розвиток різних видів мислення в дітей 5 - 9-ти років / М. О. Шопіна // Освіта на Луганщині. - 2011. - № 1. - С. 40-45. - Бібліогр.: 27 назв. - укp.

Проведено порівняльний аналіз досліджень і публікацій із проблем розвитку видів мислення дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.513.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Шопіна М. О. 
Психолого-педагогічні основи розвитку дитячої обдарованості / М. О. Шопіна // Освіта на Луганщині. - 2012. - № 1. - С. 35-40. - Бібліогр.: 36 назв. - укp.

Проаналізовано дослідження і публікації із проблем розвитку й виховання творчо обдарованих дітей. Розглянуто проблему формування і реалізації особистісних характеристик обдарованості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Шопіна М. О. 
Особливості ціннісно-мотиваційної регуляції розвитку здібностей обдарованих учнів різного віку / М. О. Шопіна // Освіта на Луганщині. - 2012. - № 2. - С. 52-58. - Бібліогр.: 36 назв. - укp.

Проведено порівняльний аналіз досліджень і публікацій із проблем розвитку й виховання обдарованих дітей. Визначено особливості підвищення позитивної навчальної мотивації у творчо обдарованих дітей шкільного віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Агапова Т. П. 
Комбінаторні засоби формоутворення одягу : навч. посіб. / Т. П. Агапова, А. В. Шопіна; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Харків : Колегіум, 2013. - 147 c. - Бібліогр.: с. 138-147 - укp.

Викладено теоретичні основи комбінаторики та обгрунтовано її застосування до проектування одягу. Надано відомості про комбінаторні засоби структурної та колористичної гармонізації дизайну одягу, організації технологічного процесу його виготовлення. Показано, що комбінаторні засоби складаються з різноманітних комбінаторних елементів, спрямованих на пошук стильових характеристик, впровадження нових напрямків і модних тенденцій конструювання, а також побудову конструкції за призначенням. Особливу роль вони відіграють у чуттєвому сприйманні цілісності форми одягу, виразності та неповторності художнього образу в проектно-творчій діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: М4-2 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА778522 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Шопіна М. О. 
Психологічна культура вчителя в умовах ППО / М. О. Шопіна // Освіта на Луганщині. - 2013. - № 1. - С. 44-47. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто психологічні особливості педагогічної та виховної діяльності вчителя в умовах післядипломної педагогічної освіти. Розглянуто та проаналізовано поняття про психологічну культуру вчителя. На підставі аналізу результатів досліджень чітко визначено особливості розвитку психолого-педагогічних здібностей та стилів педагогічної діяльності вчителів усіх спеціальностей за умов післядипломної педагогічної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ю98 в2:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Шопіна І.М. 
Визначення структури органів внутрішніх справ: недоліки законодавства та шляхи їх подолання / І.М. Шопіна // Держава та регіони. Сер. Право. - 2011. - Вип. 4. - С. 67-70. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано нормативно-правові акти, якими визначається структура органів внутрішніх справ, окреслено існуючі у вказаній сфері проблеми та запропоновано шляхи їх подолання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.01-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/пр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Шопіна І. М. 
Адміністративно-правове регулювання управління органами внутрішніх справ України : автореф. дис. ... д-ра юрид. наук : 12.00.07 / І. М. Шопіна; Держ. НДІ МВС України. - К., 2012. - 36 c. - укp.

Розглянуто мету, принципи, суб'єкти, об'єкт і предмет адміністративно-правового регулювання управління ОВС, проаналізовано його механізм у взаємозв'язку елементів останнього. Увагу приділено проблемам, пов'язаним із визначенням оптимальної структури ОВС, критеріїв їх ефективності, а також управлінням персоналом цих органів, доступом до публічної інформації щодо їх діяльності. На підставі визначення напрямів удосконалення адміністративно-правових норм, які регулюють управління ОВС України, запропоновано зміни та доповнення до чинного законодавства в досліджуваній сфері.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА388532 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Шопіна М. О. 
Розвиток творчої особистості учнів підліткового віку у навчальній діяльності / М. О. Шопіна // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ". Сер. Філософія. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 1. - С. 110-117. - Бібліогр.: 50 назв. - укp.

Проведено порівняльний аналіз досліджень і публікацій із проблем розвитку творчої особистості підлітків, простежено сучасні тенденції дослідження з формування інтелектуально розвиненої творчої особистості. Розглянуто загальні теорії розвитку креативності та творчих здібностей підлітків, визначено роль мотивації в творчому процесі, а також вплив різних чинників соціального середовища на розвиток креативності дітей підліткового віку. Описано психологічні умови розвитку особистості підлітка, специфічні особливості самосвідомості, особливості інтелектуальної активності та динамічний розвиток таких індивідуальних особливостей мислення, як творчість, самостійність, гнучкість. Охарактеризовано основні ознаки творчого мислення та особливості розвитку теоретичного рефлексивного мислення. Проаналізовано місце та роль творчих завдань у формуванні інтелектуально розвиненої творчої особистості, чітко визначено головні психологічні особливості розвитку особистості підлітків. Визначено ознаки підвищення продуктивності творчого мислення і розвитку творчих здібностей особистості дітей підліткового віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29126:Філос.Псих.Пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Актуальні проблеми взаємодії громадянського суспільства і Збройних Сил України : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Старобільськ, 29 верес. 2015 р.) / ред.: О. Л. Караман, С. О. Вовк, І. М. Шопіна; Луган. обл. військ.-цивіл. адмін., ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка", Укр. миротвор. шк. - Старобільськ : ЛНУ ім. Тараса Шевченка, 2015. - 116 c. - укp.

Розглянуто традиційну культуру регіону як засіб громадської соціалізації за сучасних кризових умов становлення українського суспільства. Охарактеризовано мовні інновації сьогодення та реальності інформаційної війни. Приділено увагу політичному краудфандингу та формам його вияву в громадсько-політичній сфері. Показано роль ЗМІ у формуванні в студентської молоді образу військовослужбовця. Проаналізовано масову свідомість населення Луганщини в зоні воєнного конфлікту. Вивчено місію прифронтового університету за умов соціально-політичної небезпеки. З'ясовано специфіку моделювання правового поля діяльності громадських рухів. Обгрунтовано технології впливу на громадську думку в соціальних мережах для підвищення довіри до Збройних сил України серед населення Донецької та Луганської областей. Розглянуто інформаційну віктимізацію населення України за умов пропаганди агресії. Здійснено політико-істооричний аналіз проблеми вибору для України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4(4УКР) я43 + Ф3(4УКР)1 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА798507 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Шопіна М. 
Компетентнісний підхід у підготовці вчителів в умовах ППО до розвитку творчого потенціалу учнів підліткового віку / М. Шопіна // Освіта на Луганщині. - 2013. - № 2. - С. 133-140. - Бібліогр.: 35 назв. - укp.

Розглянуто особливості компетентнісного підходу у підготовці вчителів до розвитку творчого потенціалу учнів підліткового віку за умов навчальної діяльності. Визначено психологічні чинники розвитку творчого потенціалу підлітків, індивідуалізації творчого процесу та психологічного явища креативності. Проаналізовано місце та роль інтелекту в структурі творчої активності особи, при вирішенні питання психологічного явища творчого потенціалу особистості чітко визначено різницю термінів "задатки" та "здібності". На підставі аналізу результатів досліджень чітко визначено основні чинники, що впливають на рівень внутрішньої мотивації до творчості дітей підліткового віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського