Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=TUFAIL$<.>+<.>A=MUHAMMAD$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 57
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Muhammad Irfaq Khan 
Selection of parents for crossing based on genotyping and phenotyping for stripe rust (IBPuccinia striiformisD) resistance and agronomic traits in bread wheat breeding = Отбор родителей для скрещиваний, основанных на генотипировании и фенотипировании устойчивости к желтой ржавчине злаков (IPuccinia striiformisD) и агрономических признаков, в селекции мягкой пшеницы / Muhammad Irfaq Khan, Mir Ajab Khan , Gul Sanat Shah Khattak , Tila Mohammad , Mushtaq Ahmad , Abdul Jabbar Khan // Цитология и генетика. - 2011. - 45, № 6. - С. 10-27. - Библиогр.: 25 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: П212.1-3 + П478 + П491.121

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж60216 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Muhammad Akram 
Bank selection criteria of university students: reflections from Pakistan / Muhammad Akram, Ali Raza , Muhammad Farhan // Актуал. проблеми економіки. - 2012. - № 2. - С. 310-322. - Бібліогр.: c. 321-322 - англ.

Обгрунтовано, що для залучення нових клієнтів комерційним банкам необхідно розробляти відповідні маркетингові стратегії на основі певних критеріїв. Мета роботи - визначити критерії, на основі яких студенти обирають банк для відкриття рахунку, виявити різницю у даних критеріях для студентів молодших та старших курсів, для студентів, які вже мають банківський рахунок, і тих, які його ніколи не мали, а також залежно від статі. Проведено опитування 250 студентів Університету Пенджабу (Пакистан). Анкета складалася з 24 запитань, виділено 6 ключових факторів. За результатами, студенти як молодших, так і старших курсів особливо важливими у ході вибору банку вважають: наявність мережі банкоматів; фінансові бонуси; тип та розташування банку; рівень сервісу; рекламу. Банкам рекомендовано враховувати дані критерії у разі виходу на ринок університетських студентів. Дане дослідження є першою спробою виявити критерії вибору банку студентами університетів Пакистану.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(5ПАК)262.10

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Imran Ali 
Corporate social responsibility and investors' satisfaction influence on investors' loyalty / Imran Ali, Kashif ur Rehman , Muhammad Akram // Актуал. проблеми економіки. - 2011. - № 8. - С. 348-357. - Бібліогр.: с. 356-357 - англ.

Висвітлено, що світова фінансова криза збільшила кількість корпоративних банкрутств, посилила конкуренцію на гіперринку, а підвищення вимог корпоративної соціальної відповідальності примусила корпорації виділяти на неї значні кошти. Дослідження соціальної відповідальності присвячені переважно її впливу на фінансові результати корпорацій. В межах теорії поведінкових фінансів більшість вчених досліджують вплив соціальної відповідальності на рішення інституційних інвесторів. Вважається, що поведінка приватних та дрібних інвесторів має незначний вплив. Однак корпорації часто залежать саме від цього роду інвесторів. Робота закриває пробіл, аналізуючи вплив соціальної відповідальності на рішення інвесторів, їх задоволеність та лояльність. Це розвідувальне дослідження на основі первинних даних, зібраних у приватних і дрібних інвесторів. Продемонстровано суттєвий вплив соціальної відповіді корпорацій на задоволеність та лояльність інвесторів у Пакистані.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(5ПАК)291.6-56 + У9(5ПАК)0-56

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Mian Sajid Nazir 
Determinants of capital structure of engineering sector of Pakistan / Mian Sajid Nazir, Ambar Siddiqui , Muhammad Musarrat Nawaz // Актуал. проблеми економіки. - 2012. - № 2. - С. 412-420. - Бібліогр.: 10 назв. - англ.

Досліджено чинники, що визначають вплив левериджу на галузь машинобудування. Досліджено структуру капіталу даної галузі, використано дані по 32 фірмам з 1998 по 2008 роки. Дані проаналізовано за допомогою методів описового аналізу, кореляційного та регресійного аналізів. Розглянуто 6 визначальних чинників - прибутковість, зростання, розмір, відчутність активів, ризик та можливість інвестування. За результатами аналізу, прибутковість, відчутність активів та можливості інвестування з левериджем корелюються негативно, а розмір та зростання - позитивно. Вплив ризику є незначним. Досліджено взаємозв'язок між усіма перерахованими чинниками. Леверидж у машинобудуванні порівняно з показниками інших галузей.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(5ПАК)305.851

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Muhammad Naeem Akhtar 
Determinants of short-term investment decision-making / Muhammad Naeem Akhtar, Kashif ur Rehman , Ahmed Imran Hunjra // Актуал. проблеми економіки. - 2011. - № 11. - С. 356-363. - Бібліогр.: c. 362-363 - англ.

Оцінено вплив фінансової освіченості, бухгалтерської інформації, відкритості для нового та інформаційної асиметрії на прийняття рішень щодо короткотермінового інвестування на фондовому ринку. Для цього розроблено опитування з 23 пунктів, яке згодом було розповсюджене серед 185 фондових інвесторів шляхом невипадкової вибірки. Результати опитування продемонстрували, що всі ці чинники мають суттєвий вплив на короткотермінове інвестування. Результати вказують на те, що найбільш схильними до короткострокового інвестування є приватні інвестори з вищою освітою.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-56

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ishfaq Ahmed 
Do external factors influence students' entrepreneurial inclination? / Ishfaq Ahmed, Muhammad Musarrat Nawaz , Muhammad Ramzan // Актуал. проблеми економіки. - 2011. - № 11. - С. 348-355. - Бібліогр.: 34 назв. - англ.

Досліджено специфічні чинники, що впливають на підприємницькі наміри пакистанських студентів, а саме - політична нестабільність та зростання тероризму у країні, а також підтримка родин. Проведено опитування 330 студентів. Дані опитування проаналізовано за допомогою методу структурних рівнянь. Результати показали суттєву позитивну залежність між підприємницькими намірами та сімейною підтримкою, але вплив політичної нестабільності та тероризму не можна назвати суттєвим.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(5ПАК)0-131.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Muhammad Shahbaz 
Does financial instability weaken the finance-growth nexus? (a case for Pakistan) / Muhammad Shahbaz, Nasir Malik // Актуал. проблеми економіки. - 2011. - № 7. - С. 389-401. - Бібліогр.: с. 400-401 - англ.

Досліджено, чи послаблює фінансова нестабільність взаємозв'язок між фінансами і економічним зростанням у випадку Пакистана. Для коінтеграції змінних за період з 1971 по 2005 рр. застосовано авторегресивний розподілений лаг. Результати підтверджують, що фінансова нестабільність послаблює взаємозв'язок між фінансами та економічним зростанням. Торговельна свобода прискорює економічне зростання, ріст інфляції його затримує, однак незначна інфляція необхідна для підтримки економічного зростання. Дане дослідження вказує новий напрямок роботи уряду щодо підтримки темпів економічного зростання та виводу країни з кризи.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(5ПАК)260

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Saleem ur Rahman 
Ethnocentrism tendenices of consumers: evidence from Pakistan / Saleem ur Rahman, Muhammad Bashir Khan // Актуал. проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 436-445. - Бібліогр.: с. 443-445 - англ.

Обосновано, что с одной стороны, потребители не спешат приобретать импортные товары, с другой - производители стараются определить отношение потребителей к определенным товарам на основе маркетинговых действий в развивающихся странах. В этой связи малоисследованной остается проблема выбора потребителями товаров импортных или местных. Исследовано отношение потребителей к импортным и местным товарам, оценено значение этноцентризма в их поведении для определения товарных преимуществ на примере Пакистана. Результаты исследования показали, что потребители в Пакистане скорее склонны приобретать товары местного производства, чем импортные. Качество местной продукции они оценивают выше и чаще склонны к покупкам местных товаров. Предложены направления для дальнейших исследований в данном контексте.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(5ПАК)421.0-36

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Imran Ali 
Influence of learning orientation and innovativeness on organizational performance: evidence from SME sector of Pakistan / Imran Ali, Muhammad Akram , Sardar Muhammad Zahid // Актуал. проблеми економіки. - 2011. - № 10. - С. 342-347. - Бібліогр.: с. 347 - англ.

Проаналізовано вплив навчання на організаційні інновації та діяльність фірм на прикладі сектору малого і середнього бізнесу (МСБ). Дослідження проведено на первинних даних, зібраних у середовищі МСБ Пакистану. Дані проаналізовано за допомогою методу моделювання структурними рівняннями. Продемонстровано суттєвий вплив навчання на інноваційність організацій та їх діяльність. Надано корисну інформацію як для керівників фірм та політичних діячів, так і для подальших досліджень.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(5ПАК)291.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Mian Sajid Nazir 
Interest rate determinants of banks in Pakistan / Mian Sajid Nazir, Aqsa Butt , Muhammad Musarrat Nawaz // Актуал. проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 415-424. - Бібліогр.: 12 назв. - англ.

Определены факторы влияния на процентные ставки депозитов и кредитования в банках Пакистана. Использованы данные по 4 годам и 30 банкам. Эмпирические результаты основаны на данных корреляционного анализа взаимосвязи между средневзвешенной процентной ставкой и 10 независимыми переменными - кредитный риск, объем депозитов, административные расходы, общая рентабельность, ликвидность банка, объём кредитования, доля рынка, уровень инфляции, макроэкономическая ситуация и особенности отдельно взятого банка. Данные переменные помогут определить реакцию клиентов на смену процентной ставки при пересмотре банками своих политик по процентам, марже и премиям за риск. Результаты показали, что кредитный риск, административные расходы, общая рентабельность и объем депозитов являются важными факторами при определении процентной ставки, и корреляция с ними позитивна. Ликвидность банка и объем депозитов коррелируются с процентной ставкой негативно. Влияние же инфляции и доли банка на рынке незначительно.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(5ПАК)262.222

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Muhammad Akram 
Perceived effects of performance appraisal and rater abilities on employee attitudinal outcomes / Muhammad Akram, Imran Ali , Jawaria Shakeel Ahmad , Sarfraz Ahmad // Актуал. проблеми економіки. - 2011. - № 11. - С. 338-347. - Бібліогр.: с. 345-347 - англ.

Досліджено вплив оцінювання на ставлення персонала, а також вплив здібностей оцінювача на процес оцінювання та ставлення персоналу, у т.ч. на відносини між персоналом та керівництвом, на розвиток персоналу та підвищення продуктивності. Проведено опитування 320 робітників нижчого та середнього рівнів пакистанських та міжнародних неурядових неприбуткових організацій. Результати дослідження показали, що оцінювання роботи безпосередньо впливає на ставлення персоналу: 67 % персоналу вказали, що регулярні моніторинги та оцінка їх роботи позитивно впливають на їх діяльність; 52 % вказали, що за результатами оцінювання вони одержали можливість особистого розвитку; 56 % зазначили, що оцінка роботи впливає на відносини з керівництвом - як негативно, так і позитивно. Більш того, за результатами кореляційного та регресійного аналізу підтвердження знайшли всі висунуті гіпотези. Підтверджено, що здібності оцінювача суттєво впливають на процес оцінювання та ставлення персоналу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.112-640 + У9(5ПАК)291.12-640

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Ishfaq Ahmed 
Role of faculty members in improving quality image of academic institution: a student based approach / Ishfaq Ahmed, Muhammad Musarrat Nawaz , Muhammad Ramzan // Актуал. проблеми економіки. - 2011. - № 10. - С. 359-366. - Бібліогр.: с. 365-366 - англ.

Викладено результати емпіричного дослідження впливу поведінки викладачів на ставлення студентів до викладачів та закладу в цілому. Дослідження проведено у бізнес-школах державних та приватних університетів міста Лахор (Пакистан). Шляхом випадкового відбору обрано 4 університети (2 державних та 2 приватних). Серед студентів усіх курсів було розповсюджено 600 анкет, назад повернено 495, відсоток повних відповідей - 82,5 %. Результати довели існування суттєвої позитивної залежності між чутливістю реагування викладачів та ступенем задоволеності студентів викладачами та освітнім закладам. Результати дослідження можуть бути вагомими для всіх учасників освітнього процесу, зацікавлених у його якості. Вони вказують на важливість ролі викладача у покращанні сумарної якості освітнього закладу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(5ПАК) + Ч481.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Imran Anwar Mir 
Role of humor-based advertising in a crisis economy / Imran Anwar Mir, Muhammad Bashir Khan // Актуал. проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 406-414. - Бібліогр.: с. 412-414 - англ.

Обосновано, что использование юмора в рекламе зависит от культуры общества. Акцент сделан на роли юмористической телевизионной рекламы в условиях кризисной экономики. Результаты исследования показали, что в условиях экономического кризиса юмористическая реклама с элементом новизны положительно влияет на отношение потребителей к телевизионной рекламе в целом. Юмористическая реклама с экономическим акцентом не имеет такого положительного влияния, однако она позитивно влияет на намерения приобрести рекламируемый продукт. Для подтверждения выводов данного исследования рекомендуется повторить его в других развивающихся странах.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Muhammad Akram 
Role of openness in attracting FDI in Pakistan: a bounds testing approach to cointegration / Muhammad Akram, Hassan Mobeen Alam , Ali Raza , Imran Ali // Актуал. проблеми економіки. - 2011. - № 9. - С. 300-308. - Бібліогр.: с. 307-308 - англ.

Зазначено, що рішення про розміщення прямих іноземних інвестицій (ПІІ) багато в чому залежать від відкритості економіки країни-реціпієнта для міжнародної торгівлі. Оцінено вплив відкритості на ПІІ у країні з низьким рівнем прибутку (на прикладі Пакистану). Авторегресивний розподілений лаг використано у коінтеграції з моделлю корекції похибок для визначення взаємозв'язку між змінними. Часові ряди побудовано за щорічними даними за 32 роки (з 1974 по 2005 рр.). Спостерігається стійкий позитивний вплив відкритості економіки на залучення інвестицій у Пакистан як на коротко-, так і на довгострокову перспективу. Продемонстровано роль відкритості у залученні ПІІ, а також чинники, що визначають ПІІ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(5ПАК)0-56

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Mian Sajid Nazir 
Role of return rate, inflation & deposits in loan supply: an empirical study of banking sector in Pakistan / Mian Sajid Nazir, Imran Haider Naqvi , Muhammad Musarrat Nawaz // Актуал. проблеми економіки. - 2012. - № 1. - С. 407-414. - Бібліогр.: с. 413-414 - англ.

Показано, що банківський сектор Пакистану переживає суттєве зростання об'ємів кредитування. Вивчено ключові фактори, що визначають роль кредитування у Пакистані. Для виявлення взаємозв'язку між об'ємами кредитування і депозитами, середньою ставкою дохідності в кредитуванні, темпами інфляції використано статистичні методи. Дані для аналізу взято зі звітів Державного банку Пакистану, Федерального бюро статистики та Економічного опитування Пакистану - щомісячна статистика з 1991 по 2009 роки. За результатами, об'єми кредитування знаходяться у позитивній залежності від темпу інфляції та в негативній - від середньої ставки дохідності у банківському кредитуванні. Більш того, за об'ємами депозитів можна визначити об'єми кредитування у майбутньому періоді для банківського сектору Пакистану.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(5ПАК)262.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Imran Anwar Mir 
Pricing and accessibility impact on young consumers' attitude towards non-deceptive counterfeits and their purchase intentions: a case of Pakistani mobile phone market / Imran Anwar Mir, Muhammad Rizwan , Fawad Saboor // Актуал. проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 406-414. - Бібліогр.: с. 413-414 - англ.

Проведено оцінювання впливу низької ціни та доступності товару на ставлення молодих споживачів до відвертих підробок (т.зв. лжебрендів) на ринку мобільних телефонів та наміри їх придбати. Фактор низької ціни впливає на ставлення молодих споживачів до лжебрендів позитивно. Доступність підробок майже не впливає на ставлення молоді до них. Однак, комбінація чинників низької ціни та легкого доступу суттєво і позитивно впливає на наміри молоді придбати підробку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(5ПАК)421.523.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Mian Sajid Nazir 
Financing behavior of textile firms of Pakistan / Mian Sajid Nazir, Husnain Raza , Muhammad Musarrat Nawaz // Актуал. проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 415-422. - Бібліогр.: 27 назв. - англ.

Розглянуто фактори, які визначають структуру капіталу в текстильній промисловості Пакистану, оцінено вплив даних факторів на структуру капіталу. Проаналізовано різні теорії структури капіталу: теорія статичного компромісу, теорія ієрархії, теорія сигналів та агентська теорія. Аналіз панельних даних проведено на вибірці з 102 фірм, що котирувались на KSE протягом 2002 - 2009 рр. Дані проаналізовано за допомогою методу покрокової регресії. За результатами аналізу, прибутковість, відчутність активів, ліквідність та міжнародна диверсифікація суттєво і негативно корелюються з левериджем. Частка ринку та розмір фірми корелюються з левериджем негативно, а інфляція - позитивно, однак обидві кореляції є незначними. Результати аналізу підтверджують теорію ієрархії та теорію статистичного компромісу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(5ПАК)306.41-93

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Muhammad Akram  
Consequences of performance-contingent reward on perceived self-determination and intrinsic motivation of employees in Pakistan / Muhammad Akram , Imtiaz Hussain , Ali Raza // Актуал. проблеми економіки. - 2012. - № 5. - С. 314-320. - Бібліогр.: с. 319-320 - англ.

Показано, что всем организациям необходимо знать факторы успеха в достижении своих целей и повышении продуктивности персонала. Изучена взаимосвязь оплаты труда по результатам, самоопределения и мотивации персонала, а также определено, какой из данных факторов является важнейшим для персонала. Результаты исследования показали, что оплата по результатам существенно позитивно коррелирует и с самоопределением, и с мотивацией. В то же время корреляция между самоопределением и мотивацией не прослеживается. Рекомендовано организациям пересмотреть свои системы оплат для повышения мотивации и соответственно продуктивности персонала. Это первое исследование подобного рода, проведенное в Пакистане.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(5ПАК)290-645

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Muhammad Asif Khan  
Impact of emotional labour on emotional exhaustion, and moderating role of social support: an empirical study on hospitality industry in Pakistan / Muhammad Asif Khan // Актуал. проблеми економіки. - 2012. - № 5. - С. 321-329. - Бібліогр.: с.328-329 - англ.

Дана оценка влиянию эмоционального труда на эмоциональное истощение персонала при сглаживающем эффекте социальной поддержки. Для сбора данных проведено структурированное анкетирование 300 сотрудников фронт-офисов гостиниц. Результаты опроса указывают на существенное влияние эмоционального труда на эмоциональное истощение персонала, при этом социальная поддержка действительно имеет сглаживающий эффект. Доказано, что персонал женского пола более устойчив к эмоциональному труду.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(5ПАК)441.357-640 + Ю935.21-69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Muhammad Irfan Chani 
Some socio-economic determinants of fertility in Pakistan: an empirical analysis / Muhammad Irfan Chani, Muhammad Shahid , Mahboob Ul Hassan // Актуал. проблеми економіки. - 2012. - № 5. - С. 477-484. - Бібліогр.: 19 назв. - англ.

Исследована роль различных социально-экономических факторов (образование среди женщин, уровень урбанизации и участие женщин на рынке труда) при определении уровня рождаемости в Пакистане. Метод граничных значений использован для анализа долгосрочной зависимости между переменными по данным с 1980 по 2009 год. Результаты анализа показали существование как долго-, так и краткосрочной зависимости между рождаемостью и урбанизацией, а также между участием женщин в распределении труда и уровнем их образования. Анализ данных показал наличие негативного влияния всех трех факторов на уровень рождаемости. Женское образование и степень урбанизации существенно снижают уровень рождаемости в Пакистане, влияние же фактора участия женщин на рынке труда является незначительным.


Індекс рубрикатора НБУВ: С73(5ПАК)-241

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського