Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж100365<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 100
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Лазаренко С. 
Функціонування парцеляції та приєднання в газетному тексті, робота з ними на заняттях з української мови як іноземної / С. Лазаренко // Порівнял.-пед. студії. - 2015. - № 1. - С. 44-51. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Висвітлено особливості функціонування парцеляції та приєднання в сучасному українському газетному тексті, специфіку та прийоми роботи на заняттях з української мови, як іноземної. Розглянуто кореляцію понять "парцеляція" та "приєднання". Розглянуто та запропоновано вправи для роботи з інофонами над формуванням уявлень про вживання парцеляції та приєднання в сучасному газетному тексті.

Освещены особенности функционирования парцелляции и присоединения в современном украинском газетном тексте, специфику и приемы работы на занятиях по украинскому языку, как иностранному. Рассмотрена корреляция понятий "парцелляция" и "присоединение". Представленные и предложены упражнения для работы с инофонамы над формированием представлений об употреблении парцелляции и присоединения в современном газетном тексте.

The peculiarities of functioning partselyatsy and joining in the Ukrainian newspaper text, specificity and techniques in the classroom with the Ukrainian language as a foreign language.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-916.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Лаухіна І. 
Методичні заслуги реалізації релігієзнавчого компонента у закладах загальної середньої освіти Франції / І. Лаухіна // Порівнял.-пед. студії. - 2015. - № 1. - С. 38-43. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто можливості запровадження у зміст національної шкільної освіти Франції знань про релігію, проблему поєднанню світських принципів сучасної освіти та реалізацію релігієзнавчого компонента у навчальних програмах французької загальноосвітньої школи. Визначено переваги методичних прийомів, які є оптимальними при викладанні школярам про релігію.

Рассмотрены возможности внедрения в содержание национального школьного образования Франции знаний о религии, проблемы сочетания светских принципов современного образования и реализации религиоведческого компонента в учебных программах французской общеобразовательной школы. Определены преимущества методических приемов, которые являются оптимальными при преподавании школьникам о религии.

The possibilities of implementing the content of the national school French knowledge of the religion, the problem of combining the principles of modern secular education and religion component in the implementation of the training programs of the French secondary school. Advantages of instructional techniques that are best at teaching students about religion.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Буднік А. 
Особливості використання лінгвокраїнознавчого коментаря на заняттях з літератури в іншомовній аудіторії (початковий етап навчання) / А. Буднік // Порівнял.-пед. студії. - 2015. - № 1. - С. 52-56. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто особливості роботи з лінгвокраєзнавчим коментарем на заняттях з літератури. Запропоновано типологію лінгвокраїзнавчого коментаря, а також методи та прийоми, що полегшують сприймання культурологічно насиченої лексики під час опрацювання творів. Доведено доцільність необхідності фонових знань для сприйняття художніх текстів.

Рассмотрены особенности работы с лингвострановедческого комментарием на занятиях по литературе. Предложена типология лингвокраизнавчого комментария, а также методы и приемы, облегчающие восприятие культурологически насыщенной лексики во время обработки произведений. Доказана целесообразность необходимости фоновых знаний для восприятия художественных текстов.

The features work with know the country linguistic comment in class on literature. A typology know the country linguistic comments, and the methods and techniques that facilitate the perception of the cultural rich vocabulary during processing works. The expediency necessary background knowledge to understand texts. inofony students, who know the country linguistic comment


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(0)р30-211

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Niesner V. 
Glück als pädagogische kategorie: ansätze der ausländischen und ukrainischen wissenschaftler zur interpretation des wesens des begriffs / V. Niesner // Порівнял.-пед. студії. - 2015. - № 1. - С. 62-70. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Охарактеризовано підходи зарубіжних та українських вчених до трактування сутності досліджуваного поняття. Розглянуто проблему щастя, як педагогічної категорії. Звернено увагу на роль авторитетного вчителя – ключової постаті у пошуку шляхів її розв’язання, визначає найважливіші дефініції понять цієї проблеми.

Охарактеризованы подходы зарубежных и украинских ученых к трактовке сущности исследуемого понятия. Рассмотрена проблема счастья, как педагогическая категория. Обращено внимание на роль авторитетного учителя - ключевой фигуры в поиске путей ее решения, определены важнейшие дефиниции понятий этой проблемы.

Dadurch gekennzeichnet Ansätze der ausländischen und ukrainischen Wissenschaftlern auf die Interpretation des Wesens des Konzepts "Glück".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Штик О. 
Структура організації навчального процесу в "Йена-план" школі П. Петерсена / О. Штик // Порівнял.-пед. студії. - 2015. - № 1. - С. 57-61. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено особливості структури організації навчального процесу в "Йена-план" школі німецького педагога-реформатора П. Петерсена. Розглянуто розділ дітей за базовими групами, які були створені замість традиційних класів та особливості навчального процесу в них.

Акцентировано внимание на особенностях структуры организации учебного процесса в "Йена-план" школе немецкого педагога-реформатора П. Петерсена. Рассмотрены распределение детей по базовым группами. Охарактеризованы подход П. Петерсена в организации новой модели учебно-воспитательного учреждения "Йена-план". Отражено внутреннюю жизнь в "Йена-план" школе, основанной на тесном взаимодействии и сотрудничестве педагогов и родителей.

The attention to the particular structure of the educational process in the "Jena plan" school teacher of German reformer P. Petersen. Considered in the basic distribution of children groups. Mr. Peterson characterized the approach of the new model in the educational institution "Jena plan". Reflected the inner life of the "Jena plan" school, based on close coordination and cooperation between teachers and parents.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Дмитрієва О. 
Особливості реалізації державних програм залучення батьків до формування здорового способу життя у школах США / О. Дмитрієва, О. Фомовська // Порівнял.-пед. студії. - 2015. - № 1. - С. 21-26. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено особливості реалізації державних програм залучення батьків до формування здорового способу життя учнів американських шкіл. Зазначено, що головними засобами реалізації програм є: спілкування колективу школи з батьками учня, підтримка навчання учнів у сім'ї, підтримка виховного впливу батьків, участь батьків у прийнятті рішень у школі, надання різноманітних волонтерських можливостей батькам, співпраця школи та батьків з місцевою громадою. Виявлено й обгрунтовано програми та заходи, які сприятимуть покращанню здоров’я учнів.

Освещены особенности реализации государственных программ привлечения родителей к формированию здорового образа жизни учащихся американских школ. Отмечено, что главными средствами реализации программ являются: общение коллектива школы с родителями ученика, поддержка обучения учащихся в семье, поддержка воспитательного воздействия родителей, участие родителей в принятии решений в школе, предоставление различных волонтерских возможностей родителям, сотрудничество школы и родителей с местной общиной. Выявлены и обоснованы программы и мероприятия, которые будут способствовать улучшению здоровья учащихся.

The peculiarities of realization of state programs involving parents to a healthy lifestyle of students of American schools. It is noted that the main means of implementation of the programs are: team communication school student's parents support student learning in the family, support of educational influence of parents, parent involvement in decision-making at the school, providing a variety of volunteer opportunities for parents and parents of school cooperation with the local community.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.37

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Панченко Є. 
Американський скаутський освітньо-виховний ідеал і демократичний лідер: дві сторони однієї медалі? / Є. Панченко // Порівнял.-пед. студії. - 2015. - № 1. - С. 27-33. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто характерні риси, які закладені у скаутський освітньо-виховний ідеал та ідеал демократичного лідера у США. Проаналізовано формування демократичного лідера, зокрема його прямий зв'язок з освітньо-виховним середовищем. Зроблено компаративну характеристику особистісних рис формального та неформального лідерів. Вивчено основні якості та проведено порівняльний аналіз.

Рассмотрены характерные черты, заложенные в скаутский образовательно-воспитательный идеал и идеал демократического лидера в США. Проанализировано формирование демократического лидера, в частности его прямую связь от образовательно-воспитательной среды. Изучены основные качества и проведен сравнительный анализ.

We consider the characteristics that inherent in the Scout educative ideal and the ideal of a democratic leader in the US. Analyzed a democratic leader, including its direct relationship of education and educational environment. The basic quality and comparative analysis.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч422(7СПО)113

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Загоруйко Л. 
Періоди розвитку польської іншомовної освіти / Л. Загоруйко // Порівнял.-пед. студії. - 2015. - № 1. - С. 13-20. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Охарактеризовано результати другого та третього періодів розвитку польської іншомовної освіти, зокрема європейського спрямування (1989 - 2004 рр.) і європейської інтеграції (2004 - 2010 рр.). Перелічено основні здобутки в галузі іншомовної підготовки студентів. Виділено особливості третього періоду розвитку іншомовної освіти у Польщі. Звернено увагу на збільшення кількості годин вивчення іноземних мов, удосконалення матеріально-технічної бази навчання іноземних мов, запровадження обов'язкового складання іспиту з першої іноземної мови на рівні незалежного користувача (В2).

Изложены результаты второго и третьего периодов развития польского иноязычного образования, в частности европейского направления (1989 - 2004 гг.) и европейской интеграции (2004 - 2010 гг.). Перечислены основные достижения в области иноязычной подготовки студентов. Выделены особенности третьего периода развития иноязычного образования в Польше. Обращено внимание на увеличение количества часов изучения иностранных языков, совершенствование материально-технической базы обучения иностранным языкам, введение обязательной сдачи экзамена с первого иностранного языка на уровне независимого пользователя (В2).

Сharacterized the results of the second and third periods of Polish foreign language education in the European direction (1989-2004.) And European Integration (2004-2010.). Are the main achievements in the field of foreign language training of students. Peculiarities of the third period of foreign language education in Poland.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-91 г(4ПОЛ)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Процько Є. 
Особливості професійної педагогічної освіти Бельгії / Є. Процько // Порівнял.-пед. студії. - 2015. - № 1. - С. 34-37. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто сучасні євроінтеграційні процеси, які наближають до створення інтелектуального та полікультурного суспільства. Проаналізовано систему професійної педагогічної освіти Бельгії. Розкрито особливості підготовки фахівців освіти на сучасному етапі. Акцентовано увагу на високому рівні організації освіти. Підкреслено значення і вплив об'єктивних чинників на якісні характеристики освіти.

Рассмотрены современные евроинтеграционные процессы, которые приближают к созданию интеллектуального и поликультурного общества. Проанализирована система профессионального педагогического образования Бельгии. Раскрыты особенности подготовки специалистов образования на современном этапе. Акцентировано внимание на высоком уровне организации образования.

The modern European integration processes closer to the creation of intellectual and multicultural society. The system of vocational teacher education Belgium. The features of training specialists of education today. Attention is focused on high-level organization of education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518(4БЕЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Теодорович А. 
Методологічні аспекти досліджень англомовних компаративістів / А. Теодорович // Порівнял.-пед. студії. - 2015. - № 1. - С. 5-12. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розкрито вагомий внесок науковців англомовного світу у розвиток методологічних засад компаративістики. Визначено актуальність їх праць для сучасних українських і зарубіжних освітян-міжнародників. Встановлено найголовніші аспекти досліджень, які покликані виявляти тенденції відповідних розробок в Україні. Окреслено перспективи досліджень, покликаних виявити тенденції відповідних розробок в Україні.

Раскрыт весомый вклад ученых англоязычного мира в развитие методологических основ компаративистики. Определена актуальность их работ для современных украинских и зарубежных педагогов-международников. Установлены главные аспекты исследований, которые призваны выявлять тенденции соответствующих разработок в Украине.

Scientists revealed significant contribution to the development of English-speaking world comparative methodological principles. Determined the relevance of their work to modern Ukrainian and foreign teachers in international affairs. established the most important aspects of the studies that are designed to detect trends relevant developments in Ukraine.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш4г(4ВЕЛ)59

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Скальські Д. 
Нормативне забезпечення шкільної фізкультурної освіти на національному рівні у країнах ЄС / Д. Скальські // Порівнял.-пед. студії. - 2015. - № 1. - С. 71-79. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Охарактеризовано національні стратегії фізкультурної освіти у країнах ЄС. Зазначено, що цілі національних стратегій відрізняються у різних країнах, існує спільне бачення напрямів упровадження змін у країнах ЄС. Розглянуто найбільш важливі чинники покращання фізкультурної освіти в країнах, а саме: інфраструктура, шкільний і позашкільний спорт, здоровий спосіб життя, інклюзія, збільшення кількості уроків, кількості змагань, соціалізація, професійний розвиток фахівців.

Охарактеризованы национальные стратегии физкультурного образования в странах ЕС. Отмечено, что цели национальных стратегий отличаются в разных странах, но существует общее видение направлений внедрения изменений в странах ЕС. Рассмотрены наиболее важные факторы улучшения физкультурного образования в странах, а именно: инфраструктура, школьный и внешкольный спорт, здоровый образ жизни, инклюзия, увеличение количества уроков, количества соревнований, социализация, профессиональное развитие специалистов.

Characterized national strategies for physical education in the European Union. It was determined that the aims of national policies differ across countries, there is a common vision of introducing changes in areas of the EU. Considered the most important factors to improve physical education in developing countries, namely: infrastructure, school and after-school sports, healthy lifestyle, inclusion, increasing the number of classes, number of events, socialization, professional development specialists.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Назаренко О. 
Використання інтернет-ресурсів для формування англомовної компетентності студентів-соціологів / О. Назаренко, О. Нестеренко // Порівнял.-пед. студії. - 2015. - № 1. - С. 99-103. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено роль вивчення іноземної мови на немовних факультетах ВНЗ. Зазначено необхідність професійно-орієнтованого підходу до вивчення іноземної мови та використання сучасних комп’ютерних технологій як одного із найефективніших засобів досягнення педагогічної мети. Розглянуто приклад практичного використання веб-ввесту, як одного із продуктивних навчальних Інтернет-ресурсів.

Освещена роль изучения иностранного языка на неязыковых факультетах ВУЗ. Указана необходимость профессионально-ориентированного подхода к изучению иностранного языка и использования современных компьютерных технологий как одного из эффективных средств достижения педагогической цели. Рассмотрен пример практического использования веб-ввода, как одного из продуктивных учебных Интернет-ресурсов.

The role of learning a foreign language in non-language faculties of universities. Indicated the need for professionally-oriented approach to learning a foreign language and use modern computer technology as one of the most effective means of achieving educational goals. An example of the practical use of the Web to introduce as one of productive educational Internet resources.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913-2с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Постоленко І. 
Ефективне навчання англійської мови дистанційно / І. Постоленко // Порівнял.-пед. студії. - 2015. - № 1. - С. 104-109. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто питання ефективного навчання англійської мови дистанційно. Досліджено організаційно-педагогічні підходи до ефективного дистанційного навчання. Окреслено ефективні методи, форми та засоби дистанційного навчання. Проаналізовано наукові погляди щодо особливостей сприйняття навчального матеріалу студентами. Висвітлено основні проблеми та труднощі, які виникають у викладачів і студентів під час навчання англійської мови дистанційно.

Рассмотрены вопросы эффективного обучения английскому языку дистанционно. Исследованы организационно-педагогические подходы к эффективному дистанционному обучению. Определены методы, формы и средства дистанционного обучения. Проанализированы научные взгляды относительно особенностей восприятия учебного материала студентами. Освещены основные проблемы и трудности, которые возникают у преподавателей и студентов во время обучения английскому языку дистанционно.

The question of effective English language training remotely. Organizational and pedagogical approaches for effective distance learning. Outlined methods, forms and tools of distance learning. Analyzed scientific views on peculiarities of educational material perception by students. The basic problems and difficulties that arise in teachers and students while studying English remotely.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-919

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Kapeliushna T. 
Approaches to Motivating English Language Learners in International English Foreign Language Practice / T. Kapeliushna // Порівнял.-пед. студії. - 2015. - № 1. - С. 94-98. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто мотиваційні підходи до вивчення англійської мови як іноземної у міжнародній практиці. Запропоновано план воркшопу "Мотивація" для майбутніх учителів англійської мови перед проходженням педагогічної практики в школі. Обгрунтовано, що мотивація є одним з ключових факторів які визначають успіх учнів у вивченні англійської мови, а от саме мотиваційні стратегії мають оцінюватися з точки зору їх теоретичного аналізу та практичного застосування.

Рассмотрены мотивационные подходы к изучению английского языка как иностранного в международной практике. Предложен план воркшопа "Мотивация" для будущих учителей английского языка перед прохождением педагогической практики в школе. Обосновано, что мотивация является одним из ключевых факторов определяющих успех учащихся в изучении английского языка, а вот именно мотивационные стратегии должны оцениваться с точки зрения их теоретического анализа и практического применения.

Considered motivational approach to learning English as a foreign language in the international practice. A plan workshop "Motivation" for future teachers of English before attending teaching practice in schools. Proved that motivation is a key factor determining the success of students in learning English, but is motivational strategies should be evaluated in terms of their theoretical analysis and practical application.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Максименко О. 
Про підходи до професійно-орієнтованого навчання іноземних мов у європейській іншомовній освіті / О. Максименко // Порівнял.-пед. студії. - 2015. - № 1. - С. 80-85. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто підходи до професійно-орієнтованого навчання іноземних мов у європейській іншомовній освіті, спрямовані на втілення стратегічних завдань ЄС. Зазначено, що вдосконалення іншомовної підготовки, яке здійснюється шляхом організації навчального процесу з базуванням на конструктивістському підході надає змогу реалізувати широкий спектр освітніх завдань професійно-орієнтованого навчання іноземних мов.

Рассмотрены подходы к профессионально-ориентированного обучения иностранным языкам в европейском иноязычном образовании, направленные на воплощение стратегических задач ЕС. Отмечено, что совершенствование иноязычной подготовки, которое осуществляется путем организации учебного процесса с базированием на конструктивистскому подходе позволяет реализовать широкий спектр образовательных задач профессионально-ориентированного обучения иностранным языкам.

Approaches to vocational-oriented learning foreign languages ​​in European foreign language education aimed at the implementation of the strategic objectives of the European Union.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-910г(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Демченко І. 
Особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у педагогічній освіті Канади / І. Демченко // Порівнял.-пед. студії. - 2015. - № 1. - С. 86-93. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Вивчено ряд вітчизняних досліджень, присвячених вищій, включаючи педагогічну, освіті в Канаді, виявлено їх основну проблематику, зокрема: інформатизація освіти, мультикультуралізм, інноваційні педагогічні технології, неперервна освіта учителів, педагогічна майстерність тощо.

Акцентировано внимание на изучении ряда отечественных исследований, посвященных образованию в Канаде. Указана их основная проблематика, в частности: информатизация образования, мультикультурализм, инновационные педагогические технологии, педагогическое мастерство, индивидуализацию учебного процесса, тенденции развития высшего педагогического образования. Рассмотрена специфика термина "технология", проанализировано современное состояние внедрения информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) в педагогическое образование Канады. Изучены особенности использования таксономии Б. Блума средствами ИКТ в учебной среде. Доказано, что именно информационно-коммуникационные технологии являются эффективными для повышения результативности учебного процесса в подготовке будущих учителей Канады.

The attention to explored a number of national studies on education in Canada. Indicated their basic problems, such as: computerization of education, multiculturalism, innovative educational technology, pedagogical skills, individualized learning process, trends in education degree. The specificity of the term "technology", analyzes the current state of implementation of information and communication technologies (ICT) in teacher education in Canada.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.21(7КАН)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Корсун Г. 
Європейський досвід формування компетентності у виборі професії майбутніх фахівців технічного профілю в процесі вивчення англійської мови / Г. Корсун // Порівнял.-пед. студії. - 2015. - № 1. - С. 131-136. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто європейський досвід формування компетентності у виборі професії молоді під час вивчення англійської мови. Звернено увагу на дослідження методів викладання іноземної мови майбутнім фахівцям технічного профілю на основі компетентнісного підходу. Проаналізовано міжнародний досвід використання новітніх технологій в університетах ЄС. Висвітлено переваги та недоліки застосування мультимедійних технологій у навчальному процесі шкіл та університетів. Узагальнено те, що саме компетентність у виборі професії відіграє важливу роль у професійному самовизначенні особистості як в ЄС, так і в Україні.

Рассмотрен европейский опыт формирования компетентности в выборе профессии молодежи при изучении английского языка. Обращено внимание на исследование методов преподавания иностранного языка будущим специалистам технического профиля на основе компетентностного подхода. Проанализирован международный опыт использования новейших технологий в университетах ЕС. Освещены преимущества и недостатки применения мультимедийных технологий в учебном процессе школ и университетов. Подчеркнут тезис о том, что именно компетентность в выборе профессии играет важную роль в профессиональном самоопределении личности как в ЕС, так и в Украине.

We consider the European experience of forming competence in choosing a career in the youth learning English. Attention is paid to research methods of foreign language teaching future specialists of technical profile on the basis of competence approach. Analysis of international experience in the use of new technologies in the universities of the European Union. The advantages and disadvantages of multimedia technologies in educational process of schools and universities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Локшина О. 
Навчальний посібник "Порівняльна педагогіка" Марії Чепіль - вітаємо українських компаративістів з новим джерелом компаративних знань / О. Локшина // Порівнял.-пед. студії. - 2015. - № 1. - С. 137-138. - укp.

Зазначено, що навчальний посібник М. Чепіль (2014) є новим внеском у портфоліо посібників з порівняльної педагогіки. Зроблено спробу, грунтуючись на традиційній формулі побудови підручників з порівняльної педагогіки, започаткувати авторські інновації.

Отмечено, что учебное пособие М. Чепель (2014) является новым вкладом в портфолио пособий по сравнительной педагогики. Сделана попытка, основываясь на традиционной формуле построения учебников по сравнительной педагогики, начать авторские инновации.

It is indicated that a manual Chepil M. (2014) is a new contribution to the portfolio benefits from comparative pedagogy. An attempt is made, based on the traditional formula of constructing textbooks on comparative pedagogy, copyright launch innovations.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.1+Ч33(4УКР)6-8 Ченіль Марія

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Скиба К. 
Теоретичні засади побудови моделі фахівця у галузі перекладу / К. Скиба // Порівнял.-пед. студії. - 2015. - № 1. - С. 124-130. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні засади побудови моделі фахівця у галузі перекладу. Модель фахівця – це документ, що містить перелік необхідних професійних знань, умінь і навичок (компетенцій), якими повинен володіти фахівець.

Рассмотрены теоретические основы построения модели специалиста в области перевода. Указано, что модель специалиста - это документ, который содержит перечень необходимых профессиональных знаний, умений и навыков (компетенций) и личностных качественных характеристик, которыми должен обладать специалист, чтобы заниматься профессиональной деятельностью. Обращено внимание на то, что модель переводчика состоит из трех промежуточных моделей: модели, отражающей структуру совокупной переводческой деятельности, модели профессиональных характеристик и модели развития. Сделан вывод, что работа над моделью специалиста в сфере перевода требует сотрудничества педагогов, психологов, работающих переводчиков и стейкхолдеров.

The theoretical basis for building a model professional in the field of translation. Indicated that the model professional - a document containing a list of necessary professional knowledge and skills (competencies) and personal quality characteristics, which should have a specialist to engage in professional activities. Attention is paid to the model interpreter has three intermediate models: a model that reflects the structure of total translation activities, characteristics and models of professional development model.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.77П

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Бевз О. 
Місце та роль педагогічної практики у підготовці майбутніх учителів іноземних мов в Україні та Англії / О. Бевз // Порівнял.-пед. студії. - 2015. - № 1. - С. 110-116. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено роль педагогічної практики у підготовці майбутніх учителів іноземних мов і визначено можливі шляхи здобуття вчительської професії в Україні й Англії. Виокремлено види педагогічних практик у системі професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів іноземних мов в обох країнах. Деталізовано їх складові та напрями модернізації.

Исследована роль педагогической практики в подготовке будущих учителей иностранных языков. Определены возможные пути получения учительской профессии в Украине и Англии. Выделены виды педагогических практик в системе профессионально-педагогической подготовки будущих учителей иностранных языков в обеих странах. Указана нормативно-правовая база организации и проведения педагогических практик будущих учителей иностранных языков. Выделены основные общие и отличительные черты педагогических практик в Украине и Англии.

The role of teaching practice in training future teachers of foreign languages. Possible ways obtaining teachers' profession in Ukraine and England. Thesis there is determined kinds of pedagogical practices in the system of vocational and educational training of teachers of foreign languages ​​in both countries. The specified regulatory framework organizing and conducting educational practices of the future teachers of foreign languages.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського