Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (4)
Пошуковий запит: (<.>K=АВІАПЕРЕВЕЗЕННЯ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Онопрієнко М. О. 
Іноваційні логістичні підходи до управління авіаперевезеннями / М. О. Онопрієнко // Пробл. науки. - 2009. - № 10. - С. 11-15. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Зазначено, що логістичну діяльність авіакомпанії можна визначити як інтегроване управління бізнес-процесами просування продукції та супутніх її потоків від виробника до споживача з досягненням максимальної ефективності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-591

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15960 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ванг Бо 
Організація взаємодії авіакомпанії з постачальниками авіаційного палива : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Ванг Бо; Нац. авіац. ун-т. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Наведено результати досліджень проблем забезпечення авіакомпаній паливом за умов нестабільності цін на нього, нестійкості попиту на авіаперевезення та жорсткої конкурентної боротьби поміж авіакомпаніями. Досліджено перспективи розвитку ринку авіаперевезень та ринку авіаційного палива. Висвітлено проблеми цих ринків і запропоновано систему напрямків взаємодії авіакомпанії. Показано, що за цих умов успіх авіакомпанії пов'язаний з вірно сформованою системою стратегічних напрямків взаємодії з постачальниками авіапалива та багатьма іншими суб'єктами ринку авіапалива та структурами, що впливають на цей ринок. Розроблено економіко-математичні моделі, які дозволяють планувати та керувати процесом придбання та використання авіапалива з метою мінімізації видатків на паливо та стійкого функціонування авіакомпанії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-554.1 + У9(4УКР)421.524.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362237 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Коба О. В. 
Формування та напрями реалізації стратегії оновлення парку повітряних суден : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.07.04 / О. В. Коба; Нац. авіац. ун-т. - К., 2003. - 20 c. - укp.

Комплексно досліджено організаційно-економічні та фінансові аспекти оновлення повітряних суден з урахуванням специфіки авіатранспортного процесу. Доведено, що стратегією подальшого розвитку цивільної авіації в цілому та основних авіакомпаній країни є прискорення процесів оновлення застарілих повітряних суден. За цього необхідно враховувати стан інвестиційного клімату в Україні, рівень безпеки та екологічні наслідки польотів літаків. Розроблено методичні положення та методи розрахунку прогнозу пасажирських авіаперевезень і потреби в оновленні парку літаків на період до 2015 р. Розвинуто методичні підходи до розв'язання задачі вибору перспективного типу літака авіакомпанією на базі діючої та перспективної мережі авіаліній, що обслуговуються, та попиту на авіаперевезення. Розв'язано задачу вибору форм фінансування оновлення парку літаків авіакомпаній залежно від їх фінансового стану та стратегії розвитку. Розроблено рекомендації з підвищення прибутковості роботи українських авіаперевізників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА327491 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Потапенко С. О. 
Організація системи інформаційного забезпечення взаєморозрахунків у комерційній діяльності авіакомпаній : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / С. О. Потапенко; Нац. авіац. ун-т. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Розкрито економічну сутність та форми продажу послуг пасажирських повітряних перевезень. Надано оцінку ефективності організації взаєморозрахунків в авіатранспортній галузі. Проведено порівняльний аналіз за економічними процесами та функціональними показниками систем взаєморозрахунків на авіатранспорті. Виконано моделювання дистрибутивного ланцюги з продажу повітряних перевезень та процесу здійснення взаєморозрахунків за авіаперевезення з застосуванням технології електронного квитка. Визначено економічну ефективність господарської діяльності підприємства з впровадження та супроводження клірингових взаєморозрахунків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1 ф12

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА372198 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Борисенко О. С. 
Рекламне забезпечення результативності авіаційних перевезень : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О. С. Борисенко; Нац. авіац. ун-т. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Удосконалено теоретичні положення та визначення форм з забезпечення результативності авіаперевезень. Обгрунтовано теоретичні підходи до управління рекламою транспортних послуг як фактор забезпечення взаємодії "виробник - провайдер - споживач". Запропоновано механізм забезпечення результативності надання авіатранспортної послуги, який являє собою інтеграцію процесів, стратегій та тактики взаємодії господарських суб'єктів - "виробник - рекламіст - споживач", що дає можливість забезпечити взаємні вигоди, врахувати потреби споживача та швидко реагувати на коливання ринкової кон'юнктури. Здійснено моделювання процесу взаємодії виробничо-господарських суб'єктів щодо досягнення результативності авіатранспортної послуги під впливом реклами. Запропоновано форми ефективної взаємодії щодо забезпечення економічних інтересів учасників авіаперевезення, а саме ефективні форми всіх економічно відособлених структур, які забезпечують ефективність послуг транспортних підприємств. Зауважено, що схематизоване визначення взаємовигоди всіх учасників забезпечення авіаперевезень призведуть до максимізації споживчої цінності авіатранспортних послуг.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА367382 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Литвиненко С. Л. 
Економіко-організаційні засади використання навантажувально-розвантажувального обладнання при авіаперевезенні надважких і негабаритних вантажів / С. Л. Литвиненко // Актуал. проблеми економіки. - 2012. - № 6. - С. 150-158. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Надано логічну організаційно-економічну схему використання навантажувально-розвантажувального обладнання під час авіаперевезення надважких і негабаритних вантажів, що відображає економіко-організаційні засади використання цього обладнання. Розроблена схема дозволяє визначити методики, технології, технічні рішення, необхідні для здійснення навантажувально-розвантажувальних робіт унікального надважкого вантажу, та провести оцінювання витрат на перевезення шляхом вирішення багатокритеріальної задачі із попереднім встановленням важливості критеріїв.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.0-813

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Максютенко І. Є. 
Обгрунтування розробки механізму фінансування оновлення засобів зв'язку на авіаційному транспорті / І. Є. Максютенко // Актуал. проблеми економіки. - 2013. - № 2. - С. 41-46. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Наведено обгрунтування розробки механізму фінансування оновлення засобів зв'язку на авіаційному транспорті, що базується на аналізі інтенсивності повітряного руху, характеристиці основних фондів авіапідприємств та формуванні споживчої цінності авіаперевезення для споживача шляхом застосування венчурного інвестування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-93

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Міщенко А. В. 
Методологія наукового дослідження економічної складової системи управління інформаційною безпекою авіаційного транспортного комплексу / А. В. Міщенко, В. В. Козловський // Системи упр., навігації та зв'язку. - 2014. - Вип. 1. - С. 92-94. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто методологію наукового дослідження економічної складової системи управління інформаційною безпекою авіаційного транспортного комплексу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О5 с + Х839(4УКР)211.95 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

de Jager Jo. W. 
Pre-flight expectations in the air transportation industry of South Africa: a confirmatory factor analytical approach = Передпольотні очікування в авіатранспортній галузі Південної Африки: підтверджуючий факторний аналіз / Jo. W. de Jager, M. T. Jan // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 12. - С. 370-377. - Бібліогр.: 377 назв. - англ.

Мета роботи - визначити очікування пасажирів відносно додаткових видів діяльності, що пропонуються аеропортом у контексті послуги з авіаперевезення в цілому. Вибірка дослідження складалась з пасажирів, опитаних у Південній Африці, акцент зроблено на їх очікуваннях відносно персональних послуг в аеропорту. Для виділення ключових факторів використано первинний (розвідувальний) факторний аналіз. Виділено дві основні групи факторів - додаткові платні послуги, що не мають відношення до самого польоту, та додаткові послуги самого аеропорту. Ступінь важливості окремих факторів у межах показників двох груп визначено шляхом підтверджувального факторного аналізу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(6)375.1-814 + О585

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Kasianova N. 
Prospects of Ukraine low-cost aviation = Перспективи розвитку малобюджетної авіації в Україні / N. Kasianova, K. Suvorova // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. - 2016. - 67, № 2. - С. 114-120. - Бібліогр.: 10 назв. - англ.

Мета роботи - довести, що розвиток бюджетної авіації на ринку внутрішніх авіаперевезень України дозволить не тільки збільшити використання літаків кінцевим споживачем, а й максимізувати прибуток вітчизняних авіакомпаній. Використано методи економічного аналізу для оцінки витрат на авіаперевезення. Обгрунтовано необхідність використання коефіцієнта завантаження пасажирських місць, розраховано показники ефективності роботи авіакомпанії. На основі порівняльного аналізу показано переваги повітряного транспорту в порівнянні з залізничними перевезеннями. Розглянуто взаємозв'язок між обсягом авіаперевезень і доходами потенційних клієнтів, доведено доцільність зниження цін на авіаквитки до рівня залізничних тарифів. Обгрунтовано концепцію низької вартості авіаперевезень, визначено фактори здешевлення авіаперельотів. Максимізація прибутку авіакомпанії повинна бути досягнута за рахунок доступної ціни, що дозволить збільшити пасажиропотік. В Україні існує гостра потреба в нових рішеннях, які могли б допомогти авіакомпаніям успішно вести свій бізнес і задовольняти потреби пасажирів на внутрішніх повітряних лініях. Не викликає сумніву той факт, що за часів економічної кризи, інфляція істотно впливає на реальні доходи споживачів, а це дослідження дозволяє обгрунтувати доцільність створення малобюджетной вітчизняної авіації та її використання на внутрішніх лініях за умов економічної кризи.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-814

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Radomska M. 
The ecological policy as an instrument of air transportation environmental impacts minimization = Екологічна політика як інструмент мінімізації впливів авіації на навколишнє середовище / M. Radomska, M. Sahaydak // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. - 2018. - 74, № 1. - С. 91-101. - Бібліогр.: 26 назв. - англ.

Мета роботи - аналіз впливу авіації на навколишнє середовище та рекомендації щодо розробки екологічної політики, спрямованої на підвищення екологічної ефективності авіакомпаній. Проблеми взаємодії авіації з навколишнім середовищем охоплені цілеспрямованими дослідженнями всіх основних регуляторів галузі, але також важливо проаналізувати діючі екологічні політики авіакомпаній, щоб отримати уявлення про те, як авіакомпанії розуміють екологічні проблеми своєї галузі та оцінити їх готовність вирішувати ці проблеми. Очікується, що пасажирські авіаперевезення у світі будуть стабільно зростати до 2030-х років. Статистичні дані про діяльність найбільших національних аеропортів в Україні також демонструють позитивну тенденцію щодо кількості рейсів протягом останніх трьох років. Зростання об'ємів авіаперевезень підвищує проблему впливу на навколишнє середовище, включаючи внесок у зміни клімату; забруднення приземної атмосфери, грунтів та поверхневих вод; шумове забруднення; накопичення відходів; загрози для ареалів та біорізноманітності; зменшення орних земель; споживання води та енергії; електромагнітне забруднення; наслідки для здоров'я тощо. Екологічна політика - це презентація цілей і принципів авіакомпаній у сфері управління впливами на навколишнє середовище. Вона допомагає розвинути позитивний зовнішній імідж компанії. Аналіз екологічної політики більш ніж 40 повітряних компаній з різних регіонів світу показав, що зміст їх практично збігається, а відмінності стосуються встановлення пріоритетів та специфічних місцевих проблем. У розглянутих політиках виділено ряд серйозних недоліків: декларативний характер положень, відсутність планових процедур оцінки прогресу та поширення прийнятої відповідальності на пасажирів. Висновки: для боротьби з негативними екологічними аспектами діяльності авіакомпаній необхідним є створення системи управління навколишнім середовищем на основі ефективної екологічної політики, яка включає в себе чіткі реалістичні цілі з кількісними характеристиками, які можна проконтролювати.


Індекс рубрикатора НБУВ: О5 н6 + Б1(4УКР) в2:О

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Малахівська Г. В. 
Стратегічні перспективи розвитку ринку авіаційних перевезень України / Г. В. Малахівська // Формування ринк. відносин в Україні : зб. наук. пр. - 2018. - № 3. - С. 99-106. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проведено аналіз сучасного стану ринку авіаційних перевезень в Україні. Досліджено та проаналізовано основні показники діяльності авіаційної галузі, вітчизняних аеропортів та авіакомпаній. Наведено динаміку зміни обсягів пасажирських та вантажних перевезень провідних авіакомпаній та динаміку пасажиропотоку основних аеропортів України. Серед проблем українського ринку повітряного транспорту можна відзначити: значну монополізацію; Залежність від рівня економічного розвитку та купівельної спроможності населення; застарілий повітряний флот; непропорційний розвиток земельної бази; відсутність конкурентоспроможності вітчизняних авіаперевізників; відсутність інновацій у цій галузі; авіаційна безпека.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)375.1-814

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69574 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Хом'яченко С. І. 
Правове регулювання відносин під час стягнення компенсації за затримку авіарейсу / С. І. Хом'яченко, Н. Ф. Хоцяновська, Т. О. Часова // Юрид. вісн. Повітр. і косм. право : Наук. пр. Нац. авіац. ун-ту. - 2018. - № 4. - С. 39-45. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Зроблено спробу визначити коло правового регулювання відносин під час стягнення компенсації за затримку рейсу, а також ускладнень та проблем, пов'язаних із відсутністю відповідного правового регулювання, з якими стикаються пасажири у разі стягнення такої компенсації, та можливі шляхи усунення відповідних перешкод у реалізації пасажирами цього права. Використано діалектичний метод пізнання, загальнонаукові та спеціальні методи. Наведено обгрунтування щодо необхідності сформувати централізований механізм реалізації права пасажирів на компенсацію у зв'язку із затримкою авіарейсу. Обговорено пошук шляхів удосконалення правового механізму реалізації права пасажирів на компенсацію у зв'язку із затримкою авіарейсу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)211.95

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73401 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Семчук Н. О. 
Багаж при авіаперевезеннях як предмет злочину: комплексна характеристика / Н. О. Семчук, Н. Ф. Хоцяновська // Юрид. вісн. Повітр. і косм. право : Наук. пр. Нац. авіац. ун-ту. - 2019. - № 1. - С. 17-24. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Мета роботи - провести комплексну характеристику багажу при авіаперевезеннях як предмету злочину, врахувавши повітряно-правові, цивілістичні, кримінально-правові, криміналістичні та логістичні аспекти. Досліджено правовий режим багажу при авіаперевезеннях та його характеристики як предмета злочину. Використано методи аналізу, порівняння та синтезу. Одержано висновок, що багаж при авіаперевезеннях як предмет злочину має особливий правовий режим. Основними аспектами, які сприяють виникненню правопорушень у цій сфері є те, що багаж знаходиться поза наглядом пасажира, а співробітники аеропорту, навпаки, мають до нього повний доступ та навіть можливість для ручного огляду. Обгрунтована необхідність у виробленні комплексних цивільних, повітряно-правових та криміналістичних рекомендацій для кваліфікації та розслідування злочинів, предметом яких є багаж при авіаперевезеннях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х881.9(4УКР)119

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73401 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Гасимов А. А. 
Роль "Системи менеджменту якості" та її методів управління в розвитку компаній, що надають послуги в сфері вантажних авіаперевезень / А. А. Гасимов, В. Є. Мільцов // Наукоєм. технології. - 2019. - 41, № 1. - С. 109-120. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Поставлено завдання розглянути ефективність і користь від вдосконалення управління в авіаційних підприємствах шляхом створення, упровадження і розвитку Інтегрованих Систем Управління (в тому числі і Системи Менеджменту Якості). В основі створення і розвитку систем управління повинні бути закладені вимоги і регламенти міжнародних стандартів таким чином, щоб дотримання вимог регламентів авіаційного напрямку (ICAO, IATA, EASA та ін.) ефективно гармоніювало з проектами і процедурами, розробленими відповідно до таких вимог: ISO-9001:2015 (Стандарт Системи Менеджменту Якості); Документ 9859 ICAO (Керівництво з Управління Безпекою Польотів); Документ 8973 ICAO (Керівництво з Авіаційної Безпеки); ISO-45001:2018, раніше відомий як OHSAS-18001 (Система Менеджменту Охорони Здоров'я та Безпеки Праці); ISO 14001:2004 (Менеджмент Навколишнього Середовища) та ін. Інтеграція систем управління авіаційною безпекою з процедурами Системи Менеджменту Якості забезпечує упорядкований підхід для моніторингу робочих процесів і процедур, спрямованих на виявлення факторів небезпеки і ризиків для безпеки польотів і їх наслідків, а так само на удосконалення і розвиток діяльності будьякого авіапідприємства, що забезпечує внутрішні і зовнішні вантажні авіаперевезення. Говорячи про те, що Інтегрована Система Управління заснована на базі міжнародних стандартів ISO, необхідно відзначити, що стандарти - це лише кістяк, арматура, яку треба наповнити конкретними творчими рішеннями. Результативність майбутньої системи залежить саме від доцільності і прогресивності цих рішень. А це забезпечується знаннями, досвідом, професіоналізмом керівництва і персоналу, арсеналом методів, якими вони володіють, умінням бачити результат за ланцюгом виробничих взаємин, вміння налагоджувати ці взаємини як у виробничому середовищі в цілому, так і на кожному робочому місці.


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-082.03 + У9(4УКР)375.1-813-823.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100325 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Хом'яченко С. І. 
Правове регулювання використання авіатранспорту за договорами мультимодальних перевезень: окремі аспекти / С. І. Хом'яченко, Н. Ф. Хоцяновська // Юрид. вісн. Повітр. і косм. право : Наук. пр. Нац. авіац. ун-ту. - 2019. - № 3. - С. 20-25. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження й аналіз окремих аспектів і проблем правового регулювання використання авіатранспорту за договорами мультимодальних перевезень в Україні. Використано діалектичний метод пізнання, загальнонаукові та спеціальні методи. Зокрема, структурно-функціональний, дедуктивний та порівняльно-правовий методи. Узагальнено рекомендації щодо напряму вдосконалення правового регулювання використання авіатранспорту за договорами мультимодальних перевезень в Україні. Обговорено напрями вдосконалення правового регулювання використання авіатранспорту за договорами мультимодальних перевезень в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)211.9-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73401 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Grebennikov V. 
Transformations of civil aviation in Ukraine in the 21st century = Трансформації цивільної авіації України у ХХI столітті / V. Grebennikov, Yu. Smolnikov // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. - 2019. - № 3. - С. 41-50. - Бібліогр.: 17 назв. - англ.

Постановка проблеми. Цивільна авіація України відіграє суттєву роль в житті суспільства та на міжнародній арені. Вона виконує багатопланові функції - пасажиро- та вантажоперевезення, проведення авіаційних робіт в аграрному і лісному господарствах, надання медичної допомоги, здійснення пошуково-рятувальних операцій, пожежогасіння, будівельних робіт, культурно-спортивних заходів, наукових досліджень тощо. Наразі актуальним є об'єктивне висвітлення діяльності авіаційної галузі особливо у зв'язку з тим, що тут залишається чимало проблем, які створюють негативне враження про українську авіацію, уявлення про її занепад в сучасних умовах. Мета роботи - проаналізувати діяльність цивільної авіації України з початку ХХI ст. до сьогодення і, застосовуючи проблемно-хронологічний метод, комплексно дослідити процеси трансформацій в авіаційній галузі за основними її функціональними напрямами та визначити їх характерні особливості. Акцентувати на інтеграції української авіаціі до європейського і світового авіаційного простору, тенденціях авіаперевезень, інноваціях в розвитку аеропортів і авіакомпаній, проблемах літакобудування різних типів повітряних суден та безпілотної авіації, підготовці авіафахівців в сучасних умовах. Результати: нове ХХі століття стало і новим етапом в розвитку цивільної авіації України, для якої, завдяки проведеним трансформаціям, характерним стала позитивна динаміка її зростання. В основному відбувався послідовний процес інтеграції вітчизняної авіації до міжнародних авіаційних організацій, активніше впроваджувалися стандарти та рекомендована практика ІКАО, зростали авіаперевезення. Застосовувалися інновації у літакобудуванні та галузевій інфраструктурі, посилювалася увага до проблем авіаційної безпеки і безпеки польотів, науково-технічних розробок, здійснювалися заходи щодо вирішення глобальних проблем, зокрема підвищення рівня екологічності авіаційного транспорту, якості підготовки авіафахівців тощо. Проте, маючи потужний потенціал в усіх сферах авіаційної галузі, він використовується з ряду зовнішніх і внутрішніх причин недостатньо, а вирішення існуючих проблем буде сприяти сталому розвитку як авіатранспортній галузі, економіки України, так і міжнародного співробітництва.


Індекс рубрикатора НБУВ: О5г(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж70861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Матеріали VII Всеукраїнської науково-практичної конференцї студентів, аспірантів та молодих вчених з автоматичного управління : присвяч. Дню космонавтики, 10 - 12 квіт. 2019 р., Херсон / Херсон. нац. техн. ун-т, Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т ім. І. Сікорського", Вінниц. нац. мед. ун-т ім. М.І. Пирогова, Луц. нац. техн. ун-т, Вінниц. нац. техн. ун-т, Кременчуц. нац. техн. ун-т ім. М. Остроградського, Сум. держ. ун-т, Держ. ун-т телекомунікацій. - Херсон : Вишемирський В.С., 2019. - 125 c. - укp.

Наведено результати досліджень з автоматизованого управління технологічними процесами, комп'ютеризованих систем і мереж перетворення й обробки інформації, інформаційно-аналітичних та інформаційно-керуючих систем, систем відображення інформації та комп'ютерних технологій, новітніх технологій в енергетичних системах і галузі енергозбереження, прогнозування та запобігання техногенних та екологічних катастроф, використання сучасних технологій для підвищення ефективності та безпеки у транспортній галузі (автомобільні, морські, залізничні й авіаперевезення), використання нових інформаційних технологій у медичній галузі. Розроблено двохпараметричну систему контролю процесу обробки деталей приладів в умовах автоматизованого виробництва. Увагу приділено застосуванню графів для моделювання інформаційних потоків у комп'ютерно-інтегрованій системі управління підприємства з виробництва цукру. Проаналізовано доцільність використання автоматизованої системи інтелектуального аналізу даних на основі штучних нейронних мереж. Розглянуто методи розробки та просування Web-сайтів (на прикладі кафедри програмних засобів і технологій). Представлено модель системи управління транспортним потоком у системі регульованих перехресть і залізничним переїздом.


Індекс рубрикатора НБУВ: З965 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО36727 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Хом'яченко С. І. 
Правове регулювання використання авіатранспорту за договорами мультимодальних перевезень: окремі аспекти / С. І. Хом'яченко, Н. Ф. Хоцяновська // Юрид. вісн. Повітр. і косм. право : Наук. пр. Нац. авіац. ун-ту. - 2019. - № 3. - С. 20-25. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження й аналіз окремих аспектів і проблем правового регулювання використання авіатранспорту за договорами мультимодальних перевезень в Україні. Використано діалектичний метод пізнання, загальнонаукові та спеціальні методи. Зокрема, структурно-функціональний, дедуктивний та порівняльно-правовий методи. Узагальнено рекомендації щодо напряму вдосконалення правового регулювання використання авіатранспорту за договорами мультимодальних перевезень в Україні. Обговорено напрями вдосконалення правового регулювання використання авіатранспорту за договорами мультимодальних перевезень в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)211.9-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73401 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Grebennikov V. 
Transformations of civil aviation in Ukraine in the 21st century = Трансформації цивільної авіації України у ХХI столітті / V. Grebennikov, Yu. Smolnikov // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. - 2019. - № 3. - С. 41-50. - Бібліогр.: 17 назв. - англ.

Постановка проблеми. Цивільна авіація України відіграє суттєву роль в житті суспільства та на міжнародній арені. Вона виконує багатопланові функції - пасажиро- та вантажоперевезення, проведення авіаційних робіт в аграрному і лісному господарствах, надання медичної допомоги, здійснення пошуково-рятувальних операцій, пожежогасіння, будівельних робіт, культурно-спортивних заходів, наукових досліджень тощо. Наразі актуальним є об'єктивне висвітлення діяльності авіаційної галузі особливо у зв'язку з тим, що тут залишається чимало проблем, які створюють негативне враження про українську авіацію, уявлення про її занепад в сучасних умовах. Мета роботи - проаналізувати діяльність цивільної авіації України з початку ХХI ст. до сьогодення і, застосовуючи проблемно-хронологічний метод, комплексно дослідити процеси трансформацій в авіаційній галузі за основними її функціональними напрямами та визначити їх характерні особливості. Акцентувати на інтеграції української авіаціі до європейського і світового авіаційного простору, тенденціях авіаперевезень, інноваціях в розвитку аеропортів і авіакомпаній, проблемах літакобудування різних типів повітряних суден та безпілотної авіації, підготовці авіафахівців в сучасних умовах. Результати: нове ХХі століття стало і новим етапом в розвитку цивільної авіації України, для якої, завдяки проведеним трансформаціям, характерним стала позитивна динаміка її зростання. В основному відбувався послідовний процес інтеграції вітчизняної авіації до міжнародних авіаційних організацій, активніше впроваджувалися стандарти та рекомендована практика ІКАО, зростали авіаперевезення. Застосовувалися інновації у літакобудуванні та галузевій інфраструктурі, посилювалася увага до проблем авіаційної безпеки і безпеки польотів, науково-технічних розробок, здійснювалися заходи щодо вирішення глобальних проблем, зокрема підвищення рівня екологічності авіаційного транспорту, якості підготовки авіафахівців тощо. Проте, маючи потужний потенціал в усіх сферах авіаційної галузі, він використовується з ряду зовнішніх і внутрішніх причин недостатньо, а вирішення існуючих проблем буде сприяти сталому розвитку як авіатранспортній галузі, економіки України, так і міжнародного співробітництва.


Індекс рубрикатора НБУВ: О5г(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж70861 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського