Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (4)Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (22)Книжкові видання та компакт-диски (152)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>K=АУДІЮВАННЯ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 190
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Панова Л. С. 
Методика навчання іноземної мови в школі : Навч.-метод. посіб. для студ. ф-ту інозем. мов / Л. С. Панова; Ніжин. держ. пед. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин, 1999. - 108 c. - укp.

Розглядаються теоретичні основи навчання іноземної мови в середній школі, проблеми формування іншомовних мовленнєвих навичок, зокрема, навичок вимови, граматичних та лексичних навичок. Висвітлюються питання навчання видів мовленнєвої діяльності, у т.ч. навчання аудіювання, говоріння, читання, письма. Аналізуються навчально-виховні функції контролю у навчанні іноземної мови, його види й форми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА593310 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Дроздова І. П. 
Система навчання української мови у вищих технічних закладах східного регіону України / І. П. Дроздова // Наука і сучасність. - К., 2000. - Вип. 2, ч. 1. - С. 60-68. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано сучасну мовленнєву ситуацію на Сході України. Запропоновано певну систему навчання української мови студентів вищих технічних навчальних закладів за умов російськомовного оточення та паралельного викладання української та російської мов у школі. Завдання, які вирішує запропонована система навчання, можна розподілити за різними видами мовної діяльності: говорінням, аудіюванням, читанням тощо. У процесі навчання української мови студентів технічних спеціальностей на основі запропонованої методичної системи створено послідовність формування україномовної компетенції з урахуванням професійної специфіки майбутнього спеціаліста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-913

Шифр НБУВ: Ж69961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Багмут А. Й. 
Сприйняття українського мовлення в умовах шумових завад / А. Й. Багмут, І. В. Борисюк, О. М. Покидько; ред.: А. Й. Багмут; НАН України. Ін-т укр. мови. - К., 2000. - 171 c. - Бібліогр.: 128 назв. - укp.

Досліджено особливості сприйняття усної форми української літературної мови на матеріалі окремих слів, складів та звукових сегментів. Наведено квантитативну характеристику експериментального матеріалу. Проаналізовано помилкові відповіді у процесі ідентифікації слів шумових завад. Описано особливості сприйняття консонантного початку ізольованих слів. Створено артикуляційні таблиці розбірливості складів. Здійснено узагальнений аналіз результатів експериментально-фонетичного дослідження. З'ясовано типи основних помилок, виявлених у ході аудіювання складів. Висвітлено роль асоціацій у сприйнятті складів та причини існування варіативності сприйняття. Визначено позиційні фактори розбірливості приголосних звуків у складах. Охарактеризовано компенсаційні властивості процесу сприйняття мовних одиниць. Запропоновано загальні та індивідуальні характеристики сприйняття складу, а також кількісні та якісні характеристики розбірливості складів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-1с5

Шифр НБУВ: ВА606384 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сучасна технологія навчання іншомовного матеріалу в середніх навчальних закладах / уклад.: С. Ю. Ніколаєва. - К., 1999. - 191 c. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Розглядаються питання навчання різних видів мовленнєвої діяльності: аудіювання, діалогічного та монологічного мовлення, читання, письма та письмового мовлення, охарактеризовано кожен з видів мовленнєвої діяльності. Висвітлюються питання навчання учнів середніх навчальних закладів іншомовного матеріалу. Представлений аналіз лінгвопсихологічних основ навчання іноземних мов. Дається лінгвопсихологічна характеристика мовленнєвої діяльності, аналізується проблема навичок та вмінь мовлення у навчанні іноземних мов. Показана технологія навчання іншомовного матеріалу, узагальнена практика роботи над граматичним, лексичним та фонетичним матеріалом, розкрита методика навчання техніки письма.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912.0 + Ш143.21-912.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА588275 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Вісник Київського національного лінгвістичного університету / ред.: С. Ю. Ніколаєва. - К., 2005. - 324 с. - (Педагогіка та психологія; Вип. 8). - укp.

Наведено результати експериментальної перевірки ефективності методики навчання учнів школи англійського діалогічного мовлення з соціокультурним компонентом. Розглянуто систему вправ для навчання студентів аудіювання автентичних англомовних драматичних творів. Описано модель організації процесу навчання для формування у вчителів професійно орієнтованої англомовної граматичної компетенції в усному мовленні, а також тематичну модель формування у молодших школярів стратегічної компетенції оволодіння іншомовним аудіюванням. Висвітлено етапи навчання професійно спрямованого англомовного монологу-повідомлення. Проаналізовано сучасні тенденції навчання студентів-іноземців іншомовного писемного мовлення. Розкрито лінгводидактичні основи формування у старшокласників соціокультурної компетенції у процесі читання. Викладено методичну типологію англомовних термінологічних словосполучень в аспекті формування у економістів мультилінгвальної лексико-граматичної компетенції. Представлено критерії відбору автентичних англомовних публіцистичних текстів для формування у вчителів соціокультурної компетенції у процесі читання.

Приведены результаты экспериментальной проверки эффективности методики обучения учеников школы английской диалогической речи с социокультурным компонентом. Рассмотрена система упражнений для обучения студентов аудированию автентичных англоязычных драматических произведений. Представлены модель организации процесса обучения для формирования у учителей профессионально ориентированной англоязычной грамматической компетенции в устной речи, а также тематическая модель формирования у младших школьников стратегической компетенции овладения иностранным аудированием. Освещены этапы обучения профессионально направленного англоязычного монолога-сообщения. Проанализированы современные тенденции обучения студентов-иностранцев иноязычной письменной речи. Раскрыты лингводидактические основы формирования у старшеклассников социокультурной компетенции в процессе чтения. Изложена методическая типология англоязычных терминологических словосочетаний в аспекте формирования у экономистов мультилингвальной лексико-грамматической компетенции. Представлены критерии отбора автентичных англоязычных публицистических текстов для формирования у учителей социокультурной компетенции в процессе чтения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69789/пед.псих. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету / ред.: Г. Терещук. - Т., 2001. - 174 с. - (Педагогіка; Вип. 6). - укp.

Охарактеризовано освітню парадигму на порозі третього тисячоліття. Розглянуто питання педагогічної діагностики. Досліджено проблеми виховання та перевиховання. Описано особливості емоційного розвитку сучасного першокласника за умов його шкільної адаптації. Відображено стан та проблеми економічної підготовки школярів. Визначено психолінгвістичні умови організації ефективної комунікативно-пізнавальної діяльності учнів на уроці. Розкрито особливості соціально-педагогічної роботи з прийомною сім'єю; проблему материнства в контексті педагогічної спадщини В.Сухомлинського. Наведено технології активізації професійного самовизначення старшоколасників. Викладено психолого-педагогічні основи засвоєння студентами словотворення як одного з функціональних рівнів мовної системи. Запропоновано теоретичні аспекти вибору методів навчання основ техніки у системі безперервної освіти. Вивчено проблеми підвищення ефективності підготовки фахівців протипожежного захисту. Розкрито деякі аспекти аналізу практики формування самооцінки у курсантів вузів. Проаналізовано лінгвістичні особливості англійської розмовної мови та труднощі їх сприйняття на слух при навчанні аудіюування. Досліджено психологічний аспект аудіювання англійської розмовної мови та джерела інформації, що використовуються в процесі навчання. Розглянуто деякі питання організації самостійної роботи під час навчання читання на початковому етапі вивчення іноземної мови.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)31

Шифр НБУВ: Ж68937/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету ім. В.Гнатюка / ред.: Г. Терещук. - Т., 2001. - 97 с. - (Педагогіка; Вип. 7). - укp.

Висвітлено тип культури суспільства як параметр дидактичної системи. Проаналізовано вплив релігії на моральне становлення молоді. Досліджено проблеми демографічного виховання підростаючого покоління. Визначено інтегровані шляхи сучасного сімейного виховання, коефіцієнт їх корисної дії. Розглянуто соціально-педагогічні особливості шкільної соціалізації. Обгрунтовано критерії та рівні готовності старшокласників до самостійного вибору майбутньої професії. Висвітлено методику навчання аудіювання англійської розмовної мови. Розглянуто інформаційні технології як компонент професійної підготовки фахівця у вищому закладі освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж68937/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Вісник Донецького державного університету економіки і торгівлі ім. Туган-Барановського / ред.: В. В. Шубін. - Донецьк, 2002. - 252 с. - (Гуманіт. науки; N 3). - укp.

Висвітлено проблеми розвитку вищої освіти за умов суспільної трансформації, а також національних меншин в Україні. Проаналізовано особливості використання комп'ютерних технологій у процесі навчання іноземних мов. Висвітлено правові засади свободи совісті та діяльності релігійних організацій, а також лінгводидактичні засади навчання читанню творів художньої літератури на уроках російської мови як іноземної. Розглянуто правові аспекти аудіювання.

Освещены проблемы развития высшего образования в условиях общественной трансформации, а также национальных меньшинств на Украине. Проанализированы особенности употребления компьютерных технологий в процессе обучения иностранным языкам. Освещены правовые основы свободы совести и деятельности религиозных организаций, а также лингводидактические основы обучения чтению произведений художественной литературы на уроках русского языка как иностранного. Рассмотрены правовые аспекты аудирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: С.я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70141/гум. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Вісник Київського національного лінгвістичного університету / ред.: С. Ю. Ніколаєва. - К., 2002. - 338 с. - (Педагогіка та психологія; Вип. 5). - укp.

Висвітлено проблеми підготовки вчителя іноземної мови. Проаналізовано чинні програми методичної підготовки та навчальні посібники для майбутніх учителів іноземних мов. Викладено нові підходи до формування іншомовної компетенції усного та писемного спілкування, мовної компетенції. Розглянуто систему вправ для навчання іншомовного аудіювання, читання та одночасного аудіювання і читання аудіокнижок художніх творів. Наведено результати експериментального дослідження навчання писемного професійного мовлення студентів фінансово-економічних спеціальностей, результати експериментального навчання техніки читання англійською мовою учнів початкової школи. Висвітлено етапи навчання студентів-економістів англійської фахової лексики з урахуванням їх когнітивних стратегій. Розкрито теоретичні передумови формування іншомовної комунікативної компетенції, психофізіологічні передумови створення двоступеневої системи навчання іноземних мов у початковій школі, педагогічні аспекти їх навчання у магістратурі. Описано особливості навчання іноземної мови за проектною методикою, сучасні інформаційні технології навчання.

Освещены проблемы подготовки учителя иностранного языка. Проанализированы действующие программы методической подготовки и учебные пособия для будущих учителей иностранных языков. Изложены новые подходы к формированию иноязычной компетенции устного и письменного общения, языковой компетенции. Рассмотрена система упражнений для обучения иноязычному аудированию, чтению и одновременному аудированию и чтению аудиокниг художественных сочинений. Приведены результаты экспериментального исследования обучения письменной профессиональной речи студентов финансово-экономических специальностей, результаты экспериментального обучения техники чтения на английском языке учеников начальной школы. Освещены этапы обучения студентов-экономистов английской специальной лексике с учетом их когнитивных стратегий. Раскрыты теоретические предпосылки формирования иноязычной коммуникативной компетенции, психофизиологические предпосылки создания двухступенчатой системы обучения иностранному языку в начальной школе, педагогические аспекты его обучения в магистратуре. Описаны особенности обучения иностранному языку за проектной методикой, современные информационные технологии его обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3 + Ш12-91я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69789/пед.псих. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету ім. В.Гнатюка / ред.: Г. Терещук. - Т., 2002. - 152 с. - (Педагогіка; N 8). - укp.

Розглянуто біоетику як складову батьківської педагогіки, родинне виховання як засіб запобігання виникненню неформальних підліткових об'єднань негативного спрямування. Розкрито завдання і зміст антиалкогольної виховної роботи зі старшокласниками. Описано діагностику креативності майбутніх учителів музики, діагностику та організацію таксономії гуманістичного виховання студентів медичного коледжу. Проведено системний аналіз цілісного процесу навчання загальномедичних дисциплін у медичному училищі. Висвітлено зв'язки між різними галузями знань як умову підвищення ефективності технічної підготовки школярів. Наведено загальну характеристику найбільш поширених підходів до розуміння суті і змісту менеджменту. Значну увагу приділено історії педагогіки, лінгводидактиці. Викладено аспекти родинного виховання українських горян-бойків, штрихи до портретів викладачів учительських семінарій Галичини початку ХХ ст. Розкрито фонетичні особливості англійської розмовної мови та труднощі їх сприйняття на слух під час навчання аудіювання.

Рассмотрены биоэтика как составляющая часть родительской педагогики, семейное воспитание как средство предупреждения возникновения неформальных подростковых объединений негативного направления. Раскрыты задачи и содержание антиалкогольной воспитательной работы со старшеклассниками. Описана диагностика креативности будущих учителей музыки, диагностика и организация таксономии гуманистического воспитания студентов медицинского колледжа. Проведен системный анализ целостного процесса обучения общемедицинских дисциплин в медицинском училище. Освещены связи между различными отраслями знаний как условие повышения эффективности технической подготовки школьников. Приведена общая характеристика наиболее распространенных подходов к пониманию сущности и содержания менеджмента. Значительное внимание уделено истории педагогики, лингводидактике. Изложены аспекты семейного воспитания украинских горян-бойков, штрихи к портретам учителей учительских семинарий Галиции начала ХХ в. Раскрыты фонетические особенности английского разговорного языка и трудности их восприятия на слух при обучении аудиированию.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж68937/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Білокур В. К. 
Німецька мова : Навч. посіб. / В. К. Білокур; Держ. податк. адмін. України. - Ірпінь : Академія ДПС України, 2003. - 209 c. - Бібліогр.: с. 205. - нім.

Висвітлено основи німецької граматики. Наведено методичні рекомендації з метою оволодіння граматичним матеріалом, удосконалення навичок розуміння аналізу оригінальних текстів із загальноосвітньої та економічної тематики, збагачення словникового запасу розмовної мови. Наведено тексти для аудіювання.

Освещены основы немецкой грамматики. Приведены методические рекомендации с целью овладения грамматическим материалом, усовершенствования навыков понимания анализа оригинальных текстов по общеобразовательной и экономической тематики, обогащения словарного запаса разговорного языка. Приведены тексты для аудицирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-923.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА641227 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Чайка Л. В. 
Англійська мова для студентів економічних спеціальностей = Financial English : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. / Л. В. Чайка. - Ірпінь, 2003. - 344 c. - Бібліогр.: с. 334-335. - англ.

Розкрито суть основних понять і термінів економіки та бізнесу, податкової політики та оподаткування. Розглянуто питання вживання неозначеного та означеного артикля, пасивного стану та неособових форм дієслова, а також особливості питальних і складних англійських речень. Викладено порівняльні конструкції прикметника. Наведено стислий фонетичний довідник, граматичний практикум, а також лексичний матеріал з економічних спеціальностей, усної практичної діяльності, тексти і завдання для аудіювання.

Раскрыто содержание основных понятий и терминов экономики и бизнеса, налоговой политики и налогообложения. Рассмотрены вопросы употребления определенного и неопределенного артикля, пассивного состояния и неличностных форм глагола, а также особенности вопросительных и сложных английских предложений. Изложены сравнительные конструкции прилагательного. Приведены краткий фонетический словарь, грамматический практикум, а также лексический материал по экономическим специальностям, устной практической деятельности, текста и задания для аудирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-926

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА645922 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету. N 1. Педагогічні науки / ред.: В. К. Демиденко. - Бердянськ, 2003. - 160 с. - укp.

Викладено діалогічно-дискусійний підхід у підготовці майбутнього учителя до педагогічної комунікації. Розкрито психологічні засади навчання аудіювання як виду мовленнєвої діяльності, засвоєння української етнокультурознавчої лексики учнями національних меншин. Проаналізовано розвиток логічної класифікації у молодших школярів як психолого-педагогічну проблему, психологічні особливості їх мислення. Висвітлено розвиток творчої самостійності старшокласників на уроках української мови - передумови успішності навчання студентів-філологів. Описано нові технології навчання вищої математики як засобу розвитку творчих здібностей студентів інженерно-педагогічних спеціальностей.

Изложен диалогическо-дискуссионный подход в подготовке будущего учителя к педагогической коммуникации. Раскрыты психологические основы обучения аудированию как виду речевой деятельности, усвоения украинской этнокультуроведческой лексики учениками национальных меньшинств. Проанализированы развитие логической классификации у младших школьников как психолого-педагогическая проблема, психологические особенности их мышления. Освещено развитие творческой самостоятельности старшеклассников на уроках украинского языка - предпосылки успеваемости обучения студентов-филологов. Описаны новые технологии обучения высшей математики как средства развития творческих способностей студентов инженерно-педагогических специальностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж70136/пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Зміст і технології шкільної освіти : Матеріали звіт. наук. конф., 25 - 26 берез. 2003 р. Ч. 1 / ред.: В. М. Мадзігон; АПН України. Ін-т педагогіки. - К. : Пед. думка, 2003. - 95 c. - укp.

Висвітлено організацію, зміст і методи шкільної освіти, розкрито її загальнопедагогічні та дидактичні аспекти. Описано феномен вітчизняної педагогічної журналістики 1920 - початку 1930-х рр. Проаналізовано досвід українського діаспорного шкільництва в США. Розглянуто педагогічні умови реалізації технології модульного навчання в середній школі, принципи проектування змісту шкільної освіти. Викладено дидактичні підходи до визначення змісту сучасної шкільної освіти. Наведено дидактичні вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів, вироблення управлінського рішення в загальноосвітньому навчальному закладі. Висвітлено методику навчання гуманітарних дисциплін. Розкрито концептуальні основи навчання української мови в V - XII класах шкіл з українською та російською мовами викладання, прагматичний аспект навчання мов етнічних меншин, особливості навчання аудіювання мовою іврит на початковому етапі.

Освещены организация, содержание и методы школьного образования, раскрыты его общепедагогические и дидактические аспекты. Описан феномен отечественной педагогической журналистики 1920 - начала 1930-х гг. Проанализирован опыт украинского диаспорного школьного дела в США. Рассмотрены педагогические условия реализации технологии модульного обучения в средней школе, принципы проектирования содержания школьного образования. Изложены дидактические подходы к определению содержания современного школьного образования. Приведены дидактические требования к оценке учебных достижений учеников, выработке управленческого решения в общеобразовательном учебном заведении. Освещена методика обучения гуманитарных дисциплин. Раскрыты концептуальные основы обучения украинскому языку в 5 - 12 классах школ с украинским и русским языком преподавания, прагматический аспект обучения языкам этнических меньшинств, особенности обучения аудиированию на языке иврит в начальном этапе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.21я431

Шифр НБУВ: В347717 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Вісник Київського національного лінгвістичного університету / ред.: С. Ю. Ніколаєва. - К., 2006. - 247 с. - (Педагогіка та психологія; Вип. 10). - укp.

Висвітлено теоретичні передумови диференційованого навчання англомовного аудіювання учнів початкової школи. Проаналізовано ефективність методики навчання учителів використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні англійською мовою. Описано модель навчання студентів мовних спеціальностей написання наукового проблемно-тематичного повідомлення англійською мовою, а також модель навчального процесу з навчання учителів читання англомовних газетно-журнальних статей. Розкрито методичні засади використання мовного портфеля у процесі навчання англійського писемного мовлення студентів-філологів та методичні аспекти інтерпретації лінгвостилістичних засобів художніх текстів у процесі навчання читання у ВНЗ. Наведено методичну класифікацію англійських фразеологізмів. Визначено соціокультурні особливості продукування німецькомовного монологу-презентації.

Освещены теоретические предпосылки дифференцированного обучения англоязычному аудированию учеников начальной школы. Проанализирована эффективность методики обучения учителей использовать паралингвистические средства в устном общении на английском языке. Описаны модель обучения студентов языковых специальностей написанию научного проблемно-тематического сообщения на английском языке, а также модель учебного процесса по обучению учителей чтению англоязычных газетно-журнальных публикаций. Раскрыты методические основы использования языкового портфеля в процессе обучения английской письменной речи студентов-филологов и методические аспекты интерпретации лингвостилистических средств художественных текстов в процессе обучения чтению в ВУЗ. Приведена методическая классификация английских фразеологизмов. Определены социокультурные особенности продуцирования немецкоязычного монолога-презентации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш1я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69789/пед.псих. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Вісник Київського національного лінгвістичного університету / ред.: С. Ю. Ніколаєва. - К., 2006. - 188 с. - (Педагогіка та психологія; Вип. 11). - укp.

Проаналізовано психологічні передумови створення презентації-реклами та презентації-доповіді німецькою мовою. Наведено критерії відбору автентичних аудіотекстів для навчання учителів англомовного професійно-спрямованого аудіювання. Висвітлено методичні засади навчання магістрантів професійно-орієнтованого читання наукових англомовних текстів. Описано модель організації процесу навчання іншомовної фахової лексики за умов кредитно-модульної системи. Розглянуто питання автономного навчання іноземної мови студентів технічних спеціальностей, формування у вчителів умінь використання аудіокнижок на уроках англійської мови.

Проанализированы психологические предпосылки создания презентации-рекламы и презентации-доклада на немецком языке. Приведены критерии отбора автентических аудиотекстов для обучения учителей англоязычного профессионально-направленного аудиирования. Освещены методические основы обучения магистрантов профессионально-ориентированному чтению научных англоязычных текстов. Описана модель организации процесса обучения иноязычной профессиональной лексики в условиях кредитно-модульной системы. Рассмотрены вопросы автономного обучения иностранному языку студентов технических специальностей, формирования у учителей умений использования аудиокниг на уроках английского языка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-91я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69789/пед.псих. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Вісник Київського національного лінгвістичного університету / ред.: С. Ю. Ніколаєва. - К., 2007. - 177 с. - (Педагогіка та психологія; Вип. 13). - укp.

Розглянуто питання використання відеозаписів для оцінювання англійського діалогічного спілкування філологів. Проаналізовано ефективність навчання англомовного аудіювання з використанням відеофонограми зі спрямуванням на німецьку мову, менеджерів писемному діловому спілкуванню англійською мовою з використанням електронного підручника. Розкрито методичні засади реферування англомовних професійних текстів. Описано типологію помилок студентів-філологів у процесі оволодіння системою письма французькою мовою після англійської, модель організації навчального процесу з формування усної англомовної перекладацької компетенції. Визначено шляхи реалізації когнітивного підходу до формування в студентів граматичної компетенції стосовно іспанської мови.

Рассмотрены вопросы использования видеозаписей для оценки английского диалогического общения филологов. Проанализированы эффективность обучения англоязычному аудиированию с использованием видеофонограммы с направлением на немецкий язык, менеджеров письменному деловому общению на английском языке с использованием электронного учебника. Раскрыты методические основы реферирования англоязычных профессиональных текстов. Описаны типология ошибок студентов-филологов в процессе овладения системой письма на французском языке после английского, модель организации учебного процесса по формированию устной англоязычной переводческой компетенции. Определены пути реализации когнитивного подхода к формированию у студентов грамматической компетенции в испанском языке.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69789/пед.псих. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Вісник Черкаського університету / ред.: А. І. Кузьмінський. - Черкаси, 2007. - 176 с. - (Пед. науки; Вип. 113). - укp.

Проаналізовано педагогічну майстерність викладачів ВНЗ, особливості професійної підготовки вчителів за умов соціокультурної трансформації суспільства. Розглянуто питання вдосконалення практичної підготовки соціальних педагогів у ВНЗ, професійної підготовки педагогів у контексті ідей Болонського процесу. Наведено інтегративні характеристики базових професійних компетентностей учителів. Розкрито специфіку раннього навчання аудіювання учнів початкового ступеня середньої школи.

Проанализированы педагогическое мастерство преподавателей ВУЗ, особенности профессиональной подготовки учителей в условиях социокультурной трансформации общества. Рассмотрены вопросы усовершенствования практической подготовки социальных педагогов в ВУЗ, профессиональной подготовки педагогов в контексте идей Болонского процесса. Приведены интегративные характеристики базовых профессиональных компетентностей учителей. Раскрыта специфика раннего обучения аудированию учеников начальной ступени средней школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Гуманітарна освіта в профільних вищих навчальних закладах: проблеми і перспективи : Матеріали VI-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 16 - 18 берез. 2005 р.: В 2-х т. Т. 2 / ред.: А. Г. Гудманян, О. В. Петренко; Нац. авіац. ун-т. - К., 2005. - 224 c. - укp.

Розглянуто питання загального мовознавства та проблеми перекладу, іноземної філології, методики викладання іноземних мов, прикладної лінгвістики, документознавства та бібліографознавства. Проаналізовано механізм дешифрування семантичної структури фразових дієслів англійської мови, способи перекладу технічних лексичних одиниць, особливості перекладу науково-технічної літератури. Висвітлено семантико-функціональні особливості наголосу у французькій мові в діахронічному та синхронічному аспектах, семантико-стилістичні особливості прізвищ персонажів у французьких художніх творах, структурно-семантичні особливості англо-американських неологізмів в сучасній українській мові, джерела автентичних англомовних аудіоматеріалів для навчання аудіювання. Вивчено концептуальні особливості українських фразеологізмів у вихованні національної свідомості студентів, особливості впровадження та функціонування систем електронного документообігу. Розкрито специфіку документного фонду бібліотечно-архівної колекції "Фонд президентів України".

Рассмотрены вопросы общего языковедения и проблемы перевода, иностранной филологии, методики преподавания иностранных языков, прикладной лингвистики, документоведения и библиографоведения. Проанализированы механизм дешифрования семантической структуры фразовых глаголов английского языка, способы перевода технических лексических единиц, особенности перевода научно-технической литературы. Освещены семантико-функциональные особенности ударения в французском языке в диахроническом и синхроническом аспектах, семантико-стилистические особенности фамилий персонажей в французских художественных произведениях, структурно-семантические особенности англо-американских неологизмов в современном украинском языке, источники автентических англоязычных аудиоматериалов для обучения аудиированию. Изучены концептуальные особенности украинских фразеологизмов в воспитании национального сознания студентов, особенности внедрения и функционирования систем электронного документооборота. Раскрыта специфика документного фонда библиотечно-архивной коллекции "Фонд президентов Украины".


Індекс рубрикатора НБУВ: С.р(4УКР)я431 + Ч464(4УКР)я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В349179 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Симочко Л. Ю. 
Екологічний менеджмент : навч. посіб. / Л. Ю. Симочко; Ужгород. нац. ун-т. - Ужгород : Говерла, 2007. - 127 c. - Бібліогр.: с. 125-127. - укp.

Викладено засади управління природокористуванням, охарактеризовано стандарти у галузі екологічного менеджменту (ЕМ), зокрема британський стандарт BS 7750. Описано особливості впровадження ЕМ в Україні. Розкрито засади екологічного аудиту, висвітлено порядок його здійснення. Проаналізовано ринок екологічних послуг, їх специфіку та напрямки реалізації в українській державі. Наведено схему ЕМ і аудіювання EMAS.

Изложены основы управления природопользованием, охарактеризованы стандарты в сфере экологического менеджмента (ЭМ), в частности британский стандарт BS 7750. Описаны особенности внедрения ЭМ в Украине. Раскрыты основы экологического аудита, освещен порядок его осуществления. Проанализированы рынок экологических услуг, их специфика и направления реализации в украинском государстве. Приведена схема ЭМ и аудирования EMAS.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.281я73 + У9(4УКР)280-212.1я73 + Б1(4УКР)я73 + Б2(4УКР)я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА691337 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського