Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (2)Наукова електронна бібліотека (32)Автореферати дисертацій (219)Книжкові видання та компакт-диски (26)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>K=ВМІННЯ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1615
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Фещенко І. М. 
Використання педагогічних задач у процесі загальнопедагогічної підготовки майбутнього управлінця / І. М. Фещенко // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти. - 2001. - № 2. - С. 12-16. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Проаналізовано педагогічний аспект підготовки управлінських кадрів у вищих закладах освіти. Обгрунтовано необхідність формування в майбутніх менеджерів інтегративного педагогічного вміння розв'язувати педагогічні задачі, які постійно виникають в управлінській діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сивенко Л. М. 
Дидактичні ситуації та їх роль в розвитку розумових здібностей школярів / Л. М. Сивенко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - Х., 2001. - № 22. - С. 21-28. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Доведено, що систематичне проведення уроків-диспутів допомагає учням оволодіти новими вміннями, необхідними для подолання дидактичних труднощів. Ефективність уроку з використанням дидактичних ситуацій обумовлена загальною творчою діяльністю учителя та учнів, знаходженням нових способів вирішення дидактичних ситуацій, розвитку розумових здібностей школярів у цілому.


Ключ. слова: дидактична ситуація, розумові здібності, розумова діяльність, школярі, творче мислення
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сивенко Л. М. 
Дидактичні ситуації як компонент педагогічного процесу / Л. М. Сивенко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - Х., 2001. - № 24. - С. 44-51. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Доведено, що систематичне проведення уроків-диспутів допомагає учням оволодіти новими вміннями, необхідними для вирішення дидактичних ситуацій. Ефективність уроку з використанням дидактичних ситуацій обумовлена загальною творчою діяльністю учителя і учнів, знаходженням нових способів вирішенням дидактичних ситуацій, розвитком розумових здібностей школярів у цілому.


Ключ. слова: дидактична ситуація, розумові здібності, розумова діяльність, школярі, творче мислення
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ковбасюк М. Р. 
Економічний аналіз діяльності комерційних банків і підприємств : Навч. посіб. для студ. екон. ф-тів вищ. навч. закл. / М. Р. Ковбасюк. - К. : Вид. дім "Скарби", 2001. - 336 c. - (Природа економіки). - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Викладено методику аналізу комерційної діяльності, яка поєднує вміння виконувати комплексні аналітичні роботи за оцінкою діяльності комерційного банку, його надійності, платоспроможності та ліквідності, а також економічного стану суб'єктів підприємництва, їх кредитоспроможності як клієнтів банку. Особливу увагу приділено актуальним для українських банкірів питанням фінансового управління: оцінці додержання банками нормативів, що затверджуються, управлінню капіталом банку, його ресурсам, комплексному управлінню активами і пасивами. Описано методику аналізу фінансово-господарської діяльності підприємств-банкрутів. Наведено приклади з банківської практики, практики суб'єктів господарювання, значний за обсягом фактичний та статистичний матеріал.


Індекс рубрикатора НБУВ: У053.9(4УКР)262.181.34я73 + У053.9(4УКР)29я73

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: ВС35156 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Грицева А. П. 
Культура мови як фактор становлення державності української мови / А. П. Грицева, Л. Л. Станіславова // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. - 1999. - № 6. - С. 94-96. - укp.

Розглянуто проблему культури мови, зокрема, вміння правильно добирати і сполучати окремі слова, утворювати активні дієприкметники, вживати дієприслівникові звороти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-73

Шифр НБУВ: Ж69410 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ткач В. О. 
Літературний процес кінця ХІХ - початку ХХ століття в Україні: Михайло Яцків / В. О. Ткач, Л. В. Семенишина // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. - 1999. - № 6. - С. 46-48. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Подано фрагментарну характеристику виникнення модернізму на Заході та в Україні. На прикладах коротких оповідок М.Яцківа розкрито вплив західноукраїнського модернізму на творчість письменника, вміння в коротких рядках твору висвітлити душі героїв.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4Укр5-4ЯцківМ-49)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69410 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Нечитайло Ю. М. 
Покрови тіла та опорно-руховий апарат у дітей: Анатомо-фізіологічні особливості, методи обстеження та семіотика ураження / Ю. М. Нечитайло, Л. В. Мельничук, О. В. Макарова; Буковин. держ. мед. акад. Каф. дит. хвороб N 2. - 2-е вид., переробл. та доп. - Чернівці : Прут, 1998. - 63 c. - (Пропедевтика дит. хвороб). - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Покрови тіла людини є своєрідним екраном, який відбиває патологічні зміни всередині організму. Успішна діагностика та розв'язання шкірних та ортопедичних проблем часто залежить від вміння уважно оглянути та точно описати порушення, що виникли. Особливо коли це стосується дітей, у яких існує своя вікова фізіологія та патологія, притаманна тільки тому чи іншому періоду дитинства. У монографії стисло та змістовно подані анатомо-фізіологічні особливості шкіри, підшкірної клітковини, слизових оболонок та кістково-м'язової системи у дітей, методика їх повного клінічного обстеження та семіотика ураження. Видання багато ілюстроване, наведені приклади та диференційно-діагностичні критерії. У другому виданні додані розділи по обстеженню слизових оболонок та антропометричних вимірів та нові ілюстрації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.418-43 + Р733.60-43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА586201 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Гедікова Н. П. 
Політична відповідальність як критерій політичної соціалізації особистості / Н. П. Гедікова; Одес. держ. ун-т ім. І.І.Мечникова. - О. : АстроПринт, 1999. - 24 c. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Роботу присвячено виявленню тенденцій розвитку політичної зрілості та відповідальності особи, які вона набуває в процесі соціалізації, шляхом аналізу соціально-політичних характеристик. Зазначено, що диференціація і поглиблення в різних регіонах України етнічних процесів у соціальних групах і політичних процесів у різних етнічних спільнотах викликали до життя зростання інтересу до знання політичної відповідальності. Показано, що саме політична зрілість забезпечує особистості розуміння законів суспільно-політичного розвитку, вміння бачити в цьому розвитку позитивні та негативні сторони й робити відповідні висновки у прийнятті конкретного рішення. Підкреслено значення політичної зрілості нових поколінь, яка залежить від ефективності подальшого розвитку української демократичної держави. Зроблено висновок, що політична зрілість допомагає особистості визначити своє місце в системі політичних відносин, виокремити ті функції, за допомогою яких вона реалізує свої можливості в політичному житті.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф016.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р87411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Кливец П. Г. 
Проблемы подготовки персонала управления. Вопросы теории и практики / П. Г. Кливец. - Д. : Систем. технологии, 2000. - 240 c. - Библиогр.: 115 назв. - рус.

Розглянуто особливості управлінської діяльності та вимоги до керівників, їх вміння приймати рішення. Проаналізовано досвід підготовки управлінського персоналу до умов ринкової економіки на основі активних методів навчання. Обгрунтовано моделі просування керівників і шляхи вдосконалення використання управлінського персоналу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА602321 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Лысенко И. П. 
Психологическая коррекция синдрома психической зависимости у больных наркоманией и алкоголизмом / И. П. Лысенко // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 1999. - № 432. - С. 216-221. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Представлено програму психокорекційних впливів на різні підструктури особистості, що підтримують синдром психічної залежності. Дезактуалізація мотиваційного компонента психічної залежності здійснюється шляхом підвищення особистісної цінності мотивів утримання від зловживання; інтелектуального компонента зловживання - через аналіз особистісних втрат у всіх сферах життя, що їх зазнав пацієнт через зловживання; емоційного - за допомогою навчання пацієнтів способам конструктивного виразу емоцій та вмінням одержувати позитивні емоції від своїх реальних досягнень.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.1-82 + Р645.021

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Овсянкіна Л.  
Своєрідність проявів моральних цінностей суб'єктів ринку / Л. Овсянкіна // Людина і політика. - 2000. - № 3. - С. 49-53. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто моральні цінності ринку, який є інтегруючою моделлю, де усі дії за будь-яких умов регулюються мораллю. Суб'єкти ринку виконують не тільки свої власні обов'язки, але й обов'язки перед суспільством. Виділено декілька варіантів мотивації індивідів до економічної діяльності, способи участі людей у ринкових взаєминах. Моральні цінності ринку виникають шляхом особливого "прикладання" загальновизнаних норм до особливих ринкових умов. "Прикладання" в такому випадку - внутрішнє засвоєння вічних норм і цінностей загальнолюдської моралі. Перехід від "економіки харчування" до ринку призвів , зокрема, і до змін у моральній сфері. Саме економічна діяльність мотивує потреби, які вимагають від громадян вміння спілкуватися, погоджувати свої інтереси, дотримуватися своїх прав і свобод.


Ключ. слова: моральні цінності, ринок
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю703.63

Шифр НБУВ: Ж16653 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Верхоглядова Н. І. 
Трансформація системи планування на підприємстві / Н. І. Верхоглядова, Н. А. Прохорова // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та. - 1999. - № 2(6). - С. 111-113. - укp.

Народногосподарський комплекс України поступово вступає в ринкові відносини, і це передбачає радикальні зміни у виробничому мікросередовищі. Одним із найголовніших питань у роботі менеджера є вміння приймати рішення. Особливу трудність тут представляє вирішення проблем, що стосуються фінансових інтересів фірми. Було розглянуто головні показники, які дозволяють використовувати наявні резерви фінансових ресурсів найбільш ефективно з використанням платіжного календаря та "Матриці Моблі".


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-212

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69571 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Айві А.  
Цілеспрямоване інтерв'ювання і консультування: Сприяння розвитку клієнта : Навч. посіб. / А. Айві; Пер.: О. Абесонова. - К. : Сфера, 1998. - 342 c. - укp.

У книжці міститься систематичний виклад однієї з найвідоміших у світі концепцій навчання комунікативним умінням - оволодіння мікронавичками уважного вислухування, розпитування, впливу. Засвоєння комплексу цих навичок дає можливість читачеві у відносно короткі строки побудувати власний ефективний стиль допомагаючого спілкування, в основі якого лежатимуть кращі досягнення світових психотерапевтичних шкіл. Автор показує, яким чином особистий стиль і вміння проводити інтерв'ю можуть бути зіставлені з головними чотирма підходами до надання допомоги: зосередженням на особистості, зосередженням на прийнятті рішень, тренуванням впевненості у собі та тренінгу навичок психокорекції. Читачеві пропонуються схеми планування інтерв'ю, аналіз поведінки консультанта, а також визначення впливу на клієнта, який сприяє його розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.2 с22 + Ю3 с22

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС33016 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Віцько С.  
Динаміка показників технічної і фізичної підготовленості школярів у системі навчання стрибків у довжину [Електронний ресурс] / С. Віцько, А. Щелкунов // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 2-3. - С. 7-10. - Бібліогр.: 10 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2002/

Зазначено, що стрибки в довжину - природний і раціональний спосіб, за допомогою якого далаються горизонтальні перешкоди. Заняття стрибками покращують нервово-м'язову реакцію. З їх допомогою виробляється вміння миттєво концентрувати свої зусилля, орієнтації в просторі, розвиваються такі рухові якості, як швидкість, швидкісно-силові якості, спритність. Досліджено значимість технічної та фізичної підготовки школярів у системі навчання стрибкам у довжину.

Отмечено, что прыжки в длину - естественный и рациональный способ, при помощи которого преодолеваются горизонтальные препятствия. Занятия прыжками улучшают нервно-мышечную реакцию. С их помощью вырабатывается умение мгновенно концентрировать свои усилия, ориентироваться в пространстве, развиваются такие двигательные качества, как быстрота, скоростно-силовые качества, ловкость. Настоящая работа посвящена исследованию значимости технической и физической подготовленности школьников в системе обучения прыжкам в длину

Long - jumping is a natural and rational way of overcoming horizontal obstacles. Taking up long - jumping improves nervous- muscular reaction. Long - jumping helps to concentrate one's efforts instantly, orientate in space. It helps in developing suchmotor qualities as strength, dexterity, agility. The work is dedicated to the investigation of the importance of schoolchildren technical and physical readiness in the system of long - jumping training.


Ключ. слова: динаміка, стрибки в довжину, навчання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч517.117.6.151 + Ч421.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Сміян І. С. 
Дитяча інфектологія : Навч. посіб. для студ. вищ. мед. навч. закл. ІІІ - ІV рівнів акредитації / І. С. Сміян, Л. І. Алексеєнко, І. Л. Горішна, Л. А. Волянська. - Т. : Укрмедкнига, 2004. - 368 c. - укp.

Викладено матеріал, який допоможе набути вміння для вирішення питань діагностики, лікування та профілактики інфекційних захворювань, найбільш поширених у дитячому віці, та оволодіти навичками обстеження дітей, плануванням лікувальних та профілактичних заходів у разі інфекційної патології у дітей. Запропоновано тестові завдання, які дозволяють проконтролювати отриманий рівень знань.

Изложен материал, который поможет приобрести умения для решения вопросов диагностики, лечения и профилактики инфекционных заболеваний, наиболее распространенных в детском возрасте и овладеть навыками обследования детей, планированием лечебных и профилактических мер при инфекционной патологии у детей. Предложены тестовые задания, которые позволяют проконтролировать полученный уровень знаний.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.514 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС40116 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Кривошея Г. П. 
Журналістика: методичні аспекти літературної праці / Г. П. Кривошея; Київ. міжнар. ун-т. - К. : КиМУ, 2003. - 301 c. - Бібліогр.: с. 297-300. - укp.

Досліджено особливості та професійну специфіку творення журналістського тексту. Розглянуто проблеми розвитку публіцистичних жанрів та обгрунтовано необхідність звуження тематичної та жанрової спеціалізації фахівців. Розроблено методики професійного аналізу тексту, проведення інтерв'ю та репортажу. Акцентовано увагу на необхідності розвивати вміння спілкуватися як важливій умові успішної професійної діяльності, наведено відповідні прийоми та методики. Висвітлено деякі психологічні аспекти творчого потенціалу журналіста, написання та сприйняття інформаційно-аналітичної продукції. Наведено словник основних журналістських понять і категорій.

Исследованы особенности и профессиональная специфика создания журналистского текста. Рассмотрены проблемы развития публицистических жанров и обоснована необходимость сужения тематической и жанровой специализации журналистов. Разработаны методики профессионального анализа текста, проведения интервью и репортажа. Акцентировано внимание на необходимости развития навыков общения как важного условия успешной профессиональной деятельности, приведены соответствующие приемы и методики. Освещены некоторые психологические аспекты творческого потенциала журналиста, написания и восприятия информационно-аналитической продукции. Создан словарь основных журналистких понятий и категорий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА659307 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Гавриш Н. В. 
Методика розвитку зв'язного мовлення дітей дошкільного віку : Навч.-метод. посіб. / Н. В. Гавриш; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ : Альма-матер, 2004. - 131 c. - укp.

Розкрито зміст педагогічної роботи з розвитку зв'язного мовлення та навчання дошкільників рідної мови. Розглянуто особливості формування мовленнєвих вмінь і навичок у дітей дошкільного віку. Наведено методики навчання дошкільників діалогічного та монологічного мовлення, а також вміння розповідати за картиною та переказувати літературні твори. Розроблено методику стимулювання словесної творчості та вправи, що сприяють розвитку вміння самостійно будувати художню розповідь. Запропоновано репродуктивні та творчі завдання, які рекомендовано використовувати у модульно-рейтинговому контролі знань студентів або слухачів підвищення кваліфікації дошкільних працівників.

Раскрыто содержание педагогической работы по развитию связной речи и обучению дошкольников родному языку. Рассмотрены особенности формирования языковых умений и навыков у детей дошкольного возраста. Приведены методики обучения дошкольников диалогической и монологической речи, а также рассказа по картине и пересказа литературных произведений. Разработана методика стимулирования словесного творчества и упражнения, способствующие развитию умения самостоятельно создавать художественный рассказ. Предложены репродуктивные и творческие задания, рекомендованые использовать в модульно-рейтинговом контроле знаний студентов или слушателей повышения квалификации дошкольных работников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА662052 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Кутова Н. А. 
Основи підприємницького успіху : Навч. посіб. / Н. А. Кутова; Т-во техн. співробітництва ФРН. - К. : Формат, 2005. - 179 c. - укp.

Наведено методики формування позитивного ставлення до навколишнього світу, навичок самопізнання, самоаналізу, запобігання стресу та подолання небажаної нервової напруги. Запропоновано психологічні прийоми підвищення мотивації на досягнення успіху. Визначено особистісні якості, необхідні для успішної підприємницької діяльності. Показано значення психологічної установки, впевненості у собі, ініціативності, оптимізму, мотивації, самостійності, рішучості, стійкості, наполегливості, віри, конструктивного ставлення до невдач, вміння визначати цілі та шляхи їх реалізації як вирішальних факторів досягнення успіху. Наведено стратегію ефективної комунікації, механізми соціальної перцепції та способи подолання закомплексованості у спілкуванні. Висвітлено психологічні аспекти процесу працевлаштування та засоби формування іміджу успішної ділової людини.

Приведены методики формирования позитивного отношения к окружающему миру, а также навыков самопознания, самоанализа, предупреждения стресса и преодоления нежелательного нервного напряжения. Разработаны психологические приемы повышения мотивации на достижение успеха. Определены личностные качества, необходимые для успешной предпринимательской деятельности. Показано значение психологической установки, уверенности в себе, инициативности, оптимизма, мотивации, самостоятельности, решительности, стойкости, настойчивости, веры, конструктивного отношения к неудачам, умения определять цели и пути их реализации как решающих факторов достижения успеха. Рассмотрены стратегия эффективной коммуникации, механизмы социальной перцепции и способы преодоления закомплексованности в общении. Освещены психологические аспекты процесса трудоустройства и средства формирования имиджа успешного делового человека.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.35 я722 + Ю952.2 я722 + Ю953 я722

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА666421 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Бірюкова І. В. 
Профілактика ВІЛ/СНІДу, наркоманії, алкоголізму серед учнів і студентів: в 3 т. Т. 2 / І. В. Бірюкова, С. М. Бородай, О. М. Катоній, М. І. Кириленко, М. В. Мінакова; ред.: В. Г. Панок, І. І. Цушко; АПН України. Укр. наук.-метод. центр практ. психології і соц. роботи. - К. : Ніка-Центр, 2005. - 262 c. - укp.

Наведено методичні матеріали до семінару-тренінгу для учнівських лідерів з питань профілактики ВІЛ/СНІД "Цінуй життя". Розглянуто питання підвищення ефективності групового навчання, наведено сучасні методи командної роботи, показано доцільність використання рольових ігор, дискусій і ситуативних завдань. Викладено програму 2-денного соціально-психологічного тренінгу для учнівської молоді професійно-технічних закладів освіти "Ви маєте знати про ВІЛ/СНІД більше" та запропоновано програму тренінгових занять для підлітків віком 12 - 15 років "Я обираю життя". Особливу увагу приділено проблемам формування у підлітків антиалкогольних, антинаркотичних установок і вміння протистояти негативному соціальному тиску, свідомо приймати правильне рішення в різних життєвих ситуаціях. Наведено методи контролю над емоційно-вольовою сферою та керування власною поведінкою. Розкрито зміст програми з профілактики розповсюдження ВІЛ-інфекції та СНІД "Моя сім'я - мій захист", створену на основі використання нетрадиційних методичних засобів з урахуванням особливостей підліткового віку, зокрема скептичного та критичного ставлення молоді до усталених суспільних норм. Акцентовано увагу на необхідності формування сімейних цінностей та навичок безпечної поведінки в критичних життєвих ситуаціях. Викладено тренінгову програму "Людина і довкілля", спрямовану на розвиток вміння конструктивного спілкування та взаємодії, а також поліпшення адаптаційних здібностей молоді.

Приведены методические материалы к семинару-тренингу для ученических лидеров по вопросам профилактики ВИЧ/СПИД "Цени жизнь". Рассмотрены вопросы повышения эффективности группового обучения, приведены современные методы командной работы, показана целесообразность использования ролевых игр, дискуссий и ситуативных заданий. Представлена программа 2-дневного социально-психологического тренинга для ученической молодежи профессионально-технических образовательных учреждений "Вы должны знать о ВИЧ/СПИДе больше" и предложена программа тренинговых занятий для подростков 12 - 15-ти лет "Я выбираю жизнь". Особое внимание уделено проблемам формирования у подростков антиалкогольных, антинаркотических установок и умения противостоять негативногому социальному давлению, сознательно принимать правильное решения в различных жизненных ситуациях. Приведены методы контроля над эмоционально-волевой сферой и управления собственным поведением. Раскрыто содержание программы по профилактике распространения ВИЧ-инфекции и СПИД "Моя семья - моя защита", созданную на основе использования нетрадиционных методических средств с учетом особенностей подросткового возраста, в частности скептического и критического отношения молодежи к установленным общественным нормам. Акцентировано внимание на необходимости формирования семейных-ценностей и навыков безопасного поведения в критических жизненных ситуациях. Приведена тренинговая программа "Человек и окружающая среда", направленная на развитие умения конструктивного общения и взаимодействия, а также улучшение адаптационных возможностей молодежи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.354.51 я7 + Р514-5 я7 + Р645.021.1-5 я7 + Ю949.241 я7 + С5*652.4 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: В348864 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Баранник Н. О. 
Психолого-педагогічні засади розвитку мовленнєвих умінь студентів-філологів / Н. О. Баранник // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 21. - С. 18-26. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто питання про співвідношення умінь і навичок у цілому і про стилістичні вміння зокрема. Розкрито психолого-педагогічні умови розвитку граматико-стилістичних умінь студентів.

Рассмотрены вопросы о соотношении умений и навыков в целом и о стилистических умениях в частности. Раскрыты психолого-педагогические условия развития грамматико-стилистических умений студентов.

The article deals with some aspects of the skills and habits correlation on the whole and with the stylistic skills in particular. It exposes psychological and pedagogical conditions of grammar and stylistic skills development of students.


Ключ. слова: стилістичні вміння, граматико-стилістичні вміння, мовленнєва діяльність, етапи породження мовленнєвої діяльності, чуття мови
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-211.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського