Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (244)Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>M=Інститут професійно-технічної освіти (Київ)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 40
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Туряниця З. В. 
Формування у майбутніх майстрів виробничого навчання професійно-технічних навчальних закладів аграрного профілю готовності до професійного самовдосконалення : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / З. В. Туряниця; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти. - Київ, 2017. - 22 c. - укp.

Визначено, теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування у майбутніх майстрів виробничого навчання ПТНЗ аграрного профілю готовності до професійного самовдосконалення у процесі їхньої підготовки у професійно-педагогічних коледжах та індустріально-педагогічних технікумах. Запропоновано модель формування у майбутніх майстрів виробничого навчання ПТНЗ аграрного профілю готовності до професійного самовдосконалення, що складається з шести взаємопов'язаних блоків (цільового, концептуального, змістового, технологічного, діагностичного, результативного). Розроблено та впроваджено методичні рекомендації з формування у майбутніх майстрів виробничого навчання ПТНЗ аграрного профілю готовності до професійного самовдосконалення.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА429631 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мельник О. В. 
Професійна підготовка викладачів економічних дисциплін у вищих навчальних закладах Німеччини : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Мельник; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти. - Київ, 2017. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано провідні особливості професійної підготовки викладачів економічних дисциплін у вищих навчальних закладах Німеччини, що відображені в педагогічних умовах: забезпечення ціннісно-мотиваційної орієнтації до навчання, модуляризація освітніх програм, упровадження практико-орієнтованого підходу до професійної підготовки викладачів економічних дисциплін, застосування інноваційних форм і методів навчання. Спроєктовано модель професійної підготовки викладачів економічних дисциплін у вищих навчальних закладах Німеччини, що містить такі блоки: концептуально-цільовий, організаційно-змістовий, процесуально-методичний, контрольно-діагностувальний, результативний. Обгрунтовано рекомендації щодо використання у закладах вищої освіти України позитивного досвіду підготовки викладачів економічних дисциплін в університетах Німеччини.


Індекс рубрикатора НБУВ: У. р4

Шифр НБУВ: РА430746 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кононенко А. Г. 
Формування професійної компетентності майбутніх слюсарів з ремонту автомобілів у професійно-технічних навчальних закладах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. Г. Кононенко; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти. - Київ, 2018. - 20 c. - укp.

Конкретизовано сутність понять: "компетентнісний підхід", "професійна компетентність", "фахово-спрямована підготовка". Теоретично обірунтовано й експериментально перевірено результативність педагогічних умов формування професійної компетентності майбутніх слюсарів з ремонту автомобілів. Спроєктовано модель, розроблено та впроваджено в освітній процес методику формування їхньої професійної компетентності.


Індекс рубрикатора НБУВ: О3 р(4УКР)5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА436007 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Клименко М. М. 
Розвиток кар'єрної компетентності майбутніх інженерів-механіків з експлуатації машин та механізмів у технічних університетах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. М. Клименко; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти. - Київ, 2018. - 20 c. - укp.

Визначено, теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови розвитку кар'єрної компетентності майбутніх інженерів-механіків: формування мотиваційно-ціннісного ставлення до кар'єри, потреби в самореалізації; залучення до планування кар'єри на основі рефлексії досягнень; розвиток комунікативності засобами інтерактивних технологій і практико-зорієнтованих методів. Розкрито суть і структуру кар'єрної компетентності. Уточнено сутнісні характеристики розвитку кар'єрної компетентності як цілеспрямованого та спеціально організованого процесу набуття студентами професійних якостей, що спонукають до професійного самовдосконалення, формування уявлень про професійний успіх, зорієнтовані у можливих напрямах кар'єрного розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: К5 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА436019 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Масліч С. В. 
Формування інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх агентів з організації туризму у професійно-технічних навчальних закладах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. В. Масліч; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти. - Київ, 2018. - 20 c. - укp.

Конкретизовано суть поняття "інформаційно-аналітична компетентність майбутніх агентів з організації туризму". Визначено зміст і структуру інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх агентів з організації туризму. Теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх агентів з організації туризму. Спроектовано модель та впроваджено методику формування їхньої інформаційно-аналітичної компетентності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч518.1 + Ч471

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА439716 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Бугаєнко Т. В. 
Формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури у процесі педагогічної практики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. В. Бугаєнко; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти. - Київ, 2018. - 20 c. - укp.

Досліджено педагогічні умови формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури у процесі педагогічної практики. Розкрито суть і конкретизовано структуру індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури. Теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови, вдосконалено діагностичний інструментарій для дослідження сформованості індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури у процесі педагогічної практики. Спроєктовано модель, розроблено та впроваджено в освітній процес підготовки майбутніх учителів фізичної культури методику формування їхнього індивідуального стилю професійної діяльності та навчально-методичне забезпечення означеного процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА439658 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Білянська М. М. 
Теоретичні і методичні засади підготовки майбутніх учителів біології до еколого-педагогічної діяльності у загальноосвітніх навчальних закладах : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / М. М. Білянська; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти. - Київ, 2018. - 42 c. - укp.

Здійснено теоретичне узагальнення нових підходів до вирішення актуальної проблеми професійної підготовки майбутніх учителів біології шляхом обґрунтування теоретичних засад формування їхньої готовності до еколого-педагогічної діяльності, розроблення й експериментальної перевірки відповідної методичної системи, що включає мету, завдання, зміст, методи та методичні прийоми, засоби та форми навчання, форми та види контролю. Визначено сутність і структуру готовності майбутніх учителів біології до еколого-педагогічної діяльності в загальноосвітніх навчальних закладах, компонентами якої є - мотиваційний, ціннісний, змістовий, діяльнісний, емоційно-вольовий. Розроблено й упроваджено в підготовку майбутніх учителів біології навчально-методичний комплект із дисциплін: "Організація еколого-педагогічної діяльності", "Технології екологічної освіти і виховання", "Методика навчання екології".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА435481 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Ткаченко М. В. 
Формування підприємницької компетентності майбутніх фахівців ресторанного господарства у професійно-технічних навчальних закладах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. В. Ткаченко; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти. - Київ, 2018. - 20 c. - укp.

Визначено, теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови формування підприємницької компетентності майбутніх фахівців ресторанного господарства: оновлення змісту професійної освіти з урахуванням підприємницького складника; залучення учнів до розроблення підприємницьких проектів; упровадження інтегративного навчально-методичного комплексу підприємницького спрямування. Розкрито суть і структуру підприємницької компетентності майбутніх фахівців ресторанного господарства. Розроблено методику формування підприємницької компетентності майбутніх фахівців ресторанного господарства, що деталізується системою педагогічних дій, спрямованих на формування економічного мислення, здатності самостійно опановувати економічні знання, визначати конструктивні способи розв'язання комплексних завдань, застосовувати опановані знання для успішного здійснення підприємницької діяльності, й реалізується на репродуктивному, конструктивно-творчому і результативному етапах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА434074 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Зуєва А. Б. 
Педагогічні умови формування професійного мислення майбутніх техніків-механіків у вищих аграрних навчальних закладах I-II рівнів акредитації : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. Б. Зуєва; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти. - Київ, 2018. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано педагогічні умови формування професійного мислення майбутніх техніків-механіків агропромислового виробництва: підвищення мотивації майбутніх фахівців до формування професійного мислення, спрямування цілей, завдань, принципів та змісту навчання на формування такого мислення, упровадження методики його формування. Запропоновано модель формування професійного мислення майбутніх техніків-механіків агропромислового виробництва, що охоплює такі взаємопов'язані блоки: цільовий, методологічний, змістовий, діяльнісний, результативний. Розроблено й апробовано методику формування їх професійного мислення у аграрних ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації та відповідно навчально-методичне забезпечення. Шляхом апробації методики експериментально підтверджено результативність запропонованих педагогічних умов і моделі.


Індекс рубрикатора НБУВ: П07 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА433325 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Прохорчук О. М. 
Формування дослідницької компетентності бакалаврів соціальної педагогіки у процесі професійної підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. М. Прохорчук; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти. - Київ, 2018. - 20 c. - укp.

Проаналізовано стан дослідженості проблеми формування дослідницької компетентності бакалаврів соціальної педагогіки під час професійної підготовки. Уперше розкрито наукову суть, зміст і структуру дослідницької компетентності бакалаврів соціальної педагогіки. На основі факторного аналізу визначено найвагоміші педагогічні умови формування дослідницьких здатностей соціальних педагогів. Запропоновано модель формування дослідницької компетентності студентів, яка ідеально відображає змістово-технологічні аспекти розвитку цієї інтегративної властивості особистості у взаємодії основних блоків (методологічний, змістово-технологічний, діагностико-коригувальний). Визначено критерії, показники та рівні сформованості такої компетентності. Засобами педагогічного експерименту перевірено ефективність методики формування дослідницької компетентності бакалаврів соціальної педагогіки. Розроблено і впроваджено у педагогічний процес методичні рекомендації "Формування дослідницької компетентності бакалаврів соціальної педагогіки у процесі професійної підготовки", розроблений і впроваджений електронний освітній ресурс "Школа молодого дослідника".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.268

Шифр НБУВ: РА432669 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Андрощук І. В. 
Теоретичні і методичні основи підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій до педагогічної взаємодії у професійній діяльності : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04, 13.00.02, 01 / І. В. Андрощук; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти. - Київ, 2018. - 40 c. - укp.

Досліджено теоретичні та методичні основи підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій до педагогічної взаємодії у професійній діяльності. Визначено суть та структуру поняття "педагогічна взаємодія майбутніх учителів трудового навчання та технологій із суб'єктами освітнього процесу". Обґрунтовано концепцію і методологічні підходи до їх підготовки. Розроблено модель і методичну систему, визначено критерії, показники та рівні підготовленості майбутніх учителів трудового навчання та технологій до педагогічної взаємодії. Узагальнено експериментальні дані, які доводять правомірність висновків щодо результативності методичної системи, що ґрунтується на теоретичних і методичних основах підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій до педагогічної взаємодії в закладах вищої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж6 р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА434401 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Бородієнко О. В. 
Система розвитку професійної компетентності керівників структурних підрозділів підприємств сфери зв'язку : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04, 01 / О. В. Бородієнко; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти. - Київ, 2018. - 40 c. - укp.

Здійснено теоретичне узагальнення і запропоновано розв'язання наукової проблеми щодо обгрунтування педагогічної системи розвитку професійної компетентності керівників структурних підрозділів підприємств сфери зв'язку. Розроблено авторську концепцію, визначено методологічні підходи, принципи, педагогічні умови, модель означеного розвитку. Обґрунтовано педагогічну систему розвитку професійної компетентності керівників структурних підрозділів підприємств сфери зв'язку. Узагальнено експериментальні дані, що свідчать про правомірність висновків щодо її результативності. Результати дослідження впроваджено у практику діяльності корпоративних навчальних центрів та освітній процес закладів вищої освіти України й Республіки Польща.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)381-212.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА434385 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Зозуляк-Случик Р. В. 
Етика соціальної роботи : навч. посіб. / Р. В. Зозуляк-Случик; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Івано-Франківськ : НАІР, 2019. - 203 c. - Бібліогр.: с. 143-152 - укp.

Висвітлено сучасні погляди на проблеми етики соціальної роботи. Розглянуто питання професійної моралі як основи фахової етики, особистості соціального працівника, етики стосунків фахівця і клієнта.


Індекс рубрикатора НБУВ: С40 в2:Ю7 я73-1 + Ю703 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА849988 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Леу С. О. 
Особливості стандартизації в системі професійної освіти і навчання Великої Британії : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. О. Леу; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти. - Київ, 2019. - 21 c. - укp.

Уточнено поняття «стандартизація професійної освіти і навчання». Визначено й розкрито термінологічні, стратегічні, організаційно-змістові особливості стандартизації професійної освіти і навчання Великої Британії. Теоретично обгрунтовано структурно-функціональну модель стандартизації професійної освіти і навчання в ринкових умовах. Досліджено сучасний стан стандартизації професійної (професійно-технічної) освіти в Україні. Здійснено порівняльний аналіз особливостей британського і вітчизняного досвіду стандартизації. Упроваджено методичні рекомендації з використання ідей учнівства Великої Британії у реформуванні професійної освіти й розробленні стандартів професійної (професійно-технічної) освіти України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч454(4ВЕЛ) ц

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА440989 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Максимова А. Б. 
Розвиток проектної культури майбутніх дизайнерів-графіків у професійній підготовці : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. Б. Максимова; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти. - Київ, 2019. - 20 c. - укp.

Визначено й експериментально перевірено педагогічні умови розвитку проектної культури майбутніх дизайнерів-графіків: індивідуалізація і диференціація професійної підготовки фахівців із дизайну; стимулювання професійного інтересу до здійснення проектної діяльності; реалізація механізмів педагогічної рефлексії; розроблення і комплексне впровадження до освітнього процесу мистецьких закладів вищої освіти інтегративного навчально-методичного комплексу (авторські програми із спецдисципліни "Проектування", навчальні посібники тощо). Розроблено модель розвитку проектної культури майбутніх фахівців із графічного дизайну в мистецьких закладах вищої освіти, що структурно охоплює цільовий, теоретико-методологічний, технологічний та оцінно-результативний блоки. Розкрито суть і структуру проектної культури. Уточнено зміст поняття "проектна культура майбутніх дизайнерів-графіків" як складного соціокультурного і психолого-педагогічного феномену, що полягає у вищому прояві проектного мислення, яке реалізується в дизайнерській проектній діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ15 р(4УКР)3-252

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА440180 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Алєксєєва С. В. 
Теоретичні і методичні основи підготовки майбутніх дизайнерів у коледжах художнього профілю до розвитку професійної кар'єри : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / С. В. Алєксєєва; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти. - Київ, 2020. - 38 c. - укp.

Досліджено теоретичні і методичні основи підготовки майбутніх дизайнерів у коледжах художнього профілю до розвитку професійної кар'єри. Визначено суть і структуру поняття "підготовки майбутніх дизайнерів до розвитку професійної кар'єри"; обгрунтовано концепцію та методологічні підходи підготовки. Розроблено модель та методичну систему підготовки до розвитку професійної кар'єри у коледжах художнього профілю, визначено критерії, показники та рівні сформованості готовності майбутніх дизайнерів до розвитку професійної кар'єри. Узагальнено експериментальні дані, які доводять правомірність висновків щодо результативності методичної системи. Результати дослідження впроваджено в практику роботи коледжів художнього профілю, в яких здійснюється підготовка майбутніх дизайнерів за освітньо-професійним ступенем "молодший спеціаліст" ("фаховий молодший бакалавр").


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж182 р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА445957 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

XI Міжнародна науково-практична конференція "Сучасні підходи до високоефективного використання засобів транспорту" (ДІ НУ "ОМА" - 2020) : зб. матеріалів конф., 3-4 грудня 2020 року, Ізмаїл, Україна / ред.: І. Смирнова, Т. Тарасенко, Н. Биковець, В. Желясков, О. Даниленко, І. Маслов, В. Залож, Л. Турлак; Національний університет "Одеська морська академія", Вище військово-морське училище імені Ніколи Вапцарова, Литовська морська академія, Щецинська морська акдемія, Херсонська державна морська академія, Національний університет "Одеська морська академія", Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти, Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького, Університет Бейкоз, Академія наук Молодови, Інститут електронної інженерї та нанотехнологій імені Д. Гіцу Академії наук Молдови, Інститут кримінального права та кримінології, Національне агенство з досліджень та розробок, Тараклійський державний університет імені Григорія Цамблака, Комратський державний університет, Інститут сталого розвитку імені Вячеслава Чорновола, Національний університет "Львівська політехніка", Хмельницький національний університет, Академія Державної пенітенціарної служби, Ізмаїльський державний гуманітарний університет, Вищий навчальний заклад, приватне акціонерне товариство "Міжрегіональна академія управління персоналом", Національний університет "Одеська морська академія". - Запоріжжя : Тандем, 2020. - 578 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - рус. - англ.

Досліджено технологічні процеси, технічні та ергатичні системи транспорту. Запропоновано шляхи удосконалення засобів евакуації екіпажів та пасажирів морських суден під час аварії. Проаналізовано сучасні тенденції проектування яхт з використанням комплексних програмних технологій. Удосконалено спосіб і технологічний процес випробування суднових електродвигунів після ремонту з використанням електромагнітного навантаження. Досліджено вимоги та правила Міжнародної морської організації (ІМО), що до застосування низькосірчаних палив. Розглянуто особливості оперативного контролю параметрів експлуатації транспортного засобу в умовах міської інфраструктури. Увагу приділено енергетичній ефективності суден і регламентації викидів парникових газів. Досліджено застосування інноваційних технологій в морських перевезеннях зернових вантажів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О.я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА848732 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Короткова Л. І. 
Професійна підготовка майбутніх фахівців сфери послуг в умовах освітньо-виробничого кластера: теоретичні і методичні основи : монографія / Л. І. Короткова; ред.: В. О. Радкевич; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти. - Запоріжжя : Просвіта, 2020. - 558 c. - Бібліогр.: с. 389-450 - укp.

Представлено теоретико-методичні засади професійної підготовки майбутніх фахівців сфери послуг в умовах освітньо-виробничого кластера. На основі аналізу перспективних тенденцій вітчизняного й зарубіжного досвіду створення й функціонування освітніх кластерних структур, концептуальних положень теорій "штандорта", кластерного розвитку, людиноцентризму, гуманістичної парадигми постіндустріального суспільства розглянуто суть і структуру професійної підготовки майбутніх фахівців сфери послуг в умовах освітньо-виробничого кластера. Визначено зовнішні та внутрішні чинники, що впливають на ії ефективність. Обгрунтовано принципи, педагогічні умови, цілі, завдання, зміст, авторську концепцію професійної підготовки майбутніх фахівців сфери послуг в умовах освітньо-виробничого кластера. Змодельовано процес формування професійної компетентності майбутніх фахівців сфери послуг в умовах кластерного об'єднання. Визначено й охарактеризовано систему інноваційних форм, методів, педагогічних технологій. Запропоновано інтегративне навчально-методичне забезпечення освітнього процесу на засадах державно-приватного партнерства. Окреслено перспективні напрями розвитку професійної підготовки майбутніх фахівців сфери послуг в умовах освітньо-виробничого кластера.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА849649 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Когут С. Я. 
Становлення та розвиток педагогіки праці у Республіці Польща (друга половина XX – початок XXI століття) : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / С. Я. Когут; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти. - Київ, 2020. - 40 c. - укp.

Вперше здійснено дослідження науково-організаційних засад становлення та розвитку педагогіки праці у Республіці Польща як субдисципліни педагогіки та напряму професійної підготовки фахівців. Вивчено стан досліджуваної проблеми та здійснено теоретичний аналіз і порівняння базових понять дослідження у польському та українському науковому просторі. Обгрунтовано періодизацію становлення та розвитку педагогіки праці у Республіці Польща (друга половина XX - початок XXI ст.). Визначено науково-організаційні засади становлення та розвитку педагогіки праці у кожному з визначених історичних періодів. Подальшого розвитку набули концептуальні положення теорії і методики професійної освіти. Удосконалено зміст, форми та методи освітньої програми підготовки бакалаврів соціальної роботи у закладах вищої освіти з урахуванням досвіду педагогіки праці. Сформульовано перспективні напрями використання досвіду педагогіки праці Республіки Польща в теорії та практиці професійної освіти в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266 + Ч484(4ПОЛ)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА447285 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Бородієнко О. В. 
Публічно-приватне партнерство закладів професійної освіти : практ. посіб. / О. В. Бородієнко; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти. - Біла Церква : Пшонківський О. В., 2020. - 300 c. - Бібліогр.: с. 211-214 - укp.

Представлено результати наукового аналізу сучасного стану та перспектив розвитку публічно-приватного партнерства у закладах професійної освіти. Проаналізовано історичні та сучасні зарубіжні моделі та кращі практики у розбудові взаємодії закладів із різними категоріями партнерів. Охарактеризовано сучасні нормативно-правові основи публічно-приватного партнерства закладів професійної освіти України. Запропоновано універсальний алгоритм розбудови публічно-приватного партнерства закладу. Представлено практичні інструменти організаційно-управлінської та маркетингово-комунікативної взаємодії в рамках публічно-приватного партнерства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464 я7 + У9(4УКР)21,02

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА848066 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського