Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (26)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.266$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 44
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Гордеев А. А. 
Проведение лабораторных практикумов в виртуальной образовательной среде / А. А. Гордеев, В. А. Гребенюк // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та. - 1999. - № 1(5). - С. 113-114. - рус.

Розглянуто проблему проведення лабораторних практикумів у віртуальному освітньому середовищі. Викладено основні переваги переносу лабораторних практикумів у віртуальне середовище. Особливу увагу приділено принципам проведення лабораторних практикумів у віртуальному освітньому середовищі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69571 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Пангелова Н. Є. 
Педагогічна практика студентів факультету фізичного виховання : Навч.-метод. посіб. для студ. пед. ін-тів / Н. Є. Пангелова, І. Г. Петренко, М. Т. Данилко, В. В. Троценко. - К. : Оріяни, 2003. - 127 c. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розкрито завдання, зміст, форми та методи організації діяльності студентів факультету фізичної культури у період педагогічної практики. Висвітлено питання професійної підготовки студентів до педагогічної практики у загальноосвітніх школах, дитячих оздоровчих центрах, у вищих навчальних закладах І - ІІ рівнів акредитації. Наведено перелік документів планування та звітності з різних видів педагогічних практик, а також рекомендації щодо їх складання, планування навчально-виховної роботи на уроках фізичної культури, описано методику контролю.

Раскрыты задания, содержание, формы и методы организации деятельности студентов факультета физической культуры в период педагогической практики. Освещены вопросы профессиональной подготовки студентов к педагогической практике в общеобразовательных школах, детских оздоровительных центрах, в высших учебных заведениях І - ІІ уровней аккредитации. Приведены перечень документов планирования и отчетности с различных видов педагогических практик, а также рекомендации по их составлению, с планирования учебно-воспитательной работы на уроках физической культуры, описана методика контроля.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51р30-266.5я73-1 + Ч481.266.69я73

Шифр НБУВ: ВА635985 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Організація педагогічної та науково-асистентської практики (освітньо-кваліфікаційний рівень "магістр") : навч.-метод. посіб. / уклад.: М. І. Соловей; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К. : Ленвіт, 2007. - 112 c. - Бібліогр.: с. 77-79. - укp.

Визначено мету, головні завдання та зміст педагогічної та науково-асистентської практики, розкрито права й обов'язки магістрантів-практикантів і керівників практики. Подано рекомендації щодо організації навчальної, виховної, науково-дослідницької роботи практикантів. Розкрито критерії оцінювання студентів за підсумками практики, наведено зразки оформлення звітної документації.

Определены цель, главные задачи и содержание педагогической и научно-ассистентской практики, раскрыты права и обязанности магистрантов-практикантов и руководителей практики. Даны рекомендации по организации учебной, воспитательной, научно-исследовательской работы практикантов. Раскрыты критерии оценивания студентов по итогам практики, приведены образцы оформления отчетной документации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266.69 я73 + Ш12-923.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА691476 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Стефіна Н. В. 
Педагогічна практика студентів у школі : Навч. посіб. / Н. В. Стефіна; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С.Макаренка. - Суми, 2005. - 84 c. - укp.

Розкрито завдання, зміст, форми, методи та програму організації студентів факультетів мистецтв, музично-педагогічних факультетів у процесі неперервної педагогічної практики у школі з позицій творчості. Висвітлено роль та місце даного виду практики в системі підготовки творчої особистості вчителя та учнів у навчально-виховних закладах.

Раскрыты задание, содержание, методы и программа организации студентов факультетов искусств, музыкально-педагогических факультетов в процессе непрерывной педагогической практики в школе с позиций творчества. Освещены роль и место данного вида практики в системе подготовки творческой личности учителя и учеников в учебно-воспитательных учреждениях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266.69я73

Шифр НБУВ: ВА675861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гунда Г. В. 
Лабораторні заняття з педагогіки в системі загальнопедагогічної підготовки вчителя в університеті : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Г. В. Гунда; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2001. - 20 c. - укp.

На підставі історико-педагогічного аналізу виявлено етапи та сучасні тенденції розвитку методики занять з педагогічних дисциплін у вітчизняній практиці. Обгрунтовано місце та роль, провідні функції лабораторних занять з педагогіки у процесі підготовки вчителя. Висвітлено види лабораторних занять, дидактичні умови ефективності їх застосування. За характером навчально-дослідницької діяльності студентів виділено такі види занять: діагностування, спостереження, апробація, вивчення педагогічного досвіду. Обгрунтовано концепцію змісту та структури лабораторного практикуму з педагогіки, підпорядкованих розкриттю сутності основних компонентів технологічного підходу до педагогічної діяльності. Визначено педагогічні умови впровадження практикуму до навчального процесу. Експериментально підтверджено доцільність поетапного формування дослідницьких умінь і досвіду технологічно організованої діяльності. Доведено, що розроблений практикум сприяє підвищенню рівня педагогічних знань, вмінь та психологічної готовності студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266.2 + Ч489.511.266.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА314088 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Новацка У.  
Організація педагогічних практик студентів математично-природничого відділу вищої педагогічної школи : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / У. Новацка; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2002. - 22 c. - укp.

Проаналізовано організацію педагогічних практик у вищих педагогічних закладах освіти в республіці Польща, зважаючи на сучасні орієнтації в освіті. Обгрунтовано доцільність і необхідність проведення у математично-природничому відділенні вищих педагогічних закладів освіти загальнопедагогічної безперервної практики. Розроблено системну модель організації педагогічних практик студентів математично-природничого відділення вищих педагогічних закладів освіти. Наведено критерії ефективності практичної підготовки студентів. Запропоновано нові організаційні форми проведення педагогічної практики студентів вищих педагогічних закладів освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4Укр)2 р 3,022 + Б.р(4Пол)2 р3,022 + Ч481.266.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА319172 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ван Лихуа 
Организационно-управленческая практика студентов : монография / Ван Лихуа, Чжан Вышо , Ли Цзитун , Ши Женьмин , Чжу Фен . - Х., 2010. - 208 c. - Библиогр.: с. 203-206 - укp.

Рассмотрены аспекты организационно-педагогической практики студентов со стороны теоретических основ менеджмента и практической деятельности студентов в органах управления физкультурно-спортивной направленности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266.69 + Ч51р-266.5

Шифр НБУВ: ВА729141 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Мацьопа Р. Л. 
Педагогічна практика у класичному університеті : навч.-метод. посіб. / Р. Л. Мацьопа, Л. В. Манчуленко, Л. Б. Платаш; Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. - Чернівці, 2011. - 80 c. - Бібліогр.: 47 назв - укp.

Висвітлено теоретичні положення про зміст і завдання педагогічної практики у класичному університеті. Визначено особливості організації та здійснення педагогічної практики за умов кредитно-модульної системи. Розглянуто обов'язки студентів-практикантів і керівників педагогічної практики. Наведено зразки документального оформлення процесу педагогічної практики майбутніх педагогів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266.69 р30

Шифр НБУВ: ВА745181 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Практична підготовка фахівців у вищих навчальних закладах на засадах Болонського процесу в умовах інтеграції України до Європейського простору : матеріали міжрегіон. наук.-практ. конф. за результатами вироб. практик студ., 22 груд. 2009 р., Мелітополь / ред.: С. А. Кузнецова; Тавр. держ. агротехнол. ун-т. - Мелітополь : [Вид. б. ММД], 2009. - 169 c. - укp.

Висвітлено питання модернізації вітчизняної освіти та її інтеграції у європейський освітній простір. Розкрито особливості організації практичної підготовки студентів у ВНЗ аграрного профілю. Обгрунтовано необхідність впровадження нових методик проведення виробничої практики, показано її роль у процесі удосконалення підготовки сучасних фахівців. Розроблено програму практичної підготовки студентів спеціальності "Економіка підприємства". Проаналізовано особливості та проблеми організації навчальної, виробничої та переддипломної практик студентів-бухгалтерів. Показано роль індивідуального завдання у практичній підготовці магістрів спеціальності "Облік і аудит". Визначено переваги та недоліки кредитно-модульної системи організації навчального процесу в українських ВНЗ. Розкрито особливості управління виробничою практикою студентів. Розглянуто перспективи впровадження модульного тестування у вищій школі. Висвітлено вітчизняний досвід організації виробничої практики (на прикладі ДПДГ "Мелітопольське", ТОВ АФ "Нива", фермерського господарства "Рута"). Проаналізовано особливості організації виробничої практики студентів у зарубіжних країнах, зокрема, США, Німеччини, Фінляндії, Швейцарії. Показано роль податкової служби в економічних відносинах держави за результатами виробничої практики, розкрито особливості оцінювання та групування нематеріальних активів в Україні.

Освещены вопросы модернизации отечественного образования и его интеграции в европейское образовательное пространство. Раскрыты особености организации практической подготовки студентов в ВУЗ аграрного профиля. Обосновна необходимость внедрения новых методик проведения производственной практики, показана ее роль в процессе усовершенствования подготовки современных специалистов. Разработана программа практической подготовки студентов специальности "Экономика предприятия". Проанализированы особенности и проблемы организации учебной, производственной и преддипломной практик студентов-бухгалтеров. Показана роль индивидуального задания в практической подготовке магистров специальности "Учет и аудит". Определены преимущества и недостатки кредитно-модульной системы организации учебного процесса в украинских ВУЗ. Раскрыты особенности управления производственной практикой студентов. Рассмотрены перспективы внедрения модульного тестирования в высшей школе. Освещен отечественный опыт организации производственной практики (на примере ГПОХ "Мелитопольское", ТОВ АФ "Нива", фермерского хозяйства "Рута"). Проанализированы особенности организации производственной практики студентов в зарубежных странах, в частности, США, Германии, Финляндии, Швейцарии. Показана роль налоговой службы в экономических отношениях государства по результатам производственной практики, раскрыты особенности оценивания и группировки нематериальных активов в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266.6 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА722764 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Практична підготовка фахівців у вищих навчальних закладах : зб. наук. пр. міжрегіон. наук.-практ. конф. за результатами вироб. практик студ., 3 листоп. 2010 р., Мелітополь / ред.: Д. М. Трачова; Тавр. держ. агротехнол. ун-т. - Мелітополь, 2010. - 248 c. - укp.

Висвітлено методичні підходи та досвід проведення практичної підготовки студентів, оцінку та напрямки подальшого удосконалення професійної підготовки в контексті інтеграції європейської освіти. Розглянуто проблеми у разі проходження студентами виробничої практики та рекомендації щодо їх вирішення. Висвітлено організацію тренінгових і віртуальних методів практичної підготовки з використанням комп'ютерних технологій. Розглянуто зарубіжний досвід практичної підготовки студентів. Обгрунтовано виробничу практику як важливий етап формування умінь і якостей фахівця для самостійного прийняття рішень за реальних умов.

Освещены методические подходы и опыт проведения практической подготовки студентов, оценка и направления последующего усовершенствования профессиональной подготовки в контексте интеграции европейского образования. Рассмотрены проблемы, возникающие при прохождении студентами производственной практики и рекомендации по их решению. Освещена организация тренинговых и виртуальных методов практической подготовки с использованием компьютерных технологий. Рассмотрен зарубежный опыт практической подготовки студентов. Обоснована производственная практика как важный этап формирования умений и качеств специалиста для самостоятельного принятия решений в реальных условиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266.6 я431 + У052.9(4УКР)2 р3 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА734042 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Куліш Р. В. 
Інтерактивні підходи до організації педагогічної практики студентів у вищих навчальних закладах / Р. В. Куліш // Вісн. Черкас. ун-ту. Cер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 164. - С. 38-43. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито умови підвищення рівня педагогічної практики студентів вищих навчальних закладів шляхом удосконалення планування педпрактики, підбору шкіл і вчителів відповідної кваліфікації, залучення студентів-практикантів до виконання завдань з науково-дослідної роботи, що значно підвищує рівень ефективності педагогічної практики студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266.69

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Котенко Н. О. 
Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчальних практик / Н. О. Котенко // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. - 2011. - Вип. 1. - С. 23-28. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Визначено місце та роль інформаційно-комунікаційних технологій у плануванні, проведенні та підбитті підсумків навчальних практик. Проаналізовано основні дослідження щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті. Особливу увагу приділено розробці електронних курсів і посібників для навчальних практик, а також тестів перевірки навчальних досягнень студентів. Запропоновано структуру електронного курсу та посібника.

Определено место и роль информационно-коммуникационных технологий в планировании, проведении и подведении итогов учебных практик. Проанализировано основные исследования по использованию информационно-коммуникационных технологий в образовании. Особое внимание уделено разработке электронных курсов и пособий для учебных практик, а также тестов проверки знаний студентов. Предложено структуру электронного курса и пособия.

The place and role of ICT in planning, conducting and debriefing of training practices is determined. Analysis of basic researches on the use of ICT in education is made. Particular attention is paid to the development of electronic courses and electronic manuals for teaching practices, as well as of testing students' knowledge. The structure of the e-course and electronic manuals are proposed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266.6 + Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Жарких Ю. С. 
Проблеми організації лабораторного практикуму в процесі електронного навчання / Ю. С. Жарких, С. В. Лисоченко, Б. Б. Сусь, А. Г. Шкавро // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. - 2011. - Вип. 1. - С. 72-78. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Проаналізовано вимоги, що висуваються до електронного лабораторного практикуму, запропоновано шляхи його створення. З'ясовано особливості дистанційно виконуваних лабораторних робіт і віртуальних симуляторів з урахуванням умов реалізації діяльнісного підходу в навчанні. Основну увагу приділено розробці програмного забезпечення й алгоритмів вимірювань у віртуальних симуляторах.

Проанализированы требования, предъявляемые к электронному лабораторному практикуму, предложены пути его создания. Выяснены особенности дистанционно выполняемых лабораторных работ и виртуальных симуляторов с учетом условий реализации деятельностного подхода в обучении. Основное внимание уделено разработке программного обеспечения и алгоритмов измерений в виртуальных симуляторах.

The requirements and the ways of electronic laboratory practical work are analyzed. The features of remotely performed laboratory work and virtual simulators based on the conditions of active approaches of learning are elucidated. The principal attention are paid to software development and measurement algorithms in virtual simulators.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266.2 + Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Продайко М. Ю. 
Сутність і взаємозв'язок понять "практика" та "практичне навчання" / М. Ю. Продайко // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 4, ч. 1. - С. 25-30. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто поняття "практика", її складники. Виділено найважливіші риси, форми. Конкретизовано поняття "практичне навчання" та визначено взаємозв'язок практики та практичного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Куліненко Л. Б. 
Освіта і практика. Практика як основа і чинник модернізації сучасної освіти : філос.-світогляд. аналіз / Л. Б. Куліненко; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Знання України, 2013. - 475 c. - Бібліогр.: с. 437-475 - укp.

Розглянуто освіту як ключовий фактор формування людського капіталу. Висвітлено актуальні проблеми модернізації вищої освіти в контексті викликів сучасної епохи. Проаналізовано досвід провідних країн світу з питань реформування освіти. Особливу увагу зосереджено на підготовці майбутніх педагогічних кадрів, формуванні їх ключових компетенцій. Окреслено основні напрями вдосконалення їх практичної підготовки, наголошено на ролі практики в підвищенні педагогічної майстерності учителя. Акцентовано на самостійній роботі студентів в структурі практичної підготовки майбутніх педагогів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА764312 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Білявська Л. О. 
Організація самостійної роботи студентів під час проведення фахової практики / Л. О. Білявська // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 4. - С. 39-43. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Описано основні види самостійної роботи, що використовуються під час практики. Визначено вимоги, яких викладач має дотримуватися під час організації самостійної роботи студентів, враховуючи їх індивідуальні особливості. Описано методи практичної самостійної діяльності та висвітлено функції самостійної роботи в процесі проходження фахової практики майбутніх вчителів природничих дисциплін.

Описаны основные виды самостоятельной работы, которые используются во время практики. Определены требования, которых преподаватель должен придерживаться во время организации самостоятельной работы студентов, учитывая их индивидуальные особенности. Описаны методы практической самостоятельной деятельности и освещены вопросы, которые касаются функций самостоятельной работы в процессе прохождения профессиональной практики будущих учителей естественных дисциплин.

The article is devoted to the question of organization of students’ independent work during the professional practice passing. In the article is described basic types of independent work, which are used during the practice, also certain requirements that teacher must take into account during organization of independent work of students, taking into consideration their individual features. The methods of practical independent activity are described. Also, the questions that touch the functions of independent work in the process of professional practice passing of future teachers of natural disciplines are highlighted in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Кара С. 
Організація керівництва педагогічною практикою - важлива умова формування професійної компетентності студентів / С. Кара // Рідна шк.. - 2006. - № 6. - С. 11-13. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розкрито завдання керівництва педагогічною практикою з боку професорсько-викладацького складу ВНЗ. Викладено авторське розуміння словосполучень "педагогічне керівництво практикою", "педагогічна практика". Визначено методи та завдання здійсненого наукового дослідження. Акцентовано увагу на формуванні професійних вмінь і якостей студентів в період практики. Висвітлено результати відвідування студентами під час лабораторних занять різних освітніх закладів і роль диференційованого підходу до педагогічної практики. Розкрито двобічність характеру керівництва практикою: викладачі ВНЗ (консультанти) - вчителі освітнього закладу (безпосередні керівники). Акцентовано увагу на соціально-психологічній царині професійного випробування студента: системи "практикант-класовод" та "практикант-методист". Досліджено питання підготовки студента до уроку. Зазначено, що в результаті практики здійснюється взаємозв'язок між операційно-технологічною, мотиваційною та рефлексивною сферою діяльності студента.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266.69

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Ігнатенко І. 
Навчальні практики як засіб формування професійних компетенцій студентів Навчально-наукового інституту природничих наук / І. Ігнатенко, О. Спрягайло, О. Спрягайло, Л. Сливка // Рідна шк.. - 2011. - № 10. - С. 51-53. - укp.

Проаналізовано навчально-виховні аспекти навчальних практик в Канівському природному заповіднику, Карпатському національному природному парку, біосферному заповіднику "Асканія-Нова". Розглянуто особливості проведення польових практик. Відзначено їх вплив на формування професійних компетенцій майбутніх фахівців у галузі біології та екології. Висвітлено роль навчальних екскурсій як обов'язкової складової навчально-виховного процесу. З огляду на зазначене, констатовано ефективність поєднання проходження практики з теоретичними знаннями для здійснення науково обгрунтованої діяльності в галузі охорони довкілля, застосування краєзнавчого принципу навчання під час викладання предметів біолого-екологічного циклу в ЗНЗ.

Проанализированы учебно-воспитательные аспекты учебных практик в Каневском природном заповеднике, Карпатском национальном природном парке, биосферном заповеднике "Аскания-Нова". Рассмотрены особенности проведения полевых практик. Отмечено их влияние на формирование профессиональных компетенций будущих специалистов в области биологии и экологии. Освещена роль учебных экскурсий как обязательной составляющей учебно-воспитательного процесса. Учитывая указанное, констатирована эффективность сочетания прохождения практики с теоретическими знаниями для осуществления научно обоснованной деятельности в области охраны окружающей среды, применения краеведческого принципа обучения при преподавании предметов биолого-экологического цикла в общеобразовательных школах.

The article analyzes the teaching and educational aspects of educational practices as means of formation of professional competences of future specialists in the field of biology and ecology. Considered peculiarities of field practices on protected areas and ecological trails. The role of educational excursions as a necessary component of the educational process is disclosed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Черновол Н. 
Експериментальна перевірка ефективності педагогічних умов і моделі формування екологічної компетентності майбутніх інженерів у процесі технологічних практик / Н. Черновол // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 1/2. - С. 54-65. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто хід, підсумки експериментальної перевірки педагогічних умов та моделі формування екологічної компетентності (ЕК) студентів технічних ВНЗ. Висвітлено організацію, результати контрольного тестування екологічної свідомості студентів, динаміку рівнів сформованості компонентів ЕК майбутніх інженерів у процесі проведення констатуючого, формувального, контрольного етапів педагогічного експерименту. Зроблено висновок, що рівень ЕК студентів, досягнутий на основі розробленої моделі, вищий, ніж у студентів, які проходили технологічні практики традиційно. Відзначено результати проведеного експерименту, які підтвердили ефективність технологічних практик, показали переваги запропонованої методики: її впровадження дає можливість підвищити ефективність як теоретичної, так і практичної складових процесу навчання. Зазначено, що перспективою подальших напрацювань у цьому напрямі є дослідження можливості застосування аналогічної технології у навчальному процесі іншими ВНЗ

Рассмотрен ход, итоги экспериментальной проверки педагогических условий и модели формирования экологической компетентности (ЭК) студентов ВТУЗ. Освещены организация, результаты контрольного тестирования экологического сознания студентов, динамика уровней сформированности компонентов ЭК будущих инженеров в процессе проведения констатирующего, формирующего и контрольного этапов педагогического эксперимента. Сделан вывод о том, что уровень ЭК студентов, который достигнут на основе разработанной модели, выше, чем у студентов, которые проходили технологические практики традиционно. Отмечено, что результаты проведенного эксперимента подтвердили эффективность технологических практик, показали преимущества предложенной методики: ее внедрение позволяет повысить эффективность как теоретической, так и практической составляющих процесса обучения. Указано, что перспективой дальнейших наработок в этом направлении является исследование возможности применения аналогичной технологии в учебном процессе другими вузами.

The article reveals the process and results of the experimental test of pedagogical conditions of the formation of the ecological competence of students of higher technical educational institutions in the process of technological practice. It highlights the aim and organization of three stages of the pedagogical experiment, namely: diagnosing, forming and testing.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.27 + Ч481.266.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Казакова Н. 
Організація та зміст педагогічної практики майбутніх учителів у другій половині ХІХ - на початку ХХ ст. / Н. Казакова // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2006. - № 1/2. - С. 52-58. - укp.

Розглянуто проблему становлення та розвитку практичної підготовки майбутніх учителів у другій половині ХІХ - на початку ХХ ст. Визначено роль педагогічної практики у системі професійної підготовки. Розкрито зміст і форми організаційної педагогічної практики в учительських семінаріях, педагогічних школах, курсах, технікумах, інститутах, університетах.

Рассмотрена проблема становления и развития практической подготовки будущих учителей во второй половине XIX - в начале XX в. Определена роль педагогической практики в системе их практической подготовки. Раскрыто содержание и формы организации педагогической практики в учительских семинариях, педагогических школах, курсах, техникумах, институтах, университетах.

Scrutiny the problem of establishment and development of the practical preparation of the future teachers in the second half of the XIX - beginning of the XX century. The role of the pedagogical practice in the system of their practical preparation isdetermined. The content and the forms of organization of the pedagogi-chers seminaries, pedagogical schools, courses, technical schools,institutes, universities are revealed


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4УКР)52 + Ч481.266.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського