Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (244)Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>M=Інститут професійно-технічної освіти (Київ)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 39
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Мельник О. В. 
Професійна підготовка викладачів економічних дисциплін у вищих навчальних закладах Німеччини : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Мельник; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти. - Київ, 2017. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано провідні особливості професійної підготовки викладачів економічних дисциплін у вищих навчальних закладах Німеччини, що відображені в педагогічних умовах: забезпечення ціннісно-мотиваційної орієнтації до навчання, модуляризація освітніх програм, упровадження практико-орієнтованого підходу до професійної підготовки викладачів економічних дисциплін, застосування інноваційних форм і методів навчання. Спроєктовано модель професійної підготовки викладачів економічних дисциплін у вищих навчальних закладах Німеччини, що містить такі блоки: концептуально-цільовий, організаційно-змістовий, процесуально-методичний, контрольно-діагностувальний, результативний. Обгрунтовано рекомендації щодо використання у закладах вищої освіти України позитивного досвіду підготовки викладачів економічних дисциплін в університетах Німеччини.


Індекс рубрикатора НБУВ: У. р4

Шифр НБУВ: РА430746 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Зуєва А. Б. 
Педагогічні умови формування професійного мислення майбутніх техніків-механіків у вищих аграрних навчальних закладах I-II рівнів акредитації : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. Б. Зуєва; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти. - Київ, 2018. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано педагогічні умови формування професійного мислення майбутніх техніків-механіків агропромислового виробництва: підвищення мотивації майбутніх фахівців до формування професійного мислення, спрямування цілей, завдань, принципів та змісту навчання на формування такого мислення, упровадження методики його формування. Запропоновано модель формування професійного мислення майбутніх техніків-механіків агропромислового виробництва, що охоплює такі взаємопов'язані блоки: цільовий, методологічний, змістовий, діяльнісний, результативний. Розроблено й апробовано методику формування їх професійного мислення у аграрних ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації та відповідно навчально-методичне забезпечення. Шляхом апробації методики експериментально підтверджено результативність запропонованих педагогічних умов і моделі.


Індекс рубрикатора НБУВ: П07 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА433325 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ткаченко М. В. 
Формування підприємницької компетентності майбутніх фахівців ресторанного господарства у професійно-технічних навчальних закладах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. В. Ткаченко; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти. - Київ, 2018. - 20 c. - укp.

Визначено, теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови формування підприємницької компетентності майбутніх фахівців ресторанного господарства: оновлення змісту професійної освіти з урахуванням підприємницького складника; залучення учнів до розроблення підприємницьких проектів; упровадження інтегративного навчально-методичного комплексу підприємницького спрямування. Розкрито суть і структуру підприємницької компетентності майбутніх фахівців ресторанного господарства. Розроблено методику формування підприємницької компетентності майбутніх фахівців ресторанного господарства, що деталізується системою педагогічних дій, спрямованих на формування економічного мислення, здатності самостійно опановувати економічні знання, визначати конструктивні способи розв'язання комплексних завдань, застосовувати опановані знання для успішного здійснення підприємницької діяльності, й реалізується на репродуктивному, конструктивно-творчому і результативному етапах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА434074 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Прохорчук О. М. 
Формування дослідницької компетентності бакалаврів соціальної педагогіки у процесі професійної підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. М. Прохорчук; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти. - Київ, 2018. - 20 c. - укp.

Проаналізовано стан дослідженості проблеми формування дослідницької компетентності бакалаврів соціальної педагогіки під час професійної підготовки. Уперше розкрито наукову суть, зміст і структуру дослідницької компетентності бакалаврів соціальної педагогіки. На основі факторного аналізу визначено найвагоміші педагогічні умови формування дослідницьких здатностей соціальних педагогів. Запропоновано модель формування дослідницької компетентності студентів, яка ідеально відображає змістово-технологічні аспекти розвитку цієї інтегративної властивості особистості у взаємодії основних блоків (методологічний, змістово-технологічний, діагностико-коригувальний). Визначено критерії, показники та рівні сформованості такої компетентності. Засобами педагогічного експерименту перевірено ефективність методики формування дослідницької компетентності бакалаврів соціальної педагогіки. Розроблено і впроваджено у педагогічний процес методичні рекомендації "Формування дослідницької компетентності бакалаврів соціальної педагогіки у процесі професійної підготовки", розроблений і впроваджений електронний освітній ресурс "Школа молодого дослідника".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.268

Шифр НБУВ: РА432669 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бородієнко О. В. 
Система розвитку професійної компетентності керівників структурних підрозділів підприємств сфери зв'язку : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04, 01 / О. В. Бородієнко; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти. - Київ, 2018. - 40 c. - укp.

Здійснено теоретичне узагальнення і запропоновано розв'язання наукової проблеми щодо обгрунтування педагогічної системи розвитку професійної компетентності керівників структурних підрозділів підприємств сфери зв'язку. Розроблено авторську концепцію, визначено методологічні підходи, принципи, педагогічні умови, модель означеного розвитку. Обґрунтовано педагогічну систему розвитку професійної компетентності керівників структурних підрозділів підприємств сфери зв'язку. Узагальнено експериментальні дані, що свідчать про правомірність висновків щодо її результативності. Результати дослідження впроваджено у практику діяльності корпоративних навчальних центрів та освітній процес закладів вищої освіти України й Республіки Польща.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)381-212.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА434385 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Андрощук І. В. 
Теоретичні і методичні основи підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій до педагогічної взаємодії у професійній діяльності : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04, 13.00.02, 01 / І. В. Андрощук; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти. - Київ, 2018. - 40 c. - укp.

Досліджено теоретичні та методичні основи підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій до педагогічної взаємодії у професійній діяльності. Визначено суть та структуру поняття "педагогічна взаємодія майбутніх учителів трудового навчання та технологій із суб'єктами освітнього процесу". Обґрунтовано концепцію і методологічні підходи до їх підготовки. Розроблено модель і методичну систему, визначено критерії, показники та рівні підготовленості майбутніх учителів трудового навчання та технологій до педагогічної взаємодії. Узагальнено експериментальні дані, які доводять правомірність висновків щодо результативності методичної системи, що ґрунтується на теоретичних і методичних основах підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій до педагогічної взаємодії в закладах вищої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж6 р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА434401 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Білянська М. М. 
Теоретичні і методичні засади підготовки майбутніх учителів біології до еколого-педагогічної діяльності у загальноосвітніх навчальних закладах : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / М. М. Білянська; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти. - Київ, 2018. - 42 c. - укp.

Здійснено теоретичне узагальнення нових підходів до вирішення актуальної проблеми професійної підготовки майбутніх учителів біології шляхом обґрунтування теоретичних засад формування їхньої готовності до еколого-педагогічної діяльності, розроблення й експериментальної перевірки відповідної методичної системи, що включає мету, завдання, зміст, методи та методичні прийоми, засоби та форми навчання, форми та види контролю. Визначено сутність і структуру готовності майбутніх учителів біології до еколого-педагогічної діяльності в загальноосвітніх навчальних закладах, компонентами якої є - мотиваційний, ціннісний, змістовий, діяльнісний, емоційно-вольовий. Розроблено й упроваджено в підготовку майбутніх учителів біології навчально-методичний комплект із дисциплін: "Організація еколого-педагогічної діяльності", "Технології екологічної освіти і виховання", "Методика навчання екології".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА435481 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Бородієнко О. В. 
Публічно-приватне партнерство закладів професійної освіти : практ. посіб. / О. В. Бородієнко; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти. - Біла Церква : Пшонківський О. В., 2020. - 300 c. - Бібліогр.: с. 211-214 - укp.

Представлено результати наукового аналізу сучасного стану та перспектив розвитку публічно-приватного партнерства у закладах професійної освіти. Проаналізовано історичні та сучасні зарубіжні моделі та кращі практики у розбудові взаємодії закладів із різними категоріями партнерів. Охарактеризовано сучасні нормативно-правові основи публічно-приватного партнерства закладів професійної освіти України. Запропоновано універсальний алгоритм розбудови публічно-приватного партнерства закладу. Представлено практичні інструменти організаційно-управлінської та маркетингово-комунікативної взаємодії в рамках публічно-приватного партнерства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464 я7 + У9(4УКР)21,02

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА848066 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Когут С. Я. 
Становлення та розвиток педагогіки праці у Республіці Польща (друга половина XX – початок XXI століття) : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / С. Я. Когут; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти. - Київ, 2020. - 40 c. - укp.

Вперше здійснено дослідження науково-організаційних засад становлення та розвитку педагогіки праці у Республіці Польща як субдисципліни педагогіки та напряму професійної підготовки фахівців. Вивчено стан досліджуваної проблеми та здійснено теоретичний аналіз і порівняння базових понять дослідження у польському та українському науковому просторі. Обгрунтовано періодизацію становлення та розвитку педагогіки праці у Республіці Польща (друга половина XX - початок XXI ст.). Визначено науково-організаційні засади становлення та розвитку педагогіки праці у кожному з визначених історичних періодів. Подальшого розвитку набули концептуальні положення теорії і методики професійної освіти. Удосконалено зміст, форми та методи освітньої програми підготовки бакалаврів соціальної роботи у закладах вищої освіти з урахуванням досвіду педагогіки праці. Сформульовано перспективні напрями використання досвіду педагогіки праці Республіки Польща в теорії та практиці професійної освіти в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266 + Ч484(4ПОЛ)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА447285 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

XI Міжнародна науково-практична конференція "Сучасні підходи до високоефективного використання засобів транспорту" (ДІ НУ "ОМА" - 2020) : зб. матеріалів конф., 3-4 грудня 2020 року, Ізмаїл, Україна / ред.: І. Смирнова, Т. Тарасенко, Н. Биковець, В. Желясков, О. Даниленко, І. Маслов, В. Залож, Л. Турлак; Національний університет "Одеська морська академія", Вище військово-морське училище імені Ніколи Вапцарова, Литовська морська академія, Щецинська морська акдемія, Херсонська державна морська академія, Національний університет "Одеська морська академія", Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти, Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького, Університет Бейкоз, Академія наук Молодови, Інститут електронної інженерї та нанотехнологій імені Д. Гіцу Академії наук Молдови, Інститут кримінального права та кримінології, Національне агенство з досліджень та розробок, Тараклійський державний університет імені Григорія Цамблака, Комратський державний університет, Інститут сталого розвитку імені Вячеслава Чорновола, Національний університет "Львівська політехніка", Хмельницький національний університет, Академія Державної пенітенціарної служби, Ізмаїльський державний гуманітарний університет, Вищий навчальний заклад, приватне акціонерне товариство "Міжрегіональна академія управління персоналом", Національний університет "Одеська морська академія". - Запоріжжя : Тандем, 2020. - 578 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - рус. - англ.

Досліджено технологічні процеси, технічні та ергатичні системи транспорту. Запропоновано шляхи удосконалення засобів евакуації екіпажів та пасажирів морських суден під час аварії. Проаналізовано сучасні тенденції проектування яхт з використанням комплексних програмних технологій. Удосконалено спосіб і технологічний процес випробування суднових електродвигунів після ремонту з використанням електромагнітного навантаження. Досліджено вимоги та правила Міжнародної морської організації (ІМО), що до застосування низькосірчаних палив. Розглянуто особливості оперативного контролю параметрів експлуатації транспортного засобу в умовах міської інфраструктури. Увагу приділено енергетичній ефективності суден і регламентації викидів парникових газів. Досліджено застосування інноваційних технологій в морських перевезеннях зернових вантажів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О.я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА848732 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Короткова Л. І. 
Професійна підготовка майбутніх фахівців сфери послуг в умовах освітньо-виробничого кластера: теоретичні і методичні основи : монографія / Л. І. Короткова; ред.: В. О. Радкевич; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти. - Запоріжжя : Просвіта, 2020. - 558 c. - Бібліогр.: с. 389-450 - укp.

Представлено теоретико-методичні засади професійної підготовки майбутніх фахівців сфери послуг в умовах освітньо-виробничого кластера. На основі аналізу перспективних тенденцій вітчизняного й зарубіжного досвіду створення й функціонування освітніх кластерних структур, концептуальних положень теорій "штандорта", кластерного розвитку, людиноцентризму, гуманістичної парадигми постіндустріального суспільства розглянуто суть і структуру професійної підготовки майбутніх фахівців сфери послуг в умовах освітньо-виробничого кластера. Визначено зовнішні та внутрішні чинники, що впливають на ії ефективність. Обгрунтовано принципи, педагогічні умови, цілі, завдання, зміст, авторську концепцію професійної підготовки майбутніх фахівців сфери послуг в умовах освітньо-виробничого кластера. Змодельовано процес формування професійної компетентності майбутніх фахівців сфери послуг в умовах кластерного об'єднання. Визначено й охарактеризовано систему інноваційних форм, методів, педагогічних технологій. Запропоновано інтегративне навчально-методичне забезпечення освітнього процесу на засадах державно-приватного партнерства. Окреслено перспективні напрями розвитку професійної підготовки майбутніх фахівців сфери послуг в умовах освітньо-виробничого кластера.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА849649 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Нехаєнко С. І. 
Розвиток професійної компетентності офіцерів - організаторів морально-психологічного забезпечення в процесі оперативно-тактичної підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. І. Нехаєнко; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти. - Київ, 2021. - 19 c. - укp.

Досліджено розвиток професійної компетентності організаторів морально-психологічного забезпечення діяльності військ (сил) на оперативно-тактичному етапі підготовки. Ррозкрито зміст і структуру їх професійної компетентності, з'ясовано сучасний стан її сформованості. Визначено й обґрунтовано організаційно-педагогічні умови її розвитку: педагогічне моделювання розвитку їх професійної компетентності; удосконалення професійно-орієнтованої методики її розвитку; забезпечення їх саморозвитку у навчальній діяльності; використання вдосконалених об'єктивних критеріїв оцінювання розвиненості їх професійної компетентності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4(4УКР)243.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА450151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Зозуляк-Случик Р. В. 
Етика соціальної роботи : навч. посіб. / Р. В. Зозуляк-Случик; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Івано-Франківськ : НАІР, 2019. - 203 c. - Бібліогр.: с. 143-152 - укp.

Висвітлено сучасні погляди на проблеми етики соціальної роботи. Розглянуто питання професійної моралі як основи фахової етики, особистості соціального працівника, етики стосунків фахівця і клієнта.


Індекс рубрикатора НБУВ: С40 в2:Ю7 я73-1 + Ю703 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА849988 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Розвиток педагогічної майстерності майбутнього педагога в умовах освітніх трансфонрмацій : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 2 квіт. 2021 р. / Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка, Інститут професійно-технічної освіти, Національна академія педагогічних наук України, Університет менеджменту освіти, Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти, Національний авіаційний університет, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти у Сумській області, Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка. - Глухів : Глухів. НПУ ім.О.Довженка, 2021. - 215 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Звернено увагу на актуальність дослідження проблеми підготовки викладача закладу вищої освіти до професійної діяльності в умовах цифровізації суспільства. Вказано на шляхи розширення тематики та матеріально-технічної бази кафедри для виконання лабораторних робіт з опору матеріалів та матеріалознавства, способи розширення тематики та поповнення матеріально-технічної бази кафедри для виконання лабораторних робіт з опору матеріалів, технології конструкційних матеріалів та матеріалознавства. Розглянуто автоматизацію процесів швейної індустрії як засіб формування професійної компетентності майбутніх фахівців галузі, електронний навчально-методичний комплекс як один із засобів дистанційного навчання. Проаналізовано проєктування візуального контенту освітнього середовища в контексті інфомедійної грамотності педагога, проєктивні вміння майбутніх бакалаврів педагогіки як складову їх педагогічної майстерності. Визначено роль мультимедійних засобів в освітньому процесі підготовки майбутніх учителів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 р(4УКР)4 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА850137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Царьова Є. С. 
Розвиток професійної компетентності майстрів виробничого навчання закладів професійної освіти сфери послуг : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Є. С. Царьова; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти. - Київ, 2021. - 22 c. - укp.

Конкретизовано суть і структуру професійної компетентності майстрів виробничого навчання закладів професійної освіти сфери послуг. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови розвитку професійної компетентності майстрів виробничого навчання закладів професійної освіти сфери послуг. Обґрунтовано та спроектовано модель, визначено критерії, показники та рівні розвитку професійної компетентності майстрів виробничого навчання закладів професійної освіти сфери послуг. Розроблено та впроваджено в заклади професійної освіти сфери послуг методику і відповідні методичні рекомендації щодо розвитку професійної компетентності майстрів виробничого навчання у міжкурсовий період.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж6 р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА450747 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Бекірова А. Р. 
Теоретико-методологічні основи формування професійної суб'єктності майбутніх учителів початкової школи у вищих педагогічних навчальних закладах : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / А. Р. Бекірова; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти. - Київ, 2021. - 39 c. - укp.

Обґрунтовано методологічні, теоретичні та методичні основи формування професійної суб'єктності в майбутніх учителів початкової школи у педагогічних ЗВО. Визначено суть і структуру їх професійної суб'єктності, обґрунтовано основні етапи суб'єктогенезу учителів початкової школи, концепцію формування в них професійної суб'єктності. Розроблено модель і методичні основи її формування, визначено критерії та показники діагностування. Узагальнено експериментальні дані, які доводять правомірність висновків щодо результативності впроваджених методологічних, теоретичних і методичних основ формування професійної суб'єктності в майбутніх учителів початкової школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА450440 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Шпортько В. О. 
Розвиток професійної культури майбутніх військових лікарів у системі військово-медичної освіти : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. О. Шпортько; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти. - Київ, 2021. - 19 c. - укp.

Присвячено розвитку професійної культури майбутніх військових лікарів у системі військово-медичної освіти. Розкрито зміст і структуру їх професійної культури, з’ясовано сучасний стан сформованості професійної культури. Визначено й обґрунтовано організаційно-педагогічні умови розвитку професійної культури майбутніх військових лікарів: проєктування моделі розвитку професійної культури майбутніх військових лікарів у системі військово-медичної освіти; застосування об’єктивних критеріїв і показників діагностування її розвиненості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р89(4УКР) р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА448742 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Бойко О. В. 
Теоретичні та методичні основи формування лідерської компетентності майбутніх офіцерів Збройних сил України у процесі професійної підготовки : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / О. В. Бойко; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти. - Київ, 2021. - 40 c. - укp.

Здійснено теоретичне узагальнення і запропоновано вирішення наукової проблеми щодо обґрунтування теоретико-методичних основ формування лідерської компетентності майбутніх офіцерів Збройних сил України у процесі професійної підготовки. Визначено суть і структуру поняття "лідерська компетентність майбутніх офіцерів". Обґрунтовано концепцію та методологічні підходи до формування лідерської компетентності майбутніх офіцерів; розроблено методичну систему її формування, критерії та показники діагностування сформованості. Узагальнено експериментальні дані, які доводять правомірність висновків щодо результативності теоретичних і методичних основ її формування. Результати дисертації впроваджено в освітній процес ВВНЗ, в яких здійснюється професійна підготовка майбутніх офіцерів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4(4УКР)302.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА448461 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Капінус О. С. 
Теоретико-методичні основи формування професійної суб'єктності майбутніх офіцерів Збройних сил України : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / О. С. Капінус; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти. - Київ, 2021. - 43 c. - укp.

Досліджено теоретичні та методичні основи формування професійної суб'єктності майбутніх офіцерів Збройних сил України у процесі професійної підготовки. Визначено суть, структуру та функції поняття "професійна суб'єктність майбутнього офіцера". Обґрунтовано концепцію та методологічні підходи до її формування. Розроблено модель і комплексну методику, визначено критерії, показники та рівні сформованості професійної суб'єктності майбутніх офіцерів. Узагальнено експериментальні дані, які підтверджують результативність комплексної методики, що ґрунтується на теоретичних і методичних основах формування професійної суб'єктності майбутніх офіцерів. Результати дисертаційного дослідження впроваджено в практику роботи вищих військових навчальних закладів Міністерства оборони України, в яких здійснюється професійна підготовка майбутніх офіцерів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4(4УКР)243.131

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА448465 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Алєксєєва С. В. 
Теоретичні і методичні основи підготовки майбутніх дизайнерів у коледжах художнього профілю до розвитку професійної кар'єри : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / С. В. Алєксєєва; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти. - Київ, 2020. - 38 c. - укp.

Досліджено теоретичні і методичні основи підготовки майбутніх дизайнерів у коледжах художнього профілю до розвитку професійної кар'єри. Визначено суть і структуру поняття "підготовки майбутніх дизайнерів до розвитку професійної кар'єри"; обгрунтовано концепцію та методологічні підходи підготовки. Розроблено модель та методичну систему підготовки до розвитку професійної кар'єри у коледжах художнього профілю, визначено критерії, показники та рівні сформованості готовності майбутніх дизайнерів до розвитку професійної кар'єри. Узагальнено експериментальні дані, які доводять правомірність висновків щодо результативності методичної системи. Результати дослідження впроваджено в практику роботи коледжів художнього профілю, в яких здійснюється підготовка майбутніх дизайнерів за освітньо-професійним ступенем "молодший спеціаліст" ("фаховий молодший бакалавр").


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж182 р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА445957 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського