Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>TJ=Автомобильний транспорт<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 92
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Аргун Щ. В. 
Розрахунок основних характеристик тягового асинхронного двигуна для електричної трансмісії міського електробуса / Щ. В. Аргун // Автомоб. трансп. : сб. науч. тр. - 2018. - Вып. 43. - С. 36-46. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Проведено аналіз електродвигунів з позиції їх застосування в тяговому електроприводі автотранспортних засобів з визначенням найбільш перспективного для виробництва електричної трансмісії в Україні. Проведено комплексну експертну оцінку тягових електродвигунів для електричної трансмісії. Виконано розрахунок основних характеристик тягового асинхронного двигуна для електроприводу електробуса міського призначення.


Індекс рубрикатора НБУВ: О802.2-042.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Рубан Д. П. 
Оцінка впливу введення площадок низького входу "low-entry" в структуру несівного кузова на ресурсні характеристики автобуса в експлуатації / Д. П. Рубан, Л. В. Крайник, Г. Я. Рубан // Автомоб. трансп. : сб. науч. тр. - 2018. - Вып. 43. - С. 31-35. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проведено оцінку впливу введення площадок низького входу в структуру несівного кузова на ресурсні характеристики автобуса. Наведено реальні приклади пошкоджень кузова та елементів підвіски. Запропоновано перегляд та уточнення граничних умов для розрахунку МКЕ каркасу кузова та вдосконалення структури та сортаменту труб.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.53-082.1/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Форнальчик Є. Ю. 
Компаративний аналіз даних опитувань щодо передрейсового обслуговування автобусів / Є. Ю. Форнальчик, В. В. Гілевич // Автомоб. трансп. : сб. науч. тр. - 2018. - Вып. 43. - С. 55-58. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

На підставі попередньо виконаного аналізу експлуатаційної надійності автобусів та обсягів і якості виконання їх передрейсового обслуговування зроблено експертне опитування інженерно-технічних працівників на предмет можливостей розвитку цього обслуговування. Опрацьовані результати порівнювались з такими ж, які були отримані від водіїв автобусів. Виявлено часткову кореляцію між ними і встановлено потребу розроблення і впровадження невідкладних інженерно-технічних заходів для виробничо-технічної бази АТП та її підрозділів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.53-082

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гудз Г. С. 
Визначення ремонтоздатності пневматичних підвісок автобуса з позицій доступу / Г. С. Гудз, М. В. Глобчак, О. Й. Коцюмбас, М. М. Осташук // Автомоб. трансп. : сб. науч. тр. - 2018. - Вып. 43. - С. 47-54. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

На засадах структурного аналізу пневмопідвісок керованих та ведучих коліс автобуса А 70132 побудовані графи та розраховані функції доступу, що характеризують ремонтоздатність підвіски при розбиральних операціях.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.53-083.1/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Марченко А. П. 
Обгрунтування необхідності регулювання роботи системи охолодження дизеля наземної транспортної машини / А. П. Марченко, А. Ю. Федоров, О. Ю. Ліньков, В. Ф. Клімов // Автомоб. трансп. : сб. науч. тр. - 2018. - Вып. 43. - С. 12-17. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано і обгрунтовано необхідність регулювання роботи системи охолодження дизеля наземної транспортної машини, показано, що відхилення температури теплоносіїв від оптимальної призводить до негативних наслідків в експлуатації дизеля. На основі експериментальних даних показано вплив зміни режиму роботи дизеля наземної транспортної машини з дизелем типу 5ТДФ на відхилення температур теплоносіїв від рекомендованих оптимальних.


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-046

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Voronkov A. 
Computational and experimental determination of energy loss of the operating fluid in the intake system of the automobile piston pneumatic engine using the exergy method = Розрахунково-експериментальне визначення втрат енергії робочого тіла в системі впуску автомобільного поршневого пневмодвигуна з використанням ексергетичного методу / A. Voronkov, A. Charchenko, I. Nikitchenko, Ye. Novikova, E. Teslenko, A. Nazarov // Автомоб. трансп. : сб. науч. тр. - 2018. - Вып. 43. - С. 5-11. - Бібліогр.: 10 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: О359.4-048

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Riabukha Iu. A. 
Clutch operating device with friction lining wear compensation analysis of properties and utilization efficiency = Механізм керування зчепленням з компенсацією зносу фрикційних накладок. Аналіз властивостей і ефективності використання / Iu. A. Riabukha, N. G. Mikhalevich, E. M. Voronova, A. A. Yarita, V. I. Klimenko, A. N. Kolbasov // Автомоб. трансп. : сб. науч. тр. - 2018. - Вып. 43. - С. 26-30. - Бібліогр.: 6 назв. - англ.

За сучасних умов конкуренції багато уваги приділено комфорту керування автомобілем. Керування агрегатами трансмісії не виняток. Застосування зчеплень з системою компенсації зносу фрикційних накладок дозволяє не тільки підвищити комфорт, за рахунок збереження стабільного зусилля на педалі, а й підвищити експлуатаційні характеристики зчеплення. Виконано порівняльний аналіз традиційної конструкції ПГУ і конструкції, яка має механізм компенсації зносу фрикційних накладок зчеплення. У якості компенсатора зносу фрикційних накладок зчеплення використовується телескопічний шток із замкнутою порожниною, яка заповнюється через зворотний клапан гальмівною рідиною. При зносі фрикційних накладок зчеплення рідина має можливість повільно витікати із замкнутої порожнини штока за рахунок негерметичності зворотного клапана. Позитивною особливістю є можливість реалізувати запропоновану конструкцію в рамках традиційного конструктивного виконання пневмогідропідсилювача без зміни базових деталей. В результаті застосування запропонованої конструкцій очікується одержати такі позитивні якості як зменшення маси і матеріаломісткості виробу, збереження високої швидкодії зчеплення, незалежно від ступеня зносу фрикційних накладок, зменшення витрат повітря в експлуатації (і, як наслідок, зменшення витрат палива), зменшення габаритних розмірів ПГУ. Для підтвердження нових якостей розрахована витрата повітря і палива при експлуатації обох конструкцій на типовому міському маршруті у складі маршрутного автобуса. Під час розрахунку враховані виключення зчеплення необхідні під час розгону після кожної зупинки та проїзду світлофора. Дано посилання на дослідження швидкодії механізму керування зчепленням із зношеними і не зношеними накладками зчеплення. проаналізовано властивості запропонованої конструкції ПГУ з механізмом компенсації зносу фринційних накладок зчеплення і показаний ефект не тільки при виготовленні даної конструкції, але і від застосування даної конструкції в експлуатації, який виражається в економії палива.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.1/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Осетров О. О. 
Експериментальне дослідження показників малолітражного двигуна для мінітрактора / О. О. Осетров, О. М. Бекарюк, Д. С. Альохін // Автомоб. трансп. : сб. науч. тр. - 2018. - Вып. 43. - С. 18-25. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Представлено результати експериментального дослідження малолітражного бензиновому двигуна Briggs and Stratton Vanguard. Приведено схему та описання моторного стенда. Проаналізовано навантажувальні характеристики двигуна при різних частотах обертання колінчастого валу. Визначено загальні механічні втрати у двигуні. Розглянуто можливість використання відомих емпіричних залежностей для визначення середнього тиску механічних втрат. Запропоновано емпіричну залежність, яка найкращим чином підходить для дослідного двигуна.


Індекс рубрикатора НБУВ: О359-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Засядько Д. В. 
Уточнення виду функції транспортного тяжіння у розрахунку транспортних кореспонденцій, транзитних для центральної частини міста / Д. В. Засядько // Автомоб. трансп. : сб. науч. тр. - 2018. - Вып. 43. - С. 59-64. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто деякі види функції транспортного тяжіння та можливість їх застосування при розрахунку транспортних кореспонденцій, які проходять транзитом через центральну частину міста. Запропоновано критерій для вибору оптимального виду функції тяжіння, показано, що незалежно від значення константи, окрім нуля, на яку можна помножити функцію транспортного тяжіння, результат розрахунків матриці кореспонденцій не змінюється.


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Makoviei R. H. 
Organization of individual work as a form of educational process at higher educational institutions for developing foreign language professional communication of students aquiring specialties connected with the transport industry = Організація самостійної роботи як форми навчального процесу у ВНЗ для розвитку іншомовного професійного мовлення студентів транспортних спеціальностей / R. H. Makoviei // Автомоб. трансп. : сб. науч. тр. - 2018. - Вып. 43. - С. 111-117. - Бібліогр.: 6 назв. - англ.

Надано аналіз самостійної роботи студентів транспортних спеціаьностей ВНЗ як важливої форми навчального процесу з метою розвитку й удосконалення іншомовного професійного мовлення. Визначено й схарактеризовано форми, етапи, обгрунтовано методику й дидактичні засоби ефективної організації самостійної роботи студентів, що передбачає переорієнтацію з лекційної форми здобуття інформації на індивідуально-диференційовану форму, орієнтовану на особистість студента, логічну й усвідомлену організацію його самоосвіти. Передбачено, що зовнішній контроль за самостійною роботою з боку викладачів має поєднуватися з самоконтролем студентів. Зазначено, що викладач визначає послідовність вивчення й засвоєння навчально-методичного матеріалу з іноземної мови за фахом студентів. За кожною темою практичних занять студенти відпрацьовували вміння складати різні за жанрами наукові й ділові тексти за фахом в усному або писемному мовленні, набуваючи таким чином комунікативні навички іншомовного професійного мовлення. Правильно організована самостійна робота студентів дозволяє підвищити загальнофахову обізнаність із майбутньою професією, раціонально користуватися довідково-бібліографічним апаратом наукової літератури, здійснювати своєчасний контроль у процесі оволодіння лексико-стилістичними засобами наукового й офіційно-ділового стилів англійської мови. Формування професійних знань і вмінь, розвиток організаційних та комунікативних якостей особистості напряму залежать від ефективної самостійної роботи майбутнього фахівця транспортних спеціальностей. Організація самостійної роботи студентів з іноземної мови за професійним спрямуванням обов'язково має враховувати основні тенденції в розвитку сучасної методики навчання іноземних мов: комунікативну спрямованість, активацію мовленнєвої й мисленнєвої діяльності студентів у процесі оволодіння мовою як засобом спілкування, підвищення мотивації навчання, індивідуальний підхід до студентів і розвиток інтересу до предмету й майбутньої професії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.371.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Гнатов А. В. 
Спосіб виконання дорожньої розмітки та автоматичного керування рухом автотранспортних засобів / А. В. Гнатов, Щ. В. Аргун, Г. А. Гнатова // Автомоб. трансп. : сб. науч. тр. - 2018. - Вып. 43. - С. 106-110. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Запропоновано виконувати верхній шар дорожнього покриття у вигляді багатофункціональних панелей (БП). Розкрито функціональні можливості БП дорожнього покриття і представлено їх схему на проїжджій частині дороги. Досліджено принцип роботи системи з БП. Представлено схему виконання дорожньої розмітки та автоматичного управління рухом автотранспортних засобів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-048.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Супонєв В. М. 
Керування процесом корекції траєкторії руху робочого органу при статичному проколі грунту / В. М. Супонєв // Автомоб. трансп. : сб. науч. тр. - 2018. - Вып. 43. - С. 125-131. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Під час горизонтального проколу грунту установками статичної дії виникає необхідність корегувати траєкторію руху робочого органу з конусним наконечником. Розкрито можливість керування траєкторією руху за допомогою робочого органу з адаптованим наконечником та визначаються умови корекції траєкторії його руху. Сфокусовано значну увагу неоднозначність і невизначеності результатів гри, що забезпечують її проблемний характер і виявляють здібності та вольові якості гравців. Правильна організація гри допомагає студентам здійснювати діяльність, що є фаховою за напрямом, проте ця діяльність виступає як навчальна і методична виправдана за своїми результатами та загальним пізнавальним змістом. У процесі підготовки ділової гри, проведення й обговорення її результатів кожен учасник має змогу для самоствердження і самовдосконалення своїх знань, умінь і навичок.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н78-060.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Makoviei O. M. 
Organization of business games as an interactive method of teaching foreign languages to students of HEI aquiring specialties connected with the transport industry = Організація ділової гри як інтерактивного методу навчання іноземної мови студентів транспортних спеціальностей ВНЗ / O. M. Makoviei // Автомоб. трансп. : сб. науч. тр. - 2018. - Вып. 43. - С. 118-124. - Бібліогр.: 5 назв. - англ.

Визначено сутність, специфіку та методичне забезпечення ділових ігор як важливою формою навчання студентів іншомовному спілкуванню у вищій школі нефілологічного профілю. Досліджено специфіку методичного забезпечення ділової гри, що передбачає наявність навчально-наукових і проектних матеріалів, зміст і мету проведення гри з іноземної мови, а також психолого-соціологічний характер студентської аудиторії. Зазначено, що ділова гра може допомогти досягненню навчальних, виховних і розвивальних цілей у колективній діяльності студентів-нефілологів у процесі навчання іноземної мови. З'ясовано чинники, зокрема складність й актуальність навчального матеріалу, базовий рівень знань студентів нефілологічного профілю професійно-орієнтований характер фаху студентів, специфіку їх світогляду тощо, що дозволяють детально підготувати й провести ділову гру. Стаття містить аналіз передбачуваної ефективності проведення в студентській аудиторії ділових ігор, підкреслюється їх пізнавальний, виховний, розвивальний, колегіальний характер й психологічні аспекти, за якими визначається навчальна корисність і дидактична доцільність ділових ігор. Окремо підкреслено, що комплектація рольових функцій тих, хто беруть участь у грі, має адекватно віддзеркалювати професійні й соціально-особистісні відносини, характерні для професійної діяльності, змодельованої у грі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Понкратов Д. П. 
Раціональні сфери використання автобусів різного класу пасажиромісткості / Д. П. Понкратов, Н. В. Давідіч // Автомоб. трансп. : сб. науч. тр. - 2018. - Вып. 43. - С. 71-77. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто питання визначення раціональних сфер використання автобусів різного класу пасажиромісткості як оптимізаційне завдання. Як керовані змінні було застосовано потужність пасажиропотоку та ступінь заповнення салону автобусу на найбільш завантаженому перегоні маршруту. Запропоновано рекомендації щодо застосування автобусів різного класу пасажиромісткості залежно від потужності пасажиропотоку на найбільш завантаженому перегоні маршруту.


Індекс рубрикатора НБУВ: О385.5 + О808.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Загурський О. М. 
Транспортна доступність сільських територій: методологічні підходи / О. М. Загурський // Автомоб. трансп. : сб. науч. тр. - 2018. - Вып. 43. - С. 65-70. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розглянуто існуючі підходи до визначення категорії транспортна доступність територій. Проаналізовано основні її характеристики (економічні, інституціональні та соціальні). Обгрунтовано визначення транспортної доступності, як інституціональної категорії, що відбиває взаємозв'язок системи факторів для задоволення потреб в переміщенні людей і/або вантажів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О385.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Rutkowski M. 
Sluzby transportowe Krolestwa Polskiego w latach szescdziesiatych XIX wieku. Zarzad personalny i okresowe budzety = Транспортні послуги Королівства Польща в 1860-х роках. Управління персоналом і періодичні бюджети / M. Rutkowski // Автомоб. трансп. : сб. науч. тр. - 2018. - Вып. 43. - С. 90-105. - Бібліогр.: 28 назв. - пол.

Розглянуто питання, пов'язані з діяльністю транспортних послуг Польського Королівства, в економічно та політично значимий період 1860-х років. Проведений аналіз, зокрема, стосується наступних проблем: матеріальних призначень особистого характеру та структурних змін; особливо важливих і конкретних бюджетів на 1860 і 1865 рр. На підставі дослідження можна зробити висновок про те, що царська влада прийняла спільну позицію у відносинах, яке - як по відношенню до висування керівників адміністрації варшавського транспорту, а також для окремих бюджетів Польської служби земельних і водної - можна охарактеризувати як найбільш консервативним. У випадку з особистими рішеннями були обрані лише люди, які користуються повною довірою; в фінансових питаннях, дефіцит грошових коштів з обмеженням в цілому нібито поява абсолютно нової концепції, з більш широким кругозором (крім витягів з бюджету 1865 р., тобто з періоду, що настає після падіння січового повстання). У свою чергу, напрям інституційних змін характеризувався великою амплітудою коливань царизму. Продемонстровано значну невизначеність щодо подальшої поведінки: значною кількістю інституційних переоцінок; їх очевидну залежність від загальної політичної ситуації; протидія тенденціям цих змін. Це було в 1861 році, коли безпосередньо залежить від управління петербурзького офісу в Варшаві керівництво XIII Округу Зв'язку Російської імперії було замінено керівництвом VII Управління Зв'язку. Аналогічна ситуація сталася в 1862 р., коли царський губернатор у Королівстві Польщі відновив Адміністрацію землі та водного транспорту, яка була абсолютно незалежною від російської влади. Нарешті, лише це правило підтверджується кардинальними інституційними змінами 1867 р., коли місцеві адміністративні органи влади Варшави були нарешті перейменовані в XI Управління транспорту. У будь-якому випадку, у 60-х рр. XIX ст. у формальних польських транспортних службах відбулися численні й далекосяжні зміни, які, зважаючи на остаточне включення Адміністрації земельних та водних комунікацій до адміністративних структур Російської імперії в 1867 р., з часом призвели до величезної відсталості цивілізації польської дорожньої техніки у другій половині XIX ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: У03(4Пол)503.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Кашканов А. А. 
Математичні методи обгрунтування рішень в автотехнічній експертизі дорожньо-транспортних пригод / А. А. Кашканов // Автомоб. трансп. : сб. науч. тр. - 2018. - Вып. 43. - С. 78-89. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Виконано аналіз математичних методів обурунтування рішень, які традиційно застосовуються для розв'язування задач автотехнічної експертизи дорожньо-транспортних пригод, на основі якого визначено шляхи удосконалення існуючих та побудови нових методів підвищення точності розрахунків та категоричності експертних висновків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х893.9(4Укр)413 + О33-082.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Пожидаев С. П. 
Теоретическое исследование разгона автомобиля / С. П. Пожидаев // Автомоб. трансп. : сб. науч. тр. - 2018. - Вып. 42. - С. 43-52. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Построены простые расчетные соотношения для описания основных характеристик процесса разгона автомобиля "в целом". Они дают возможность решать ряд практических задач, связанных с разгоном автомобиля, в том числе определять цикловой КПД автомобиля при разгоне до заданной скорости движения и время, необходимое для этого разгона.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-011.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Рабинович Э. Х. 
Оценка момента инерции подвижных частей автомобильного двигателя / Э. Х. Рабинович, Ю. В. Зыбцев, В. В. Калекин // Автомоб. трансп. : сб. науч. тр. - 2018. - Вып. 42. - С. 37-42. - Библиогр.: 13 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
20.

Шуклинов С. Н. 
Исследованиe режимов торможение-стоп-начало движения автомобиля на уклоне / С. Н. Шуклинов, А. В. Губин // Автомоб. трансп. : сб. науч. тр. - 2018. - Вып. 42. - С. 61-69. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Выполнено имитационное моделирование динамического поведения автомобиля и систем управления его движением. Режимы моделирования отражают замедление автомобиля тормозной системой до полной его остановки на уклоне, удержание автомобиля в неподвижном состоянии тормозной системой и начало его движения при соединении фрикционным сцеплением двигателя и трансмиссии.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-015

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського