Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (8)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (197)Журнали та продовжувані видання (70)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч34(4РОС)$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Женское образование и воспитание : Библиогр. указ. (1859 - 1865) / сост.: Е. В. Анищенко. - Нежин, 2003. - 24 c. - рус.

Систематизированы труды ученых, педагогов, журналистов, писателей, посвященные проблемам воспитания, образования и самореализации женщин в Российской империи и зарубежных странах, изданные в 1859 - 1865 гг.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4Рос)42я1 + Ч311.332я1 + Т3(2)5-297я1 + Э372-677.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р98130 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Науково-освітній потенціал нації: погляд у XXI століття. Кн. 3. Модернізація освіти / уклад.: В. М. Литвин. - К. : Навч. книга, 2003. - 944 c. - укp.

Розглянуто особливості формування конституційної свідомості особистості. Проаналізовано Закони України "Про позашкільну освіту", "Про професійно-технічну освіту", "Про освіту", а також загальну Декларацію прав людини. Вміщено перелік сирітських будинків та шкіл-інтернатів для дітей-сиріт. Запропоновано комплексні заходи щодо всебічного розвитку і функціонування української мови. Визначено стратегію розвитку освіти України у першій чверті ХХІ ст., а також типовий статус середнього загальноосвітнього навчально-виховного закладу.

Рассмотрены особенности формирования конституционого мышления личности. Проанализированы законы Украины "О внешкольном образовании", "О профессионально-техническом образовании", "Об образовании", а также общая Декларация прав человека. Помещен перечень сиротских домов и школ-интернатов для детей-сирот. Предложены комплексные меры по всеобщему развитию и функционированию украинского языка. Определены стратегия развития образования Украины в первой четверти ХХІ в., а также типовой статус среднего общеобразовательного учебно-воспитательного заведения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4РОС)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В346576 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Лещенко І. Т. 
Розвиток дистанційної освіти в Російській Федерації : автореф. дис... канд. пед. наук / І. Т. Лещенко; АПН України. Ін-т пед. освіти і освіти дорос. - К., 2008. - 20 c. - укp.

Визначено місце дистанційної освіти в Російській Фердерації як сучасної освітньої технології у контексті неперервної освіти. Проаналізовано базові поняття дослідження. Здійснено аналіз досвіду впровадження дистанційної освіти у зарубіжних країнах. Охарактеризовано її сучасні моделі. Узагальнено етапи становлення та розвитку даної освіти в Росії. Виявлено стратегічні напрями розвитку й організаційно-педагогічні умови її функціонування. Вивчено й узагальнено прогресивні ідеї російського досвіду у цій галузі. Проаналізовано особливості організації дистанційної освіти в Україні. Виявлено подібне та відмінне у її розвитку в Російській Федерації та в Україні. Запропоновано можливі шляхи використання прогресивних ідей російського досвіду у розвитку системи дистанційної освіти в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4РОС)764 + Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА357787 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Драч О. О. 
Вища жіноча освіта в Російській імперії другої половини ХІХ - початку ХХ століття : монографія / О. О. Драч; ред.: В. В. Калініченко; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси : Вертикаль, 2011. - 532 c. - укp.

Висвітлено процес зародження та становлення вищої жіночої освіти (ВЖО) в Російській імперії у другій половині ХІХ - початку ХХ ст. Проаналізовано політику державної влади у сфері ВЖО, діяльність урядових комісій у 1870 - 1880-х рр. з питань ВЖО. Розкрито організаційно-правові засади діяльності вищих жіночих курсів. Визначено чисельність та соціально-демографічні характеристики курсисток ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4РОС)52 + Ч34(4РОС)42

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА742464 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Образ человека будущего: Кого и Как воспитывать в подрастающих поколениях : [кол. моногр.]. Т. 1 / ред.: О. А. Базалук; Междунар. филос.-космол. о-во. - К., 2011. - 326 c. - рус.

Рассмотрено состояние системы образования, в частности Украины и России, к концу первого десятилетия XXI в. Раскрыты проблемы, связанные с непрерывным развитием общества и техносферы, а также ролью в этом процессе семьи, педагогов, государственных институтов. Проанализированы перспективы развития системы образования. Уделено внимание формированию нового типа личности - планетарно-космической, как некоего конечного идеального образа воспитательного воздействия на подрастающее поколения - образа человека будущего.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в056.4 + Ч34(4УКР) + Ч34(4РОС)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В352991/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Шустова Л. П. 
До питання про розвиток гендерної освіти в Росії / Л. П. Шустова // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 148. - С. 86-89. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто важливість розвитку гендерних підходів в освіті, що дозволяють враховувати здібності, можливості і освітні потреби представників чоловічої і жіночої статі. Розкрито роль сучасного навчального закладу в системі формування гендерної самосвідомості суб'єктів освіти. Представлено різноманітні форми гендерної освіти педагогічних кадрів: викладачів ВНЗ, педагогів і шкільних психологів, а також студентів педагогічних ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4РОС)01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Сергейчук Н. Б. 
Современное состояние и пути развития системы образования : монография: в 2 кн. Кн. 2 / Н. Б. Сергейчук, К. К. Пішеніна, С. П. Акутина, В. К. Аюпова, И. С. Беганцова; ред.: С. В. Куприенко. - О., 2012. - 179 c. - (Проект SWorld). - Библиогр.: с. 171-178 - рус. - укp.

Раскрыты преимущества непрерывной подготовки специалистов для индустрии туризма и гостеприимства в учебных заведениях ВПО, СПО и НПО. Показаны пути внедрения научно-профессионального дополнительного образования как слагаемого государственного управления сферой образования. Внимание уделено профессиональной реабилитации инвалидов в процессе довузовской подготовки при ВУЗ. Изложены некоторые аспекты развития современного образования, в том числе, теория и практика модульного обучения школьной географии. Рассмотрены формы и методы управления инновационной деятельностью ВУЗ в составе региональных научно-образовательных комплексов ключевой компетенции. Предложены концептуальные подходы к формированию профессионального самоопределения молодежи в условиях модернизации российского образования. Проанализированы результаты эмпирических исследований влияния человеческого капитала на экономический рост государства. Прослежена динамика функциональных нелинейных зависимостей показателей образования и экономического роста. Раскрыты историко-педагогические предпосылки становления и развития системы дополнительного образования детей в России, его современное состояние.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4РОС)01

Рубрики:

Шифр НБУВ: В353745/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Копилова Н. О. 
Якість освіти в умовах модернізації російського суспільства / Н. О. Копилова // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 4. - С. 271-277. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто питання якості освіти за сучасних умов. Відзначено, що показниками якості є: якість викладацького складу, стан матеріально-технічної бази навчального закладу, якість навчальних програм, якість студентів, якість інфраструктури, якість знань, інновації, конкурентоспроможність випускників на ринку праці та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4РОС) + Ч311.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Беспарточна О. І. 
Розробка національної системи кваліфікації у Російській Федерації: соціально-педагогічні умови : монографія / О. І. Беспарточна; Кременчуц. нац. ун-т ім. М. Остроградського. - Кременчук : Щербатих О. В., 2013. - 239 c. - Бібліогр.: с. 168-204 - укp.

Охарактеризовано соціально-педагогічні умови розробки Національної системи кваліфікацій у Російській Федерації, зокрема забезпечення нормативно-правової бази; створення Національної системи стандартизації; розробки Національних рамок кваліфікацій; врахування вимог Болонського процесу. Виявлено спільне і відмінне у розвитку Національної системи кваліфікацій в Україні та Російській Федерації. Визначено напрями використання досвіду Російської Федерації у створенні Національної системи кваліфікацій України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4РОС)7 п2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА768059 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Аббасова Кызылгюль Ясин кызы 
Образ человека будущего: Кого и Как воспитывать в подрастающих поколениях : [кол. моногр.]. Т. 3 / Аббасова Кызылгюль Ясин кызы, О. В. Баева, О. А. Базалук, Е. В. Вдовыченко, Л. Г. Джахая, О. А. Дольская, С. Ф. Клепко, В. И. Клюшкин, А. А. Кононов, Кязымзаде Айдын Гасан оглу, А. В. Лесевицкий, Н. А. Мамчиц, Т. В. Матусевич, Махмудова Рагима Махмуд кызы, А. С. Мищенко, Г. А. Пьявченко, В. В. Рыбалка, А. Д. Урсул, Т. А. Урсул, Е. В. Фатхутдинова; Междунар. философ.-космолог. о-во. - К., 2013. - 337 c. - рус.

Рассмотрены особенности образовательных систем России и Украины, перспективы их развития. Проанализированы возможности космического образования, определена роль материнства, семьи и школы в образовательном процессе. Акцентировано внимание на проблеме самоидентификации нации, освещены ценностные ориентиры, идеал образованности, перспективы раздельного образования и воспитания. Представлены результаты исследований академических ученых, преподавателей университетов и школ, аспирантов, студентов из России, Украины, Грузии и Азербайджана. Внимание уделено формированию образа человека будущего, а также повышению эффективности педагогического воздействия.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в056.4 + Ч34(4УКР) + Ч34(4РОС)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В352991/3 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Пастовенський О. 
Структурна модель оптимізації регіональних освітніх мереж / О. Пастовенський // Рідна шк.. - 2008. - № 6. - С. 30-33. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто проблему удосконалення освітніх мереж з урахуванням сучасних вимог з метою створення умов для здобуття школярами якісної освіти незалежно від місця проживання. Висвітлено досвід оптимізації шкільних мереж у Білорусії, Молдові та Російській Федерації. Зроблено висновок про краще теоретичне осмислення та наукове обгрунтування даних процесів у Російській Федерації. Розкрито зміст понять "мережа навчальних закладів", "реструктуризація та оптимізація мережі навчальних закладів". З урахуванням рекомендацій, розроблених Інститутом розвитку освіти Російської Федерації, визначено показники параметрів ЗНЗ, які його характеризують, та відповідно до них структури мережі ЗНЗ. На базі методики системного аналізу (за Оптнером) розроблено структурну схему алгоритму оптимізації регіональної мережі ЗНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4БІЛ)411 + Ч34(4МОЛ)411 + Ч34(4РОС)411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Лещенко І. 
Прогресивні ідеї російського досвіду розвитку дистанційної освіти та напрями його реалізації в Україні / І. Лещенко // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2008. - № 1. - С. 139-144. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено основні аспекти прогресивного російського досвіду в організації дистанційної освіти: у структурних підрозділах системи освіти, в корпоративному секторі, в реалізації соціальних програм на державному та муніципальному рівнях. Обгрунтовано доцільність упровадження нових інформаційних і комунікаційних технологій в освітню систему України й окреслено напрями їх застосування в навчальному процесі з метою підвищення ефективності та якості навчання. Сформульовано завдання, вирішення яких сприятиме становленню вітчизняної дистанційної форми навчання як складової системи неперервної освіти.

Освещены основные аспекты прогрессивного российского опыта в организации дистанционного обучения: в структурных подразделениях системы образования, в корпоративном секторе, в реализации социальных программ на государственном и муниципальном уровнях. Обоснована целесообразность внедрения информационных и коммуникационных технологий в образовательную систему Украины и очерчены направления их применения в учебном процессе с целью повышения эффективности и качества обучения. Сформулированы задачи, решение которых будет способствовать становлению отечественной дистанционной формы обучения как составляющей непрерывного образования.

In clause are certain the basic aspects of productive Russian experience in the field of remote training: in structural divisions of system educations, in corporate sector, in realization of social programs at the state and municipal levels; possible directions of і realization which account will allow to improve a domestic practice of the organization of remote formation in Ukraine are proved.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4РОС)764 + Ч34(4УКР)764

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Антонець Н. 
К. Д. Ушинський як реформатор Смольного інституту / Н. Антонець // Шлях освіти. - 2008. - № 4. - С. 41-49. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Подано стислий огляд історії Смольного інституту з 1764 до 1859 рр. Розкрито суть, складові та значення реформаторської діяльності К. Д. Ушинського на посаді інспектора класів у Смольному інституті. Висвітлено окремі аспекти п'ятирічного з 1862 р. перебування педагога у закордонному відрядженні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4РОС)51-273 + Ч34(4РОС)42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Загвоздкін В. 
Стандарти освіти у міжнародному контексті / В. Загвоздкін // Шлях освіти. - 2009. - № 3. - С. 20-22. - укp.

У світлі міжнародного досвіду розробки та застосування стандартів у сфері освіти проаналізовано введення стандартів освіти у Росії. Зазначено, що у разі застосування стандартів у сфері освіти має значення не лише якість стандартів, як таких, а й те, як вони застосовуються в системі: вони можуть стати потужним інструментом розвитку освіти та сприяти підвищенню її якості або, навпаки, консервувати систему, а в багатьох випадках і спричинити різке зниження якості освіти. Підсумовано, що в інтернаціональній дискусії вживають такі види стандартів: стандарти умов і процесів навчання (оснащеність школи, концепції навчання, кваліфікація персоналу тощо), стандарти змісту (визначають зміст і цілі), стандарт результатів (визначає вимоги до результатів навчання у формі межового значення на певній шкалі).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4РОС) я86

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Соколова И. 
Противоречия современного этапа развития системы непрерывного образования в эпоху глобальных перемен: поиск продуктивных решений / И. Соколова // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2012. - № 5. - С. 46-53. - рус.

Рассмотрены противоречия, которые возникают сегодня в системе образования, а также продуктивные их решения. Отмечено глубинное противоречие образовательной системы - несоответствие школы потребностям общественного развития. Указано, что реальные условия российского образования далеки от тех, которые должны обеспечить формирование творческого, свободного, развивающегося человека нового общества. Наблюдается потеря духа коллективизма, взаимовыручки, школьной дружбы. Ухудшилось здоровье детей. Поставлена задача индивидуализированного образования. психолого-педагогического сопровождения, профилактики безнадзорности, инклюзивного образования для лиц с ограниченными возможностями здоровья. Особое внимание обращено на культуротворческую деятельность педагога. Отмечено, что основной миссией школы является воспитание культурного высокообразованного гражданина.

Розглянуто суперечності, які виникають сьогодні в системі освіти, а також продуктивні їх рішення. Відзначено глибинне протиріччя освітньої системи - невідповідність школи потребам суспільного розвитку. Зазначено, що реальні умови російської освіти далекі від тих, які повинні забезпечити формування творчої, вільної людини нового суспільства, яка здатна розвиватися. Спостерігається втрата духу колективізму, взаємовиручки, шкільної дружби. Погіршилося здоров'я дітей. Поставлено завдання індивідуалізованої освіти. психолого-педагогічного супроводу, профілактики бездоглядності, інклюзивної освіти для осіб з обмеженими можливостями здоров'я. Особливу увагу звернено на культуротворчу діяльність педагога. Вказано, що основною місією школи є виховання культурного високоосвіченого громадянина.

Еexamined the contradictions that arise today in the education system, as well as productive solutions. Noted the deep contradiction of the educational system to the needs of school - disparity of social development. Indicated that the actual conditions of the Russian education are far from those that need to ensure the formation of a creative, free, developing new human society. Is a loss of team spirit, mutual aid, school friendship. Children's health has deteriorated. Tasked individual education. psycho-pedagogical support, prevention of neglect, inclusive education for persons with disabilities. Special attention is paid to the activities teacher. Observed that the main mission of the school is to educate the cultural well-educated citizens.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4РОС)4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Окорокова Г. П. 
Адаптация высшего образования РФ к потребностям рынка труда: проблема достоверных сигналов / Г. П. Окорокова, Н. Д. Кликунов, В. М. Окороков // Актуал. проблеми економіки. - 2009. - № 9. - С. 274-284. - Библиогр.: 15 назв. - рус.

Представлен расширенный анализ подхода к высшему образованию (ВО) как сигналу. На основании анализа статистических данных о развитии системы ВО в России обосновано положение о том, что достоверные сигналы, порождаемые сектором негосударственного ВО, положительно влияют на ситуацию на рынке труда в РФ и других странах постсоветского пространства. Показано негативное влияние на общественное благосостояние системы ВО, нацеленной на отбор худших и порождающей недостоверные сигналы. Обосновано, что ситуация с объединяющим равновесием в ВО негативно влияет на общественное благосостояние.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4РОС)240.523.3 + Ч34(4РОС) к94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Нечаев А. С. 
Инновационно-инвестиционное развитие в системе управления муниципальным образованием / А. С. Нечаев, О. В. Антипина // Актуал. проблеми економіки. - 2013. - № 10. - С. 393-397. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Рассмотрены основные аспекты построения системы муниципального управления с учетом инновационно-инвестиционного развития территорий. Проанализированы элементы системы муниципального управления. Представлены методы управления инновационно-инвестиционным развитием муниципальных образований и разработаны рекомендации по его улучшению.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4РОС)7 + У9(4РОС)441.0-21 + Х819(4РОС)011.2-9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Сударенков В. В. 
Место литературы в образовательном стандарте общего образования / В. В. Сударенков // Библиотеки и информационные ресурсы в современном мире науки, культуры, образования и бизнеса : 11-я Междунар. конф. "Крым 2004". - 2004. - С. 1 электрон. опт. диск (CD-ROM). - рус.

Зазначено про необхідність єдиного освітнього простору Росії. Висвітлено складнощі створення державного навчального стандарту з літератури та роль бібліотек у його створенні.

Акцентировано внимание на необходимости обеспечения единого образовательного пространства России. Освещены сложности разработки государственного образовательного стандарта по литературе и роль библиотек в его создании.

The need to ensure a common educational space in Russia in underlined. Difficulties in the development of a state educational standard on literature and the role of libraries therein are presented.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч73в2:Ч30 + Ч34(4РОС)01

Рубрики:


      
Категорія:    
19.

Карпенко О. В. 
Суперечливість трактування категорій освітніх послуг у сучасній педагогічній науці Російської Федерації / О. В. Карпенко, В. В. Вербова, Є. Ф. Демида // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 4. - С. 88-93. - Бібліогр.: 30 назв. - укp.

Проаналізовано суперечливість наукових підходів до трактування дефініції „освітні послуги” в джерельній базі Російської Федерації. Обгрунтовано потребу практичного застосування в Україні категорій освітніх послуг у процесі розбудови сервісної держави. Зазначено, що базовим механізмом побудови стабільної й ефективної галузі здобуття знань на всіх рівнях є переосмислення ідеології сучасних взаємовідносин держави та громадянина в контексті запровадження політично збалансованої, економічно обгрунтованої та соціально значущої системи освітніх послуг.

Проанализирована противоречивость научных подходов к трактовке дефиниции "образовательные услуги" в базе первоисточников Российской Федерации. Обоснована потребность практического применения в Украине категорий образовательных услуг в процессе развития сервисного государства. Указано, что базовым механизмом построения стабильной и эффективной отрасли получения знаний на всех уровнях является переосмысление идеологии современных взаимоотношений государства и гражданина в контексте введения политически сбалансированной, экономически обоснованной и социально значимой системы образовательных услуг.

Examined controversial scientific approaches to the interpretation of the definition of "educational services" in the source base of the Russian Federation. Legitimate need of practical application in Ukraine categories of educational services in the development process of service of the state. Indicated that the underlying mechanism of building a stable and effective branch of learning at all levels is a modern reinterpretation of the ideology of relations between the state and the citizen towards the introduction of a politically balanced, economically viable and socially relevant system of education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4РОС)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Беспарточна О. І. 
Соціально-педагогічні умови розробки національної системи кваліфікації в Російській Федерації : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. І. Беспарточна; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - К., 2013. - 22 c. - укp.

Теоретично досліджено проблеми соціально-педагогічних умов розробки Національної системи кваліфікації у РФ. На основі дослідження базових понять Національної системи кваліфікацій уточнено сутність цієї дефініції. Проаналізовано стан дослідженості проблеми розробки Національної системи кваліфікацій у РФ у педагогічній теорії та соціально-економічні передумови її створення. Охарактеризовано Національну систему кваліфікацій у РФ та її нормативно-правову базу, особливості створення Національної системи стандартизації РФ, етапи її створення, розробки та впровадження. Висвітлено особливості функціонування Національної системи кваліфікацій відповідно до вимог Болонського процесу. Здійснено порівняльний аналіз розробки Національної системи кваліфікацій в Україні та РФ, запропоновано напрями використання досвіду РФ у створенні Національної системи кваліфікацій України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4РОС)7 п2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА402920 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського