Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (12)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.32$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Кордунова Н. О. 
Звички та їх формування у дошкільників : Навч. посіб. / Н. О. Кордунова, А. С. Денисюк; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. - Луцьк : РВВ "Вежа", 2006. - 156 c. - Бібліогр.: с. 80-85. - укp.

Висвітлено психологічні особливості формування звичок у дітей дошкільного віку на підставі узагальнення матеріалів експериментальних досліджень і вивчення передового досвіду вихователів. Визначено психолого-педагогічні умови формування звичок у дітей, наведено шляхи, засоби та методичні прийоми керівництва даним процесом. Розглянуто гру як засіб формування звичок у дошкільників.

Освещены психологические особенности формирования привычек у детей дошкольного возраста на основе обобщения материалов экспериментальных исследований и изучения передового опыта воспитателей. Определены психолого-педагогические условия формирования привычек у детей, приведены пути, средства и методические приемы управления данным процессом. Рассмотрена игра как способ формирования привычек у дошкольников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.32 я7 + Ю983.620.1-353.3 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА674147 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Світлична С. П. 
Виховання ціннісного ставлення до себе у старших дошкільників засобами народної педагогіки Слобожанщини : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / С. П. Світлична; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2010. - 21 c. - укp.

Проаналізовано філософські, психологічні та педагогічні підходи до проблеми виховання ціннісного ставлення до себе. Розкрито сутність поняття "ціннісне ставлення до себе", визначено його структуру, основні форми прояву й особливості розвитку у дітей старшого дошкільного віку. Розроблено критерії та показники сформованості даної якості. Розкрито можливості застосування засобів народної педагогіки Слобожанщини у вихованні ціннісного ставлення до себе у дітей сташого дошкільного віку. Розроблено особистісно орієнтовану технологію виховання ціннісного ставлення до себе у старших дошкільників засобами народної педагогіки Слобожанщини, експериментально підтверджено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.328 + Ч411,01 + Ч411.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА371554 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Панішева О. В. 
Техніка підтримання дисципліни Timeout як складова позитивної педагогіки / О. В. Панішева // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 1. - С. 124-131. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано техніку підтримання дисципліни тайм-аут, яку широко використовують у сучасній зарубіжній педагогіці під час виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Наведено особливості цього методу, умови та його використання. Розглянуто типові помилки, яких допускають батьки та вихователі, та шляхи їх подолання. Зазначено щодо можливостей застосування техніки тайм-аут у вітчизняній системі виховання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Луценко І. О. 
Дитина і дорослий: вчимося спілкуватись. Готуємося до мовленнєвого спілкування з дошкільниками : [посібник] / І. О. Луценко; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - 2-ге вид., переробл. і допов. - К. : Світич, 2013. - 206 c. - (Б-ка журн. "Дошкільне виховання"). - Бібліогр.: с. 205-206 - укp.

Висвітлено наукові основи особистісно орієнтованого спілкування вихователя з дітьми. Проаналізовано мовленнєве спілкування вихователя з дошкільниками на заняттях і в повсякденному житті. Розглянуто особливості спілкування дошкільників з дорослими та однолітками. Описано розвиток мовлення дошкільника у процесі спілкування з дорослими та однолітками. Розкрито зміст і методи формування комунікативної компетентності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.32

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА773053 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гладишев В. В. 
Методи виховання дітей дошкільного віку в педагогічній спадщині С. Русової / В. В. Гладишев // Наука і освіта. - 2009. - № 1/2. - С. 218-221. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Здійснено науковий аналіз основних характеристик концепції методів виховання дітей дошкільного віку, розробленої й упровадженої в практику видатним українським педагогом і громадським діячем С. Русовою. Розглянуто творчу спадщину С. Русової як чинник для створення і подальшого розвитку національно-орієнтованої системи дошкільного виховання, особливо в галузі мовленнєвої діяльності дітей.

Осуществлен научный анализ основных характеристик концепции методов воспитания детей дошкольного возраста, разработанной и внедренной в практику выдающимся украинским педагогом и общественным деятелем С. Русовой. Рассмотрено творческое наследие С. Русовой как фактор для создания и последующего развития национально-ориентированной системы дошкольного воспитания, особенно в области речевой деятельности детей.

The article analyzes the concept of methods of educating preschoolers, developed and implemented in practice by the eminent Ukrainian teacher and public figure S. Rusova. S. Rusova's creative heritage is considered to be a factor determining development of Ukrainian pre-school education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52-211 + Ч411.32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Пихтіна Н. П. 
Особливості виховання дошкільників з негативними проявами в поведінці / Н. П. Пихтіна // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 308-310. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Узагальнено класифікацію негативних проявів у поведінці дітей, основану на критерії домінуючих чинників, та відповідні їм негативні характеристики. Виокремлено й охарактеризовано педагогічні умови, що забезпечують запобігання та корекцію негативних проявів у поведінці дошкільників у ДНЗ. Експериментально досліджено та проаналізовано негативні прояви поведінки дошкільників, зумовлені неправильним вихованням, кризами психовікового розвитку, дефіцитом уваги, несприятливою адаптацією дитини до ДНЗ, визначено чинники, їх виникнення та сформульовано умови для їх реалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Фасолько Т. С. 
Теоретичні підходи до проблеми формування асертивної поведінки в дітей дошкільного віку / Т. С. Фасолько // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 449-452. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проаналізовано теоретичні підходи до визначення поняття асертивності в різних наукових контекстах і напрямах; погляди вітчизняних і зарубіжних науковців, сучасні підходи до проблеми становлення дитячої особистості в дошкільному віці, зокрема в аспекті формування техніки асертивності, здатності долати конфлікти та запобігати їх появі. Відзначено актуальність прийомів навчання соціальним навичкам у дошкільників як домінуючого чинника соціальної адаптації і розвитку образу "Я". Обгрунтовано необхідність гуманізації процесу виховання дітей дошкільного віку. Подано рекомендації, в яких викладено правила асертивної поведінки дітей дошкільного віку. Експериментально досліджено вплив методів казкотерапії на динаміку поведінкових стереотипів дітей, яка виявляється в прагненні до співпраці як прояву однієї з навичок асертивної поведінки.

Проанализированы теоретические подходы к определению понятия ассертивности в различных научных контекстах и направлениях; взгляды отечественных и зарубежных ученых, современные подходы к проблеме становления личности ребенка, в частности в аспекте формирования техники ассертивности, способности преодолевать конфликты и предотвращать их появление. Отмечена актуальность приемов обучения социальным навыкам у дошкольников как доминирующего фактора социальной адаптации и развития образа "Я". Обоснована необходимость гуманизации процесса воспитания детей дошкольного возраста. Даны рекомендации, в которых изложены правила ассертивного поведения детей дошкольного возраста. Экспериментально исследовано влияние методов сказкотерапии на динамику поведенческих стереотипов детей, которая проявляется в стремлении к сотрудничеству как проявлению одного из навыков ассертивного поведения.

The article demonstrates some modern approaches to the problem of forming children's personality at preschool age. It substantiates necessity of humanization of the process of preschoolers' upbringing; analyzes theoretical approaches to interpreting the term "assertivity" in different scientific contexts and trends; views of native and foreign research workers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Гурнік Л. 
Гуманно-особистісний вимір у сучасному дошкільному навчальному закладі / Л. Гурнік // Нова пед. думка. - 2010. - № 1. - С. 105-108. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Теоретично обгрунтовано гуманно-особистісний підхід до організації навчально-виховного процесу в сучасному освітньому закладі, зокрема, у дошкільному навчальному закладі (ДНЗ). Розглянуто науково-методичний проект "Дитячий садок сьогодення", розроблений кафедрою корекційної освіти Рівненського ОІППО відповідно до стрижневих принципів гуманно-особистісного підходу в сучасному освітньому закладі (принципи творчої діяльності, самодіяльності та самостійності, демократизації, гуманізації, психологізації, індивідуалізації та диференціації). Указано на те, що основним завданням сучасної освіти є забезпечення компетентного ставлення особистості до життя, допомога дитині у знаходженні смислу життя шляхом створення умов для фізичного, психічного, духовного та соціального розвитку. Висвітлено концептуальні засади проекту "Дитячого садка сьогодення".

Теоретически обоснован гуманно-личностный подход к организации учебно-воспитательного процесса в современном образовательном учреждении, в частности, в дошкольном учебном заведении (ДНЗ). Представлен научно-методический проект "Детский сад настоящего", разработанный кафедрой коррекционного образования Ровенского ОИППО согласно стержневым принципам гуманно-личностного подхода в современном образовательном учреждении (принципы творческой деятельности, самодеятельности и самостоятельности, демократизации, гуманизации, психологизации, индивидуализации и дифференциации). Указано на то, что основной задачей современного образования является обеспечение компетентного отношения личности к жизни, помощь ребенку в нахождении смысла жизни путем создания условий для физического, психического, духовного и социального развития. Освещены концептуальные основы проекта "Детский сад сегодняшнего дня".

The article presents theoretical justification humane and personal approach to the educational process in modern institutions, particularly in pre-school. Presented by the scientific and methodical project "Kindergarten present".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Сас О. О. 
Саморозвиток дітей 6 - 7-річного віку як показник сформованості їх життєвої компетентності / О. О. Сас // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 29. - С. 367-374. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано сучасні наукові дослідження саморозвитку учнів молодшого шкільного віку. Розкрито особливості саморозвитку дітей в період переходу з дошкільного дитинства в шкільний світ. Розглянуто педагогічні та методичні основи процесу саморозвитку як показника сформованості життєвої компетентності дітей 6 - 7-річного віку. Виокремлено компоненти, що складають життєву компетентність особистості цього вікового періоду.

Проанализированы современные научные исследования саморазвития учащихся младшего школьного возраста. Раскрыты особенности саморазвития детей в период перехода с дошкольного детства в школьный мир. Рассмотрены педагогические и методические основы процесса саморазвития как показателя сформированности жизненной компетентности детей 6 - 7-летнего возраста. Выделены компоненты, которые составляют жизненную компетентность личности этого возрастного периода.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.389 + Ч411.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Чумахидзе Т. Л. 
Эмоциональный комфорт как условие реализации примерной образовательной программы "Детский сад - Дом радости" / Т. Л. Чумахидзе // Гуманіт. науки. - 2015. - № 4. - С. 116-122. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Обоснована необходимость создания эмоционального благополучия и комфорта в дошкольном детстве. Обозначены основные положения примерной образовательной программы "Детский сад - Дом радости" в рамках авторской концепции образования дошкольника как неповторимой индивидуальности на основе амилификации развития и саморазвития его самосознания.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.401.2 + Ч411.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського