Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (5)Книжкові видання та компакт-диски (31)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.266.0$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Ващук О. В. 
Активізація пізнавальної діяльності учнів 5 - 7 класів у процесі самостійної роботи на уроках трудового навчання засобами нових інформаційних технологій : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. В. Ващук; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 20 c. - укp.

Проаналізовано особливості активізації пізнавальної діяльності учнів V - VI класів загальноосвітньої школи на уроках трудового навчання за допомогою засобів нових інформаційних технологій (НІТ). Визначено й експериментально апробовано педагогічні умови розробки комп'ютерної навчальної програми, етапи її складання, шляхом організації діяльності учнів зазначеного віку у процесі самостійної роботи на уроках трудового навчання з використанням засобів НІТ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253.1 + Ч421.266.0 + Ч4521.267

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА319945 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бербец В. В. 
Проектно-технологічна діяльність учнів на уроках трудового навчання: теорія і методика : Моногр. / В. В. Бербец, Т. М. Бербец, Н. В. Дубова, О. М. Коберник, Т. В. Кравченко, О. Б. Мелентьєв, В. В. Харитонова, Л. М. Хоменко, С. М. Ящук. - К. : Наук. світ, 2003. - 172 c. - Бібліогр.: 182 назв. - укp.

Розкрито сутність проектно-технологічної системи трудового навчання, зміст, структуру та основні етапи проектно-технологічної діяльності. Висвітлено історію становлення і розвитку методу проектів у вітчизняній та зарубіжній педагогічній теорії і практиці. Визначено особливості здійснення особистісно орієнтованого підходу за умов виконання творчих проектів. Описано методику організації проектно-технологічної діяльності у процесі вивчення учнями модулів навчальної програми з трудового навчання в V - IX класах загальноосвітніх навчальних закладів.

Раскрыты сущность проектно-технологической системы трудового обучения, содержание, структура и основные этапы проектно-технологической деятельности. Освещена история становления и развития метода проектов в отечественной и зарубежной педагогической теории и практике. Определены особенности осуществления личностно-ориентированного подхода в условиях выполнения творческих проектов. Описана методика организации проектно-технологической деятельности в процессе изучения учениками модулей учебной программы по трудовому обучению в V - IX классах общеобразовательных учебных заведений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.0 + Ж6р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА645803 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Лісневська О. С. 
Інтеграція уроків математики та трудового навчання як засіб розвитку творчого мислення та просторової уяви молодших школярів / О. С. Лісневська // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2007. - Вип. 31. - С. 125-127. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто деякі види роботи на уроках математики та трудового навчання, які допомагають розвинути просторову уяву, творче мислення в молодших школярів, сприяють розвитку їх інтелектуальних математичних здібностей, підвищують зацікавленість дітей у вивченні математики, вчать порівнювати, аналізувати, зіставляти, виділяти головне.

Рассмотрены некоторые виды работы на уроках математики и трудового обучения, которые помогают развить пространственное воображение, творческое мышление у младших школьников, способствуют развитию их интеллектуальных математических умений, повышают интерес детей к изучению наук, учат сравнивать, анализировать, сопоставлять.

The article examines some types of work on mathematics and productive skills developing lessons, which help to develop primary school pupils' spatial imagination and creative thinking, provide development of their intellectual and mathematical skills,increase children's interest towards education, teach them to compare and analyze.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.0 + В1р21-312

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сорока Т. 
Професійна орієнтація школярів на уроках трудового навчання у другій половині XX століття / Т. Сорока // Рідна шк.. - 2007. - № 5. - С. 73-76. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено проблему професійної орієнтації учнів у період другої половини XX ст. Проаналізовано тогочасні шкільні програми з трудового навчання. Наведено схему профорієнтаційного опису професії. Розглянуто й охарактеризовано методичні рекомендації, спрямовані на надання практичним працівникам допомоги в проведенні профорієнтаційної роботи. Констатовано, що творча активність учнів на уроках трудового навчання та успіх професійної орієнтації залежали від методів навчання, відомостей про професії й виробництво.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.0 + Ч33(4УКР)63

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Обух О. С. 
Педагогічні умови реалізації індивідуального підходу до учнів 5 - 6 класів у процесі проектування та виготовлення виробів з текстильних матеріалів : автореф. дис... канд. пед. наук / О. С. Обух; Ін-т проф.-техн. освіти АПН України. - К., 2007. - 19 c. - укp.

Удосконалено методику навчання учнів V - VI класів на уроках трудового навчання, яка передбачає врахування особистісних якостей школяра. Визначено педагогічні умови реалізації індивідуального підходу до учнів у процесі проектування та виготовлення виробів з текстильних матеріалів і експериментально перевірено їх ефективність. Виявлено й обгрунтовано домінувальні індивідуальні особливості школярів, які проявляються у процесі проектування та виготовлення виробів з текстильних матеріалів. Розроблено рівні засвоєння навчального матеріалу школярами загальноосвітніх шкіл. Запропоновано комплекс засобів диференційованого навчання для реалізації індивідуального підходу до учнів, який містить завдання різного рівня складності, дидактичні ігри, комп'ютерне забезпечення додатковою інформацією, картки-завдання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7 + Ч421.266.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА354617 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Дуплепов В. О. 
Інтегровані уроки трудового навчання / В. О. Дуплепов // Наша шк.. - 2008. - № 3. - С. 70-72. - укp.

Розглянуто й охарактеризовано форми проведення інтегрованих уроків, які сприяють більш глибокому засвоєнню теми, формуванню практичних навичок, що передбачені програмою з трудового навчання, образотворчого мистецтва і креслення. Розкрито особливості різних типів інтегрованих уроків: урок-практикум, урок-залік, урок-аукціон, урок-рольові ігри, та висвітлено авторський досвід їх організації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.0 + Ч421.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Савчук І. В. 
Формування естетичних смаків учнів 5 - 9 класів на уроках трудового навчання засобами декоративно-ужиткового мистецтва : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / І. В. Савчук; Черніг. держ. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. - Чернигів, 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему формування естетичних смаків школярів (ЕСШ) засобами декоративно-ужиткового мистецтва (ДУМ). Наведено підходи до тлумачення дефініції "естетичний смак" і змісту суміжних понять. Проаналізовано стан художньо-трудової підготовки учнів у загальноосвітніх закладах України, розкрито психолого-педагогічні основи організації творчої художньо-трудової діяльності школярів. Зазначено, що формування ЕСШ буде здійснюватися у разі наявності педагогічної системи школи, де виконуються наступні умови: відбувається широке залучення учнів до різних видів ДУМ; використовується дидактично обгрунтований зміст художньо-трудової діяльності; здійснюється педагогічна взаємодія навчальної та позаурочної форм організації навчально-виховного процесу (НВП). Обгрунтовано підходи до вибору змісту художньо-трудової підготовки учнів, запропоновано методичні рекомендації щодо організації НВП, експериментально перевірено їх ефективність. Розглянуто критерії та рівні сформованості ЕСШ, адаптовано до НВП методику їх діагностування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.22 + Ч421.266.0 + Ю811.17

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361295 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Гевко І. В. 
Конструктивно-технологічні задачі як засіб інтелектуального розвитку учнів 5 - 7 класів на уроках трудового навчання : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / І. В. Гевко; Чернігів. держ. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. - Чернігів, 2009. - 20 c. - укp.

Вперше розкрито можливості інтелектуального розвитку учнів на уроках трудового навчання. Визначено та обгрунтовано дидактичні умови здійснення інтелектуального розвитку школярів на даних уроках. Розглянуто специфіку конструктивно-технологічних задач як засобу інтелектуального розвитку учнів у процесі трудового навчання. Уточнено особливості інтелектуальної виробничої діяльності за умов суспільного прогресу. Створено систему конструктивно-технологічних задач, які сприяють підвищенню рівня продуктивної діяльності школярів на уроках трудового навчання. Визначено та експериментально перевірено дидактичні умови, що забезпечують інтелектуальний розвиток школярів на уроках трудового навчання. Удосконалено систему конструктивно-технологічних задач, узгоджених з навчально-пізнавальними можливостями учнів 5 - 7 класів і спрямованих на їх інтелектуальний розвиток на уроках трудового навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.266.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА365569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Слюсаренко Н. В. 
Ігрова діяльність як засіб трудової підготовки дівчат у загальноосвітніх школах України кінця ХХ століття : навч. посіб. / Н. В. Слюсаренко. - Херсон : РІПО, 2009. - 227 c. - укp.

Розглянуто трудову підготовку (ТП) як основу полової ідентифікації дівчат, питання використання ігрової діяльності (ІД) у ТП молоді у загальноосвітніх школах України кінця ХХ ст. Визначено умови ефективного застосування ІД на уроках трудового навчання. Проаналізовано особливості організації навчально-пізнавальної діяльності дівчат на уроках праці у V - IX класах з використанням ІД. Увагу приділено специфіці проведення занять у процесі виготовлення учнями швейних виробів.

Рассмотрены трудовая подготовка (ТП) как основа половой идентификации девочек, вопросы применения игровой деятельности (ИД) в ТП молодежи в общеобразовательных школах Украины конца ХХ в. Определены условия эффективного использования ИД на уроках трудового обучения. Проанализированы особенности организации учебно-познавательной деятельности девочек на уроках труда в V - IX классах с использованием ИД. Внимание уделено специфике проведения занятий при пошиве учениками швейных изделий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)64 я7 + Ч421.266.0 я7 + Ч421.252.46 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА720140 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Трофімчук В. М. 
Сутність і класифікація художньо-конструкторських знань та умінь старшокласників, які формуються у процесі трудового навчання / В. М. Трофімчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 42. - С. 164-168. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Проаналізовано основні систематизації видів і властивостей знань та умінь, сформульовано власне визначення та розроблено класифікацію художньо-конструкторських знань та умінь, які формуються у старшокласників в процесі трудового навчання. Підсумовано, що учні здобувають якісні художньо-конструкторські знання та уміння лише в процесі цілеспрямованої систематичної художньо-творчої діяльності.

Проанализированы основные систематизации видов и свойств знаний и умений, сформулировано собственное определение и разработана классификация художественно-конструкторских знаний и умений старшеклассников, которые формируются в процессе трудового обучения. Подытожено, что учащиеся получают качественные художественно-конструкторские знания и умения только в процессе направленной систематичной художественно-творческой деятельности.

The principle classifications of kinds and knowledge presented during the investigation are analyzed in the article and on their basis their definition is given. The classification of artistic designing skills and knowledge are formed in the senior pupils in the process of labour studies.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Чумак А. С. 
Введення проектно-модульної технології на уроках технічної праці / А. С. Чумак, В. М. Слабко // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 30. - С. 343-347. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розкрито умови підвищення ефективності навчання та виховання школярів і діяльності школи в процесі проведення занять з освітньої галузі «Технологія». Розглянуто проектно-модульну технологію на уроках технічної праці. Проаналізовано основні якості особистості, які формуються в процесі проектно-технологічної діяльності. Обґрунтовано перспективні можливості трудового навчання та розвиток творчої особистості в системі методів проектних технологій.

Раскрыты условия повышения эффективности обучения и воспитания школьников и деятельности школы в процессе проведения занятий по образовательной отрасли «Технология». Рассмотрена проектно-модульная технология на уроках технического труда. Проанализированы основные качества личности, которые формируются в процессе проектно-технологической деятельности. Обоснованы перспективные возможности трудового обучения и развитие творческой личности в системе методов проектных технологий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.0 + Ч421.29 + Ж6 р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Радченко О. 
Профільне навчання старшокласників на уроках трудового навчання / О. Радченко // Нова пед. думка. - 2010. - № 4. - С. 155-158. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто мету і завдання профільного трудового навчання, нормативні документи щодо профільного навчання. Проаналізовано дослідження і публікації науковців із зазначеної проблеми, основні профілі навчання на уроках трудового навчання у X - XII класах. На основі досліджень Д. Сметаніна, М. Панченка та Б. Федоришина про профорієнтаційну роботу в школі, виокремлено аспекти профільного трудового навчання: економічний, соціальний, психологічний, медико-фізіологічний та педагогічний. Акцентовано, що профільне трудове навчання виконує складні завдання, що відповідають тенденціям розвитку особистості.

Рассмотрены цели и задачи профильного трудового обучения, нормативные документы по профильному обучению. Проанализированы исследования и публикации ученых по данной проблеме, основные профили обучения на уроках трудового обучения в X - XII классах. На основе исследований Д. Сметанина, М. Панченко и Б. Федоришина о профориентационной работе в школе, выделены аспекты профильного трудового обучения: экономический, социальный, психологический, медико-физиологический и педагогический. Акцентировано, что профильное трудовое обучение выполняет сложные задачи, соответствующие тенденциям развития личности.

The aims and objectives of the profile of labor studies, normative documents of Special Education. It's analyzed research and publications of scientists on this issue, the basic profiles of training on the lessons of labor studies at X - XII classes. It's based on research D. Smetanina, M. Panchenko and B. Fedorishin of Career Guidance in the school, highlighted aspects of profile Employment Training: economic, social, psychological, medical and physiological and pedagogical. It's stressed, that the profile labor training to perform complex tasks, the relevant trends in the development of personality.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.0 + Ч421.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Герасименко О. 
Методи реалізації пошуково-дослідницьких проектів на заняттях з трудового навчання у 7 - 9 класів із використанням мультимедійних інформаційних технологій / О. Герасименко, Н. Герасименко // Нова пед. думка. - 2010. - № 2. - С. 111-113. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Визначено роль і методи застосування мультимедійних технологій у пошуково-дослідницькій роботі учнів на заняттях з трудового навчання. Указано, що за допомогою мультимедіа учні можуть ознайомитися з обладнанням цехів на виробництві, виконанням різних технологічних операцій, основами організації виробництва промислової, кулінарної та іншої продукції, з презентаціями, складними графіками, таблицями, вчитися складати меню, проводити аналіз зразків аналогів виробів, розрахунки калорійності страв та собівартості проектованих виробів, виконувати міні-маркетингові дослідження тощо. Наголошено, що завдяки документальній переконливості та сконцентрованості мультимедійного викладу учні засвоюють значний обсяг навчальної інформації за порівняно короткий час, звільняючи учителя від тривалих пояснень матеріалу.

Определена роль и методы применения мультимедийных технологий в поисково-исследовательской работе учащихся на занятиях по трудовому обучению. Указано, что с помощью мультимедиа учащиеся могут ознакомиться с оборудованием цехов на производстве, с выполнением различных технологических операций, с основами организации производства промышленной, кулинарной и другой продукции, с презентациями, сложными графиками, таблицами, учиться составлять меню, проводить анализ образцов аналогов изделий, расчеты калорийности блюд и себестоимости проектируемых изделий, выполнять мини-маркетинговые исследования и т.д. Отмечено, что благодаря документальной убедительности и сконцентрированности мультимедийного изложения учащиеся усваивают значительный объем учебной информации за сравнительно короткое время, освобождая учителя от длительных объяснений материала.

Approaches are given near realization of modern information technology education in 7 - 9 classes on the example of the use of multimedia information technologies at implementation of searching-research projects. Maintenance, stages and essence of research activity, is exposed at implementation of projects.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.268 + Ч421.266.0 + Ч421.266.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Сушенцев О. Є. 
Педагогічні умови активізації пізнавальної діяльності учнів основної школи на уроках трудового навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. Є. Сушенцев; Ін-т педагогіки. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему активізації пізнавальної діяльності учнів основної школи на уроках трудового навчання. Визначено та науково обгрунтовано педагогічні умови активізації пізнавальної діяльності учнів: систематичний, цілеспрямований розвиток мотивації навчально-трудової діяльності, створення "ситуації успіху" в пізнавальній діяльності, диференціація процесу трудового навчання, організація проблемного навчання, використання методичної комп'ютерно-орієнтованої системи навчання. Запропоновано модель активізації пізнавальної діяльності учнів основної школи на уроках трудового навчання та розроблено технологію формування пізнавальної активності учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.266.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА371075 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Даннік Л. А. 
Формування цілісної системи технічних понять в учнів основної школи на уроках трудового навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Л. А. Даннік; Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. - Чернігів, 2010. - 20 c. - укp.

Розкрито характерні особливості, зміст та структуру феномену "технічні знання". Доведено, що виявлена у технічній науці структура опису технічних об'єктів повинна бути застосована до відображення технічних об'єктів в основах технічних наук та у технічному аспекті змісту трудового навчання школярів. Розроблено й експериментально перевірено методику формування технічних понять на уроках трудового навчання, яка складається з чітко послідовних етапів формування наукових понять від первинних уявлень до завершального їх рівня. На підставі аналізу доведено, що дані інноваційно змінені фактори є вирішальними у забезпеченні більш високої якості сформованості цілісної системи технічних понять в учнів у процесі трудового навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.0 + Ж.р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА371183 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Мрук М. М. 
Принципи та способи оптимізації навчально-виховного процесу на уроках з трудового навчання в загальноосвітній школі / М. М. Мрук // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 30. - С. 364-371. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто основні принципи та способи оптимізації викладання трудового навчання в загальноосвітній школі на основі методичних міркувань і дослідження їх сутності. Запропоновано конкретні шляхи оптимізації навчального процесу з метою оволодіння вчителем певними методами викладання, що дозволять досягнути найкращих результатів навчально-пізнавальної діяльності. Зроблено висновок, що оптимальна організація навчального процесу потребує від учителя творчого підходу. Оптимізація навчання припускає, що вчитель у ході підготовки до кожного заняття буде спиратися на закономірності та принципи навчання і творчо обирати найкращий варіант вивчення нового навчального матеріалу.

Рассмотрены основные принципы и способы оптимизации преподавания трудового обучения в общеобразовательной школе на основе методических рассуждений и исследования их сущности. Предложены конкретные пути оптимизации учебного процесса с целью овладения учителем определенными методами преподавания, что позволят достигнуть наилучших результатов учебно-познавательной деятельности. Сделан вывод, что оптимальная организация учебного процесса требует от учителя творческого подхода. Оптимизация обучения допускает, что учитель при подготовке к каждому занятию будет опираться на закономерности и принципы обучения и творчески отбирать наилучший вариант изучения нового учебного материала.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Григорьєва М. А. 
Формування творчих здібностей учнів на уроках технології засобами проектної діяльності / М. А. Григорьєва // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 30. - С. 423-426. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто використання проектних технологій на уроках обслуговуючої праці як засобу розвитку творчих здібностей учнів. Розроблено програму, мета якої - пробудження особистісно-позитивного ставлення до технологічної освіти, розвиток естетичної та загальної культури шляхом набуття конкретних знань і умінь. Виявлено педагогічні умови формування творчих здібностей учнів засобами впровадження проектних технологій в шкільну практику. Узагальнено, що застосування проектної діяльності є необхідним компонентом в розвитку творчих здібностей учнів.

Рассмотрено использование проектных технологий на уроках обслуживающего труда как средства развития творческих способностей учащихся. Разработана программа, цель которой - пробуждение личностно-позитивного отношения к технологическому образованию, развитие эстетической и общей культуры путем приобретения знаний и умений. Выявлены педагогические условия формирования творческих способностей учащихся посредством внедрения проектных технологий в школьную практику. Обобщено, что применение проектной деятельности является необходимым компонентом в развитии творческих способностей учащихся.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.0 + Ч421.29 + Ж6 р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Ребенок В. М. 
Методика використання конструкторсько-технологічних задач на уроках трудового навчання / В. М. Ребенок // Зб. наук. пр. Уман. держ. пед. ун-ту ім. П. Тичини. - 2011. - Ч. 1. - С. 134-136. - укp.

Розглянуто ключові аспекти методики використання конструкторсько-технологічних задач на уроках трудового навчання. Подано схему розумових дій учнів у ході розв'язування конструкторсько-технологічних задач. Визначено кількість дій, яка має бути достатньою, щоб забезпечити доступність кожної з них. Наведено послідовність різних типів конструкторсько-технологічних задач, що формулюються на технічному матеріалі та розв'язуються на підставі законів техніки.

Рассмотрены ключевые аспекты методики использования конструкторско-технологических задач на уроках трудового обучения. Представлена схема умственных действий учащихся при решении конструкторско-технологических задач. Определено количество действий, необходимых для обеспечения доступности каждой из них. Приведена последовательность различных типов конструкторско-технологических задач, сформулированных на техническом материале и решающихся, исходя из законов техники.

Considered key aspects of the methodology using design-engineering tasks on the lessons of labor studies . Posted schema mental activities of students in solving engineering and technological problems


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69898 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Сидоренко В. 
Створення та застосування мультимедійних презентацій на уроках трудового навчання / В. Сидоренко, В. Корнишев // Молодь і ринок. - 2011. - № 1. - С. 12-18. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Охарактеризовано можливості застосування комп'ютера на уроках трудового навчання. Показано, що це сприяє інтенсифікації діяльності вчителя та учнів. З'ясовано, що ефективність проведення уроку підвищується за рахунок зменшення ролі "класної дошки" як основного інструмента викладання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.0 + Ч421.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Хомич М. С. 
Технологія різання листового металу ручними й важільними ножицями / М. С. Хомич // Пед. пошук. - 2011. - № 3. - С. 67-69. - укp.

Наведено розробку уроку трудового навчання для VI класу. Ознайомлено з будовою та призначенням ручних і важільних ножиць для різання металу, з особливостями і прийомами різання ними листового металу. Розглянуто питання формування вміння працювати слюсарними ножицями, дотримуватися правил безпечної роботи. Наголошено на навчанні бережливого використання матеріалів та умінні його утилізувати, вихованні організованості, уважності, вимогливості до себе.

Приведена разработка урока трудового обучения для VI класса. Ознакомлено с устройством и назначением ручных и рычажных ножниц для резки металла, с особенностями и приемами резки ними листового металла. Рассмотрен вопрос формирования умения работать слесарными ножницами, соблюдать правила безопасной работы. Акцентировано внимание на обучении бережливого использования материалов и умении его утилизировать, воспитании организованности, внимательности, требовательности к себе.

Shows the development of labor training lesson for class VI. Familiar with the device and the purpose of manual lever and shears for cutting metal, with the features and techniques of cutting them, the sheet metal. The question of the formation of locksmith skills to work with scissors, to observe the rules of safe operation. Accentuated Lean training materials and the ability to use it to recycle, education organization, mindfulness, demands of himself.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.0 + К638.100.12 р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського