Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.325$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Фоменко К. М. 
Педагогічні умови духовної самореалізації старшокласників у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / К. М. Фоменко; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2004. - 20 c. - укp.

Вперше визначено сутність духовної самореалізації особистості учнів старшого шкільного віку у навчально-виховному процесі гімназії в сільській місцевості. Розроблено та експериментально перевірено теоретичну модель духовної самореалізації старшокласників, запропоновано її технологічне забезпечення та обгрунтовано педагогічні умови ефективної реалізації. Встановлено позитивний вплив на активізацію даного процесу таких чинників, як створення у навчальному закладі соціокультурних умов, використання принципу духовного діалогу сім'ї та школи, учнів і вчителів, спрямованого на формування смисложиттєвих цінностей особистості. Розроблено педагогічну технологію духовної самореалізації старшокласників у навчально-виховному процесі гімназії в сільській місцевості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.325

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА333728 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Денисенко А. А. 
Роль поощрения и наказания в развитии тревожности младшего школьника / А. А. Денисенко, К. Дорошенко // Наука і освіта. - 2006. - № 1/2. - С. 19-21. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Наведено теоретичне узагальнення наукової проблеми, сутність якої полягає в розкритті впливу засобів заохочення та покарання в навчально-виховному процесі на розвиток тривожності в дітей молодшого шкільного віку.

Рассмотрено теоретическое обобщение научной проблемы, сущность которой состоит в раскрытии влияния способов поощрения и наказания в учебно-воспитательном процессе на развитие тревожности у детей младшего школьного возраста.

The article generalizes a scientific issue dealing with influence of means of stimulation and punishment in educational process on development of anxiety level of junior school childhen.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.1 + Ю984.010.2-52 + Ч421.325

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Палюх З. О. 
Методи заохочення і покарання в історії шкільної педагогічної думки / З. О. Палюх // Педагогіка і психологія. - 1998. - № 3. - С. 197-203. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Рассмотрены методы поощрения и наказания в историко-педагогическом аспекте их развития.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.325

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Іноземцев В. А. 
Заохочення і покарання дітей у педагогічній спадщині М. І. Пирогова : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / В. А. Іноземцев; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Харків, 2014. - 20 c. - укp.

На основі ретроспективного аналізу праць М. I. Пирогова, його мемуарних та епістолярних творів, архівних джерел обгрунтовано теоретико-методичні основи та специфіку гуманістично зорієнтованих заохочень і покарань дітей, розкрито засоби їх активізації в аспекті виконання завдань "Національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2012 - 2021 pp.". З'ясовано основні чинники формування гуманістичної педагогічної позиції М. І. Пирогова, позитивні та негативні тенденції досліджуваного періоду, зовнішні та внутрішні передумови розвитку проблеми заохочення і покарання у спадщині видатного педагога. Стимулювання навчально-виховної діяльності учнів розглянуто в його творчості як розвиток гуманістичної педагогіки. Розкрито динаміку й етапи процесу становлення та розвитку проблеми заохочень і покарань дітей, її специфіку. Професійні та особистісні якості вчителя показано як основні засоби здійснення заохочень і покарань. Індивідуальний підхід до учнів у застосуванні заохочень і покарань визначено М. І. Пироговим як "основа здорової педагогіки". Виявлено основні фактори розвитку стимулювання дітей в умовах інноваційного розвитку освіти України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.325 + Ч33(4УКР)51-271

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА405009 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Горбенко С. С. 
Розвиток ідей гуманістичного виховання учнів засобами музики (XX - початок XXI ст.) : монографія / С. С. Горбенко; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2015. - 406 c. - Бібліогр.: с. 318-372 - укp.

Розкрито методологічні, науково-теоретичні та методичні основи розвитку ідеї гуманістичного виховання учнів молодшого та підліткового віку засобами музики у творчій спадщині вітчизняних педагогів XX - початку XXI ст. Проведено історико-педагогічний аналіз проблеми гуманістичного виховання у контексті соціально-культурних умов розвитку суспільства. Обгрунтовано періодизацію, наведено класифікацію ідей, охарактеризовано їх основні детермінанти та субстанційні домінанти. Розроблено логіко-структурну модель розвитку ідей гуманістичного виховання та запропоновано методи їх реалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.325.16

Шифр НБУВ: ВА793155 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського