Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (17)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч424(4УКР)714.9$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Загальноосвітні заклади приватної форми власності в системі освіти України / ред.: Б. Г. Чижевський. - О. : Імідж-прес, 1999. - 95 c. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми психології управління загальноосвітніми закладами освіти, заснованими на приватній формі власності. Розглянуто концептуальні підходи до навчально-виховного процесу в Гуманітарно-технічному ліцеї, а також психолого-педагогічні проблеми виховання формування фізичних термінів і понять у початкових класах середньої школи. Значну увагу приділено державним стандартам загальноосвітньої підготовки, дидактичним засадам побудови змісту навчального предмета тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.9 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА600464 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Алфімов Д. В. 
І спокій нам навіть не сниться... : (Із досвіду становлення приватних загальноосвітніх шкіл в Україні) / Д. В. Алфімов, В. І. Астахова, Т. М. Бєлічева, І. В. Биков, О. В. Бойчук; ред.: В. І. Астахова; Нар. укр. акад. - Х., 2003. - 200 c. - укp.

Розглянуто проблеми становлення приватних загальноосвітніх та спеціалізованих шкіл, ліцеїв, гімназій. Висвітлено досвід роботи 20-ти викладачів, управлінців, організаторів-ентузіастів освітянської справи, які одними з перших увійшли у Спілку приватних навчальних закладів України з метою об'єднання зусиль приватних шкіл у вирішенні питань підвищення кваліфікації кадрів, обміну досвідом, методичного забезпечення навчального процесу.

Рассмотрены проблемы становления частных общеобразовательных и специализированных школ, лицеев, гимназий. Освещён опыт работы 20-ти преподавателей, управленцев, организаторов-энтузиастов образовательного дела, которые в числе первых вошли в Союз частных учебных заведений Украины с целью объединения усилий частных школ в решении вопросов повышения квалификации кадров, обмена опытом, методического обеспечения учебного процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА640275 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Дмітренко Н. Є. 
Дидактичні засади профільного навчання учнів приватних загальноосвітніх навчальних закладів : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Н. Є. Дмітренко; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2009. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему профільного навчання учнів приватних загальноосвітніх навчальних закладів. Розкрито сутність і проаналізовано етапи розвитку профільного навчання у вітчизняній педагогіці та досвід провідних країн світу щодо його організації. Виявлено соціально-педагогічні особливості функціонування приватної загальноосвітньої школи, які обумовлюють специфіку організації профільного навчання в ній. Обгрунтовано дидактичні засади профільного навчання учнів приватної школи. Встановлено критерії, показники й рівні ефективності профільного навчання учнів приватної загальноосвітньої школи. Розроблено й експериментально перевірено дидактичну модель профільного навчання у приватній загальноосвітній школі, яка забезпечує варіативний різнорівневий зміст освіти, створює можливості для реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учнів у навчально-виховному середовищі школи та позашкільних установ і враховує соціальні-педагогічні особливості функціонування приватної школи. Розроблено методичні рекомендації щодо організації та моніторингу профільного навчання учнів у приватній загальноосвітній школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч424(4УКР)714.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362283 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Федорова Н. Ф. 
Організаційно-педагогічні умови діяльності школи-лабораторії наукової установи : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Н. Ф. Федорова; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 1999. - 15 c. - укp. - рус.

Обгрунтовано організаційні, змістові, технологічні та матеріально-технічні нововведення, які забезпечують функціонування школи-лабораторії наукової установи. Розкрито сутність та специфіку діяльності школи-лабораторії; компоненти, які характеризують її діяльність. Запропоновано модель організаційної структури школи-лабораторії, структура управління науково-дослідної діяльності, розроблено концепцію та положення про школу-лабораторію наукової установи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.9 + Ч489.514(4УКР)718

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА303038 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Алфімов Д. В. 
Педагогічні основи підготовки старшокласників до підприємницької діяльності у приватному бізнес-ліцеї : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Д. В. Алфімов; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2001. - 20 c. - укp.

Проаналізовано проблему підготовки старшокласників до підприємницької діяльності у приватному бізнес-ліцеї у зарубіжних і вітчизняних психолого-педагогічних дослідженнях. Визначено сенс і специфіку підприємницької діяльності. Охарактеризовано стан підготовки старшокласників до підприємницької діяльності у загальноосвітніх школах України. Розроблено модель випускника бізнес-ліцею, модель і концепцію підготовки майбутніх бізнесменів у приватному бізнес-ліцеї, навчальний план бізнес-ліцею, комплексний план індивідуальної підготовки старшокласників до підприємництва, модель стимулювання творчості педагогів та ліцеїстів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.69 + Ч424(4УКР)714.9 + У9(4УКР)0-131.1 р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА314652 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Бурим О. В. 
Соціальне виховання молодших школярів у приватних загальноосвітніх навчальних закладах : автореф. дис... канд. пед. наук / О. В. Бурим; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему соціального виховання молодших школярів у приватних загальноосвітніх навчальних закладах, розкрито сутність і специфіку даного процесу. Визначено характерні риси й особливості соціального виховання молодших школярів у контексті суб'єкт - суб 'єктних стосунків. Обгрунтовано й експериментально перевірено соціально-педагогічні умови, що забезпечують ефективність досліджуваного процесу в приватній школі, якими є: створення освітньо-виховного середовища, що сприяє формуванню ціннісних орієнтацій як інтегративної характеристики особистості молодшого школяра, що є сукупним результатом її соціалізації; залучення учнів до різних видів діяльності з метою розвитку їх соціального досвіду; забезпечення комфортності навчально-виховного процесу. Уточнено сучасні наукові уявлення про приватну школу як навчальний заклад з достатньо високим інноваційно-освітнім, кадрово-управлінським і фінансово-організаційним потенціалом. Удосконалено зміст і технології соціального виховання дітей молодшого шкільного віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0 + Ч424(4УКР)714.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА355263 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Коміссаров В. О. 
Формування соціально-культурного простору середнього навчально-виховного закладу : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / В. О. Коміссаров; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2003. - 20 c. - укp.

Здійснено науково-парадигмальне та методологічне обгрунтування перспектив розвитку соціально-культурних аспектів у сфері національної освіти. Запропоновано програму дослідно-експериментальної роботи "Школа здібностей", охарактеризовано змістові компоненти та відповідні новаційні методичні засоби експериментальної школи. Проаналізовано динаміку зростання загальної культури та психолого-педагогічної грамотності учителів-дослідників, а також розумового та особистісного розвитку учнів. Зазначено, що керування соціально-культурним простором загальноосвітнього навчального закладу полягає у науковому обгрунтуванні, структурованому виділенні та досвідному моделюванні низки системних інноваційних умов, яких поетапно, упродовж шести років наукового пошуку, введено відповідно до мети і завдань програми дослідно-експериментальної роботи. Наведено програмово-методичні засоби (граф-схеми навчальних курсів, культурно-змістові матриці, наукові проекти навчальних модулів, освітні сценарії, міні-підручники, освітні програми самореалізації), які сприяють налагодженню розвивальної взаємодії вчителя та учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА328268 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Друганова О. М. 
Вимоги до власників та вчителів вітчизняних приватних шкіл у педагогічній думці кінця ХVIII - початку ХХ століття / О. М. Друганова // Педагогіка і психологія: зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 36. - С. 104-114. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Встановлено, що доля приватної школи, її конкурентоспроможність на ринку освітніх послуг певним чином залежать від моральних якостей, особистісних і професійних здібностей її ініціаторів.

Установлено, что судьба частной школы, ее конкурентоспособность на рынке образовательных услуг определенным образом зависят от моральных качеств, личностных и профессиональных способностей ее инициаторов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч424(4УКР)714.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Заболотна О. А. 
Концепт "час" у порівняльно-педагогічних дослідженнях альтернативної освіти / О. А. Заболотна // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 157. - С. 60-64. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено проблеми альтернативної освіти через призму концепту "час". Трансформації досліджено на прикладі функціонування авторських шкіл. Показано генезу та особливості її становлення, а також її основні характеристики. Зроблено висновок про можливість переходу від традиційних до альтернативних освітніх закладів і навпаки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Дмитренко Т. 
Приватна школа як виховна система (з досвіду роботи ПНВК "Паросток") / Т. Дмитренко, О. Крамарева // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 2. - С. 34-48. - укp.

Наведено статистичні дані щодо кількості приватних шкіл в Україні з 1919 р., наявності таких шкіл у зарубіжних країнах. Розглянуто доцільність приватної загальноосвітньої школи "Паросток" щодо формування цілісної особистості. Наведено структуру виховної системи школи типу "школа - родина" як засіб формування провідних компетенцій європейської особистості. Визначено компоненти виховної системи: "цільовий", "систематизуючої діяльності", "управління виховною системою", "взаємодія з середовищем". Доведено, що авторський колектив виховної системи школи "Паросток" створив ефективний педагогічний інструментарій, придатний для творчого використання за різних педагогічних умов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Чинок О. 
Майстерня школи: школа для всіх і кожного. В пошуках практично-орієнтованої освітньої концепції / О. Чинок // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2009. - № 2. - С. 60-82. - укp.

Розглянуто роботу Київської приватної Гуманітарної гімназії "Гармонія". Визначено основні концептуальні засади навчання та виховання за програмою "Культура", у межах яких гімназист набуває усвідомленого ставлення до себе, осягає норми, закономірності та постулати буття людини у процесі історичного розвитку людства. Висвітлено нетрадиційні зміни у структурі управління системою навчання та виховання, контроль за рівнем навчальних досягнень учнів і рівнем фахової майстерності педагогів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.9 + Ч424(4УКР)714.5 + Ч421.466

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Барматова І. 
Школа сприяє здоров'ю. Сучасна модель навчального закладу. Концептуальне обгрунтування науково-дослідної експериментальної роботи / І. Барматова, В. Барматов // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2009. - № 2. - С. 39-59. - Бібліогр.: 39 назв. - укp.

Розглянуто діяльність приватної середньої загальноосвітньої школи "Співтворчість" головна мета якої є якісна освіта, сформоване почуття відповідальності завдяки створенню та розвитку цілісної системи життєдіяльності дитини протягом усього дня на основі традиційних для України православного світогляду та православної культури. Окреслено основні принципи діяльності школи. Висвітлено науково-дослідну діяльність школи з упровадження програми "Основи православної культури і виховання традиційної християнської моралі". Подано методологічні положення та позитивні результати впливу програми дослідження на психічний, інтелектуальний розвиток дітей, формування позитивних особистісних якостей, моральність.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.9 + Ч421.466

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Паращенко Л. 
Шкільна автономія: панацея чи фікція / Л. Паращенко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 5. - С. 167-176. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто проблему фінансування шкільної освіти, посилення автономії загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ). Визначено характерні ознаки шкільної автономії та організаційні, економічні та правові умови її запровадження в Україні. Наведено результати дослідження фінансування системи освіти у Києві. Обгрунтовано організаційні та економічні умови автономії ЗНЗ, основні показники функціонування приватної школи. Подано схему приватної школи як ефективної моделі шкільної автономії. Запропоновано необхідні заходи щодо реального, а не декларативного запровадження автономії ЗНЗ, комплексного вдосконалення державного регулювання системи загальної системи освіти.

Рассмотрена проблема финансирования школьного образования, усиление автономии общеобразовательных учебных заведений (ОУЗ). Определены характерные признаки школьной автономии и организационные, экономические и правовые условия ее внедрения в Украине. Приведены результаты исследования финансирования системы образования в Киеве. Обоснованы организационные и экономические условия автономии ОУЗ, основные показатели функционирования частной школы. Дана схема частной школы как эффективной модели школьной автономии. Предложены необходимые меры по реальному, а не декларативному внедрению автономии ОУЗ, комплексному совершенствованию государственного регулирования системы общей системы образования.

The problem of funding the school, strengthening the autonomy of secondary schools. The characteristic features of school autonomy and institutional, economic and legal conditions for its implementation in Ukraine. Results of research funding for education in Kiev. Justified by organizational and economic conditions of autonomy OHD, the main indicators of functioning of private schools. Placed private school scheme as an effective model of school autonomy. Propose the necessary measures to give effect, not a declarative implementation of the autonomy of secondary schools needed to improve the complex system of state regulation of the general education system.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.551 + Ч424(4УКР)714.9 к94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Іванова Т. Й. 
Перспективний педагогічний досвід - кроки до нової школи / Т. Й. Іванова // Наша шк.. - 2010. - № 4. - С. 22-24. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто нові змістові форми науково-методичної роботи приватного НВК "Загальноосвітня школа I - III ступенів - дошкільний навчальний заклад" "Неугомон", а саме: експериментування, апробація, інновації. Висвітлено домінуючу форму методичної роботи в школі - діяльність кафедральних об'єднань педагогічних працівників з нетрадиційною формою їх підготовки, проведення та післядії. Висвітлено проведення науково-практичного семінару "Застосування системи інтерактивних технологій в навчально-виховному процесі та їх вплив на кінцевий результат формування знань, вмінь та навичок учнів". Окреслено мету, завдання, відзначено досягнення НВК. Розкрито сутність технології різнорівневої диференціації та інтерактивних форм навчання, створеної та апробованої вчителем математики Н.С. Войтенко, доведено її ефективність.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.46 + Ч424(4УКР)714.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Нідзельська В. 
Особливості управлінської діяльності керівника приватної школи / В. Нідзельська // Освіта і упр.. - 2011. - 14, № 4. - С. 42-45. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Зроблено критичний аналіз проблеми управління діяльністю приватним загальноосвітнім шкільним навчальним закладом та визначено особливості управлінської діяльності керівника приватної школи, серед яких: поєднання позиції автора інноваційної педагогічної системи та ефективного менеджера, неординарні особисті якості, професіоналізм. Обгрунтовано вимоги до професійної діяльності керівника приватної школи. На основі узагальнення досвіду діяльності київського ліцею бізнесу констатовано, що ефективність управління закладом залежить від: підприємницької активності адміністрації, якості інноваційної діяльності школи, популярності «бренду» школи серед громади, фінансових можливостей батьків, характеру власності навчального закладу. Доцільним, на думку автора, є розроблення та затвердження нормативних актів щодо діяльності шкіл приватної форми власності. Окреслено перспективи подальших досліджень.

Сделан критический анализ проблемы управления деятельностью частным общеобразовательным школьным учебным заведением. Определены особенности деятельности руководителя частной школы, среди которых: сочетание позиции автора инновационной педагогической системы и эффективного менеджера, неординарные личные качества, профессионализм. Обоснованы требования к профессиональной деятельности руководителя частной школы. На основе обобщения опыта деятельности Киевского лицея бизнеса констатировано, что эффективность управления учреждением зависит от: предпринимательской активности администрации, качества инновационной деятельности школы, популярности «бренда» школы среди общественности, от финансовых возможностей родителей, характера собственности учебного заведения. Целесообразным, по мнению автора, является разработка и утверждение нормативных актов относительно деятельности школ частной формы собственности. Определены перспективы дальнейших исследований.

Problems of management of educational private establishment in the system of general secondary education of Ukraine are covered in the article. Standarts of professional activities of a head of private school are established.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.9 + Ч421.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Нідзельська В. 
Приватна школа як ресурс модернізації національної освіти / В. Нідзельська // Освіта і упр.. - 2011. - 14, № 1. - С. 76-79. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто питання розвитку приватних навчальних закладів за сучасних умов. Визначено роль і значення приватної освіти для модернізації системи освіти в Україні. Проаналізовано діяльність приватних закладів та їх вклад в розвиток національної освіти в Україні та зазначено, що приватна освіта є одним із ресурсів модернізації національної освіти. Підсумовано, що розвиток та утвердження ЗНЗ приватної форми власності є виявом демократизації суспільства в Україні, а також одним із проявів подолання монополії держави у сфері освіти.

Рассмотрено вопросы развития частных учебных заведений в современных условиях. Определено роль и значение частного образования для модернизации системы образования Украины. Проанализирована деятельность частных учреждений и их вклад в развитие национального образования в Украине и указано, что частное образование является одним из ресурсов модернизации национального образования. Подытожено, что развитие и утверждение общеобразовательных учебных заведений частной формы собственности является проявлением демократизации общества в Украине, а также одним из проявлений преодоления монополии государства в сфере образования.

The issues of private educational institutions in the modern world. Defined the role and importance of private education for the modernization of the education system of Ukraine. Analyzed the activities of private institutions and their contribution to the development of national education in Ukraine and stated that private education is one of the resources of the modernization of national education. Summarized that the development and adoption of general educational institutions of private ownershipis a manifestation of democratization in Ukraine, as well as one manifestation of overcoming the state monopoly in education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Паращенко Л. 
Приватна школа як чинник демократизації освіти України / Л. Паращенко // Освіта і упр.. - 2009. - 12, № 2. - С. 138-142. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

На конкретних прикладах обгрунтовано наявність у правовому полі освіти України прогалин, внутрішніх суперечностей і термінологічних огріхів щодо приватних загальноосвітніх шкіл, через що не забезпечується рівність прав учнів приватних і державних та комунальних закладів освіти та рівних умов діяльності для приватних шкіл. Наведено варіанти вирішення проблеми (подолання монопольного становища держави в освітній сфері через створення на рівноправній основі недержавних навчально-виховних закладів, впровадження механізму персоніфікованого бюджетного фінансування видатків на освіту, практика багатоджерельного фінансування освіти державою). Зазначено, що дотримання прав дитини та повага до вибору родиною навчального закладу є однією з умов входження України до європейського співтовариства й основою демократії. Запропоновано відповідні рекомендації Верховній Раді, Кабінету Міністрів та Міністерству освіти і науки України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Пастовенський О. В. 
Приватні школи як чинник розвитку громадської складової в управлінні загальною середньою освітою / О. В. Пастовенський // Пед. пошук. - 2011. - № 4. - С. 14-17. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано діяльність приватних шкіл щодо розвитку моделей управління загальною середньою освітою. Визначено діапазони впливу громадських чинників (у відсотках у порівнянні з державними) на систему управління загальною середньою освітою. Наведено таблицю розмежування впливу державних і громадських чинників в управлінні приватними навчальними закладами. Зроблено висновок, що приватні школи, незважаючи на значні проблеми в їх діяльності, сприяють створенню рівноправної конкуренції між навчальними закладами, підвищенню якості вітчизняної освіти, напрацюванню досвіду громадсько-державного управління загальною середньою освітою. Наголошено, що мережу приватних шкіл в Україні необхідно всіляко підтримувати та розвивати.

Проанализирована деятельность частных школ с точки зрения развития моделей управления общим средним образованием. Определены диапазоны влияния общественных факторов (в процентах по сравнению с государственными) на систему управления общим средним образованием. Приведена таблица разграничения влияния государственных и общественных факторов в управлении частными учебными заведениями. Сделан вывод, что частные школы, невзирая на значительные проблемы в их деятельности, способствуют созданию равноправной конкуренции между учебными заведениями, повышению качества отечественного образования, накоплению опыта общественно-государственного управления общим средним образованием. Отмечено, что сеть частных школ в Украине необходимо всячески поддерживать и развивать.

Activity of private schools is analyzed from point of development of case universal middle education frames. The ranges of influence of public factors (in percents as compared to state) are certain on control system by universal middle education. The table of differentiating of influence of state and public factors is resulted in a management private educational establishment. A conclusion is done, that private schools, without regard to considerable problems in their activity, are instrumental in creation of equal in rights competition between educational establishments, to upgrading domestic education, accumulation of experience of public-state management universal middle education. It is marked that network of private schools in Ukraine it is necessary in every way to support and develop.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Роєнко С. О. 
Розвиток шкільної приватної освіти в Україні (XIX - початок XX століття) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / С. О. Роєнко; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. - Кіровоград, 2014. - 20 c. - укp.

На основі аналізу історико-педагогічних досліджень, архівних, періодичних, законодавчих, довідкових і статистичних джерел розглянуто процес розвитку шкільної приватної освіти в Україні в контексті освітніх реформ XIX - початку XX ст. У процесі історіографічного пошуку з'ясовано ступінь розробленості проблеми. Виявлено передумови зародження (суспільно-політичні, правові, культурні) шкільної приватної освіти. Визначено чинники формування загальної системи приватної освіти та особливості створення і функціонування приватних навчальних закладів у досліджуваний період. Обгрунтовано етапи розвитку шкільної приватної освіти в досліджуваний період: (1802 - 1856 рр.) - етап становлення шкільної приватної освіти в рамках державної; (1857 - 1880 рр.) - етап підтримки, заохочення та прихильності до приватної освіти з боку держави; (1881 - 1900 рр.) - етап підтримки приватної освіти з одночасним посиленням контролю за її функціонуванням з боку держави за допомогою законодавчих актів та контролюючих органів; (1900 - 1905 рр.) - конструктивно-деструктивний етап, що характеризується як період вивчення стану освітньої галузі та пошуку напрямів реформування шкільної освіти, зокрема приватної; (1906 - 1917 рр.) - етап розвитку громадської ініціативи, що сприяло збільшенню кількості приватних закладів різних типів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)5 + Ч424(4УКР)714.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА406522 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Язиков О. І. 
Особистісно орієнтована виховна система приватної загальноосвітньої школи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. І. Язиков; Ін-т пробл. виховання НАПН України. - К., 2012. - 19 c. - укp.

Визначено сутність поняття "особистісно орієнтована виховна система приватної загальноосвітньої школи"; уточнено структуру такої системи приватної загальноосвітньої школи та специфіку особистісно орієнтованого виховання в коентексті виховної практики таких закладів. Охарактеризовано критерії та показники сформованості досліджуваної системи, розроблено відповідну методику проведення моніторингових досліджень. Розроблено та експериментально перевірено організаційні-педагогічні умови формування особистісно орієнтованої виховної системи приватної загальноосвітньої школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА393434 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського