Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (6)Книжкові видання та компакт-диски (21)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч424(4ФРА)$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16

      
Категорія:    
1.

Харченко Т. Г. 
Взаємодія школи та соціального середовища у вихованні учнів колежів і ліцеїв Франції : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.05 / Т. Г. Харченко; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2002. - 19 c. - укp.

Наведено результати дослідження процесу соціалізації учнів французьких середніх шкіл. Визначено суть та напрямки взаємодії школи та соціального середовища у вихованні. Простежено генезис уявлень французьких філософів і педагогів щодо чинників формування особистості, а також ролі соціального середовища у формуванні особистості. Здійснено порівняльний аналіз сучасних теоретичних основ взаємодії школи та соціального середовища у Франції та в Україні. Виявлено основні напрямки, форми та методи взаємодії школи та соціального середовища у вихованні учнів у Франції. Простежено етапи становлення відносин між французькою середньою школою та сім'єю у справі виховання підлітків. Надано характеристику французької середньої школи як відкритої соціально-педагогічної системи, яка вступає у взаємодію з позакласними та позашкільними, а також громадськими організаціями та державою. Досліджено особливості соціалізації учнів французьких середніх шкіл засобами масової інформації. Визначено можливі шляхи використання позитивного французького досвіду взаємодії школи та соціального середовища в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ФРА)4 + Ч312(4ФРА)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА320937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Матієнко О. С. 
Виховання толерантності у старшокласників середніх загальноосвітніх ліцеїв Франції : Автореф. дис... канд. пед. наук / О. С. Матієнко; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2006. - 19 c. - укp.

Проаналізовано наукову літературу з проблеми виховання толерантності старшокласників середніх загальноосвітніх ліцеїв Франції. З'ясовано суть поняття "толерантність" у контексті розуміння вченими різних країн світу. Розкрито основні підходи до суті цього феномену в історичних, філософських, психологічних, соціологічних, педагогічних аспектах. Виявлено рівні та критерії оцінювання стану сформованості якостей толерантності у ліцеїстів Франції. Визначено та проаналізовано зміст, форми та методи виховання толерантності у практиці шкіл України та Франції у порівняльному аспекті. Запропоновано шляхи удосконалення вітчизняної системи виховання толерантності, а також методичні рекомендації для учителів України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч424(4ФРА)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА341654 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бажановська О. В. 
Загальнолюдські цінності в контексті громадянського виховання учнів середньої школи у Франції : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / О. В. Бажановська; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2004. - 20 c. - укp.

Досліджено генезис науковий уявлень французьких учених про розвиток ідеї громадянського виховання в історії педагогічної думки країни. Проаналізовано сучасні теоретичні засади виховання у Франції за умов міжкультурної інтеграції, розглянуто його зміст, цілі та принципи. Визначено громадянське виховання як чинник демократизації французького суспільства. Виявлено основні напрямки формування загальнолюдських ціннісних уявлень і виховання ціннісних орієнтацій у процесі громадянської освіти у позакласній та позашкільній роботі в загальноосвітній школі Франції. Здійснено аналіз програм з навчальних курсів "Громадянське виховання" для французьких коледжів та "Громадянське, юридичне й соціальне виховання" для ліцеїв, розглянуто міжпредметні зв'язки з іншими дисциплінами, виявлено основні шляхи використання позитивного досвіду з питань у даній сфері.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч424(4ФРА)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА328652 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Алексєєва О. В. 
Теорія і практика виховання громадянськості в школах Франції у контексті європейської інтеграції : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. В. Алексєєва; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2003. - 18 c. - укp.

Зазначено, що головна мета громадянського виховання полягає у формуванні громадянськості як інтегративної якості особистості. Здійснено ретроспективний аналіз історичних традицій навчання та виховання у школах Франції. Вперше виявлено найважливіші складники громадянського виховання у школах Франції у контексті Європейської інтеграції. Введено до наукового обігу невідомі раніше теоретичні положення стосовно практики даного виховання як педагогічної діяльності, у процесі якої здійснюється спеціалізована та систематична підготовка громадян нового типу - мобільних, творчих, підприємливих, демократичних і відповідальних за долю європейського континенту та людства загалом. Зазначено, що до вітчизняного наукового простору введено нові терміни та поняття, які відображають сутність і зміст сучасних зарубіжних наукових теорій у галузі громадянського виховання молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч424(4ФРА)01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА323547 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Шабінський М. Є. 
Громадянське виховання учнів початкової школи у Франції : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / М. Є. Шабінський; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2011. - 20 c. - укp.

Висвітлено головні періоди еволюції ідеї громадянського виховання на етапі початкової школи Франції. Системно досліджено роботи французьких дослідників з питання формування у дітей молодшого шкільного віку громадянських цінностей засобами громадянської освіти. Розвинуто ідею щодо вирішальної ролі громадянського виховання для розв'язання проблем, пов'язаних з протиріччями, викликаними особливостями полікультурного середовища Франції. Наведено останні теоретичні ідеї та досвід їх практичного застосування у французькій початковій школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч424(4ФРА)714.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА385226 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Зверева М. А. 
Професійна соціалізація учнів середніх загальноосвітніх шкіл Франції : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / М. А. Зверева; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2010. - 20 c. - укp.

Висвітлено сутність процесу професійної соціалізації учнів загальноосвітніх шкіл, його характерні риси й особливості, притаманні системі середньої освіти Франції. Розкрито генезис наукових уявлень французьких учених про чинники професійної соціалізації особистості, виявлено теоретичні засади професійної соціалізації учнів середніх загальноосвітніх шкіл у сучасній Франції. Визначено цілі, завдання, форми та методи професійної соціалізації в школах цієї країни, що сприяють успішній інтеграції молодих людей у суспільне та професійне життя. Доведено, що школа як суспільний інститут завдяки цілеспрямованому вихованню здатна здійснювати успішну професійну соціалізацію учнів у взаємодії з провідними агентами - сім'єю, виробничими колективами, місцевою громадою, засобами масової комунікації, позашкільними закладами професійної орієнтації. Висвітлено перспективи використання французького досвіду професійної соціалізації учнів загальноосвітніх середніх шкіл у систему освіти України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ФРА) + Ч421.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА370238 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Папіжук В. О. 
Реформування змісту загальної середньої освіти у Франції : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / В. О. Папіжук; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир, 2011. - 20 c. - укp.

Визначено соціокультурні та педагогічні умови реформування змісту загальної середньої освіти, проаналізовано суспільно-політичні й освітньо-культурні чинники та тенденції модернізації змісту шкільної освіти, а також досліджено практику реформування змісту загальної середньої освіти у Франції. Визначено особливості оновлення змісту навчання у початковій школі, колежах і загальноосвітніх ліцеях Франції, наведено результати порівняльного аналізу сучасного реформування змісту загальної середньої освіти у Франції та Україні. Узагальнено прогресивні ідеї щодо модернізації змісту шкільної освіти, висвітлено перспективи їх практичного втілення в процесі розбудови вітчизняної шкільної освіти та вдосконалення її змістового наповнення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ФРА)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА381322 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Папіжук В. 
Модернізація змісту шкільної освіти у Франції: компетентнісний підхід / В. Папіжук // Рідна шк.. - 2008. - № 5. - С. 75-78. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Розглянуто стратегію сучасної модернізації змісту освіти у Франції, яка враховує розвиток школи, грунтується на філософії освіти та розвитку здатності до навчання протягом усього життя, формуванні життєво важливих компетентностей, створенні системи якості орієнтованого навчання. Охарактеризовано головні компетентності, визначені у французькому "Законі про орієнтацію освіти" від 23.04.2005.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ФРА)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Лаухіна І. 
Проблеми релігієзнавчої освіти в сучасному французькому шкільництві / І. Лаухіна // Шлях освіти. - 2010. - № 1. - С. 17-22. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

У контексті вирішення актуальної нині проблеми співіснування релігійної та світської освіти в Україні вивчено європейський досвід у додержанні принципу світськості освіти. Розкрито педагогічні підходи до реалізації релігієзнавчого компонента шкільних навчальних програм у французькій школі. Наведено основні тези доповіді "Викладання в світській школі предметів, що стосуються релігії" Режі Дебре - філософа, голови ради директорів Європейського інституту наук про релігії при Вищій школі прикладних досліджень. Охарактеризовано проблеми у впровадженні викладання у світській школі предметів релігієзнавчого характеру та висвітлено шляхи вирішення цих проблем, що запропоновані французькими вченими.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ФРА) + Э267

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Пермякова О. Г. 
Моніторинг успішності французьких учнів у навчальних закладах середньої освіти у зонах пріоритетного навчання / О. Г. Пермякова // Нова пед. думка. - 2007. - Спец. вип. - С. 3-7. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Висвітлено сутність моніторингу успішності учнів у зарубіжних країнах, зокрема, у французьких закладах середньої освіти, механізм його реалізації, методи, форми та засоби його проведення у зонах пріоритетного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.28 + Ч424(4ФРА)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Лаухіна І. С. 
Релігієзнавчий компонент змісту загальної середньої освіти Франції : монографія / І. С. Лаухіна; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань : Жовтий О.О., 2013. - 247 c. - Бібліогр.: с. 132-157 - укp.

Подано ретроспективний аналіз розвитку світськості як освітньої ідеології Франції. З'ясовано її сутнісну трансформацію за умов зростання полікультурності французького суспільства, інтенсифікації інтеграційних процесів на європейському континенті. Висвітлено розвиток релігієзнавчого компонента змісту загальної середньої освіти Франції в її державному секторі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ФРА) + Э29(4ФРА)36-117.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА778896 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Лаухіна І. С. 
Релігієзнавчий компонент змісту загальної середньої освіти Франції : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / І. С. Лаухіна; НАПН України, Ін-т педагогіки. - К., 2013. - 20 c. - укp.

Проведено ретроспективний аналіз розвитку світськості як освітньої ідеології Французької Республіки, з'ясовано її сутнісну трансформацію за умов зростання полікультурності французького суспільства, інтенсифікації інтеграційних процесів на європейському континенті, висвітлено розвиток релігієзнавчого компонента змісту загальної середньої освіти Франції в її державному секторі. Охарактеризовано його зміст і методичні засади у французьких коледжах і ліцеях. Здійснено порівняльний аналіз педагогічних підходів до реалізації релігієзнавчого компонента у школах України та Франції, подано рекомендації щодо застосування конструктивного французького досвіду впровадження релігієзнавчої освіти в ЗНЗ України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ФРА) + Э29(4ФРА)36-117.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА396641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Глоба Т. М. 
Система виховання моральних цінностей учнів у школах Франції : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Т. М. Глоба; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2013. - 20 c. - укp.

Визначено сутність проблеми виховання моральних цінностей у школах Франції на сучасному етапі. Розглянуто історико-педагогічну генезу проблеми виховання моральних цінностей у вітчизняній та зарубіжній науковій літературі. Розкрито сутність понять: "моральні цінності", "система виховання моральних цінностей", проаналізовано основні компоненти системи виховання моральних цінностей учнів сучасних французьких шкіл. Охарактеризовано основні тенденції розвитку системи виховання моральних цінностей у сучасних школах Франції. Визначено педагогічні умови реалізації та основні методи системи виховання моральних цінностей у французькій школі. Надано рекомендації щодо подолання упущень та недоліків у функціонуванні української системи морального виховання. Відтворено цілісну систему виховання моральних цінностей учнів французьких шкіл, що складається з таких взаємопов'язаних структурних елементів: нормативно-правова складова, змістовний компонент, індивідуально-групова складова, функціонально-діяльнісний та діагностико-результативний компоненти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч424(4ФРА)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА398156 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Винарчик М. П. 
Розвиток білінгвальної освіти у середніх навчальних закладах Франції (70-ті роки XX - початок XXI ст.) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / М. П. Винарчик; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. - Дрогобич, 2014. - 19 c. - укp.

Досліджено становлення та розвиток білінгвальної освіти (БО) у середніх навчальних закладах (СНЗ) Франції (1970-ті рр. - початок XXI ст.). Висвітлено міжкультурний аспект БО, з'ясовано історичні та соціальні передумови становлення БО у Франції, виокремлено періоди розвитку БО у середніх СНЗ Франції. Проаналізовано основні тенденції розвитку БО у СНЗ Франції. Акцентовано увагу на ролі фахівця білінгвального навчально-виховного процесу, визначено суть моніторингу якості БО. Проведено зіставний аналіз розвитку БО у Франції й Україні на сучасному етапі, а також обгрунтовано можливості творчого використання в Україні позитивних ідей французького досвіду БО.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ФРА)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА406120 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Папіжук В. О. 
Європейська інтеграція як чинник реформування змісту шкільної освіти у Франції / В. О. Папіжук // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2007. - Вип. 31. - С. 143-146. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто вплив європейської інтеграції на реформування змісту шкільної освіти у Франції. Зроблено спробу показати залежність змін у змісті французької шкільної освіти від загальноєвропейських процесів у системі освіти. Франція переконливо демонструє політичну рішучість у розв'язанні складних проблем шкільної освіти, доказом цього є новий Закон про освіту, прийнятий 23 квітня 2005 р.

Рассмотрено влияние европейской интеграции на реформу содержания школьного образования во Франции. Проанализирована зависимость изменений в содержании французского школьного образования от общеевропейских процессов в системе образования. Франция демонстрирует политическую решительность в решении сложных проблем школьного образования, доказательством чего стал новый Закон об образовании, принятый 23 апреля 2005 г.

The paper considers the European integration influence on the contents of school education reform in France. The dependence of changes in school education contents on the general European processes in education system is presented and analyzed. It is demonstrated by political decisiveness in solving complicated problems of school education in France. This fact is proved by the adoption of the new Education Law in April 23, 2005.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ФРА)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Зверева М. А. 
Особливості професійної орієнтації французьких учнів на сучасному етапі / М. А. Зверева // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2007. - Вип. 32. - С. 78-81. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто основні напрями теоретичної розробки та практичного розв'язання проблеми професійної орієнтації учнів як одного із засобів їх соціалізації.

Рассмотрены основные направления теоретических исследований и попытки практического разрешения проблем профессиональной ориентации учащихся как одного из средств социализации учеников в общеобразовательных школах Франции.

The basic directions of theoretical researches and attempts of practical solving of the problems of pupils' vocational orientation as one of the means of pupils' socialization in comprehensive schools in France are considered in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6 + Ч424(4ФРА)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського