Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (25)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.514(4УКР)783$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 58
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Якухно І. І. 
Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти: історія та розвиток / І. І. Якухно, М. Ю. Костриця, В. Ф. Денисенко. - Житомир : Полісся, 2007. - 112 c. - укp.

Висвітлено історію створення, становлення, розвитку, основні завдання та напрями роботи, особливості формування наукового колективу Житомирського обласного інституту удосконалення вчителів (післядипломної педагогічної освіти). Наведено біографічні відомості й охарактеризовано наукові досягнення працівників інститу.

Освещены история создания, становления, развития, основные задачи и направления работы, особенности формирования научного коллектива Житомирского областного института усовершенствования учителей (последипломного педагогического образования). Приведены биографические сведения и охарактеризованы научные достижения сотрудников института.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА696146 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Освітня система "Довкілля": методичний менеджмент інновацій у системі проектно-впроваджувальної діяльності : наук.-метод. зб. / ред.: О. Мариновська; Упр. освіти і науки Івано-Франків. облдержадмін., Обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Івано-Франківськ : ОІППО; Снятин: ПрутПринт, 2008. - 204 c. - укp.

Розкрито теоретичні аспекти методичного менеджменту інновацій у системі проектно-впроваджувальної діяльності закладу післядипломної педагогічної освіти. Висвітлено досвід науково-методичного супроводу впровадження освітньої системи "Довкілля" у закладах освіти Івано-Франківщини.

Раскрыты теоретические аспекты методического менеджмента инноваций в системе проектно-внедренческой деятельности заведения последипломного педагогического образования. Освещен опыт научно-методического сопровождения внедрения образовательной системы "Окружающая природная среда" в сфере образования Ивано-Франковской области.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА702645 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Комунальний заклад "Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" Запорізької обласної ради. 70; історія та розвиток: учора, сьогодні, завтра / Запоріз. обл. ін-т післядиплом. освіти. - Запоріжжя, 2009. - 120 c. - укp.

Висвітлено діяльність комунального закладу "Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" Запорізької обласної ради. На підставі архівних матеріалів розглянуто етапи становлення та розвитку інституту. Увагу приділено архівному пошуку та відтворенню сторінок історії інституту у персоналіях, періодизації реформування навчально-методичного закладу у різні часи його розвитку, появі нових структурних підрозділів, сучасному стану функціонування 9-ти його кафедр і 4-х центрів. Проаналізовано діяльність вченої та науково-методичної рад інституту.

Освещена деятельность коммунального заведения "Запорожский областной институт последипломного педагогического образования" Запорожского областного совета. На основе архивных материалов рассмотрены этапы становления и развития института. Внимание уделено архивному поиску и воспроизведению страниц истории института в персоналиях, периодизации реформирования учебно-методического заведения в разные периоды его развития, появлению новых структурных подразделений, современному состоянию функционирования 9-ти его кафедр и 4-х центров. Проанализирована деятельность ученого и научно-методического совета института.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО28602 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Задорожна Н.  
Інформаційна система "Слухачі центрального інституту післядипломної педагогічної освіти Академії педагогічних наук України" / Н. Задорожна, А. Кільченко, Х. Середа // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 604. - С. 237-243. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто проблему забезпечення ефективної організації документообігу в інформаційних системах галузі освіти, вирішенню якої сприяє автоматизована база даних "Слухачі ЦІППО". Визначено передумови створення системи. Наведено технологію роботи з базою даних, яка забезпечує автоматизацію процесів діловодства навчальної роботи в Центральному інституті післядипломної педагогічної освіти АПН України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Сорочан Т. М. 
Підготовка вчителя в Інституті післядипломної педагогічної освіти до опанування філософії національного курикулуму / Т. М. Сорочан, О. М. Рудіна // Освіта на Луганщині. - 2008. - № 1. - С. 8-13. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Оскільки реалізація національного курикулуму буде здійснюватися в основному педагогами, які одержали основи професійної освіти та розвивали власний професіоналізм у минулому столітті та на межі ХХ - ХХI століть, тобто в соціокультурній ситуації, що характеризувалася усталеними ціннісними орієнтаціями і морально-етичними підходами та нормами в освіті, то особливо актуальним є пошук шляхів підготовки вчителя до опанування саме філософії національного курикулуму, адже за сучасних умов державного та громадського розвитку України така філософія буде грунтуватися на оновлених ціннісних засадах і вимагатиме інших ціннісних орієнтацій у професійній діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)к1 + Ч489.514(4УКР)783

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Якухно І. І. 
Інноваційний розвиток післядипломної педагогічної освіти регіонального рівня / І. І. Якухно // Освіта на Луганщині. - 2009. - № 1. - С. 25-30. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано сучасний стан національної системи післядипломної освіти фахівців та висвітлено перспективи розвитку післядипломної педагогічної освіти України у світлі глобалізаційних процесів. Запропоновано конкретні кроки щодо підвищення ефективності функціонування обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти як органічної складової національної системи вищої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Королюк С. В. 
Розвиток управлінської культури керівника загальноосвітнього навчального закладу в процесі підвищення кваліфікації : Автореф. дис... канд. пед. наук / С. В. Королюк; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано структуру та зміст управлінської культури керівника загальноосвітнього навчального закладу (ЗНЗ). На підставі досліджень виокремлено: основні її компоненти (когнітивно-операційний, особистісний, мотиваційно-ціннісний); види (політичний, правовий, адміністративний, менеджерський, організаційний, соціально-психологічний, інформаційний, комунікативний, економічний); рівні сформованості (високий, середній, низький). Розроблено модель розвитку управлінської культури керівника загальноосвітнього навчального закладу в процесі підвищення кваліфікації в інституті післядипломної педагогічної освіти та виокремлено її основні складові: концептуальну, змістову, технологічну, діагностико-корекційну. Наведено методику проведення експерименту, конкретизовано його зміст і умови, проаналізовано результати дослідження. Сформульовано методичні рекомендації щодо застосування даної моделі в інститутах післядипломної педагогічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783 + Ч421.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА343681 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Гуралюк А. Г. 
Управління закладом післядипломної педагогічної освіти із застосуванням комп'ютерних технологій : автореф. дис... канд. пед. наук / А. Г. Гуралюк; Ун-т менедж. освіти АПН України. - К., 2008. - 22 c. - укp.

Досліджено особливості управління закладом післядипломної педагогічної освіти (ЗППО). Визначено практичні потреби в їх інформатизації й автоматизації управлінської діяльності. Вперше теоретично обгрунтовано прогностичну модель управління ЗППО із застосуванням комп'ютерних технологій, експериментально підтверджено її ефективність та розроблено рекомендації щодо практичного використання. Визначено напрями діяльності, пов'язані з управлінням ЗППО, які потребують першочергового застосування комп'ютерних технологій. Обгрунтовано умови ефективного використання комп'ютерних технологій в управлінні навчальним закладом. Встановлено вимоги щодо програмного забезпечення, що застосовується в системі управління ЗППО.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:381 + Ч489.514(4УКР)783

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА357837 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Організація та зміст діяльності наукових лабораторій інституту : наук.-метод. посіб. Вип. 3 / ред.: Н. І. Клокар, О. О. Дем'яненко. - Біла Церква, 2007. - 136 c. - укp.

Висвітлено зміст і результати дослідної діяльності наукових лабораторій Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів. Розглянуто практичний досвід упровадження освітніх технологій, зокрема, інтерактивних, інформаційно-комунікаційних, особистісно зорієнтованих. Визначено науково-практичні підходи до психологізації управлінської діяльності, організації профільного навчання в закладах освіти, реалізації освітнього процесу в сільському регіоні.

Освещены содержание и результаты исследовательской деятельности научных лабораторий Киевского областного института последипломного образования педагогических кадров. Рассмотрен практический опыт внедрения образовательных технологий, в частности, интерактивных, информационно-коммуникационных, личносто ориентированных. Определены научно-практические подходы к психологизации управленческой деятельности, организации профильного обучения в учебных заведениях, реализации образовательного процесса в сельском регионе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783

Рубрики:

Шифр НБУВ: С10606/3 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Демченко В. В. 
Підготовка педагогічних кадрів в обласних інститутах післядипломної освіти до роботи з обдарованими школярами : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. В. Демченко; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Визначено проблеми, пов'язані з можливістю та необхідністю запровадження спеціалізованої підготовки педагогічних кадрів щодо роботи з обдарованими школярами в обласних інститутах післядипломної педагогічної освіти. Обгрунтовано й експериментально перевірено зміст та організаційні форми підготовки педагогічних кадрів щодо роботи з обдарованими школярами. Запропоновано методику діагностики готовності педагогів щодо навчання та виховання обдарованих школярів, яка дозволяє одержати інтегровану оцінку стану готовності, виявити проблеми та труднощі у роботі з даною категорією учнів. Експериментально підтверджено доцільність спеціальної підготовки педагогічних кадрів щодо роботи з обдарованими школярами в закладах післядипломної педагогічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783 + Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА371009 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

У постійному науковому пошуку (до ювілею В. В. Кузьменка) / упоряд.: В. К. Сидоренко, Н. В. Слюсаренко, Л. А. Гончаренко; Південноукр. регіон. ін-т післядиплом. освіти пед. кадрів. - 2-ге вид., доповн. і переробл. - Херсон : РІПО, 2010. - 31 c. - (Ювіляри Південноукр. регіон. ін-ту післядиплом. освіти пед. кадрів; Вип. 10). - Бібліогр.: с. 22-31 - укp.

Висвітлено життєвий і творчий шлях доктора педагогічних наук, професора, завідувача кафедри педагогіки і психології Південноукраїнського регіонального інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів В. В. Кузьменка. Наведено бібліографічні описи його наукових робіт за період 2005 - 2009 рр.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч486 г(4УКР)6 в Кузьменко, В.В. + Ч489.514(4УКР)783

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р117772 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Олійник В. 
Дистанційне навчання в Центральному інституті післядипломної педагогічної освіти АПН України / В. Олійник, В. Гравіт, А. Кліменко // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 2. - С. 68-72. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено проблему запровадження технологій дистанційного навчання у підвищенні кваліфікації педагогічних працівників. Досліджено шляхи підвищення кваліфікації працівників за дистанційною схемою навчання. Проаналізовано принципи організації планового підвищення кваліфікації педагогічних працівників в Центральному інституті післядипломної педагогічної освіти АПН України (ЦІППО). Викладено переваги, одержані ЦІППО від переходу на дистанційну форму навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783 + Ч489.511.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Савченко Л. 
Діяльність відділу освітнього менеджменту з проблем модернізації системи підвищення кваліфікації керівників шкіл / Л. Савченко // Післядиплом. освіта в Україні. - 2006. - № 2. - С. 92-95. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито завдання відділу освітнього менеджменту Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти та напрями навчання слухачів. Охарактеризовано процес модернізації навчально-тематичних планів курсів і тематики заходів у міжкурсовий період, зокрема щодо нових підходів до організації освіти у сільській школі. Наголошено на необхідності залучення керівників до наукової діяльності, інформаційного забезпечення управлінської діяльності, формах роботи у міжкурсовий період та принципах побудови діяльності відділу у міжкурсовий період. Акцентовано увагу на діяльності творчої групи директорів шкіл з проблеми "Управління школою в контексті інформатизації суспільства".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783 + Ч421.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Мельник В. 
Загальні підходи до професійної підготовки керівника загальноосвітнього навчального закладу в системі післядипломної педагогічної освіти / В. Мельник // Післядиплом. освіта в Україні. - 2006. - № 2. - С. 66-69. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто значну зміну масштабів професійної підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ) з орієнтацією на прийняті в сучасному світі норми періодичності післядипломного навчання та відповідні освітні стандарти. Проаналізовано структуру післядипломної педагогічної освіти в Україні. Визначено принципи діяльності базових елементів системи - обласних (регіональних) інститутів післядипломної педагогічної освіти (ППО). Досліджено ступінь розробки теоретично обгрунтованої та методологічно узгодженої системи ППО науковцями. Досліджено дві групи ключових завдань професійної підготовки керівників ЗНЗ. Доведено, що відповідний рівень професійної управлінської спрямованості керівника ЗНЗ у системі ППО досягається через змістовно-цільову і структурно-організаційну реалізацію функцій інститутів ППО, зокрема компенсаторну, відновлювальну, коригувальну тощо. Висвітлено умови досягнення поставленої мети професійної підготовки керівників ЗНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783 + Ч421.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Ніколаєнко Л. 
Інтерактивні процеси в сучасній післядипломній педагогічній освіті / Л. Ніколаєнко // Післядиплом. освіта в Україні. - 2006. - № 2. - С. 48-53. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто організаційно-методичні, науково-методичні та навчально-методичні функції інститутів післядипломної педагогічної освіти (ІППО). Викладено зміст інтерактивного підходу до науково-методичної діяльності. Окреслено принципи науково-методичної діяльності ІППО, за яких вона набуває випереджально-моделюючого характеру. Виділено тринадцять принципів та загально методичних положень науково-методичної інновації в обласних ІППО. Сформульовано п'ять концептуальних положень інтеграції науково-методичної діяльності. Висвітлено заходи, які ілюструють досвід інтеграції інноваційної науково-методичної діяльності та педагогічної практики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783 + Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Чепурна Н. 
Інформаційно-комунікативні технології у системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників / Н. Чепурна // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - № 1. - С. 25-29. - укp.

Висвітлено діяльність Черкаського інституту післядипломної педагогічної освіти (ІППО) у контексті вирішення проблеми інформатизації освіти. Визначено напрями роботи над створенням трирівневого технологічного стандарту для вчителів загальноосвітньої школи з інформаційно-комунікаційних технологій ("Початківець", "Активний користувач", "Експерт"). Наголошено на призначенні, стратегічній меті, цілях і основних завданнях Проекту інституційного розвитку Черкаського ІППО на 2007 - 2008 рр. Охарактеризовано проекти: "Регіональна система науково-методичної підтримки навчального процесу в школі", "Регіональна система інформаційно-ресурсної підтримки шкільних бібліотек".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783 + Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Арешонков В. 
Оптимізація моделі удосконалення педагогічної самоорганізації в Житомирському ОІППО / В. Арешонков // Післядиплом. освіта в Україні. - 2006. - № 2. - С. 88-90. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Акцентовано увагу на тому, що професійна компетентність є сутнісною складовою педагогічної самореалізації, тому посилення компетентності спричинить позитивні зміни у самоорганізаційних процесах. Визначено шість зовнішніх показників, які можливо "виміряти" під час навчання у Обласному інституті післядипломної педагогічної освіти (ОІППО) та блоки ( змістовий, методологічний, аксіологічний, технологічний), в межах яких можливе посилення педагогічної компетентності під час навчання в ОІППО. Проаналізовано експеримент впровадження елементів створеної моделі навчання на базі Житомирського ОІППО.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Чміль А. 
Організація навчального процесу в системі підвищення кваліфікації на сучасному етапі / А. Чміль, Л. Ляхоцька, В. Розмариця // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - № 1. - С. 40-45. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Визначено напрями оновлення навчальної роботи в Центральному інституті післядипломної педагогічної освіти (ЦІППО) АПН України. Висвітлено досвід впровадження в інституті очно-дистанційної форми підвищення кваліфікації слухачів і організації навчального процесу з використанням модульного принципу. Розглянуто особливості та можливості такої форми навчання. Розроблено модель управління навчальним процесом. Значну увагу приділено діяльності кожного структурного підрозділу моделі: вченої ради, кафедри, деканату, відділів діагностики та моніторингу. Визначено завдання та форми роботи за трьома етапами очно-дистанційного підвищення кваліфікації педагогів. Розглянуто питання стосовно актуальності тьюторів-координаторів навчальних груп. Наведено фактичний матеріал щодо роботи інституту. Сформульовано завдання ЦІППО в галузі дистанційного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Семиченко В. 
Особенности работы Центрального института последипломного педагогического образования АПН Украины с молодыми учеными / В. Семиченко // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 1. - С. 57-60. - рус.

Досліджено зміст і напрями наукової діяльності обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти (ППО) з метою виявлення та упорядкування загальних тенденцій. Проаналізовано умови якості складових компонентів ППО. Розглянуто й охарактеризовано стан наукової роботи в царині ППО. Констатовано, що лише органічне поєднання науки та практики може забезпечити системі ППО подальший розвиток.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4Укр)783

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Даниленко Л. 
Очно-дистанційне навчання у практиці роботи ЦІПО / Л. Даниленко, А. Чміль, В. Розмариця // Післядиплом. освіта в Україні. - 2006. - № 2. - С. 42-46. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розкрито досвід організації навчання за очно-дистанційною формою в Центральному інституті післядипломної педагогічної освіти (ЦІППО) Академії педагогічних наук України. Визначено п'ять характерних рис та десять принципів очно-дистанційної форми навчання. Висвітлено зміст блоків-модулів типового навчального плану, зокрема соціально-гуманітарної підготовки, професійно-орієнтованої та фахової підготовки, блоку заходів з організації, контролю та атестації. Акцентовано увагу на особливостях організації занять з модулів на різних етапах. Викладено перелік вимог періодичного атестування науково-педагогічних працівників ЦІППО, які пов'язані з процесом очно-дистанційного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783 + Ч311.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського