Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (30)Книжкові видання та компакт-диски (298)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.518.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 384
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Машовець М. А. 
Підготовка студентів до співпраці з батьками дітей дошкільного віку : Навч.- метод. посіб. / М. А. Машовець; Нац. пед. ун-т ім. М.Драгоманова. - К., 2000. - 128 c. - укp.

Розглянуто особливості становлення та розвитку інституту сім'ї в Україні. Окремі розділи присвячено перинатальній педагогіці, домашнім конфліктам, висвітлено особливості традиційного виховання в українській родині. Детально проаналізовано соціально-педагогічну співпрацю батьків і педагогів у процесі виховання дітей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1-215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603803 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Підкурганна Г. О. 
Художньо-педагогічна підготовка фахівців дошкільного виховання в педагогічному університеті (Системний підхід) / Г. О. Підкурганна; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К., 1998. - 276 c. - Бібліогр.: 440 назв. - укp.

Проведений аналіз дидактичних пошуків впровадження інноваційних педагогічних підходів, теорій та технологій в сучасний освітній процес педагогічного університету; виділена їх основа - системний підхід. Запропонований інструментарій художньо-педагогічної підготовки студентів факультету дошкільного виховання в процесі вивчення спеціальної навчальної дисципліни у системі багаторівневої освіти. Представлені змістові, управлінські та технологічні моделі навчання, наводяться приклади застосування технології блочно-модульного структурування змісту художньо-педагогічної підготовки та технології моделюючого навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590285 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Машкіна Л. А. 
Підготовка студентів до впровадження педагогічних інновацій в дошкільних закладах : Моногр. / Л. А. Машкіна; ред.: Т. І. Поніманська; Хмельниц. гуманіт.-пед. ін-т. - Хмельниц. : ТОВ НВП "Евріка", 2004. - 203 c. - Бібліогр.: 232 назв. - укp.

Обгрунтовано теоретичні та методичні засади фахової підготовки педагогічних кадрів до використання інноваційних навчальних технологій у галузі дошкільної освіти. Висвітлено сутність педагогічних інновацій і розроблено їх класифікацію. Створено модель підготовки майбутніх фахівців до застосування інноваційних педагогічних технологій, охарактеризовано її складові та пріоритетні чинники функціонування. Розроблено програму курсу "Інноваційні педагогічні технології", а також плани проведення практичних і лабораторних занять.

Рассмотрены теоретические и методические основы специальной подготовки педагогических кадров к использованию инновационных учебных технологий в сфере дошкольного образования. Обоснована сущность педагогических инноваций и их классификация. Разработана модель подготовки будущих специалистов к использованию инновационных педагогических технологий, охарактеризованы ее компоненты и приоритетные факторы функционирования. Изложена программа курса "Инновационные педагогические технологии", а также планы проведения практических и лабораторных занятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.518.1 + Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА659212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Назаренко Г. І. 
Провідні напрями оновлення дошкільної освіти на гуманістичних засадах / Г. І. Назаренко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 12. - С. 3-10. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто питання модернізації дошкільної освіти на цінностях гуманістичної педагогіки. Розкрито пріоритетні аспекти реалізації гуманно-особистісних орієнтирів в дошкільний освітній простір.

Рассмотрены вопросы модернизации дошкольного образования на ценностях гуманистической педагогики. Раскрыты приоритетные аспекты реализации гуманно-личностных ориентиров в дошкольное образовательное пространство.

The paper is dedicated to problems of modernizing of preschool formation on values of humanist pedagogics. The writer uncovers priority aspects of implementation of humane - personal landmarks in preschool educational space.


Ключ. слова: освіта, гуманізм, особистість
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Грама Н. Г. 
Професійна підготовка педагога-вихователя дошкільного закладу до економічного виховання дітей / Н. Г. Грама; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - 2-е вид., доповн. - О., 2002. - 380 c. - Бібліогр.: 342 назв. - укp.

Розкрито теоретичні засади економічної грамотності, її сутність, педагогічну структуру, компоненти, фактори розвитку й формування. Проаналізовано стан економічної грамотності в практиці виховання дітей дошкільного віку. Описано соціально-економічні передумови економічного виховання дітей у дошкільному закладі. Висвітлено методику формування економічної грамоти у дітей дошкільного віку, методику підготовки педагога-вихователя до економічного виховання дітей дошкільного віку.

Раскрыты теоретические основы экономической грамотности, ее сущность, педагогическая структура, компоненты, фактора ее развития и формирования. Проанализировано состояние экономической грамотности в практике воспитания детей дошкольного возраста. Описаны социально-экономические предпосылки экономического воспитания детей в дошкольном заведении. Освещены методика формирования экономической грамоты в детей дошкольного возраста, методика подготовки педагога-воспитателя к экономическому воспитанию детей дошкольного возраста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.387

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА628719 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Галаманжук Л. Л. 
Використання історії пластичного мистецтва в практиці виховання старших дошкільників : метод. рек. / Л. Л. Галаманжук; Кам'янець-Поділ. держ. ун-т, Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Кам`янець-Поділ. : ПП Буйницький О.А., 2007. - 112 c. - Бібліогр.: с. 75-91. - укp.

Розкрито психолого-педагогічні засади підготовки майбутніх дошкільних педагогів (МДП) до комплексного використання творів світового пластичного мистецтва у процесі виховання старших дошкільників. Особливу увагу приділено організації, формуванню змісту та реалізації системи даної підготовки у навчальному процесі МДП.

Раскрыты психолого-педагогические основы подготовки будущих дошкольных педагогов (БДП) к комплексному использованию произведений мирового пластического искусства в процессе воспитания детей старшего дошкольного возраста. Особое внимание уделено организации, формированию содержания и реализации системы данной подготовки в учебном процессе БДП.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 р30 + Ч411.355.22 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА696744 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Бєлєнька Г. В. 
Вихователь дітей дошкільного віку: становлення фахівця в умовах навчання : Моногр. / Г. В. Бєлєнька; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, Ін-т педагогіки і психології. - К. : Світич, 2006. - 304 c. - (Б-ка журн. "Дошк. виховання"). - Бібліогр.: с. 270-302. - укp.

Досліджено проблеми фахової підготовки вихователів дітей дошкільного віку за умов упровадження ступеневої системи навчання у вищих навчальних закладах. Висвітлено особистісно-психологічні передумови формування фахової компетентності педагога дошкільного навчального закладу.

Исследованы проблемы профессиональной подготовки воспитателей детей дошкольного возраста в условиях внедрения ступенчатой системы обучения в высших учебных заведениях. Освещены личностно-психологические предпосылки формирования профессиональной компетентности педагога дошкольного учебного заведения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА676242 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Вища дошкільна освіта в Україні: становлення, розвиток, сучасний стан і перспективи (до 100-річчя заснування Фребелівського жіночого інституту) : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 29 - 30 берез., 2007 р., Київ / ред.: В. П. Андрущенко. - К., 2007. - 249 с. - (Наук. часоп. Нац. пед. ун-ту ім. М.П.Драгоманова; Вип. 8). - укp.

Розкрито витоки навчання дітей дошкільного віку в закладах соціального виховання на початку 1920-х рр. Проаналізовано діяльність київських громадсько-педагогічних товариств у розвитку вищої дошкільної освіти на початку ХХ ст. Розглянуто питання виховання професійно-комунікативної компетенції вихователів дошкільних закладів, підготовки педагогів до організації художньо-творчої діяльності дітей з урахуванням специфіки декоративно-прикладного мистецтва. Визначено морально-естетичну підготовку як основу професійного становлення керівників дошкільних навчальних закладів. Описано особливості професійної підготовки вихователів до реалізації особистісно-орієнтованої моделі дошкільної освіти. Викладено сучасні підходи підготовки фахівців дошкільної освіти до управлінської діяльності.

Раскрыты истоки обучения детей дошкольного возраста в заведениях социального воспитания в начале 1920-х гг. Проанализирована деятельность киевских общественно-педагогических обществ в развитии высшего дошкольного образования в начале ХХ ст. Рассмотрены вопросы воспитания профессионально-коммуникативной компетенции воспитателей дошкольных заведений, подготовки педагогов к организации художественно-творческой деятельности детей с учётом специфики декоративно-прикладного искусства. Определена морально-эстетическая подготовка как основа профессионального становления руководителей дошкольных учебных заведений. Описаны особенности профессиональной подготовки воспитателей к реализации личностно-ориентированной модели дошкольного образования. Изложены современные подходы подготовки специалистов дошкольного образования к управленческой деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1я431(0)

Шифр НБУВ: Ж72786/с.5 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Нестеренко В. В. 
Підготовка вихователів дошкільних закладів до валеологічного виховання дітей : моногр. / В. В. Нестеренко; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2007. - 166 c. - Бібліогр.: с. 127-147. - укp.

Розглянуто науково-теоретичні проблеми підготовки педагогів з дошкільної освіти до валеологічного виховання дітей на засадах соціально-психологічного здоров'я. Охарактеризовано сутність, компоненти, показники та рівні прояву професійно-валеологічної компетентності майбутніх педагогів. Запропоновано моделі її формування. Висвітлено особливості навчання майбутніх спеціалістів навичок самодіагностики та корекції власного психологічного й емоційного стану. Наведено комплекс занять з дітьми та батьками за програмою виховання здорового способу життя.

Рассмотрены научно-теоретические проблемы подготовки педагогов по дошкольному образованию к валеологическому воспитанию детей на основах социально-психологического здоровья. Охарактеризованы сущность, компоненты и уровни проявления профессионально-валеологической компетентности будущих педагогов. Предложены модели ее формирования. Освещены особенности обучения будущих специалистов навыкам самодиагностики и коррекции собственного психологического и эмоционального состояния. Приведен комплекс занятий с детьми и взрослыми по программе воспитания здорового образа жизни.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.354.2 + Р11(4УКР),1р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА691492 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Шкваріна Т. М. 
Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до здійснення іншомовної освіти дошкільників : монографія / Т. М. Шкваріна; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - Умань, 2008. - 392 c. - Бібліогр.: с. 365-392. - укp.

Наведено результати дослідження системи підготовки у педагогічних ВНЗ III - IV рівня акредитації вчителів до здійснення іншомовної освіти дітей дошкільного віку. Розкрито теоретико-методичні засади процесу спеціалізації підготовки педагогічних працівників нового для вищої педагогічної школи професійного спрямування. За результатами моделювання освітнього процесу та його впровадження визначено мету, завдання, зміст, організаційні форми, технології, засоби й умови оптимального функціонування даної системи спеціалізованої підготовки вчителів.

Приведены результаты исследования системы подготовки в педагогических ВУЗ III - IV уровня акредитации учителей к осуществлению иноязычного образования детей дошкольного возраста. Раскрыты теоретико-методические основы процесса специализации подготовки педагогических работников новой для высшей педагогической школы профессиональной направленности. По результатам моделирования образовательного процесса и его внедрения определены цель, задачи, содержание, организационные формы, технологии, средства и условия оптимального функционирования данной системы специализированной подготовки учителей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.382.5 + Ш12-910

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА699064 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Новгородська Ю. Г. 
Методика музичного виховання дошкільників : конспект лекцій / Ю. Г. Новгородська; Ніжин. держ. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин, 2008. - 128 c. - Бібліогр.: с. 105-108. - укp.

Розглянуто основні питання музично-естетичної роботи у дошкільному навчальному закладі (ДНЗ), зокрема, методику розвитку вокально-хорових навичок, слухання музики як основний шлях розвитку емоційної чутливості дітей, навчання музично-ритмічних рухів, грі на дитячих музичних інструментах. Висвітлено особливості різних форм організації музичної діяльності дошкільників. Увагу приділено плануванню педагогічної роботи музичного керівника у ДНЗ.

Рассмотрены основные вопросы музыкально-эстетической работы в дошкольном учебном заведении (ДУЗ), в частности, методика развития вокально-хоровых навыков, слушание музыки как основной путь развития эмоциональной чувствительности у детей, обучение музыкально-ритмическим движениям, игре на детских музыкальных инструментах. Освещены особенности различных форм организации музыкальной деятельности дошкольников. Внимание уделено планированию педагогической работы музыкального руководителя ДУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 я73 + Ч411.355.23 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА710476 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Жеровцева Т. Г. 
Теоретико-методичні засади підготовки фахівців дошкільної освіти до роботи з неблагополучними сім'ями : монографія / Т. Г. Жеровцева; АПН України, Півд. наук. центр, Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О. : ПНЦ АПН України, 2006. - 367 c. - Бібліогр.: с. 318-351. - укp.

Розкрито методологічні основи формування готовності фахівців дошкільної освіти (ДО) до роботи з неблагополучними сім'ями (НС). Висвітлено основні категорії, методологічні підходи, принципи та концепцію дослідження. Розглянуто сім'ю як соціально-педагогічну проблему та виховну практику суспільства. Проаналізовано історичний аспект і сучасний стан проблеми виховання дітей у сім'ї. Визначено причини порушень міжособистісного спілкування у сім'ї та механізми їх виникнення. Показано вплив сімейних відносин на психіку дитини. Увагу приділено діагностичним методикам виявлення рівня готовності фахівців ДО до роботи з НС.

Раскрыты методологические основы формирования готовности специалистов дошкольного образования (ДО) к работе с неблагополучными семьями (НС). Освещены основные категории, методологические подходы, принципы и концепция исследования. Рассмотрена семья как социально-педагогическая проблема и воспитательная практика общества. Проанализированы исторический аспект и современное состояние проблемы воспитания детей в семье. Определены причины нарушения межличностного общения в семье и механизмы их возникновения. Показано влияние семейных отношений на психику ребенка. Внимание уделено диагностическим методикам выявления уровня готовности специалистов ДО к работе с НС.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.51 + Ч491.09 + Ч489.518.1 + Ю956-994-06-994

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА716417 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Борин Г. В. 
Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до роботи з батьками дітей раннього віку : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Г. В. Борин; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2009. - 20 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до роботи з батьками дітей раннього віку, а саме: формування позитивної мотивації щодо актуальних проблем сім'ї, забезпечення підготовки до самоаналізу особистісно-професійних якостей, професійну спрямованість змісту навчальних дисциплін з урахуванням особливостей роботи з батьками дітей даного віку, формування вмінь моделювання майбутньої професійної діяльності. Визначено критерії (мотиваційний, рефлексивний, пізнавально-когнітивний, конативний), показники та рівні виявлення готовності майбутніх вихователів до роботи з батьками дітей раннього віку за сучасних умов. Розкрито суть понять "готовність до роботи з батьками дітей раннього віку", "просвітницько-консультативна діяльність", виявлено її особливості. Розроблено й обгрунтовано модель підготовки майбутніх вихователів до зазначеної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362783 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Шевченко І. В. 
Педагогічні умови організації самостійної іншомовної діяльності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів : Автореф. дис... канд. пед. наук / І. В. Шевченко; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2006. - 20 c. - укp.

Установлено залежність ступенів розвитку англійського мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів від рівня сформованості у них умінь з організації самостійної іншомовної діяльності. Обгрунтовано педагогічні умови організації такої діяльності. Розроблено й апробовано дидактичну модель формування в майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів умінь з організації самостійної іншомовної діяльності за етапами: когнітивно-збагачувальним, репродуктивно-відтворювальним, продуктивно-творчим, регулятивно-рефлексивним.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ш12-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА348254 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Ковалевська Н. В. 
Професійна підготовка студентів факультетів дошкільної педагогіки до роботи у сім'ях : Автореф. дис... канд. пед. наук / Н. В. Ковалевська; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2007. - 18 c. - укp.

Обгрунтовано необхідність спеціальної підготовки студентів факультетів дошкільної педагогіки до роботи у сім'ї. Проведено аналіз змістового й операційного компонентів даної підготовки та показано, що майбутні вихователі не готові здійснювати таку професійну діяльність на високому рівні. Визначено критерії їх готовності до роботи у сім'ях, а саме: педагогічну та соціально-правову компетентність, комунікативну компетентність, імпровізаційні уміння. Розроблено й експериментально перевірено модель підготовки студентів факультутів дошкільної педагогіки до роботи за умов сім'ї, що грунтується на педагогіко-герменевтичному підході. Структурними компонентами розробленої моделі є: цільовий, стимуляційно-мотиваційний, змістовий, операційно-діяльнісний, контрольно-регулятивний, оціночно-мотиваційний. Здійснено модифікацію змістового й операційно-діяльнісного компонентів професійно-педагогічної підготовки на базі розробленого курсу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч495

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349386 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Сайко Н. О. 
Професійно-педагогічна підготовка майбутніх вихователів до соціалізації дітей дошкільного віку : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н. О. Сайко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2004. - 19 c. - укp.

Уперше розроблено та теоретично обгрунтовано підходи до соціалізації дітей дошкільного віку, а також педагогічну технологію визначення рівнів їх соціальної активності. Розвинуто положення щодо професійно-педагогічної підготовки майбутніх вихователів до соціалізації дошкільників шляхом виховання гармонійного світосприймання. Висвітлено форми та методи організації навчально-пізнавальної, науково-дослідної та практичної роботи студентів, а також визначення рівнів сформованості їх професійно-педагогічних умінь.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА333087 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Залізняк А. М. 
Підготовка майбутніх вихователів до роботи з батьками з морального виховання дітей старшого дошкільного віку : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. М. Залізняк; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Проаналізовано суть і стан проблеми підготовки майбутніх вихователів до роботи з батьками з морального виховання дітей старшого дошкільного віку у педагогічній теорії та практиці вищої школи. Визначено зміст поняття готовності майбутнього вихователя до даної роботи. Розкрито суть поняття "педагогічна взаємодія вихователів і батьків", критерії, показники та рівні дослідженого виду готовності. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель підготовки майбутнього вихователя до зазначеного виду діяльності, яка дозволяє з'ясувати взаємозв'язки етапів, компонентів підготовки, принципів, форм, методів навчання. За результатами експериментальної роботи доведено ефективність запропонованої моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.514 + Ч411.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА366539 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Ємельянова Н. Л. 
Підготовка майбутніх вихователів до роботи над засвоєнням старшими дошкільниками народознавчої лексики : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н. Л. Ємельянова; Південноукр. держ. пед. ун-т (м. Одеса) ім. К.Д.Ушинського. - О., 2003. - 20 c. - укp.

Визначено педагогічні умови, рівні сформованості та сутність професійно-мовленнєвої готовності студентів до роботи з дітьми в дошкільному закладі, їх народознавчу компетенцію та лексико-народознавчу готовність. Установлено, що структуру їх лексико-народознавчої готовності становлять такі критерії: лексичний, народознавчий, прогностичний, оцінно-регулятивний з відповідними показниками. Із урахуванням теоретичних засад дослідження та виокремлених педагогічних умов розроблено лінгводидактичну модель формування лексико-народознавчої готовності студентів. Зазначено, що експериментальне навчання відбувалося за трьома послідовними етапами: когнітивно-збагачувальним, практично-діяльнісним і продуктивно-творчим. Показано, що засобами реалізації змістового аспекту є розроблені спецкурс "Ознайомлення дошкільників з українськими народними обрядами і святами" та спецпрактикум "Лексико-народознавча робота з дітьми в дошкільному закладі".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-91 + Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА325113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Дяченко С. В. 
Підготовка майбутніх вихователів до формування основ комп'ютерної грамотності старших дошкільників : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. В. Дяченко; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2009. - 20 c. - укp.

Досліджено проблеми вдосконалення професійної підготовки майбутніх вихователів у ВНЗ до формування основ комп'ютерної грамотності старших дошкільників з метою побудови навчальних програм спеціальних курсів. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено технологію даної підготовки. Запропоновано підходи до формування змісту фахових дисциплін. Розроблено й упроваджено навчально-методичне забезпечення технології - програмне забезпечення та комп'ютерну підтримку розроблених курсів "Нові інформаційні технології" та "Методика використання персонального комп'ютера в дошкільних закладах", інструкційні карти, конспекти лекцій з мультимедійною підтримкою, професійно орієнтовані інформаційно-технологічні завдання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.384 + Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА365016 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Петренко С. А. 
Підготовка майбутніх вихователів до формування у дітей дошкільного віку основних рухових умінь і навичок : Автореф. дис... канд. пед. наук / С. А. Петренко; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. - К., 2007. - 19 c. - укp.

Визначено психолого-педагогічні аспекти професійної підготовки майбутніх вихователів до формування у дошкільників основних рухових умінь і навичок. Визначено критерії діагностування даної підготовки. Охарактеризовано функціональні обов'язки вихователя дошкільного навчального закладу, підготовленого до навчання дітей життєво важливих рухів у сучасній професіограмі педагога. Визначено зміст педагогічних умінь фахівця дошкільного виховання з урахуванням специфіки професійної діяльності. Підтверджено ефективність запропонованої моделі поетапної підготовки студентів до дошкільного виховання з застосуванням адекватних меті та завданням навчання форм і методів. Теоретично обгрунтовано умови, які забезпечують ефективність процесу їх підготовки до формування у дошкільників основних рухових умінь і навичок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.354.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349996 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського