Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (7)Книжкові видання та компакт-диски (50)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч491.09$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 34
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Сидоренко Ю. І. 
Формування гармонійних взаємин батьків і підлітків у неповній сім'ї : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Ю. І. Сидоренко; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Київ, 2016. - 20 c. - укp.

Розглянуто актуальні проблеми формування гармонійних взаємин батьків і підлітків у неповній сім'ї. Уточнено сутність поняття "гармонійні взаємини батьків і підлітків". Визначено специфіку формування таких взаємин батьків і дітей підліткового віку в сучасній неповній сім'ї. Охарактеризовано критерії, показники та виявлено рівні сформованості цих взаємин у батьків і підлітків зазначеній сім'ї. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування цих взаємин у батьків і молодших підлітків (організація спеціальної позаурочної виховної роботи школи з підлітками з неповних сімей, спрямованої на гармонізацію їх взаємин з батьками; надання психолого-педагогічної допомоги батькам з неповних сімей, спрямованої на підвищення їх педагогічної майстерності щодо гармонізації взаємин з підлітками; організація спільної діяльності батьків і підлітків з неповних родин, спрямованої на гармонізацію взаємин в неповних сім'ях).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.09

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА421160 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шпільчак Л. Я. 
Підготовка майбутніх соціальних педагогів до психолого-педагогічного супроводу дітей із дистантних сімей : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. Я. Шпільчак; Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 2016. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему підготовки майбутніх соціальних педагогів у вищій школі України до психолого-педагогічного супроводу дітей із дистантних сімей. Проаналізовано концептуальні положення та наукові підходи з цієї проблеми, розглянуто зміст та особливості психолого-педагогічного супроводу дітей із різних типів дистантних сімей. Розкрито сутність підготовки соціальних педагогів і визначено критерії, показники та рівні їхньої готовності до означеного виду діяльності. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови, форми та зміст підготовки майбутніх соціальних педагогів до психолого-педагогічного супроводу дітей із дистантних сімей. Ефективність організаційно-педагогічних умов підготовки майбутніх соціальних педагогів до супроводу дітей із дистантних сімей доведено й перевірено експериментально.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + Ч491.09

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА421716 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Суятинова К. Є. 
Соціалізація дітей старшого дошкільного віку в сім'ях розлучених батьків : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / К. Є. Суятинова; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань, 2016. - 19 c. - укp.

На основі теоретичного аналізу психологічної та соціально-педагогічної літератури визначено педагогічну сутність феноменів: "соціалізація дитини в сім’ях розлучених батьків", "педагогічна підтримка соціалізації дитини в сім’ях розлучених батьків". З’ясовано особливості соціалізації дітей дошкільного віку в сім’ях розлучених батьків. Визначено критерії, показники і охарактеризовано рівні соціалізованості дітей старшого дошкільного віку: соціально-емоційний, соціально-комунікативний, соціально-діяльнісний з відповідними показниками. Розроблено технологію педагогічної підтримки процесу соціалізації дітей старшого дошкільного віку в сім’ях розлучених батьків та апробовано соціально-педагогічні умови її реалізації, спрямовані на виправлення відхилень у процесі соціалізації дошкільників за рахунок цілеспрямованої допомоги дітям та їх одиноким матерям з метою підтримки соціально-особистісного розвитку дитини задля її подальшої успішної соціалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.09

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА424240 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Завацька Н. Є. 
Психологія соціально дезадаптованої поведінки підлітків із дистантних сімей та її корекція : [монографія] / Н. Є. Завацька, Л. В. Боярин, М. М. Бриль, Л. В. Спицька; ред.: Н. Є. Завацька; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк, 2015. - 226 c. - Бібліогр.: с. 149-170 - укp.

Досліджено теоретико-методологічні засади вивчення проблеми соціально дезадаптованої поведінки (СДП) підлітків із дистантних сімей. Проаналізовано підходи до проблеми СДП підлітків у науковій літературі. Подано соціально-психологічну характеристику дистантної сім'ї. Розглянуто сучасні підходи до форм і методів психокорекції СДП неповнолітніх. Здійснено емпіричне дослідження психологічних особливостей СДП підлітків із дистантних сімей. Обгрунтовано методики та процедури дослідження. Визначено рівні вияву СДП підлітків за умов дистанціювання батьків. Вивчено психологічну корекцію соціально дезадаптованої поведінки підлітків із дистантних сімей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.52 + Ч491.09

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА796279 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Венгер Г. С. 
Функціонально-рольова структура дистантної сім'ї / Г. С. Венгер // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2013. - 18, вип. 24. - С. 54-61. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Висвітлено основні проблеми сучасної дистантної сім'ї. Вивчено функціонально-рольову структуру сім'ї.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю956-99 + Ч491.09 + С5*644

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Skoczynska-Prokopowicz B. 
Lonely motherhood and its support by institutions of welfare aid / B. Skoczynska-Prokopowicz // Порівнял.-пед. студії. - 2013. - № 1. - С. 61-68. - англ.

Розглянуто питання проблеми матерів-одиночок та їх підтримки службами соціального захисту. Розкрито причини виникнення цих проблем. Охарактеризовано типи одиноких матерів та їх вплив на подальшу долю дитини. Проаналізовано ступінь соціалізованості та самооцінки дитини.

Рассмотрены проблемы матерей-одиночек и их поддержки службами социальной защиты. Раскрыты причины возникновения этих проблем. Охарактеризованы типы одиноких матерей и их влияние на дальнейшую судьбу ребенка. Проанализирована степень социализированности и самооценки ребенка.

The questions of problems of single mothers and their support services, social protection. Presented the causes of these problems. The types of single mothers and their influence on the fate of the child. Analyzed the degree of socialization and self-esteem of the child.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.09 + С5*644.11*423.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ворник М. М. 
Вивчення спецкурсу "Основи соціально-педагогічної роботи з асоціальними сім’ями" у процесі підготовки майбутніх учителів початкових класів. / М. М. Ворник // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 14. - С. 109-114. - Бібліогр.: 8 назв - укp.

Відображено зміст і методичні аспекти вдосконалення знань та умінь студентів при викладанні спецкурсу "Основи соціально-педагогічної роботи з асоціальними сім'ями" у процесі підготовки майбутніх учителів початкових класів. Потреба розроблення спецкурсу виникла через необхідність поглиблення знань студентів з основ соціально-педагогічної роботи з асоціальними сім'ями, а також професійного застосування у практиці роботи учителя початкових класів; активізації знань студентів з проблематики сучасних сімей, соціалізації молодших школярів з асоціальних сімей за нових соціокультурних умов; оволодіння формами та методами корекції внутрішньосімейних стосунків, підвищення виховних можливостей сімей такого типу, покращання їх функціонування у сучасному суспільстві.

Отображено содержание и методические аспекты совершенствования знаний и умений студентов при введении спецкурса "Основы социально-педагогической работы с асоциальными семьями" в процессе подготовки будущих учителей начальных классов. Потребность разработки спецкурса возникла из-за необходимости расширения знаний студентов в сфере социально-педагогической работы с асоциальными семьями, а также их профессионального использования в практике работы учителя начальных классов; активизации знаний студентов в проблематике современных семей, социализации младших школьников из асоциальных семей в новых социокультурных условиях; овладения формами и методами коррекции внутрисемейных отношений, повышения воспитательных возможностей семей такого типа, улучшения их функционирования в современном обществе.

The content and methodical aspects of improving student’s knowledge and skills, while special course «The Base of socially-pedagogical work with asocial families» studying in the process of primary school future teacher’s training are reflected.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.514 + Ч491.09

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Орленко И. Н. 
Определение системы взаимоотношений ребенка дошкольного и младшего школьного возраста со значимыми взрослыми, находящимися в конфликтной ситуации / И. Н. Орленко // Наша шк.. - 2012. - № 3. - С. 28-34. - Библиогр.: 12 назв. - рус.

На основе личного опыта работы практическим психологом проанализированы основные психодиагностические методики, используемые в сказкотерапии для определения эмоционального состояния ребенка и определения межличностных отношений в системе родители - ребенок. Предложена авторская психодиагностическая программа для определения эмоционального состояния ребенка и разработки плана психокоррекционной работы. Предложены тесты для работы с детьми младшего дошкольного возраста, позволяющие определить уровень отклонений в психике ребенка в постразводный период родителей.

На основі особистого досвіду роботи практичним психологом проаналізовано основні діагностичні методики, використовувані в казкотерапії для визначення емоційного стану дитини та визначення міжособистісних відносин у системі батьки - дитина. Запропоновано авторську психодіагностичну програму для визначення емоційного стану дитини та розробки плану психокорекційної роботи. Запропоновано тести для роботи з дітьми молодшого дошкільного віку, що дозволяють визначити рівень відхилень у психіці дитини в період після розлучення батьків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.09 + Ю949.246

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Терновець О. М. 
Соціальне сирітство як соціально-педагогічна проблема / О. М. Терновець // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 3. - С. 61-68. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано сучасний стан проблеми соціального сирітства; поняття "соціальне сирітство" розглянуто як певний стан дитинства, який характеризується тим, що діти при живих батьках, незалежно від офіційно визнаного статусу сім'ї, живуть без необхідної опіки та виховання, без емоційної підтримки та участі з боку своєї родини; виокремлено причини появи цього явища (експлуатація дітей у сімії, вимушений переїзд батьків до іншого міста чи країни, алкоголізм і наркоманія батьків) та виявлено актуальність соціально-педагогічної підтримки дітей-сиріт.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.09

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Раєвська Я. М. 
Особливості емоційної сфери підлітків з дистантних сімей : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05 / Я. М. Раєвська; НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка . - К., 2012. - 18 c. - укp.

Досліджено вплив дистанційного батьківського виховання на функціонування емоційної сфери підлітків з дистантних сімей. Надано характеристику дистантної сім'ї як соціального інституту виховання, формування та розвитку особистості. Проаналізовано сучасний стан вирішення проблеми соціально-психологічної роботи з дітьми з дистантних сімей, розкрито особливості становлення особистості підлітків за таких умов. Розроблено критерії, показники функціонування емоційної сфери підлітків та виявлено рівні тривожності, агресивності, реакції на фрустрацію для оцінювання їх соціально-психологічної адаптації в таких сім'ях. Визначено типологію груп підлітків з дистантних сімей за ступенем емоційного реагування: тривожні, агресивно-тривожні, ворожо-тривожні, агресивно-ворожі, відсутність негативних проявів. Розроблено структурно-функціональну модель системи соціально-психологічного супроводу дистантних сімей, яка базується на роботі з підлітками та їх батьками з застосуванням спеціальних технологій для забезпечення дієвості умов формування гармонійних сімейних взаємовідносин як запоруки збереження та зміцнення психічного здоров'я сім'ї взагалі та кожного її члена зокрема. Розроблено й апробовано програму корекції дисгармонійних емоційних станів підлітків з дистантних сімей і кращої їх соціально-психологічної адаптації до умов сучасного життя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.521 + Ю983.402.2 + Ч491.09

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА393944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Грижак М. В. 
Діагностика батьківсько-дитячих відносин як умова надання просвітницької консультативної допомоги неповній сім’ї / М. В. Грижак // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 13. - С. 58-64. - Бібліогр.: 6 назв - укp. - пол. - рус. - англ.

Розкрито проблеми діагностики батьківсько-дитячих стосунків як передумови надання просвітницької консультативної допомоги неповній сім’ї. Охарактеризовано методики для вивчення батьківсько-дитячих відносин, мікроклімату сім’ї, сформованості особистісних якостей дітей із неповних сімей, а також стану надання такої допомоги сучасній неповній сім’ї.

Раскрыты проблемы диагностики родительско-детских отношений как предпосылки предоставления просветительской консультативной помощи неполной семье. Охарактеризованы методики для изучения родительско-детских отношений, микроклимата семьи, сформированности личностных качеств детей из неполных семей, а также состояния предоставления такой помощи современной неполной семье.

The problems of diagnostics of paternal-child’s relations as pre-conditions of rendering of educational consultative help to incomplete family are highlighted in the article. The methods of studying of paternal-child’s relations, microclimate of family, formed personal qualities of children from incomplete families, and also state of rendering of such help to modern incomplete family are characterized in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.09 + Ч421.514

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Синякова В. Б. 
Гендерна соціалізація дівчат-підлітків з неповних родин : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / В. Б. Синякова; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2012. - 20 c. - укp.

Висвітлено сутність гендерної соціалізації дівчат-підлітків з неповних родин. Виокремлено підходи до поняття "гендерна соціалізація" та запропоновано визначення поняття "гендерна соціалізація дівчат-підлітків". Обгрунтовано стадії гендерної соціалізації дівчат-підлітків. Окреслено компоненти, критерії, показники та рівні гендерної соціалізованості дівчат-підлітків. Уточнено соціокультурні основи гендерної соціалізації особистості (гендерна культура суспільства, гендерні стереотипи та гендерні ролі). Обгрунтовано модель і соціально-педагогічні умови гендерної соціалізації дівчат-підлітків з неповних родин. Відповідно до соціально-педагогічних умов підібрано форми та методи соціально-педагогічної роботи з дівчатами-підлітками, їх батьками та педагогами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч491.09 + С5*423.21*423.121 + С5*423.2*344

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА392227 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Годлевська А. І. 
Соціально-економічна криза інституту сім'ї і її вплив на виникнення проблем дезадаптації та правопорушень підлітків / А. І. Годлевська, Д. М. Годлевська // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2011. - № 8. - С. 58-62. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано особливості прояву дезадаптації та правопорушень у підлітковому віці, соціально-психологічні та педагогічні фактори виникнення цього явища. Розкрито вплив соціально-економічної кризи інституту сім'ї на дезадаптацію та правопорушення підлітків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.09 + Ю947.1-734 + С5*644

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Руденко І. М. 
Шляхи створення батьками та учителями оптимальних умов життєдіяльності дитини, яка пережила розлучення рідних / І. М. Руденко // Пед. вісн.. - 2011. - № 4. - С. 11-13. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Уточнено значення психологічного феномену "розлучення". Констатовано вплив розлучення на виникнення деструктивних почуттів, депресивних та астенічних психічних процесів, агресивних проявів на вербальному та фізичному рівнях. Розглянуто психолого-педагогічний аспект розлучення в контексті підвищення психологічної компетентності вчителів і батьків в питаннях розуміння емоційного стану дітей та формування сприятливих умов, спрямованих на подолання негативних переживань розлучення. Визначено чинники адаптації дитини до нових умов життя, а саме: розуміння вчителів емоційного стану дитини та відповідне ставлення до неї; позитивні, неконфліктні стосунки батьків одне з одним; емоційно-терапевтичне спілкування кожного з батьків з дитиною; відсутність великої кількості змін у житті дитини відразу після розлучення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.09 + Ч314.1 + Ю956-994-06-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Отравенко О. В. 
Феміністичний погляд на неповні сім'ї у США / О. В. Отравенко // Освіта на Луганщині. - 2010. - № 1. - С. 158-160. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Сімейні цінності зазнали великих змін. Роль чоловіка та жінки змінюється. Розглянуто ставлення феміністок до неповних сімей. Вони виступають за рівноправність статей. Спростовано деякі наслідки виховання дітей із неповних сімей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.09 + С5*644 + Ф74(0),84

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Капська А. Й. 
Соціально-педагогічна робота з проблемними сім'ями : навч.-метод. посіб. / А. Й. Капська, Н. С. Олексюк, С. М. Калаур, З. З. Фалинська. - Т. : Астон, 2010. - 304 c. - Бібліогр.: 129 назв. - укp.

Розкрито теоретичні основи соціально-педагогічної роботи (СПР) з проблемними сім'ями (ПС) в Україні. Проаналізовано роль соціального педагога (СП) у запобіганні та подоланні проблемності сімей. Висвітлено технології СПР з різними видами ПС, особливості СПР з молодими сім'ями, професійну діяльність СП з неповними сім'ями, СПР з одно- та багатодітними сім'ями, а також з сім'ями, які виховують обдаровану дитину. Охарактеризовано діяльність педагога з сім'ями, в яких проживають діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, особи з обмеженими функціональними можливостями, члени з властивою девіантною поведінкою. Увагу приділено питанням запобігання насильства у сім'ї, СПД сім'ям мігрантів та біженців, військовослужбовців Збройних сил України, сільським сім'ям. Розглянуто питання педагогічного забезпечення підготовки майбутніх СП до роботи з різними категоріями ПС.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*148:Ч30я73 + Ч312я73 + Ч491.09я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА734587 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Куб'як Н. І. 
Запобігання педагогічної занедбаності дітей молодшого шкільного віку з дистантних сімей : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Н. І. Куб'як; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Досліджено актуальну проблему запобігання педагогічній занедбаності дітей молодшого шкільного віку з дистантних сімей. Розкрито сутність поняття "педагогічна занедбаність дітей молодшого шкільного віку". Охарактеризовано дистантні сім'ї, виявлено недостатнє виконання ними основних функцій, зокрема виховної, досліджено проблеми виховання дітей у таких сім'ях. Визначено критерії, показники та рівні вихованості для оцінювання ризиків появи педагогічної занедбаності у дітей молодшого шкільного віку з дистантних сімей. Теоретично обгрунтовано структурно-функціональну модель процесу запобігання педагогічній занедбаності дітей молодшого шкільного віку з дистантних сімей. Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови запобігання занедбаності молодших школярів у начально-виховному процесі початкової школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.09 + Ч491.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА369899 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Третьяченко В. О. 
Психологічні умови становлення життєвих домагань підлітків із неповної одностатевої сім'ї : автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / В. О. Третьяченко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка. - К., 2009. - 20 c. - укp.

У контексті теорії самодетермінації проведено теоретичний аналіз й експериментальне дослідження психологічних умов становлення життєвих домагань підлітків з неповної одностатевої сім'ї. Узагальнено та систематизовано психологічні погляди на природу, структуру та функції життєвих домагань і особливостей їх трансформації залежно від умов родинної соціалізації підлітка. Встановлено неоднозначні співвідношення між самооцінкою підлітками обох статей стилю взаємин (позитивний інтерес, директивність, ворожість, автономність, самоздійснення, егоцентризм, прагматизм, капітуляція) та певною констеляцією особистісних змінних (самостановлення, рефлексивність, інтернальність, самоповага, упевненість у собі, тривожність, мотивація успіху). Наведено результати впровадження розробленої програми психологічної допомоги, спрямованої на побудову підлітками цілісної картини життєвих домагань, що відповідає сучасним соціоекономічним і соціокультурнитм проблемам. Відзначено, що застосування результатів проведеного дослідження дозволяє враховувати особливості процесу становлення життєвих домагань підлітків і одностатевої неповної сім'ї. Запропоновано психологічно обгрунтовані засоби корекційної роботи з підлітками та їх батьками з питань виховання та самовиховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ю983.402.2 + Ю956-994-06-734 + Ч491.09

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА364762 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Клімкіна Н. Г. 
Формування соціальної активності підлітків із неповних сімей у навчально-виховному процесі основної школи : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.05 / Н. Г. Клімкіна; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2009. - 21 c. - укp.

Вперше розроблено педагогічну модель формування соціальної активності підлітків із неповних сімей за умов основної школи. Виявлено особливості соціального виховання підлітків із неповних сімей; уточнено його зміст в основній школі, що спрямовано на формування соціальної активності підлітків із неповних сімей. Розроблено соціально-педагогічні умови для організації виховної роботи з означеною категорією учнів. Подальшого розвитку набули окремі методики діагностування та формування соціальної активності підлітків із неповних сімей у контексті діяльнісного підходу до організації позаурочної виховної роботи в шкільній практиці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч421.350.0 + Ю952.1 + Ч491.09

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА364643 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Бєлих Н. А. 
Прогнозування розвитку дизадаптації у дітей з соціально дизадаптованих сімей / Н. А. Бєлих // Педіатрія, акушерство та гінекологія. - 2008. - № 4. - С. 22. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)026.426.1 + Р11(4УКР)44 + Ч491.09

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22335 Пошук видання у каталогах НБУВ 


...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського