Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Автореферати дисертацій (6)Книжкові видання та компакт-диски (43)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч511.521$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 44
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Житницький А. О. 
Формування здорового способу життя старших підлітків у процесі занять пауерліфтингом : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / А. О. Житницький; Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна. - Харків, 2019. - 20 c. - укp.

Вирішено актуальну проблему покращення стану здоров’я старших підлітків за рахунок формування знань про здоровий спосіб життя та вдосконалення фізичної, психологічної та технічної підготовленості на заняттях пауерліфтингом. Встановлено рівні фізичної, функціональної, технічної та психологічної підготовленості старших підлітків. Розроблено трьохрівневу структурно-логічну і поетапну моделі формування здорового способу життя старших підлітків у процесі занять з пауерліфтингу у дитячо-юнацькій спортивній школі. Виявлено параметри позитивних зрушень у показниках фізичної, технічної, психологічної підготовленості та функціонального стану старших підлітків. Визначено кількісні характеристики показників фізичної, технічної, психологічної підготовленості та функціонального стану старших підлітків, які дозволяють контролювати процес занять з пауерліфтингу на кожному році навчання. Обґрунтовано навчальну програму занять з пауерліфтингу «Штанга» для старших підлітків першого року навчання. Розроблено та впроваджено методику формування здорового способу життя старших підлітків у процесі занять пауерліфтингом. Доповнено дані про особливості впливу систематичних занять фізичною культурою на системи організму старших підлітків. Обгрунтована методика формування здорового способу життя старших підлітків у процесі занять пауерліфтингом дозволяє підвищити ефективність процесу підготовки за допомогою спеціальних комплексів фізичних вправ, що направлені на збереження їхнього здоров’я. Використання в період навчання спеціальних додаткових фізичних вправ у співвідношенні 60 % специфічних до 40 % неспецифічних навантажень призвело до запобігання травматизму на заняттях і змаганнях, виховання вольових якостей старших підлітків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч517.266.15 + Ч511.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА441025 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Батєєва Н. П. 
Удосконалення координаційних здібностей спортсменів віку 13 - 15 років у бойовому самбо / Н. П. Батєєва // Слобожан. наук.-спорт. вісн.. - 2016. - № 2. - С. 14-21. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Мета роботи - визначити рівень координаційних здібностей спортсменів віком 13 - 15 років у бойовому самбо. Використано наступні методи дослідження: теоретичний аналіз та узагальнення даних спеціальної науково-методичної літератури; педагогічне спостереження; педагогічне тестування; методи математичної статистики. Протестовано 12 спортсменів бойового самбо на здатність підтримки статичної і динамічної рівноваги до та після педагогічного експерименту. Розглянуто метрологічний контроль координаційних здібностей спортсменів віком 13 - 15 років у бойовому самбо. Одержано індивідуальні оцінні результати на здатність підтримки статичної та динамічної рівноваги. Визначено динаміку рівня розвитку координаційних здібностей спортсменів бойового самбо. Позитивні зміни рівня розвитку координаційних здібностей, які одержані під впливом методики поліпшення статодинамічної стійкості та сенсомоторної координації, надають можливість рекомендувати дану методику для застосування у навчально-тренувальному процесі спортсменів бойового самбо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч517.157 + Ч511.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Пангелова Н. Є. 
Теоретико-методичні засади формування гармонійно розвиненої особистості дитини дошкільного віку в процесі фізичного виховання : автореф. дис. ... д-ра наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / Н. Є. Пангелова; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. - Київ, 2014. - 39 c. - укp.

Розроблено концепцію та модель формування гармонійно розвиненої особистості дошкільнят різних вікових груп засобами фізичного виховання. Аналіз сучасного стану фізкультурно-оздоровчої роботи у ДНЗ свідчить про необхідність модернізації змісту першої ланки освіти, що виступає підгрунтям для формування гармонійно розвиненої особистості дошкільника. Для визначення ефективності чинних програм навчання і виховання у ДНЗ досліджено дошкільнят 4 - 6 р. Критеріями ефективності впливу цих програм визначено показники фізичного розвитку, функціонального стану, фізичної підготовленості, пізнавальних процесів і компонентів морального розвитку. З'ясовано, що у переважній більшості рівень розвитку всіх досліджуваних параметрів нижче середнього, що свідчить про низьку ефективність чинних програм у контексті сприяння формування гармонійно розвиненої особистості дошкільника. Обгрунтовано структуру концепції формування гармонійно розвиненої особистості дитини дошкільного віку. За допомогою експериментального дослідження підтверджено ефективність запропонованої технології формування гармонійно розвиненої особистості дошкільнят засобами фізичного виховання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354 + Ч511.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА405051 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Конох О. Є. 
Комплексне використання засобів спортивних ігор у підвищенні фізичного стану дітей 5 - 6 років : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / О. Є. Конох; Дніпропетр. держ. ін-т фіз. культури і спорту. - Д., 2014. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано, розроблено й експериментально перевірено ефективність програми фізичного виховання дітей 5 - 6-ти років, яка передбачає комплексне використання засобів спортивних ігор. Проведено аналіз вихідного рівня фізичної підготовленості, функціонального стану серцево-судинної системи, системи зовнішнього дихання та фізичного здоров'я дітей старшого дошкільного віку, а також особливості динаміки цих показників під впливом традиційної та авторської програм фізичного виховання. Доведено, що побудова системи занять з фізичної культури для дітей 5 - 6-ти років на підставі запропонованої програми сприяє покращанню основних показників фізичної підготовленості дошкільників (спритності, швидкості, швидкісно-силових здібностей та сили), підвищенню рівня їх фізичного здоров'я, оптимізації функціонального стану кровообігу, зовнішнього дихання. Доповнено наукові відомості про зміни загального фізичного стану дітей старшого дошкільного віку у процесі фізичного виховання. На основі використання сучасних комп'ютерних програм "ШВСМ" та "ОБЕРІГ" розширено теоретичні дані щодо оцінки фізичної підготовленості, функціонального стану та фізичного здоров'я дітей 5 - 6-ти років за умов ДНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА404512 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Скиба О. О. 
Фізіолого-гігієнічне обгрунтування організації навчально-тренувального процесу у позашкільних навчальних закладах спортивного профілю : автореф. дис. ... канд. біол. наук : 14.02.01 / О. О. Скиба; НАМН України, Ін-т гігієни та мед. екології ім. О.М. Марзєєва. - Київ, 2014. - 20 c. - укp.

Розроблено фізіолого-гігієнічні засади системної оптимізації умов та організації навчально-тренувального процесу у позашкільних навчальних закладах спортивного профілю. На підставі гігієнічного оцінювання внутрішньошкільного середовища розроблено методику комплексної інтегральної оцінки санітарно-гігієнічного благополуччя дитячо-юнацьких спортивних шкіл. Визначено провідні санітарно-гігієнічні фактори та їх вплив на морфо-функціональний стан юних спортсменів. Розроблено методику прогностичного оцінювання успішності спортивної діяльності в різних видах спорту, що дозволяє здійснювати якісний спортивний відбір та орієнтацію дітей вже на етапі початкової підготовки. Розроблено та обгрунтовано напрямки оптимізації умов та організації навчально-тренувального процесу у дитячо-юнацьких спортивних школах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.82 + Ч511.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА409848 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Корягін В. М. 
До питання індивідуалізації навчання юних спортсменів-ігровиків / В. М. Корягін // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2014. - № 3. - С. 129-135. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Практика свідчить про те, що в діяльності тренерів дитячо-юнацьких команд ігрових видів спорту превалює групова форма навчання, яка грунтується на календарно-средньогруповій оцінці, а не на врахуванні індивідуальних закономірностей розвитку юних талантів. Завдання дослідження - обгрунтування підходів до реалізації основних положень теорії спортивної індивідуалізації у практиці навчання юних спортсменів-ігровиків. Визначено необхідність внесення змін до практики управління спортивною діяльністю юних спортсменів, а саме, переходу від уніфікованого підходу до індивідуально-диференційованої системи побудови тренування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Черкашин Р. 
Особливості тренувальної програми з розвитку швидкісно-силових якостей дітей молодшого шкільного віку / Р. Черкашин // Нова пед. думка. - 2014. - № 1. - С. 126-128. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Надано розробку короткої стандартної тренувальної програми, розрахованої на шість - вісім тижнів, з інтенсивного розвитку швидкісно-силових якостей, що виявляються в бігових і стрибкових рухах. Доведено, що використання цієї програми сприятиме швидкому приросту означених якостей у дітей молодшого шкільного віку.

Приведена разработка короткой стандартной тренировочной программы, рассчитанной на шесть - восемь недель, по интенсивному развитию скоростно-силовых качеств, проявляющихся в беговых и прыжковых движениях. Доказано, что использование данной программы будет способствовать быстрому приросту отмеченных качеств у детей младшего школьного возраста.

Shows the development of the standard short training program designed for 6-8 weeks for intensive development of speed-strength manifested in running and jumping movements. It is proved that the use of the program will contribute to the rapid growth of these qualities in children of primary school age.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.485 + Ч511.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Актуальні проблеми здоров'язбереження в молодіжному середовищі ХХІ століття : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 15 - 16 листоп. 2013 р., Київ / упоряд.: Л. Г. Горяна, І. М. Маруненко, Н. О. Терентьєва; НАПН України, Київ. міськдержадмін., Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, ДВНЗ "Ун-т менедж. освіти", Міжнар. акад. культури безпеки, екології та здоров'я. - Черкаси : Чабаненко Ю. В., 2013. - 206 c. - укp.

Проаналізовано сучасний стан та майбутнє екологічного туризму у форматі здоров'язбереження і екоменеджменту. Розкрито теоретичні засади впровадження здоров'язбережувальних технологій у системі післядипломної педагогічної освіти. Викладено профілактичні аспекти подолання ВІЛ-інфекції серед молоді. Розглянуто шляхи удосконалення навчальних програм з викладання дисциплін "Безпека життєдіяльності" та "Основи охорони праці". Вивчено вплив екотуризму на формування ціннісних орієнтацій до здорового способу життя студентської молоді. Обгрунтовано модель організації роботи методичного об'єднання вчителів фізичної культури за умов впровадження здоров'язберігальних технологій у навчально-виховний процес.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р. я431(0) + Ч511.521 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА775691 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Павлова Т. В. 
Значение физического развития и проявления физических качеств девочек семи лет в системе их отбора для занятий спортивными играми / Т. В. Павлова // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2013. - № 1. - С. 350-353. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Определены значимость и необходимость учёта уровня физического развития и проявления физических качеств девочек семи лет для определения их общей одарённости и обоснования отбора в игровые виды спорта на начальном этапе подготовки. Результаты исследований позволили установить тесную взаимосвязь между установленными показателями физического развития и физических способностей девочек семи лет, а также охарактеризовать блок тестов физических качеств, их соответствие и надёжность применения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Фурман Ю. М. 
Перспективні моделі фізкультурно-оздоровчих технологій у фізичному вихованні студентів вищих навчальних закладів : монографія / Ю. М. Фурман, В. М. Мірошниченко, С. П. Драчук. - Київ : НУФВСУ : Олімп. л-ра, 2013. - 174, [1] c. - Бібліогр.: с. 166-[175] - укp.

Запропоновано приклади програм різних фізкультурно-оздоровчих технологій, що можуть бути використані у процесі фізичного виховання студентів ВНЗ. Проведено аналіз ефективності впливу фізичних навантажень різного спрямування на їх функціональну та фізичну підготовленість і запропоновано методи, що можуть бути використані для їх моніторингу протягом навчального року. Подано показники здоров'я та фізичної підготовленості дівчат 17 - 19-ти років різних соматотипів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА776800 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Балацька Л. В. 
Організаційно-методичні основи покращення моторної функції дітей 3 - 5 років у процесі фізичного виховання : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання та спорту : 24.00.02 / Л. В. Балацька; Львів. держ. ун-т фіз. культури. - Л., 2013. - 20 c. - укp.

Висвітлено проблему вдосконалення фізичного виховання в дошкільних навчальних закладах (ДНЗ) для підвищення ефективності в покращанні моторної функції дітей. Визначено організаційно-методичні основи цього процесу, одна з основних - урахування спрямованості мануальної рухової асиметрії (МРА) дітей. Доведено перевагу методики вивчення рухової дії, що передбачає "симетричне" оволодіння нею в послідовності "спочатку непровідною, а після формування вміння - провідною рукою (ногою), у непровідному чи провідному напрямі", над загальноприйнятою методикою вивчення дії тільки провідною рукою (ногою), у провідному напрямі або спочатку провідною, а після формування навички - непровідною. Установлено особливості вияву та зміни досліджуваних показників моторики, фізичних якостей дівчаток і хлопчиків із різною спрямованістю МРА впродовж 3 - 5-го років. Доповнено дані про основи організації, формування й реалізації змісту фізичного виховання дошкільників, урахування яких значно підвищує ефективність вирішення різних завдань процесу, визначених чинною програмою для ДНЗ. Поглиблено знання про взаємозв'язок між розвитком моторної функції і фізичних якостей, а також про величини вияву останніх у дітей протягом З - 5-го років.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА402168 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Максименко І. Г. 
Сучасний стан проблеми використання інтерактивних технологій в системі підготовки юних спортсменів / І. Г. Максименко // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 4, ч. 1. - С. 130-135. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Охарактеризовано сучасний стан проблеми використання інформаційних технологій в підготовці юних спортсменів, які спеціалізуються зі спортивних ігор. Наведено перспективи застосування мультимедійних програм на першому, другому та третьому етапах багаторічної підготовки. Надано характеристику розробленому електронному мультимедійному посібнику "Основи відбору, навчання та тренування футболістів". Розкрито особливості використання розробленого посібника в системі підготовки юних спортсменів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Актуальні проблеми юнацького спорту : матеріали Х Всеукр. наук.-практ. конф., 20 - 21 верес. 2012 р., Херсон / ред.: Ю. А. Грабовський; Херсон. держ. ун-т, Херсон. вище училище фіз. культури. - Херсон : ХМД, 2012. - 214 c. - укp. - рус.

Вивчено функціональний стан дітей 6 - 7 років, які займаються спортивною гімнастикою. Висвітлено психологічні проблеми спортивного відбору. Проаналізовано теоретичні основи спортивного відбору для занять художньою гімнастикою. Розглянуто результати анкетного опитування тренерів щодо особливостей навчання плаванню дітей із вадами слуху. Досліджено рівень розвитку динамічної силової витривалості в дітей середнього шкільного віку. Подано рекомендації щодо формування освітніх задач у конспектах уроків фізичної культури. Оцінено фізичну підготовленість борчинь вищої спортивної кваліфікації. Викладено історичні аспекти розвитку закарпатського волейболу у ХХ ст. Охарактеризовано стан здоров'я та фізичного розвитку студентів економічних спеціальностей європейського університету. Досліджено вплив маси тіла на ефективність подолання категорійних походів. Проаналізовано структурні зміни класифікації поняття "туризм".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.521 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА777898 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Хорошуха М. Ф. 
Особливості впливу тренувальних навантажень різної спрямованості на формування інтегрального здоров'я юних спортсменів 13-16 років / М. Ф. Хорошуха // Наука і освіта. - 2012. - № 4. - С. 195-197. - Бібліогр.: 7 назв. - укp. - рус.

Визначено поняття "здоров’я", простежено його походження та смислове навантаження. Акцентовано увагу на специфічному впливі фізичних тренувань на організм людини, особливо людей похилого віку. Розроблено експериментальну тестову методику самооцінювання абсолютного здоров’я індивіда. Виявлено, що найвищі показники абсолютного здоров’я мають юні спортсмени. Простежено взаємозв’язок розвитку тих, чи інших фізичних та психічних якостей організму від специфіки видів спорту, якими займаються школярі. Досліджено, що у спортсменів, які розвивають швидкісно-силові якості спостерігається «втрата» моральних і духовних якостей, що пов’язане із потребою досягнення високих результатів тренування. Показники абсолютного здоров’я спортсменів, що спеціалізуються у швидкісно-силових видах спорту та видах спорту на витривалість, подано у таблицях; порівняння показників абсолютного здоров’я подано на малюнку.

Определено понятие "здоровье", прослежены его происхождение и смысловая нагрузка. Акцентировано внимание на специфическом воздействии физических тренировок на организм человека, особенно организм пожилых людей. Разработана экспериментальная тестовая методика самооценки абсолютного здоровья индивида. Выявлено, что высокие показатели абсолютного здоровья имеют юные спортсмены. Прослежена взаимосвязь развития тех или иных физических и психических качеств организма от специфики видов спорта, которыми занимаются школьники. Доказано, что у спортсменов, которые развивают скоростно-силовые качества наблюдается «потеря» моральных и духовных качеств, что связано с необходимостью достижения высоких результатов тренировки. Показатели абсолютного здоровья спортсменов, специализирующихся в скоростно-силовых видах спорта и видах спорта на выносливость, представлены в таблицах; сравнение показателей абсолютного здоровья представлено на рисунке.

Defined is the concept of health and traced its origin and sense. Attention is focused on the specific effects of physical exercise on the human body, especially the body of elderly people. Elaborated is an experimental test method to estimate the absolute of an individual's health. Revealed is, that young athletes have high absolute health. Investigated is the relationship of various physical and mental qualities of the body on the specific sports that students engage. It is proved that the athletes who develop speed-strength qualities lose the moral and spiritual qualities, due to the need to achieve high performance of training. Indicators of absolute health of athletes, specializing in the speed and power sports and endurance sports, are presented in tables and the comparison of absolute health indicators presented in the figure.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.521 + Ч510.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Ашиток Н. 
Проблеми сучасного фізичного виховання: соціально-педагогічний аспект / Н. Ашиток // Молодь і ринок. - 2012. - № 7. - С. 5-8. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Розглянуто проблеми сучасного фізичного виховання. Виділено деякі актуальні для сьогодення проблеми фізичного виховання, досліджено ці проблеми у соціально-економічному контексті, окреслено деякі шляхи удосконалення фізичного виховання. Наголошено, що зміни на краще у сфері фізичного розвитку й охорони здоров’я дітей можна вирішувати лише у комплексі і спільними зусиллями різних соціальних інститутів, до яких належить й освіта.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.521 + Ч510.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Артюшенко О. Ф. 
Педагогічні умови формування готовності підлітків до вольових напружень у процесі фізичного виховання / О. Ф. Артюшенко, І. О. Дудник, А. О. Артюшенко // Наука і освіта. - 2012. - № 4. - С. 11-14. - Бібліогр.: 9 назв. - укp. - рус.

Проаналізовано сучасний стан проблеми формування готовності підлітків до вольових напружень. Розглянуто структуру вольових напружень та виокремлено її основні компоненти. Вивчено показники сформованості компонентів структури вольових напружень у підлітків. Визначено рівні сформованості готовності до вольових напружень та критерії їх оцінювання. Розроблено й експериментально перевірено педагогічні умови та методику формування готовності підлітків до вольових напружень у процесі фізичного виховання. Подано таблицю результатів експериментального застосування розробленої методики. Сформульовано напрямки подальшого дослідження проблеми формування готовності підлітків до вольових напружень у процесі фізичного виховання.

Проанализировано современное состояние проблемы формирования готовности подростков к волевым напряжениям. Рассмотрена структура волевых напряжений и выделены основные ее компоненты. Изучены показатели сформированности компонентов структуры волевых напряжений у подростков. Определены уровни сформированности готовности к волевым напряжениям и критерии их оценки. Разработаны и экспериментально проверены педагогические условия и методика формирования готовности подростков к волевым напряжениям в процессе физического воспитания. Дана таблица результатов экспериментального использования разработанной методики. Сформулированы направления дальнейшего исследования проблемы формирования готовности подростков к волевым напряжениям в процессе физического воспитания.

The current state of the problem of formation of readiness of adolescents to volitional stress is analyzed. Considered is the structure of will stress and highlighted its main components. Studied rates of formation of structural components of will stress in adolescents. Defined are the levels of formation of readiness for resolute stresses and evaluation criteria. Developed and experimentally tested pedagogical conditions and method of forming a strong-willed adolescent stress in physical education. Served is the table with the results of experimental using of the developed technique. Formulated are the guidelines for further study of the problem of formation of readiness of adolescents to volitional stress in physical education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Тупіленко С. В. 
Проблема використання особистісно орієнтованого підходу у фізичному вихованні дітей другого-третього року життя / С. В. Тупіленко // Наука і освіта. - 2012. - № 4. - С. 183-186. - Бібліогр.: 11 назв. - укp. - рус.

Обгрунтовано застосування особистісно-орієнтованого підходу у навчально-виховній практиці дошкільного навчального закладу. Розкрито поняття особистісно орієнтовного підходу як синтезованої дефініції та особистісно орієнтованих педагогічних технологій. Проаналізовано основні підходи до застосування особистісно орієнтованого підходу у фізичному вихованні дітей віком 2-3 роки. Висвітлено ціль та завдання особистісно орієнтовної педагогіки. Виявлено професійні та особистісні якості педагога, які необхідні для роботи з дітьми раннього віку на засадах особистісно орієнтованого підходу. Запропоновано перспективу подальшого дослідження застосування особистісно орієнтованого підходу у роботі з дітьми раннього віку. Порівняльну характеристику особистісно орієнтованої та традиційної технологій фізичного виховання подано у таблиці.

Обосновано применение личностно-ориентированного подхода в учебно-воспитательной практике дошкольного учебного заведения. Раскрыто понятие личностно ориентированного подхода как синтезированной дефиниции и личностно ориентированных педагогических технологий. Проанализированы основные подходы к применению личностно ориентированного подхода в воспитании детей 2 - 3-х лет. Освещены цель и задачи личностно ориентированной педагогики. Выявлены профессиональные и личностные качества педагога, которые необходимы для работы с детьми раннего возраста на основе личностно ориентированного подхода. Предложена перспектива дальнейшего исследования применения личностно ориентированного подхода в работе с детьми раннего возраста. Сравнительная характеристика личностно ориентированной и традиционной технологий физического воспитания представлены в таблице.

Grounded is the application of personal-oriented approach to teaching and educational practices of pre-school educational institution. Filed is the concept of personal-oriented approach as a synthetic definition and personality-oriented educational technology. Analyzed are the basic approaches to the use of personality-oriented approach in the education of children 2-3 years old. Highlighted is the purpose and objectives of the personality-oriented pedagogy. Identified are professional and personal qualities of the teacher needed to work with young children on the basis of personality-oriented approach. Offered is the prospect of further study the use of personal-oriented approach to working with young children. Comparative characteristics of the personality-oriented and traditional techniques of physical education are shown in the table.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Маланчук Г. Г. 
Педагогічна практика у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах для глухих дітей : навч. посіб. / Г. Г. Маланчук, І. Б. Грибовська; ред.: О. Борис, Є. Лупиніс. - Л. : ЛДУФК, 2011. - 136 c. - укp.

Висвітлено методичні аспекти корекційно-педагогічної роботи з глухими дітьми. Розкрито зміст програми педагогічної практики з глухими дітьми в загальноосвітніх школах. Подано методичні рекомендації з виконання завдань практики, вимоги до оформлення документів планування і звітності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.221.01 + Ч421.511.266.69 + Ч511.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА746127 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Бичук І. О. 
Технологія профілактики плоскостопості дітей старшого дошкільного віку засобами фізичної культури : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / І. О. Бичук; ДВНЗ "Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника". - Івано-Франківськ, 2011. - 20 c. - укp.

Проаналізовано будову та функції стопи, фактори, що впливають на її функціональну спроможність. Висвітлено особливості сагітального профілю стопи дітей старшого дошкільного віку, динаміку зміни росто-масових показників і фізичної підготовленості дошкільнят. Розроблено технологію профілактики плоскостопості для дітей старшого дошкільного віку, відмінними рисами якої є організація профілактичних заходів з урахуванням особливостей сагітального профілю стопи та рівня їх фізичної підготовленості. Експериментально підтверджено ефективність технології та переваги використання розроблених комплексів фізичних вправ у процесі профілактики плоскостопості. Розроблено комплекси фізичних вправ на підставі показників сагітального профілю стопи для профілактики плоскостопості та нормативну шкалу оцінювання стану склепіння дошкільнят для Волинської області.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.918 + Ч511.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА385680 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Кузь Ю. С. 
Організаційно-педагогічні умови фізичного виховання учнів загальноосвітньої школи у природному середовищі : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / Ю. С. Кузь; ДВНЗ "Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника". - Івано-Франківськ, 2011. - 20 c. - укp.

Здійснено теоретичне узагальнення та практичне розв'язання наукової проблеми збереження здоров'я підростаючого покоління, утвердження здорового способу житгя учнів та їх позитивного ставлення до навколишнього середовища у процесі життєдіяльності. Одним із напрямів розв'язання даної проблеми є система фізичного виховання учнів у природному середовищі, спрямована на формування готовності школярів до пожиттєвої здоров'язабезпечуючої поведінки. Розроблено модель формування здоров'язабезпечуючої системи, яка містить мету, завдання, принципи, компоненти змісту, форми, методи та методичні прийоми, етапи та педагогічні умови її реалізації. Результати експериментального дослідження підтвердили ефективність створеної системи у навчально-виховному процесі збалансованості фінансових ресурсів держави в посттрансформаційній економіці. Розкрито економічну сутність збалансованості фінансових ресурсів держави та виявлено особливості формування інституціонального середовища в результаті трансформації економічної системи, обгрунтовано використання інструментів інституціонального регулювання збалансованості фінансових ресурсів держави. Виявлено та систематизовано інституціональні пастки в процесі формування та використання фінансових ресурсів держави. Розроблено концепцію інституціонального регулювання збалансованості фінансових ресурсів держави в посттрансформаційній економіці та показано економічний ефект від її реалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА385740 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського