Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (17)Автореферати дисертацій (11)Книжкові видання та компакт-диски (137)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч620.164$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 185
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Войтович Н.  
Політична реклама в ЗМІ та політична культура / Н. Войтович // Зб. пр. Н.-д. центру періодики. - 2003. - Вип. 11. - С. 407-417. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 + Ф055.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69017 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Зирка В. В. 
Манипулятивные игры в рекламе: лингвистический аспект : Моногр. / В. В. Зирка; Днепропетр. нац. ун-т. - Д. : ИМА-пресс, 2004. - 290 c. - Библиогр.: с. 261-283 - рус.

Проанализированы особенности языкового манипулирования в рекламном дискурсе. Рассмотрены вопросы аксиологической и гендерной лексики, иноязычных заимствований, освещены прецедентные феномены, слоганы. Описаны формы и жанры рекламы как презентация современности, её основные структурные компоненты.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.716 + Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА663113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Войтович Н.  
Політична реклама в пресі та розвиток політичної культури в Україні / Н. Войтович // Зб. пр. Н.-д. центру періодики. - 2005. - Вип. 13. - С. 367-374. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 + Ф055.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69017 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Зірка В. В. 
Мовна парадигма маніпулятивної гри в рекламі : Автореф. дис... д-ра філол. наук : 10.02.02 / В. В. Зірка; НАН України. Ін-т мовознав. ім. О.О.Потебні. - К., 2005. - 32 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.2-716 + Ш141.2-31 + Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА337060 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Шморгун Л. Г. 
Посібник з рекламного менеджменту : Навч.-метод. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Л. Г. Шморгун. - К. : Абрис, 2005. - 343 c. - Бібліогр.: 47 назв - укp.

Висвітлено теоретичні питання та практичні аспекти рекламної діяльності. Розглянуто значення реклами та зв'язків із громадськістю щодо загального контексту розвитку сучасного бізнесу, історію та сучасний стан рекламної діяльності за умов України. Висвітлено питання співвідношення маркетингу загалом та реклами як важливої частини сучасних маркетингових комунікацій. Наведено методи створення звернень, вибору засобів впливу, планування й організації рекламних кампаній. З'ясовано структуру даної галузі, основні засади організації й управління виробничим процесом за умов рекламних агентств.

Освещены теоретические вопросы и практические аспекты рекламной деятельности. Рассмотрено значение рекламы и связей с общественностью в общем контексте развития бизнеса, а также история и современное состояние рекламной деятельности в Украине. Освещены вопросы соотношения маркетинга в целом и рекламы как важной части современных маркетинговых коммуникаций. Рассмотрены методы создания обращений, выбора средств влияния, планирования и организации рекламных кампаний. Определена структура данной отрасли, основы ее организации и управления производственным процессом рекламных агентств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81я73 + Ч620.164я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА671655 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Водопьянова Е. Ю. 
Информационно-коммуникативный аспект рекламы / Е. Ю. Водопьянова // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2005. - № 1. - С. 94-100. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Розглянуто один з важливих аспектів реклами, а саме інформаційно-комунікативний, зроблено спробу розкрити сутність реклами як комунікативного процесу.

Рассмотрен один из важных аспектов рекламы,а именно информационно-коммуникативный, сделана попытка раскрыть сущность рекламы как коммуникативного процесса.

In the given article one is reflected advertising from the important aspects of advertising, namely is informational - communicative, attempt to open an essence of as communicative process.


Ключ. слова: реклама, информационно-коммуникативный аспект
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 + У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Сапенько Р.  
Искусство рекламы в современной культуре / Р. Сапенько. - К., 2005. - 295 c. - Библиогр.: 339 назв. - рус.

Освещены политические и экономические предпосылки создания массового общества, рассмотрены вопросы зарождения массовой культуры. Проанализированы взаимоотношения искусства и рекламы, эстетическое отношение в контексте перемен культуры и искусства, а также взаимодействие рекламы и телевидения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 + Ч111.15 + Ю6*46 в03 + Ю6*671.1*46

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА665760 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Діалог. Медіа-студії : Зб. наук. пр. Вип. 2 / ред.: О. В. Александров; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. - О., 2005. - 255 с. - рус.

Проаналізовано міфологічний вимір виборчої кампанії в Україні в 2004 р. Висвітлено альтернативну реальність в українському рекламному міфі в контексті руйнування стереотипів за результатами рекламних експериментів і девіацій. Визначено мотиваційні та функціональні особливості ергонімів як елементів реклами. Розглянуто питання візуальної теорії типографіки.

Проанализировано мифологическое измерение избирательной кампании в Украине в 2004 г. Освещена альтернативная реальность в украинском рекламном мифе в контексте разрушения стереотипов по результатам рекламных экспериментов и девиаций. Определены мотивационные и функциональные особенности эргонимов как элементов рекламы. Рассмотрены вопросы визуальной теории типографики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72859 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Павлюк Л. 
Аксіологічні і структурні характеристики дискурсу реклами у мас-медіа / Л. Павлюк // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. Журналістика. - 2006. - Вип. 29. - С. 281-288. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розглянуто рекламний дискурс у зв'язку із соціокультурними тенденціями розвитку суспільства. Узагальнено найтиповіші групи аргументів у рекламних текстах; проаналізовано семантичні, психологічні і структурні засоби створення переконливого рекламного повідомлення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 + Ш107.716

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/ж. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Дурняк Б. В. 
Розробка і дизайн рекламних видань : Навч. посіб. / Б. В. Дурняк, А. Є. Батюк. - Л. : Укр. акад. друкарства, 2006. - 320 c. - Бібліогр.: с. 318-319. - укp.

Розкрито сутність реклами як складової частини великої організаційної єдності суспільства та системи підприємництва. Висвітлено її основні принципи, методи та функції. Акцентовано увагу на різномітності засобів реклами та видів рекламних матеріалів, які безпосередньо впливають на формулювання рекламного звернення. Охарактеризовано елементи друкованої реклами, особливості розробки фірмового стилю, рекламні технології. Викладено особливості зорового сприйняття форми та простору, застосування кольору як інструменту дизайну, принципи побудови композиції в рекламі. Проаналізовано основні види дизайну упаковки й етикетки, а також їх вплив на просування товару.

Раскрыта сущность рекламы как составной части большого организационного единства общества и системы предпринимательства. Освещены ее основные принципы, методы и функции. Акцентировано внимание на разнообразии средств рекламы и видов рекламных материалов, непосредственно влияющих на формулирование рекламного обращения. Охарактеризованы элементы печатной рекламы, особенности разработки фирменного стиля, рекламные технологии. Изложены особенности зрительного восприятия формы и пространства, применения цвета как инструмента дизайна, принципы построения композиции в рекламе. Проанализированы основные виды дизайна упаковки и этикетки, а также их влияние на продвижение товара.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164я73-1 + У9(4УКР)421.0-803.81я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС43222 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Носенко А. А. 
Проблемы функционирования наружной рекламы в современном городе / А. А. Носенко // Містобудування та терит. планув. - 2006. - Вип. 23. - С. 199-203. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Висвітлено проблеми розміщення рекламно-інформаційних носіїв в існуючому міському середовищі, основні фактори, що визначають їх розміщення, питання комунікативної ефективності організації інфомаційного простору міста.

Освещены проблемы размещения рекламно-информационных установок в существующей городской среде, основные факторы, влияющие на их размещение, вопросы коммуникативной эффективности организации информационного пространства города.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 + Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Примак Т.  
Рекламний креатив : Навч. посіб. / Т. Примак; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. - К., 2006. - 328 c. - Бібліогр.: с. 323-325. - укp.

Розкрито всі аспекти рекламного креативу від постановки завдання на розробку рекламного звернення (рекламної кампанії) до створення рекламної ідеї та використання практичних прийомів її матеріалізації. Висвітлено місце креативу у створенні та проведенні рекламних кампаній. Запропоновано класифікацію телевізійної та радіореклами, наведено методику оцінки якісних показників рекламного тексту. Проаналізовано питання створення рекламного ролика, креативного оформлення тексту у дизайні реклами. Викладено художні прийоми української філології у створенні рекламних текстів.

Раскрыты все аспекты рекламного креатива от постановки задачи на разработку рекламного обращения (рекламной кампании) до создания рекламной идеи и использования практических приемов ее материализации. Освещено место креатива в создании и проведении рекламных кампаний. Предложена классификация телевизионной и радиорекламы, приведена методика оценки качественных показателей рекламного текста. Проанализированы вопросы создания рекламного ролика, креативного оформления текста в дизайне рекламы. Изложены художественные приемы украинской филологии в создании рекламных текстов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 я7 + Ч620.164 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА683745 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Череповська Н.  
Психологічний захист від маніпулятивного впливу реклами / Н. Череповська // Соц. психологія. - 2007. - Спец. вип. - С. 101-107. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Досліджено ЗМІ не лише як прогрес у комунікативній сфері, а й як небезпеку надмірного психологічного тиску, виражену тенденцію до маніпуляцій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 + Ю959.49

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Бєлікова Ю. В. 
Формування гендерних ідентичностей рекламою : Автореф. дис... канд. соціол. наук / Ю. В. Бєлікова; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2007. - 20 c. - укp.

Досліджено процес формування гендерних ідентичностей за допомогою реклами. Проаналізовано існуючі теоретико-методологічні підходи щодо визначення гендерних ідентичностей та їх формування засобами реклами. Виявлено особливості функціонування реклами, зокрема, її інтеграції з гендерними ідентичностями на підставі вдосконалення визначення маскулінності та фемінності, характерних для українського суспільства. Визначено мотиви придбання товарів і послуг, з урахуванням яких розроблено класифікацію українських споживачів. З використанням методу семантичного диференціала наведено оцінку сучасної української реклами, виявлено її позитивні та негативні риси. Розроблено рекомендації щодо поліпшення якості реклами, сформульовано пропозиції щодо внесення доповнення до закону "Про рекламу" з метою ліквідації можливої дискримінації за ознакою статі, стереотипного зображення образів жінки й чоловіка в рекламі, забезпечення принципів гендерної толерантності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*423.2*344 + Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА350796 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Стрелковська А. Л. 
Соціально-педагогічні умови формування позитивно спрямованої поведінки молоді засобами соціальної реклами : Автореф. дис... канд. пед. наук / А. Л. Стрелковська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2007. - 21 c. - укp.

Розкрито зміст категорії "позитивно спрямована поведінка" як поведінку особистості, що відповідає суспільним нормам і соціальним очікуванням, грунтується на системі загальнолюдських цінностей та є ознакою соціалізованості особистості. Соціальну рекламу визначено як засіб впливу, ефективність якого підвищується за поєднання з іншими засобами та за умов застосування соціальної реклами в рекламно-інформаційній кампанії. Здійснено теоретичний аналіз проблеми формування позитивно спрямованої поведінки молоді. Визначено суть і особливості даного поняття як педагогічної категорії. Розглянуто поняття "соціальна реклама" як соціально-педагогічний фактор впливу на особистість. Визначено психологічні механізми його дії та критерії ефективності соціальної реклами для молоді. З'ясовано, обгрунтовано й експериментально апробовано комплекс соціально-педагогічних умов, які забезпечують підвищення ефективності впливу даної реклами як частини рекламно-інформаційної кампанії щодо формування позитивно спрямованої поведінки молоді. Наведено методичні рекомендації щодо проведення соціальної рекламно-інформаційної кампанії в закладах освіти. Розроблено навчально-методичну програму курсу "Рекламно-інформаційні технології в соціальній роботі".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.354.5 + С5*148:Ч30 + Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА350331 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Альберт К. В. 
Психология в рекламе / К. В. Альберт, П. К. Власов, Е. В. Дворцова, А. А. Киселева, Е. В. Маркова, С. Г. Тарасов. - 2-е изд., доп., перераб. - Х. : Гуманит. Центр, 2007. - 318 c. - рус.

Освещена психологическая структура рекламы. Раскрыты особенности национальной рекламы, этнические и культурные стереотипы ее восприятия. Уделено внимание вопросам рекламной концепции и стратегии, организационной структуре рекламного отдела, влиянию рекламы на потребителя, мониторингу психологической эффективности рекламной кампании. Охарактеризован методический инструментарий организационного психолога в торговле. Раскрыты особенности рекламных текстов, устной, радио- и наружной рекламы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.91-997 + Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА707506 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Раковська-Башмакова О. С. 
Психологічний вплив рекламної діяльності на суспільство / О. С. Раковська-Башмакова, Т. М. Русанова // Вісн. Міжнар. Слов'ян. ун-ту. Сер. Соціол. науки. - 2007. - 10, № 2. - С. 56-59. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто питання реклами як явища соціальної психології й культури. Увагу приділено таким поняттям, як гіпноз, наслідування, зараження, переконання, стереотип, технологія 25-го кадру, нейролінгвістичне програмування. Висвітлено питання, пов'язані з проблемами рекламної діяльності у контексті культури й суспільства.

Рассмотрен вопрос рекламы как явления социальной психологии и культуры. Особенное внимание уделено таким понятиям, как гипноз, наследование, заражение, убеждение, стереотип, технология 25-го кадра, нейролингвистическое программирование. Сделан акцент на вопросы, связанные с проблемами рекламной деятельности с точки зрения культуры и общества.

The article solves the advertising problems as a phenomenon of a social psychology and a culture. Special attention is devoted to such notions as hypnosis, inheritage, infection, mind changing, stereotype, technology of "25-th shot", neirolinguistics programming. The article pointed to the advertising problems from side of culture and society.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*1 + Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16622/соц Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Сингаївська А. В. 
Категорія етикетизації в рекламному дискурсі / А. В. Сингаївська, С. К. Топачевський // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 42. - С. 185-188. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Висвітлено питання реалізації категорії етикетизації в рекламному дискурсі з огляду на особливості процесу масової комунікації та з урахуванням його учасників. Розглянуто завдання дискурсу реклами, специфіку впливу реклами на реципієнта. Етикетизацію визначено як категорію рекламного дискурсу, яка сприяє ефективній передачі повідомлення від адресанта до адресата.

Освещены вопросы реализации категории этикетизации в рекламном дискурсе с учетом особенностей процесса массовой коммуникации и его учасников. Рассмотрены задачи дискурса рекламы, специфика влияния рекламы на реципиента. Этикетизация определяется как категория рекламного дискурса, которая способствует эффективной передаче сообщения от адресанта к адресату.

The article deals with the realisation of the category of ethiquettisation in advertising discourse in respect to the peculiarities of mass communication process and its participants. The aims of advertising discourse and the influence of advertising on a recipient are examined. Ethiquettisation is defined as a category of advertising discourse, which facilitates the effective information transfer from addressor to addressee.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Михайлович-Гетто О. П. 
Конотація термінологічності як дієвий засіб увиразнення тексту масової реклами / О. П. Михайлович-Гетто // Поліграфія і вид. справа. - 2008. - № 2. - С. 62-67. - укp.

Розглянуто конотативний аспект значення терміна у рекламному тексті. Охарактеризовано конотації науковості, новизни, іншомовності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29709 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Степанюк О. В. 
Редагування як напрям діяльності референта / О. В. Степанюк // Поліграфія і вид. справа. - 2008. - № 2. - С. 106-110. - укp.

Розглянуто літературне редагування, яке є специфічним видом референтської діяльності, в якій доволі часто виникає необхідність коригування текстів різноманітного змісту та функціонального призначення. Такими текстами крім службових документів є тексти рекламних проспектів, буклетів, інформаційні матеріали про фірму, організацію.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 + Ч612.174.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29709 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського