Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (33)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ314.3-713$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Карпось В. А. 
Методичні рекомендації з постановки голосу / В. А. Карпось; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. Ін-т мистецтв. Каф. муз.-теорет. дисциплін. - Луцьк : Ред.-вид. від. "Вежа", 1999. - 23 c. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Висвітлено питання музичного розвитку співочого дихання, звукоутворення, вимови слова, єдності художнього і виконавсько-технічного вдосконалення, збереження творчої індивідуальності. Розглянуто проблеми вироблення професійного підходу до засвоєння правильних вокальних навичок у володінні голосовим апаратом, виховання особистості, здатної до самостійної діяльності в майбутній ролі викладача музики і співів у загальноосвітній школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.3-713.1 р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р87791 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Антонюк В. Г. 
Орфоепія у художньому співі / В. Г. Антонюк; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. - К., 1999. - 19 c. - Бібліогр.: 28 назв. - укp. - рус.

Простежується вплив фонетичних особливостей мови на розвиток голосу співаків, показано процес удосконалення орфоепічних норм (вокальних форм мовного походження). Описані способи організації вокального апарату засобами техніки вокальної орфоепії. Наведено нотатки щодо орфоепічних закономірностей сучасних української та російської літературних мов у співі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш101.22 + Щ314.3-713.2(4Укр)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р86296 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Антонюк В. Г. 
Постановка голосу : Навч. посіб. для вищ. муз. навч. закл. / В. Г. Антонюк. - К. : Укр. ідея, 2000. - 68 c. - Бібліогр.: с. 44-47. - укp.

Розглянуто культурологічні та навчально-дидактичні матеріали, що висвітлюють концептуальні основи української вокальної школи. Значну увагу приділено анатомо-фізіологічним та акустичним особливостям співацького голосу, структурі вокального дихання, типам звучання, а також класифікації голосів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.3-713.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА599594 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Книшова Т. П. 
Формування артистизму як компонента педагогічної майстерності : Метод. рек. для студ. / Т. П. Книшова; Одес. держ. консерваторія ім. А.В.Нежданової. - О. : АстроПринт, 1999. - 16 c. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Узагальнено досвід роботи концертмейстера та педагога, дипломанта національних та міжнародних конкурсів Т.П.Книшової, її вчителів, професорів Одеської державної консерваторії - Є.Іванова та Л.Іванової щодо засад творчої роботи піаніста з вокалістами у системі музичного вузу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.3-713 + Щ314-7р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р87978 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Манжос Л.  
Методика постановки голоса. Ч. 2 / Л. Манжос. - Славянск : Печатный двор, 2003. - 116 c. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Изложена методика по певческо-дыхательной установке, которая представляет четкую и последовательную систему, основанную на осознанной работе голосового аппарата, проявляется в пении, речевом аппарате и росте индивидуальных свойств личности в процессе формирования вокалиста. Охарактеризованы психологические предпосылки повышения эффективности деятельности преподавателей музыки и пения. Проанализированы некоторые приемы и методы формирования музыкальной памяти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.3-713.1 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: В348363 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Фу Ли. Ли 
Специфические факторы вокального интонирования / Ли. Ли Фу // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2004. - № 8. - С. 190-196. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Охарактеризовано специфічні фактори вокального інтонування, взаємодії й взаємовпливу літературно-поетичного й музичного тексту у вокальному творі.

Охарактеризованы специфические факторы вокального интонирования, взаимодействия и взаимовлияния литературно-поэтического и музыкального текста в вокальном произведении.

Aarticle is devoted to studying of specific factors vocal intoning, to interaction and interference of the literary - poetic and musical text in vocal product.


Ключ. слова: вокальное интонирование, музыкальный текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.701 + Щ314.3-713

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Красовська Л. О. 
Роль дикції у вокальному виконавстві [Електронний ресурс] / Л. О. Красовська // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2007. - № 2. - С. 74-81. - Бібліогр.: 4 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2007/

Виявлено різні значення терміну "дикція". Визначено фактори, які сприяють удосконаленню розбірливості вокальної вимови. Розроблено рекомендації співакам для їх роботи над дикцією.

Выявлены различные значения термина "дикция". Определены факторы, которые способствуют усовершенствованию разборчивости вокального произношения. Разработаны рекомендации певцам для их работы над дикцией.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.3-713.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Ву Гуолінг 
Китайська виконавська інтонація в європейській вокальній музиці XIX-XX століть : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. / Ву Гуолінг; Одес. держ. муз. акад. ім. А.В.Нежданової. - О., 2006. - 14 c. - укp.

Узагальнено уявлення щодо відмінностей мовленнєвого досвіду за національними традиціями та його культурну єдність за умов загальнолюдської природи мовлення. Визначено суттєвості мовленнєвих конструкцій у мелодиці європейської та китайської музики в їх принциповій культурній аналогічності та смисловій перехрещеності. Висвітлено твори українських та європейських композиторів, що складають репертуарну константу відомих китайських вокалістів і містять елементи національно-характерного вираження. Проаналізовано виконавські інтонаційні рішення за умов національного мовленнєвого досвіду китайських вокалістів. З'ясовано сутність китайської музики як акумуляції мовленнєвих інтонаційних накопичень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314-03(4) + Щ314.3-713.5 + Ш1 в2:Щ

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА343072 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Супрун В. О. 
Музично-словесний твір як процес смислоутворення : автореф. дис... канд. мистецтвознав. / В. О. Супрун; Харк. держ. ун-т мистец. ім. І.П.Котляревського. - Х., 2008. - 19 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.17:Ш + Щ314.3-713.5 + Щ317

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА335243 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Чжан Сяохао 
Художньо-стильові принципи тенорового співу в оперному мистецтві : автореф. дис... канд. мистецтвознав. / Чжан Сяохао; Одес. держ. муз. акад. ім. А.В.Нежданової. - О., 2007. - 15 c. - укp.

Досліджено художньо-стильові закономірності в мистецтві тенорового вокалу, чоловічого співу у високому регістрі, а також в процесі освоєння ідеально-пафосного самовираження як однієї з головних складових естетичної бази співочої культури. Особливу увагу приділено знаходженню аналогій у даному виді цивілізаційних вокальних установок Китаю та Європи. Вперше в музикознавстві України та Китаю систематизовано матеріали з історії становлення мистецтва тенорового співу в концепції міметичної основи музичної інтонаційності. Вперше усвідомлено ідею "філософії голосу" - "філософії співу" як історично сполучного моменту міфологічного та логіко-естетичного підходу. Розроблено естетично-художній критерій тенорового мистецтва як "наслідування" інтонації пафосно-екстатичного самовираження, реалізованого у фактурі хорово-ансамблевого "дисканта" і оперного тенорового звучання на різних музично-епохальних стильових етапах розвитку релігійної та світської культури. Вперше в українському музикознавстві досліджено твори Дж.Верді та П.Чайковського у даному аспекті розуміння естетики тенорового співу. Проаналізовано виконавські інтерпретації класичних партій, зокрема, здійснено порівняльне дослідження їх трактування європейськими та китайськими вокалістами та виявлено розходження у стильових ознаках вираження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.3-713 + Щ335.413(4/8)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА354498 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Захарчук Т. Г. 
Художній принцип метафоричності у сучаснім вокальнім виконавстві : автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.03 / Т. Г. Захарчук; Одес. держ. муз. акад. ім. А.В. Нежданової. - О., 2008. - 16 c. - укp.

Розглянуто художній механізм метафоричності у виконавстві XX ст., яка була панувальним принципом виконавського підходу в оперних постановках у XX ст., особливо у другій половині минулого століття. Метафоричність як стильовий підхід у виконавстві поза оперною творчістю представлений поєднанням композитора та виконавця в одній особі, а саме видатних творців рівня Рахманінова, Бартока. Здійснено спеціальний аналіз виконавських інтерпретацій з метою знаходження у них стильових метафор за матеріалами оперних виступів окремих вокалістів (Шаляпіна, Петрова, Герасименко). Проведено порівняльний аналіз патії Чіо-Чіо-Сан. Запропоновано тезу про особливості виконавської практики, насамперед, у театрально-постановочних втіленнях музичних творів, опер видатних композиторів минулого та сучасності - у стилістичній установці роботи над виконавсько-сценічною версією в альтернативах редакцій - зокрема авторських, як це має місце у трактуванні Пуччіні опери "Мадам Баттерфляй". Метафоричність як художньо-виконавська якість стильового виявлення у музиці та в оперному мистецтві затвердилась у другій половині XX ст. зі збільшенням метафоричної множинності стильових тенденцій поставангарду. Постановки опер К. Монтеверді, Г. Генделя, М. Мусоргського, П. Чайковського у співвідношенні уртекстових композиторських і сучасно осмислених редакцій, з яких жодна не може представляти єдино вірну модель виконання, - утворили творчий шлях усвідомлення двоїчності-множинності виконання як стильового кредо музики на сучасному етапі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.3-713 + Щ335.413(4/8)-83-713

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА359595 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Хоменко А. Б. 
Постановка голосу : навч.-метод. посіб. / А. Б. Хоменко, В. І. Коробка, В. М. Курсон, Н. В. Крутько; Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин, 2011. - 127 c. - Бібліогр.: с. 74-75. - укp.

Розглянуто загальні вимоги до складання індивідуальних робочих програм студентів. Висвітлено теорію та методологію формування та розвитку співацького голосу: акустичні та біофізичні засади співацького процесу, педагогічні умови голосоутворення, методи вокального навчання та вокальної діагностики. Вміщено словник вокальних термінів і визначення емоційних характеристик музики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.3-713.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА755376 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Бао Шаожун .  
З історії розвитку вокального мистецтва / . Бао Шаожун // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 11, ч. 1. - С. 34-38. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто основні етапи історії розвитку вокального мистецтва, а також його роль у розвитку світової музичної культури. Розкрито значення володіння історією розвитку вокального мистецтва, знання якої є необхідною умовою успішної професійної діяльності майбутнього педагога-вокаліста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314-03(0) + Щ314.3-713

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Старовойтова О. Є. 
Умови, необхідні для творчої роботи зі студентами-вокалістами з професійного становлення голосу / О. Є. Старовойтова // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 11, ч. 1. - С. 214-219. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто умови та вимоги, необхідні студентам вокальних спеціалізацій для творчої роботи з професійної постановки голосу. Вказано на те, що професійна впевненість у собі й у своїх силах може виникнути тільки в результаті вдалої підготовки, чітких знань та умінь в галузі вокальної техніки, уявлень про фізіологічні процеси, що відбуваються в організмі людини під час співу, а також знань, що стосуються охорони голосу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.3-713.1 р(4УКР)32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Katarycczuk-Mania L.  
The role of music in improving children's speech / L. Katarycczuk-Mania // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2008. - 13, вип. 13. - С. 104-115. - Библиогр.: 66 назв. - англ.

Зазначено, що музика відіграє важливу роль у терапії розладів мови у дітей молодшого шкільного віку. Музика потребує систематичної роботи, терпіння, дисципліни, наполегливості та точністі. Розглянуто роль музичної освіти (уміння і навички) та голосового розвитку у дітей. Голосова діяльність підтримується наступними формами музичної освіти: спів, розмовні практики, гра на інструментах (завдання зосереджені на ручну працю) рух і музику (пластика), слухати музику (прийом і словесна інтерпретація музики), виконання музики (випуск вокального та творче вираження). Різні методи (Музичний метод) і методи (у тому числі: нотний запис або музика, заснована на руховій активності тощо) можна використовувати під час розробки вокальних навичок у дітей. Доведено, що процес голосової терапії є тривалим, але ефективним.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.44-82 + Щ310.91:Р + Щ314.3-713.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Дудар В. 
Слово як основа виразності у вокальному виконавстві / В. Дудар // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 5. - С. 127-136. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розглянуто значення слова та його виразності у вокальному виконавстві. Наведено приклади з історії вокального мистецтва відносно пошуків осмисленої мови. Розкрито вади вимови у співі та деякі методи їх уникнення. Зазначено, що вокаліст повинен постійно шукати оптимальні можливості виразності слова в найбільш точному нюансі та у поєднанні з музичною артикуляцією.

Рассмотрено значение слова и его выразительность в вокальном исполнительстве. Приведены примеры из истории вокального искусства относительно поисков осмысленной речи. Раскрыты недостатки произношения в пении и некоторые методы их избежания. Указано, что вокалист должен постоянно искать оптимальные возможности выразительности слова в наиболее точном нюансе и в сочетании с музыкальной артикуляцией.

The article attempts to study the meaning of a word and its expressiveness in vocal performance. The examples are taken from the history of vocal art in search of Уintelligent languageФ, focusing on defects of pronunciation in singing and some methodsof its removal.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.3-713.5 + Щ314-7 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Макарова Е. В. 
Формування професійної компетентності майбутнього вчителя музики на заняттях з постановки голосу / Е. В. Макарова // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2012. - № 1/2. - С. 143-145. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто поняття розвитку професійної компетентності як сукупність професійних якостей і знань, які проектуються на вміння, необхідні для успішного здійснення професійної діяльності. Охарактеризовано якості, які необхідні для успішного здійснення вокально-виконавської діяльності поряд з вольовими: креативність, рефлексія, артистичність, технічна досконалість та стабільність виконання майбутнього вчителя.

Рассмотрено понятие развития профессиональной компетентности как совокупность профессиональных качеств и знаний, которые проецируются на умения, необходимые для успешного осуществления профессиональной деятельности. Охарактеризованы качества, которые необходимы для успешного осуществления вокально-исполнительской деятельности наряду с волевыми: креативность, рефлексия, артистичность, техническое совершенство и стабильность выполнения учителя.

The notion of professional competence as a set of professional skills and knowledge that are projected on the skills necessary for successful career. Characterized by the qualities that are necessary for the successful implementation of performance ofvocal and strong-willed, along with: creativity, reflection, artistry, technical perfection and stability of performance of teachers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.3-713.1 р3-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Цапик С. 
Розвиток уміння вокального мовлення молодших школярів на початковому етапі музичної освіти / С. Цапик // Нова пед. думка. - 2009. - № 1. - С. 116-119. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Запропоновано теоретичні та методологічні аспекти вокального виховання молодших школярів (МШ). Уточнено поняття "вокальні уміння" як інтегрованої цілісності компонентів: вокальні дихання, звуковедення і мовлення. Увагу акцентовано на розвитку уміння вокального мовлення (ВМ) у МШ, яке є умінням вокально правильно розмовляти, тобто вимовляти слова на опертому диханні і в правильній позиції звуку. Виділено характерні співацькій дикції дітей недоліки (млявість артикуляції, затиснутість нижньої щелепи, форсований спів тощо) та запропоновано систему вправ для розвитку артикуляційного апарату, дикційної гімнастики, вправи на дикційну виразність; вправи на дотримання норм утворення голосних звуків. Зазначено, що сучасна українська вокальна орфоепія базується на нормах загальновживаної літературної вимови та відрізняється від останньої специфікою співацької редукції, умовами утворення голосних і залежністю від знакової специфіки музичної нотації. Для подальшого дослідження рекомендовано подальше теоретичне обгрунтування і практичну реалізацію у пропонованій методиці розвитку вокальних умінь МШ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.3-713.5 + Щ31 р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Ткаченко Т. 
Щодо проблеми діагностики співацького голосу студентів музично-педагогічних факультетів / Т. Ткаченко // Молодь і ринок. - 2010. - № 12. - С. 68-72. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито значущість діагностики голосу студентів музично-педагогічного факультету як першочергового фактору в житті особистості, в збереженні голосових м'язів і фізичного здоров'я. Висвітлено завдання, які необхідно вирішити на початку роботи з голосовими даними студента: вірне визначення теситури голосу студента, врахування вікових особливостей, ступінь його освіченості, темперамент, фізичні можливості. Акцентовано увагу на індивідуальній формі навчання, де спілкування між студентом і викладачем відбувається в тісній взаємодії. Рекомендовано всім студентам музично-педагогічних факультетів перед початком занять з постановки голосу, відвідати кабінет лікаря-фоніатра, щоб мати уявлення про анатомо-фізіологічні особливості свого голосу, що, на думку автора, розкриє перспективи розвитку співацького голосу, особливості його гігієни й охорони.

Раскрыта значимость диагностики голоса студентов музыкально-педагогического факультета как первоочередного фактора в жизни личности, в сохранении голосовых мышц и физического здоровья. Освещены задачи, которые необходимо решить в начале работы с голосовыми данными студента: верное определение тесситуры голоса студента, учет возрастных особенностей, степень его образованности, темперамент, физические возможности. Акцентировано внимание на индивидуальной форме обучения, где общение между студентом и преподавателем происходит в тесном взаимодействии. Рекомендуется всем студентам музыкально-педагогических факультетов перед началом занятий по постановке голоса посетить кабинет врача-фониатра, чтобы иметь представление об анатомо-физиологических особенностях своего голоса, что, по мнению автора, раскроет перспективы развития певческого голоса, особенности его гигиены и охраны.

In the article essence and maintenance of diagnostics of voice of students of musically pedagogical faculties is investigated as necessary pre-condition of high-quality professional preparation of specialist.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.3-713.1 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Ткаченко Т. 
Методи самостійної роботи з постановки голосу для студентів заочного відділення на музично-педагогічних факультетах / Т. Ткаченко // Молодь і ринок. - 2011. - № 5. - С. 30-33. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Наведено методи, поради для студентів заочного відділення з предмету постановки голосу, як одного із основних інструментів мовленнєвої культури, культури спілкування, ораторського мистецтва та основи становлення майбутнього вчителя. Підсумовано, що оволодіння технологією й технікою мовлення майбутнім вчителем має велике значення. З'ясовано, голос, позбавлений голосових переваг - музичності, благозвучності, доброго тембру і як результат дохідливості, не викликає в учнів нічого, крім роздратування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.3-713.1 р3-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського