Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (41)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю7 р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Етика та естетика : навч.-метод. посіб. / уклад.: Г. Ю. Галгаш, О. Б. Левченкова, Т. В. Злотіна; Луган. держ. ун-т внутр. справ ім. Е.О. Дідоренка. - Луганськ, 2011. - 175 c. - укp.

Викладено теоретичні положення з етики й естетики, висвітлено історичний розвиток моралі, категорії етики, моральний світогляд особистості. Розкрито сутність естетичного ставлення людини до дійсності, основні естетичні категорії. Увагу приділено мистецтву як особливій формі людської творчості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю7 р30-26 + Ю8 р30-26

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА746767 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Нікора А. О. 
Методична підготовка майбутнього вчителя історії до формування ціннісних орієнтацій учнів у процесі навчання етики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / А. О. Нікора; Ін-т педагогіки НАПН України. - К., 2011. - 20 c. - укp.

Представлено теоретичне узагальнення та вирішення проблеми методичної підготовки майбутнього вчителя історії до формування ціннісних орієнтацій учнів у процесі навчання етики. Розкрито зміст поняття "методична підготовка майбутнього вчителя історії до формування ціннісних орієнтацій учнів у процесі навчання етики", основним (інтегральним) критерієм якої визначено методичну готовність майбутнього вчителя до даного виду діяльності. Розроблено критерії, показники й експериментально виявлено рівні сформованості методичної готовності майбутнього вчителя історії до формування ціннісних орієнтацій учнів у процесі навчання етики. Обгрунтовано методичні умови, зміст, форми, методи, засоби й етапи організації методичної підготовки майбутнього вчителя історії до даного виду діяльності за умов університету. Обгрунтовано методику методичної підготовки майбутнього вчителя історії до формування ціннісних орієнтацій учнів у процесі навчання етики, результати експериментального дослідження якої засвідчили її ефективність.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ю7 р(4УКР)2 + С. р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА378374 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Журба О. В. 
Організація пізнавальної діяльності учнів у процесі навчання етики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. В. Журба; Ін-т педагогіки НАПН України. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Проведено аналіз розробленості проблеми у теорії та практиці навчання етики у вітчизняній та зарубіжній школі. Доведено, що ефективність пізнавальної діяльності можливо покращити шляхом поетапної її організації відповідно щодо психологічних закономірностей процесу навчального пізнання, спрямованої на максимально активну позицію учня як суб'єкта навчання. Визначено, що це обумовлює широке впровадження різних моделей активного навчання від проблемного викладу навчального матеріалу вчителем і розв'язання проблемних завдань щодо інтерактивної діяльності учнів. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено дану методику навчання етики у V - VI класах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю7 р20 + Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА373432 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Левченко О. Ом. 
Художня культура: умогляд у фарбах цілющої сили краси творіння дивовижної духовної височини / О. Ом. Левченко // Освіта на Луганщині. - 2011. - № 1. - С. 222-229. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Різнобарв'я культур, що трансформуються у великій культурі багатої на регіони України, має бути спрямоване на реалізацію мети курсу етики як цілісного циклу в системі освітніх закладів. Культура, мистецтво, педагогіка як інтегроване проблемне поле духовності молоді мають вирішуватися і в річищі думок поза сторінками шкільного підручника.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю7 р(4УКР)2 + Ю8,1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Булда А. А. 
Методика організації пізнавальної діяльності учнів у процесі навчання етики : навч.-метод. посіб. для вчителів та студ. / А. А. Булда, О. В. Журба; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - 225 c. - Бібліогр.: с. 211-224 - укp.

Розкрито роль і місце шкільного курсу етики як навчального предмета й основні методичні умови організації пізнавальної діяльності учнів у процесі навчання етики. Сформульовано рекомендації для вчителів етики щодо організації пізнавальної діяльності учнів на уроках з предмета. Показано, що організація пізнавальної діяльності учнів є сферою творчості кожного вчителя, адже він самостійно варіює матеріалом, на власний розсуд будує заняття, відбираючи форми, методи та засоби навчання. Обгрунтовано необхідність створення умов для формування в учнів здатності оцінювати власну поведінку та поведінку інших з позиції добра та зла, моральних норм та етикетних правил, вимог культурного спілкування та толерантності, а також запровадження самооцінювання учнів і взаємооцінювання учнями один одного.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22 я7 + Ю7 р20 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА758367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Журба О. 
Формування емоційно-оцінних суджень учнів на уроках етики / О. Журба // Рідна шк.. - 2009. - № 5/6. - С. 25-27. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Зазначено, що актуальність проблеми формування емоційно-оцінних суджень зумовлюється впровадженням аксіологічного підходу до шкільної освіти, який у викладанні етики, зокрема, передбачає становлення моральних цінностей і орієнтирів особистості, що потребує особливої уваги до емоційно-ціннісної та діяльнісної складових навчання. Обгрунтовано методику формування емоційно-оцінних суджень на уроках етики. Розглянуто етапи формування емоційно-оцінних суджень учнів: мотиваційно-інформаційний; аналіз об'єкта оцінювання та емоційний вибір; здійснення доведення оцінного судження та його застосування. Визначено основний зміст емоційно-оцінних суджень, які мають бути сформовані в учнів. Констатовано, що під час формування емоційно-оцінних суджень учнів на уроках етики вчителю необхідно враховувати вікові та психологічні особливості молодших підлітків, ретельно здійснювати вибір форм проведення уроків, застосовувати інтерактивні технології навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю7 р20-260 + Ч421.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Саннікова Т. В. 
Педагогічна майстерня в школах міста Южного / Т. В. Саннікова // Наша шк.. - 2010. - № 1/2. - С. 80-81. - укp.

Розглянуто таку форму навчання дітей і дорослих, як педагогічна майстерня, яка створює умови для здобуття нових знань і нового досвіду шляхом самостійного або колективного відкриття. Висвітлено роль і значення залучення майбутніх викладачів предметів духовно-морального спрямування до процесу викладання у межах проведення постійно діючого методологічного семінару "Вивчення та особливості викладання предметів духовно-морального спрямування" на базі Одеського обласного інституту удосконалення вчителів. Відзначено актуальність викладання методики християнської етики з використанням музичних творів як виховного чинника. Обгрунтовано підхід щодо процесу навчання та духовного виховання школярів, який полягає в тому, що варто з раннього дитинства розпізнавати в дитині її здібності і саме їх розвивати. Виокремлено такі напрямки задатків: схильність до академічних наук, спорту, художньої творчості, добродійної роботи, духовного служіння. Висвітлено досвід роботи навчальних закладів, що мають свої традиції щодо викладання основ християнської етики та різноманітних форм доброчинної та благодійної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю7 р(4УКР)2 + Ч424(4УКР-4ОДЕ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кохно Т. 
Формування гуманістичної культури учнів засобами уроку етики / Т. Кохно // Пед. вісн.. - 2012. - № 2. - С. 15-17. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Досліджено формування гуманістичної культури учнів засобами уроку етики з розкриттям значення таких моральних якостей, як: добро, милосердя, справедливість, повага в житті кожної людини. Виділено шість особливостей гуманного виховного процесу, а саме: внутрішня наступність творчої діяльності природи і людини-вихователя, цілісність виховного процесу, урок - акумулятор і провідна форма життя дітей, співробітницькі взаємини вчителя з дітьми, розвиток у дітей здібності щодо оцінної діяльності за одночасного скасування шкільних оцінок, особлива гуманна місія вчителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю7 р(4Укр)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Журба О. В. 
Дидактичні ігри на уроках етики в 5 - 6 класах загальноосвітніх навчальних закладів / О. В. Журба // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 41. - С. 116-120. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

На основі аналізу психолого-педагогічної літератури та педагогічної практики охарактеризовано різні за формою дидактичні ігри, визначено особливості їх застосування на уроках етики. Запропоновано систему змісту дидактичних ігор, головною метою яких є створення умов для ефективної організації пізнавальної діяльності учнів на уроках етики в V - VI класах загальноосвітніх навчальних закладів.

На основе анализа психолого-педагогической литературы и педагогической практики охарактеризованы разные по форме дидактические игры, определены особенности их использования на уроках этики. Предложена система содержания дидактических игр, главная цель которых - создание условий для эффективной организации познавательной деятельности учащихся на уроках этики в V - VI классах общеобразовательных учебных заведений.

On the basis of psychological-pedagogic literature analysis and pedagogic practice the different by form didactic games are characterized, their application peculiarities on the Ethics lessons are defined. The didactic games' content system is suggested, their main aim is the creation of conditions for the effective cognitive activity organization of the pupils on Ethics lessons in the 5-6th forms of the secondary school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю7 р(4УКР)20 + Ч421.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського