Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (10)Книжкові видання та компакт-диски (41)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю940.321.7$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Сорока О. М. 
Психологічні умови застосування комп'ютерних засобів у процесі навчання іноземної мови (на матеріалі дослідження студентів немовних факультетів) : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. М. Сорока; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2002. - 19 c. - укp.

На базі аналізу некомп'ютерних методів навчання іноземної мови визначено, що їх не можна безпосередньо застосовувати до навчального процесу за новими інформаційними технологіями, він має грунтуватись на психолого-педагогічних вимогах до організації навчальної діяльності студентів. На підставі цих вимог і принципів комунікативності та поетапно-концентричного принципу розроблено нормативну модель навчання. У процесі її реалізації створено комп'ютерне навчальне середовище, яке становить континуум комунікативних ситуацій і задач всіх типів, необхідних для оволодіння іноземною мовою. Розроблене комп'ютерне забезпечення передбачає гіпертекстову організацію системи, широке застосування зворотного зв'язку та оптимальний розподіл функцій управління навчальною діяльністю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.321.7 + Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА319762 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Секрет І. В. 
Психологічні чинники побудови іншомовного письмового тексту (на матеріалі дослідження студентів мовних спеціальностей) : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / І. В. Секрет; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2002. - 19 c. - укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження психологічних чинників, які детермінують процеси побудови письмового тексту іноземною мовою в студентів мовних спеціальностей. Вивчено психологічні особливості діяльності іншомовного писемного мовлення, його психологічні механізми. Розроблено модель творення іншомовного письмового тексту. Наведено результати діагностичного експерименту: виявлено психологічні особливості іншомовного писемного мовлення на різних етапах його розвитку; досліджено специфіку функціонування механізмів писемного мовлення в системі рідної та іноземної мови. Вивчено психологічні особливості побудови іншомовного письмового тексту студентами мовних спеціальностей за умов традиційного навчання. Описано характер та результати впровадження програми формування навичок побудови письмового тексту іноземною мовою. Обгрунтовано тезу, що передумовою успішного формування в студентів філологічних спеціальностей узагальненого вміння побудови іншомовного письмового тексту є організація навчання з застосуванням моделі здійснення відповідної діяльності за реальних життєвих умов, а також шляхом активізації емоційно-вольової та пізнавальної сфер студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.321.7 + Ш12-913.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА322217 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кукуленко-Лук'янець І. В. 
Психологічні засади особистісно-креативного підходу в навчанні студентів університету (на матеріалі іноземної мови) : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / І. В. Кукуленко-Лук'янець; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2003. - 22 c. - укp.

Проаналізовано теоретичні підходи щодо особистісно орієнтованого навчання та дані креативної лінгвістики. Здійснено науково-теоретичний аналіз зарубіжних і вітчизняних досліджень стосовно засобів активізації креативного потенціалу особистості. Визначено внутрішньоособистісні критерії, які ускладнюють розкриття креативності суб'єкта та потребують подальшої корекції. Наведено психолого-педагогічні принципи побудови особистісно-креативного підходу. Розроблено модель даного підходу, яка включає такі компоненти: концептуальний (теоретичне уявлення про креативну мовну особистість); психодіагностичний (виявлення креативності та особистісної проблематики студента); психокорекційний (вирішення особистісних проблем студента, що ускладнюють розкриття його креативності); креативно-розвивальний (активізація креативних здібностей особистості). Експериментально перевірено особистісно-креативний підхід у навчально-виховній роботі зі студентами вищого навчального закладу у процесі навчання англійської мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.321.7 + Ш12-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА324837 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Євдокімова О. О. 
Психологічні умови формування іншомовної текстової діяльності студентів (на матеріалі навчання іноземців) : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. О. Євдокімова; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2003. - 18 c. - укp.

Запропоновано структурно-функціональну модель текстової діяльності під час роботи з іншомовним текстом, на підставі якої визначено складові ефективного розвитку та функціонування іншомовної текстової діяльності, яку з використанням методології системного підходу представлено як полідетерміновану цілісну систему прийому, створення та опрацювання іншомовної текстової інформації, яка складається з ряду функціональних блоків. Теоретично обгрунтовано та розкрито зміст поняття іншомовної текстової діяльності. Виявлено параметри та запропоновано відповідні методики визначення рівня сформованості психологічної структури іншомовної текстової діяльності з застосуванням структурно-функціональної моделі, експериментально визначено психологічні умови її ефективного формування. Доведено, що головною з таких умов є збільшення інтенсивності функціонування її мнемічного блоку та його зв'язків з іншими функціональними блоками в межах цілісної системи діяльності. Створено розвиваючу методику з формування іншомовної текстової діяльності студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.321.7 + Ч481.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА325466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Коваль І. В. 
Особистісно-стильові характеристики оволодіння іноземною мовою студентами вищого технічного навчального закладу : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І. В. Коваль; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2003. - 19 c. - укp.

Проаналізовано вплив стильових особливостей студентів на процесуальні та результативні характеристики оволодіння ними іноземною мовою з метою побудови психологічно обгрунтованої системи навчання, що враховує індивідуальні (особистісно-стильові) особливості та спрямована на підвищення ефективності навчання іноземної мови й на особистісний розвиток студентів. Доведено, що особливості когнітивних стилів значно впливають на процесуальні характеристики оволодіння студентами іноземною мовою, зокрема, відіграють роль факторів успішності та чинників побудови типових стратегій, які входять до складу діяльності вивчення іноземної мови. Висвітлено ефективність запропонованого експериментального навчання. Відзначено, що система активного навчання набуває рис опосередкованого чинника особистісного зростання студентів, сприяє підвищенню їх самодетермінації, становленню прагнення до самоосвіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.321.7 + Ш143.24-913-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА328067 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ковальчук І. В. 
Психологічні механізми систематизації як засобу оволодіння французькою мовою : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І. В. Ковальчук; Прикарпат. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ, 2003. - 19 c. - укp.

Розкрито принцип реалізації психологічних механізмів систематизації у процесі оволодіння французькою мовою. Виявлено, що психологічні механізми систематизації, як прийом запам'ятовування, формуються у значенні мислительної дії комплексно та поетапно у процесі спеціально організованого навчання; основою активного запам'ятовування матеріалу є дія механізмів систематизації. Установлено, що для формування алгоритму мислительної дії систематизації у процесі вивчення французької мови є необов'язковим проходження всіх етапів, можлива їх часткова інтеграція. Причому, чим менше розумових операцій виконується для одержання результату, тим вищим є рівень сформованості систематизації. Доведено, що використання систематизації як прийому запам'ятовування у зазначеному процесі ефективно відображається на обсязі відтвореного матеріалу, на змістовності та виразності висловлювань, варіативності лексики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131-39 + Ю940.321.7 + Ш147.11-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА326992 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Бондар С. І. 
Психологічні особливості читання тексту іноземною мовою студентами з різним когнітивним стилем : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / С. І. Бондар; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2003. - 20 c. - укp.

Проаналізовано підходи до проблеми читання, представлено психологічну характеристику тексту, зокрема, іншомовного, розкрито процес розуміння та його особливості у процесі читання. Виділено принципи вивчення поняття когнітивного стилю як інструменту, способу переробки інформації. Розглянуто історичні аспекти вивчення когнітивних стилів у вітчизняній та зарубіжній психології, визначено їх типологію та застосування на сучасному етапі розвитку психології. Наведено результати експериментального дослідження когнітивних особливостей прояву стилів студентів "полезалежності", "поленезалежності", "імпульсивності", "рефлексивності" у процесі читання іншомовного тексту. Розроблено та апробовано систему завдань з формування прийомів читання даного тексту з урахуванням когнітивного стилю кожного студента. Доведено, що урахування даних стилів "полезалежності", "поленезалежності", "імпульсивності", "рефлексивності" у процесі навчання іноземної мови суттєво впливає на підвищення ефективності читання іншомовного тексту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю944.1-513 + Ю940.321.7 + Ш12-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА324112 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Волкова І. В. 
Психологічний аспект вивчення фатичного мовлення у ситуаціях етикетного спілкування / І. В. Волкова // Наук. зап. Харк. ун-ту Повітр. сил. Соц. філос., психологія. - 2007. - Вип. 1. - С. 182-191. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Розглянуто механізми реалізації фатичного мовлення в англомовній комунікації у зіставленні з українською мовленнєвою культурою та психологічних складнощів, які можуть виникати у процесі вивчення англійської мови.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.321.7 + Ш141.14-913.373 + Ш143.21-913.373

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69887 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Татаурова Г. П. 
Психологічні особливості формування відповідального ставлення до вивчення іноземної мови у студентів вищих навчальних закладів : Автореф. дис... канд. психол. наук / Г. П. Татаурова; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. - К., 2007. - 21 c. - укp.

Вперше визначено психологічні особливості викладання іноземної мови та формування відповідального ставлення до її вивчення у студентів неспеціалізованих факультетів вищих навчальних закладів. Запропоновано комплексну психодіагностичну методику оцінки та визначення рівнів прояву відповідального ставлення студентів до вивчення іноземної мови як нефахового предмета. Наведено схему узагальнення одержаних результатів для складання психологічних характеристик студентів. Розроблено програму формування відповідального ставлення студентів до вивчення іноземної мови. Удосконалено методи інтерактивного й автономного навчання, спрямовані на формування відповідального ставлення студентів до вивчення іноземної мові на базі використання особистісного та комунікативного підходів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.321.7 + Ш12-913-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА350592 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Гальцова Н. П. 
Психолого-педагогический контекст совершенствования иноязычной подготовки педагогов / Н. П. Гальцова // Наука і освіта. - 2008. - № 1/2. - С. 175-178. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Розглянуто питання необхідності та можливості використання елементів у психологічній технології у практиці викладання іноземних мов у педагогічному ВНЗ. Констатовано, що вибір психологічного підходу залежить від індивідуальних якостей викладача та від бажаного результату.

Рассмотрен вопрос необходимости и возможности использования элементов в психологической технологии в практике преподавания иностранных языков в педагогическом ВУЗ. Констатирован факт, что выбор психологического подхода зависит от индивидуальных качеств преподавателя и от желаемого результата.

The article deals with the question of necessity and opportunity of use of elements in psychological technology in practice of teaching of foreign languages in a pedagogical higher educational institution. The fact is ascertained, that the choice of the psychological approach depends on individual qualities of the teacher and from desirable result.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913 + Ю940.321.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Воробйова Л. М. 
Психолінгвістичні аспекти навчання іноземних мов / Л. М. Воробйова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 42. - С. 113-117. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Вказано, на важливість психологічних чинників комунікативного навчання, до яких відносяться: повага до особистості суб'єкта навчання, його неповторності, збереження особистісної автономії кожного студента. З'ясовано психологічні аспекти особистісно орієнтованого навчання іноземних мов у вищій школі, що набуває актуальності в контексті розбудови освіти на засадах гуманізації. Підсумовано, що розвиток іншомовної комунікативної компетенції передбачає формування не лише знань, навичок і умінь, якими необхідно оволодіти, аби використовувати мову як інструмент спілкування та пізнання, але й тих здібностей, які допомагають людині орієнтуватися в соціумі, в культурно-мовному середовищі.

Отмечено, что важными являются психологические факторы коммуникативного обучения, к которым относятся уважение к личности субъекта обучения, его неповторимости, сбережение личностной автономии каждого студента. Определены психолингвистические аспекты личностно ориентированного обучения иностранным языкам в высшей школе, что приобретает актуальность в контексте перестройки образования на основе гуманизации. Подытожено, что развитие иноязычной коммуникативной компетенции предусматривает формирование не только знаний, навыков и умений, которыми необходимо овладеть, чтобы использовать язык как инструмент общения и познания, но тех способностей, которые помогают человеку ориентироваться в социуме, в культурно-речевой среде.

The article is devoted to the psycholinguistic aspects of teaching students foreign languages and to the possible ways of using psycholinguistic methods in teaching process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913 + Ю940.321.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Дуброва А. С. 
Психолого-педагогічні можливості навчального перекладу і умови їхньої реалізації / А. С. Дуброва, В. М. Трофімчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 42. - С. 126-129. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано використання основних видів перекладу. Розглянуто проблеми психолого-педагогічних можливостей навчального перекладу й умови їх реалізації. Підсумовано, що реалізація можливостей навчального перекладу значною мірою залежить від рівня психолого-педагогічної підготовки викладача, від його знання та врахування психологічних особливостей здійснення перекладу у процесі навчання студентів різних видів іншомовної мовленнєвої діяльності.

Проанализировано использование основных видов перевода. Рассмотрены проблемы психолого-педагогических возможностей учебного перевода и условия их реализации. Подытожено, что реализация учебного перевода в значительной степени зависит от уровня психолого-педагогической подготовки преподавателя, от его знаний и учета психологических особенностей осуществления перевода в процессе обучения студентов разным видам иноязычной речевой деятельности.

Problems of psychological-pedagogical possibilities of educational translation and conditions of their realization are studies in this article. It is paid attention to the rule and it's effective using in the educational process. Psychological essenceof the educational translation, conditions and ways of it's successful mastering and practical using are analyzed in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.377 + Ю940.321.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Зеленін Г. І. 
Когнітивні механізми засвоєння іншомовних текстів як чинник розвитку професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.03 / Г. І. Зеленін; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2009. - 20 c. - укp.

Вивчено психологічні когнітивні механізми. Розглянуто теоретико-методологічні підходи щодо проблеми навчання іноземних мов як умови загальнокультурного та професійного розвитку студентів. Доведено, що оволодіння іноземними мовами є засобом розвитку пам'яті та мислення. Досліджено вплив мнемічних і розумових процесів на ефективність процесу оволодіння іноземною мовою та мовленням. Проведено системний аналіз процесу засвоєння змісту іншомовних текстів як чинника розвитку професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів. Визначено основні мнемічні та розумові когнітивні механізми, які забезпечують переробку вербальної інформації й засвоєння студентами іноземної мови. Встановлено структурно-функціональну модель процесу засвоєння вербальної інформації. Розроблено комплекс діагностичних методик для визначення рівнів засвоєння змісту іншомовних текстів. Визначено професійно важливі якості особистості майбутнього фахівця, які сприяють ефективному формуванню навичок роботи з іншомовними текстами. Розроблено практичні рекомендації з організації процесу засвоєння іншомовних текстів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.321.7 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА369356 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Бучацька С. М. 
Формування психологічної готовності студентів до ділового спілкування іноземними мовами : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / С. М. Бучацька; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. - Хмельниц., 2009. - 20 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально вивчено проблеми формування психологічної готовності студентів до ділового спілкування іноземними мовами. Висвітлено структуру, детермінанти та динаміку розвитку зазначеної готовності. З'ясовано особливості розвитку мотиваційного, когнітивного, операційно-діяльнісного й емоційно-вольового компонентів психологічної готовності студентів до ділового спілкування іноземними мовами залежно від курсу їх навчання, майбутнього фаху, статі, соціального походження. Запропоновано й експериментально апробовано модель і програму підвищення у студентів рівня їх психологічної готовності до даного спілкування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.33 + Ю940.321.7 + Ю953.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА363012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Рідель Т. 
Модель мотивації до оволодіння іноземною мовою у немовному вузі / Т. Рідель // Нова пед. думка. - 2010. - № 3. - С. 77-80. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Висвітлено розробку оптимальної моделі мотивації до оволодіння іноземною мовою (ІМ) студентів немовного ВНЗ і визначення ролі у ній кожного з компонентів. Охарактеризовано компоненти авторської моделі, представленої на схемі (професійна мотивація, іншомовні здібності, інтерес до ІМ, спілкування, психологічний клімат у навчальній групі). На підставі проведеного дослідження стверджується, що структурний підхід до дослідження мотивації є достатньо продуктивним, що структура навчальної мотивації є комплексом спонук, з'єднаних певними відносинами, заснованими на супідрядності і ієрархічності залежно від їх значущості для особистості. Для продовження дослідження запропоновано наукову розробку окремих мотиваційних блоків (особливо професійної мотивації як одного з найважливіших компонентів мотивації до вивчення ІМ у немовному ВНЗ).

Освещены разработка оптимальной модели мотивации к овладению иностранным языком (ИМ) студентов неязыковых вузов и определение роли в ней каждого из компонентов. Охарактеризованы компоненты авторской модели, представленной на схеме (профессиональная мотивация, иноязычные способности, интерес к ИМ, общение, психологический климат в учебной группе). На основании проведенного исследования утверждается, что структурный подход к исследованию мотивации является достаточно продуктивным, что структура учебной мотивации является комплексом побуждений, соединенных определенными отношениями, основанными на соподчинении и иерархичности зависимости от их значимости для личности. Для продолжения исследования предложена научная разработка отдельных мотивационных блоков (особенно профессиональной мотивации как одного из важнейших компонентов мотивации к изучению ИМ в неязыковом вузе).

The model of the motivation to foreign language learning in non-linguistic higher educational establishments on the basis of scientific research of psychological literature analysis is given in the article. The description of all its elements is revealed, Communication is considered the principal element of the model. The effective formation of the motivation to foreign language learning is possible only via taking into account all the elements of the suggested model.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2 + Ю940.321.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Дегірменджі Е. В. 
Психолого-педагогічні техніки інтенсифікації процесу навчання іноземним мовам / Е. В. Дегірменджі // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2010. - 15, вип. 4. - С. 50-58. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто та систематизовано основні психолого-педагогічні техніки інтенсифікації процесу навчання іноземним мовам, ефективність яких зумовлена активізацією та позитивним впливом на когнітивну, комунікативну, афективну та мотиваційну сфери особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-91 + Ю940.321.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Блавацька І. Є. 
Психологічна діагностика здібностей до опанування іноземної мови (розробка та результати практичного застосування експериментальної методики) / І. Є. Блавацька // Наука і освіта. - 2010. - Спец. вип.: проект "Когніт. процеси та творчість". - С. 143-147. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено проблему діагностики здібностей до оволодіння іноземної мови. Розроблено експериментальний варіант методики для діагностики здібностей до оволодіння іноземної мови. Описано результати практичного використання цієї методики.

Исследована проблема диагностики способностей к овладению иностранным языком, разработан экспериментальный вариант методики для диагностики способностей к овладению иностранным языком. Описаны результаты практического использования этой методики.

The problem of diagnostic abilities to master a foreign language.аA pilot version of the technique for the diagnosis of abilities to master a foreign language.аDescribes the results of the practical use of this technique.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.321.7-724 с + Ю935.126

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Кравчина Т. В. 
Психологічні особливості розуміння іншомовного наукового тексту студентами гуманітарних спеціальностей : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Т. В. Кравчина; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка НАПН України. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Особлива увага до інтерпретації символів іншомовного наукового тексту зумовлена визначальністю цього процесу, як складника професійного становлення спеціалістів гуманітарного профілю. Розуміння інтерпретованого тексту є чинником інтеграції знань у процесі навчально-професійної діяльності. Психологічними передумовами інтерпретації є рівень розвитку творчих й інтелектуальних здібностей. Інтерпретація іншомовного наукового тексту включає в себе три рівні: науковий (орієнтація на конкретно-науковий зміст тексту; інтеграція поверхового рівня знань), емоційно-сенситивний (близьке до змісту розуміння тексту опосередковане емоціями та почуттями, нестабільне у різний час навіть щодо одного і того ж тексту) та творчий - найвищий рівень розуміння (проявляється в глибокому й якісному розумінні змісту тексту; інтеграцією його змісту у загальну структуру навчально-професійних знань). Зовнішніми характеристиками процесу інтерпретації є стратегії поведінки, такі як: адаптаційна (творчий рівень розуміння тексту), дезадаптаційна (емоційно-сенситивний) та стереотипізована (науковий) стратегія. Процес розуміння складається з відповідних компонентів: інтелектуальний; емоційно-емпатійний; творчий; мотиваційний; культурно-історичний.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.321.7 + Ш12-913.371.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА378161 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Малінка О. О. 
Педагогічні умови розвитку мотивації до вивчення іноземних мов у студентів освітніх закладів культури : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О. О. Малінка; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Наведено результати теоретико-експериментального дослідження проблеми розвитку мотивації до вивчення іноземних мов у студентів освітніх закладів культури. Визначено педагогічні умови розвитку мотивації до вивчення іноземних мов у студентів: створення ситуацій гарантованого успіху у навчанні, забезпечення позитивного емоційного фону, організація вивчення іноземних мов як процесу, зорієнтованого на майбутню професію. Обгрунтовано технологію реалізації даних педагогічних умов, експериментально перевірено її ефективність у процесі навчання студентів іноземної мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2 + Ю940.321.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА370518 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Колісник В. Ю. 
Психолого-педагогічна готовність студентів до вивчення іноземної мови як запорука рівня її навчальних досягнень / В. Ю. Колісник // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 189, ч. 1. - С. 99-103. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Визначено психологічну готовність студентів до вивчення іноземної мови. Розглянуто інтерес, бажання та мотивацію тих, хто навчається.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.321.7 + Ш12-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського