Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Автореферати дисертацій (19)Книжкові видання та компакт-диски (133)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю959.0$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 121
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Анисимов О. С. 
Акмеологические основы рефлексивной самоорганизации педагога: творчество и культура мышления : Дис.в виде науч.докл... д-ра психол.наук:19.00.13 / О. С. Анисимов; РАН. - М., 1994. - 86 с. - Библиогр.: с.78-86 - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС43620 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Анисимов О. С. 
Акмеологические основы рефлексивной самоорганизации педагога: творчество и культура мышления : Дис.в виде науч.докл... д-ра психол.наук:19.00.13 / О. С. Анисимов; РАН. - М., 1994. - 86 с. - Библиогр.: с.78-86 - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС43620 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Анисимов О. С. 
Акмеологические основы рефлексивной самоорганизации педагога: творчество и культура мышления : Дис.в виде науч.докл... д-ра психол.наук:19.00.13 / О. С. Анисимов; РАН. - М., 1994. - 86 с. - Библиогр.: с.78-86 - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС43620 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Анисимов О. С. 
Акмеологические основы рефлексивной самоорганизации педагога: творчество и культура мышления : Дис.в виде науч.докл... д-ра психол.наук:19.00.13 / О. С. Анисимов; РАН. - М., 1994. - 86 с. - Библиогр.: с.78-86 - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС43620 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Мешко О. І. 
Формування готовності шкільних психологів до створення психологічного клімату у педагогічному колективі : Дис...канд. психол. наук: 19.00.07 / О. І. Мешко; УДПУ імені М. П. Драгоманова. - К., 1995. - 191 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.0-994 + Ч421.352.15

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС47046 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Мешко О. І. 
Формування готовності шкільних психологів до створення психологічного клімату у педагогічному колективі : Дис...канд. психол. наук: 19.00.07 / О. І. Мешко; УДПУ імені М. П. Драгоманова. - К., 1995. - 191 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.0-994 + Ч421.352.15

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС47046 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Мешко О. І. 
Формування готовності шкільних психологів до створення психологічного клімату у педагогічному колективі : Дис...канд. психол. наук: 19.00.07 / О. І. Мешко; УДПУ імені М. П. Драгоманова. - К., 1995. - 191 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.0-994 + Ч421.352.15

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС47046 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Котляр Л. И. 
Влияние внутригрупповых отношений на волевое развитие личности (на материале подготовки будущих учителей) : Дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / Л. И. Котляр; Одесский гос. университет имени И. И. Мечникова. - О., 1996. - 157 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю954.05 + Ю959.0-994 + Ч30 в2:Ю9

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС50437 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
9.

Кравченко С. А. 
Психологические особенности развития экологического мышления у студентов : Дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / С. А. Кравченко; Киевский университет имени Тараса Шевченко. - К., 1996. - 210 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131.1 + Ю959.0-990

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС50615 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Грейліх О. О. 
Розвиток професійної міжособової взаємодії в системі "вчитель - вчитель" : Спецкурс з пед. психології для студ. пед. закл. освіти / О. О. Грейліх. - К. : Знання, 1997. - 41 c. - Бібліогр.: 24 назв. - укp. - рус.

Розкривається один з ефективних шляхів підготовки майбутніх вчителів до життя та діяльності в умовах реформування шкільної освіти. Зроблено психологічний аналіз поведінки, дана її оцінка в міжособовій взаємодії. Висвітлено прийоми взаємовпливу в професійних міжособових стосунках, зокрема, визначено стратегії психологічного впливу, методи емоційного сприймання зовнішності, важливість оцінки та самооцінки в стосунках.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215 + Ю959.0-994

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р86372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Шепеленко Т. Л. 
Формування комунікативних умінь студентів економічного університету в процесі вивчення психолого- педагогічних дисциплін : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т. Л. Шепеленко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 1998. - 18 c. - укp. - рус.

На основі розробленої педагогічної технології вивчення психолого-педагогічних дисциплін доведено, що значне підвищення ефективності формування комунікативних умінь забезпечується організацією комунікативно спрямованого навчання шляхом використання активних професійно спрямованих методів. За матеріалами дослідження підготовлено методичні рекомендації для викладачів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.22 + Ю940р(4Укр)3-34 + Ю959.0-944

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА301612 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Радул В. В. 
Становлення соціальної зрілості молодого вчителя (теорія та практика) : Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / В. В. Радул; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 1998. - 36 c. - укp. - рус.

Дисертація містить дослідження теоретичних та експериментальних закономірностей впливу різноманітних видів діяльності на становлення соціальної зрілості молодого вчителя. Доведено, що інтенсивність професійного й особистісного зростання молодого вчителя залежить від інтенсивності становлення його соціальної зрілості. Здійснено розробку особливостей становлення соціальної зрілості молодого вчителя, експериментально перевірено педагогічно суттєві положення про особливості становлення особистості педагога в системі його безперервної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.350.0 + Ч30В2:Ю9 + Ю959.0-990

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА301668 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Фурман А. В. 
Соціально-психологічна експертиза модульно-розвивальних занять у школі / А. В. Фурман; Держ. акад. керів. кадрів освіти АПН України. - К. : Правда Ярославичів, 1999. - 56 c. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

На тлі аналізу основних соціально-психологічних закономірностей цілісного модульно-розвивального процесу в загальноосвітній школі описуються дві експертні системи визначення ефективності модульних занять, що пройшли експериментальну апробацію на предмет дослідження розвивальної взаємодії вчителя і учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.251 + Ю984.03-211.3 с + Ю959.0-994 с

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589074 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Лукашевич О. М. 
Психологічні умови гуманізації управлінської діяльності в загальноосвітній школі : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. М. Лукашевич; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 1999. - 19 c. - укp.

Дисертацію присвячено дослідженню сутності та структури психологічних умов гуманізації управлінської діяльності в загальноосвітній школі та психологічних механізмів їх створення. Проаналізовано сучасні наукові погляди на сутність управлінської діяльності, виділені її особливості в загальноосвітній школі, розглянуто зміст і структуру її гуманізації і відповідні психологічні умови гуманізації. Досліджено залежність кінцевого результату діяльності школи - рівня соціальної активності учнів - від рівня створення психологічних умов гуманізації, розроблено психологічний механізм створення цих умов та критерії оцінки їх рівня. Обгрунтовано ефективні шляхи створення психологічних умов гуманізації управлінської діяльності в школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 + Ю959.0-994

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА306692 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Шепеленко Т. Л. 
Формування комунікативних умінь студентів економічного університету в процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. Л. Шепеленко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 1999. - 19 c. - укp. - рус.

Дисертація містить теоретичне й експериментальне дослідження проблеми комунікативних умінь. Здійснений аналіз комунікативних можливостей психолого-педагогічних дисциплін, виявлені і теоретично обгрунтовані педагогічні умови їх ефективної реалізації у навчальному процесі. Визначена необхідна і достатня для здійснення ефективної професійної діяльності сукупність комунікативних умінь і проведено їх структурування на основі функцій, які вони виконують. В роботі представлені діагностичні методики і критеріальні характеристики груп студентів, в залежності від рівня сформованості змістового, емоційного і діяльнісного компонентів комунікативних умінь. Розроблена, теоретично обгрунтована і експериментально перевірена модель педагогічної технології формування комунікативних умінь у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін, шляхом впровадження у навчальний процес комунікативно спрямованого навчання, яке становить собою співробітництво на основі різних видів спільної роботи студентів над комунікативними задачами і взаємодію в процесі їх розв'язання. В роботі представлені розроблені засоби навчально-методичного забезпечення комунікативно спрямованого навчання, методична розробка ділової гри, програма семінару-практикуму для викладачів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + Ю959.0-994 + Ю940р(4УКР)3-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА303527 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Колот С. О. 
Психологічні механізми і умови формування культури емоцій студентів вищих технічних закладів освіти : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / С. О. Колот; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського {Одеса}. - О., 1999. - 19 c. - укp.

Визначено особливості розвитку культури емоцій в навчально-професійній діяльності і розробці системи її коригування та цілеспрямованого формування. Розкрито пізнавальну сутність емоцій і вплив загальнокультурних цінностей на формування культури емоцій. Встановлено, що культура емоцій визначається можливістю розвитку емоційної сфери особистості під впливом пізнавальних, художніх і естетичних, соціальних і етичних цінностей культури, поданих у інтеріоризованому вигляді в навчально-пізнавальній діяльності. Розроблено узагальнену модель, а також систему формування культури емоцій особистості в навчально-професійній діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.0-994-52 + Ю935.21 + Ч481.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА307322 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Богданова М. К. 
Педагогічні засади формування особистісного зорієнтованого спілкування майбутніх учителів : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. К. Богданова; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2000. - 20 c. - укp.

Висвітлено проблему підготовки майбутніх учителів до особистісно зорієнтованого спілкування. Виявлено умови, що впливають на даний процес, розроблено структуру готовності студентів до особистісно зорієнтованого спілкування. Сформульовано критерії та ознаки рівнів сформованості спілкування, а також теоретично обгрунтовано та практично апробовано засоби формування особистісно зорієнтованого спілкування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ю959.0-994

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА311467 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Видиш М. М. 
Педагогічні основи формування моральних взаємовідносин у колективі кафедри військового навчального закладу : Автореф. дис... канд. пед. наук : 20.02.02 / М. М. Видиш; Нац. акад. прикордон. військ України ім. Б.Хмельницького. - Хмельницький, 2000. - 18 c. - укp.

Проведено теоретико-педагогічний аналіз моральних взаємовідносин у колективі кафедри. Обгрунтовано основні шляхи та педагогічні умови підвищення ефективності формування моральних взаємовідносин у колективі кафедри військового навчального закладу. Розроблено "Комплексну цільову програму підвищення ефективності процесу формування моральних взаємовідносин у колективі кафедри вузу", "Основи методики формування моральних взаємовідносин у колективі кафедри вузу" та ряд інших документів і методик, які апробовано під час дослідно-експериментальної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)39-4 + Ю959.0-994 + Ю715.47

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА308428 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Ложкін Г. В. 
Технології розв'язання конфліктів у педагогічній взаємодії : Навч.-метод. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Г. В. Ложкін, М. О. Коць, Т. В. Петровська, І. Ю. Зубкова; Ін-т психології АПН України. - К.; Луцьк, 2000. - 154 c. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Висвітлено проблеми педагогічного спілкування, педагогічної корекції конфліктних ситуацій, конфліктології тощо. Значну увагу приділено педагогічному спілкуванню, зокрема, міжособистісним відносинам у професійному спілкуванні. Детально проаналізовано техніку управління конфліктом, а також психолого-педагогічні особливості застосування інтеракційних методик.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215 + Ч421.42 + Ю959.0-994

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА600741 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Федоренко О. Б. 
Особливості міжособистісного сприймання в учбових групах воєнізованого вузу / О. Б. Федоренко // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 2000. - № 483. - С. 162-166. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проанализированы особенности межличностного восприятия в групповой деятельности среди курсантов высшего военизированного учебного заведения, а также рассмотрены процессы приписывания личностных качеств и ценностных ориентаций в зависимости от данных особенностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.0-994

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського