Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (25)Книжкові видання та компакт-диски (439)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.33$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 93
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Ікуніна З. І. 
Роль психолого-педагогічної служби для профілактики та позбавлення агресивності у дітей старшого дошкільного віку / З. І. Ікуніна // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського. - О., 2000. - Вип. 12. - С. 55-59. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано результати експериментальної роботи, спрямованої на профілактику агресивності у дітей старшого дошкільного віку. Визначено зміст роботи практичного психолога в системі дошкільних установ щодо профілактики агресивності старших дошкільників. Розроблено дидактичну модель впровадження психологічної служби у системі освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ю983.620.1-81 + Ю984.92

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кулачківська С. Є. 
Сьогодення майбутнього школяра : Метод. рекомендації / С. Є. Кулачківська, С. О. Ладивір, Т. О. Піроженко; Ін-т соціології НАН України. Центр соц. експертиз і прогнозів . - К., 1998. - 87 c. - укp.

Представлені результати цілеспрямованого вивчення досвіду виховання дітей-дошкільників, які проживають в зонах підвищеного радіаційного контролю. Представлений віковий портрет можливостей старшого дошкільника, розглядається сучасна ситуація його розвитку, а також пропонуються рекомендації щодо вирішення проблеми діагностики і корекції готовності дітей дошкільного віку до шкільного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ю983.401.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589253 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Богініч О. Л. 
Методичні рекомендації до програми розвитку та виховання дитини раннього віку "Зернятко" / О. Л. Богініч, О. Л. Кононко, В. А. Карпішина, А. М. Гончаренко, Н. Є. Глухова; М-во освіти і науки України. - К. : Кобза, 2004. - 188 c. - Бібліогр.: с. 184-187. - укp.

Наведено шляхи гуманізації буття дитини перших трьох років життя за умов сімейного та суспільного виховання. Розкрито зміст особистісно орієнтованого підходу до виховання та навчання малюків, визначено умови, за яких розвивається природний потенціал дитини раннього віку. Описано форми, методи та прийоми її повноцінного фізичного, емоційно-соціального, пізнавального, мовленнєвого, екологічного та художньо-естетичного розвитку.

Приведены пути гуманизации бытия ребенка первых трех лет жизни в условиях семейного и общественнного воспитания. Раскрыто содержание личностно ориентированного подхода к воспитанию и обучению младенцев, определены условия, в которых развивается природный потенциал ребенка раннего возраста. Описаны формы, методы и приемы его полноценного, эмоционально-социального, познавательного, речевого, экологического и художественно-эстетического развития.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.33 р + Ч491.331 р + Р128.91-3 р + Р731.1 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС41092 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ганусенко Е.  
Дидактические основы гармоничного воспитания детей до трех лет / Е. Ганусенко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 23. - С. 233-240. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Наголошено, що всебічне гармонійне виховання дитини необхідно починати з її народження. Підкреслено, що ефективність набуття навичок та інтенсивний розвиток розумових і фізичних якостей дитини характерні саме для перших років життя.

Обосновано, что всестороннее и гармоничное воспитание ребенка должно начинаться с самого его рождения. Подчеркнуто, что эффективность приобретения навыков и интенсивное развитие умственных и физических качеств ребенка происходит именно в первые годы жизни.

Comprehensive and harmonious development and education of child must begin from him the births. Exactly in the first years of life it is possible intensive development of mental and physical qualities of child.


Ключ. слова: эмоциональная среда, индивидуальность, интеллект, физическое развитие
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.332

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Трифонова О. С. 
Виховання звукової культури мовлення дітей середнього дошкільного віку : монографія / О. С. Трифонова; Півд. наук. центр АПН України. - О. : СВД Черкасов М.П., 2008. - 207 c. - Бібліогр.: 222 назв. - укp.

Розкрито теоретичні засади та методику виховання звукової культури мовлення у дітей середнього дошкільного віку засобами фольклору, а також закономірності її становлення. Наведено характеристику малих жанрів українського фольклору.

Раскрыты теоретические основы и методика воспитания звуковой культуры речи у детей среднего дошкольного возраста средствами фольклора, а также закономерности её становления. Приведена характеристика малых жанров украинского фольклора.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.1 + Ч411.333

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА696870 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кузьменко В. У. 
Розвиток індивідуальності дитини 3 - 7 років : Моногр. / В. У. Кузьменко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б.Д.Грінченка. - К., 2005. - 352 c. - Бібліогр.: 395 назв. - укp.

Проаналізовано закономірності процесу розвитку індивідуальності дитини 3 - 7-ми років на основі природних та соціальних особливостей. Висвітлено психолого-педагогічну концепцію розвитку дитини, викладено методику діагностичної та розвивально-корекційної роботи. Вивчено особливості формування системотвірних властивостей індивідуальності, закономірності становлення індивідуальних відмінностей у дитини, а також сучасну соціокультурну ситуацію розвитку, що склалася у дошкільних навчальних закладах. Описано технологію розвитку індивідуальності дитини, зокрема системи створення психолого-педагогічних умов в дошкільних навчальних закладах для успішного розвитку індивідуальності дитини та ефективних психолого-педагогічних засобів індивідуалізації навчання і виховання.

Проанализированы закономерности процесса развития индивидуальности ребенка 3 - 7-ми летнего возраста на основе природных и социальных особенностей. Освещена психолого-педагогическая концепция развития ребенка, изложена методика диагностической и развивающе-коррекционной работы. Изучены особенности формирования системообразующих свойств индивидуальности, закономерности становления индивидуальных отличий у ребенка, а также современная социокультурная ситуация развития в дошкольных учебных заведениях. Представлена технология развития индивидуальности ребенка, в частности системы создания психолого-педагогических условий в дошкольных учебных заведениях для успешного развития индивидуальности ребенка и эффективных психолого-педагогических средств индивидуализации обучения и воспитания.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.33 + Ю983.7в01 + Ю983.401.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА673029 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Поуль В. С. 
Развитие связной речи детей старшего дошкольного возраста : метод. пособие / В. С. Поуль, Л. И. Волошенко; Донец. обл. ин-т последиплом. пед. образования. - Донецк : Каштан, 2008. - 292 c. - Библиогр.: с. 226-229 - рус.

Рассмотрены особенности развития речи детей дошкольного возраста. Разработана методика обучения старших дошкольников речевым высказываниям в условиях детского сада. Даны рекомендации по календарно-тематическому планированию, организации и проведению занятий по развитию речи в соответствии с предложенной методикой. Приведены основые методы, приемы и средства формирования речевых умений дошкольников, раскрыты особенности взаимодействия детей и воспитателя в этом виде деятельности. Разработано содержание занятий для различных этапов обучения речевым умениям детей дошкольного возраста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 р + Ч411.382 р + Ш141.12-910.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА710028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Пристинська Т. Н. 
Статико-динамічна коригуюча гімнастика як ефективний засіб виховання культури рухів у дітей старшого дошкільного віку / Т. Н. Пристинська, І. В. Макущенко, О. С. Вітрук, Т. І. Сичова, А. Д. Ярохно // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2008. - № 4. - С. 95-97. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто досвід застосування статико-динамічної коригувальної гімнастики як ефективного засобу розвитку та інтеграції рухових і пізнавальних процесів у фізичному вихованні дітей. Наведено аргументи щодо доцільність використання принципів біомеханіки з позицій здоров'я зберігаючих технологій. Осмислення результатів теоретичного об|рунтування викладених аспектів дає змогу зазначити можливість більш широкого використання знань про особливості рухової діяльності дітей. Набуті знання можуть бути використані для розробки оптимального обсягу рухової активності дітей в режимі валеологічних та фізкультурно-оздоровчих заходів.

Представлен опыт использования статико-динамической гимнастики как эффективного средства развития и интеграции двигательных и познавательных процессов в физическом воспитании детей. Приводятся аргументы целесообразности использования принципов биомеханики с позиций здоровьесберегающих технологий. Осмысление результатов теоретического обоснования изложенных аспектов дает возможность указать возможность более широкого использования знаний об особенностях двигательной деятельности детей. Приобретенные знания могут быть использованы для разработки оптимального объема двигательной активности детей в режиме валеологических и физкультурно-оздоровительных мероприятий.

The experience of application the static Ц dynamical gymnastics as effective means of development and integration of motion and cognitive processes at physical training of children is illustrated in the article. The arguments at reasonability of applying the biochemical principles from a perspective of health protecting technologies are given as well. The judgement of results of a theoretical justification of explained aspects enables to specify an opportunity of wider use of knowledge of habits of motorial activity of children. The got knowledge can be used for development of optimum volume of a motor performance of children in a condition valeological and sports-improving provisions.


Ключ. слова: старший дошкільний вік, інтеграція, рухові і пізнавальні процеси, валеобіомеханіка, культура рухів, коригуюча гімнастика
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ч511.483 + Ч411.354.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Фасолько Т. С. 
Виховання відповідальної поведінки у дітей старшого дошкільного віку : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.08 / Т. С. Фасолько; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2000. - 18 c. - укp.

Розглянуто питання виховання відповідальної поведінки у дітей старшого дошкільного віку. Подано історико-педагогічний та теоретичний аналіз проблеми морального виховання дошкільників та відповідальності як внутрішньої передумови їх моральної поведінки. Обгрунтовано підхід до розгляду відповідальності на етапі дошкільного дитинства у вигляді моральної норми поведінки, що визначається відповідними правилами. Запропоновано поетапний підхід до виховання відповідальної поведінки, який включає створення емоційних передумов для відповідальної поведінки, ознайомлення дошкільників з конкретними спобами взаємодії, формування власного досвіду відповідальної поведінки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ю983.620.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА307972 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Старовойтенко Н. В. 
Виховання почуття гумору у старших дошкільників та молодших школярів : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / Н. В. Старовойтенко; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2000. - 17 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально доведено структуру почуття гумору, основними складовими якої є інтелектуально-емоційний, мотиваційний і комунікативний компоненти та їх реалізація у системі моральних стосунків і моральної діяльності. Визначено засоби педагогічного впливу та умови виховання почуття гумору. Наведено результати експериментального дослідження виховання почуття гумору на підставі системного підходу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.335 + Ч421.331.1 + Ю984.54-52

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА311800 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Науменко Т. С. 
Екологічне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами авторської казки : автореф. дис... канд. пед. наук / Т. С. Науменко; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2008. - 19 c. - укp.

Досліджено питання екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку засобами авторської казки. Розкрито теоретико-методологічні засади даного виховання. Визначено роль і місце авторської казки природознавчого змісту як засобу екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку. Обгрунтовано педагогічні умови, розроблено й апробовано експериментальну методику використання авторської казки у процесі екологічного виховання дітей, визначено її етапи та зміст кожного з них. Дослідно-експериментальним шляхом доведено ефективність використання авторських казок у процесі екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.387.5 + Ч411.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА356008 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Матюха Г. В. 
Методика формування у старших дошкільників умінь усного спілкування англійською мовою : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Г. В. Матюха; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2008. - 21 c. - укp.

Досліджено проблеми формування у старших дошкільників умінь усного спілкування англійською мовою. Уточнено компоненти змісту навчання англомовного спілкування й етапи їх реалізації. Теоретично обгрунтовано, розроблено й експериментально перевірено методику формування у старших дошкільників умінь усного спілкування англійською мовою. Створено авторську програму, розроблено систему вправ і плани-конспекти занять з навчання дітей віком від 5-ти до 6-ти років англомовного спілкування. На підставі встановлених принципів та з урахуванням психологічних вікових особливостей побудовано лінгводидактичну модель формування умінь усного спілкування англійською мовою у дітей старшого дошкільного віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.5 + Ч411.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА359179 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Багінська О. В. 
Особистісно орієнтоване навчання руховим діям дітей 5 - 6 років в умовах дошкільного навчального закладу : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. В. Багінська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено питання організації особистісно орієнтованого навчання руховим діям дітей віком 5 - 6-ти років за умов дошкільного навчального закладу на підставі врахування їх психофізіологічних особливостей. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено ефективність методики управління особистісно орієнтованим навчанням руховим діям дітей віком 5 - 6-ти років на підставі врахування властивостей їх нервової системи за умов дошкільного навчального закладу. Визначено вплив окремих індивідуальних особливостей дітей даного віку на ефективність навчання руховим діям. Розроблено комплекс критеріїв для здійснення диференціації навчання руховим діям. Розкрито суттєвий вплив індивідуально-типологічних властивостей нервової системи на ефективність навчання руховим діям й обгрунтовано необхідність їх урахування в особистісно орієнтованому навчанні руховим діям у процесі фізичного виховання за умов дошкільного навчального закладу. Сформовано шкали оцінювання рівнів функціональної рухливості нервових процесів і працездатності головного мозку, наведено рекоменадції щодо їх застосування у практичній роботі інструктора з фізичного виховання. Запропоновано шляхи реалізації особистісно орієнтованого навчання руховим діям за умов дошкільного навчального закладу з урахуванням окремих індивідуально-типологічних властивостей нервової системи дітей віком 5 - 6-ти років, експериментально доведено його ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.483 + Ч411.354.4 + Ч411.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362643 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Аніщук А. М. 
Педагогічні умови оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різної статі : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.08 / А. М. Аніщук; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2008. - 21 c. - укp.

Розглянуто нові суспільні вимоги до дошкільної освіти. З'ясовано стан розробки проблеми мовленнєвого самовираження дошкільників різної статі у вітчизняній і зарубіжній науці. Обгрунтовано феноменологію мовленнєвого самовираження у дошкільному дитинстві. Визначено компоненти, критерії за їх показниками, типологію мовленнєвого самовираження дошкільників. Розроблено комплексну модель навчально-виховного процесу, яка передбачає застосування методів і засобів ефективного формування та розвитку у дошкільників потреби у мовленнєвому самовираженні. Змодельовано комплекс педагогічних умов оптимізації даного процесу за умов комунікації. Експериментально доведено, що обгрунтований комплекс таких умов сприяє оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різної статі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382 + Ч411.336 + Ю952.2-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА360780 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Гончаренко А. М. 
Педагогічні умови становлення гуманних взаємин старших дошкільників : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.08 / А. М. Гончаренко; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2003. - 22 c. - укp.

Викладено теоретико-методологічні та експериментальні засади становлення гуманних взаємин старших дошкільників. Встановлено, що гуманні взаємини виникають залежно від умов виховання та самостійності. Визначено умови педагогічного впливу на становлення гуманних взаємин в одно- та різностатевих угрупованнях. Наведено критерії визначення ступеня розвитку гуманних відносин: когнітивний, емоційний та регулятивно-поведінковий. Доведено, що побудову міжособистісних взаємин зумовлює наявність особистісно-ціннісного компонента та емоційної чутливості дитини до стану інших людей. Зазначено, що прихильність до однолітка є визначальною у прояві дошкільником гуманного ставлення. Встановлено, що статева належність певним чином впливає на зміст, форму й динаміку взаємодії дошкільників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА323187 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Козлюк О. А. 
Педагогічні умови формування гуманістичної спрямованості спілкування старших дошкільників : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.08 / О. А. Козлюк; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2008. - 12 c. - укp.

Досліджено проблему формування гуманістичної спрямованості спілкування старших дошкільників. Проаналізовано сучасний стан цієї проблеми у теорії та практиці роботи дошкільного навчального закладу. Розкрито суть поняття "гуманістично спрямоване спілкування". Визначено критерії та рівні сформованості такої спрямованості спілкування старших дошкільників. Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови її формування. Розроблено й апробовано модель і методику реалізації виокремлених педагогічних умов формування гуманістичної спрямованості спілкування та виявлено динаміку змін у рівнях її сформованості у даних дітей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.25 + Ч411.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА360523 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Кузьменко В. У. 
Психолого-педагогічні основи розвитку індивідуальності дитини від 3 до 7 років : Автореф. дис... д-ра психол. наук / В. У. Кузьменко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2006. - 41 c. - укp.

Обгрнутовано психолого-педагогічну концепцію розвитку індивідуальності дитини віком від 3-х до 7-ми років. Викладено методику діагностичної та розвивально-корекційної роботи; визначено основні принципи становлення індивідуальності дитини у даний віковий період. Охарактеризовано особливості формування системоутворювальних властивостей індивідуальності, визначено закономірності становлення індивідуальних відмінностей у дитини віком від 3-х до 7-ми років. Проаналізовано сучасну соціокультурну ситуацію розвитку дитини, що склалася в дошкільних навчальних закладах з даного напряму роботи. На підставі теоретико-експериментальних даних розроблено модель розвитку індивідуальності дитини віком від 3-х до 7-ми років, в якій відображено особливості даного процесу та його результати. Розроблено технологію розвитку індивідуальності дитини у зазначений віковий період, зокрема, визначено систему психолого-педагогічних умов, які необхідно створити в дошкільних навчальних закладах для успішного розвитку індивідуальності дитини та найбільш ефективних психолого-педагогічних засобів індивідуалізації навчання та виховання. Доведено сензитивність даного періоду для формування системотвірних властивостей індивідуальності, стабілізації індивідуальних відмінностей, виникнення індивідуального стилю діяльності та зміцнення інтегральної індивідуальності як цілісного утворення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.401.2 + Ч411.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА344428 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Смольникова Г. В. 
Психологічні особливості спілкування дітей в різновікових групах дошкільного навчального закладу : автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Г. В. Смольникова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2008. - 20 c. - укp.

Проаналізовано особливості спілкування дітей у різновікових групах дошкільного закладу. Висвітлено теоретико-методологічні й експериментальні підходи щодо вивчення даного питання. Акцентовано увагу на значенні різновікового спілкування як важливого етапу соціалізації особистості у ранньому онтогенезі. Встановлено критерії, показники та рівні розвитку здатності дітей до спілкування у різновікових групах дошкільного навчального закладу. Експериментально виявлено особливості даного процесу, розкрито специфіку спілкування дівчат і хлопчиків різного віку. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено програму розвитку здатності дітей до спілкування у різновікових групах дошкільного навчального закладу, що передбачає насиченість повсякденного життя дошкільників спеціально організованими іграми, розвагами та продуктивною предметно-практичною діяльністю. З'ясовано, що активізація різновікового спілкування відбувається шляхом сприяння успішності в діяльності молодших дітей. Ефективність запропонованої програми розвитку підтверджено значним підвищенням рівня здатності дошкільників до спілкування у різновікових групах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.401 + Ю953 + Ч411.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Поліщук В. В. 
Розвиток рухових і розумових здібностей дітей 5-го і 6-го років життя в процесі фізичного виховання засобами дошкільного туризму : автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту / В. В. Поліщук; Львів. держ. ун-т фіз. культури. - Л., 2008. - 20 c. - укp.

Уперше доведено взаємозв'язок між фізичними та розумовими здібностями дітей віком 5 - 6 років за кількісними показниками кореляційного та факторного аналізів. Визначено структуру фізичних і розумових здібностей даних дітей. Виявлено збільшення з віком інтегрованих факторів їх досліджених здібностей, за цього у хлопчиків віком 6 років внесок цих факторів збільшується удвічі. Визначено рейтинг рухових здібностей, що найбільшою мірою пов'язані з розумовими здібностями та дисперсійним внеском, а також їх співвідношення у загальній структурі фізичної підготовки на заняттях з елементами туризму. Розроблено педагогічні умови реалізації інтегрованого розвитку фізичних і розумових здібностей дітей віком 5 - 6 років засобами дошкільного туризму, якими є класифікація форм роботи, періодизація навчально-виховного процесу та його зміст. Доповнено наукові дані про особливості розвитку в онтогенезі моторики дітей даного віку, їх фізичних здібностей, психічних процесів мовлення та мислення, що характеризуються гетерогенністю, а також наявністю сенситивних періодів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354 + Ч411.33 + Ю983.724

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА355568 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Захарова Н. М. 
Соціальна адаптація старших дошкільників засобами ігрової діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук / Н. М. Захарова; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Досліджено актуальну проблему соціальної адаптації дітей дошкільного віку. Показано специфіку процесу адаптації, визначено особливості формування адаптивної поведінки у дітей старшого дошкільного віку. Охарактеризовано рівні соціальної адаптації до умов дошкільного навчального закладу (високий, середній, низький, x-рівень), встановлено критерії адаптивної поведінки дітей. Наведено якісну характеристику гри як дієвого засобу пристосування дошкільника до нового соціального оточення. Обгрунтовано доцільність використання різних видів ігрової діяльності (сюжетно-рольових, театралізованих, рухливих, ігрових вправ, етюдів; ігрового тренінгу) як ефективного засобу адаптації дошкільників. Розроблено й апробовано соціально-педагогічну технологію соціальної адаптації, що базується на ігровій діяльності. Експериментально доведено, що адаптація дітей досягається шляхом активного використання ігрової діяльності, підвищення професійного рівня педагогів, узгодження форм, методів і засобів співпраці дошкільного навчального закладу та сім'ї.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ч411.37 + Ю952.14-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349931 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського