Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.252.14$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Сивенко Л. М. 
Дидактичні ситуації та їх роль в розвитку розумових здібностей школярів / Л. М. Сивенко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - Х., 2001. - № 22. - С. 21-28. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Доведено, що систематичне проведення уроків-диспутів допомагає учням оволодіти новими вміннями, необхідними для подолання дидактичних труднощів. Ефективність уроку з використанням дидактичних ситуацій обумовлена загальною творчою діяльністю учителя та учнів, знаходженням нових способів вирішення дидактичних ситуацій, розвитку розумових здібностей школярів у цілому.


Ключ. слова: дидактична ситуація, розумові здібності, розумова діяльність, школярі, творче мислення
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сивенко Л. М. 
Дидактичні ситуації як компонент педагогічного процесу / Л. М. Сивенко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - Х., 2001. - № 24. - С. 44-51. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Доведено, що систематичне проведення уроків-диспутів допомагає учням оволодіти новими вміннями, необхідними для вирішення дидактичних ситуацій. Ефективність уроку з використанням дидактичних ситуацій обумовлена загальною творчою діяльністю учителя і учнів, знаходженням нових способів вирішенням дидактичних ситуацій, розвитком розумових здібностей школярів у цілому.


Ключ. слова: дидактична ситуація, розумові здібності, розумова діяльність, школярі, творче мислення
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Салащенко Г. М. 
Дидактичні умови організації навчального діалогу "вчитель-учень" у процесі вивчення гуманітарних дисциплін в загальноосвітній школі : автореф. дис... канд. пед. наук / Г. М. Салащенко; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2008. - 20 c. - укp.

Розглянуто можливості здійснення навчального діалогу у процесі вивчення учнями іноземної мови. Розкрито суть понять "навчальний діалог", "діалогічний підхід до вивчення знань", "діалогічна взаємодія в системі "вчитель - учень", зміст і структурні компоненти такого діалогу. Виявлено й експериментально перевірено сукупність дидактичних умов, які забезпечують його результативність щодо підвищення якості гуманітарних знань учнів. Проведено формувальний експеримент, під час якого апробовано структуру навчального процесу, побудованого за принципами діалогічного підходу до його організації, розроблено й упроваджено в практику криворізьких загальноосвітніх шкіл програму уроків "Питання методики та змісту формування культурознавчої грамотності за допомогою навчального діалогу". Створено систему індивідуально-творчих, імітаційно-ігрових, проблемних завдань з метою розвитку самостійності, творчої активності, імпровізації, іншомовної культури учнів старших класів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА356905 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Чувасова Н. О. 
Формування пізнавальної активності старшокласників у процесі діалогічного навчання : автореф. дис... канд. пед. наук / Н. О. Чувасова; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2008. - 20 c. - укp.

Розкрито специфіку формування пізнавальної активності старшокласників у процесі діалогічної активності. Визначено завдання, зміст, структуру, критерії, показники та рівні її сформованості. Теоретично обгрунтовано й експериментально підтверджено результативність дослідного навчання старшокласників щодо формування них пізнавальної активності у процесі діалогічного навчання. Виявлено та перевірено дидактичні умови, що забезпечують результативність такого формування. Установлено, що впровадження діалогічного навчання забезпечує досягнення позитивних результатів, підтверджених під час аналізу результатів формувального експерименту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22 + Ч421.252.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА356877 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Плєшкова Н. В. 
Організація навчального діалогу в процесі професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. В. Плєшкова; Ін-т вищ. освіти НАПН України . - К., 2011. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано сутність і зміст організації навчального діалогу за умов професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів. Проаналізовано проблему діалогізації навчального процесу професійної підготовки сучасного вчителя. Визначено виняткову важливість підготовки майбутніх учителів початкових класів до ефективної взаємодії з учнями у форматі навчального діалогу. Встановлено взаємообумовленість психолого-педагогічних особливостей дітей молодшого шкільного віку й організації навчального діалогу в процесі професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи. З'ясовано місце формування критичного мислення педагога початкової школи як складової готовності до діалогу, а також експериментально перевірено запропоновану дидактичну модель розвитку готовності до діалогу завдяки критичному опрацюванню проблематизованих педагогічних текстів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.252.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА378920 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кондратюк О. М. 
Педагогічні умови організації навчального діалогу молодших школярів / О. М. Кондратюк // Педагогіка і психологія: зб. наук. пр. - 2004. - Вип. 26, Ч. 1. - С. 74-80. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто навчальний діалог між учнем і вчителем як форму їх спільної діяльності, співавторство у визначенні та досягненні навчальної мети. Підкреслено вирішальну роль початкової школи у формуванні вміння вчитися, розвитку дитячої ініціативи, готовності та здатності навчатися впродовж усього життя. Визначено умови організації навчального діалогу: формування у школярів потреби в діалозі з вчителем та однокласниками, ставлення до діалогу як до навчальної цінності, оволодіння учнями нормами співпраці в навчанні, конструювання засобів, що дозволяють утримувати предмет колективного обговорення та логіку його розгортання на різних етапах навчання. Зроблено висновок, що лише комплексний підхід до реалізації цих умов забезпечить ефективність організації навчального діалогу молодших школярів.

Рассмотрен образовательный диалог между учеником и учителем как форма их совместной деятельности, соавторство в определении и достижении образовательной цели. Подчеркнута решающая роль именно начальной школы в формировании умения учиться, развития детской инициативы, готовности и способности учиться в течение всей жизни. Определены условия организации образовательного диалога: формирование у школьников потребности в диалоге с учителем и одноклассниками, отношения к диалогу как образовательной ценности, овладение учениками нормами сотрудничества в процессе обучения, конструирование средств, которые позволяют удерживать предмет коллективного обсуждения и логику его развертывания на разных этапах обучения. Сделан вывод о том, что только комплексный подход к реализации этих условий обеспечит эффективность организации образовательного диалога младших школьников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.14 + Ч421.223.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Добротвор О. В. 
Формування комунікативної компетентності старшокласників засобами організаційно-діяльнісної гри : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / О. В. Добротвор; Ін-т педагогіки НАПН України. - К., 2011. - 20 c. - укp.

Розглянуто проблему формування комунікативної компетентності учнів старшої школи в навчально-виховному процесі ЗОНЗ. Розкрито суть і структуру поняття "комунікативна компетентність старшокласника". Визначено потенціал засобів малопоширеної в шкільному навчанні організаційно-діяльнісної гри (ОДГ) у процесі ефективного формування даної компетентності. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено дієвість ОДГ-технології формування комунікативної компетентності старшокласників. Запропонована модель технології базується на організації проблемної діяльності учнів без готових рішень і сценарію з використанням комплексу взаємопов'язаних дидактичних інтерактивних методів і рефлексивним осмисленням учасниками гри набутого досвіду комунікації. Характеристики ОДГ забезпечують стійку мотивацію учня-гравця, відповідають віковим особливостям старшокласників і завданням компетентнісної освіти. Доведено ефективність засобів ОДГ у процесі формування комунікативної компетентності старшокласників, доцільність використання такого різновиду дидактичної гри в навчально-виховному процесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.14 + Ч421.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА383517 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Варущик Н. П. 
Діалогові форми навчання математики в класах математичного профілю / Н. П. Варущик // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 143. - С. 15-21. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Обгрунтовано доцільність використання діалогових форм навчання на уроках математики.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-35 + Ч421.252.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Янковска Д.  
Диалог в школе - идеи и реалия / Д. Янковска // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2008. - 13, вип. 13. - С. 97-103. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Рассмотрен вопрос сути и значения коммуникации путем диалога, потребности и возможности его существования в учережденческом образовании. Диалог в школе понимается как коммуникация вольных субъектов, построенная на взаимном уважении, доверии и откровенности, ведущая к углублению понимания себя в мире и среди других, а в результате - взаимному развитию и сближению субъектов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.132.3 + Ч421.252.14

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Підборський Ю. Г. 
Застосування діалогових технологій у навчально-виховному процесі / Ю. Г. Підборський // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 1. - С. 132-139. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто діалогові технології, за допомогою яких здійснюється навчально-виховний процес у сучасній школі, а також їх різновиди, елементи та компоненти, підходи та шляхи використання в навчальному процесі. Визначено поняття діалогових технологій. Підкреслено, що діалогове навчання є ефективним засобом втілення в практику навчально-виховного процесу. Воно є безпосередньою формою контакту, починаючи з контакту і закінчуючи спільним пошуком істини. Діалогове навчання стимулює спільну діяльність учителя та учня й розвиває здібності суб'єкта цієї діяльності - учня.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Назаренко С. 
Запровадження інтерактивних методів навчання в освітньо-оздоровчому процесі курсу "Основи здоров'я" / С. Назаренко // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 25-28. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Висвітлено досвід ІППО КМПУ ім. Б. Грінченка у проведенні семінарів-тренінгів з опрацювання методики викладання курсу "Основи здоров'я". Для оволодіння учнями навичками аналізу своєї поведінки та способами прийняття рішень запропоновано використовувати у навчально-виховному процесі інтерактивні методичні прийоми: дискусії, рольові ігри, вправи з розвитку особистісних якостей та усвідомлення життєвих навичок. Підкреслено, що формування, збереження та зміцнення здоров'я школярів, його відтворення можливе лише за умови цілеспрямованих зусиль медицини, освіти, кожного учня та його сім'ї.

Освещен опыт ИППО КМПУ им. Б. Гринченко в проведении семинаров-тренингов по прорабатыванию методики преподавания курса "Основы здоровья". Для овладения учениками навыками анализа своего поведения и способами принятия решений предложено использовать в учебно-воспитательном процессе интерактивные методические приемы: дискуссии, ролевые игры, упражнения по развитию личностных качеств и осознанию жизненных навыков. Подчеркнуто, что формирование, сохранение и укрепление здоровья школьников, его воссоздание возможно лишь при условии целенаправленных усилий медицины, образования, каждого ученика и его семьи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.14 + Р128.94-3

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Романко І. 
Механізми діалогової взаємодії вчителя та учнів у загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії / І. Романко // Рідна шк.. - 2009. - № 12. - С. 65-68. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто наукові підходи та механізми діалогічної взаємодії. Зазначено, що у сучасній британській освіті однією з переваг є реальна опора на здатність учнів до навчання і обов'язкове вивчення індивідуальних пізнавальних можливостей школярів. Розроблено модель комунікативної взаємодії "запитання-відповідь" під час навчального процесу в загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії. Виявлено зв'язки між діалогом і запитанням. Розкрито зміст понять "запитання" і "відповідь". Визначено умови інформаційно-змістової адекватності у діалозі. Охарактеризовано основні режими діалогу: закритий, обмежений і відкритий. Подано дані дослідження Е. Кінг щодо формування навичок критичного мислення в навчальному діалозі. Виділено серію загальних запитань, які можна використовувати, з невеликими змінами, практично в будь-якій ситуації.

Рассмотрены научные подходы и механизмы диалогического взаимодействия. Указано, что в современном британском образовании одним из преимуществ является реальная опора на способность учащихся к обучению и обязательное изучение индивидуальных познавательных возможностей школьников. Разработана модель коммуникативного взаимодействия "вопрос-ответ" во время учебного процесса в общеобразовательных учебных заведениях Великобритании. Выявлены связи между диалогом и вопросом. Определено содержание понятий "вопрос" и "ответ". Определены условия информационно-смысловой адекватности в диалоге. Охарактеризованы основные режимы диалога: закрытый, ограниченный и открытый. Представлены данные исследования Е. Кинг по формированию навыков критического мышления в учебном диалоге. Выделена серия стандартных вопросов, которые можно использовать, с небольшими изменениями, практически в любой ситуации.

considered scientific approaches and dialogic interaction. It is pointed out that in the modern British education one of the benefits have a real bearing on the ability of students to education and compulsory study of individual cognitive capabilitiesof students. A model of communicative interaction "question and answer during the learning process in secondary schools of Great Britain. The relationships between dialogue and questions. The content of the concepts of "matter" and "reply". Divide the issues into those that can be identified or when the communicative approach to dialogue, or when the logical-information approach. The conditions of the adequacy of the semantic information in the dialog. Given that the presentation of information in the form of questions and answers in the elementary act of dialogue can be understood as his regime, characterized by three basic modes of dialogue: closed, limited and open. Data are presented investigations E. King to build critical thinking skills in the educational dialogue. Commit a series of standard questions that can be used, with minor modifications, in almost any situation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ВЕЛ) + Ч421.252.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Рева Ю. 
Педагогічна технологія розвитку гетерогенного мислення людини в освітньому процесі / Ю. Рева // Рідна шк.. - 2011. - № 7. - С. 23-27. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Акцентовано увагу на використанні діалогічних форм взаємодії вчителя та учнів для забезпечення активного процесу розвитку їх гетерогенного мислення. Висвітлено основні якості та вміння вчителя, що визначають його готовність до використання діалогу у навчальному процесі, а також його роль у підготовці педагогічної технології. За результатами дослідно-експериментальної роботи зі створення технологічного інструментарію розвитку гетерогенного мислення особистості, що проводилася у ЗОШ № 37 та № 78 м. Кривий Ріг, зроблено висновки, що завдяки використанню навчального діалогу, полілогу або дискусії, що будуються за допомогою проблемних запитань та завдань, підвищується загальна якість знань учнів і відбувається актуалізація вже набутих ними знань за зміни навчальних ситуацій; зростає пізнавальна активність школярів.

Акцентировано внимание на использовании диалогических форм взаимодействия учителя и учащихся для обеспечения активного процесса развития их гетерогенного мышления. Освещены основные качества и умения учителя, определяющие его готовность к использованию диалога в учебном процессе, а также его роль в подготовке педагогической технологии. По результатам опытно-экспериментальной работы по созданию технологического инструментария развития гетерогенного мышления личности, проводившейся в ООШ № 37 и № 78 г. Кривой Рог, сделаны выводы о том, что, благодаря использованию учебного диалога, полилога или дискуссии, которые строятся с помощью проблемных вопросов и задач, повышается общее качество знаний учащихся и происходит актуализация уже приобретенных ими знаний при изменении учебных ситуаций; возрастает познавательная активность школьников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Руссол В. М. 
Дидактичні основи оптимізації взаємодії в навчально-виховному процесі / В. М. Руссол // Наша шк.. - 2009. - № 4. - С. 8-14. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто сутність і значення діалогізму в навчально-виховному процесі (НВП) та дидактичні основи оптимізації діалогічної взаємодії "учитель - учень". Визначено фактори, що є необхідними для успішного продуктивного діалогу (внутрішній поклик, спільність інтересів до предмету, зрозумілість позицій опонентів одне одному, аргументованість позицій, взаємоповага). Дидактичну логіку діалогу в НВП розкрито як цілеспрямований хід від питання до питання, від завдання до завдання. На основі аналізу теоретичних викладок, широкої педагогічної практики викладено групи принципів організації педагогічної взаємодії: змістові, організаційно-функціональні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Кліш П. А. 
Діалогове спілкування як активна форма педагогічної взаємодії / П. А. Кліш, А. П. Хом'як // Пед. пошук. - 2010. - № 4. - С. 6-11. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Висвітлено питання набуття гуманістичної орієнтації педагогічного процесу. Передбачено розвиток діалогу між вчителем і учнями. Проблема актуалізується тим, що у школі переважає монологічна форма навчання. Розглянуто аналіз проблеми діалогової технології навчання; розкрито сутність і функції діалогу в навчанні; визначено позиції вчителя в навчальному діалозі; обгрунтовано технологію організації діалогу в навчанні. Досліджено різноаспектну проблему діалогу. Відзначено можливості діалогу як форми спілкування, стилю взаємодії, засобу взаємовпливу та взаєморозуміння. У ході проведення експерименту відзначено, що шлях активного використання технологій діалогового спілкування включає три етапи: накопичення знань, формування на їх основі системи комунікативних умінь, використання знань і вмінь у навчальному спілкуванні.

Освещены вопросы приобретения гуманистической ориентации педагогического процесса. Предусмотрено развитие диалога между учителем и учениками. Проблема актуализируется тем, что в школе преобладает монологическая форма обучения. Рассмотрен анализ проблемы диалоговой технологии обучения; раскрыта сущность и функции диалога в обучении; определены позиции учителя в учебном диалоге; обгрунтувано технологию организации диалога. Исследована проблема диалога, которая очень разноаспектна. Отмечены возможности диалога как формы общения, стиля взаимодействия, средства взаимовлияния и взаимопонимания. В ходе проведения эксперимента отмечено, что путь активного использования технологий диалогового общения включает три этапа: накопление знаний, формирование на их основе системы коммуникативных умений использования знаний и умений в учебном общении.

The questions of the acquisition of humanistic orientation of educational process. Provided for the development of dialogue between teacher and students. The problem is updated so that the school prevails monological form of training. Considered analysis of the problem interactive learning technologies; disclosed the nature and function of dialogue in learning, teachers are defined position in the educational dialogue; well-founded technology for dialogue in education. The problem of the dialogue, which is very different aspect. Noted the possibility of dialogue as a form of communication, style of interaction, mutual funds and mutual understanding. In the course of the experiment indicated that the path of the active use of communication technologies dialog consists of three phases: the accumulation of knowledge creation on their basis of communication skills using the knowledge and skills in academic communication.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Радчук Л. О. 
Роль дискусійних видів діяльності у підвищенні рівня навчальних досягнень учнів з історії / Л. О. Радчук // Пед. пошук. - 2009. - № 3. - С. 26-29. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розкрито історичні традиції дискусійних видів діяльності від часів Стародавньої Греції, Стародавньої Індії, китайських філософів, на українських землях ХVI - XVII ст. - до перших спроб використання дискусій у навчанні на початку ХХ ст. Охарактеризовано основні етапи проведення дискусій (підготовчий етап, початок, обговорення, завершення дискусії та підсумковий етап), подано їх класифікацію (за принципом: структуровані, ігрового моделювання, проектні; за формою: командні, групові, парні) та основні функції (розвивальна, дискусії стимулюють пізнавальний інтерес учня, розширюють кругозір учнів, сприяють оволодінню новими знаннями, громадянському вихованню тощо).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.14 + Т. р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Рева Ю. В. 
Технологія діалогічної взаємодії на уроці – важлива основа міцних знань та розвитку особистості школяра / Ю. В. Рева // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 31. - С. 29-37. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Охарактеризовано сутність уроку-діалогу та його потенційні можливості. Визначено психологічні умови забезпечення діалогу в навчанні. На основі багаторічних спостережень, вивчення передового педагогічного досвіду виявлено чинники ефективного перебігу процесу спілкування учителя з учнями. Обґрунтовано основні вимоги до організації педагогічного спілкування. Розкрито окремі елементи технології задуму уроку-діалогу. На підставі результатів дослідно-експериментальної роботи доведено, що освітня технологія ефективної побудови діалогічної взаємодії на уроці посилює в школярів власні корисні мотиви діяльності; навчає самостійно аналізувати інформацію; сприяє пошуку оптимальних рішень та міцному засвоєнню знань.

Охарактеризована суть урока-диалога и его потенциальные возможности. Определены психологические условия обеспечения диалога в обучении. На основе многолетних наблюдений, изучения передового педагогического опыта выявлены факторы эффективного протекания процесса общения учителя с учениками. Обоснованы основные требования к организации педагогического общения. Раскрыты отдельные элементы технологии замысла урока-диалога. На основании результатов опытно-экспериментальной работы доказано, что образовательная технология эффективного построения диалогического взаимодействия на уроке усиливает у школьников собственные полезные мотивы деятельности; обучает самостоятельно анализировать информацию; способствует поиску оптимальных решений и прочному усвоению знаний.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Підборський Ю. 
Діалогові технології як частина комунікативного середовища у навчально-виховному процесі / Ю. Підборський // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 24. - С. 278-282. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено діалогові технології, за допомогою яких здійснюється навчально-виховний процес у сучасній школі. Розглянуто їх різновиди, елементи та компоненти, підходи та шляхи використання в навчальному процесі. Визначено сутність поняття «діалог». З’ясовано мету діалогових освітніх технологій, акцентовано увагу на головній дидактичній цінності діалогової технології спілкування.

Исследованы диалоговые технологии, с помощью которых осуществляется учебно-воспитательный процесс в современной школе. Рассмотрены их разновидности, элементы и компоненты, подходы и пути использования в учебном процессе. Определена сущность понятия «диалог». Выяснена цель диалоговых образовательных технологий, акцентировано внимание на главной дидактической ценности диалоговой технологии общения.

The dialog technologies by which carried out educational-educate process at modern school are considered. In their varieties, elements and components, approaches and ways of the use, are examined in an educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Зимульдінова А. 
Педагогічне спілкування учителя початкових класів з молодшими школярами на уроках гуманітарного циклу / А. Зимульдінова, С. Гірняк, М. Проць // Молодь і ринок. - 2012. - № 8. - С. 96-101. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розкрито проблему педагогічного спілкування учителя початкових класів з молодшими школярами на уроках гуманітарного циклу. Доведено, що педагогічне спілкування передбачає доброзичливо-контактну взаємодію учасників комунікації під час вивчення предметів гуманітарного циклу. Запропоновано ситуації, завдання та вправи, які можна використовувати на уроках української мови та читання у початкових класах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.14 + Ч421.331.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Калініна Л. В. 
Формування умінь групового спілкування за допомогою дебатів / Л. В. Калініна, О. О. Закшевська // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2001. - Вип. 8. - С. 38-41. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Подано види дебатів, виділено три групи умінь, необхідних учням для проведення дебатів. Показано три етапи формування умінь групового спілкування: переддискусійний, дискусійний та самостійно-дискусійний.

Даны виды дебатов, выделены три группы умений, необходимых ученикам для проведения дебатов. Показаны три этапа формирования умений группового общения: преддискуссионный, дискуссионный и самостоятельно-дискуссионный.

The article contains the division of debates into three kinds, the description of three groups of skills, necessary for debates and shows three stages of communication skills formation: pre-discussing, discussing and independent discussing.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського