Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (9)Книжкові видання та компакт-диски (52)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.351.69$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Демиденко В. К. 
Здоровье и выбор профессии школьниками : Моногр. / В. К. Демиденко, А. П. Гречишкина, О. Д. Гречишкина; Бердян. гос. пед. ун-т. - Бердянск, 2005. - 200 c. - Библиогр.: 401 назв. - рус.

Рассмотрены актуальные вопросы профессионального самоопределения школьников в новых условиях общественно-политического и экономического развития Украины. Основное внимание уделено медицинскому аспекту профориентации учащихся и его связи с психологическим и социальным аспектами при выборе школьниками будущей профессии. Обоснована необходимость более тесного сотрудничества классных руководителей, учителей, школьных врачей и психологов при проведении профориентационной работы в школе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.94-34 + Ч421.351.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА659880 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кравченко І. Ф. 
Професійне самовизначення старших підлітків у сфері обслуговування засобами професіографії / І. Ф. Кравченко. - Херсон : ХДПУ, 2002. - 76 c. - Бібліогр.: 113 назв. - укp.

Розкрито аспект професіографічної діяльності старших підлітків під час вибору професії сфер обслуговування, запропоновано методичне забезпечення такої діяльності у науково-дослідницькому колективі.

Раскрыт аспект профессиографической деятельности старших подростков во времы выбора профессии сфер обслуживания, предложено методическое обеспечение такой деятельности в научно-исследовательском коллективе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС40022 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Муранова Н. П. 
Допрофесійна підготовка учнів авіакосмічного ліцею в системі "ліцей - ВНЗ" : Моногр. / Н. П. Муранова; Нац. авіац. ун-т. - К., 2005. - 247 c. - Бібліогр.: с. 166-181. - укp.

Розглянуто історію становлення допрофесійної підготовки учнів, охарактеризовано її основні етапи, показано здобутки та недоліки кожного з них. Визначено базові принципи допрофесійної підготовки: поетапності, достатності, гнучкості, наступності, інформатизації, інтегративності, професійного відбору. Розкрито сутність і взаємозв'язок змістового, мотиваційного, процесуального, когнітивно-операційного компонентів допрофесійної підготовки. З урахуванням вітчизняного досвіду організації допрофесійної підготовки визначено основні напрямки реформування та розвитку освітянської галузі. На підставі застосування особистісно орієнтованого підходу розроблено технологію допрофесійної підготовки учнів у системі "ліцей - ВНЗ", визначено дидактичні умови її реалізації. Здійснено апробацію запропонованої технології допрофесійної підготовки учнів авіакосмічного ліцею, визначено її ефективність і перспективи подальшого використання. Викладено програми спецкурсів для загальноосвітніх навчальних закладів (X - XI класів).

Рассмотрена история становления допрофессиональной подготовки учащихся, охарактеризованы ее основные этапы, показаны достижения и недостатки каждого из них. Определены базовые принципы допрофессиональной подготовки: поэтапности, достаточности, гибкости, последовательности, информатизации, интегративности, профессионального отбора. Раскрыты сущность и взаимосвязь содержательного, мотивационного, процессуального, когнитивно-операционного компонентов допрофессиональной подготовки. С учетом отечественного опыта организации допрофессиональной подготовки определены основные направления реформирования и развития образовательной отрасли. На основе применения личностно ориентированного подхода разработана технология допрофессиональной подготовки учащихся в системе "лицей - ВУЗ", определены дидактические условия ее реализации. Осуществлена апробация новой технологии допрофессиональной подготовки учащихся авиакосмического лицея, показаны ее эффективность и перспективы дальнейшего использования. Приведены программы спецкурсов для общеобразовательных учебных заведений (X - XI класов).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.69 + О5 р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА681064 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Павелків О. М. 
Виховання у старшокласників інтересу до підприємницької діяльності у процесі оволодіння економічним розрахунком : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. М. Павелків; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2004. - 20 c. - укp.

Вперше виявлено та обгрунтовано педагогічні умови виховання у старшокласників інтересу до підприємницької діяльності у процесі оволодіння економічним розрахунком. Визначено показники, критерії та рівні вихованості у старшокласників даного особистісного утворення. Запропоновано форми та методи організації навчально-практичної діяльності старшокласників, які дозволяють моделювати підприємницьку діяльність у єдності її мотиваційно-ціннісної та змістово-операційної складових.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.69 + У.р20

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА330394 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Муранова Н. П. 
Допрофесійна підготовка учнів авіакосмічного ліцею в системі "ліцей - ВНЗ" : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. П. Муранова; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2004. - 18 c. - укp.

Розроблено та апробовано технологію допрофесійної підготовки учнів у системі ліцей - ВНЗ, що грунтується на використанні особистісно орієнтованого підходу, поєднанні мотиваційного, змістового, процесуального та когнітивно-операційного компонентів, науково-обгрунтованому структуруванні змісту навчальних дисциплін і використанні відповідного дидактичного комплексу. Обгрунтовано доцільність інтегрування змісту загальноосвітньої та професійної підготовки. Встановлено, що високий рівень допрофесійної підготовки учнів можливий за умов поетапного формування професійних знань та умінь і науково обгрунтованого добору та структурування змісту навчального матеріалу природничо-математичного та гуманітарного циклів з визначенням необхідних базових спеціальних знань. Експериментально підтверджено ефективність запропонованої технології. Результати наукового дослідження рекомендовано використовувати в процесі організації профорієнтаційної роботи, профільного навчання у старшій школі та системі науково-методичної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.69 + О5 р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА334130 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Мудрак М. А. 
Діагностика розвитку здібностей до літературної творчості у старшокласників (на матеріалі сільських загальноосвітніх шкіл) : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / М. А. Мудрак; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 1998. - 18 c. - укp. - рус.

Робота є теоретико-експериментальним дослідженням літературної творчості у старшокласників сільських загальноосвітніх шкіл. Обгрунтовано положення щодо психології творчої діяльності, зокрема, літературних здібностей як проявів спеціальних творчих здібностей в структурі загальних. Виявлено такі рівні літературних творчих здібностей: потенційний, актуальний, передпрофесійний. Розроблено систему діагностуючих засобів різнорівневих проявів творчих літературних здібностей старшокласників, з'ясовано можливості використання уроків з літератури у розвитку актуальних і потенційних здібностей до літератури.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.69 + Ю984.541

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА301942 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Іваненко Р. В. 
Організаційно-педагогічні умови професійної орієнтації старшокласників на медичні спеціальності : автореф. дис... канд. пед. наук / Р. В. Іваненко; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2008. - 21 c. - укp.

Розроблено й обгрунтовано модель організації професійної орієнтації старшокласників на медичні спеціальності. Виявлено й обгрунтовано організаційно-педагогічні умови такої професійної орієнтації старшокласників під час навчання у медичному ліцеї. З'ясовано критерії ефективності профорієнтаційної роботи у даному навчальному закладі. Розкрито теоретичний зміст поняття "професійна орієнтація старшокласників на медичні спеціальності". Удосконалено зміст, організаційні форми та методи роботи з професійної орієнтації шляхом інтеграції професійно орієнтованої інформації в програми профільних навчальних предметів. Розвинуто положення професійної орієнтації старшокласників на медичні спеціальності в ліцеї вищого медичного навчального закладу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА358003 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Колісник Т. П. 
Організаційно-педагогічні умови професійної орієнтації старшокласників на службу в органах внутрішніх справ України : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. П. Колісник; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. - Кіровоград, 2005. - 20 c. - укp.

Уперше у вітчизняній педагогіці обгрунтовано організаційно-педагогічні умови профорієнтації старшокласників на службу в органах внутрішніх справ. Розроблено модель науково-методичного забезпечення процесу реалізації цих умов в урочній і позаурочній навчально-виховній роботі у загальноосвітніх навчальних закладах II - III ступенів і ліцеях юридичного профілю. Розглянуто питання щодо професійного самовизначення старшокласників у правоохоронній галузі. Наведено систему критеріїв, показників і рівнів готовності старшокласників до свідомого вибору професії правоохоронця.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.69 + Ю941.19-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА337135 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Алфімов Д. В. 
Педагогічні основи підготовки старшокласників до підприємницької діяльності у приватному бізнес-ліцеї : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Д. В. Алфімов; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2001. - 20 c. - укp.

Проаналізовано проблему підготовки старшокласників до підприємницької діяльності у приватному бізнес-ліцеї у зарубіжних і вітчизняних психолого-педагогічних дослідженнях. Визначено сенс і специфіку підприємницької діяльності. Охарактеризовано стан підготовки старшокласників до підприємницької діяльності у загальноосвітніх школах України. Розроблено модель випускника бізнес-ліцею, модель і концепцію підготовки майбутніх бізнесменів у приватному бізнес-ліцеї, навчальний план бізнес-ліцею, комплексний план індивідуальної підготовки старшокласників до підприємництва, модель стимулювання творчості педагогів та ліцеїстів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.69 + Ч424(4УКР)714.9 + У9(4УКР)0-131.1 р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА314652 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Стасюк В. Д. 
Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх економістів у комплексі "школа - вищий заклад освіти" : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В. Д. Стасюк; Південноукр. держ. пед. ун-т (м. Одеса) ім. К.Д.Ушинського. - О., 2003. - 20 c. - укp.

Визначено педагогічні умови професійної підготовки майбутніх економістів у комплексі "школа - вищий заклад освіти (ВЗО)". Уточнено та професійно обгрунтовано суть поняття "педагогічні умови", "професійна підготовка майбутнього економіста" та "професійна готовність майбутнього економіста", "безперервна економічна освіта". Розроблено та апробовано технологію професійної підготовки майбутніх економістів комплексу "школа - ВЗО", яку подано у вигляді моделі. Описано процедуру діагностики рівнів професійних та особистісних компонентів готовності майбутніх економістів. Подано експериментальну методику підготовки педагогів щодо реалізації означеної технології, тренінги учнів, студентів за освітніми рівнями. Проаналізовано одержані результати дослідно-експериментальної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р(4УКР)3 + Ч421.351.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА326343 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Чернишов Д. О. 
Педагогічні умови формування інженерного стилю мислення учнів технічного ліцею засобами інформатики : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Д. О. Чернишов; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2002. - 20 c. - укp.

Визначено роль інформатики у формуванні інженерного стилю мислення старшокласників. Розкрито суть і специфіку організації інтегрованого процесу цілеспрямованого формування та самоформування інженерного стилю мислення на підставі співробітництва з ними викладача інформатики; забезпечення спрямованості змісту курсу на досягнення цілей загальноосвітньої та допрофесійної інженерної підготовки; включення учнів до системи розв'язання розташованих у раціональній послідовності тренувальних інженерно-технічних задач з використанням комп'ютера.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.69 + Ж.р(4Укр)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА319431 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Кривопишина О. А. 
Психологічний аналіз впливу етноекологічних чинників на формування здібностей до літературної творчості : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. А. Кривопишина; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2001. - 19 c. - укp.

З'ясовано, що процес формування здібностей до літературної творчості обумовлений структурою взаємозв'язаних етноекологічних чинників, які можна розкласти на компоненти - часопросторові характеристики навколишнього середовища; наявністю етноекологічного фуркаційного чинника (інваріант імпринтингу/імпресингу), що впливає на мобільність когнітивних та емоційних структур творчої особистості. Розроблено програму тренінгу для формування емпатії та творчого вербального мислення як структурних компонентів літературних здібностей учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.24 + Ю945.411 + Ч421.351.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА315821 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Цехмістер Я. В. 
Теорія і практика допрофесійної підготовки учнів у ліцеях медичного профілю при вищих навчальних закладах : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Я. В. Цехмістер; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2002. - 45 c. - укp.

Досліджено теоретико-методологічні та концептуальні засади допрофесійної підготовки учнів у ліцеї медичного профілю як невід'ємної складової системи неперервної медичної освіти. Проаналізовано стан розробки проблеми дослідження в педагогічній теорії й практиці діяльності середніх загальноосвітніх навчальних закладів - ліцеїв. Розглянуто питання процесу становлення й розвитку медичної освіти та професійної підготовки на медичні спеціальності в економічно розвинутих країнах. Розроблено концепцію, технологічну модель допрофесійної підготовки учнів у медичному ліцеї та модель випускника цього ліцею, критерії (внутрішні й зовнішні) ефективності допрофесійної підготовки учнів. Виявлено організаційно-методичні умови узгодження мети допрофесійної підготовки учнів із загальними цілями вищої медичної освіти, реалізації принципу наступності в змісті й організаційних формах навчально-виховної роботи у вищих медичних навчальних закладах і медичному ліцеї; забезпечення умов для здобуття якісної повної загальної середньої освіти та початкової професійної медичної підготовки; управління медичним ліцеєм на засадах демократизації та гуманізації; організації ефективного учнівського самоврядування; відкритості діяльності медичного ліцею як загальноосвітнього навчального закладу III ступеня з профільним навчанням і допрофесійною підготовкою. Експериментально перевірено концептуальні засади та технологічні моделі допрофесійної підготовки учнів у медичному ліцеї, технологічну модель, шляхи її реалізації та критерії ефективності функціонування медичного ліцею як невід'ємної складової

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.69 + Р11(4УКР)р2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА321214 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Куліненко Л. Б. 
Формування готовності старшокласників до свідомого вибору майбутньої професії типу "людина - техніка" в процесі навчально-виховної роботи : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Л. Б. Куліненко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2002. - 21 c. - укp.

Розроблено науково-методичне забезпечення процесу професійного орієнтування учнів за модульною технологією, яка включає мотиваційний, інформаційний, діагностико-корекційний та проективний модулі. Обгрунтовано ефективність модульної технології професійної орієнтації старшокласників загальноосвітніх шкіл у технічних галузях. Визначено педагогічну систему критеріїв, а саме: адекватність, усвідомленість, референтність. Наголошено на необхідності з'ясування змісту діяльності, власних можливостей і принципів соціального професійного проектування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА321175 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Морін О. Л. 
Формування професійних намірів старшокласників до професій сфери інформаційно-комунікаційних технологій : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. Л. Морін; Ін-т проблем виховання АПН України. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Вперше визначено педагогічні умови формування професійних намірів старшокласників до професій сфери інформаційно-комунікаційних технологій. Визначено структуру професійних намірів старшокласників, показники та критерії їх сформованості, теоретично обгрунтовано педагогічні умови формування професійних намірів старшокласників. Встановлено, що впровадження відповідних педагогічних умов у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи забезпечує виникнення позитивного мотиваційного середовища для створення організаційної урочної та позаурочної навчально-практичної діяльності, що сприяє формуванню професійних намірів старшокласників до професій сфери інформаційно-комунікаційних технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА365233 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Осадчий С. В. 
Формування професійної спрямованості старшокласників у процесі вивчення електронно-обчислювальної техніки : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С. В. Осадчий; АПН України. Ін-т пробл. виховання. - К., 1999. - 17 c. - укp. - рус.

У дисертації досліджена проблема змісту і педагогічних засобів формування професійної спрямованості старшокласників у процесі вивчення електронно-обчислювальної техніки у середніх закладах освіти. Виявлено психолого-педагогічні фактори забезпечення профорієнтаційної спрямованості змісту навчально-трудової діяльності старшокласників на основі диференціації навчання та виходячи з діагностичної, інформаційної, виховної, розвиваючої та консультативної функцій профорієнтації. Обгрунтовано зміст і структуру профорієнтаційної роботи та визначено сукупність педагогічних засобів формування професійної спрямованості школярів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.69 + З970р(4УКР)21-37

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА304848 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Бабко Т. М. 
Формування готовності учнів основної школи до вибору гуманітарного профілю навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Т. М. Бабко; Ін-т пробл. виховання НАПН України. - К., 2011. - 20 c. - укp.

Здійснено теоретичний аналіз проблеми формування готовності учнів до вибору профілю навчання. Уточнено зміст поняття "готовність учня основної школи до вибору гуманітарного профілю навчання". Визначено критерії, показники та виявлено рівні сформованості в учнів основної школи готовності до вибору гуманітарного профілю навчання. Теоретично обгрунтовано педагогічні умови формування в учнів основної школи готовності до вибору гуманітарного профілю навчання. Розроблено й апробовано модель формування в учнів основної школи готовності до вибору гуманітарного профілю навчання за умов загальноосвітнього навчального закладу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА384417 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Добровольська Л. П. 
Здібності як один з головних критеріїв професійного відбору / Л. П. Добровольська, С. В. Яремчук // Педагогіка і психологія. - 2001. - № 2. - С. 73-78. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

На основании теоретического и экспериментального исследования способностей как одного из главных критериев профессионального отбора абитуриентов в высшие педагогические заведения определены параметры оценивания структурных компонентов педагогических способностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Федун Л. М. 
Формування у старшокласників професійних домагань у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Л. М. Федун; Ін-т пробл. виховання НАПН України. - К., 2013. - 20 c. - укp.

Увагу приділено проблемі формування у старшокласників професійних домагань у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу. Розкрито сутність професійних домагань, їх спонукально-цільову функцію професійного самовизначення старшокласників. Охарактеризовано профорієнтаційні можливості предметів гуманітарного циклу у формуванні професійних домагань старшокласників. Розроблено критерії, показники сформованості професійних домагань старшокласників і виявлено рівні їх прояву. Обгрунтовано педагогічні умови формування професійних домагань старшокласників у процесі вивчення української мови та літератури, світової літератури, іноземної мови та перевірено їх ефективність.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА400061 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Арешонков В. Ю. 
Громадянська освіта як запобіжний чинник проявам свідомісного екстремізму в допрофільній підготовці учнів / В. Ю. Арешонков // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2004. - Вип. 18. - С. 3-7. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Акцентовано увагу на необхідності впровадження громадянської освіти в допрофільну підготовку учнів загальноосвітніх шкіл. Розглянуто громадянську освіту як адекватну відповідь суспільства та держави на виклики постсучасності.

Акцентировано внимание необходимости внедрения гражданского образования в допрофильное обучение учащихся общеобразовательных школ. Рассмотрено гражданское образование как адекватный ответ общества и государства на вызовы постсовременности.

The problem of the necessity of a civic education inculcation to the before-in-depth study of subjects in the schools is considered in the article. The civic education as an adequate response of the society and government to the post-modern demands isconsidered by the author.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.69 + С,0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського