Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (18)Книжкові видання та компакт-диски (188)Журнали та продовжувані видання (10)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.382$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 118
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Дем'янюк Т. Д. 
Нові технології позашкільної освіти і виховання / Т. Д. Дем'янюк, І. О. Первушевська; Наук.-метод. центр середньої освіти. - Рівне : Волин. обереги, 2000. - 351 c. - укp.

Запропоновано нові технології позашкільного педагогічного процесу, розглянуто систему роботи педагогів у галузі розвитку творчої особистості, здатної діяти за умов ринкових відносин, з'ясовано проблеми науково-методичного й організаційно-педагогічного забезпечення навчально-виховного процесу. Розглянуто діяльність освітніх і клубних структур - гуманітарної, екологічної, музичної, театральної шкіл, школи іноземних мов, сучасної хореографії, традиційної народної культури.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.382

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603962 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шевченко С. О. 
Сучасні підходи до організації виховної роботи в позаурочний час / С. О. Шевченко; Дніпропетр. ін-т освіти. Криворіз. держ. пед. ін-т. - Д. : Промінь, 1998. - 92 c. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Методичні рекомендації розкривають нові підходи до розробки цілісних систем позаурочної виховної роботи. Особливістю запропонованих матеріалів є те, що описуються не окремі розробки виховних заходів, а теоретичні положення, на засадах яких педагог-практик усвідомлює шляхи створення системи виховної роботи. Обговорюються наукові положення, сформульовані доктором педнаук В.С. Пекельною, на основі яких моделюється управлінська діяльність та практичний досвід виховної роботи в загальноосвітній школі, запропонований І.Г.Осадчим. Педагогічна ефективність системи виховної роботи експериментально перевірена в Ясенівській неповній середній школі Київської області та інших школах Ставищенського району на Київщині. Крім того, наводяться деякі нормативні документи, які стосуються організації виховної роботи. Серед них: "Положення про експериментальний педагогічний майданчик", "Тимчасове положення про класного керівника середнього закладу освіти", "Орієнтовні посадові обов'язки педагога-організатора по роботі з дитячими об'єднаннями".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.382

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА586623 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Dlugosel'ska M.  
School track-and-field sporting clubs in Poland = Шкільні легкоатлетичні спортивні клуби в Польщі / M. Dlugosel'ska // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 19. - С. 58-66. - Библиогр.: 5 назв. - англ.

Розглянуто проблематику у діяльності шкільних легкоатлетичних клубів. Показано стан розвитку спорту для дітей і молоді.

Представлена проблематика деятельности школьных легкоатлетических клубов. Освещено состояние развития спорта для детей и молодежи.

The work represents a problematics school track-and-field of clubs. Is presented states of development of sports for children and youth.


Ключ. слова: people working in School track-and-field clubs, motivation of a choice of work, formation, playing & sports, industrial reachings, expectations, bound with year conferences
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.382.71:Ч51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Канішевська Л. В. 
Теоретико-методологічні засади виховання соціальної зрілості старшокласників шкіл-інтернатів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківської опіки, у позаурочній діяльності / Л. В. Канішевська; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К. : Стилос, 2001. - 342 c. - Бібліогр.: с. 314-339. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні засади виховання соціальної зрілості старшокласників шкіл-інтернатів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківської опіки. Запропоновано типологічну класифікацію вихованців, охарактеризовано специфіку виховної роботи у школах-інтернатах для дітей-сиріт. Розглянуто принципи, методи виховної діяльності педагогів як системи виховання соціально зрілої особистості дитини, проаналізовано її зміст і форми. Обговорено особливості управління виховним процесом, висвітлено функціональну роль громадянськості як провідного чинника виховання соціальної зрілості старшокласників у школах даного типу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.34 + Ч421.382

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА619722 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Демінський О. Ц. 
Педагогічні умови функціонування системи формування готовності допризовників до захисту Вітчизни засобами військово-козацької підготовки / О. Ц. Демінський // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 10. - С. 30-38. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Розкрито педагогічні умови функціонування системи формування готовності учнів до захисту Вітчизни засобами військово-козацької підготовки. Проаналізовано стан ресурсного забезпечення навчально-виховного процесу серед допризовників у сучасній школі. Запропоновано концептуально-програмні напрямки щодо організації кадрового забезпечення навчальних закладів викладачами-керівниками допризовної підготовки.

Раскрыты педагогические условия функционирования системы формирования готовности учащихся к защите Отечества средствами военно-казацкой подготовки. Проанализовано состояние ресурсного обеспечения учебно-воспитательного процесса среди допризывников в современной школе. Предложены концептуально-программные направления организации кадрового обеспечения учебных заведений преподавателями-руководителями допризывной подготовки.

This article is about the pedagogical conditions of the functioning of system of the forming readiness in youth undergrowing to the defend of Motherland with the help of means Military-Cossack's preparation. There done the analysis of condition resources securing of education process among pre-conscriptions in modern school The conceptually-programs directions are purposes for organizing and improving of commanding securing pre-conscription training teachers in education institutions.


Ключ. слова: педагогічні умови, система, Вітчизна, допризовна підготовка, лицарсько-патріотичне виховання, старшокласник, українське козацтво
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.382.71:Ц + Ц4,8(4УКР)915.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Бернадська Л. В. 
Виховання толерантності в учнів 5 - 7 класів шкіл-інтернатів у позаурочній діяльності : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / Л. В. Бернадська; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Визначено теоретичні засади і практичний стан проблеми виховання толерантності. Розкрито суть і уточнено структуру виховання толерантності як особистісного утворення. Визначено специфіку такого виховання в учнів V - VII класів шкіл-інтернатів. Розроблено критерії оцінювання та показники сформованості толерантності. Запропоновано й експериментально перевірено структурно-функціональну модель її виховання у даних учнів у позаурочній діяльності. Визначено й експериментально перевірено педагогічні умови, які сприяють підвищенню ефективності такого виховання, а саме: оптимізацію форм і методів виховання толерантності; організацію спільної діяльності учнів з метою розвитку толерантних емоцій, формуванню досвіду толерантної поведінки; побудову взаємин педагогів з учнями на підставі педагогічної підтримки; організаційно-методичну підготовку педагогів шкіл-інтернатів з питань виховання толерантності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.341 + Ч421.382

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА363551 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Лаврентьєва О. В. 
Виховання у старших підлітків особистісної творчості у позакласній роботі (гуманістичний аспект) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. В. Лаврентьєва; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2002. - 18 c. - укp.

Розроблено науково-педагогічну концепцію, яка визначає теоретико-методологічні засади виховання гуманізму у творчості за сучасних умов. Запропоновано модель високорозвиненої особистості. Визначено рівні даного виду творчості у старших підлітків, їх якісні показники. Розроблено та експериментально перевірено технологію розвитку напрямків особистісної творчості у сфері гуманістичних стсунків, доброчинної позакласної роботи та самовдосконалення школярів. Показано особливості педагогічної діяльності класного керівника, засоби та шляхи залучення старших підлітків до самовиховання. Розкрито якісні зміни, які відбулися завдяки оздоровленню існуючих міжособистісних стосунків у колективах старших підлітків після формуючого експерименту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.382 + Ч421.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА320913 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Мазуріна В. О. 
Гуманізація взаємин учителів і старшокласників у позаурочній роботі загальноосвітньої школи : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / В. О. Мазуріна; Ін-т пробл. виховання. - К., 1999. - 17 c. - укp. - рус.

Гуманізація взаємин учителів і старшокласників досліджувалась з позицій особистісно орієнтованого виховання. Технологія особистісно орієнтованого виховання розкрита через модель суб'єкт-суб'єктної взаємодії педагога і вихованця, співпраці, діалогового спілкування. Досліджені педагогічні умови гуманізації взаємин педагогів і старшокласників. Доведено продуктивність клубної організації життєдіяльності суб'єктів виховного процесу стосовно гуманізації їх взаємин. Ключовою умовою гуманізації взаємин учителів і старшокласників є демократизація шкільного життя шляхом розвитку учнівського самоврядування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430 + Ч421.382

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА303241 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Плівачук К. В. 
Моральне виховання старшокласників засобами усної народної творчості у позаурочний час (на матеріалах спеціалізованих закладів) : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / К. В. Плівачук; Київ. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 1998. - 16 c. - укp. - рус.

Розглядаються зміст, форми і методи морального виховання старшокласників, дається загальна характеристика принципів і методів морального виховання учнівської молоді в позаурочній роботі засобами фольклору, визначено рівні моральної вихованості старшокласників, подані методичні рекомендації класним керівникам, керівникам гуртків, головам методоб'єднань класних керівників щодо поліпшення ефективності морального виховання старшокласників засобами усної народної творчості в позаурочний час. Розроблено й впроваджено навчально-методичний комплекс, спрямований на формування морального обличчя старшокласника засобами усної народної творчості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.382.71:Ш3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА301475 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Гармаш С. А. 
Педагогічні умови самореалізації особистості старшокласника у позакласній виховній роботі : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / С. А. Гармаш; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2004. - 19 c. - укp.

На підставі аналізу психолого-педагогічних досліджень розкрито суть поняття "самореалізація особистості" як процес і результат опредметнення сутнісних сил людини, визначено критерії, показники та рівні самореалізації особистості старшокласника та способи їх діагностування за умов позакласної роботи. Науково обгрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови зазначеної самореалізації особистості, а саме: врахування мотивів необхідності та можливості самореалізації особистості старшокласника у процесі позакласної виховної роботи; залучення особистості до діяльності, адекватної її потребам. Конкретизовано прийоми залучення школярів до виховних заходів, які сприяють їх самореалізації. За результатами експерименту доведено ефективність впливу визначених педагогічних умов на процес самореалізації особистості старшокласника.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.3 + Ч421.382

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА334040 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Ткач Р. В. 
Психологічні особливості творчої активності молодших школярів у процесі фольклорно-ігрової діяльності : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Р. В. Ткач; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 1999. - 19 c. - укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблем розвитку творчої активності молодших школярів у процесі фольклорно-ігрової діяльності. Показано, що її впровадження у навчально-виховну роботу школи сприяє підвищенню рівня розвитку творчої активності молодших школярів. Виявлено особливості розвитку обдарування підлітків у емоційно-інтуїтивній та інтелектуально-когнітивній сферах на підставі дослідження динаміки розвитку продуктивності образного, семантичного та символічного мислення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.54 + Ю983.612.01 + Ч421.382.71:Ш3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА307376 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Галайдюк М. А. 
Підвищення фізичної підготовленості школярів 12 - 14 років, у позакласних формах занять в умовах радіоекологічного контролю : Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / М. А. Галайдюк; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. - Луцьк, 2000. - 19 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.382.71:451

Шифр НБУВ: РА309915 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Кондратова Л. Г. 
Підготовка вчителя до організації проектної діяльності учнів основної школи в позаурочній роботі : автореф. дис... канд. пед. наук / Л. Г. Кондратова; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2008. - 21 c. - укp.

Визначено історично-генетичні особливості розвитку та впровадження проектної технології у навчально-виховний процес в основній школі. Розроблено й обгрунтовано модель підготовки вчителя до організації позаурочної проектної діяльності у післядипломній педагогічній освіті. Розкрито педагогічні умови, створення яких у післядипломному педагогічному процесі необхідно для продуктивної підготовки вчителя, підвищення його компетентності у галузі впровадження проектної технології. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено ефективність моделі підготовки вчителя до організації проектної діяльності у позаурочній роботі у процесі післядипломної педагогічної освіти. Розроблено та впроваджено до навчально-виховного процесу інститутів даної освіти спецкурс "Організація позаурочної діяльності в позаурочний час", а також методичні рекомендації для вчителів, які керують позаурочною виховною роботою, банк позаурочних учнівських проектів, приклади анкет і діагностик щодо готовності вчителя до організації проектної діяльності. Доведено, що така готовність вчителя є дієвим чинником досягнення мети сучасного виховання, суттю якої є створення умов для розвитку творчої самореалізації особистості, виховання покоління людей, здатних ефективно працювати та навчатися протягом життя, оберігати та примножувати цінності національної культури та громадянського суспільства, розвивати та змінювати суверенну, незалежну, демократичну, соціальну та правову державу як невід'ємну складову європейської та світової спільноти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.2 + Ч421.382 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА358891 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Юрченко З. В. 
Самостійна художньо-словесна творчість учнів як засіб розвитку літературних здібностей : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / З. В. Юрченко; Прикарп. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ, 2001. - 19 c. - укp.

Вивчено проблеми психологічних особливостей самостійної художньо-словесної творчості учнів та її вплив на розвиток літературних здібностей у підлітковому та юнацькому віці. Доведено, що дитяча самостійна літературна творчість - художньо-естетична діяльність, що здійснюється у руслі вікової динаміки психічного розвитку особистості - важливий фактор літературного розвитку, формування художньо-естетичних смаків сучасних школярів. Теоретично встановлено та статистично підтверджено, що актуалізований психологічний потенціал цієї творчості оптимізує процес розвитку літературних здібностей учнів. Обгрунтовано доцільність і можливість використання художньо-словесного самовираження як засобу цього розвитку. Запропоновано систему методик для діагностики, формування та розвитку читацьких і літературно-творчих здібностей, апробовану в навчально-виховних закладах Івано-Франківської області.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.26 + Ч421.382.71:Ш5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА314173 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Оленіна Г. О. 
Соціально-педагогічні засади формування інтересу підлітків до зарубіжної літератури в умовах дозвілля : автореф. дис... канд. пед. наук / Г. О. Оленіна; Київ. нац. ун-т культури і мистец. - К., 2008. - 19 c. - укp.

Проаналізовано наукову літературу з проблеми формування інтересу підлітків до зарубіжної літератури за умов дозвілля. Визначено шляхи її вирішення. Обгрунтовано педагогічні умови, принципи проектування та технологію розробки, а також впровадження соціально-педагогічної програми з формування даного інтересу підлітків, визначено її ефективність. Доведено важливість одержаних даних для подальшого розвитку соціально-педагогічної науки, теорії та практики культурно-дозвільної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.21 + Ч421.382.71:Ш5 + Ш5(0) р20

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА357434 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Тимощук Н. С. 
Соціально-педагогічні умови особистісно орієнтованого виховання старшокласників у процесі позакласної роботи : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / Н. С. Тимощук; Ін-т пробл. виховання АПН України. - Рівне, 2005. - 20 c. - укp.

Проаналізовано суть понять "особистісно орієнтований підхід", "особистісне орієнтоване виховання", "особистісно орієнтована виховна технологія". Розглянуто різні підходи до їх тлумачення. З'ясовано провідні особливості організації процесу особистісно орієнтованого виховання старшокласників у позакласній роботі. Визначено критерії та показники вихованості старшокласників, рівні сформованості у них позитивних цінностей-ставлень. Охарактеризовано модель вихованості особистості старшокласника за умов особистісно орієнтованого виховання. Проаналізовано стан дослідженої проблеми у педагогічній теорії та виховній практиці. З'ясовано й апробовано соціально-педагогічні умови підвищення ефективності особистісно орієнтованого виховання старшокласників у позакласній роботі. Розроблено творчу програму становлення особистості старшокласника та методичні рекомендації щодо її впровадження до практики загальноосвітніх навчальних закладів. Доведено, що ефективність особистісно орієнтованого виховання старшокласників підвищується за умови оновлення парадигми змісту організації процесу цього виховання, упровадження активних форм практичної реалізації виховних варіантів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.382

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА337085 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Сватьєв А. В. 
Соціально-педагогічні умови формування фізичного здоров'я підлітків у позашкільній роботі : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / А. В. Сватьєв; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2001. - 20 c. - укp.

Наведено результати аналізу психолого-педагогічної, методичної літератури, даних медичної статистики, які свідчать про необхідність практичного вирішення проблеми формування фізичного здоров'я підлітків. Визначено один з найперспективніших напрямків організації занять з фізичної культури - індивідуальний підхід до планування фізичних навантажень, зважаючи на вікові та морфофункціональні особливостей підлітка. Розроблено експериментальну методику формування фізичного здоров'я хлопчиків віком 13 - 14 років у позаурочний час. З'ясовано етапи комплексної роботи з організації занять. Розглянуто домінуючі соціально-педагогічні умови формування фізичного здоров'я підлітків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354 + Ч421.382.71:451

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА315318 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Кудикіна Н. В. 
Теоретичні засади педагогічного керівництва ігровою діяльністю молодших школярів у позаурочному навчально-виховному процесі : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.01 / Н. В. Кудикіна; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2004. - 41 c. - укp.

Досліджено психологічні засади ігрової діяльності, визначено педагогічні функції гри. Обгрунтовано структуру ігрової діяльності учнів молодшого шкільного віку та розроблено її теоретичну модель. Класифіковано ігри дітей молодшого шкільного віку. Доведено зв'язок традиційних дитячих ігор з культурою українського народу, встановлено їх виховне значення. Створено й апробовано методику керівництва творчими іграми та іграми за готовими правилами, висвітлено специфіку організації ігрової діяльності шестирічних першокласників. Доведено ефективність запропонованої методики у розв'язанні завдань залучення дітей до культури українського народу, формування пізнавальних інтересів, виховання гуманних відносин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.382

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА328867 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Биковська О. В. 
Трудове виховання в позашкільних закладах у сучасних економічних умовах (на прикладі гуртків науково-технічного профілю) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. В. Биковська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000. - 19 c. - укp.

Висвітлено шляхи вирішення проблеми трудового виховання в гуртках позашкільних закладів науково-технічного профілю за сучасних економічних умов. Розроблено зміст освіти та методику виховної роботи, орієнтовану на систематичне залучення гуртківців до виробничих ситуацій. Запропоновано й експериментально підтверджено заходи, які сприяли підвищенню рівня трудової вихованості гуртківців.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351 + Ч421.382

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА312147 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Бабкіна М. І. 
Формування активної громадянської позиції підлітків у позакласній виховній роботі загальноосвітньої школи : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / М. І. Бабкіна; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Вперше на підставі аналізу філософсько-культурологічних і психолого-педагогічних чинників теоретично обгрунтовано соціально-педагогічні умови формування активної громадянської позиції підлітків, якими є залучення дітей до вмотивованої суспільної діяльності, координація дій суб'єктів соціального впливу у процесі становлення активної громадянської позиції підлітків, запровадження факультативних навчальних курсів громадянського спрямування. Розкрито сутність поняття "активна громадянська позиція підлітків", охарактеризовано компоненти даної якості (когнітивний, емоційно-ціннісний, діяльнісно-практичний). Визначено вікові особливості, суперечливість внутрішньої позиції та психологічні закономірності розвитку дитини підліткового віку. Встановлено критерії, показники та рівні сформованості активної громадянської позиції підлітків, описано її структуру. Виявлено взаємоузгодження чинників і координацію дій суб'єктів соціального впливу на розвиток громадянських якостей, компетентності та становлення активної громадянської позиції підлітків. Акцентовано увагу на суспільній активності підлітків у позакласній виховній роботі шляхом їх залучення до участі у проектній діяльності. Експериментально перевірено соціально-педагогічні умови та технологію формування активної громадянської позиції підлітків, розроблено методичні рекомендації щодо їх практичного застосування у позакласній виховній роботі загальноосвітньої школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.331.2 + Ч421.382

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362988 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського