Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (11)Книжкові видання та компакт-диски (77)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.385.5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 65
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Кулыгин С. Б. 
Результаты использования оздоровительной программы со скоростной направленностью для подростков, проживающих в условиях воздействия малых доз радиации / С. Б. Кулыгин // Физ. воспитание студ. творч. спец. - Х., 2001. - № 4. - С. 35-38. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Вивчено вплив оздоровчої програми з швидкісною направленістю на рівень фізичного здоров'я, функціонального стану і фізичної підготовки 11-річних хлопчиків, що мешкають за умов підвищеної радіоактивності. Встановлено значне поліпшення здоров'я, підвищення резервних можливостей дихальної та серцево-судинної систем, покращання фізичних якостей.


Ключ. слова: подростки, малые дозы радиации, оздоровительная программа
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.5 + Ч510.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69873 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Юурчак А.  
Двигательная активность школьников в свободные от занятий дни / А. Юурчак, М. Озимек // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 2. - С. 108-114. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Зазначено, що функції вільного часу повинні здійснюватися в школі й поза школою, а також під час відпочинку за допомогою різних форм рухової активності. У дослідженнях, проведених у Кракові, взяли участь 1 582 школяра. Досліджувана група мала репрезентативний характер. Всі опитувані заповнили анкету, питаннями, які стосуються добровільної участі в різних формах рухової активності в суботу та неділю, а також під час літніх і зимових канікул. Визначено, що 60,3 % опитуваних фізично активні в суботу й неділю. Серед дівчаток замічене зниження фізичної активності з 59,6 % у початковій до 50,2 % у середній школі. Найбільш популярні види рухової активності: велоспорт, різні форми бігу, футбол, баскетбол, силові й гімнастичні вправи, плавання, а також різні види туризму - в основному пішохідний (гірський) і велосипедний. До форм активного літнього відпочинку можна віднести різні види змагань, туризм, участь у навчальних таборах і таборах відпочинку. У цілому 23,7 % респондентів бере участь у згаданих формах активності. Більш активними є хлопчики в початковій школі (30,5 %), найменш активні дівчатка в середній школі (17 %).

Отмечено, что функции свободного времени должны осуществляться в школе и вне школы, а также во время отдыха посредством разных форм двигательной активности. В исследованиях, проведенных в Кракове, приняли участие 1 582 школьника. Исследуемая группа имела репрезентативный характер. Все опрашиваемые заполнили анкету с вопросами, касающимися добровольного участия в разных формах двигательной активности в субботу и воскресенье, а также во время летних и зимних каникул. Удалось определить, что 60,3 % опрашиваемых физически активны в субботу и воскресенье. Среди девочек замечено снижение физической активности с 59,6 % в начальной до 50,2 % в средней школе. Наиболее популярные виды двигательной активности: велоспорт, разные формы бега, футбол, баскетбол, силовые и гимнастические упражнения, плаванье, а также разные виды туризма - в основном пешеходный (горный) и велосипедный. К формам активного летнего отдыха можно отнести разные виды соревнований, туризм, участие в учебных лагерях и лагерях отдыха. В целом 23,7 % респондентов принимает участие в упомянутых формах активности. Более активными являются мальчики в начальной школе (30,5 %), наименее активны девочки в средней школе (17 %).

The functions of free time must be realized by different forms of motion activity in school and after lessons as well as during the rest. 1582 school children took part in the researches held in Cracow. The sample has a representative character. All the participants were asked to fill the questionnaires containing the questions about participation in voluntary forms of motion activity in weekends, vacation and holiday periods. It was established that 60,3% of researched children are active at weekends. The decrease of motion activity among the girls up to 59,6% and 50,2% in primary and secondary schools correspondingly was noticed. The most popular kinds of motion activity are: bicycle riding, different types of running, football, basketball, strength-testing and gymnastic exercises, swimming and different types of tourism (mainly hiking, mountain and cycling tourism). Participation in different types of competitions, tourism and training camps was took into account as the forms of active rest. Generally 23,7% of inquired children take part in such kinds of activities. The most active are boys from primary schools (30,5%), the least active are girls from secondary schools (17%).


Ключ. слова: двигательная активность, суббота, воскресенье, каникулы
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Єгорова К. Ю. 
Досвід розробки освітнього стандарту роботи оздоровчого гуртка для старшокласників / К. Ю. Єгорова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 19. - С. 25-33. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Описано комплексну програму із оздоровчої позашкільної роботи серед старшокласників на прикладі гуртка аеробіки.

Описана комплексная программа оздоровительной внешкольной работы для учеников старших классов на примере кружка аэробики.

The article describes a complex health-related facultative program for teenagers in the example of aerobics' section work.


Ключ. слова: оздоровлення, мотивація, здоровий спосіб життя, позашкільна освіта, тренування, виховання свідомого ставлення та відповідальності, самовдосконалення, фітнес, аэробика
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Рядинська І. А. 
Особливості підготовки майбутніх учителів фізичного виховання до фізкультурно-масової та оздоровчої роботи з учнівською молоддю в Україні у 20 - 30 рр. ХХ ст. / І. А. Рядинська // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 22. - С. 34-40. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

На основі вивчення архівних матеріалів та інших джерел проаналізовано завдання, зміст та форми підготовки майбутніх учителів фізичного виховання до організації позакласної та позашкільної фізкультурно-масової та оздоровчої роботи з учнівською молоддю України у 1920 - 1930 рр.

На основе изучения архивных материалов и других источников проанализированы задания, содержание и формы подготовки будущих учителей к внеклассной и внешкольной физкультурно-массовой и оздоровительной работе со школьниками Украины в 1920 - 1930 гг.

In paper on the basis of study of archive stuffs and other sources the representations, content and forms of training of the future teachers to outside of class and outside of school sports mass and improving work with the schoolboys of Ukraine in 20-30y. are parsed. ХХ in.


Ключ. слова: вчитель фізичного виховання, організація позакласної, позашкільної фізкультурної роботи
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51рг(4УКР)6 + Ч421.385.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Котов Т. П. 
Формування національної культури засобами фізичного виховання у позакласній роботі з фізичної культури / Т. П. Котов // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 10. - С. 92-96. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Викладено шляхи формування національної культури засобами фізичного виховання, підвищення рівня національної культури учнів середнього ланцюга загальноосвітньої школи. Теоретично обгрунтовано цільовідповідності та актуальність засобів фізичного виховання у формуванні національної культури.

Изложены пути формирования национальной культуры средствами физического воспитания, повышения уровня национальной культуры учеников среднего звена общеобразовательной школы. Теоретически обоснована целесообразность и актуальность средств физического воспитания в формировании национальной культуры.

In clause the ways of formation of national culture by means of physical education are stated. The ways of increase of a level of national culture of the schoolboys of an average link of a comprehensive school are planned. The expediency and urgency of means of physical education in formation of national culture is theoretically proved.


Ключ. слова: національна культура, фізична культура, фізичне виховання, національно-культурна активність, національно-культурні вміння, національно-культурна освіченість
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кудикіна Н. В. 
Ігрова діяльність молодших школярів у позаурочному навчально-виховному процесі : Моногр. / Н. В. Кудикіна; Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б.Д.Грінченка. - К., 2003. - 271 c. - Бібліогр.: 321 назв. - укp.

Наведено результати експериментального дослідження педагогічного керівництва ігровою діяльністю учнів молодшого шкільного віку в позаурочному навчально-виховному процесі. Проаналізовано культурно-історичні джерела народних ігор, розкрито психолого-педагогічну сутність гри, описано механізм її трансформації у продуктивну діяльність, структуру ігор різних видів, їх класифікацію. Висвітлено особливості методики педагогічного керівництва творчими іграми молодших школярів та іграми за готовими правилами.

Приведены результаты экспериментального исследования педагогического руководства игровой деятельностью учеников младшего школьного возраста во внеурочном учебно-воспитательном процессе. Проанализированы культурно-исторические источники народных игр, раскрыта психолого-педагогическая сущность игры, описаны механизм ее трансформации в продуктивную деятельность, структура игр разных видов, их классификация. Освещены особенности методики педагогического руководства творческими играми младших школьников и играми по готовым правилам.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.55

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА641838 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кін О. М. 
Проблеми організації активного дозвілля школярів у системі фізичного виховання М.Ф.Сумцова / О. М. Кін // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 2. - С. 41-48. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто особливості поглядів вітчизняного вченого М.Ф.Сумцова на процес фізичного виховання школярів.

Рассмотрены особенности взглядов отечественного ученого Н.Ф.Сумцова на процесс физического воспитания школьников.

The represented singularities of views of the domestic scientist N.F. Sumtsov on the process of physical education of the schoolboys.


Ключ. слова: школяр, фiзичне виховання, активне дозвiлля
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Іванченко С. Г. 
Дидактичні основи удосконалення фізкультурно-оздоровчої та спортивно-масової роботи з дітьми в дозвільній діяльності / С. Г. Іванченко, Л. П. Іванченко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 23. - С. 20-26. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто науково-методичні питання щодо удосконалення деяких форм дозвільної діяльності школярів. Висвітлено фактори, що негативно впливають на рухову активність учнів, та уточнено методичні напрямки щодо їх подолання.

Рассмотрены научно-методические вопросы усовершенствованию ряда форм досуговой деятельности школьников. Изложены факторы, негативно влияющие на подвижную активность учащихся, и уточнены методические направления преодоления этого явления.

The scientific approach to the perfection of out-activity in sсhoolchildren is discussed. The number of factors influencing negatively on schoolchildren mobile activity and methods of their overcoming are presented.


Ключ. слова: фізкультурно-оздоровча робота, спортивно-масова робота, дозвільна діяльність, фізичне виховання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Жукотинський К. К. 
Творча робота тренера-викладача / К. К. Жукотинський // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 5. - С. 33-36. - Библиогр.: 6 назв. - укp.

Наведено теоретичне узагальнення і нове вирішення наукового завдання щодо формування фізичної культури учнів VIII - IX класів у процесі фізкультурно-спортивної роботи в позашкільних навчальних закладах.

Приведено теоретическое обобщение и новое решение научной задачи относительно формирования физической культуры учеников VIII - IX классов в процессе физкультурно-спортивной работы во внешкольных учебных заведениях.

Theoretical generalization and new decision of a scientific problem concerning formation of physical training of pupils of VIII - IX classes is resulted during sports work in out-of-school educational institutions.


Ключ. слова: тренер, спортсмен, школа, фізична культура
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч514(4УКР)п91 + Ч421.385.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Жукотинський К. К. 
Формування фізичної культури учнів у позашкільних навчальних закладах / К. К. Жукотинський // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 6. - С. 32-37. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Вказано, що формування фізичної культури учнів визначалося вимогами своєчасного та раціонального планування навчально-виховного процесу; задоволення інтересу до активної рухової діяльності засобами фізкультурно-спортивної роботи; забезпечення фізкультурно-спортивної орієнтації; застосування адекватних засобів і методів вирішення навчально-тренувальних і виховних завдань; співвідношення цілої частини під час опанування фізкультурно-спортивною технікою, поведінкою у процесі фізкультурно-спортивної роботи; дотримання раціональності та послідовності у проведенні навчально-виховного процесу з учнями; виявлення помилок у вирішенні учнями критичних ситуацій під час фізкультурно-спортивної роботи; навчання виконанню улюблених вправ, прийомів у поєднанні з вдосконаленням рухових якостей; проведення навчання техніки і тактики виконання фізичних вправ; забезпечення безперервного контролю та самоконтролю за результатами навчально-виховного процесу.

Отмечено, что формирование физической культуры учеников определялось требованиями: своевременного и рационального планирования учебно-воспитательного процесса; удовлетворение интереса к активной двигательной деятельности средствами физкультурно-спортивной работы; обеспечение физкультурно-спортивной ориентации; применение адекватных средств и методов решения учебно-тренировочных и воспитательных задач; соотношение целой части во время овладения физкультурно-спортивной техникой, поведением в процессе физкультурно-спортивной работы; соблюдение рациональности и последовательности в проведении учебно-воспитательного процесса с учениками; выявление ошибок в решении учениками критических ситуаций во время физкультурно-спортивной работы; обучение выполнению любимых упражнений, приемов в объединении с усовершенствованием двигательных качеств; проведение обучения технике и тактике выполнения физических упражнений; обеспечение беспрерывного контроля и самоконтроля по результатам учебно-воспитательного процесса.

Formation of physical training of pupils was defined by requirements: duly and rational planning of teaching and educational process; satisfaction of interest to active impellent activity by means of sports work; maintenance of sports orientation; application of adequate means and methods of the decision of training and educational problems; a parity of the whole part during mastering by sports technics, behaviour during sports work; observance of rationality and sequence in carrying out of teaching and educational process with pupils; revealing of mistakes in the decision pupils of critical situations during sports work; training to performance of favourite exercises, receptions in association with improvement of impellent qualities; carrying out of training to technics and tactics of performance of physical exercises; maintenance of the continuous control and self-checking by results of teaching and educational process.


Ключ. слова: школа, фізична культура, учень
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Зубалій М. Д. 
Історико-педагогічні засади класифікації форм фізичного виховання старшокласників / М. Д. Зубалій // Позашк. освіта та виховання. - 2008. - № 1. - С. 49-53. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Визначено суттєві характеристики, які дають змогу розрізняти класифікації. Розкрито переваги, які дають педагогам знання сучасних класифікацій. Описано системи форм фізичного виховання, які подано у навчальних програмах з фізичної культури 1919, 1932, 1937 рр. та у 1950-х рр. - початку 1960-х рр. і 1985 р. Акцентовано увагу на класифікації форм фізичного виховання в навчальній програмі 1998 р. для загальноосвітніх навчальних закладів України. Розглянуто класифікацію позакласних і позашкільних форм фізичного виховання.


Ключ. слова: форми фізичного виховання, класифікація, історико-педагогічні засади
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.5 + Ч511.143

Рубрики:


      
Категорія:    
12.

Діхтяренко З. М. 
Виховання наполегливості молодших школярів у процесі позакласної ігрової діяльності : автореф. дис... канд. пед. наук / З. М. Діхтяренко; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2008. - 20 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано суть понять "виховання наполегливості" та "позакласна ігрова діяльність". Доповнено класифікацію рухливих ігор розробленими іграми, які визначають розвиток фізичних якостей, рухливами іграми й естафетами з елементами футболу. Для діагностики вихованості наполегливості молодших школярів у позакласній ігровій діяльності виділено одинадцять показників. Розроблено й експериментально апробовано педагогічну модель, умови й особистісно орієнтовану технологію виховання наполегливості молодших школярів у процесі позакласної ігрової діяльності. Педагогічними умовами даного виховання є: конкретизація мети та перспектив діяльності на кожному етапі роботи; використання різноманітних засобів, форм і методів проведення ігрових занять; дотримання принципу доступності на кожному етапі роботи; використання ефекту суперництва; усвідомлення учнем свого обов'язку та відповідальності за школу, клас, команду; створення позитивного емоційного фону за результатами діяльності - особистої, команди, а також завдяки доброзичливому слову вчителя й однолітків; показ дітям взірця як орієнтира на рівень засвоєння визначеного завдання; постійне використання завдань, які виконуються дітьми "до відмови"; допомога дітям у подоланні труднощів, які з'являться раптово, несподівано. Обгрунтовано рівні вихованості наполегливості, а також визначено ступінь її прояву. У порівняльному аспекті описано динаміку становлення наполегливості в учнів молодшого шкільного віку у перебігу формувального експерименту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.55 + Ч421.331.1 + Ч421.352.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА355762 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Логвиненко О. Б. 
Виховання фізичної культури учнів 5 - 9 класів у позакласній діяльності загальноосвітньої школи : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. Б. Логвиненко; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2004. - 20 c. - укp.

Уперше визначено суть культурологічного підходу у фізичному вихованні учнів. Розроблено теоретичну модель фізичної культури учня, запропоновано визначення поняття "фізична культура учня" як інтегрованого, виділено її компоненти, розкрито зміст та визначено рівні. Обгрунтовано критерії рівнів і методику вивчення фізичної культури учнів. Розвинуто принципи її виховання у позакласній діяльності. Визначено функції, розроблено зміст і методику діяльності класного керівника з виховання фізичної культури підлітків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА334892 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Салман Хані Руміє 
Оздоровча фізична культура хлопчиків 12 - 14 років у позаурочний час : Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту / Салман Хані Руміє; Харк. держ. акад. фіз. культури. - Х., 2006. - 20 c. - укp.

Розроблено концептуальні підходи до співпраці сім'ї та школи за сучасних умов фізичного виховання дітей середнього шкільного віку. Складено програму (теоретичне обгрунтування, форми, методи, засоби) співпраці сім'ї та школи у фізичному вихованні учнів даного віку. Комплексно досліджено відношення вчителів фізичної культури та батьків до співпраці сім'ї та школи, батьків і учнів різного рівня фізичної підготовки до занять фізичною культурою та спортом. Доповнено та конкретизовано відомості про фізичний розвиток і фізичну підготовку школярів віком 12 - 14 років м.Харкова та м.Пір (Ліван). Досліджено позитивний вплив рухової активності на фізичний стан школярів віком 12 років.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА345931 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Батіщева М. Р. 
Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до проведення оздоровчої гімнастики та фітнесу з дівчатами-старшокласницями : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. Р. Батіщева; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2009. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано педагогічні умови, за яких забезпечується ефективне формування знань, умінь і навичок, необхідних для проведення оздоровчої гімнастики та фітнесу з дівчатами-старшокласницями, а саме: усвідомлення студентами значущості оздоровчої гімнастики та фітнесу, а також специфіки її проведення, розробка моделі підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до зазначеної діяльності та впровадження програми такої підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р31(4УКР) + Ч516.511 + Ч421.385.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362702 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Солопчук Д. М. 
Формування здорового способу життя молодших підлітків у позаурочній фізкультурно-спортивній роботі : автореф. дис... канд. пед. наук / Д. М. Солопчук; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Вперше теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено гендерний підхід щодо формування здорового способу життя в молодших підлітків у позаурочній фізкультурно-оздоровчій роботі. Визначено зміст, засоби, форми та методи формування здорового способу життя молодших підлітків за умов діяльності спортивно-оздоровчого клубу. Уточнено критерії та показники визначення рівнів сформованості здорового способу життя в молодших підлітків. Одержано нові дані про вплив позаурочної фізкультурно-спортивної роботи на формування в молодших підлітків здорового способу життя. Наведено пропозиції щодо поліпшення діяльності спортивно-оздоровчого клубу, спрямованої на формування здорового способу життя молодших підлітків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5 + Ч421.385.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА353265 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Жукотинський К. К. 
Формування фізичної культури учнів 8 - 9 класів у процесі фізкультурно-спортивної роботи в позашкільних навчальних закладах : автореф. дис... канд. пед. наук / К. К. Жукотинський; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2007. - 20 c. - укp.

Досліджено процес формування фізичної культури учнів VIII - IX класів у позашкільних навчальних закладах спортивного профілю. Здійснено аналіз філософських, психологічних і педагогічних праць з дослідженої проблеми. Розкрито суть понять "формування фізичної культури", "спортивна зрілість", "спортивне визнання". Визначено й експериментально перевірено зміст, форми та засоби формування фізичної культури учнів у процесі фізкультурно-спортивної роботи у позашкільних закладах і організаційно-педагогічні умови їх реалізації. Розроблено моделі реалізації потреби учнів у тренувальній діяльності; узгодження параметрів формування фізичної культури; досягнення учнями позашкільних навчальних закладів спортивної зрілості, визнання в мікро- та макрооточенні. Методика виховної роботи з учнями таких закладів базується на проектно-модульному підході, який передбачає реалізацію дванадцяти проектів. Кожний проект містить комплекс заходів, спрямованих на формування фізичної культури у процесі фізкультурно-спортивної роботи. Така методика дозволяє проводити фізкультурно-спортивну роботу за певної системи з дотриманням наступності та логічної послідовності, єдності навчання та виховання у процесі формування фізичної культури, спортивної зрілості та спортивного визнання. Результати дослідження запропоновано використовувати тренерами-викладачами позашкільних навчальних закладів з метою вирішення теоретичних і практичних завдань формування фізичної культури учнів VIII - IX класів у процесі фізкультурно-спортивної роботи з обдарованою та талановитою учнівською молоддю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354 + Ч421.385.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА355071 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Попович О. П. 
Виховання фізичних якостей старшокласників у навчально-тренувальних групах дитячо-юнацьких спортивних шкіл : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. П. Попович; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2011. - 20 c. - укp.

Вперше розкрито сутність виховання фізичних якостей старшокласників у дитячо-юнацьких спортивних школах. Виокремлено критерії, показники й охарактеризовано рівні виховання фізичних якостей старшокласників у навчально-тренувальних групах. Розроблено педагогічні умови виховання цих якостей старшокласників у навчально-тренувальних групах дитячо-юнацьких спортивних шкіл (створення єдиного виховного простору в НТГ ДЮСШ; педагогічна майстерність тренера-викладача; методика виховання фізичних якостей старшокласників-гандболістів різних ігрових амплуа тощо. Уточнено та розширено принципи виховання фізичних якостей старшокласників, уведено до наукового обігу поняття "фізична вихованість", "фізична виховуваність", "фізична вихованість за ігровим амплуа", розкрито їх зміст, визначено сферу застосування. Набуло подальшого розвитку трактування сутності поняття "навчально-тренувальна група" у контексті діяльності дитячо-юнацьких спортивних шкіл.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.387 + Ч421.385.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА384168 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Кабацька О. В. 
Методика формування культури здоров'я старшокласників у позакласній роботі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. В. Кабацька; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2011. - 20 c. - укp.

Досліджено теоретично-методичні проблеми формування культури здоров'я старшокласників у позакласній роботі. Проаналізовано сучасні підходи до розуміння сутності культури здоров'я старшокласників і досліджено основні шляхи її формування. Доведено, що найбільші можливості для цього містить позакласна робота, яка дозволяє учням у більш повному обсязі оволодіти валеологічними знаннями, уміннями та навичками. Розроблено та впроваджено в позакласну роботу структурну модель методики формування культури здоров'я старшокласників. На основі критеріїв, показників і рівнів сформованості культури здоров'я старшокласників експериментально доведено її ефективність за умов позакласної роботи. Виявлено позитивний вплив розробленої методики на активізацію становлення гармонійної особистості старшокласника.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.5 + Ч421.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА378300 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Ведмедюк А. Д. 
Підготовка майбутніх соціальних педагогів до організації фізкультурно-оздоровчої діяльності молоді за місцем проживання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. Д. Ведмедюк; ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди". - Переяслав-Хмельниц., 2011. - 20 c. - укp.

Розкрито сутність понять "фізкультурно-оздоровча діяльність", "організація фізкультурно-оздоровчої діяльності". Виявлено й охарактеризовано структурні компоненти готовності майбутніх соціальних педагогів до організації фізкультурно-оздоровчої діяльності молоді за місцем проживання (мотиваційно-ціннісний, організаційно-технологічний, когнітивно-оновлювальний). Визначено педагогічні умови (фізкультурно-оздоровча спрямованість змісту, форм і методів професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів, розробка та впровадження моделі підготовки соціальних педагогів, спрямованої на формування готовності до здійснення фізкультурно-оздоровчої діяльності, утвердження фізкультурно-оздоровчих цінностей як основи світогляду фахівця соціально-педагогічної галузі). Розроблено та впроваджено модель підготовки соціальних педагогів, спрямованої на формування готовності до здійснення фізкультурно-оздоровчої діяльності, науково-методичне забезпечення процесу підготовки майбутнього фахівця як суб'єкта фізкультурно-оздоровчої діяльності молоді за місцем проживання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р(4УКР)3 + Ч421.385.92 + Ч421.385.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА382251 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського