Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (5)Книжкові видання та компакт-диски (83)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.41$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 142
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Орлов П. И. 
Информационно-управляющая система "Университет" : Науч.-практ. пособие / П. И. Орлов, А. М. Луганский, В. И. Марков; Ун-т внутр. дел. Отд. прогр. обеспечения и компьютер. сетей. - Х., 1999. - 92 c. - Библиогр.: 36 назв. - рус.

Освещены вопросы разработки современной интегрированной клиент-серверной университетской информационно-управляющей системы. Обобщен опыт разработки соответствующей системы и реализации комплексной программы компьютеризации в Университете внутренних дел. Предложено оригинальное современное видение перспектив информационных технологий в вузах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)711 + Ч481.41 + Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА600640 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Белова Л. А. 
Логико-математические основы управления учебными процессами высших учебных заведений / Л. А. Белова, К. А. Метешкин, О. В. Уваров. - Х. : Вост.-регион. центр гуманит.-образоват. инициатив, 2001. - 271 c. - Библиогр.: 121 назв. - рус.

Освещена проблема построения математического обеспечения для интеллектуальных систем управления учебными процессами вузов. Изложены научные основы для решения данной проблемы, в частности, теории принятия решений, формальных систем, моделей и др. Предложена технология многомерной формализации, позволяющая создавать теоретико-модельные конструкции, которые могут быть использованы при разработке распределенных учебных баз знаний вузов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч48в6 + Ч481.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА623744 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Прокопенко А. І. 
Перспективне управління в системі вищої освіти / А. І. Прокопенко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 23. - С. 28-37. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Проаналізовано роль перспективного управління в системі вищої освіти. Розкрито стратегічні й тактичні засади перспективного управління. Визначено, що для здійснення перспективного управління в педагогічній системі необхідна перебудова системостворювальних компонентів - методів і форм спільної діяльності викладачів і студентів. За даних умов необхідною є перебудова інших компонентів: мети, принципів, змісту. Розробка моделей навчального матеріалу дисциплін дозволяє використовувати їх у процесі перспективного управління процесом навчання у вищій школі.

Проанализирована роль перспективного управления в системе высшего образования. Раскрыты стратегические и тактические основы перспективного управления. Показано, что для осуществления перспективного управления в педагогической системе необходима перестройка системообразующих компонентов - методов и форм совместной деятельности преподавателей и студентов. При этом необходимо перестроить другие компоненты - цели, принципы, содержание. Разработка моделей учебного материала дисциплин даст возможность их в процессе перспективного управления процессом обучения в высшей школе.

In paper the role of perspective management in a system of higher education is analysed. The strategic and tactical fundamentalses of perspective management are opened. Is shown, that the rearrangement backbone of components - methods and forms of share activity of the teachers and students is necessary for exercise of perspective management in a pedagogical system. Thus it is necessary to rebuild other components - purpose, principles, contents. The development of models of an educational stuff of disciplines will allow to use them during perspective management of process of learning in a higher school.


Ключ. слова: система вищої освіти, перспективне управління, стратегія, тактика, модель
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кривцов В. С. 
Информационно-аналитическое обеспечение управления административно-финансовой деятельностью вуза / В. С. Кривцов, А. С. Кулик, Н. В. Нечипорук, А. Г. Чухрай, О. А. Пищухина, Е. В. Мирная; Нац. аэрокосм. ун-т им. Н.Е.Жуковского "Харьк. авиац. ин-т". - Х., 2003. - 264 c. - Библиогр.: 112 назв. - рус.

Проанализированы современное состояние информационных технологий в области управления организациями, а также особенности проблем современного вуза и его административно-финансовой сферы. Освещены вопросы моделирования процессов принятия решений в различных сферах административно-финансовой деятельности (АФД). Приведены общие сведения о природе управленческих решений. Рассмотрены содержательные постановки и решения приоритетных задач, в частности, управления персоналом АФД, выбор проектов ремонтных работ, выработка стратегий при управлении внебюджетной деятельностью вуза, а также анализ показателей функционирования АФД. Описаны особенности информационного обеспечения системы управления АФД вуза, модели данных АФД, структура и функции хранилища данных, а также методы их очистки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.41 + У9(4УКР)49:Ч30/49

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО25268 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Скідін О. Л. 
Основи використання соціальних технологій в управлінні вищими закладами освіти : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О. Л. Скідін. - Запоріжжя : ЗДУ, 2003. - 277 c. - укp.

Розглянуто поняття і структуру навчальних соціальних організацій, їх види, специфіку використання соціальних технологій в управлінні персоналом, міжгрупову взаємодію в контексті трансформаційних процесів у сучасній системі освіти. Проаналізовано сучасні підходи до соціологічної парадигми соціальних технологій, серед яких концептуальні підходи щодо визначення понять у процесах управління соціальними навчальними організаціями, шляхи удосконалення управління освітою, класифікація управлінських технологій, взаємозв'язок інформаційних та організаційно-технічних аспектів управління.

Рассмотрены понятия и структура учебных социальных организаций, их виды, специфика использования социальных технологий в управлении персоналом, межгрупповое взаимодействие в контексте трансформационных процессов в современной системе образования. Проанализированы современные подходы к социологической парадигме социальных технологий, среди которых концептуальные подходы к определению понятий в процессах управления социальными учебными организациями, пути усовершенствования управления образованием, управленческие влияния, классификация управленческих технологий, взаимосвязь информационных и организационно-технических аспектов управления.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.41 я73-1 + Ч312 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА641599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Горбатюк А. Ф. 
Компьютерные технологии в образовании. Кн. 2. АРМ инспектора учебного отдела / А. Ф. Горбатюк, В. Н. Барбарук, Н. Н. Нескородева; Восточноукр. нац. ун-т им. В.Даля. - Луганск : Изд-во Восточноукр. нац. ун-та им. В.Даля, 2003. - 205 c. - Библиогр.: 12 назв. - рус.

Изложен опыт создания программного продукта, позволяющего автоматизировать процесс разработки учебной, организационно-методической и нормативной документации. Рассмотрены вопросы выбора и обоснования программных средств и проектирования баз данных. Предложены системы автоматизации процесса составления учебной документации. Разработана схема алгоритма программы и структура используемых файлов базы данных.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.411с51

Шифр НБУВ: В346711 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Прокопенко А. І. 
Концептуальні засади реалізації взаємозв'язку стратегічного і перспективного управління процесом навчання у вищому закладі освіти / А. І. Прокопенко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 24. - С. 78-86. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано стан проблеми управління в системі освіти. Розкрито сутність програми "Освіта" як засобу стратегічного та перспективного управління. Розроблено концепцію реалізації взаємозв'язку стратегічного та перспективного управління процесом навчання студентів у вищому закладі освіти.

Проанализирована проблема управления в системе образования. Раскрыта сущность программы "Освита" как способа стратегического и перспективного управления. Разработана концепция реализации взаимосвязи стратегического и перспективного управления процессом обучения студентов высшего учебного заведения.

The problem of a management in educational system is analised. The essence of the program, "Formation" as a way of strategic and perspective management is showed. The concept of realization of interconnection of strategic and perspective management ofeducation of students of higher educational establishment is developed.


Ключ. слова: концепція, зв'язок, управління, навчання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Яресько К. В. 
Культура управління навчальною діяльністю студентів : Моногр. / К. В. Яресько; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х. : ХНУРЕ, 2004. - 234 c. - Бібліогр.: 565 назв. - укp.

Досліджено взаємозв'язок культури і діяльності, проаналізовано проблему формування культури навчальної діяльності. Розглянуто теоретико-методологічні засади дослідження навчальної діяльності та питання соціального управління педагогічною системою, проаналізовано динаміку її функціонування. Проведено факторний аналіз навчальної діяльності, розроблено концептуальні засади дослідження процесу педагогічного управління та технологічні основи формування культури управління навчальною діяльністю студентів.

Проведено исследование взаимного влияния культуры и деятельности, проанализирована проблема формирования культуры учебной деятельности. Рассмотрены теоретико-методологические основы исследования учебной деятельности, вопросы социального управления педагогической системой, установлена динамика ее функционирования. Проведен факторный анализ учебной деятельности, разработаны концептуальные основы исследования процесса педагогического управления и технологические основы формирования культуры управления учебной деятельностью студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч111.156 + Ч30в2:Ч11 + Ч311,01 + Ч481.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА653290 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Лавров Е. А. 
Компьютеризация управления вузом / Е. А. Лавров, А. В. Клименко. - Сумы : Довкілля, 2005. - 302 c. - Библиогр.: с. 294-299 - рус.

Освещены особенности создания интегрированной системы управления высшим учебным заведением без использования каких-либо универсальных платформ на основе программного продукта, созданного по результатам исследования особенностей десятков вузов Украины и России с учетом современных требований Болонского процесса. Рассмотрены преимущества и выгоды современного университета, принявшего решение на системном уровне управлять качественными показателями подготовки специалистов с использованием компьютерных систем, описана технология использования некоторых возможностей данного программного продукта в практической деятельности высшего учебного заведения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253 + Ч481.41 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС42207 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Білий Л. Г. 
Людський фактор як компонент системи управління вищим навчальним закладом / Л. Г. Білий // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. - 2007. - Вип. 3. - С. 662-671. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.41 + Ю954.04 + У9(4УКР)49:Ч30/49

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
11.

Чухрай Н. І. 
Маркетинг і логістика у вищому навчальному закладі : монографія / Н. І. Чухрай, Р. А. Патора, А. М. Лялюк; Волин. нац. ун-т ім. Л.Українки. - Луцьк : Вежа, 2008. - 324 c. - Бібліогр.: с. 287-305. - укp.

Розглянуто питання теорії та практики управління ВНЗ на засадах маркетингу та логістики. Розкрито зміст концепції стратегічного розвитку ВНЗ. Виявлено чинники, що визначають мотивацію випускників середніх шкіл щодо вибору ВНЗ і ставлення роботодавців до нього. Запропоновано підходи до оцінювання й аналізу конкурентоспроможності ВНЗ. Проаналізовано особливості сегментування ринку підприємств і установ. Наведено практичні рекомендації щодо обгрунтування логістичних рішень за умов реалізації стратегії ВНЗ.

Рассмотрены вопросы теории и практики управления ВУЗ на основах маркетинга и логистики. Раскрыто содержание концепции стратегического развития ВУЗ. Выявлены факторы, которые определяют мотивацию выпускников средних школ по выбору ВУЗ и отношение работодателей к нему. Предложены подходы к оцениванию и анализу конкурентоспособности ВУЗ. Проанализированы особенности сегментирования рынка предприятий и учреждений. Приведены практические рекомендации по обоснованию логистических решений в условиях реализации стратегии ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.41 + Ч484(4УКР) к94 + У9(4УКР)49:Ч30/49

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА708270 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Мокін Б. І. 
Математичні моделі в системах управління ефективністю діяльності професорсько-викладацького складу вищих навчальних закладів : монографія / Б. І. Мокін, Ю. В. Мокіна; Вінниц. нац. техн. ун-т. - Вінниця : Універсум, 2008. - 132 c. - Бібліогр.: с. 121-131. - укp.

Проаналізовано сучасний стан і визначено ефективність систем матеріального стимулювання діяльності науково-педагогічних працівників ВНЗ України III та IV рівнів акредитації, розглянуто зарубіжний досвід діяльності у даній сфері. Висвітлено теоретичні засади побудови системи управління персоналом ВНЗ, розкрито особливості її організації у вищій школі України. Визначено перспективи використання математичних моделей в системі управління ефективністю діяльності професорсько-викладацького складу ВНЗ у напрямках підготовки науково-педагогічного персоналу, створення якісної наукової продукції, розробки нових інформаційних технологій. Наведено рекомендації щодо використання математичних моделей в системі управління ефективністю виховної діяльності кураторів академічних груп ВНЗ, запропоновано технологію розробки алгоритму їх матеріального стимулювання.

Проанализировано современное состояние и определена эффективность систем материального стимулирования деятельности научно-педагогических кадров ВУЗ Украины III и IV уровней аккредитации, рассмотрен зарубежный опыт деятельности в данной сфере. Освещены теоретические основы построения системы управления персоналом ВУЗ, раскрыты особенности ее организации в высшей школе Украины. Определены перспективы использования математических моделей в системе управления эффективностью деятельности профессорско-преподавательского состава ВУЗ в направлениях подготовки научно-педагогического персонала, создания качественной научной продукции, разработки новых информационных технологий. Обоснованы рекомендации по использованию математических моделей в системе управления эффективностью воспитательной деятельности кураторов академических групп ВУЗ, описана технология разработки алгоритма их материального стимулирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.41 в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА711427 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Хаджирадєва С. К. 
Техніка управлінської діяльності : навч. посіб. / С. К. Хаджирадєва, Н. М. Черненко; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О. : Вид. СВД М.П.Черкасов, 2008. - 124 c. - (Сер.: Упр. навч. закл). - укp.

Визначено сутність поняття та функції управлінської діяльності, охарактеризовано її види та особливості реалізації у галузі освіти. Розглянуто підходи щодо розробки та прийняття управлінських рішень, наведено їх класифікацію. Висвітлено питання планування, організації та координації діяльності у закладах освіти, описано техніку прогнозування її результатів. Розкрито основні положення сучасних теорій мотивації у порівняльному аспекті, розглянуто методи стимулювання діяльності персоналу освітніх закладів. Визначено основні принципи функціонування системи паблік рілейшнз, наведено рекомендації щодо удосконаленя техніки комунікативної взаємодії для керівників навчальних закладів. Проаналізовано сучасні проблеми управлінської діяльності та стилі керівництва менеджерів освіти за сучасних умов трансформації. Описано техніку комунікативної взаємодії та запропоновано методику розробки алгоритму вирішення управлінських проблем.

Определены сущность понятия и функции управленческой деятельности, охарактеризованы ее виды и особенности реализации в отрасли образования. Рассмотрены подходы к разработке и принятию управленческих решений, дана их классификация. Освещены вопросы планирования, организации и координации деятельнсоти в заведениях образования, описана техника прогнозирования ее результатов. Раскрыты основные положения современных теорий мотивации в сравнительном аспекте, рассмотрены методы стимулирования деятельности персонала образовательных заведений. Разработаны основные принципы функционирования системы паблик рилейшнз, обоснованы рекомендации по усовершенствованию техники коммуникативного взаимодействия для руководителей учебных заведений. Проанализированы современные проблемы управленческой деятельности и стили руководства менеджеров образования в современных условиях трансформации. Описана техника коммуникативного взаимодействия и приведена методика разработки алгоритма решения управленческих проблем.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.41 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА711477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Верес О. М. 
Методи та засоби роз'язання слабоструктурованих задач формування розкладів та розподілу ресурсів : Автореф. дис... канд. техн. наук : 01.05.02 / О. М. Верес; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2002. - 18 c. - укp.

Побудовано формалізовану постановку задачі укладання циклічних семестрових розкладів навчальних занять. З урахуванням особливостей багатопрофільного вищого навчального закладу розроблено метод покрокового формування рішення з переміщенням раніше призначених подій. Наведена система вимог та оптимізаційних критеріїв відображає формальні параметри та джерела слабоструктурованості процесу прийняття рішень. Запропоновано методи побудови тест-опитувань для визначення показників оптимізаційних критеріїв, ефективність яких обгрунтовано теоретично та підтверджено практично, а також алгоритми оптимального розподілу основних ресурсів задачі укладання розкладу з урахуванням формальних і неформальних обмежень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.41 + В173.124

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА320670 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Райко Г. О. 
Методи та моделі управління процесами функціонування та розвитку вищого навчального закладу : автореф. дис... канд. техн. наук / Г. О. Райко; Херсон. нац. техн. ун-т. - Херсон, 2007. - 20 c. - укp.

Удосконалено конструктивну теорію та проблемно-орієнтований інструментарій формалізації та моделювання процесів управління функціонуванням та розвитком вищих навчальних закладів (ВНЗ) з урахуванням впливу факторів зовнішнього середовища. На базі методів прикладного системного аналізу вперше запропоновано методологічний міждисциплінарний підхід щодо формалізації процесів розподілу обмеженої кількості ресурсу ВНЗ за умов високого ступеня централізації та невизначеності з урахуванням чинника жорсткої конкуренції. Розроблено методику управління функціонуванням і розвитком ВНЗ на базі імітаційних моделей дослідження та об'єктно-орієнтованих методів розробки інформаційних систем з урахуванням впливу зовнішніх і внутрішніх факторів. Запропоновано інформаційну технологію управління функціонуванням та розвитком ВНЗ з урахуванням архітектурно-централізованого підходу, що дозволяє забезпечити відкритість і властивість ВНЗ як складної системи бути масштабованою. Розроблено та досліджено модель планування набору студентів та трансформації ресурсів ВНЗ, що являє собою функціональну композицію інформаційних й алгоритмічних ресурсів, які динамічно змінюються у часі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА355321 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Вишневський П. Р. 
Педагогічне управління навчальним процесом у вищому військовому навчальному закладі на основі інноваційних технологій : Автореф. дис... канд. пед. наук / П. Р. Вишневський; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. - Хмельниц., 2006. - 20 c. - укp.

Розглянуто основні напрямки удосконалення управління навчальним процесом у вищих військових навчальних закладах, а саме: створення модульних варіантів навчальних програм, введення рейтингового обліку знань, використання комп'ютера як засобу активізації самостійної роботи, підвищення педагогічної майстерності викладачів, підвищення рівня сформованості управлінських умінь, формування самостійної навчально-пізнавальної діяльності курсантів. Обгрунтовано й експериментально перевірено сукупність педагогічних умов, які забезпечують процес, зокрема, впровадження модульної та інформаційної технологій навчання, активізацію самостійної роботи курсантів, педагогічний контроль навчальної діяльності курсантів з рейтинговим обліком знань. Розроблено й експериментально перевірено модель удосконалення педагогічного управління навчальним процесом, а також модель формування управлінських умінь у курсантів, базуючись на модульно-рейтинговій та інформаційній технологіях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)391.1-3 + Ч481.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА343184 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Свєтлорусова А. В. 
Професійна підготовка магістрів управління навчальним закладом на засадах рефлексивного підходу : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. В. Свєтлорусова; Ін-т пед. освіти і освіти доросл. АПН України. - К., 2009. - 22 c. - укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми професійної підготовки магістрів управління навчальним закладом на засадах рефлексивного підходу, яка спрямована на розвиток управлінської рефлексії, що передбачає застосування комплексу спеціально дібраних форм і методів навчання з метою розвитку у студентів здібності компетентно діяти відповідно до чинників зовнішнього та внутрішнього впливу. Охарактеризовано теоретичні основи професійної підготовки управлінців навчальних закладів на засадах рефлексивного підходу. Визначено критерії готовності управлінців навчальних закладів до рефлексивного управління. Обгрунтовано педагогічні умови даної підготовки. Розроблено модель педагогічних умов професійної підготовки магістрів управління навчальним закладом на засадах рефлексивного підходу, експериментально перевірено її ефективність. Розроблено методичні рекомендації для управлінців, викладачів ВНЗ та інститутів післядипломної педагогічної освіти щодо професійної підготовки магістрів управління навчальними закладами з застосуванням рефлексивного підходу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.411 + Ю959.181

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА366540 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Савченко С. О. 
Инновационное управление высшим учебным заведением : монография / С. О. Савченко; НАН Украины, НИИ пробл. экон. динамики. - Донецк : Юго-Восток, 2010. - 230 c. - (Жизнеспособ. системы в экономике). - рус.

Проанализированы современное состояние и тенденции развития сферы высшего образования Украины. Предложены базовые принципы моделирования инновационного управления ВУЗ. Приведены экономико-математические модели, используемые для повышения и обеспечения жизнеспособности ВУЗ в процессах адаптивного управления.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч30/49 + Ч481.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА735065 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Байбуз О. Г. 
Інформаційні технології в управлінні навчальним процесом : монографія / О. Г. Байбуз, К. Т. Кузьма; Дніпропетр. нац. ун-т ім. Олеся Гончара, Миколаїв. політехн. ін-т. - Миколаїв : Вид-во НУК, 2011. - 104 c. - Бібліогр.: с. 95-104. - укp.

Розглянуто питання використання інформаційних технологій в задачах управління вищим закладом освіти. Висвітлено методологічні основи управління ВНЗ. Запропоновано класифікацію існуючих інформаційних технологій підтримки прийняття рішень у ході управління навчальним процесом у ВНЗ, подано детальний опис деяких з них (методів оптимізації формування навчального плану спеціальності, навчального навантаження, розкладу занять, бази даних питань для процедури тестування, методів і моделей оцінювання знань). Наведено огляд автоматизованих систем управління вищим закладом освіти і систем перевірки знань.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.41 + Ч30 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА749556 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Якимюк Ю. П. 
Комунікаційна система документаційного забезпечення управління вищим навчальним закладом : монографія / Ю. П. Якимюк. - К., 2011. - 190 c. - Бібліогр.: 270 назв - укp.

Проаналізовано теоретичні засади становлення та розвитку комунікаційної системи документаційного забезпечення управління (КСДЗУ) ВНЗ як важливого чинника управління. Охарактеризовано структуру даної системи, показано її взаємозв'язок і особливості взаємодії з іншими системами управління ВНЗ. Визначено принципи запровадження КСДЗУ на основі електронних комунікацій для ВНЗ. Висвітлено концептуальні засади формування моделі інтегрованої документаційної системи управління корпоративним об'єднанням ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.41 + Ч242

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА750385 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського