Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Автореферати дисертацій (6)Книжкові видання та компакт-диски (43)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч511.521$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 44
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Родин М. А. 
Формирование личности старших подростков в ходе учебно-тренировочного процесса / М. А. Родин // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - Х., 2001. - № 21. - С. 46-52. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Зазначено, що виховання фізичних якостей у ході навчально-тренувальних занять впливає на формування особистісних якостей старших підлітків: інтелектуальних, вольових, емоційної та естетичної сфери. Процес формування фізичних якостей розглянуто як ключову проблему фізичного виховання старшокласника, що активізує його самопізнання, самооцінку, саморозвиток як основу позитивного перетворення всіх сторін життєдіяльності.


Ключ. слова: старшие подростки, учебно-тренировочные занятия, формирование личности.
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.521 + Ч421.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ведмеденко Б.  
Педагогічна технологія індивідуального підходу до виховання в учнів інтересу та позитивної звички [Електронний ресурс] / Б. Ведмеденко, С. Лебідь // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 2-3. - С. 104-106. - Бібліогр.: 3 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2002/

Обгрунтовано, що педагогічна технологія як елемент наукового підходу розкриває перед тренером, учителем більш широкі можливості для залучення до занять фізичними вправами, видами спорту. Значну роль у цьому процесі відіграє виховання інтересу й звички до виконання улюблених фізичних вправ.

Обосновано, что педагогическая технология как элемент научного подхода раскрывает перед тренером, учителем более широкие возможности для привлечения к занятиям физическими упражнениями, видами спорта. Значительную роль в этом процессе играет воспитание интереса и привычки к выполнению любимых физических упражнений.

Pedagogical technology as an element of scientific approach provides coach and teacher with better opportunities for attracting pupils to physical activity and sport. Of great importance in this rejard is the development of interest and habit to performance of favourite physical exercises and practicing sports events.


Ключ. слова: технологія, індивідуальний підхід
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.521 + Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Коханець В. М. 
Планування тренувального навантаження у відповідності з віковими особливостями розвитку фізичних здібностей / В. М. Коханець // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 16. - С. 52-57. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито зміст та основи планування тренувального навантаження у відповідності з віковими особливостями розвитку фізичних здібностей хлопчиків та дівчаток на етапі початкової підготовки (молодший шкільний вік).

Раскрыто содержание и основы планирования тренировочной нагрузки у соответствии с возрастными особеностями развития физических способностей мальчиков и девочек на етапе начальной подготовки (младший школьный возраст).

In the artical of open contecst and foundations to planninq in compliance with the aqe peculiarities development physical aptiluds boys and qirls on the staqe beqinninq preparation (younqer school aqe).


Ключ. слова: тренувальне навантаження, фізичні здібності, темп розвитку
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ровний А. С. 
Вікові зміни функціонального стану вестибулярної і кінестетичної сенсорних систем у дітей під час спортивного тренування / А. С. Ровний // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 26. - С. 46-53. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено зміни чутливості та стійкості вестибулярного апарату у дітей віком 8 - 17-ти років, які займаються і не займаються спортом. Одночасне подразнення тактильного, кінестетичного та вестибулярного аналізаторів значно зменшує вестибуло-соматичні і вестибуло-вегетативні реакції.

Рассмотрены изменения чувствительности и устойчивости вестибулярного анализатора у детей 8-17 лет, занимающихся и не занимающихся спортом. Одновременное раздражение тактильного, кинестетического анализаторов, значительно уменьшает вестибуло-соматические и вестибуло-вегетативные реакции.

The changes of sensibleness and stability of vestibular analyzer of children at the age of 8-17 years old who go in for sports and don't go in for sports. Simultaneous stimulation of a tactile analyzer and a kinesthetic analyzer much decreases vestibular- somatic and vestibular- vegetative reactions.


Ключ. слова: сенсорні системи, чутливість, стійкість, тренування
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Петренко Г. К. 
До питань управління розвитком координаційних здібностей учнів 5 - 6 класів у процесі навчання / Г. К. Петренко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 21. - С. 59-68. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Наведено результати дослідження впливу генотипічних факторів і факторів середовища на розвиток координаційних здібностей школярів, а також обгрунтовано доцільність використання методу дерматогліфічних маркерів у практиці фізичного виховання та спортивного тренування, перспективність застосування для їх діагностики морфологічних показників будови рук людини, що відображають наявність задатків до розвитку, як простих форм прояву здібності оцінювати та регулювати динамічні та просторово-часові параметри координації рухів, так і означеної здібності в цілому.

Приведены результаты исследования влияния факторов генотипа и среды на развитие координационных способностей школьников, а также показана необходимость применения метода дерматоглифических маркеров в практике физического воспитания и спортивной тренировки, и перспективность применения для их диагностики морфологических показателей строения рук человека, что также отражает наличие задатков к развитию простых форм проявления способности оценивать и регулировать динамические и пространственно-временные параметры координации движений, а также способность в целом.

This article studies the factors which influence the development of the ability to evaluate and regulate dynamic and spatio- temporal parametrs of movement coordination and gives the experimental basis of usage of the dermatogliphyc methods for prognosticating the development of coordinative skills in educational process. The writer research allowed to purpose the methods of revealing coordinative skills of the pupils, which included the methods of genetic researches taking info account the principle of individualization.


Ключ. слова: координаційні здібності, підлітки, близнюки, дерматогліфічні маркери, фактори
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.521 + Ч421.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Мосійчук Л. В. 
Навчально-тренувальний процес у фізичному вихованні учнів загальноосвітньої школи / Л. В. Мосійчук. - Т. : SAM-Studio, 2004. - 129 c. - Бібліогр.: с. 127-128. - укp.

Розкрито біологічні засади фізичного виховання, розглянуто закономірності оперативної та тривалої адаптації. Проаналізовано особливості побудови та управління навчально-тренувальним процесом, зокрема, формування підсистеми навчальних, тренувальних і навчально-тренувальних завдань для всебічного розвитку фізичних якостей учнів загальноосвітньої школи. Запропоновано методику оцінювання досягнень учнів у процесі тренувань.

Раскрыты биологические основы физического воспитания, рассмотрены закономерности оперативной и длительной адаптации. Проанализированы особенности построения и управления учебно-тренировочным процессом, в частности, формирования подсистемы учебных, тренировочных и учебно-тренировочных заданий для всестороннего развития физических качеств учеников общеобразовательной школы. Предложена методика оценивания достижений учеников в процессе тренировки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354 р + Ч511.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС39293 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Задорожный Б. Н. 
Проведение профессионального отбора подростков для обучения и дальнейшей работы в области физической культуры и спорта / Б. Н. Задорожный, О. И. Горбачева, М. Е. Кудрявцева // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 23. - С. 304-309. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Зазначено, що проведення професійного добору підлітків сприяє успішному розвитку спеціальних здібностей у період навчання та підготовки до відповідальних змагань і необхідне для збереження їх здоров'я.

Указано, что проведение профессионального отбора способствует успешному развитию специальных способностей в период обучения и подготовки к ответственным соревнованиям, а также необходимо для сохранения их здоровья.

Realization of professional selection will help not only successfully to develop special abilities during training and preparations for responsible (crucial) competitions, but also will keep their health.


Ключ. слова: МС - мастер спорта, МСМК - мастер спорта международного класса
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Федорак О. В. 
Типологічний підхід у розвитку моторики хлопців-підлітків (дані експериментальних досліджень) / О. В. Федорак // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 6. - С. 82-90. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Експериментальним шляхом досліджено ефективність різних методичних підходів до комплексного розвитку основних компонентів моторики 11-річних хлопців м'язового і торакального типів конституції. Встановлено, що в обох типів найбільший ефект за трьома з чотирьох критеріїв дає авторська методика, заснована на одночасному врахуванні типологічно обумовленої властивості та особливостей змін у структурі моторики хлопців, а найменший - використання загальноприйнятого методичного підходу.

Экспериментальным путем исследована эффективность различных методических подходов в процессе комплексного развития основных компонентов моторики 11-летних мальчиков мышечного и торакального типов конституции. Установлено, что в обоих типах наибольший эффект по трем из четырех критериев дает авторский методика, основанная на одновременном учете типологически обусловленного свойства и особенностей изменений в структуре моторики мальчиков, а наименьший - использование общепринятого методического подхода.

The experimental way investigated efficiency of various methodical approaches of complex development of the basic components of a motility of 11-years boys muscular and toracal types of the constitution. It is established, that in both types the greatest effect on three of four criteria the technique based on the simultaneous account of typologically caused property and features of changes in structure of a motility of boys gives author's, and the least - use of the standard methodical approach.


Ключ. слова: тип конституції, комплексний розвиток компонентів моторики, типологічно обумовлена властивість
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Чудна Р.  
Вестибулярне тренування у фізичному вихованні дітей грудного та дошкільного віку [Електронний ресурс] / Р. Чудна // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 3. - С. 53-55. - Бібліогр.: 7 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2006/

Визначено роль, засоби і методи вестибулярного тренування дітей віком до одного року.

Определена роль, средства и методы вестибулярной тренировки в возрасте до одного года.

Role, weans and methods of vestibular training before one year of age are determined.


Ключ. слова: вестибулярне, тренування, виховання, вік
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.521 + Ч411.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Романчук В. Н. 
Влияние ежедневных тренажей по физической подготовке на психологическую подготовленость и функциональное состояние курсантов технических ввузов / В. Н. Романчук, С. В. Романчук // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2007. - № 2. - С. 127-130. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Введення нової форми фізичної підготовки - щоденних тренажів, дозволило покращити психологічну та функціональну готовність курсантів технічних ВВНЗ у процесі навчання та формування професійних якостей. Результати дозволили уточнити цільову спрямованість фізичної підготовки курсантів на етапах навчання, відбити роль і місце фізичної підготовки в системі навчання та виховання курсантів.

Введение новой формы физической подготовки - ежедневных тренажей, позволило улучшить психологическую и функциональную готовность курсантов технических ВВУЗ в процессе обучения и формирования профессиональных качеств. Результаты позволили уточнить целевую направленность физической подготовки курсантов ВВУЗ на этапах обучения, отразить роль и место физической подготовки в системе обучения и воспитания курсантов.

Introduction of new form of physical training namely, daily exercises allowed to improve psychological and functional efficiency of military students of technical higher educational establishments during the study process and formation of professionalskills. Outcomes have allowed to update a target directivity of physical preparation of cadets at grade levels, to reflect a role and a place of physical preparation in a system of learning and education of cadets.


Ключ. слова: курсанты, тренажи по физической подготовке, психологическая и функциональная готовность
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.521 + Ц4,8(4УКР)360.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Проскурнин А. В. 
К вопросу о некоторых средствах и методах развития выносливости / А. В. Проскурнин // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 6. - С. 88-91. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Розглянуто засоби та методи розвитку витривалості, що були використані у тренувальному процесі юних спортсменів.

Рассмотрены средства и методы развития выносливости, которые были использованы в тренировочном процессе юных спортсменов.

This article is about means and methods of stamina progress that were used for training junior sportsmen.


Ключ. слова: выносливость, юные спортсмены, средства, методы.
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.485.3 + Ч511.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Пашков И. Н. 
Модельные характеристики специальной физической подготовленности тхеквондистов 12 - 14 лет [Електронний ресурс] / И. Н. Пашков // Слобожанський наук.-спорт. вісн . - 2007. - № 11. - С. 79-82. - Библиогр.: 10 назв. - рус. - Режим доступу: /articles/2007/

Проведено дослідження щодо виявлення модельних характеристик спеціальної фізичної підготовленості юних спортсменів 12 - 14 років. Ефективність розвитку спеціальної фізичної підготовленості юних спортсменів підвищується за рахунок використання в тренувальному процесі нових модельних характеристик підготовленості спортсменів.

Исследования направлены на определение модельных характеристик специальной физической подготовленности юных спортсменов 12 - 14 лет. Эффективность развития специальной физической подготовленности юных спортсменов повышается за счет использования в тренировочном процессе новых модельных характеристик подготовленности спортсменов.

The given research is focused on the problem of definition of descriptions of models of the special physical preparedness of young sportsmen 12-14 years. Efficiency of development of the special physical preparedness of young sportsmen rises due to the use in the training process of new descriptions of models of preparedness of sportsmen.


Ключ. слова: тхеквон-до, модельные характеристики, подготовка, спортсмены
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Мутьєв А. В. 
Вплив специфічних навантажень у процесі занять спортивними єдиноборствами на показники кардіо-респіраторної системи глухих підлітків / А. В. Мутьєв // Уч. зап. Тавр. нац. ун-та им. В. И. Вернадского. Сер. Биология, химия. - 2005. - 18, № 3. - С. 87-88. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Адаптация кардиореспираторной системы и ее реакция на физические нагрузки у глухих подростков зависит от возраста и количества серий специфических упражнений (ударов ногами). С увеличением возраста дозированные физические нагрузки, связанные с выполнением сложнокоординационных технических элементов в спортивных единоборствах, выполняются более "экономично".


Ключ. слова: показатели, кардиореспираторная система, глухие подростки, спортивные единоборства
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70795/Биол. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Сіренко Р. Р. 
Механізми формування взаємозв'язків фізичної та розумової працездатності у підлітків під впливом м'язової діяльності : Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.01 / Р. Р. Сіренко; Львів. держ. ін-т фіз. культури. - Л., 2001. - 20 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА314676 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Маленюк Т. В. 
Оцінка індивідуальних можливостей моторно обдарованих хлопчиків 10 - 13 років : Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання / Т. В. Маленюк; Львів. держ. ін-т фіз. культури. - Л., 2001. - 20 c. - укp.

Розроблено систему оцінки фізичної обдарованості школярів, яка містить комплексне тестування індивідуальних можливостей учнів, переведення результатів у бали за загальними та диференційованими оціночними шкалами, використання вагових коефіцієнтів значущості кожного показника для різних видів рухової діяльності та визначення інтегральної оцінки фізичної обдарованості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА315819 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Кудряшов Є. В. 
Побудова і контроль тренувального процесу волейболісток на етапі спеціалізованої базової підготовки : Автореф. дис... канд. з фіз. виховання і спорту : 24.00.01 / Є. В. Кудряшов; Харк. держ. акад. фіз. культури. - Х., 2004. - 22 c. - укp.

Експериментально встановлено показники рівня розвитку фізичних якостей, технічної та ігрової підготовки для волейболісток різної кваліфікації та ігрового амплуа. Проведено порівняльний аналіз показників фізичної та технічної підготовки, одержаних експериментальним шляхом і розрахованих методами математичної статистики. Виявлено взаємозв'язок різних аспектів підготовки та їх вплив на ефективність змагальної діяльності. Запропоновано критерії оцінки інтенсивності тренувальних вправ та оптимальне співвідношення основних і допоміжних засобів у макроциклі тренування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч515.69 + Ч511.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА331772 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Богданович Л. В. 
Реактивність системи дихання юних спортсменів в процесі вікового розвитку та спеціалізованого тренування : Автореф. дис... канд. біол. наук : 03.00.13 / Л. В. Богданович; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2000. - 20 c. - укp.

Досліджено реактивність системи дихання юних спортсменів циклічних видів спорту в процесі вікового розвитку та спеціалізованого тренування. Встановлено, що реактивність системи дихання людини досить стала величина, за якою конкретну особу можна віднести до типу реагування "спринтер", "стайєр" та "середній тип". Простежено зміни вентиляторної відповіді на гіперкапнію, пов'язані з впливом високих фізичних навантажень під час тренувальних занять. Характер змін служить за критерій оптимізації індивідуального процесу фізичного тренування. Встановлено, що вентиляторна чутливість до гіперкапнії у дівчат-спортсменок залежить від фаз оваріально-менструального циклу. Створено математичну модель залежності реактивності системи дихання у відповідь на гіперкапнічний стимул. Доведено, що реакція серцево-судинної системи на гіперкапнічний стимул під час зворотнього дихання не має системних закономірностей, психофізіологічна реактивність особи не залежить від її типу реагування на гіперкапнію.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.41 + Ч511.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА311630 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Мосійчук Л. В. 
Формування комплексної системи навчально-тренувальних завдань у фізичному вихованні школярів (на прикладі підлітків 13 - 14 років) : Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / Л. В. Мосійчук; Львів. держ. ін-т фіз. культури. - Л., 2004. - 23 c. - укp.

Уперше теоретично обгрунтовано технологію формування комплексної системи навчально-тренувальних завдань у фізичному вихованні школярів та добору адекватних засобів її реалізації. Розроблено схему аналізу фізичних якостей за видами їх прояву, відповідно до якої виділено 16 складових. Це дає змогу конкретизувати тренувальну спрямованість всебічного розвитку фізичний якостей. Обгрунтовано програму такого розвитку шляхом комбінування окремих тренувальних завдань, що передбачає їх мінімальну кількість із забезпеченням удосконалення всіх факторів, які зумовлюють прояв загальної рухової активності школярів. Запропоновано методику комплексного вирішення навчальних і тренувальних завдань з метою всебічного розвитку фізичних якостей відповідно до навчальних вправ. За даною методикою визначено засоби комплексного розв'язання цих завдань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.521 + Ч421.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА329838 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Коханець П. П. 
Формування фізичних і вольових здібностей у дітей молодшого шкільного віку в процесі спрямованої фізичної підготовки : Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту / П. П. Коханець; Львів. держ. ін-т фіз. культури. - Л., 2006. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему поєднаного формування фізичних і вольових здібностей у дітей молодшого шкільного віку у процесі спрямованої фізичної підготовки. Вперше одержано дані, що підтверджують теоретичну концепцію про взаємозв'язок фізичних і вольових здібностей у дітей віком 8-ми та 9-ти років. Розглянуто наукові факти про їх фізичний стан і вольову сферу, наведено її характеристику як цілісної динамічної системи, яка має певну структуру та змінюється в процесі розвитку організму. Встановлено найбільш інформативні показники фізичних і вольових здібностей та розроблено диференційовані оцінювальні таблиці для визначення рівня їх розвитку. Уперше розкрито факторну структуру показників фізичного розвитку, фізичної підготовленості, вольових здібностей та успішності у навчанні. Обгрунтовано педагогічні умови поєднаного формування фізичних і вольових здібностей у процесі спрямованої фізичної підготовки. Охарактеризовано основні компоненти фізичного навантаження у процесі формування фізичних і вольових здібностей. Розроблено навчально-методичний посібник "Формування вольових здібностей у дітей молодшого шкільного віку в процесі занять фізичною культурою".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.521 + Ч421.221.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА345407 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Кузь Ю. С. 
Організаційно-педагогічні умови фізичного виховання учнів загальноосвітньої школи у природному середовищі : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / Ю. С. Кузь; ДВНЗ "Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника". - Івано-Франківськ, 2011. - 20 c. - укp.

Здійснено теоретичне узагальнення та практичне розв'язання наукової проблеми збереження здоров'я підростаючого покоління, утвердження здорового способу житгя учнів та їх позитивного ставлення до навколишнього середовища у процесі життєдіяльності. Одним із напрямів розв'язання даної проблеми є система фізичного виховання учнів у природному середовищі, спрямована на формування готовності школярів до пожиттєвої здоров'язабезпечуючої поведінки. Розроблено модель формування здоров'язабезпечуючої системи, яка містить мету, завдання, принципи, компоненти змісту, форми, методи та методичні прийоми, етапи та педагогічні умови її реалізації. Результати експериментального дослідження підтвердили ефективність створеної системи у навчально-виховному процесі збалансованості фінансових ресурсів держави в посттрансформаційній економіці. Розкрито економічну сутність збалансованості фінансових ресурсів держави та виявлено особливості формування інституціонального середовища в результаті трансформації економічної системи, обгрунтовано використання інструментів інституціонального регулювання збалансованості фінансових ресурсів держави. Виявлено та систематизовано інституціональні пастки в процесі формування та використання фінансових ресурсів держави. Розроблено концепцію інституціонального регулювання збалансованості фінансових ресурсів держави в посттрансформаційній економіці та показано економічний ефект від її реалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА385740 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського