Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (5)Автореферати дисертацій (192)Книжкові видання та компакт-диски (758)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю983.402$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 646
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Васецька Т. М. 
Врахування особливостей темпераменту у навчанні та вихованні дітей молодшого шкільного віку (на допомогу вчителям початкових класів, вихователям, батькам) / Т. М. Васецька; АПН України. Ін-т пробл. виховання. - К., 1998. - 54 c. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Характеризуються типологічні особливості та їх прояв у поведінці та навчанні дитини. Розкрито значення врахування особливостей темпераменту у вихованні та учбовій діяльності молодших школярів. Підкреслена необхідність застосування вчителями індивідуального підходу у виховній роботі та учбовій діяльності з метою запобігання негативних проявів темпераменту, а також формування індивідуального стилю учбової діяльності школярів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.1 + Ю983.701.725 + Ч421.331.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА588397 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кочемировська О. О. 
Деякі вікові особливості психосемантичної структури переживання насильства польськими підлітками та юнаками / О. О. Кочемировська // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 1999. - № 432. - С. 158-162. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Описаны результаты экспериментального исследования психосемантической структуры переживания насилия польскими подростками и юношами. Показана динамика возрастных изменений этой структуры.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.521 + Ю983.402

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кузикова С. Б. 
Коррекция Я-концепции как условие преодоления конфликтности у подростков / С. Б. Кузикова; Сум. гос. пед. ин-т им. А.С.Макаренко. - Сумы, 1999. - 28 c. - Библиогр.: 66 назв. - рус.

Розглядаються уявлення про особливості становлення Я-концепції підлітків, її вплив на поведінку та формування особистості в цілому. Обгрунтовується актуальність та доцільність корекції Я-концепції молодших підлітків як умови подолання їх конфліктності. Визначаються задачі та методи корекції Я-концепції, аналізуються умови організації кореляційного процесу в групі особистісного розвитку, що забезпечують зростання рівня суб'єктності поведінки підлітків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р86225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Яремчук М. Н. 
Особенности проявления агрессии детьми и подростками / М. Н. Яремчук // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 2000. - № 483. - С. 197-200. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Проведено психологічний аналіз агресивної поведінки дітей та підлітків віком 10 - 17 років. Здійснено порівняння особливостей деяких проявів агресії у школярів і підлітків, які знаходяться на обліку в кримінальній міліції, що проводить роботу з неповнолітніми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402-953.6 + Ю947.1-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кузикова С. Б. 
Проблема конфликтности подростков в современной психологической науке / С. Б. Кузикова; Сум. гос. пед. ин-т им. А.С.Макаренко. - Сумы, 1999. - 32 c. - Библиогр.: 95 назв. - рус.

Розкривається поняття "конфліктність", розглядається теорія та понятійний апарат психологічного конфлікту. Висвітлюється історія досліджень питань конфліктності підлітків у вітчизняній та зарубіжній психології, характеризується сучасний стан проблеми. Викладаються основні погляди на природу підліткової конфліктності та особливості її проявів у поведінці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р86226 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Психологія молодшого шкільного віку : Навч.-метод. посіб. / уклад.: О. П. Никоненко, Н. С. Ярослав; Ніжин. держ. пед. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин, 2000. - 31 c. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Наведено загальну характеристику віку та вікових меж. Проаналізовано соціальну ситуацію розвитку особистості дитини. Охарактеризовано особливості розвитку психічних пізнавальних процесів у молодших школярів, розвиток особистості та її мотиваційної сфери. Висвітлено індивідуально-психологічні особливості особистості. Запропоновано питання для самостійної роботи, альтернативно-тестові завдання для самоконтролю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.1 я73 + Ч421.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р89549 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Папуча М. В. 
Психологія ранньої юності : Навч.-метод. посіб. / М. В. Папуча; Ніжин. держ. пед. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин, 2001. - 174 c. - Бібліогр.: 53 назв. - укp.

Висвітлено ключові проблеми становлення особистості у ранньому юнацькому віці. Проаналізовано особливості становлення особистості на основі культурно-історичної теорії психічного розвитку Л.С.Виготського. Особливу увагу приділено індивідуальним варіантам розвитку людини, зокрема, проблемам відхилень у поведінці. Наведено уривки з всесвітньо відомих літературних творів, присвячених розвитку особистості. Запропоновано дидактичний та дослідницький матеріал.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734я7 + Ю983.402.3я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА606381 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Карпенко Н. В. 
Емоційний досвід особистості на етапі входження в зрілість (на основі самоаналізу переживання страху ) / Н. В. Карпенко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 23. - С. 31-35. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Висвітлено досвід самоаналізу переживань 16 - 18-ти річних учнів інтернату-ліцею, який допоможе юним спортсменам та їх тренерам краще розуміти та передбачати емоційні проблеми віку входження в зрілість.

Опыт самоанализа переживаний 16 - 18-ти летних учеников интерната - лицея поможет спортсменам и их тренерам лучше понимать и предвидеть возможные эмоциональные проблемы возраста ранней юности.

This experience of pupils sixteen-eighteen years old can help the athletes and their trainers at boarding-school to the problem better and to prevent all possible emotional problems of an early youth age.


Ключ. слова: вік зрілості, входження в зрілість, рання юність, страх неуспіху, страх публічного виступу
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.3 + Ю983.52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Нечипоренко Л. А. 
Мотиви психомоторної діяльності підлітків / Л. А. Нечипоренко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 21. - С. 65-73. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто мотиви психомоторної діяльності підлітків. Уточнено поняття структури і функцій мотивів, критерії та показники для їх оцінки.

Рассмотрены мотивы психомоторной деятельности подростков. Уточнены понятия структуры и функции мотивов, критерии и показатели для их оценки.

The motives of psychomotoric's activity of teenagers are considered in article. The concepts of the structure and functions of motives, criteria and factors for their estimations are elaborated.


Ключ. слова: мотивація і мотиви, психомоторна діяльність, психомоторні якості
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Ярослав Н. С. 
Психологія молодшого школяра : Навч.-метод. посіб. / Н. С. Ярослав, О. П. Никоненко; Ніжин. держ. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин, 2005. - 166 c. - Бібліогр.: 69 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні питання психології дітей молодшого шкільного віку, діагностики психологічної готовності дитини до навчання в школі. Проаналізовано соціально-психологічні особливості розвитку дітей молодшого шкільного віку, описано психодіагностичні методи вивчення шкільної дезадаптації, розвитку пам'яті та мислення дітей.

Рассмотрены теоретические вопросы психологии детей младшего школьного возраста, диагностики психологической готовности ребенка к обучению в школе. Проанализированы социально-психологические особенности развития детей младшего школьного возраста, описаны психодиагностические методы изучения школьной дезадаптации, развития памяти и мышления детей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.1я73

Шифр НБУВ: ВА663274 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Чабан Н. І. 
Формування морально-вольових якостей ділової людини у старшокласників : Моногр. / Н. І. Чабан. - Херсон : ХДУ, 2004. - 100 c. - Бібліогр.: 226 назв. - укp.

Розглянуто проблему формування у старшокласників відповідальності, організованості й практичності як морально-вольових якостей ділової людини. Обгрунтовано педагогічні умови, структурно-функціональну модель та організаційно-методичне забезпечення цього процесу.

Рассмотрена проблема формирования у старшеклассников ответственности, организованности и практичности как морально-волевых качеств делового человека. Обоснованы педагогические условия, структурно-функциональная модель и организационно-методическое обеспечение этого процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ю983.723 + Ю983.402.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА657250 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Левківська Г. П. 
Адаптація першокурсників в умовах вищого закладу освіти : Навч. посіб. для вищ. навч. закл. / Г. П. Левківська, В. Є. Сорочинська, В. С. Штифурак; М-во освіти і науки України. Наук.-метод. центр вищ. освіти. - К., 2001. - 128 c. - Бібліогр.: с. 112-124. - укp.

Наведено огляд теорій щодо вікових проявів старшого підліткового та раннього юнацького періоду, розглянуто особливості адаптації та соціалізації юнацтва в процесі зміни соціального оточення. Наведено показники дезадаптованості студентів вищого закладу освіти (ВЗО) на початковому етапі навчання. Визначено індивідуальні та групові форми психокорекційної роботи з дезадаптованими першокурсниками ВЗО, запропоновано методики вивчення рівня їх дезадаптованості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350.0я73 + Ю952.1я73 + Ю983.402.3я73

Шифр НБУВ: ВА617327 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Малихіна О. В. 
Мотивація учіння молодших школярів / О. В. Малихіна. - К. : Навч. кн., 2002. - 303 c. - Бібліогр.: 398 назв. - укp.

Розглянуто актуальну проблему підвищення мотивації навчання молодших школярів засобами навчально-методичного забезпечення навчального процесу. Висвітлено психологічні теорії мотивації, проблему мотивації в контексті теорії діяльності. Розкрито провідну роль мотиваційної функції в системі дидактичних функцій шкільного підручника. Проаналізовано методичну систему формування мотивації вивчення російської мови.

Рассмотрена актуальная проблема повышения мотивации учения младших школьников средствами учебно-методического обеспечения учебного процесса. Освещены психологические теории мотивации, проблема мотивации в контексте теории деятельности. Описана ведущая роль мотивационной функции в системе дидактических функций школьного учебника. Проанализирована методическая система формирования мотивации изучения русского языка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ю984.030.2-72 + Ю983.402.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА628679 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Москаленко В. В. 
Виховання підлітків: скаутський рух (соціально-психологічний аспект) : Навч. посіб. / В. В. Москаленко, О. В. Лавренко, Н. О. Никифоренко; Донец. ін-т упр. - Донецьк: Комп'ютер Норд, 2003. - 186 c. - укp.

З використанням досвіду роботи українських скаутських організацій висвітлено виховний вплив ігрових груп скаутського типу, а також особливості становлення особистості підлітків. Наведено соціально-психологічну характеристику даних груп, розглянутих як необхідну форму включення підлітків у "світ людини" в процесі його соціалізації.

С учетом опыта работы украинских скаутских организаций освещены воспитательное влияние игровых групп скаутского типа, а также особенности становления личности подростков. Приведена социально-психологическая характеристика данных групп, которые рассматриваются как необходимая форма включения подростков в "мир человека" в процессе его социализации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.72 я73 + Ю983.402.2 я73 + Ч421.331.2 я73 + Ч422(4УКР)3 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА654415 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Іванюта О. В. 
Розвиток візуального мислення підлітків : Моногр. / О. В. Іванюта, С. М. Симоненко; Півд. наук. центр АПН України. - О. : ПНЦ АПН України, 2003. - 275 c. - Бібліогр.: с. 175-188. - укp.

Висвітлено проблему розвитку візуального мислення в підлітковому віці. Проаналізовано процесуальні, операціональні та змістові його характеристики, а також динаміку розвитку та можливості оптимізації. Розглянуто онтогенетичні особливості мисленнєвої діяльності у дітей в даному віці. Проведено тренінг щодо розвитку візуального мислення підлітків 10 - 15-ти років.

Освещена проблема развития визуального мышления в подростковом возрасте. Проанализированы процессуальные, операциональные и содержательные его характеристики, а также динамика развития и возможности оптимизации. Рассмотрены онтогенетические особенности мыслительной деятельности у детей данного взраста. Проведен тренинг для развития визуального мышления подростков 10 - 15-ти лет.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.513.11 + Ю983.402.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА644905 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Актуальні проблеми реформування сучасної початкової школи : Матеріали Міжвуз. студент. наук.-практ. конф., 17 берез., 2005 р., Чернігів / ред.: В. О. Дятлов; Черніг. держ. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. - Чернігів, 2006. - 120 c. - укp.

Розглянуто актуальні проблеми педагогіки початкової школи. Проаналізовано роль фантазії в розвитку творчих здібностей, вплив оцінки на самооцінювання, формування позитивних особистісних стосунків, взаємовідносини в одновіковому колективі молодших школярів. Висвітлено лінгвістичні особливості діалогічного мовлення англійською мовою в молодших класах загальноосвітньої школи. Охарактеризовано роботу над виробленням фонематичного слуху учнів початкової школи під час вивчення української мови.

Рассмотрены актуальные проблемы педагогики начальной школы. Проанализированы роль фантазии в развитии творческих способностей, влияние оценки на самооценивание, формирование позитивных личностных отношений, взаимоотношения в одновозрастном коллективе младших школьников. Освещены лингвистические особенности диалогической речи на английском языке в младших классах общеобразовательной школы. Охарактеризована работа над выработкой фонематического слуха учеников начальной школы при изучении украинского языка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221я431 + Ю983.402.1я431

Шифр НБУВ: ВС43608 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Кузікова С.  
Вікова психокорекція : навч. посіб. / С. Кузікова. - К. : Главник, 2008. - 144 c. - (Психол. інструментарій). - Бібліогр.: с. 139-142. - укp.

Висвітлено питання психологічної корекції розвитку особистості дітей, підлітків, юнацтва. Розглянуто теоретичні засади психокорекційної практики, викладено методи корекції пізнавальної діяльності в дитячо-юнацькому віці. Проаналізовано особливості використання психокорекційних методів з особами різного віку.

Освещены вопросы психологической коррекции развития личности детей, подростков, юношества. Рассмотрены основы психокоррекционной практики, изложены методы коррекции познавательной деятельности в детско-юношеском возрасте. Проанализированы особенности использования психокоррекционных методов с лицами разного возраста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.24с-734я73 + Ю983.8я73 + Ю983.402-8я74

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА698121 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Поліщук С. А. 
Вольовий розвиток дітей молодшого шкільного віку : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / С. А. Поліщук. - Суми : ВТД "Унів. кн.", 2005. - 159 c. - Бібліогр.: 171 назв. - укp.

Проаналізовано особливості вольових проявів у дітей молодшого шкільного віку. Висвітлено психологічні особливості вольових якостей та зусиль, структуру їх комплексу, симптоматику і динаміку. Визначено основні тенденції розвитку вольового процесу в хлопчиків і дівчаток, ступінь впливу сили нервової системи, рівня концентрації і стійкості уваги, характеристик мотиваційної сфери та самооцінки на особливості становлення вольових якостей і зусиль.

Проанализированы особенности волевых проявлений у детей младшего школьного возраста. Освещены психологические особенности волевых качеств и усилий, структура их комплекса, симптоматика и динамика. Определены основные тенденции развития волевого процесса у мальчиков и девочек, степень влияния силы нервной системы, уровня концентрации и стойкости внимания, характеристик мотивационной сферы и самооценки на особенности становления волевых качеств и усилий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.522.02я73 + Ю983.402.1я73 + Ч421.331.1я73

Шифр НБУВ: ВА673321 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Поліщук В. М. 
Криза 13 років: феноменологія, проблеми : Моногр. / В. М. Поліщук. - Суми : Унів. кн., 2006. - 187 c. - Бібліогр.: с. 157-172. - укp.

Розкрито психологічну природу кризи 13-ти років - важливого закономірного етапу вікового розвитку. Розглянуто типовий симптомокомплекс даного вікового періоду як системний показник внутрішніх перетворень у життєвому шляху особистості. Висвітлено перспективи в дослідженнях кризи 13-ти років і наступної вікової кризи - кризи 17-ти років.

Раскрыта психологическая природа кризиса 13-ти лет - важного закономерного этапа возрастного развития. Рассмотрен типовой симптокомплекс данного возрастного периода как системный показатель внутренних преобразований на жизненном пути личности. Освещены перспективы в исследованиях кризиса 13-ти лет и следующего возрастного кризиса - кризиса 17-ти лет.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА683664 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Поліщук В. М. 
Криза 7 років: феноменологія, проблеми : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / В. М. Поліщук. - Суми : Унів. кн., 2005. - 118 c. - Бібліогр.: с. 111-117. - укp.

Проаналізовано психологічну природу кризи 7-ми років як важливого закономірного етапу вікового розвитку особистості. У контексті культурно-історичної теорії Л.С.Виготського з'ясовано феноменологію поняття "вікові кризи", і зокрема "криза 7-ми років". Визначено перспективи подальших досліджень кризи 7-ми років та інших вікових криз, зокрема, переходу від молодшого шкільного до підліткового віку та кризи 17-ти років.

Проанализирована психологическая природа кризиса 7-ми лет как важного закономерного этапа возрастного развития личности. В контексте культурно-исторической теории Л.С.Выготского согласована феноменология понятия "возрастные кризисы", и в частности "кризис 7-ми лет". Определены перспективы дальнейших исследования кризиса 7-ми лет и других возрастных кризисов, в частности, перехода от младшего к подростковому возрасту и кризиса 17-ти лет.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.11 я73 + Ч421.331.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА673382 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського