Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю983.723.4$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Орловська К. О. 
Психологічні особливості життєвих перспектив підлітків, які виховуються в різних соціальних умовах : автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / К. О. Орловська; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2008. - 19 c. - укp.

Досліджено змістові та формальні ознаки життєвих перспектив підлітків, які виховуються у сім'ях і школах-інтернатах. З'ясовано, що основними проблемами підліткового віку є самовизначення та формування життєвої перспективи. Виокремлено основні сфери, в яких найповніше реалізуються життєві перспективи сучасних підлітків: професійно-трудову, сім'ї, соціальних відносин, сексуальних орієнтацій, міжстатевих контактів, відносин з друзями, фізичного самозбереження та здоров'я, екзистенціальних цінностей, життєвої активності, самосвідомості. Проаналізовано змістову та формальні ознаки життєвих перспектив у підлітків залежно від умов і соціалізації. Теоретично обгрунтовано й емпірично підтверджено типологію конструктів життєвих перспектив, які мають специфічні характеристики ціннісних орієнтацій, спрямованості особистості, мотивації, а також відображають своєрідну смислову фіксацію. Проведено порівняльне дослідження конструктів життєвих перспектив у підлітків, які виховуються в сім'ях і школах-інтернатах, показано їх спільність і специфічність у дітей обох груп.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.723.4 + Ю984.010.2-993 + Ю956-990-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361159 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Посацький О. В. 
Психологічні особливості образу власного майбутнього в ранній юності : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. В. Посацький; Ін-т психол. ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2005. - 19 c. - укp.

Висвітлено нові дані стосовно специфічних рис образу майбутнього з урахуванням сучасного розвитку особистості в ранній юності. Проаналізовано питання образу майбутнього в контексті гендерної належності старшокласників та місця їх проживання. Показано міру переживання старшокласниками власного майбутнього як проблеми, опосередкованої особистісними детермінантами: особливостями образу майбутнього, мірою гармонійності, позитивності Я-концепції, самооцінкою, рівнем тривожності старшокласників. Розглянуто основні аспекти юнацького віку, специфічні риси образу майбутнього в ранній юності та переживання майбутнього як проблеми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.723.4 + Ю983.402.3 + Ч421.331.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА339025 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Рудь Г. В. 
Формування життєвих перспектив у ранній юності : Автореф. дис... канд. психол. наук / Г. В. Рудь; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2005. - 20 c. - укp.

Вивчено особливості формування життєвої перспективи у ранній юності. Структуровано базові соціально-психологічні чинники, які впливають на спосіб життєвого самовизначення, детермінують оптимальність життєвої перспективи особистості у ранній юності. Таким чинниками є: наявність досвіду соціально-ефективного спілкування, соціальних успіхів, досягнень, визнання, практика приймання самостійних життєво-визначальних рішень, досвід соціально-статусного зростання, професійне самовизначення. Виокремлено індивідуально-психологічні властивості, які зумовлюють об'єктивне, цілісне сприймання життєвого шляху й детермінують оптимальність життєвої перспективи особистості у ранньому юнацькому віці, а саме: інтернальність, чуття реальності, стратегічність, гнучкість мислення, безконфліктність, емоційна стабільність, комунікабельність. Структуровано сфери використання дослідницьких результатів. За результатами дослідження зроблено висновок, що виявлення соціально- та індивідуально-психологічної детермінації формування життєвої перспективи у ранній юності сприяє вдосконаленню профорієнтаційної, психокорекційної та психоконсультативної роботи з юнаками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.3 + Ю983.723.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА341274 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Осьмак Л. П. 
Змістовно-хронологічні особливості життєвої перспективи старшокласників / Л. П. Осьмак // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 41. - С. 133-135. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто життєву перспективу як суб'єктно-значущий образ бажаного майбутнього, структурними компонентами якої є життєві цілі, плани та програми. Досліджено мотиваційні об'єкти життєвої перспективи старшокласників. Відстежено, що змістовні особливості ціннісного компоненту життєвої перспективи старшокласників виявляються у трансформації значущості сфер особистісної самореалізації, а саме: актуалізації прагнень самопрезентації у макросоціумі на тлі зменшення суб'єктивної цінності самовияву у підлітковій субкультурі. Визначено, що загалом, у старшокласників переважають оптимістичні оцінки власного майбутнього, хоча багатьом висловлюванням властиве негативне емоційне ставлення до перспективи самореалізації, песимістичність життєвих сподівань.

Рассмотрена жизненная перспектива как субъектно-значимый образ желаемого будущего, структурными компонентами которой являются жизненные цели, планы и программы. Исследованы мотивационные объекты жизненной перспективы старшеклассников. Доказано, что содержательные особенности ценностного компонента жизненной перспективы старшеклассников проявляются в трансформации значимости сфер личностной самореализации, а именно: актуализации стремлений самопрезентации в макросоциуме на фоне уменьшения субъективной ценности самопроявления в подростковой субкультуре. Определено, что, в общем, у старшеклассников преобладают оптимистические оценки собственного будущего, хотя многим высказываниям свойственно негативное эмоциональное отношение к перспективе самореализации, пессимистичность жизненных ожиданий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.723.4 + Ю983.402.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Орловська К. О. 
Вікові особливості формування життєвої перспективи старших підлітків / К. О. Орловська // Наука і освіта. - 2008. - № 1/2. - С. 75-77. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано вікові особливості формування життєвих перспектив старших підлітків. Виділено головні завдання розвитку, що становлять план формування життєвої перспективи.

Проанализированы возрастные особенности формирования жизненных перспектив старших подростков. Выделены главные задания развития в контексте формирования жизненной перспективы.

The article deals with the age features of formation of vital prospects of the senior teenagers. The main tasks of development in a context of formation of vital prospect are allocated. Corresponding conclusions by results of research are made.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.2 + Ю983.723.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ткаченко В. Т. 
Эмпирическая картина целеполагания в раннем юношеском возрасте / В. Т. Ткаченко // Гуманіт. науки. - 2007. - № 2. - С. 166-170. - Библиогр.: 5 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.723.4 + Ю983.402.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Іваненко Б. Б. 
Формування життєвих програм суб'єкта під впливом виховання та внутрішньодетермінованих чинників / Б. Б. Іваненко // Гуманіт. науки. - 2009. - № 1. - С. 106-111. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Зазначено, що відповідно до проаналізованих досліджень і результатів психокорекційної практики, у формуванні запрограмованості психіки провідну роль відіграє період раннього дитинства суб'єкта. Виховні впливи нерідко є недосконалими через обтяженість батьків інфантильними тенденціями, що спричиняє формування деструктивних життєвих програм у дитини. Водночас "життєві програми" реалізують інфантильні тенденції психіки, "незавершені справи дитинства", пов'язані з фіксаціями в едіпів період розвитку. Індивідуально-неповторні вияви життєвих програм характеризуються усталеністю, автоматизованістю, стереотипністю поведінки за параметрами ходіння хибним колом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.723.4 + Ю983.401.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського