Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (25)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Іванюк І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Краснов В. П. 
Накопичення sup137/supCs головними лісоутворювальними деревними породами Центрального Полісся / В. П. Краснов, В. М. Турко, С. П. Ірклієнко, І. Д. Іванюк // Лісівництво і агролісомеліорація. - Вип 95. - 1999. - С. 9-15. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е50*801 + П342.5,025

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29033 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Стельмах В. С. 
Кредитна система України і банківські технології : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. екон. спец.: У 3 кн. Кн. 3. Банківські технології / В. С. Стельмах, П. М. Сенищ, І. В. Сало, А. С. Савченко, В. М. Кравець, І. М. Іванюк, С. П. Ярошенко, В. В. Пасічник, І. П. Черник, А. В. Бірюков; Нац. банк України, Укр. акад. банк. справи, Львів. банк. ін-т. - Л., 2002. - 335 c. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Проаналізовано реформування банківської системи внаслідок упровадження в Україні міжнародних стандартів бухгалтерського обліку та його розвиток внаслідок введення системи обліку SAP R\3, яка діє в країнах Європейського співтовариства. Розкрито шляхи відображення банківських операцій, ведення реєстрів, планування та звітності, основи обліку матеріальних і нематеріальних активів та підвищення відповідальності користувачів у процесі виконання завдань з використанням системи SAP R\3. Висвітлено зміни у функціях нагляду, контролю й аудиту, на основі яких впроваджено новітні стандарти організації банківського нагляду, економічного аналізу діяльності банків та дотримання ними встановлених нормативів.

Проанализировано реформирование банковской системы вследствие внедрения в Украине международных стандартов бухгалтерского учета и его развития путем внедрения системы учета SAP R\3, которая действует в странах Европейского сообщества. Раскрыты пути отображения банковских операций, ведения регистров, планирования и отчетности, основы учета материальных и нематериальных активов и повышения ответственности пользователей при выполнении заданий с использованием системы SAP R\3. Освещены изменения в функциях наблюдения, контроля и аудита, на основании которых внедрены новейшие стандарты организации банковского наблюдения, экономического анализа деятельности банков и соблюдения ними установленных нормативов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В346290 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Іванюк І. В. 
Освітня політика : Навч. посіб. / І. В. Іванюк; Ун-т економіки та права "Крок". - К. : Таксон, 2006. - 226 c. - (Вища освіта в сучас. світі). - Бібліогр.: с. 213-225. - укp.

Розкрито поняття освітньої політики, основні складові процесу її творення - цикли, компоненти та рівні. Визначено головних "гравців", які формують освітню політику на міжнародному рівні. Подано протилежні точки зору на глобалізацію в освіті. Розкрито останні тенденції розвитку освітньої політики та реформ у країнах Східної та Західної Європи. Запропоновано практичні рекомендації зарубіжних експертів щодо написання та структури моделей аналітичних документів з освітньої політики.

Раскрыты понятие образовательной политики, основные составные процесса ее формирования - циклы, компоненты и уровни. Определены главные "игроки", формирующие образовательную политику на международном уровне. Поданы противоположные точки зрения на глобализацию в образовании. Раскрыты последние тенденции образовательной политики и реформ в странах Восточной и Западной Европы. Предложены практические рекомендации зарубежных экспертов по написанию и структуре моделей аналитических документов в сфере образовательной политики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(0)я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА686552 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Іванюк І. В. 
Оцінювання освітніх проектів та програм : Навч. посіб. / І. В. Іванюк; Ун-т економіки та права "КРОК". - К. : Таксон, 2004. - 208 c. - (Вища освіта в сучас. світі). - Бібліогр.: с. 204-205. - укp.

Висвітлено різні типи, принципи та стандарти оцінювання. Розглянуто його основні інструменти. Розкрито особливості планування, розробки, збору й аналізу даних, застовування отриманих результатів. Охарактеризовано стандарти релевантності, можливості виконання, легальності, точності. Описано методики планування оцінювання К.Вайса, Гарлена й Еліота, С.Лаукс-Горслі, Д.Гопкінса. Висвітлено етичні питання поведінки оцінювача впродовж дослідження.

Освещены разные типы, принципы и стандарты оценивания. Рассмотрены его основные инструменты. Раскрыты особенности планирования, разработки, сбора и анализа данных, применения полученных результатов. Охарактеризованы стандарты релевантности, возможности исполнения, легальности, точности. Описаны методики планирования оценивания К.Вайса, Гарлена и Элиота, С.Лаукс-Горсли, Д.Гопкинса. Освещены этические вопросы поведения оценщика на протяжении исследования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА686522 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Іванюк І. В. 
Біолого-екологічні особливості створення ландшафтних культур в лісопаркових господарствах зеленої зони м. Києва : автореф. дис... канд. с.-г. наук: 06.03.01 / І. В. Іванюк; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Вперше проаналізовано та узагальнено досвід створення ландшафтних лісових культур у лісопаркових господарствах зеленої зони Києва. Досліджено зміну щільності грунтів за антропогенного навантаження в ландшафтних лісових культурах, які зростають у суборевих та судібровних умовах лісопаркових лісів Києва. Вивчено корененаселеність грунтів за умов суборів та судібров за зростання деревних рослин у ландшафтних культурах. Досліджено закономірності нагромадження сухої речовини в листі. Вивчено водний режим листя в культурах, створених під пологом та на відкритих ділянках лісу. Проаналізовано економічний ефект від використання лісопаркових земель під створення та використання ландшафтних культур порівняно з лісовими культурами.


Індекс рубрикатора НБУВ: П3е(4УКР-4КИЇ)л64 + П271(4УКР-4КИЇ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА365560 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Іванюк І. В. 
Організаційно-економічне забезпечення розвитку земельних відносин на сільськогосподарських підприємствах : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / І. В. Іванюк; Луган. нац. аграр. ун-т. - Луганськ, 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено питання організаційно-економічного забезпечення розвитку земельних відносин з метою його подальшого удосконалення. Визначено сутність земельних відносин і відносин власності на землю з урахуванням організаційно-правових форм, які застосовуються у сфері землекористування. На підставі аналізу організаційних засад та економічних показників діяльності сільськогосподарських підприємств і використання земельних ділянок встановлено особливості формування та розвитку земельних відносин, досліджено еколого-економічний стан власних та орендованих земельних ділянок. Виявлено невідповідність існуючої методики визначення орендної плати за землю економічним та екологічним умовам використання орендованої землі. Розроблено концептуальні засади розвитку земельних відносин за екологічним та економічним напрямами їх реалізації з метою забезпечення еколого-безпечного, економічно обгрунтованого та соціально орієнтованого землекористування на засадах врахування еколого-економічних інтересів сільськогосподарських підприємств - орендарів і власників землі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362043 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Іванюк І. Д. 
Особливості використання недеревної продукції лісу в умовах радіоактивного забруднення Полісся України : Автореф. дис... канд. с.-г. наук : 03.00.16 / І. Д. Іванюк; Держ. агроекол. ун-т України. - Житомир, 2003. - 18 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П398.91(4УКР3)

Шифр НБУВ: РА325450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Типологія лісу : навч. посіб. / Г. І. Васенков, І. Д. Іванюк, Я. І. Макарчук, О. О. Орлов. - Житомир : Полісся, 2013. - 244 c. - Бібліогр.: с. 241-243 - укp.

Висвітлено теоретичні положення лісової типології. Розглянуто її формування і розвиток в історичному аспекті. Наведено типологічні класифікації, які використовуються з кінця ХІХ до початку ХХІ ст. удосконалюючись увесь цей час. Наведено український і фітоценотичний напрями в лісовій типології та їх типологічні позиції. Узагальнено варіанти типів лісу за фітоценологічною і умов місцезростання за екологічною класифікаціями. Описано і проілюстровано типи лісів рівнинної території України. Подано методику визначення типів лісорослинних умов і типів лісу за рослинним покривом, екологічні ареали та індикаційне значення найважливіших рослин-індикаторів.


Індекс рубрикатора НБУВ: П342.9 я73-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА769120 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Іванюк І. В. 
Формування понятійно-термінологічного апарату з питань розвитку дистанційної освіти [Електронний ресурс] / І. В. Іванюк. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 5. - Бібліогр.: 15 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/716/540

Актуальність дослідження обумовлена необхідністю подальшого розвитку дистанційної освіти в Україні та формування в цій галузі педагогічних досліджень єдиного понятійно-термінологічного апарату. Здійснено розкриття значення низки термінів, складеної на основі зарубіжних науково-педагогічних джерел, у рамках НДР Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України на тему "Методологія проектування мережі ресурсних центрів дистанційної освіти загальноосвітніх навчальних закладів". Аналіз зарубіжної науково-педагогічної літератури свідчить про певну еволюцію терміну "дистанційна освіта". Акцентовано увагу на тому, що останні дослідження українських науковців носять новаторські підходи у формуванні терміну "ресурсний центр дистанційної освіти".

Актуальность исследования обусловлена необходимостью дальнейшего развития дистанционного образования в Украине и формирования в этой области педагогических исследований единого понятийно-терминологического аппарата. Рассмотрен ряд значений терминов, составленный на основе зарубежных научно-педагогических источников, в рамках НИР Института информационных технологий и средств обучения НАПН Украины по теме "Методология проектирования сети ресурсных центров дистанционного образования общеобразовательных учебных заведений". Анализ зарубежной научно-педагогической литературы свидетельствует об определенной эволюции термина "дистанционное образование". Обращено внимание на то, что последние исследования украинских ученых носят новаторские подходы в формировании термина "ресурсный центр дистанционного образования".

The relevance of the material set out in the article is conditioned by the need of distance education further development in Ukraine and formation of single conceptual terminology in the field of educational research. Done disclosure of terms drawn upon the basis of foreign scientific and educational sources in the framework of the research program of the Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAPS of Ukraine on the topic "Methodology network design of resource centers of Distance Education for secondary schools." Analysis of foreign scientific and educational literature shows a certain evolution of the term "distance education". Attention is drawn to the fact that recent studies by Ukrainian scientists are pioneering approachesin forming the term "Resource Center of Distance Education".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в4 + Ч311.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Іванюк І. В. 
Зарубіжний досвід організації дистанційного навчання учнів середньої школи [Електронний ресурс] / І. В. Іванюк. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 6. - Бібліогр.: 12 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/756/566

Розглянуто досвід організації і використання дистанційної форми навчання в освітньому процесі середніх навчальних закладів США, Канади та Австралії. Вибір країн обумовлено їх адміністративно-територіальним складом і наявністю різних навчальних програм й освітніх стандартів залежно від штату, провінції або території. Звернено увагу на основних постачальників послуг дистанційного навчання, цільову аудиторію користувачів, форми роботи, географічне охоплення, технічні вимоги до комп'ютерного та програмного забезпечення, відповідність освітнім стандартам штату/держави.

Рассмотрен опыт организации и использования дистанционной формы обучения в образовательном процессе средних учебных заведений США, Канады и Австралии. Выбор стран обусловлен их административно-территориальным составом и наличием разных учебных программ и образовательных стандартов в зависимости от штата, провинции или территории. Особое внимание уделено основным поставщикам услуг дистанционного обучения, целевой аудитории пользователей, формам работы, географическому охвату, техническим требованиям к компьютерному и программному обеспечению, соответствию образовательным стандартам штата/государства.

The article reviews the experience of the organization and use of distance learning in the educational process in secondary education USA, Canada and Australia. Selection of countries is conditioned due to their administrative-territorial structure and the presence of various curriculum and educational standards depending on the state, province or territory. Attention is given to the major providers of distance learning, the target audience, the forms, the geographical coverage, technical requirements for the computer and software, educational standards compliance state / country.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.290 + Ч424(7/8)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Іванюк І. Я. 
Сім'я з "особливою" дитиною та її емоційні установки / І. Я. Іванюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 41. - С. 58-61. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Зазначено, що інвалідів у нашому суспільстві сприймають по-різному: одні до них абсолютно байдужі, інші співчувають, треті - активно допомагають їм. Розкрито основні переживання батьків, які мають дітей з особливими потребами та обгрунтовано важливість соціально-психологічної підтримки сім'ї у ході соціалізації дітей з особливими потребами. На рівні суспільства спостерігається неприйняття "нетиповості", а на рівні сім'ї можна спостерігати серйозні конфлікти. Підкреслено, що поява неповносправної дитини - це руйнування очікувань, пов'язаних з майбутнім; основний тягар по догляду за дитиною-інвалідом частіше всього лягає на матір. Наголошено, що така дитина вимагає особливого піклування і турботи. Визначено, що соціально-психологічна робота з сім'єю - важлива складова частина соціально-психологічної допомоги дітям-інвалідам.

Обращено внимание на то, что инвалидов в нашем обществе воспринимают по-разному: одни к ним абсолютно равнодушны, другие сочувствуют, третьи - активно помогают им. Раскрываются основные переживания родителей, которые имеют детей с особыми потребностями и обоснована важность социально-психологической поддержки семьи во время социализации детей с особыми потребностями. На уровне общества наблюдали неприемлемость "нетипичности", а на уровне семьи можно наблюдать серьезные конфликты. Подчеркнуто, что появление ребенка с особыми потребностями - это разрушение ожиданий, связанных с будущим; основная тяжесть по присмотру за ребенком-инвалидом чаще всего ложиться на мать. Акцентировано на том, что ребенку с особыми потребностями необходим особенный присмотр и забота. Определено, что социально-психологическая работа с семьей - важная составляющая часть социально-психологической помощи детям-инвалидам.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.246 + Ч491.08

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Іванюк І. 
Організація правової школи як вагомий крок у формуванні правосвідомості й правової культури громадян / І. Іванюк // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 4. - С. 121-123. - укp.

Подано матеріал про організацію правової школи, її етапи та методи навчання правознавства з досвіду роботи. Розкрито мету вивчення правознавства як одного з основних чинників у формуванні правової культури та правосвідомості громадян. Подано трактування терміну "правознавство" як предмета гідності, справедливості, адвокатського мистецтва слова захисту, чіткості, прокурорського нагляду. Зазначено, що інтерактивні технології на уроках правознавства найбільше сприяють формуванню в учнів практичних умінь і навичок, виробленню їх власних цінностей, створюють атмосферу співробітництва, творчої взаємодії в навчанні, сприяють розвитку соціальної та громадянської компетентності. Зроблено висновок про важливість та значення викладання правознавства в школі з першого класу, створення гуртків і волонтерської педагогічної групи "Пошук".


Індекс рубрикатора НБУВ: Х. р(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Іванюк І. В. 
Виклики та проблеми впровадження громадянської освіти у навчально-виховний процес школи / І. В. Іванюк // Постметодика. - 2012. - № 6. - С. 49-56. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Висвітлено проблеми впровадження громадянської освіти в ЗНЗ України. Проаналізовано думки експертів щодо важливості та основних викликів під час впровадження моделі викладання громадянської освіти. Наведено такі чинники необхідності введення громадянської освіти: історична необхідність, потреба у формуванні свідомого та активного громадянина, важливість формування громадянської компетентності. Розкрито слабкі та сильні сторони міжнародних проектів з громадянської освіти, реалізованих в Україні. Підкреслено, що головною проблемою впровадження громадянської освіти є відсутність наступності в розробленні та здійсненні освітньої політики стосовно цього питання.

Освещены проблемы внедрения гражданского образования в общеобразовательных учебных заведениях Украины. Проанализированы мнения экспертов о важности и основных вызовов при внедрении модели преподавания гражданского образования. Приведены следующие факторы необходимости введения гражданского образования: историческая необходимость, потребность в формировании сознательного и активного гражданина, важность формирования гражданской компетентности. Раскрыты слабые и сильные стороны международных проектов по гражданскому образованию, реализованных в Украине. Подчеркнуто, что главной проблемой внедрения гражданского образования выступает отсутствие преемственности в разработке и осуществлении образовательной политики по данному вопросу.

Lit problems of implementation of civic education in secondary schools in Ukraine. Analyzed the experts' opinions on the importance and the major challenges in the implementation of the teaching model of civic education. Given the following factors need to introduce civic education: a historical necessity, the need for the formation of conscious and active citizen, the importance of building civic competence. Revealed the strengths and weaknesses of international projects on civic education, implemented in Ukraine. Emphasized that the main problem of the introduction of civic education advocates lack of continuity in the development and implementation of educational policy on the issue.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Іванюк І. В. 
Досвід віртуальних навчальних спільнот у формуванні полікультурної компетентності учнів: міжнародний аспект / І. В. Іванюк // Постметодика. - 2013. - № 2. - С. 59-64. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розкрито досвід і роль віртуальних навчальних спільнот у формуванні полікультурної компетентності та інформаційно-комунікаційної компетентності учнів в умовах полікультурного суспільства. Звернено увагу на полікультурний вимір в освіті з використанням інструментів інформаційно-комунікаційної компетентності. Висвітлено дискусію вчених навколо поняття «віртуальні навчальні спільноти». Розкрито необхідність формування в учнів полікультурної компетентності, яка спонукає до активної громадянської позиції у багатокультурному суспільстві. Досліджено ефективність навчання носіїв мови за допомогою інтерактивного навчального матеріалу.

Раскрыты опыт и роль виртуальных учебных сообществ в формировании поликультурной компетентности и информационно- коммуникационной компетентности учащихся в условиях поликультурного общества. Обращено внимание на поликультурное измерение в образовании с использованием инструментов информационно-коммуникационной компетентности. Освещена дискуссия ученых вокруг понятия «виртуальные учебные сообщества». Раскрыта необходимость формирования у учащихся поликультурной компетентности, которая побуждает к активной гражданской позиции в поликультурном обществе. Исследована эффективность обучения носителей языка с помощью интерактивного учебного материала.

Considered the experience and the role of virtual learning communities in shaping the multicultural competence and information and communication competence of students in the multicultural society. The attention to multicultural dimension in education using the tools of information and communication competence. Discussion deals with scientists around the concept of «virtual learning community». Reveals the necessity of forming students' competence polycultural that encourages active citizenship in a multicultural society. Investigated in the study of native speakers using an interactive learning material.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Білоус О. В. 
Формування інформаційно-комунікаційних компетентностей у контексті євроінтеграційних процесів створення інформаційного освітнього простору : посібник / О. В. Білоус, О. О. Гриценчук, І. В. Іванюк, О. Є. Кравчина, М. П. Лещенко; ред.: В. Ю. Биков, О. В. Овчарук; НАПН України, Ін-т інформ. технологій і засобів навч. - Київ : Атіка, 2014. - 211 c. - укp.

Розглянуто загальні підходи до формування інформаційно-комунікаційної компетентності (ІКК) учнів у країнах Європи. Приділено увагу розвитку ІКК учителів і учнів Скандинавських країн. Обгрунтовано інформаційно-комунікаційні технології в реалізації міжпредметного підходу в шкільній освіті європейських країн. Охарактеризовано особливості формування ІКК учнів через використання віртуальних освітніх спільнот. Показано роль віртуальних навчальних спільнот у формуванні ІКК учнів у полікультурному суспільстві. Висвітлено польський досвід розвитку медіа-компетентностей учителів у сучасному інформаційному суспільстві. Подано відомості про впровадження компетентнісно орієнтованих технологій у систему загальної середньої освіти та формування інформаційно-комунікаційного середовища навчального закладу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА791623 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Іванюк І. В. 
Інформаційне забезпечення в загальноосвітніх навчальних закладах освітніх інновацій та їх оцінювання в Україні й зарубіжжі / І. В. Іванюк // Постметодика. - 2014. - № 1. - С. 21-28. - Бібліогр.: 23 назви. - укp.

Проаналізовано вітчизняний та зарубіжний досвід впровадження та інформаційного забезпечення освітніх інновацій у ЗНЗ. Виявлено шляхи поширення серед освітянської спільноти інформаційних даних щодо успішного впровадження освітніх інновацій та освітніх інноваційних проектів, ініційованих Обласними інститутами післядипломної педагогічної освіти України (ОІППО), зокрема Сумським ОІППО, Одеським обласним інститутом удосконалення вчителів, Кіровоградським ОІППО, Харківською академією неперервної освіти, Рівненським ОІППО, Івано-Франківським ОІППО, Полтавським ОІППО. З’ясовано, що діяльність тільки останніх чотирьох закладів освіти є прикладом повного інформаційного забезпечення освітніх інновацій на рівні областей та країни. Зосереджено увагу на створенні та друці відкритого ресурсу інформаційного забезпечення освітніх інновацій - “Каталогу освітніх інноваційних проектів та освітніх інновацій”, укладеного науковцями Інституту інформаційних технологій і засобів навчання у 2013 р. Здійснено порівняння досвіду та підходів до підтримки й розвитку інновацій в Україні з Росією і Польщею. Зазначено, що в Росії є спеціальна установа, що відповідає за організацію та проведення конкурсів для учнів та вчителів на міжрегіональному рівні, але каталогу або бази даних освітніх інновацій на рівні середньої освіти, відкритих для широкої освітянської спільноти, немає. Наголошено, що найбільш важливим і корисним для порівняння з українським є польський досвід. Представлено “Інформаційну картку педагогічної інновації (за даними Управління освіти у Варшаві)”, за допомогою якої школи інформують управління щодо педагогічних інновацій, які вони реалізують.

Проанализирован отечественный и зарубежный опыт внедрения и информационного обеспечения образовательных инноваций в ОУЗ. Выявлены пути распространения среди образовательного сообщества информационных данных относительно успешного внедрения образовательных инноваций и образовательных инновационных проектов, инициированных областными институтами последипломного педагогического образования Украины (ОИППО), в частности Сумским ОИППО, Одесским областным институтом усовершенствования учителей, Кировоградским ОИППО, Харьковской академией непрерывного образования, Ровенским ОИППО, Ивано-Франковским ОИППО, Полтавским ОИППО. Выяснено, что деятельность только последних четырех учебных заведений является примером полного информационного обеспечения образовательных инноваций на уровне областей и страны. Сосредоточено внимание на создании и печати открытого ресурса информационного обеспечения образовательных инноваций ‒ "Каталога образовательных инновационных проектов и образовательных инноваций", созданного учеными Института информационных технологий и средств обучения в 2013 г. Проведено сравнение опыта и подходов к поддержке и развитию инноваций в Украине с Россией и Польшей. Указано, что в России есть специальное учреждение, отвечающее за организацию и проведение конкурсов для учащихся и учителей на межрегиональном уровне, но каталога или базы данных образовательных инноваций на уровне среднего образования, которые открыты для широкой образовательного сообщества, нет. Отмечено, что наиболее важным и полезным для сравнения с украинским является польский опыт. Представлено "Информационную карточку педагогической инновации (по данным Управления образования в Варшаве)", с помощью которой школы информируют управления о педагогических инновациях, которые они реализуют.

Analyzed national and international experience in implementation and information support educational innovation in secondary schools. The ways spread among the educational community of details about the successful implementation of educational innovation and educational innovation projects initiated by Regional Institute of Postgraduate Education of Ukraine (RIPE) including RIPE Sumy, Odessa Regional Institute of Teachers, RIPE Kirovograd, Kharkov Academy of lifelong learning, Rivne RIPE, Ivano-Frankivsk RIPE, Poltava RIPE. It was found that the activity of only the last four educational institutions is an example of the full information support educational innovation in the regions and countries. The emphasis is on creating and printing open source information support educational innovation - "Catalogue of educational innovation and educational innovation", drawn up by scientists of the Institute of information technology and training in 2013. Comparison experiences and approaches to support and promote innovation in the Ukraine with Russia and Poland. It is noted that in a special institution that is responsible for organizing and conducting competitions for students and teachers at the regional level, but a catalog or database of educational innovation at the level of secondary education are open to the educational community, no. Emphasized that the most important and useful for comparison with Ukrainian Polish experience. Presented by "information card pedagogical innovation (according to the Department of Education in Warsaw)," by which the school management informed about educational innovations that they implement. Been urgent need to create an electronic catalog of pedagogical innovations in Ukraine


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Іванюк І. В. 
Інтерактивні технології як чинник результативності превентивної діяльності зі схильними до девіантної поведінки учнями: теоретичний аспект / І. В. Іванюк // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2014. - № 1. - С. 88-92. - Бібліогр.: 5 назв - укp.

Охарактеризовано суть превентивної виховної роботи зі схильними до девіантної поведінки дітьми. Розкрито основні методи цієї роботи в школі та вказано способи їх застосування. Визначено принципи, напрямки та критерії ефективності використання інтерактивних технологій у превентивній діяльності з учнями. Встановлено, що наукове обгрунтування інтерактивних виховних технологій, створення умов для їх реалізації в загальноосвітній школі, використання світового досвіду є запорукою успіху в ресоціалізації учнів, схильних до девіантної поведінки.

Охарактеризована сущность превентивной воспитательной деятельности с детьми, склонными к девиантному поведению. Раскрыты основные методы этой работы в школе и указаны способы ее применения. Определены принципы, направления и критерии эффективности применения интерактивных технологий в превентивной деятельности с учащимися. Установлено, что научное обоснование интерактивных воспитательных технологий, создание условий для их реализации в общеобразовательной школе, использование мирового опыта является залогом успеха в ресоциализации учеников, склонных к девиантному поведению.

44 In the article the method of forming children in human values that have been lost in the process of crime prone to deviant behavior. The characteristic of the main methods of working with children contains the substance of the scheme and methods of their application. Identified some adjustments and methods of forming a clear evaluation system.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Іванюк І. В. 
Використання он-лайн інструментів для оцінювання цифрової компетентності вчителів і керівників навчальних закладів у Норвегії [Електронний ресурс] / І. В. Іванюк // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2015. - № 3. - С. 11-24. - Бібліогр.: 8 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1237

Висвітлено проблеми оцінювання цифрової компетентності в системі загальної середньої освіти Норвегії. Звернено увагу на те, що для моніторингу й оцінювання розвитку цифрової компетентності учасників навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах на національному рівні спеціально створено Норвезький центр для ІКТ в освіті. Описано змістові складові й процедуру використання он-лайн інструментів для самооцінки цифрової компетентності вчителів і керівників навчальних закладів. Подано приклади оцінювання цифрової компетентності в межах он-лайн інструментів «Шкільний наставник» і «Вчитель-наставник» за рівнями і запропонованими заходами для підвищення визначених рівнів. Визначено основні підходи, застосовані до формування шкали оцінювання рівня цифрової компетентності вчителя.

Освещены проблемы оценивания цифровой компетентности в системе общего среднего образования Норвегии. Обращено внимание на то, что для мониторинга и оценки развития цифровой компетентности участников учебно-воспитательного процесса в общеобразовательных учебных заведениях на национальном уровне специально создан Норвежский центр ИКТ в образовании. Описаны содержательные составляющие и процедура использования он-лайн инструментов для самооценки цифровой компетентности учителей и руководителей учебных заведений. Приведены примеры оценивания цифровой компетентности в рамках он-лайн инструментов «Школьный наставник» и «Учитель-наставник» по уровням и предлагаемым мероприятиям для повышения определенных уровней. Выяснены основные подходы, применяемые к формированию шкалы оценивания уровня цифровой компетентности учителя.

The article is devoted to the problems of digital competence evaluation in general secondary education in Norway. Attention is drawn to the fact that the monitoring and evaluation of digital competence of the participants of the educational process insecondary schools at the national level, specially created Norwegian Centre for ICT in education. The content and process using online tools for self-evaluation of digital competence of teachers and principals are described. The examples of estimation ofdigital competence through online tools «School Mentor» and «Teacher Mentor» on levels and proposed activities to improve are presented. The main approaches used in the formation of scale evaluation of the level of digital competence of the teacher are found out.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421(4НОР) с51 + Ч421.41(4НОР) с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Іванюк І. В. 
Модель комп’ютерно орієнтованого навчального середовища формування полікультурної компетентності учня [Електронний ресурс] [Електронний ресурс] / І. В. Іванюк // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2015. - № 6. - С. 14-33. - Бібліогр.: 35 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1319

Запропоновано й обгрунтовано авторську модель комп’ютерно орієнтованого навчального середовища формування полікультурної компетентності учнів. З’ясовано зміст поняття «полікультурна компетентність учня» й уточнено зміст основного поняття дослідження «комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище в умовах полікультурної освіти учнів». Охарактеризовано наукові підходи і принципи щодо формування полікультурної компетентності учнів. Виокремлено основні інструменти для забезпечення полікультурної освіти учнів у комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі. Зроблено висновки, що побудована модель охоплює основні блоки, які забезпечують системність і послідовність навчально-виховного процесу в комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі для формування полікультурної компетентнoсті учня.

Представлена и обоснована авторская модель компьютерно ориентированной учебной среды для формирования поликультурной компетентности учащихся. Выяснено содержание понятия «поликультурная компетентность ученика» и уточнено содержание основного понятия исследования «компьютерно ориентированная учебная среда в условиях поликультурного образования учащихся». Охарактеризованы научные подходы и принципы, на которых базируется формирование поликультурной компетентности учащихся. Выделены основные инструменты для обеспечения поликультурного образования учащихся в компьютерно ориентированной учебной среде. Сделаны выводы, что представленная модель охватывает основные блоки, которые обеспечивают системность и последовательность учебно-воспитательного процесса в компьютерно ориентированной учебной среде для формирования поликультурной компетентности ученика.

The article presents the author's model of computer-oriented learning environment for the formation of a multicultural competence of pupils. It was found the content of "multicultural competence of students" and clarified the basic content of the study "computer-oriented learning environment in terms of multicultural education of pupils." Scientific approaches and principles that underpin the formation of a multicultural competence of pupils were characterized. The basic tools for provide multicultural education students in computer-oriented learning environment were highlighted. It is concluded that the present model includes the basic building blocks that provide consistency and coherence of the educational process in the computer-oriented learning environment for the formation of a multicultural competence of the student.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: EJ000028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Іванюк І. В. 
Педагогічний експеримент щодо сформованості полікультурної компетентності учня в умовах комп’ютерно орієнтованого навчального середовища [Електронний ресурс] [Електронний ресурс] / І. В. Іванюк // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2016. - № 1. - С. 43-56. - Бібліогр.: 16 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1368

Наведено результати експериментальної перевірки рівнів сформованості полікультурної компетентності учнів загальноосвітніх навчальних закладів за умов комп’ютерно-орієнтованого навчального середовища. Визначено критерії для оцінювання рівня сформованості полікультурної компетентності учнів у комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі. Зроблено висновок, що проведений педагогічний експеримент підтвердив робочу гіпотезу дослідження: підвищення рівня сформованості полікультурної компетентності учнів у комп'ютерно-орієнтованому навчальному середовищі може бути досягнуто через педагогічно доцільне і науково обгрунтоване застосування змісту, форм та засобів комп’ютерно-орієнтованого навчального середовища за умов полікультурної освіти в навчально-виховному процесі.

Представлены результаты экспериментальной проверки уровней сформированной поликультурной компетентности учащихся общеобразовательных учебных заведений в условиях компьютерно-ориентированной учебной среды. Определены критерии оценки уровня сформированной поликультурной компетентности учащихся. Сделан вывод, что проведенный педагогический эксперимент подтвердил рабочую гипотезу исследования: повышение уровня сформированной поликультурной компетентности учащихся в компьютерно-ориентированной учебной среде может быть достигнуто через педагогически целесообразное и научно обоснованное применение содержания, форм и средств компьютерно-ориентированной учебной среды в условиях поликультурного образования в учебно-воспитательном процессе.

The article presents the results of experimental verification of the levels of multicultural competency of students in terms of computer-oriented learning environment. Pedagogical experiment is held by the author in the research "Development of computer-oriented learning environment in the term of multicultural education students in the European Union." It was found the content of "multicultural competency of students" and clarified the basic content of the study "computer-oriented learning environment in terms of multicultural education of pupils." A scientific theories, approaches and principles for the formation of multicultural competence of students in terms of computer-based learning environment identified. Described criteria for evaluation ofmulticultural competency levels of students in computer-oriented learning environment. It is concluded that the pedagogic al experiment confirmed the working hypothesis of the study: raising the level of multicultural competency formation of students in computer-oriented learning environment can be achieved through pedagogically effective and scientifically justified use of content, form and means of computer-oriented learning environment in multicultural education in the educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: EJ000028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського