Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Андрієвський Б$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Андрієвський Б. В. 
Баричні зміни оптичної індикатриси кристалів bK/b; sub2/subCa(SOsub4/sub)sub2/sub sup; b; b./b; /b; /sup Hsub2/subO в області інверсії знака двопроменезаломлення / Б. В. Андрієвський, Р. С. Брезвін, Г. М. Романюк // Укр. фіз. журн. - 2000. - 45, № 6. - С. 701-704. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: В374.4 + В367

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26988 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Андрієвський Б. М. 
Формування екологічної культури майбутнього вчителя початкових класів / Б. М. Андрієвський // Наука і освіта. - 2011. - № 6. - С. 10-13. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито структуру екологічної культури, провідним елементом якої є еколого-ціннісні орієнтації, та її змістове наповнення як складника професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів в контексті розвитку нових аспектів методології культурологічного підходу до аналізу екологічної культури. Зазначено, що екологічна культура випускника педагогічного ВНЗ розуміється як інтегрована категорія, що включає комплекс психолого-педагогічних якостей особистості, які знаходиться у відповідному співвідношенні й реалізується через аксіологічні переконання в активну природоохоронну діяльність. Наголошено на необхідності формування ноосферного світогляду.

Раскрыта структура экологической культуры, ведущим элементом которой является эколого-ценностные ориентации, и ее содержательное наполнение как составляющей профессиональной подготовки будущего учителя начальных классов в контексте развития новых аспектов методологии культурологического подхода к анализу экологической культуры. Отмечено, что экологическая культура выпускника педагогического ВУЗ понимается как интегрированная категория, включающая комплекс психолого-педагогических качеств личности, находящейся в соответствующем соотношении и реализующейся через аксиологические убеждения в активную природоохранную деятельность. Подчёркнута необходимость формирования ноосферного мировоззрения.

the article discloses the structure of ecological culture and its content filling as a component of professional training of future primary school teacher.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Б1 р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Андрієвський Б. М. 
Прогностичність як складова інноваційно-освітніх технологій / Б. М. Андрієвський // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 6. - С. 38-41. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено механізми реалізації прогностичного аспекту сучасних педагогічних технологій. Схарактеризовано методи передбачення розвитку навчально-виховних закладів освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Андрієвський Б. М. 
Проектно-модульна діяльність студентів у системі формування їх професійно-дослідницьких компетентностей / Б. М. Андрієвський // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 14. - С. 7-10. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено проектно-модульну технологію підготовки студентів до наукових досліджень в освітньому просторі вищої школи. Розкрито ефективність формування дослідницьких компетентностей засобами проектно-модульної технології, алгоритм і організаційно-педагогічні умови її реалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.268 + Ч481.29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Андрієвський Б. М. 
Професійна компетентність сучасного педагога / Б. М. Андрієвський // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 65. - С. 217-221. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито структуру компетентності сучасного педагога. Висвітлено основні напрямки вдосконалення професійної підготовки випускників педагогічного ВНЗ.

Раскрыта структура компетентности современного педагога. Освещены основные направления совершенствования профессиональной подготовки выпускников педагогического ВУЗ.

A structure is exposed of the modern teacher competence. Basic directions of perfection of professional preparation of graduating students of higher pedagogical educational establishment are lighted up.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Андрієвський Б. М. 
Екстраполяція основних тенденцій розвитку вищої педагогічної освіти / Б. М. Андрієвський // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 62. - С. 192-195. - Бібліогр.: с. 195 - укp.

Розкрито динаміку основних тенденцій розвитку вищої педагогічної освіти в Україні та передбачень імовірних перспектив її вдосконалення в найближчому майбутньому. Визначено роль пріоритетів в контексті функціювання ефективної системи неперервної педагогічної освіти.

Раскрыта динамика основных тенденций развития высшего педагогического образования в Украине и предпосылок вероятностных перспектив его усовершенствования в ближайшем будущем. Определена роль приоритетов в контексте функционирования эффективной системы непрерывного педагогического образования.

The dynamics of the development the main trends of development of higher teacher education in Ukraine and enhancements the probability of its prospects for its improvement in the near future is devoted. The role of the priorities in the context of the functioning of an efficient system of life-long teacher education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Андрієвський Б. М. 
Структурно-функціональна модель розвитку професійної майстерності викладача / Б. М. Андрієвський // Пед. науки. - 2015. - Вип. 67. - С. 222-228. - Бібліогр.: 6 назв - укp.

Розкрито організаційно-педагогічні умови фахового зростання викладачів вищої школи. Визначено існуючі підходи до підвищення їх професійної майстерності (когнітивний, біхевіорестичий, особистісно-зорієнтований, системний та ін.) у контексті трансформації в європейський освітній простір. Розроблено модель розвитку професіональної майстерності викладача за сучасних умов.

Раскрыты организационно-педагогические условия профессионального роста преподавателей высшей школы. Определены существующие подходы к повышению их профессионального мастерства (когнитивный, бихевиорестический, личностно-ориентированный, системный и др.) в контексте трансформации в европейское образовательное пространство. Разработана модель развития профессионального мастерства преподавателя в современных условиях.

The organizational and pedagogical conditions of professional growth of teachers in higher educationis revealed. Identified existing approaches to improve their professional skills (cognitive, behavioristic, student-centered, system, etc.).in the context of the transformation of the European educational space. The model of development of professional skill of the teacher in modern conditionsa model is presented.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Андрієвський Б. М. 
ІКТ як невід'ємний компонент підготовки майбутніх учителів початкових класів до проведення науково-професійних досліджень / Б. М. Андрієвський, Т. О. Вінник // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 23. - С. 22-29. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто проблему формування дослідницьких компетентностей майбутніх учителів початкових класів та шляхи удосконалення розвитку зазначених особистісно-професійних характеристик. Висвітлено ієрархічну систему вихідних положень реалізації особистісно-орієнтованої парадигми вдосконалення дослідницьких компетентностей майбутніх учителів початкових класів. Визначено основні педагогічні умови їх формування шляхом активного включення студентів у цілеспрямований науковий пошук, який носить комплексний характер: використання лекційних і семінарських занять, завдання для самостійної і групової роботи, потенційних можливостей науково-дослідницької діяльності майбутніх фахівців, видів педагогічної практики, наявність спеціальних курсів наукового спрямування та систематичної діагностики досліджуваного особистісного утворення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Кашуба А. І. 
Температурна залежність електрофізичних властивостей кристалів групи АVB4DВХVB6D / А. І. Кашуба, Р. Ю. Петрусь, Б. В. Андрієвський, М. В. Соловйов, І. В. Семків, Т. С. Малий, М. О. Чилій, В. Б. Стахура, П. А. Щепанський, А. В. Франів // Фіз.-хім. механіка матеріалів. - 2019. - 55, № 4. - С. 130-135. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: В379.271.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29109 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Кашуба А. І. 
Температурна залежність електрофізичних властивостей кристалів групи АVB4DВХVB6D / А. І. Кашуба, Р. Ю. Петрусь, Б. В. Андрієвський, М. В. Соловйов, І. В. Семків, Т. С. Малий, М. О. Чилій, В. Б. Стахура, П. А. Щепанський, А. В. Франів // Фіз.-хім. механіка матеріалів. - 2019. - 55, № 4. - С. 130-135. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: В379.271.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29109 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського